strona 73 z 164
- « poprzednia
- 1 ...
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- nastepna »
-
~Oli / 2023-06-25 22:11
Polski Flixbus ma nie wygodne siedzenia, klimatyzacja przy 32 °C nie działała. Kierowcy nie uprzejmi i opryskliwi. -
-
~Opolanin / 2018-07-06 11:02
Jechałem w czerwcu z Wrocławia do Kopenhagi z przesiadką w Berlinie na którą było półtora godziny.
Autobus miał odjeżdżać z Wrocławia o 19:30, o 19 komunikat o 3 godzinach opóźnienia.
Wiec gdzie od znikł przez 2 i pół godziny?
Infolinia po polsku działa tylko do 20, ale nie byli wskazać rozsądnej alternatywy (mimo że było - o północy jechał autobus na identycznej relacji).
Ostatecznie autobus był opóźniony o pięć godzin, czyli przyjechał później niż ten kolejny zgodnie z rozkładem.
DO tego autobusu który odjeżdżał o północy kierowca nie pozwolił wsiąść twierdząc że to nie ten bilet i nie ten kurs mimo że zgodnie z regulaminem miałem prawo jechać najbliższym możliwym połączeniem.
Ogólnie podróż z FLixbusem szczególnie z polskim - pozostałościami po Polbusie to zero gwarancji że dojedziesz na czas jeśli w ogóle gdzieś wyjedziesz - stracili klienta.ZaletyCzasami tańszy niż konkurencjaWadyBrak punktualności
Kierowcy
Brak informacji
Nierzetelność
-
~OSZUKANA / 2023-06-27 18:24
#flixbus #flixbus #podróżemałeiduże #zakopane #bilet #pasażer #autobus #przewoźnik #kraków #krópówki #konsument FLIXBUS -UWAGA ZANIM KUPISZ BILET PRZECZYTAJ REGULAMIN !!! Kupiłam 6 biletów z dodatkową opcją rezerwacji miejsc za 1000 PLN na dwóch rezerwacjach. Trzy dni przed wyjazdem , okazało się że odwołują rezerwację miejsc i trzeci raz rezerwacja zmienia numer. ALE !!!!!! ...przy tej okazji wyszło ,że ja popełniłam błąd i w drodze powrotnej dla 3 osób są podwójne miejsca a dla drugich 3 nie ma miejsc. Czyli ....na 6 biletach w drodze powrotnej są te same nazwiska. Za zmianę nazwisk na bilecie.....Bo kierowca wpuszcza z dowodem tożsamości........ZAŻĄDANO 230 PLN DOPŁATY
BRAWO #FLIXBUS !!!!! BRAWO DLA AUTORA REGULAMINU PODRÓŻY #FLIXBUS -
~Pabell / 2023-08-23 19:02
Witam w dniu 23:08:2023 wybrałem się autokarem flixbus z Tarnowa do Radomia wszystko było ok do momentu wejścia pan powiedział mi że mam miejsce 6A a po wejściu do autokaru okazało się że miejsce jest zajęte przez Ukrainkę więc poszedłem do Pana który mi przyjmował bilet zgłosić fakt że ktoś zajął moje miejsce na co pan odpowiedział coś niezrozumiałego ponieważ prawdopodobnie pochodził również z Ukrainy i powiedział mi to siadaj gdzie wolne po zajęciu miejsca dalsza podróż przebiegła bez problemu do momentu wyjścia z autokaru zapytałem wtedy Pana kierowcy czy to ten przystanek bo nie jestem stąd pokazując mu telefon a on złym głosem odpowiedział ja nie wiem gdize ty chciałeś jechać co mnie to obchodzi paląc przy tym papierosa ZaletyWygodne foteleWadyTłukące się drzwi od toalety -
~Pan M. / 2024-10-27 16:57
Ogrzewanie na full przy 15 stopniach na zewnątrz sprawiło, że podróż była koszmarna. O odorze z kibla nawet nie chcę pamiętać. W dodatku zero zainteresowania ze strony obsługi. To była moja ostatnia przygoda z tą firmą. Polski Bus RIP. -
~Pasażer / 2022-11-09 20:59
Po zareagowaniu i zapłaceniu miejsca z dodatkowym zmiana w dzień wyjazdu na dodatkowe przedzielone korytarzem komfort dramat nie polecam -
~Pasażer z Zielonej Góry / 2025-08-05 04:42
Rzadko korzystam z autobusów.W związku z tym nie posiadam APK. Na pytanie czy mogę kupić bilet u kierowcy podpowiedź była oczywiście tylko płatność kartą. Ok. Niestety panowie kierowcy nie naładowali terminala i po czekaniu aż wypalą papierosy (dodam że na terenie dworca gdzie jest zakaz) usłyszałem niestety nie zabierzemy pana. Dziękuję i będę omijał Flix busy z daleka. -
~Pasażer. / 2022-06-27 07:36
(autobus z Warszawy w kierunku Pragi)Kierowca opryskliwy, jednej osobie zajęto miejsce więc wylegitymował i kazał ustąpić miejsca nie racząc się zainteresować, że ktoś inny zaczął zajmowanie cudzych miejsc.. Które i tak są generowane automatycznie, nie każdy zapłacił 3 zł za rezerwację miejsca. Oczywiście Pan kierowca tłumaczeń też nie słuchał jedynie popędzać potrafił. Jazda trwała za długo, cały czas postoje, ciasno.. Spóźnienie, kierowca rusza zanim każdy usiądzie.. -
-
~Pasażerka z Torunia / 2021-10-15 15:45
Jadę autobusem do Gdańska. Autobus pełen, bo piątek popołudnie ani kierowcy ani większość pasażerów nie nosi maseczek. Chińczyk obok mnie założył na moją prośbę, ale teraz i tak ma pod nosem. Parę osób kaszle co chwilę. A miało być bezpiecznie. -
~Patrick87 / 2025-01-02 08:21
Linia 012 wroclaw drezno 30 grudnia tragedia brak znajomości języka zwłaszcza ten jeden gruby zapytany przez pasażerów nie wystekał nawet słowa a ponadto poraz kolejny widzę jak biorą kasę w kieszeń podróżuje często praktycznie co miesiąc staram się być w domu i widzę tych typów któryś raz jak biorą kasę od ludzi porażka i brak jakiego kolwiiek doświadczenia w jeździe...Patrick ZaletyBrakWadyOszustwo kierowców -
~patrycja / 2018-07-18 13:49
hej widze że dużo osób wypowiada się na temat flixbusa a ja potrzebuje materiałów do miojej pracy na temat satysfakcji z usług tego przewożnik proszę chetne osoby o wypełnienie mojej ankiety
https://goo.gl/forms/EFd36j1qncTJBWlq2 -
~Patrycja / 2024-07-07 11:53
Kierowca z godziny 8:20 dnia 6.07 z Warszawy do Krakowa bardzo chamsko się zachowywał. Podczas odprawy ważył waga bagaże i ktoś miał o 20 g cięższą walizkę musiał dopłacać uwaga aż 40 zł.. oczywiście kwitów nie wydawał tylko pieniążki do kieszeni ZaletyOfertaWadyKierowca oszust -
~Paul / 2022-06-06 21:11
Kurs Warszawa Białystok, o 9 z minutami z Warszawy Zachodniej. Późnym wieczorem dzień wcześniej dostałem maila o 350 minutach (6 godzin) opóźnienia. Przecież to niemożliwe, awaria autobusu dzień wcześniej i brak innego? Jedyne dla mnie wytłumaczenie to mało sprzedanych biletów i zbieranie pasażerów na inny, pozniejszy kurs. Krótko pisząc chamstwo. -
~paweł / 2018-12-21 14:52
Chyba najgorszy przewoźnik na polskim rynku. 3 ostatnie podróże to 3 wielkie tragedie.
Najpierw strona, która po zakupie biletu wyświatliła informację że wystąpił błąd. Wiec logiczne że człowiek zaczyna kupować od początku. ponownie dokonuję płatności za już 2 bilet i po chwili na maila dostaję 2 bilety. niby można zwrócić ale nie po czasie. strata pienędzy.
Po drugie na trasie Wrocław - Lublin 2 godziny opóźnienia, odwołania i krótka informacja że oni mają regulami i według niego nic mi nie przysługuje
Trzecie podróż kolejny dramat. wbiegam na przystanek kierowa nie chce się zatrzymać, macham mu a on kiwa głową i odjeżdża widzi pasażera, bilet wcześniej kupiony nawet nikomu nie chciało się sprawdzić czy wszyscy są. Albo kierowca sprzedał bilet i ma dobry napiwek. telefon na info linie, prośba o zaczekanie na następnym przystanku i odmowa. Oni mają regulamin. Gorzej niż dramat, nastawieni na chęć zysku i nic wiecej. pasażera mają gdzieśZaletybrak -
~Paweł / 2019-10-15 13:38
Obsługa klienta na bardzo niskim poziomie. Chciałem zmienić rezerwację na późniejszą godzinę. Infolinia rozłącza połączenie po wybraniu opcji rozmowy z konsultantem. W skutek czego jak twierdzi flixbus, upłynął czas zmiany rezerwacji. Pomimo prośby mailowej musiałem dokonać ponownego zakupu biletu!! Firma nie działa na korzyść klienta a przeciwnie zasłania się regulaminem. W odpowiedzi mailowej na moje zażalenie nie dostałem nawet zwykłego PRZEPRASZAMY
Będę omijał tego przewoźnika szerokim łukiem. -
~Paweł / 2022-04-01 00:06
Dziś jechaem z Katowic do Krakowa autobus opóźniony godzinę,zero informacji o opóźnieniu,zero przepraszam. Kierowca dodatkowo nie uprzejmy. Wolę jechać pociągiem -
-
~Paweł / 2022-07-05 14:32
Kierowca odjechał bez upewnienia sie czy wszyscy pasażerowie wrócili do busa -
~Paweł / 2023-09-05 09:48
Autobus do Gdańska 5.09.23 ponad 20 minutowe opóźnienie, bezczelnie zachowanie kierowcy.
NIE POLECAMZaletyWszyscy pasażerowie zostali zabrani z przystankuWadyKierowca Bezczelnie odzywał się do pasażera -
~PG / 2023-06-30 22:49
Trasa N986 Warszawa -Zagrze. Na zewnatrz +30 wewnatrz +=0 plus wilgotno i lwpko od spoconych ludzi Kierowca oszczedza klimatyzacjęi twierdz ze jest włączona. Koszmar rodem z PKSu. Bilet prawie w cenie samolotu. Dałem się oszukać ale ostatni raz. -
~Piotr / 2022-11-16 13:29
Jestem bardzo z bardzo zawiedziony. Z pozoru podczas rezerwacji wydawało by się, se trafiłem na dobre linie i przejazd odbędzie się w komfortowych warunkach. Niestety, nic bardziej mylnego!!
Niestety brak bezpośredniego kursu z Lublina do Łodzi zmusił mnie do wykupienia biletu łączonego i przejazdu z przesiadką w Warszawie.
Autobus spóźnił się 22 minuty!! W aplikacji można teoretycznie śledzić i autobus na mapie i uzyskać informacje o opóźnieniach. Oczywiście ani jedno, ani drugie nie działało!!
Nie wiedziałem, czy mam dalej marznąć wieczorem na dworcu, czy szukać sobie innego przejazdu. Oczywiście nie istnieje 2 sieci Flixbus coś takiego jak infolinia i nie ma możliwości dowiedzieć się na cito, czy autobus w ogóle przyjedzie!!
Po tym jak autobus w koncu podjechal, kierowca zamiast szybko wpuszczac spóźnionych pasażerów, wolal ucicac sobie gadke z jednym z nich, a reszta patrzyła błagalnym wzrokiem w oczekiwaniu na wpuszczenie do autobusu.
Spytałem kierowcy dlaczego się spóźnili i dlaczeg nic nie działa w aplikacji i nie ma nigdzie żadnej informacji. Kierowca milczał jakby nie rozumiał ani słowa w języku polskim. W środku 2 autobusie zapanował jeden wielki chaos. Okazało się, że wszystkie miejsca zostały wyprzedane i ludzie, którzy już siedzieli zostali poinformowani przez kierowcę, że mogą zajmować dowolne miejsca. Jak się okazało: NIE, ponieważ miejsca te zostały wykupione przez dosiadających się pasażerów. No i zrobił się bałagan jak ludzie zaczęli się z bagażami przesiadać i szukać jakiegokolwiek wolnego miejsca.. Po starcie autobusu kierowca przepraszał za opzonienie i obiecał przyjazd na 20.50 lub wcześniej. Według rozkładu autobus miał dojechać na 30.40, a dojechał jeszcze później, bo na 20.57. Po starcie był jakiś problem z toaletą, który kierowca obiecał, że rozwiąże. W środku słyszalem rozmowy innych pasażerów z którzy byli równie mocno niezadowoleni z jakości tego przejazdu jak ja! Ostatni raz dałem się nabrać na ten nietani kurs! Jakoś usług nie jest adekwatna do ceny. Napisałem maila do obsługi, ale mnie olali. W odpowiedzi standardowe przepraszam i według ich regulaminu wszystko było ok, więc jeszcze powinienem mieć poczucie win, że sobie roszczę jakiekolwiek prawa.. Przykro mi i smutno jednocześnie. Bardzo się rozczarowałem i wstyd mi chyba bardziej niż pracownikom tej linii za opinie wśród obcokrajowców podróżujących. NIE POLECAM, a wręcz ODRADZAM podróż tymi liniami. Ja jechałem ostatni raz.Zalety BrakWadyJak wyżej.
strona 73 z 164
- « poprzednia
- 1 ...
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- nastepna »