Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3275 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.35
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Basia / 2025-06-13 13:37
    Ocena: 1.75 / 5
    Rezerwacja i zmiana biletu to jakaś porażka. Niedziela brak kontaktu z biurem obsługi klienta, infolinii, czatu. Opłata pobrana za rezerwację i za dopłatę na inny kurs ale biletu brak. Reklamacja to wyuczone regułki nie mające odpowiedzi na zadane pytania. Kłamstwa nie mające pokrycia że opoźnienie autobusu , którego nie było. W końcu ignorancja i brak odpowiedzi na Emile. Telefoniczna rozmowa tak przekażemy sprawę do działu prawnego i na tym koniec. Brak poszanowania pasażera który zawarł umowę o przewóz. Dochodzenie prawdy i odzyskanie pieniędzy niemożliwe. To był ostatni raz kiedy skorzystałam z usług Flixbusa.
    WadyZły system rezerwacji kupna biletu tylko w sieci brak kontaktu zwłaszcza w niedzielę z obsługą klienta. Brak poszanowania pasażera składającego reklamację.
  • ~Beata / 2019-06-10 12:15
    Ocena: 1.75 / 5
    Jestem bardzo zawiedziona przewozem: kilkugodzinne opoznienia, przejazd z Pragi do Wroclawia uliczkami z ograniczeniem 30km/h, non stop przystanki, kierowca trzęsie jak dzik, a w kiblu nie ma papieru.
    Taka sytuacja byla w obie strony, co NIE bylo spowodowane trudnymi warunkami na drodze. Bardzo nie polecam. Bardzo.
  • ~Bolek / 2019-05-24 18:40
    Ocena: 1.75 / 5
    Stan autobusu beznadziejny, w stronę Zakopanego hamulce się zacinały i kilka razy stawaliśmy, w autobusie szyba przednia gdzie siadają pasażerowie pęknięta strach jechać żeby nie rozsypała się i nie poleciała na człowieka. Wracają z Zakopanego niemiła obsługa, autobus przyjechał opóźniony do Zakopanego i po trasie nie było kierowcy zamiennika i trzeba było czekać. Autobus nieposprzątany. NIE POLECAM!
  • ~Bydgoszczanka / 2021-08-02 07:43
    Ocena: 1.75 / 5
    Z całego serca NIE POLECAM. Podróż odbyłam z Mielna do Bydgoszczy z 3 dzieci. Kierowcy bardzo nie odpowiedzialni,jechali bardzo szybko, jakby się z kimś ścigali albo wieźli świetnie na uboj ???? a do tego na reakcje GPS że są dwie drogi kierowca wybrał tę drugą, żeby sprawdzić jaka jest. I z tego co zauwazylam jechali dalej Bez GPS. Jechaliśmy bardzo szybko przez lasy i wioski, wąskie ulice. Dopiero kierowca zwolnił jak wywaliło autokar w górę i uderzył przodem o ulice, aż serce wszystkim stanęło a co niektórzy nawet zaczęli przeliklinac. ???????????? Wtedy dopiero Pan Kierowca włączył nawigację. A drugi stwierdził cytuje"bedziemy mówić że nawigacja tak poprowadzila" chyba sobie sprawy nie zdawali ze ludzie siedziacy za nimi wszystko słyszą.???????? A poza tym całą drogę opowiadali sobie kawały, nie zwaracajac uwagi na zakręty, hamowal w ostatniej chwili. Podróż była tragiczna.
  • ~daere / 2018-04-02 12:52
    Ocena: 1.75 / 5
    Brak rezerwacji miejsc, zmiana rezerwacji przez firmę bez zgody klienta, spóźnienia, droższe bilety niż to było w PB. Bardzo nie polecam tej firmy.
  • ~Daniel / 2025-08-03 21:26
    Ocena: 1.75 / 5
    Jadąc z Elbląga do Legnicy miałem przesiadkę w Warszawie opóźnienie było 4 minuty autobus do Legnicy nie poczekał , musiałem dostać się Do Belgii oczywiście znowu z przesiadkami no i w Holandii opóźnienie kilka minut a autobus który nawiał którym miałem jechać . To jest dramat po prostu jeden wielki kibel nigdy więcej
  • ~Dominik / 2019-09-04 14:55
    Ocena: 1.75 / 5
    Kupiłem bilet z Venlo do Paryza odjazd 13.30 z Venlo o 13.40 podjechał na stanowisko odjazdów flixbus kierowca zeskanowal bilet i zaprosił do busa. Po paru godzinach dojechał do Hagi gdzie zakończył podróż. Na moje pytanie dlaczego nie jedziemy dalej rzucił się na mnie, pobił i wyrzucił siła z busa. Zadzwoniłem na infolinię tam dowiedziałem się że kierowca wpuścił mnie nie do tego busa na który miałem bilet, choć go zeskanowal i to nie ich problem że zostałem pobity i wyrzucony z busa w Hadze zamiast być dowiezionym do Paryza.
  • ~donna / 2019-05-07 15:40
    Ocena: 1.75 / 5
    Brak jakiejkolwiek ochrony bagażu oddanego do schowka oraz bark pomocy w przypadku kradzieży czy innych problemów. Biuro obsługi na bardzo niskim poziomie, nie zapewni wsparcia w czasie podróży, korespondencja w sprawach spornych typu kopiuj-wklej. Nie polecam, a jeśli już ktoś musi to radzę: BEZ BAGAŻU!
    Zaletynikłe
    Wadykradzieże, brak pomocy dla pasażera, polityka unikania odpowiedzialności
  • ~Dorota / 2022-07-23 09:09
    Ocena: 1.75 / 5
    Witam dzisiaj autobus z Warszawą Zachodnia do zakopanego miał być 23.59 a przyjechał 00.40 tyle czasu opóźnienia bez żadnej zupełnie informacji itp .Płaci się tyle pieniędzy za bilety i miejsca a z waszej strony żadnych informacji masakra !!!!!!
    ZaletyCzęsto jeździ
    WadyOpóźnienia brak informacji żadnych drogo
  • ~Edyta / 2018-10-02 08:49
    Ocena: 1.75 / 5
    Ceny biletu za 29zl minimum? W Polskim busie kupowałam za 12-19zl z Wawy do Rzeszowa. Muszę dopłacać do biletu jeżeli wsiadam w Warszawie Centrum, bo już Warszawa przystanek wcześniej jest niższa cena biletu. Wifi działa gorzej lub czasami wgl. Nie mogę zarezerwować miejsca, siadasz gdzie wolne...
    Zalety-klima
    Wady-wifi urywające zasięg
    - drogie bilety
    - dopłata za wyjazd z tego samego miasta, a innego przystanku
    - twarde siedzenia, mało miejsca
    -brak możliwości zarezerwowania miejsca
    -
    -
  • ~Eivor / 2023-07-12 20:51
    Ocena: 1.75 / 5
    Smród z kibla, mega opóźnienie , kierowcy pala fajki w trakcie jazdy
    ZaletyZero
    WadyWszystko
  • ~Elina / 2022-08-13 15:08
    Ocena: 1.75 / 5
    Na pewno będę unikać tej opcji transportu. Moje i córki miejsce było zajęte przez osoby z Ukrainy nie posiadające nawet biletu by ustalić jakie mają miejsca. Miałam miejsce wraz z córką,,która będąc po operacji kręgosłupa 4 miesiące temu wymaga czasem zmiany pozycji i musi się położyć na moich kolanach. Zajęłysmy inne miejsca ale inni podróżni nas wyprosili bo to ich miejsce. Wychodzi na to,że tylko nas przesadzono. A reakcja kierowcy "jak pani się nie podoba to niech pani nie jedzie " była oburzająca! Przesadzalysmy się kilka razy w czasie podróży bo na każdym przystanku ktoś wsiadał mając swoje wyznaczone miejsce. Było to upokarzające i na pewno będę się wzbraniać przed tym transportem. Polak stał się obywatelem drugiej kategorii we własnym kraju. Takim traktowaniem sprawiają,że człowiek staje się wrogo nastawiony do "nowych"obywateli Polski.
    ZaletyCzysto. Nowoczesny autokar.
  • ~Elżbieta / 2021-08-22 08:50
    Ocena: 1.75 / 5
    Zlikwidowano przystanek metro wilanowska nie wiem dlaczego, teraz z zachodniego m.in wyjezdza,jedzie na pie narodowy,krazy po pradze zeby wrocic znowu pod narodowy,ale z drugie strony,jezdzi po jakis dziurach zeby wreszcie zatrzymac sie na orlenie na solcu,jezdzilam kilka lat I nigdy trakcie nie tankował.Wyjechalam o 8.00 jest 8.48 jeszcze na stacji na orlenie. Ostatni raz korzystam z flixbus,zszedl na psy.MASAKRA,NIE POLECAM
  • ~Elżbieta / 2023-08-30 14:25
    Ocena: 1.75 / 5
    Brak kompetencji i wiedzy w zakresie nakierowania klienta na przystanek.
    Kompletna porażka ! !!!
    ZaletyBrak oszuści !
    WadyBrak kompetencji biura obsługi, za długie komunikaty i
  • ~Em / 2023-08-19 14:07
    Ocena: 1.75 / 5
    Z piątku na sobotę jechałam Flixbusem z Opola do Düsseldorf. Na wstępie kierowca powiadomił nas o tym, że każdy ma siadać gdzie jest miejsce, bo zarezerwowane miejsca nie obowiązują z powodu zmiany pojazdu. Informacja oczywiście została raz powiedziana i na każdym kolejnym przystanku większość osób musiała się przesiadać, ponieważ kierowca nie mówił już na kolejnych przystankach o tym fakcie.
    WadyCiągłe zmiany miejsc poprzez brak informacji. Zarwane oparcia z foteli.
  • ~Ewa / 2018-04-20 08:39
    Ocena: 1.75 / 5
    Pół godziny spóźnienia na samym przyjeździe!!zero informacji właściwie dlaczego! do tego jeszcze pasażerowie musieli się wypakować i kolejno zapakować,totalny Armagedon!już nie wspominając o tym w jaki sposób kierowca potraktował bagaże...
    Na chwilę obecną 45 min opóźnienia z Wrocławia do Krakowa,ale zapewne się wydłuży czas,stanowcze nie!
  • ~Ewa / 2021-10-06 12:18
    Ocena: 1.75 / 5
    Autobus spóźniony o 80 minut.
    Sms z informacją dostałem będąc juz na przystanku 5minut przed planowana godzina odjazdu.
    Ponieważ musiałem być o czasie w miejscu docelowym- lotnisko WWA na lot, skorzystałem z pociągu za 150 PLN ( bilet Flix 40 PLN).
    Reklamacja i prosba o zwrot za niewykorzystany bilet skwitowane,
    Że zwrot za spóźnienie jest dopiero jak się spóźni powyżej 120minut albo 15minut przed odjazdem. Chociaż na stronie widnieje informacja po pierwsze, że oddają jak jest mniejsze opóźnienie, a po drugie skoro 5 min przed odjazdem pokazuje się opóźnienie to jak oddać bilet 15min przed?? Zero współczucia czy udzielenia rabatu na następny przejazd. Dodatkowo maile wysyłane przez obsługę były nieczytelne o to przykład: "na okazj?, aby przekona? Ci? o naszej niezawodno?ci i dlatego mamy nadziej? wkrótce powita?"
    Jedyne co, to cena jest niska, ale chyba wiadomo dlaczego....
    WadyWprowadzanie klienta w błąd poprzez zakłamane informacje dotyczące zwrotów/ wymian. Wieczne spóźnienia, brudne siedzenia, brak obowiązku maseczki w autobusie- nikt nie pilnuje.
  • ~Ewa / 2021-11-06 21:34
    Ocena: 1.75 / 5
    Pomimo spóźnienia autokaru nie można oddać biletu.Nie można też pojechać innym połączeniem,mimo iż kierowca ma wolne miejsca.Brak możliwości zakupu biletu u kierowcy.Aplikacja pokazuje połączenia z uwzględnieniem 20 min na przesiadkę,co oznacza ,że nie pokazuje odjazdów na które mamy poniżej 20 min czasu na przesiadkę.Infolinia czynna tylko w dni powszednie do 17.W weekend klient jest pozostawiony sam sobie.No chyba,że wliczymy chat robota ,który i tak nic nie rozumie.Tragedia!Nigdy więcej!Jedna gwiazdka to i tak za dużo za takie lekceważenie klientów!Na rynku są lepsi przewoźnicy!!
    Zaletydużo miejsca między siedzeniami
    WadyCała reszta!!!
  • ~Ewa / 2022-12-16 20:17
    Ocena: 1.75 / 5
    BERLIN LOTNISKO SZCZECIN. Masakra, autobus sie zwykle spoznia.Do tego objezdza pol berlina na dodatkowy przystanek co wydluza znacznnie podroz.Dswniej kursowal interglobus teraz to porazka.
  • ~Ewa / 2023-10-03 12:05
    Ocena: 1.75 / 5
    Jechałam 30.09.23 z Poznania do Gorzowa wlkp o 19.30. Dostałam w tym dniu maila potwierdzającego przejazd. W Gorzowie miałam być o 21.35. Niestety 10 dni wcześniej zamknięto zjazdy z A2 na S3. Kierowca pojechał krajówką. Czas przejazdu wydłużył się o ponad 1 godzinę. Musiałam wziąć taxi, bo komunikacja miejska miała "przerwe" między dziennym i nocnym rozkładem. Autobus miał niesprawną toaletę, gniazdka, pasy bezpieczeństwa i był brudny.
    To wszystko, to za mało, żeby uznać reklamację, bo zasadna reklamacja jest wtedy, gdy autobus spóźni się na wyjazd więcej niż 120min. Ponad 50% wydłużenia czasu przejazdu, to za mało. Ponadto nie odpowiedziano mi dlaczego nie dostałam w mailu potwierdzającym informacji o ew. opóźnieniu, ani dlaczego nie zmieniono trasy. Darmową krajówką można dojechać w 2 godz. 15min. Przystanków po drodze nie ma.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5317
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3275
Sindbad
Ocena: 2.41, ilość opinii: 904
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 731
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.01, ilość opinii: 364
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 359
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4744
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4532
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3982
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3077