Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3365 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.36
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.19

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Paweł / 2019-10-15 13:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa klienta na bardzo niskim poziomie. Chciałem zmienić rezerwację na późniejszą godzinę. Infolinia rozłącza połączenie po wybraniu opcji rozmowy z konsultantem. W skutek czego jak twierdzi flixbus, upłynął czas zmiany rezerwacji. Pomimo prośby mailowej musiałem dokonać ponownego zakupu biletu!! Firma nie działa na korzyść klienta a przeciwnie zasłania się regulaminem. W odpowiedzi mailowej na moje zażalenie nie dostałem nawet zwykłego PRZEPRASZAMY
    Będę omijał tego przewoźnika szerokim łukiem.
  • ~Paweł / 2022-04-01 00:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Dziś jechaem z Katowic do Krakowa autobus opóźniony godzinę,zero informacji o opóźnieniu,zero przepraszam. Kierowca dodatkowo nie uprzejmy. Wolę jechać pociągiem
  • ~Paweł / 2022-07-05 14:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Kierowca odjechał bez upewnienia sie czy wszyscy pasażerowie wrócili do busa
  • ~Paweł / 2023-09-05 09:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Autobus do Gdańska 5.09.23 ponad 20 minutowe opóźnienie, bezczelnie zachowanie kierowcy.
    NIE POLECAM
    ZaletyWszyscy pasażerowie zostali zabrani z przystanku
    WadyKierowca Bezczelnie odzywał się do pasażera
  • ~PG / 2023-06-30 22:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Trasa N986 Warszawa -Zagrze. Na zewnatrz +30 wewnatrz +=0 plus wilgotno i lwpko od spoconych ludzi Kierowca oszczedza klimatyzacjęi twierdz ze jest włączona. Koszmar rodem z PKSu. Bilet prawie w cenie samolotu. Dałem się oszukać ale ostatni raz.
  • ~Piotr / 2022-11-16 13:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem bardzo z bardzo zawiedziony. Z pozoru podczas rezerwacji wydawało by się, se trafiłem na dobre linie i przejazd odbędzie się w komfortowych warunkach. Niestety, nic bardziej mylnego!!
    Niestety brak bezpośredniego kursu z Lublina do Łodzi zmusił mnie do wykupienia biletu łączonego i przejazdu z przesiadką w Warszawie.
    Autobus spóźnił się 22 minuty!! W aplikacji można teoretycznie śledzić i autobus na mapie i uzyskać informacje o opóźnieniach. Oczywiście ani jedno, ani drugie nie działało!!
    Nie wiedziałem, czy mam dalej marznąć wieczorem na dworcu, czy szukać sobie innego przejazdu. Oczywiście nie istnieje 2 sieci Flixbus coś takiego jak infolinia i nie ma możliwości dowiedzieć się na cito, czy autobus w ogóle przyjedzie!!
    Po tym jak autobus w koncu podjechal, kierowca zamiast szybko wpuszczac spóźnionych pasażerów, wolal ucicac sobie gadke z jednym z nich, a reszta patrzyła błagalnym wzrokiem w oczekiwaniu na wpuszczenie do autobusu.
    Spytałem kierowcy dlaczego się spóźnili i dlaczeg nic nie działa w aplikacji i nie ma nigdzie żadnej informacji. Kierowca milczał jakby nie rozumiał ani słowa w języku polskim. W środku 2 autobusie zapanował jeden wielki chaos. Okazało się, że wszystkie miejsca zostały wyprzedane i ludzie, którzy już siedzieli zostali poinformowani przez kierowcę, że mogą zajmować dowolne miejsca. Jak się okazało: NIE, ponieważ miejsca te zostały wykupione przez dosiadających się pasażerów. No i zrobił się bałagan jak ludzie zaczęli się z bagażami przesiadać i szukać jakiegokolwiek wolnego miejsca.. Po starcie autobusu kierowca przepraszał za opzonienie i obiecał przyjazd na 20.50 lub wcześniej. Według rozkładu autobus miał dojechać na 30.40, a dojechał jeszcze później, bo na 20.57. Po starcie był jakiś problem z toaletą, który kierowca obiecał, że rozwiąże. W środku słyszalem rozmowy innych pasażerów z którzy byli równie mocno niezadowoleni z jakości tego przejazdu jak ja! Ostatni raz dałem się nabrać na ten nietani kurs! Jakoś usług nie jest adekwatna do ceny. Napisałem maila do obsługi, ale mnie olali. W odpowiedzi standardowe przepraszam i według ich regulaminu wszystko było ok, więc jeszcze powinienem mieć poczucie win, że sobie roszczę jakiekolwiek prawa.. Przykro mi i smutno jednocześnie. Bardzo się rozczarowałem i wstyd mi chyba bardziej niż pracownikom tej linii za opinie wśród obcokrajowców podróżujących. NIE POLECAM, a wręcz ODRADZAM podróż tymi liniami. Ja jechałem ostatni raz.
    Zalety Brak
    WadyJak wyżej.
  • ~PJ / 2021-12-18 17:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Kierowca totalny cham i ignorant????18.12.2021 wyjazd godz.16.55 Kraków-Rzeszów
    ZaletyAutobus ok.
  • ~Podróżnik / 2018-07-30 07:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Autokary niewygodne, siedzenia twarde, wiejąca klimatyzacja. Jestem świeżo po podróży, polamany i z napuchniętymi migdalkami. Jednak najgorsze jest fatalne rozplanowanie linii i system informowania klienta o zmianach. Podróż z Budapesztu do Krakowa została przełożona na dzień później, o czym poinformowano mnie we wiadomości e-mail, żadnych telefonów, żadnych zapytań czy takie rozwiązanie jest dla mnie odpowiednie, po prostu ukryta w mailu informacja i to właściwie tyle. Po dodzwonieniu się na infolinię okazało się, że można przełożyć wyjazd o pół godziny. Brakowałoby dosłownie godziny, żeby trafić na zamkniętą linię i jechać dzień później, zostając z takimi problemami jak organizowanie sobie zwolnienia w pracy i dodatkowych noclegów. Po przejechaniu na przystanek zastałem znacznie więcej osób, które spotkała podobna sytuacja. Linia o międzynarodowym zasięgu powinna dołożyć wszelkich starań, żeby unikać takich sytuacji, na dzień dzisiejszy jest to najgorsza obsługa i organizacja, z jaką się spotkałem. Serdecznie odradzam.
  • ~PolaBracka / 2018-09-29 14:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Zle doswiadczenie na kazdym etapie. Nieczytelna i kiepsko funkcjonujaca strona interentowa, wyszukanie polaczen jest po prostu koszmarne. Niskie ceny biletów jednak w stosunku do jakosci obslugi i transportu nadal wygórowane. Niby szeroka ofera tras jednak odkad Flixbus przejal polaczenia z berlinskimi lotniskami, korzystanie z nich jest bardzo utrudnione. Notoryczne spóxnienia i chaos, bardzo utrudniony dostep do informacji. Moje wczesniejsze doswiadczenia z przewoznikami niskobudzetowymi byly dobre i bardzo dobre, ale Flixbus nie polecam nikomu. Zdecydiwanie lepiej wydac nieco wiecej na pociag lub naet samolot!
    WadyZla obsluga, skomplikowany proces zakupu i zwrou biletów, chaos
  • ~Popek / 2019-11-26 22:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak informacji o opóźnieniach. Absolutnie nie można na nich polegać. Nie polecam.
  • ~Przemek / 2023-02-21 10:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Firma masakra, zero kontaktu, konsultanci jedynie co mogą to powiedzieć Ci cene biletu ale jak jest poważny problem to nie mają nic do powiedzenia. Poważnym problemem może być zostawienie torby w autobusie. Genaralnie mają to gdzieś. Z nikim nie możnan porozmawiać, na żadne maile i zgłoszenia nie odpowiedają. Mają klientów w du..e i radzę omijać z daleka. Jedyne co ich interesuje to sprzedaż biletów.
    Zaletybrak
    Wadyjak wyżej - nie korzystać!!!!
  • ~Przemek / 2024-02-26 12:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam wszystkich podróżujących którzy korzystają z flix busa nie polecam nikomu o wiele taniej i szybciej pociągiem nawet jak jest przesiadka... W dniu dzisiejszym uciek autobus gdzie byliśmy przed czasem o 30 minut zapytałem kierowcy czy jedzie na Toruń odpowiedział ja nic nie wiem. Widział jak staliśmy w grupie 7 osób z tego dwójka dzieci dwulatków nawet nie powiedział żeby pokazać bilet czy co kolwiek i jeszcze do tego odjechał przed czasem niż powinnen strona z biura przyznała się do winy że kierowca odjechał przed czasem... Musieliśmy skorzystać z innego środka transportu ponieważ przebukowali nam bilet 10 godzin później tragedia. Kierowca powinnen być dyscyplinarnie zwolniony za niewiarygodne zachowanie które zrobił dla nich klient jest nie ważny. Jak można odjechać bez 7 osób... Oczywiście nie odpuszczę tej sprawy... uważajcie i korzystacie z innych transportów.nawet nie raczyli zadzwonic zapytać co się dzieje gdzie doskonale wiedzieli że jest dwójką małych dzieci po prostu skandal. Jeszcze raz uważajcie
  • ~pytia / 2019-08-04 03:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Dziś (4.08) miałam jechać Flixbusem z Katowic do Berlina, jednak że względu na Tour de Pologne przystanek został przeniesiony z dworca autobusowego na inną ulicę (ogłoszenia były i na Facebooku i na oficjalnej stronie internetowej flixbusa, dzwoniłam tez na infolinie gd,od zostałam poinformowana że na pewno tak jest) Mimo tego autobus wyruszył z dworca autobusowego, podobnie jak inne np do Gdyni, Wiednia, Bratysławy. Mało tego, kierowcy których zapytałam na dworcu autobusowym twierdzili że nic nie wiedzą o żadnej zmianie, twierdzili także że nie ma żadnej infolinii. Musiałam jechać do Berlina pociągiem, być o dzień później i stracic zaplacony nocleg. Kompletna dezinformacja, firma niepoważna i absolutnie niegodna zaufania. Nie polecam nikomu
  • ~Rafal / 2022-12-11 00:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Odradzam kupować bilety przesiadkowe przez flixbusa. Jeśli autobus, którym państwo jedziecie spóźni się na tyle, że nie zdążycie państwo na przesiadkę. Zostajecie na lodzie. Co prawda flixbus oferuje przejazd następnym możliwym autobusem, który jest 6 godzin później. Najgorsze, że zostaje się na lodzie w środku nocy, w minusowej temperaturze, w obcym mieście... Kierowcy autobusów przesiadkowych nie mają ze sobą, żadnego kontaktu. Kpina a nie firma przewozowa.
    ZaletyBrak
    WadyBrak skomunikowania i kontaktu autobusów przesiadkowych.
  • ~RAFAŁ / 2019-02-01 10:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia. Jeden autokar odjechał ponad 10 minut przed czasem. Nie zdążyłem. Następny ponad pół godz spóźniony. Do tego drugi raz musiałem wydać kasę na bilety, znacznie droższe niż wcześniej zarezerwowane. Odjechał też z innego stanowiska. Nie ma żadnej informacji na dworcu. Kierowcy bardzo nieuprzejmi, ogólnie firma ma klienta w dupie. Odradzam.
    WadyRozkład jazdy dla nich nie istnieje. Brak informacji. Nieuprzejmi kierowcy.
  • ~Rafał / 2021-07-10 17:14
    Ocena: 2.00 / 5
    FlixBus ma problem z oddaniem pieniędzy za voucher! Bardzo konfliktowa firma. Nie polecam, chyba że ktoś musi!
    ZaletyCzasem tanie bilety
    WadyBrak możliwości odzyskania pieniędzy za voucher. Okradli mnie nie dając naleznego zwrotu!
  • ~renata / 2018-07-07 17:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo wysokie ceny biletów. Trasa Warszawa-Wrocław na jutro 8.07.18 45 PLN czyli w cenie bla bla car, który jedzie 3h, a nie 4.20 h jak autobus.
    Zaletyżadnych
    Wadybardzo wysokie ceny, nie proporcjonalne do czasu i wygody podróży
  • ~Robert / 2023-09-07 21:56
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa tak chamska że Stach się odezwać! Trasa Olszttn - Amsterdam 20:45 dnia 07.09. Pomocnki kierowcy to cham! Na każde pytanie odpowiadał jak by za komuny w sklepie obsługiwał!
    WadyPomocnik kierowcy był chamski. Ciężko mi to człowiekowi kulturalnemu pisać ale to zwykły cham!
  • ~Robert / 2025-05-14 08:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Moja mama 69 lat już kilka razy…
    Moja mama 69 lat już kilka razy korzystała z flixbusa i za każdym razem miała jakieś przygody ( kilku godzinne opóźnienia, odwołane kursy itd). 12.05.2025 miała kurs z Elbląga do Lublina z przesiadka w Warszawie Młociny. Podróż z Elbląga ok ale w Warszawie podjechał autokar do Lublina i okazuje się że moja mama nie jedzie bo numer autokaru różni się jedną cyfra jak na bilecie. Kilka godzin czekała myśląc że podjedzie jej autokar. Skończyło się tak, że jechałem po nią z Lublina do Warszawy. Z Elbląga wyjechała ok 11 a w Lublinie byliśmy o 22. Z czego 6 godzin oczekiwania w Warszawie. Z całego serca nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyBrak
  • ~Robert / 2025-05-21 11:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Zostałem bezczelnie oszukany na pieniądze.
    Wykupiłem bilet na autobus do Bydgoszczy ponieważ miałem bardzo ważne spotkanie. Autobus spóźnił się godzinę więc pojechałem pociągiem, a firma flixbus nie potrafiła ani przeprosić, ani oddać pieniędzy ani nawet zaproponować możliwości wykorzystania zakupionego i niewykorzystanego biletu w innym terminie lub na innej trasie.
    Tak się nie traktuje klientów!
    Nie polecam, ja osobiście już nigdy nie skorzystam z usług tego przewoźnika, ponieważ absurdem jest umywanie rąk i nie ponoszenie odpowiedzialności za swoje błędy, a już nie wspominam o tym, że narazili mnie na konsekwencje spóźnienia się na ważne spotkanie.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.84, ilość opinii: 5498
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3365
Sindbad
Ocena: 2.44, ilość opinii: 925
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 738
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.03, ilość opinii: 383
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 359
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4834
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4587
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4045
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3129