strona 70 z 169
- « poprzednia
- 1 ...
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- nastepna »
-
~Ja / 2019-06-06 09:24
Jechałam 3 czerwca 2019 z Łodzi do Częstochowy. Po drodze najechaliśmy na wypadek, Pan kierowca na widok straży pożarnej zaczął nieładnie się wypowiadać i denerwować, po czym jechał na prawdę bardzo szybko. Uważam że to było bardzo niebezpieczne. Autobus na zakrętach zdawał się zaraz przewrócić. Nie polecam -
-
~Jacek / 2019-12-21 15:28
Stanowczo Odradzam.
Trasa Londyn-Warszawa z przesiadką w Brukseli 30godzin +4godz.opóznienia.Jedzie jak zwykły autobus podmiejski. zbiera ludzi na trasie z całej Europy.
Wszystkie przystanki są w miejscach gdzie niema sklepu ani toalety.
Jeśli pierwszy autobus nie zdążył by na ten w który się przesiadasz, zostawią Cię!!
Mimo że kupujesz bilet na cały przejazd to dla nich są to dwa osobne kursy.
Ukradną ci bagaż z luku zadzwoń sobie na infolinię.Byłem świadkiem takiej sytuacji.
Kierowca prowadzi tylko pojazd zero pomocy,zero
języków obcych.
-
~Jacek / 2022-12-23 21:11
22 grudnia 2022 roku Podróżowałem z Kudowy Zdroju do Łodzi autobus do Kudowy przyjechał z opóźnieniem ponad godzinę zmarzliśmy niesamowicie na przystanku padał deszcz część osób się od razu przeziębiła autobus załadowany 90% mieszkańcy Ukrainy autobus był piętrowy u góry upał nie do zniesienia wszystkie miejsca zajęte bagaże nie było gdzie położyć bo tyle już bagaży było zanim autobus dotarł z Pragi do Kudowy także nie polecam podróży flixbusem opóźnienie fatalna jakość powietrza w autobusie duszno smród ZaletyŻadneWadyJak wyżej bardzo mało miejsca na górnym pokładzie duszno -
~Jadwiga / 2023-07-28 09:33
Jechałam 24.07 .23r. Trasa- Krynica-Zdrój - Kraków. Trzygodzinny kurs to dramat. Fetor wydobywający się z toalety był nie do zniesienia. Lepiej pieszo pokonać odległość, żeby nie zwymiotować. -
~Jagoda / 2020-02-10 17:12
Trasa Wrocław-Katowice 10 lutego 16:30. Autobus piętrowy, na górze prawie wszystkie miejsca zajęte, pozostały tylko pojedyńcze, więc kierowcą kieruje na górę. Na pytanie, czy można usiąść na dole, odpowiedź "zapraszam na górę". Na pytanie dlaczego nawet nie odpowiedział, bo wolał zignorować. Na bilecie informacja, że miejsca można zająć "wszędzie". Z pewnością. Jadąc w dwie osoby siedzieliśmy osobno w dusznym busie, mimo włączonej klimatyzacji, która ledwo działała.
Dla informacji ze strony Flixbusa:
13.1.3 Nie ma obowiązku (odpłatnej) rezerwacji miejsc siedzących. W razie braku rezerwacji miejsca siedzącego, podróżny po wejściu do autobusu może DOWOLNIE WYBRAĆ miejsce w określonej strefie. W takim przypadku nie można zagwarantować, że rodziny i grupy będą siedzieć razem. Zawsze istnieje jednak gwarancja, że każdy klient otrzyma w autobusie miejsce siedzące.
Ostatnia podróż z tym przewoźnikiem. Na tej trasie zdecydowanie bardziej polecam innego przewoźnika - Neobus. Komfort jazdy bez porównania.ZaletyPunktualnośćWadyNiewygodne miejsca
Brak kultury u wielu kierowców -
~Jan / 2018-05-15 12:11
Niestety, widzę że nie tylko ja zawiodłem się na Flixbusie. Nie lubię wystawiać skrajnie negatywnych opinii, ale jakość przewozu naprawdę uległa znacznemu pogorszeniu. Kilkukrotnie jechałem na trasie Poznań-Łódź.
Zacznę od plusa - rzeczywiście wyrabiałem się na czas. Zgodnie z tym, co było napisane podróż zajęła 3 godziny (nawet odrobinę mniej). I na tym koniec, ponieważ w porównaniu do PolskiegoBusa jakoś przejazdu nie wzrosła, natomiast cena ponad dwukrotnie. Jeśli chodzi o minusy, to wspomniana cena, absolutnie niemili kierowcy (jeden z pasażerów nie miał przygotowanego kodu do czytnika i chciał podać nazwisko, przy czym nie wykłócał się. Na co dostał odpowiedź "Wie pan, było takie przysłowie - po nazwisku, to po pysku można dostać najwyżej"...), zaskakujący swoimi buraczanymi zachowaniami wobec wszelkich pytań pasażerów. Poprzedni przewoźnik nie wystawiał jakieś wspaniałej załogi, ale nie było takich buców. Ponadto, brak gniazdek, brak jakiejkolwiek zmiany w standardzie przewozu, zmieniły się tylko kolory nadwozia. A teraz czas na moją ulubioną zmianę, czyli brak rezerwacji. W efekcie przed np. Wielkanocą przy wsiadaniu były przepychanki na niezajęte siedzenia, proszenie się przez pary o przesiadkę, kiedy ktoś jechał sam, bo zostały tylko pojedyncze wolne miejsca i w efekcie zamęt kosztem... no właśnie, czego? Czyżby oszczędzono na zniesieniu rezerwacji miejsc? Mam nadzieję, że to błędy przejściowe, bo nie wróży to dobrze nowemu przewoźnikowi.
PS. Opcjonalna dopłata za to, że przeze mnie autokar emituje zanieczyszczenia brzmi, jak kpina zważywszy na minusy jakich się doświadcza. Może lepiej dodać opłatę fakultatywną za miłą obsługę wobec klientów? Chętnie się dorzucę.ZaletyDojazd na czas.WadyZałoga to prymitywne buraki, nieprofesjonalnie podchodzące do klienta, wykazujący brak jakiejkolwiek chęci w pomocy. Brak rezerwacji miejsc. Brak zmian w standardzie, mimo znacznego wzrostu kosztów. -
~Jasiek / 2022-05-04 22:07
Wykupiłem bilet dla 2 os. Kraków-Hamburg. Owszem cena bardzo atrakcyjna ale zadnych potwierdzeń,kontakt z klientem zerowy-dodzwonisz sie ale sam automat,nic sie nie da załatwic. Nagle sami odesłali kase i tyle sie dowiedzialem. Omijac szerokim łukiem bo mozna zostac na dworcu bez powrotu. ZaletytanioWadywszystkie mozliwe -
~Jaszan / 2019-09-14 08:40
Firma flixbus sprzedaje bilety na te same miejsca kilku osobom w związku z tym zastałam przykra niespodziankę po wejściu do autokaru ja i pozostałe 5 osób ze mną podróżujących musieliśmy zająć przypadkowe miejsca mimo rezerwacji za którą zapłaciliśmy dodatkowe pieniądze aby się dzień AN wybranych przez nas miejscach -
-
~Jerzy / 2021-09-03 23:38
Firma bandycka , bo inaczej nie można kulturalniej inaczej nazwać. Za tamten rok są mi winni około 800 złotych. Rzeszów - Praga, Jeden bilet. 2 Praga magdeburg i 2 bilety Magdeburg Praga. Ze względu na pandęmie kilka dni wcześniej na Florens w Pradze Gdzie mieli swoją filie zgłosiłem odmowe wyjazdu. Wyśmiano mnie w chamski sposób, że jak sobie zapłaciłeś to jedz a firma pieniędzy nie oddaje. Katygorycznie nie polecam.
-
~JmL / 2021-07-13 11:59
Wyjątkowo chamscy kierowcy - przynajmniej w Krakowie. Agresywny i bezmyślny styl jazdy wpływa nie tylko na komfort jazdy, ale i na ogólne bezpieczeństwo ruchu drogowego. ZaletyNowe autobusyWadyBeznadziejni kierowcy -
~Joanna / 2020-08-23 11:49
Historia trochę długa, więc dla tych co nie lubią czytać, w skrócie:
Jeżeli lubisz dreszczyk emocji związany z myślą czy Twoja walizka dojedzie razem z Tobą, to przejazd FlixBusem jest jak najbardziej dla Ciebie. Natomiast jeżeli wolisz mieć pewność, że wysiadając będziesz mógł odebrać swój bagaż, to wybierz lepiej inną firmę. Wybierając FlixBusa stracisz tylko czas, nerwy, bagaż i pieniądze.
A poniżej dalsza, dłuższa część:
4 tygodnie temu FlixBus zgubił mój rejestrowany bagaż. Zaistniałą sytuację od razu zgłosiłam dla kierowcy. Wspólne przeszukanie luku bagażowego (który w tym momencie był już pusty - ostatni przystanek), telefon do kierowcy, który był podczas pierwszego etapu podróży, w celu potwierdzenia umieszczenia przeze mnie walizki w luku. Kolejny telefon do firmy i info od kierowcy, że mam wypełnić formularz na stronie, który wypełniłam zaraz po zdarzeniu. Dostałam maila zwrotnego, że zgłoszenie zostało przyjęte i w ciągu 14 dni mam dostać odpowiedź, a do tego czasu mogę sprawdzać status sprawy na stronie. Po kilku dniach zmiana statusu na: "gratulację znaleźliśmy Twoją zgubę". Minęło 14 dni, wysłany mail z zapytaniem co z moją walizką, zero odpowiedzi. Sprawdzam ponownie status, a tu informacja, że mojego bagażu nie udało się odnaleźć... wychodzi więc na to, że zgubili moją walizkę, znaleźli i ponownie zgubili ...
Mijały kolejne dni, żadnego maila ze strony firmy, konsultanci na czacie odsyłali mnie do kolejnych formularzy (również zero odpowiedzi) informując, że zagubionym bagażem zajmuje się inny dział, do którego kontakt możliwy jest wyłącznie poprzez formularz, na który nikt przez 4 tygodnie nie odpowiedział !! Według regulaminu odpowiedź miała być w ciągu 14 dni
Pytając się konsultantów, jak to w ogóle możliwe, że mój bagaż rejestrowany, na który miałam kwit, mógł zostać wydany innej osobie, dostałam odpowiedź, że ja jako pasażer jestem odpowiedzialna za swój bagaż (posiadam screen rozmowy). Jeżeli tak jest, to dlaczego, kierowca oklejając moją walizkę, wręczył mi kwit i kazał go zachować, gdyż będzie potrzebny przy odbiorze? Jeżeli firma nie ponosi odpowiedzialności za bagaż (choć jest to niezgodne z Prawem Przewozowym), to dlaczego nie informuje klientów, że mają wysiadać na każdym przystanku i pilnować, czy nikt im tego bagażu nie zabiera ! Wychodzi na to, że dowolna osoba może zabrać z luku bagażowego co tylko chce, ponieważ nikt nie sprawuje nad tym żadnej kontroli. Jeżeli posiadałabym taką wiedzę wcześniej to z całą pewnością nie wybrałabym tej firmy, a tym bardziej nie zabrałabym ze sobą bagażu, który każdy może sobie wyciągnąć i zabrać. Rozpoczynając podróż przez myśl mi nie przeszło, że zdarzenie, do którego doszło, w ogóle może mieć miejsce, bo inaczej po co byłaby ta cała "zabawa" w oklejanie walizek i wydawanie kwitów ?
BTW - od konsultanta dowiedziałam się również, że nie jest w stanie mi pomóc i mam się zgłosić do "wyższych instytucji". Tak, pracownik firmy każe Wam szukać pomocy gdzie indziej... Po co w takim razie te całe biuro obsługi, skoro po pomoc trzeba się zgłaszać w inne miejsca? Wszystkim więc radzę nie marnować czasu na czekanie tak jak ja, tylko pisać "wyżej", ponieważ FlixBus nie jest ani odrobinę zainteresowany załatwieniem sprawy zaginięcia walizki, notabene z ich winy.WadyBiuro obsługi - nie potrafi i nie chce udzielić żadnych informacji.
Firma nie przestrzega Prawa Przewozowego
Brak jakiegokolwiekolwiek zainteresowania ze strony firmy klientem, który przez 4 tyg nadal pozostaje bez swoich osobistych rzeczy z ich winy !! -
~Jony / 2023-12-28 16:35
Autobus przystaje w Kłodzku tylko na jednym przystanku i to daleko od dworca PKS . Autobus jest w Kłodzku po 17.00 , na dworze ciemno, kierowca nie informuje jaka aktualnie miejscowość. W autobusie ciasnota, Autobus opóźniony. Dla starszego człowieka była to trudna podróż. Polecam FLIXbus tylko w ostateczności. -
~Jordan / 2025-08-06 16:12
Jechaliśmy w Lipcu nad morze z dworca zachodniego. Autobus flixbus podstawił się 40 minut po czasie. Tydzień póżniej podstawił się we Władysławowie znowu że 40 minutowym opużnieniem. Co jest dziwne bo startował z Karwi czyli około 10 kilometrów od Władysławowa. W trakcje jazdy autobus się psuł i trzy razy zatrzymywał na pasie technicznym. Kobiecie która zaczęła mówić że miesiąc temu autobus(flixbus) na tej trasie też się psuł Pan kierowca powiedział że może sobie wysiąść i jechać pociągiem. Na zachodnim dojechaliśmy minutę przed ostatnim pociągiem ZaletyCałkiem normalni kierowcyWadySame. Nie polecam -
~Jul / 2022-07-29 11:24
Podróżowałam z chłopakiem z Krakowa do Splitu i spowrotem. W pierwszą strone podróż była opóźniona o 4 godziny co jestem w stanie zrozumien z powodu korków, jednak tego ze przez 23 godziny nie bylo żadnego postoju na toalete tego nie jestem w stanie zrozumieć. W druga stronę to samo..jedynie możliwość korzystania z toalety w autokarze, która ze względu na dużą ilość osób w połowie podróży była już nie nadająca się do normalnego użytku. W dodatku niesamowity smród niosący się po całym autokarze. ZaletyCena -
~Justyna / 2019-06-24 06:45
Tragedia. Wygoda i komfort to ostatnie słowa jakie mogłabym użyć by opisać te złomy które jeżdżą. Miałam nieprzyjemność jechać tym czymś z Gdańska do Krakowa. Siedzenia niewygodne, brak zasłonek z oknach (można spłonąć i udusic się jednocześnie). Ceny bez szału... Za taką jakość powinno być o połowę taniej ZaletyMiły kierowca -
~Justyna / 2019-09-18 12:41
W dniu 31 sierpnia 2019r. wyjechałem z Warszawy do Gent z przesiadką w Pradze. 1 września na trzecim postoju za Frankfurtem zostawiono mnie 20 metrów od autobusu. W autobusie pozostały wszystkie moje rzeczy tj. granatowy plecak marki 4F i niebieska saszetka na ramię z telefonem i portfelem w którym były wszystkie moje dokumenty (polski dowód osobisty, belgijski dowód osobisty, karta kierowcy, prawo jazdy, kilka kart płatniczych, gotówkaw € i PLN) Miałem nadzieję, że pilot zatrudniony w autokarze zorientuje się, że zapomnieli pasażera i autokar po mnie zawróci. Niestety tak się nie stało. Ponieważ mój telefon został w autokarze nie miałem jak zadzwonić na infolinię. Zatrzymałem przejeżdżający samochód i poprosiłem obcych sobie ludzi o pomoc. Zadzwoniłem na niemiecką infolinię na której poinformowano mnie, że mój bagaż będzie na mnie czekał "w jakimś sklepie" na dworcu w Gent. Zadzwoniłem do żony i poinformowałem ją o zaistniałej sytuacji. Zona niezwłocznie zaczęła wydzwaniać na infolinię Flix Busa i tam z konsultantką ustaliła, że dojedzie do Gent na dworzec i odbierze moje rzeczy zabrane przez Flix Busa. Konsultantka spisała jej dane by kierowca wiedział komu ma ten bagaż przekazać. Niestety przez 2 godziny od planowanego przyjazdu autokar nie pojawił się w Gent. Z rozmowy z kolejną konsultantką dowiedziała się, że autokar jedzie już do Brugge. Czyli nie wjechał na dworzec w Gent. Mąż został nie tylko porzucony w kraju pośrednim ale również Flix Bus przywłaszczył sobie jego bagaż. Co dalej? Jedyną możliwością kontaktu z FlixBusem są formularze na ich stronie internetowej. Żaden konsultant nie potrafi udzielić rzeczowej odpowiedzi na jakiekolwiek pytanie. Na infolinii zatrudniają obcokrajowców, którzy słabo mówią po Polsku. Za każdym razem łączę się z kimś innym komu od podstaw muszę opowiedzieć wszystko żeby zrozumiał o co pytamy. Dzwoniąc z Belgii na polski numer wydaję mnóstwo pieniędzy na telefon. I okazuje się, że nie posiadają nagrań z rozmów telefonicznych z konsultantami, pomimo że informują o tym na początku każdego połączenia. Mąż został w kraju pośrednim bez telefonu, dokumentów i gotówki, nikt przez 2,5 tygodnia nie raczył zadzwonić i zapytać czy w jakiś sposób udało mu się dotrzeć do domu. Może miał zawał albo wpadł pod samochód i leży jako NN w niemieckiej kostnicy, a rodzina nie ma o nim żadnych wieści. Tak się nie robi!!! W związku z zaistaniałą sytuacją będziemy składać wniosek do sądu o zadośćuczynienie i szukamy innych poszkodowanych przez FlixBusa, może uda nam się złożyć pozew zbiorowy. Jeśli ktoś chciałby się przyłączyć do unicestwienia tej pseudo firmy to zapraszam do kontaktu mój mail: jmszwajkowska@gmail.com Nie pozwólmy by firmy z obcym kapitałem miały monopol na polskim rynku transportu osobowego. Nie pozwólmy się traktować źle. Teraz widzę, że dla FlixBusa klient liczy się tylko do czasu dokonania przelewu za bilet. ZaletyBrak zaletWadyZupełny brak szacunku dla pasażera -
-
~Justyna / 2023-03-14 16:59
Nie zwrócono koszt biletu + za bagaż. Trzy razy do nich pisałam. Odpisują tylko na czacie, wiecznie zwodząc. Nadal nie mam zwrotu. Podarowałam sobie podróże z nimi. Choć drożej, wracam do podróży pociągiem. Problem ws wyjazdu był z ich winy. Sami przyznali. 28 lutego anulowałam. W ciągu 7 dni miał być zwrot. I nadal nie ma. A jest już 14 marca. WadyWiele -
~K / 2023-06-21 14:42
Trasa Szczecin - Berlin tragedia. Lokalizacja odjazdu autobusu zmieniła się 5 razy podczas kilku dni. Początkowo miała to być ulica Dworcowa (informacja ze strony internetowej podczas zakupu biletów), na biletach napisane, że z powodu remontu ulicy będzie to parking jednego z hoteli. Po dwóch dniach przyszedł e-mail z trzecią lokalizacja, a dzień przed wyjazdem przyszło potwierdzenie wyjazdu z pinezką przystanku. Oczywiście pinezka była w zupełnie innym miejscu niż wcześniejsze lokalizacje. Po skontaktowaniu się z centralą, na które z czterech miejsc mam się ostatecznie udać usłyszałem zapewnienie, że lokalizacja na bilecie jest prawidłowa i nie wiedzą skąd take zamieszkanie i pozostałe lokalizacje są nieaktualne. Po przybyciu na miejsce wskazana na bilecie okazało się, że jednak autobus tam się nie zatrzymuje. Informowała o tym jednynie karta A4 przyklejona na elewację budynku, którą zauważyłem przypadkowo. Mapka na kartce wskazywała piątą już lokalizacje, z której ostatecznie udało się odjechać. Trasa powrotna też nie najlepsza. Około godziny opóźnienia na tak krótkiej trasie, w autokarze ostry nieprzyjemny zapach przez awarię WC. Kierowca robił co mógł i odpalił klimę na maxa żeby rozwiać ten zapach ale na nic się to zdało a temperatura spadła na tyle, że ludzie w 30 stopniowy słoneczny dzień siedzieli w bluzach. Cena przejazdów porównywalna do innych przewoźników. -
~Ka111 / 2020-06-25 21:53
Jechalem z krakowa do Katowic lina 1373 o 12:20 Kupiłem bilet z rezerwacją miejsca z przodu A po wejściu do autokaru idę do przodu A moim oczom ukazuje się zapasowane siedzenia pasami bezpieczeństwa. Pytam kierowcy,a on no rezerwacją jest z przodu odwołana,a ja kupiłem miejsce z przodu i zapłaciłem za to 7 zł. No dramat ZaletyŻadne specjalnieWadyZłodziejstwo -
~Kamil / 2019-02-15 18:49
Nie pojmuje jak firma może szczycić się ze jej autobusy w 9/10 przypadków są na czas. W moim przypadku każda podróż na trasie Radom - Warszawa ma conajmniej 30 minut opóźniania. Dziś opóźnienie wyniosło prawie godzinę. Flixbusa nie polecam nikomu. Ofertę tej firmy wybieram jedynie w sytuacjach gdy wszelkie inne możliwości są niedostępne. ZaletyAutobusy są wygodne. Wi-fi działa bez zarzutu.WadySłaba komunikacja z obsługa klienta. 100% opóźnionych połączeń na linii Radom Warszawa
strona 70 z 169
- « poprzednia
- 1 ...
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- nastepna »