Skandal!! Czekam na autobus już 1,5 godziny a pani w informacji twierdzi że już odjechał... Niemiła obsługa, strona podaje błędna informacje odnośnie opóźnienia.
ZaletyBrak
WadyZły customer service
~WOJAK / 2019-03-03 00:38
Ocena: 2.00 / 5
DRAMAT
ODRADZAM
brak wiarygodności
jestem 200 zl w plecy + bilet
nie przyjechał, nie poinformował, nie przeprosił.
SKANDAL I ŻEGNAM
WIĘCEJ Z WAMI FLEX-AMI NIE WSPÓŁPRACUJĘ
WOLAŁEM 100 RAZY BARDZIEJ PKS
ZaletyBRAK
WadyBRAK KONTAKTU.
~Wojciech / 2018-04-14 19:26
Ocena: 2.00 / 5
Specjalność Flixbusa to drogie bilety w porównaniu z Polskim Busem oraz rekordowa niepunktualność.Brak rezerwacji miejsc.Przereklamowana firma.Nie polecam.
ZaletyŁadny kolor autobusów.
~wOJTEK / 2018-05-20 08:51
Ocena: 2.00 / 5
Flixbus to totalna porażka ceny podnieśli (z Warszawy do Gdańska za 50 zł i ponad 5 godzin gdy IC za 49 zł i trochę ponad 3 godziny) ilość połączeń zmniejszyli (Warszawa-Gdańsk) i do tego syf w autobusach i opryskliwa obsługa.
DZIĘKI ALE WIĘCEJ NIE SKORZYSTAM.
ZaletyBRAK
WadyCENA
KOMFORY
~Wolny człowiek / 2022-06-03 11:42
Ocena: 2.00 / 5
Dzień przed wyjazdem okazało się ze odwołali busa , musiałem zostać dzień dłużej.
Na trasie Lyon Kraków zadnego postoju , w toalecie nie ma już wody , zapytałem o postój to kierowca mi odpowiedział ze flixbus to jest prosta linia i nie robi postojów, na trasie 35 godz….. pierwszy raz w życiu się z takim czymś spotykam na takiej trasie , żeby nie było żadnego postoju na stacji na toaletę. Lipa . W autobusie nie ma ładowarek , siedzenia jak w sądzie twarde.
~X / 2019-06-10 12:03
Ocena: 2.00 / 5
Opóźnienia. W jedną stronę ponad półtorej godziny i w drugą również. Komfort bardzo średni. Za zimno, klima wieje za mocno. Po wyłączeniu klimy szybko duszno.
ZaletyToaleta w autobusie, kontakty
WadyCzas, czas, czas, godziny niezgodne z podanymi
~XD / 2023-08-15 18:31
Ocena: 2.00 / 5
8 godzin podróży bez możliwości zatrzymania się na stacji aby się wypróżnić co to ma być...
WadyMożna by wymieniać i wymieniać
~xxx / 2023-02-10 15:20
Ocena: 2.00 / 5
Korzystam dość często z usług filx bus. Zawsze opóźnienia, których nie podają wcześniej niż o godzinie odjazdu. Większość kierowców jest niekulturalnych (relacja Wrocław-Warszawa). Jak bagaże się nie mieszą do luku, bo każdy wrzuca, a nie są układane to „Pani problem jak Pani nie zmieści to trudno”. Kierowcy palą podczas sprawdzania biletów i dmuchają dymem w twarz nie robiąc sobie nic z tego.
~Xyz / 2025-07-02 06:31
Ocena: 2.00 / 5
Autobus spóźniony o pół godziny. Musiałem zamówić taksówkę by nie spóźnić się na lot.
Jedyna zaleta to cena.
ZaletyCena, nie tragiczny wybór tras
WadySpóźnienie, brak próby zrobienia czegokolwiek
~Yogi3434 / 2019-04-25 18:39
Ocena: 2.00 / 5
Nie polecam jechaliśmy że Stuttgart do Szczecina były korki mieliśmy prawie 2 godz opóźnienia nie zdążyliśmy na przesiadkę w Berlinie spaliśmy na dworcu rano nie było wolnych miejsc do Szczecina więc kazali nam zabukowac bilety na 15 i też nie wiadomo było czy będą miejsca nikt nie chciał pomóc po przyjeździe na własną reke złożona była reklamacja odpowiedzieli że przepraszają żadnego zwrotu choć czesci za bilet nawet rekompensaty za stres itd tragedia
ZaletyPłac i radz sobie sam
WadyBrak organizacji totalna w...... na klijenta
~Zażenowany / 2023-02-26 15:35
Ocena: 2.00 / 5
Szkoda tracić nerwy na takiego przewoźnika jak Flixbus. Autobus może odjechać z 5 różnych peronów, z czego 2 w ogóle nie istnieją. Infolinia działa tylko w języku angielskim. Nie byłoby to problemem, gdyby tylko pracujący tam konsultanci mieli jakiekolwiek pojęcie o tym co dzieje się z autobusami przewoźnika. Autobus odjechał z dworca bez zatrzymywania się, nie zabierając nas czekających na podróż za granicę. Musieliśmy poczekać na autobus innego przewoźnika, tracąc przy tym kolejne pieniądze. Szczerze nie polecam. Już nawet narodowy polski przewoźnik kolejowy z 5 - godzinnym opóźnieniem jest lepszym wyborem.
~Zdenerwowanyklient123 / 2019-06-26 17:11
Ocena: 2.00 / 5
Serdecznie nie polecam. Przyjazd na miejsce opóźniony o godzinę.
ZaletySpoko kierowca
~zenek / 2018-11-17 21:35
Ocena: 2.00 / 5
Kupiłem bilet na trasie Wiedeń-Kraków przychodzę na dworzec, a tu się okazuje, że bilet mi anulowali żeby było jasne autobus odjeżdża normalnie tylko, że beze mnie. Zaproponowali mi bilet zastępczy z przesiadką w Brnie trzy godziny czekania na mrozie -3 stopnie. Zrezygnowałem, ale nie oddali pełnej kwoty, pomniejszoną o 30 złotych. Dramat, stanowczo odradzam tego przewoźnika.
WadyNie ma pewności że autobus odjedzie, a nawet jeśli tak to nie wiadomo czy nie anulują biletu 5 minut przed odjazdem.
~Zielony / 2024-08-14 10:05
Ocena: 2.00 / 5
Wyjazd został odwołany dzień przed, refundacja w ciągu 7 dni, na czacie trzeba było pisać z konsultantem po angielsku. Początkowo zamiast refundacji wysłali mi kolejne bilety. Masakra.
~Zloty / 2019-05-15 10:45
Ocena: 2.00 / 5
Opóźnienia, brak kontaktu z infolinia, brak informacji o opóźnieniach, nie przychylność wobec pasażerów. Bardzo nie polecam.
WadyOpóźnienia, nie przychylność, brak kontaktu
~Zocha / 2019-02-27 19:15
Ocena: 2.00 / 5
Trasa Hamburg- Krakow bezposrednio . Zawsze przesiadka we Wroclawiu niby z przyczyn technicznych. Podroz obecna..27.02.2019..bagaze pakowane osobiscie przez pasazerow. Autobus nieogrzewany zupelnie.
ZaletyTanio.
WadyNiekompetentna obsluga. Chaos.
~Zoya / 2024-06-04 07:23
Ocena: 2.00 / 5
Masakryczna linia - drogo plus zbyt wydłużona trasa(Warszawa- Bydgoszcz ) , duże opóźnienia, klimatyzacja bez możliwości regulacji oraz w przypadku zgubienia bagażu spychologia , suche formułki na infolinii jak i na czacie . Omijać szerokim łukiem !
ZaletyBrak
WadyBrak pomocy i empatii w stronę klient
~Zzosiaz / 2021-09-05 12:22
Ocena: 2.00 / 5
Trasa Zakopane-Gdynia. Mimo zakupu biletu przez internet i wcześniejszej rezerwacji miejsc, w autokarze okazało się że moje miejsce nie istnieje i nie mam gdzie siedzieć, więc przez całą podróż byłam przenoszona z miejsca na miejsce. Zero komfortu i ciągle przepraszanie innych pasażerów. Porażka. Pomijam wydłużoną jazdę ale to rozumiem z powodu korków.
WadyBrak organizacji, brak stałego miejsca, za które się dopłaca kupując bilet
~ Paula / 2019-06-30 01:54
Ocena: 1.75 / 5
Skandal ! Brak numeracji bagazowe! j Zero kontroli kierowcow nad bagazami ! I kradna bagaże. W nocnych autobusach zezwolenie na picie i przed autobusem i w autobusie !zero reakcji! Nawet po zwracaniu uwagi! Strach jechac ! Zero informacji od kierowcy gdzie jestescie , kiedy przystanek, o przesiadce nie mowiąc. ! Traktowanie pasażerów gorzej biż bydło ! NIE POLECAM !
~#1009859138 / 2018-09-26 20:57
Ocena: 1.75 / 5
Zdecydowanie nie polecam korzystania z FLIXBUS, jeżeli podróż odbywa się z przesiadką autokarami tej firmy. W przypadku opóźnienia autokaru na pierwszym odcinku następny autokar z łączonego biletu nie zaczeka, nawet jeżeli to będzie 10 min czekania, i nawet jeżeli ten autokar jest ostatnim autokarem do miejsca docelowego w tym dniu.
PKP i inni przewoźnicy sa zdecydowanie bardziej elastyczni i przyjaźni pasażerom w wym aspekcie.
Doświadczyłem
Podaję numer rezerwacji #1009859138 - w tej podróży musiałem noc spędzić w Krakowie i dojechać PKP z Katowic do Lublina dopiero o 9:35 (zamiast 23:10 poprzedniego dnia).
Zaletynie doświadczyłem
Wadynieczekanie na pasażera kolejnego autokaru z łączonego biletu, niewywiązanie się z obietnicy informacji o alternatywach w sytuacji opóźnienia, nie reagowanie na wpis na stronie kontaktowej