ZaletyŻadnych
strona 75 z 164
- « poprzednia
- 1 ...
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- nastepna »
-
~Storczyk65 / 2022-09-15 22:16
10 września Berlin Rijeka ,autobus siedzenia nie wygodne ,trzy godziny do Rijeki ,toaleta nie czynna,śmierdzi z toalety ,koszmar , zobaczymy jak będzie z powrotem -
-
~Syla / 2023-04-24 07:41
Autobus z dn,22,04,23 ,wyjazd z Brukseli,raz zatrzymał się na stacji,gdzie trasa trwała ponad 20 godz,gdzie w tym czasie można było iść do ubikacji,,w autobusie smród z ubikacji gdzie nikt nie chciał już wchodzić!! Totalna porażka!zatrzymywał się po pasażerów szybka fajka i taki to postoj ZaletyNa czasWadyPostoje tragedia,toaleta tragedia -
~TanBoTao / 2019-10-14 17:44
Niestety jeden bilet łączony z przesiadką opóźnienie i efekt proszę zaczekać na dworcu 21h na następny kurs ZaletyTyko sieć i ceny czasemWadyOlewanie ludzi -
~Tene / 2022-10-13 01:13
Jadę z Okęcia do Gdyni Głównej. Jak można dać tak niewygodny i mały autobus na tak długiej trasie? Duchota i smród. Podłokietniki nie działają więc człowiek nawet nie zaśnie bo się zaraz przewróci. Jedynym plusem jest czysta toaleta. Nigdy więcej na tak długą trasę!!! ZaletyCzysta toaletaWadyWszystko poczynając od niedziałających podłokietników do duchoty i smrodu. -
~Teresa / 2021-07-25 18:54
Oszuści. Dostaję SMS że bus będzie spóźniony 10-20 minut. Upływa 40 minut i brak busa i brak info czy dojedzie. Musiałam o godz. 18 tej odebrać męża z szpitala. Jest po zabiegu onkologicznym. Niestety nie zdążę bo brak busa i nie ma szans na dojazd do Krakowa. Wyjście było PKP. I tak zrobiłam. Niestety biletu nie można anulować bo było po godz. 15.45 czyli faktycznie miałam być w połowie drogi do Krakowa. A siedziałam na dworcu PKS Częstochowie. Anulować można na 15 minut przed odjazdem. SMS o opóźnieniu dostałam na 5 minut przed odjazdem. Żadnego kontaktu z obsługą klienta. Poniosłam dodatkowo koszty taxi by dojechać na dworzec pKp i kupić bilet. Flixbus nie zwróci 25 zł za nie wykorzystany bilet bo nie. Oszuści. WadyBrak uczciwosci -
~Tom / 2021-09-02 17:45
Nie polecam, gdyż jest duża szansa że się spóźni.
Dziś miałem busa na godz. 10:15 przybył na 12:30 a dodatkowo zamiast czasu jazdy 4h 40min to trwało prawie 6 godzin.
Brak jakiejkolwiek możliwości porozumienia się z przewoźnikiem - jest czat na którym trzeba długo czekać na odpowiedz a jeśli chwile jesteś niedostępny to zamykają go bez odpowiedzi.ZaletyStosunkowa niska cena, duża ilość autobusów.WadySpóźnienia oraz brak jakiegokolwiek obsługi klienta. -
~Tomasz / 2021-07-23 19:45
Niestety po raz pierwszy i ostatni korzystam z usług tej firmy. Na dworze 34°C w autokarze podobnie. Brak możliwości otwarcia okna. Toaleta chyba nie opróżniona za każdym korzystaniem przez pasażerów smród gorszy niż na centralnym w godzinach szczyt. Nigdy więcej!! Nie polecam tym bardziej że wcale super tanio nie jest -
~Tomasz C / 2018-09-24 20:24
57 minut spóźnienia. SMS otrzymałem dopiero po 35 minutach. Pierwszy i ostatni raz jadę z tym przewoźnikiem. WadyZwrot za bilet z powodu opóźnienia można podobno zgłaszać po 1.5 godziny zwłoki. -
-
~topi / 2023-03-16 15:51
Trasa Praga -> Lipyovski Mikulas na Słowacji. Autobus nie wygodny i brudny. W toalecie brak papieru, mydła i nawet wody! WadyAutobus nie wygodny i brudny. W toalecie brak papieru, mydła i nawet wody! -
~Tylko kasa za paliwo / 2023-03-11 23:40
Dzień dobry,
w waszej branży kierujecie się ilością pasażerów czyli okresami lepszej i gorszej ilości podróży z miasta do miasta. Jednakże powinniście przynajmniej w nocy zapewnić bezpieczny powrót do domu. Nie posiadacie dobrze oznakowanych miejsc podjazdu busa przykładem jest Wa-wa Zachodnia!!!!Jednoczesnie w wielu miejscach Polski podjeżdżają białe autokary tylko i wyłącznie z logiem z przodu autokaru.Odrywam się od podróży z wami.
Pozdrawiam,ZaletyKto jak uważaWadyBiałe zastępcze autokary w nocy dla kobiet na dworu Zachodnim porażka -
~ujhyegtfrwe / 2019-09-23 20:22
wam młodzi naiwniacy już się w tyłkach poprzewracało do reszty. dawniej cieszyłbyś się jeden z drugim że dojechałeś do celu w jeden dzień bez przesiadek i awarii a dziś - bo kierowca ma telefon w ręku bo za szybko gna, bo toaleta nie ma klapy ze złota, bo za zimno albo za gorąco bo przerw nie ma. ludzie- opanujcie się, to jest przewóz na liniach regularnych, tu nie ma przerw prócz tych które służą do obsługi pasażerów. spóźnienia wynikają z korków i niedopasowania wyimaginowanego w niebiosa przez flixbusowych facherów czasów przejazdu wprowadzenia sprzedaży biletów przez kierowców oraz niebawem sprzedaży kanapek i soczków. Kible śmierdzą bo firmy wykonujące usługi dla flixa nie dbają o zaplecze sanitarne i nie wykupują myjek i czyszczenia wozów. kierowcy zapitalają bo chcą się wyrobić w czasie jazdy bez stania godziny w szczerym polu z wami na pokładzie. i też źle i odwrotnie nie dobrze. zastanówcie się nad sobą czego wy chcecie - bezpiecznie dojechać i jechać cały dzień czy narażać swoje życie i gnać na złamanie karku ile fabryka dała byle jak najszybciej i najtańszym kosztem. drogie bilety? po co kupujesz na ostatnią chwilę i u kierowcy? kupuj z wyprzedzeniem przez internet będzie taniej. kierowca cham? to po co z nim dyskutujesz. tyle zarabia jak się odzywa. proste. smród ? psiknij se dezodorantem i po sprawie. bałagan z miejscówkami? a po ch. je wykupujecie? nie umiecie normalnie jak wszyscy jechać i siąść gdzie jest wolne? chcesz siedzieć z żoną dziewczyną chłopakiem kochankiem obok siebie? poproś kogoś to się przesiądzie ale nie z łachą tylko elegancko grzecznie. proste jak drut. od zarania dziejów działało ale dziś z wami roszczeniowcami już się nie da. wy byście chcieli złote góry za darmo najlepiej. Zaletypróby budowania czegoś fajnegoWadynie bardzo to wychodzi - za dużo chcą ale za mało główkują i pytają kierowców jak to zrobić, a przecież to kierowcy wiedzą najlepiej co trzeba zrobić by lepiej działało. -
~Viola / 2018-04-18 09:35
Jadę jeszcze w tej chwili kursem P6 Budapeszt -Warszawa.Ogólnie tragedia. Nie byłam zachwycona Polskim Busem, ze względu na przewagę aroganckich kierowców nad uprzejmymi, ale Flixbus to zdecydowanie zmiana na gorsze. Bardzo brudna toaleta już na samym początku podróży. Papieru toaletowego i mydła nikt nie uzupełnia. Kierowca przyjechał w ostatniej chwili, nie przywitał pasażerów na pokładzie. Pierwsze 10 minut postoju po niemal 5 godzinach jazdy, potem częściej po w Polsce pasażerowie wysiadali i wsiadali nowi. W Krakowie kierowca "przemówił"i pierwszy raz wspomniał o obowiązku zapinania pasów bezpieczeństwa. Bardzo mało dostępnego internetu,napisałam na komunikatorze do rodziny a potem komunikat, że wyczerpałam limit. Ogólnie wrażenia słabe. Ja jechałam z nimi pierwszy raz, za chwilę cofam subskrypcję i zgody marketingowe. Nie skorzstam więcej i nie polecam. -
~Walter / 2018-11-23 08:22
Trasa Wrocław-Warszawa. K...., zimno jak diabli. Powinni na wejściu nauszniki rozdawać!!! ZaletyŻadnych zaletWadyMróz w autokarze -
~Wera / 2018-10-14 21:03
Zakupiłam bilet i nie otrzymałam potwierdzenia. Na infolinii (po 2h prób dodzwonienia się ) konsultant zalecił kupno kolejnego biletu, kwota za pierwszy- felerny miała zostać zwrócona na konto w przeciągu 3dni. Pieniędzy nie odzyskalam. Po napisaniu wiadomości do obsługi internetowej klienta otrzymałam automatycznie wygenerowana odpowiedź nie związana zupełnie z tematem. Dwukrotnie.Pieniędzy nie zwrócono. -
~Weronika / 2022-06-24 13:53
Ogólnie dramat. Autobus na relacji Dania-Polska przyjechał opóźniony (ze stacji początkowej wyjechał już z godzinnym opóźnieniem) to informację o opóźnieniu wysyłają na ostatnią chwilę.
Nie dość, że są duże opóźnienia, to niedługo po przerwie na zmianę kierowcy, nowy kierowca znów robi przerwę, która trwa 55min.. Przez co opóźnienie robi się jeszcze większe. To jakiś żart?
Macie zamiar coś z tym zrobić? Może od razu informujcie, że autobus jak przyjedzie to będzie, a dojedzie jak zechce się kierowcy... Dramat.
Nie polecam!!! Nigdy więcej. -
~Wkurzony z Gdańska / 2019-10-21 15:50
Skandal!! Czekam na autobus już 1,5 godziny a pani w informacji twierdzi że już odjechał... Niemiła obsługa, strona podaje błędna informacje odnośnie opóźnienia. ZaletyBrakWadyZły customer service -
-
~WOJAK / 2019-03-03 00:38
DRAMAT
ODRADZAM
brak wiarygodności
jestem 200 zl w plecy + bilet
nie przyjechał, nie poinformował, nie przeprosił.
SKANDAL I ŻEGNAM
WIĘCEJ Z WAMI FLEX-AMI NIE WSPÓŁPRACUJĘ
WOLAŁEM 100 RAZY BARDZIEJ PKSZaletyBRAKWadyBRAK KONTAKTU. -
~Wojciech / 2018-04-14 19:26
Specjalność Flixbusa to drogie bilety w porównaniu z Polskim Busem oraz rekordowa niepunktualność.Brak rezerwacji miejsc.Przereklamowana firma.Nie polecam. ZaletyŁadny kolor autobusów. -
~wOJTEK / 2018-05-20 08:51
Flixbus to totalna porażka ceny podnieśli (z Warszawy do Gdańska za 50 zł i ponad 5 godzin gdy IC za 49 zł i trochę ponad 3 godziny) ilość połączeń zmniejszyli (Warszawa-Gdańsk) i do tego syf w autobusach i opryskliwa obsługa.
DZIĘKI ALE WIĘCEJ NIE SKORZYSTAM.ZaletyBRAKWadyCENA
KOMFORY -
~Wolny człowiek / 2022-06-03 11:42
Dzień przed wyjazdem okazało się ze odwołali busa , musiałem zostać dzień dłużej.
Na trasie Lyon Kraków zadnego postoju , w toalecie nie ma już wody , zapytałem o postój to kierowca mi odpowiedział ze flixbus to jest prosta linia i nie robi postojów, na trasie 35 godz….. pierwszy raz w życiu się z takim czymś spotykam na takiej trasie , żeby nie było żadnego postoju na stacji na toaletę. Lipa . W autobusie nie ma ładowarek , siedzenia jak w sądzie twarde.
strona 75 z 164
- « poprzednia
- 1 ...
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- nastepna »