strona 72 z 169
- « poprzednia
- 1 ...
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- nastepna »
-
~KRK NH / 2023-05-18 10:04
Podczas dzisiejszego przejazdu ,dnia 17.05/18.05 FlixBus nr.boczny N1376 Rødbyhavn—>Kraków godz.23:10 wystawiam b.negatywną opinie!
Jeden z kierowców ,prawdopodobnie Ukraińskiej Narodowości prowadził autokar jak na torze wyścigowym.Kultura jazdy była bardzo niska, zbyt gwałtowne wyprzedzenie pojazdów ,przyspieszanie oraz hamowanie było bardzo agresywne. Nie zachowanie bezpiecznej odległości między pojazdami było bardzo dużym oburzeniem innych podróżujących osób.Bardzo proszę o wyciągnięcie konsekwencji od kierowców podczas dzisiejszej podróży,dziękuje. -
-
~Krzysztof / 2024-03-04 22:07
Odnośnie kursu 1395 z Zakopanego do Poznania nikt nie ma pretensii o opóżnienie z powopdu korków tylko z powodu chamskiego zachowania kierowcy i braku możliwości skorzystania z toalety. o ile pamiętam to Państwo korzystali z niej na dworcu w Nowym Targu i wyśiedliście w Katowicach, więc nie czekała Was dalsza kilku godzinna podróż bez toalety. Skoro siedzieli Państwi z przodu busa, to nie widzieliście czy ktoś upadł za Wami. Ja ze swej strony przeprosiłem za swoje spóżnienie.
Natomiast zachowanie i bluzgi kierowcy, bez względu na moje spóżnienie były naganne, jakoś nic na ten temat Pan nie pisze. Widocznie w Pana kulturze jest to norma. Pozdrawiam. -
~Krzysztof / 2025-06-30 17:57
Śledząc profil Flixbusa na Fb wręcz skakałem z radości o informacji że będzie linia z Warszawy do Helsingborg. Koniec z przesiadką w Krakowie tylko bezpośrednio spod domu. Niestety moja radość trwala tylko do pierwszego wyjazdu.
Wyjazd z Warszawy. Kierowcy nie wiedzą co mają robić. Nie potrafiący mówić po polsku. Plus taki że coś po angielsku potrafili mówić.
Jazda tragiczna, szarpanie. Co chwilę tylko klaksony z innych pojazdów na autostradzie.
Tydzień później dałem drugą szansę Flixbusowi i powrót do Warszawy również zabukowałem na tą linie.
Ku mojemu zdziwieniu nie było Panów z Ukrainy z poprzedniego kursu, a zastałem dwóch ciemniejszej karnacji kierowców, nie mówiących totalnie po polsku ani angielsku. Ludzie komunikowali się z nimi przez Google translatora.
Jazda po prostu tragiczna. Myślałem że gorzej się już nie da niż poprzedni kierowcy z wcześniejszego kursu ale cóż.
Rozmowy w środku nocy w języku coś Ala arabski.
Strach było jechać.
Czy we Flixbusie jeszcze jeżdżą polscy kierowcy ?
Dodam tylko że na lini z Krakowa takich cyrków nie było. I jednak wolę poświęcić 4 h dłużej z przesiadką w Krakowie niż jeździć z ciapatymi nie znającymi przepisów ruchu drogowego ani języka.
Jak później zauważyłem była wywieszona flaga Gruzji na bocznej szybie. Więc byli to obywatele Gruzji.
Nigdy więcej tą linia nie pojadę.
Dodam tylko że bardzo sobie chwalę linie N1376 z Krakowa do Malmo.
Komfort, czystość, kierowcy pełen profesjonalizm.ZaletySiatka połączeńWadyKierowcy -
~Ksiezniczka / 2024-07-13 23:39
"To nie jest wycieczka krajoznawcza" takie słowa od kierowcy można usłyszeć po 8h jazdy po wyjściu na przystanku żeby się chwilkę rozprostować, kierowca chciał przestraszyć jeśli tak mogę to nazwać pasażerów i odjechał bezczelnie autobusem widząc wszystkich a następnie przejechaliśmy z 200m i staliśmy 30min bez możliwości chociaż na chwilkę wyjścia, po wielu przejazdach mogę śmiało stwierdzić że czystość toalety nie jest w najlepszym stanie . ZaletyNie wszyscy kierowcy są burakami wielu chętnie pomoże i są bardzo mili -
~Ktoś / 2022-05-12 09:57
Został sprzedany nadmiar biletów… ponad 5h drogi byłam zmuszona stać… -
~Kursant6 / 2024-08-17 21:32
Wykupiłem 2 miejsca obok siebie. W ostatniej chwili postawiono inny autobus bez rezerwacji miejsc i niemal szczelnie wypełniony ludźmi. Miejsca jakie nam zostały znajdowały się na dwóch przeciwległych końcach autobusu. Kierowca odmówił podania nr autobusu, stwierdził tylko, że mogę sobie zrobić zdj rejestracji (blach). Nikt nikogo o niczym nie informował.
Pytanie: kto zrobił przekręt, żeby zarobić? -
~Lech / 2019-09-19 15:25
Dnia 19.09.19 kurs P6 Zakopane Warszawa Wilanowska.Wsiadalem w Radomiu godz.4.45 Miałem wykupiony bilet nr.miejsca 5B.Na moim miejscu sidziala kobieta ,która twierdziła na zwróconą uwage ,że siedzi na moim miejscu ,że zmieniono autobus I kierowca kazał siadac gdzie są wolne miejsca.Nie pytałem kierowcy czy to prawda siadłem dalej na innym miejscu.Albo to chamskie zachowanie pasażerki albo bałagan w autobusie.Kierowców nie interesuje to ,że śpiący pasażerowie zajmują dwa miejsca I nie ustępują miejsca wsiadającym na trasie.
-
~ludwik / 2021-07-14 14:37
nie mogę się zalogować !!!!!!!!!!!!!! chciałbym się dowiedzieć czy voucher nie wykorzystane z powodu pandemii są do odzyskania Wadykontakt z biurem obsługi fatalny -
-
~Lukash / 2019-08-22 16:25
21/22.08.19 Niemiła obsługa ( dwóch młodych kierowców ) autokaru ze Splitu do Katowic. Brak przerw w trasie, co powodowało frustrację wśród pasażerów mimo częstych próśb. Bezpośrednie i aroganckie odzywki w stylu " Nie ma takiej opcji, nic na to nie poradzę, macie pięć minut" powodowały że kilkunastogodzinna jazda zamieniła się w gehennę. Pomijając już grzebanie w telefonach podczas załadunku bagaży, zamiast pomóc starszym ludziom, brak wifi, brak propozycji puszczenia jakiegoś filmu, muzyki, zamknięcie środkowych drzwi kiedy mężczyzna wychodził na zewnątrz i został nimi uderzony, oraz brawurowa jazda z ostrym hamowaniem i trąbieniem po jadących w pobliżu samochodach. W taki sposób to mogą sobie z bydłem albo ziemniakami jeździć...Generalnie dla mnie dno totalne i nieprofesjonalizm. Nie polecam przynajmniej z tymi dwoma delikwentami na pokładzie. Zalety dotarliśmy żywiWadySprawy techniczne w porządku, umiejętności i podejście kierowców tragedia. -
~Lukasz / 2019-12-24 21:48
Miałem rezerwację, zapłaciłem dodatkowo za rezerwację miejsca w autokarze 15 zł. Po tygodniu anulowali mi rezerwację miejsca i wysłali korektę faktury na 9 groszy. W kolejnym dniu anulowali mi przejazd (dzień przed wyjazdem) i zaproponowali przejazd w kolejnym dniu. Nie polecam! Tragiczne traktowanie klienta. Nikt nie wytłumaczył mi dlaczego anulowano mój przejazd. Przejazd Niemcy Polska. ZaletyDojazdy o czasie(o podanych godzinach)WadyAnulowane przejazdy, brak wifi, brak miejsc do ładowania tel, tabletu. Obsługa nie udzielała żadnych informacji. Brudno. Niedbałość o bagaż. -
~M92 / 2022-09-22 00:06
Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy! Awaria wycieraczek przy ulewnym deszczu. Brak jakiejkolwiek interwencji ze strony flixbusa. Kierowca jechał w deszczu na czuja, mając pełne obłożenie autokaru. Koszmar psychiczny, godzinne opóźnienie. ZaletyBrakWadyNiesprawny autokar -
~Maciek / 2024-08-23 15:08
W autobusie nie działa klima,
W drodze z Wrocławia do Krakowa w autobusie było 40 stopni i tylko włączone nawiewy z których wiało gorące powietrze, które pogarszało sytuację . Tak naprawdę lepiej wybrać każdą inną firmę -
~Magda / 2022-09-13 04:13
Nie polecam! Dnia 12.09-13.09 jadę tym busem z Katowic do Rotterdamu. Kierowca zatrzymywał się na przystankach i nawet nic nie mówił, po pewnym czasie usłyszał rozmowę moja z pasażerka i wielce poźniej już mowił . Po przesiadce w Hamburg central bus station kierowcy w ogóle nie rozmawiali po Polsku. Istny dramat. Nie dość że trzeba było szukać danego autokaru to pełno różnych nietrzeźwych ludzi poruszało sie po Hamburgu. Trochę był strach tym bardziej ze była to godzina 3:30 a ja byłam sama.Jeszcze nie dojechałam na miejsce ale więcej nie wybiorę tego autokaru. Nie polecam i odradzam! Zaletyporty do ładowania telefonuWadykierowcy
niewygodny autokar -
~MAGDALENA / 2018-07-04 12:58
Nie polecam. Informacja na stronie o możliwości przejazdu osób z niepełnosprawnością to mocne nieporozumienie. Bilet został zarezerwowany po rozmowie telefonicznej pod podanym numerem I zapewnieniem dyspzytora o możliwości przejazdu. Przejazd jest niemożliwy bez osoby która może wnieść i wynieść (!) osobę na wózku! Mocno słabo. Identycznie można jechać każdym innym busem... Bardzo duże rozczarowanie i jak widać coś się da lub nie w zależności od osoby, która odbiera telefon. -
~Maggi / 2018-08-06 09:12
Kompletna porażka. Infolinia którą obsługują osoby niekompetentne. Nic nie wiedzą. W momencie kiedy nie wie co odpowiedzieć, rozlacza sie. Opoznienia. Współpracują z innym przewoznikiem z ktorym nie mają w ogóle kontaktu w momencie opóźnienia. Na zarezerwowanej przeze mnie trasie trwajacej 5 godzin brak toalety w autokarze. To jest żart ZaletyBrak.WadyBrak punktualności
Brak informacji o opoznieniach
Niekompetentne osoby na infolinii -
~Maja / 2022-07-17 13:08
Opłacone miejscòwki sa wiecznie wykorzystywane przez innych. Kierowca nie ingeruje. Maseczki w czasie korony również nie obowiązują. -
-
~Małgorzata / 2021-08-15 12:39
Zadziwiające jest to że ubikacje na trasie Kraków - Wiedeń są zamknięte. Często jeżdżę Flixbusem na trasie Gent- Rotterdam , to tylko 3 godziny jazdy, a ubikacje zawsze są otwarte. WadyZamknięte ubikacje to seksizm wobec kobiet. -
~Małgorzata / 2021-09-12 18:58
Wracam z Zakopanego. Kurs o 17,50 i o zgrozo, czas pandemii-pełny autobus pasażerów i wszyscy z kierowcą włącznie bez maseczek. Ponieważ ja jadę w maseczce, jedynie pasażer siedzący obok stwierdził że również założy maskę.
-
~Małgosia / 2022-05-19 13:39
Na kilka godzin przed odjazdem sms z informacja o zmianie autokaru. Brak dostępnego miejsca z opcji za dopłatą.
Niemiły kierowca , obsługa żadna. Nigdy więcej. Nie polecam.
Brak odpowiedzi na reklamacjęZaletybrakWadyciasny autokar. brak wykupionego miejsca -
~Marcin / 2019-06-29 15:56
Jakość obsługi fatalna brak kultury u obsługi. Opóźnienie ponad trzy godziny. Na odcinku Łódź Kłodzko brak postoju. W ten sposób stracą klientów.
strona 72 z 169
- « poprzednia
- 1 ...
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- nastepna »