WadyCiasno, WC często nie działa
strona 77 z 164
- « poprzednia
- 1 ...
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- nastepna »
-
~Agunia / 2022-04-18 09:41
Duże opóźnienia lub odwołanie podróży w ostatniej chwili -
-
~Aisab / 2024-03-08 16:09
Wczoraj wracałam z Kudowy kierowca był pijany przekraczał prędkość na szczęście złapała Go policja ale opóźnienie autobusu było prawie 3 godziny, poniosłam dodatkowe koszty za panaromiczne miejsca a pijany kierowca kazał siadać tam gdzie jest wolne miejsce to panaromiczne było już zajęte ZaletyPijanego kierowcę zabrała policjaWadyPijany kierowca -
~Ala / 2022-08-26 20:45
Dzisiejsza podróż z Łodzi do Warszawy. Dostaliśmy sms że podjedzie inny bus zamiast flixbusa. Zastępczy autobus spóźnił się 20 minut, po czym gdy wszyscy już usiedli po 10 minutach okazało się, że autobus ma usterkę i musimy czekać 40 minut na serwis. Koniec końców, autobus czekał na serwis ponad 5 godzin i finalnie pojechałam innym flixbusem do Warszawy (odjeżdżał z Łodzi o 18:40, miał prawie 20 minut opóźnienia bo jakże by inaczej). Porażka na całej lini. Sytuację ratował tylko przemiły kierowca. Nie polecam flixbusa komuś kto ma napięty plan podróży bo awarie i spóźnienia to chleb powszechni w tej firmie. ZaletyMiły i pomocny kierowcaWadyBardzo duże opóźnienia Brak zapewnionych alternatyw Brak autobusów zastępczych CAŁKOWITY BRAK MOŻLIWOŚCI DODZWONIENIA SIĘ NA INFOLINIE -
~Alicja / 2023-07-16 16:39
nie udało się nam kupić biletów przez telefon-nie działał system flixbus (strona danych pasażerów)-próbowałam kupić bilety przez kilka dni z góry ( więc również traktuje to jako problem ze strony firmy) , postanowiłam kupić bilety w autokarze. z jakiegoś powodu bilety u kierowcy były 15 zł drożej, do tego jeszcze u nich drukarka nie działała. Kierowca chamski i arogancki - na pytania odpowiadał z nieukrywającym zdenerwowaniem i brakiem podstawowej kultury osobistej.
Firmie czas pomyśleć o szkoleniu dla swoich kierowców pod nazwą " Praca z klientem" i "kultura osobista" albo przynajmniej "dojrzałość".
dość dobry kiedyś przewoźnik się staje jakimś burdelem. sam czas zadbać o własne opinie!!!!!!Zaletydobre autokaryWadychamstwo
brak odpowiednej pracy z klientem -
~Alina / 2024-08-21 16:15
Miałam bilety na autobus Warszawa-Łódż o 21:00, 25min przed planowanym wyjazdem dostałam wiadomosc od flexbus:
Linia N1300 jest opóźniona o 91 min. Przewidywany czas przyjazdu może ulec zmianie w dowolnym momencie. Więcej informacji: https://flixl.ink/s54gq
Oczywiście musiałam znaleźć inny transport. Bo zależało mi na powrocie do domu nie o 1:00 w nocy. Znalazłam się pociąg.
Później napisałam na flexbus w tej sprawie, na co dostałam odpowiedź, że zgodnie z reglaminem, nie muszą zwrócić pieniędzy jeżeli opóźnienie autobusu nie przekracza 120min.
Uważam, że tak być nie powinno.
Flexbus oferuje mnóstwo przejazdów i sprzedaje bilety. Klient kupuje bilet na konkretny czas. Jeseli firma z jakiegoś powodu ci nie może udzielić opłacono usługę (przejazd z p. A w p.B) w wyznaczony czas, to powinno być odszkodowanie. Flexbus jednak sądzi, że do 120min czasu klijenta nie zasługują na uwagę i tym bardziej na odszkodowanie. -
~alla / 2018-06-02 19:10
Poznań Gdańsk 26.V opóźnienie powyżej 4 godzin, Poznań Gdańsk 2 czerwca opóźnienie min 100 min, kierowcy gburowaci, bezczelne odpowiedzi na poziomie kryminalistów z rynsztoka, fetor z toalet, zdezelowane autobusy /gasnący silnik na każdym skrzyżowaniu/, zdewastowane wnętrze , uszkodzone fotele, nie działające pasy bezpieczeństwa... polski bus nie był idealny ale teraz to jakaś porażka i poziom obsługi jak w krajach 3 świata..NIE POLECAM a obsługi pasażerów niech się uczą od np. Voyager Gorlice... ZaletyżadneWadywile , na samą myśl można popaść w nerwicę -
~Ami / 2022-08-03 17:39
Mimo rezerwacji miejsca i dodatkowej opłaty za konkretne, trzeba toczyć walkę z pasażerami, bo kierowcy kaźą siadać, gdzie kto chce. Poza tym zamykają toaletę. To kara za złe zachowanie i budzenie w niej. Do tego nie zatrzymują się, by można było skorzystać z publicznej. XXI wiek i łamanie praw człowieka. -
~Aneta / 2019-08-12 07:01
Gdy rezerwowałam bilet na stronce nie było opcji aby zarezerwować miejscówkę,po czym okazało się że niektórzy owe miejscówki mają zarezerwowane i lataliśmy po całym autokarze co przystanek żeby znaleźć miejsce.Obsługa bardzo nie przyjemna ,zero pomocy,opryskliwa.Nie polecam .Miał to być fajny urlop A już początek okazał się porażką WadyZła organizacja,kiepska obsługa -
-
~Aneta / 2023-09-07 19:00
Autobus opóźniony pół godziny. Kierowca przybrał sobie jako pierwszy język ukraiński, drugi angielski. Chciałabym przypomnieć, że jesteśmy w Polsce... -
~Ania / 2019-10-21 14:02
Dokonałam rezerwacji Bus nie przyjechał, otrzymałam sms-a że opóźnienie wyniesie 5 godzin więc zrezygnowałam. Za pomocą infolinii a następnie formularza poprosiłam o zwrot pieniędzy. Odpowiedziano że tak, pozytywnie rozpatrzono mój wniosek i pieniądze zostaną przelane na moje konto w ciągu 4 tygodni. Jutro mija 7 tydzień nie mam pieniędzy na koncie, ślę maile do FIXBUSA oni twierdzą że pieniądze zostały przelane i tyle. Dziś kolejne maile w załączeniu przesłałam wyciąg z mojego konta na dowód iż nie otrzymałam tych pieniędzy i nadal nic. Nie dość że zepsuli mi wyjazd nad morze do którego nie doszło to jeszcze masa nerwów i nadal nie mam zwrotu pieniędzy. Ta firma to jakaś masakra!!! -
~Anička / 2023-04-23 16:07
Beznadzieja. Wielokrotnie zarezerwowałam miejsce na tzw panoramie a jak wysiadałam to co się okazało ?! Że nie można skorzystać bo jak to nazwał przewoźnik „to jest miejsce służbowe”…. Tylko nie rozumiem czemu jest dostępna panorama do zarezerwowania ?! Ludzie płacą a nie mogą skorzystać.. przez jakiś czas były dostępne FlixBusy z czeskiej Pragi bezpośrednio do Lublina a potem wycofali. Jak pisałam do nich dlaczego wycofali to nie potrafili podać powodu. Nienawidzę FlixBusa z całego serca -
~Anna / 2018-08-11 17:11
Firma robi wszystko by nie oddawać pieniędzy za anulowane rezerwace. Musiałam zmienić rezerwację na inne daty, otrzymałam bon z którego czesci skorzystałam bo mi się spieszylo, i to był juz pretekst do odmówienia mi zwrotu pozostałej kwoty. Dla mnie to problem, bo rzadko korzystam z autobusów. Polski Bus stawiał sprawę uczciwiej, bo była opłata manipulacyjna za zmianę rezerwacji, ale nikt nikogo nie naciągał i nie przywłaszczał sobie cudzych pieniędzy. Nie polecam. -
~Anna / 2019-05-19 10:39
Przystanek w Zabrzu w stronę Krakowa i Warszawy jest źle oznaczony, na mapie Google i na samej stronie Flixbusa. Czekałam na autobus w wyznaczonym miejscu, a gdy zbliżała się godzina przyjazdu - zadzwoniłam do obsługi klienta, aby upewnić się, że stoję w dobrym miejscu. Okazało się, że wspomniany przystanek jest, jak to określiła pani z obsługi klienta - "spornym". Jest źle oznaczony i stałam w nieodpowiednim miejscu. Autobus w tym czasie odjechał. Byłam jedyną osobą wsiadającą na tym przystanku - pytam się: po co podaje się Flixbusowi nr telefonu? Okazuje się, że chyba tylko dla jakichś zgód marketingowych, ale żeby zadzwonić do jedynego pasażera na "spornym", źle oznaczonym przystanku i poinformować go o tym - to już nie. Powinni tak robić do momentu właściwego oznaczenia przystanku na mapie. Przy kolejnej rozmowie z obsługą klienta, dowiedziałam się od pana, że to moja wina, bo się spóźniłam. Pewnie, spóźniłam się stojąc 15 minut przed odjazdem na przystanku, który oznaczyli na mapie na swojej stronie. Już nie skorzystam z "usług" tego przewoźnika. Wadyzłe oznaczenie przystanku, fatalna organizacja -
~Anna / 2019-06-13 19:01
Moja podróż z Krakowa do Hamburga to koszmar . Niestety zarezerwowałam sobie miejsce i pech chciał , trafiłam na rozwalający się fotel , ciągle opadające oparcie >Zmiana miejsca niemożliwa -bo autobus pełny . Toaleta nie oglądała sprzątania od co najmniej tygodnia . Nieuprzejmi kierowcy , tylko dzięki dżentelmeńskiej pomocy dwóch panów udało mi się włożyć do luku bagażowego walizkę . Cóż jak się ma 70 lat na karku to nawet 18 kilowa walizka sprawa kłopot w podniesieniu jej wysoko . Moja prośba do kierowcy aby mi pomógł została skwitowana słowami : " to po co jeździ z wypchaną walichą , zostanie w domu i kłopotu nie będzie . Brud i chamstwo - tak postrzegam Flixbusa ZaletyżadnychWadybrud , fotele rozpadające się i nie nadające na 12 godzinną jazdę , chamska obsługa -
~Anna / 2019-08-09 10:48
Dzisiejszy kurs N 1380 to jakaś porażka ponad 3h opóźnienia i co godzinę SMS z kolejką wiescią że o kolejne min się spóźni.Zero słowa przepraszam A ja z chorą teściową marzłyśmy na dworcu w wiacie przystanku. Zero poczekalni i jakiś konkretnych informacji. ZaletyBrakWadyBrak szacunku do pasażera. -
~Anna / 2021-09-27 22:44
Autobus spóźniony o 80 minut.
Sms z informacją dostałam będąc juz na przystanku 5minut przed planowana godzina odjazdu.
Ponieważ musiałam być o czasie w miejscu docelowym skorzystałam z innego autobusu.
Reklamacja i prosba o zwrot za niewykorzystany bilet skwitowane,
Że zwrot za spóźnienie jest dopiero jak się spóźni powyżej 120minut albo 15minut przed odjazdem.
Zdecydowanie niepolecam !!!ZaletyZadnychWadyZnaczne Opóźnienia -
-
~Anonim / 2019-07-02 08:34
Zarezerwowałam bilety tydzień przed wyjazdem. Po kilku dniach dostałam wiadomość ze moja rezerwacja została przebookowana na dzień następny, zadzwoniłam dopytać się dlaczego a chwile wcześniej zarezerwowałam bilet na datę na którą od początku miałam zaplanowany wyjazd, który przy okazji był droższy od poprzedniego. Napisałam formularz o zwrócenie pieniędzy za przebookowany bilet i anulowanie go. Po kilku dniach dostałam wiadomość, że pieniądze zostaną zwrócone ale moja rezerwacja ( ta druga ) także została anulowana. Wiec aktualnie nie mam jak dojechać w wyznaczone miejsce i muszę pisać kolejny formularz o zwrócenie pieniędzy. Ceny zachęcają, podróży nie mogę ocenić bo do niej nie doszło. Ogólnie nie polecam ZaletyCeny -
~Aurelia / 2022-08-26 18:22
Autobus na trasie Mrzeżyno Warszawa, 26.08.2022. Kierowca, który jechał do Bydgoszczy tak fatalnie jechał, że wszystkie dzieci się pochorowały. Nie zatrzymał się na ani jednym przystanku, na których planowane były krótkie przerwy. Przy 32stopniowym upale i jeden i drugi kierowca wyłączał klimatyzację Przy pełnym autobusie można było się udusić. Nie polecam. -
~Barbara / 2023-07-28 10:19
Podróżuje z Gdańska do Katowice ,na bilecie rezerwacja miejsc lecz fizycznie takich numerów autokar nie posiada , więc razem z mężem na każdym przystanku zmieniamy miejsce , ja z jednej stronych a on z drugiej strony autobusu , kierowcy rozkładają ręce i mówią siadać gdzie wolne . Jestem zawiedziona jadąc tyle godzin , skacząc po autobusie. -
~Bartek / 2025-05-13 18:18
Niestety mój przejazd opóźnił się o 1h 52 minuty. w trakcie oczekiwania na autobus 3 krotnie zmieniono godzinę przyjazdu autobusu, w końcu zdecydowaliśmy się wybrać inny transport, było blisko północy, kilka godzin od domu. Flixbus nie chciał zwrócić pieniędzy za opóźniony przejazd, broniąc się, że nie musieliśmy czekać 2h tylko 1h 52 minuty. Nigdy więcej. WadyPowiadomienie o blisko 2h opóźnieniu nocnego autobusu niecałe 30 minut przed przyjazdem. Brak możliwości zwrotu za opóźniony przyjazd. Nie polecam, nigdy więcej nie skorzystam.
strona 77 z 164
- « poprzednia
- 1 ...
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- nastepna »