strona 69 z 169
- « poprzednia
- 1 ...
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- nastepna »
-
~Ewa / 2021-09-18 17:29
Jechałam dziś z Zakopanego do Torunia. Zajęłam wskazane w bilecie miejsce, ale już w Krakowie pojawiła się osoba z tym samym numerem. Kiedy pokazałam kierowcy bilet w aplikacji, w wersji mobilnej widniało inne miejsce, które zresztą też było zajęte. Pod presją kierowcy musiałam się przesiąść, zajęłam pierwsze wolne. Dopiero w wersji pdf znalazłam i pokazałam kierowcy bilet gdzie widniała pierwotna miejscówka. Niestety miejsce już straciłam. Poza tym kierowcy rozmawiają o problemach w firmie, co wg mnie świadczy o braku profesjonalizmu. -
-
~Ewa Barbara / 2023-08-08 18:55
Jest tyle negatywnych opinii, nie wiem dlaczego odpowiednie władze do tej pory nie zainteresowały się, za co biorą pieniądze? Jechałam z Warszawy nad morze, zanim wyładowałam część bagaży kierowca sobie odjechał, Ciężarna kobieta wyciągala bagaże, kierowca ( bufon, bo jak inaczej nazwać) stał i patrzył. Nigdy więcej flexbusa !!!!! ZaletyNieWadyBrak dbałości -olewanie, pasazera -
~Ewelina / 2023-05-08 21:04
1 maja 2023 odprowadzałam kolegę obcokrajowca na Flixbusa relacja Bydgoszcz- Gdynia, miał wcześniej kupiony bilet i wydrukowany. Po wejściu do autobusu grzecznie powiedział "good morning", okazał bilet kierowcy... który powiedział do niego spierd.... Było wstyd za polską kulturę, żal kolegi który bardzo dużo rozumie w naszym języku i to niestety też zrozumiał. Jak można tak chamsko się odzywać do pasażerów??? WadyBrak kultury osobistej kierowców -
~Ewelina / 2023-11-10 14:23
Nie polecam! Koszmar. Zawsze jest jakiś problem. Niemili kierowcy, odjazdy za wcześnie, opóźnienia, parkowanie na stanowisku o innym numerze, mimo że właściwe jest wolne. Nawet sprzedają bilety z miejscami, których w busie w ogóle nie ma. Ostatnio FlixBus odjechał mi przed czasem i oczywiście firma jedyne co ma do powiedzenia to 'odjechał o czasie'. Za każdym razem na wiadomość odpowiada inny konsultant, znajomicie zdając sobie sprawę, że wystarczy odpisać jedno zdanie na odczepnego, bo sprawa już do niego nigdy nie powróci. Następnym razem prędzej pojadę gdziekolwiek rowerem niż Flixem. Wadyodjazdy przed czasem, opóźnienia, parkowanie na stanowisku o innym numerze, źle oznakowane siedzenia w środku, niemili kierowcy, komunikacja z działem obsługi klienta na zasadzie "gadaj zdrów" -
~Fliole / 2019-06-17 17:18
Niestety na informacji maja nie kompetentne osoby dzwoniąc dostałam informację że mogę kupić bilet w autobusie i że nie muszę mieć rezerwacji. Nie stety okazało się że autobus wogule nie wiechal do mojego miasta bo nie miałam rezerwacji. Przeto naraził się na koszty w wysokości 100 euro gdyż musiałam dojechać.. TARYFOM na pociąg oddalony odemnie 160 kilometrów. A osoba na informacji powiedziała mi jeszcze ze to nie możliwe że tak mi ktoś powiedzial
NAWET NIE PRZEPROSILI. ŻENADA NIE POLECAM ICH USŁUG ????????????????????????ZaletyNie maWadyZlá informacjia -
~Flixbus? Nie, dziękuję! / 2024-02-12 10:11
Odcinek Warszawa-Modlin, którego przejechanie trwa 30 minut, autobus Flixbus spóźnił się… 35 minut!
Przez to straciłem możliwość nadania bagażu w check-in. Z bagażem musiałem przejść przez kontrolę co spowodowało konfiskatę mienia na kwotę ok 800 zł!
Flixbus wypiął się odpowiedzialności za spóźnienie ponieważ mieściło się ono w granicach regulaminu Flixbus, który mówi, że spóźnienie musi być co najmniej 120 minutowe(!).
Nigdy więcej Flixbus!ZaletyAutobus ok, nie mam żadnych uwag. Kierowca starał się nadrobić spóźnione, ale na tym odcinku nie jest to możliwe.WadyAutobus spóźniony, kierowca nerwowy, nie informuje pasażerów, nieprzyjazny. -
~G / 2023-08-23 16:51
Rezerwacja biletów on-line- porażka. Robiłam dwie rezerwacje i za obydwie pobrało pieniądze (60pln), a biletów nie dostałam. Nie polecam -
~Gosia / 2023-07-31 14:58
Zawsze spóźniony conajmniej pół godziny, chaos z płatnymi rezerwacjami - w autobusie już dowiaduję się, że „nie obowiązują” (czyli niepotrzebnie dopłaciłam). -
-
~Gosia / 2023-12-22 13:01
W ostatnim czasie korzystałam z usług Flixbusa i raz w ogóle nie podstawili autobusu, a drugi raz autobus przyjechał spóźniony o ponad pół godziny i w trasie spóźnienie jeszcze bardziej zwiększył. W obu przypadkach "rozwaliło" mi to plany i uniemożliwiło realizację kilku spraw w mieście, do którego w tym celu jechałam. Składałam reklamacje, ale trafiłam na beton - najwyraźniej mają odgórny nakaz odrzucania reklamacji, bo idą w zaparte, powołując się na najbardziej bzdurne i nieadekwatne do sytuacji "przepisy". W odpowiedzi na jedną z moich reklamacji odpisali mi, że autobus spóźnił się o mniej niż 120 minut, więc de facto wszystko jest OK; w drugiej reklamacji - że bilet został przerezerwowany i wykorzystany na kolejny kurs i że byłam na nim obecna. A co miałam zrobić? Warowałam na dworcu, na wyznaczonym stanowisku przez 1 godzinę i 20 minut, bo wtedy był kolejny autobus, który zatrzymywał się w mieście, do którego jechałam. Straciłam czas, tak jak inni pasażerowie czekałam "w zawieszeniu", bo Flixbus olał sprawę i w końcu skorzystałam z kolejnego kursu - a Flixbus łaskawie pozwolił mi jechać na tym samym bilecie (wykupionym na autobus, którego nie podstawił). Zatem nawet nie ja przebukowałam bilet, ale oni sami, co nie przeszkadza im brnąć w kłamstwo. Żadne argumenty, prośby o rekompensatę do nich nie docierają. Mają wywalone na wszystko i traktują klienta jak niepełnosprawnego umysłowo. Jeśli chcecie/musicie dojechać gdzieś na czas, radzę Flixbusa omijać szerokim łukiem, bo albo nie dojedziecie w ogóle (bo nie podstawią autobusu), albo dojedziecie z dużym spóźnieniem. Ta firma i jej podejście do klienta to jeden wielki niesmaczny żart. W mojej osobie klienta stracili i po zamieszczonych tu komentarzach widzę/wnioskuję, że nie tylko we mnie. Zaletynie widzęWadylekceważenie klienta, niepodstawiania autobusów i niepunktualność / duże spóźnienia i negatywne rozpatrzenie zgłoszonych z tego powodu reklamacji -
~Grażyna / 2022-06-18 13:38
Bilety kupione dla matek z dziećmi. Miejsca wykupione ale kierowców wogole to nie obchodziło. Bardzo niemiła obsługa. Trasa Kraków lwów. Napewno więcej nie kupię żadnego biletu u flixbus. Nie polecam ZaletyZalet brak -
~Grażyna / 2025-06-19 08:08
Od kilkunastu lat jeżdżiłam flixbusem nad morze.To jaką 6godzinną podróż odbyłam w tym 2025 roku dzięki kierowcy spowodowało,że to była ostatnia podróż z tą firmą.Przysięgam,nigdy już nie wsiądę do autobusu tej firmy! ZaletyNowoczesny pojazd.WadyTragiczne,aroganckie zachowanie kierowcy. -
~Gromki / 2019-08-28 18:35
Proponuje zamontować wiatraczki nad siedzeniami pasażerów ... to mogę wszystkich zapewnić, że będą one bardziej wydatne od klimatyzacji oferowanej przez przewoźnika ... -
~Hahahaha / 2025-07-04 13:29
Autobus się spóźnił 135 min, z toalety wydobywał się nieznośny zapach. W aplikacji pokazywało że autobus jest na czas przez co nie było możliwość anulowania rezerwacji. Jak autobus już dojechał nie było tam numeru mojego miejsca. ZaletyBrakWadyBrak mydła w toalecie -
~Helena / 2023-08-10 10:05
Zarezerwowałam miejsce 15C i 15D, a autokar kończył się na miejscach 14. Przez co musiałam siedzieć na jakichkolwiek wolnych miejscach a wydałam dodatki 4 zł na rezerwacje miejsca ZaletyTanioWadyNie wygodnie, kierowca nie miły, duszno, mało miejsca, brak moich miejsc, brudno -
~Hella / 2018-07-27 15:44
Kupiliśmy bilety przez internet (bez wskazania miejsca, ponieważ nie było takiej opcji). Po tym, jak zajęliśmy miejsca w autobusie okazało się, że musieliśmy je opuścić, ponieważ 2 inne osoby przyszły z biletem z rezerwacją "naszych miejsc". Niestety, nie było już ani jednego miejsca wolnego, więc nie mieliśmy gdzie usiąść (tutaj wielki plus dla kierowcy, który posadził nas na 2 miejscach koło siebie, ponadto był bardzo sympatyczny). W połowie drogi między Gdańskiem a Warszawą autobus się zepsuł. Staliśmy na A1 przez ponad godzinę bez żadnej informacji, w końcu postanowiliśmy złapać stopa (to samo zrobiła spora część pasażerów). Po ok 2 godzinach dostaliśmy smsem informację (z błędami przetłumaczoną na język polski), że nasz autobus ma "awarię". Pół godziny od tej wiadomości przyszła kolejna, że będzie wysłanyny autobus zastępczy. Po powrocie (stopem i pociągiem) wysłaliśmy reklamację z żązaniem zwrotu pieniędzy, która została odrzucona w związku z tym, że przecież autobus zastępczy został podstawiony. Szczerze odradzam. Fatalne podejście do klienta. -
~Henryka / 2023-09-25 19:45
Jestem zniesmaczona zachowaniem jednego z kierowców ... chamstwo, buta i fobia. W dniu 23.09,23 r. autobus z Pragi o 3,40 wyjazd z Łodzi -spóźniony. Ja z wykupionymi biletami 1A i !B (droższe), i opuszczone ekrany. Poprosiłam o minimalne podniesienie, żebym miała komfort, który opłaciłam. Bardzo butnie, arogancko zareagował, zapewniając, że nie zmieni decyzji do zakończenia kursu. Przede mną 5 godz.jazdy - ciemno z przodu, boczne oklejone, aura przeddeszczowa, dzień pochmurny, atmosfera fatalna. Okazuje się, że zmiennik p, Sylwester podniósł jeden ekran na moją prośbę. Można być miłym? Można. Nie polecam korzystania z przewoźnika Flixbus. ZaletyNie było mi dane dostrzec.WadyOpóźnienia, chamstwo, buta niektórych kierowców -
-
~Honda / 2025-09-06 12:40
Dziś na trasie Halle Wrocław z toalety tak daje ze nie idzie wyczymac to nie jest podobne kase się płaci więc niech kupią zapach daje ze masakra -
~Hubert / 2022-01-21 14:02
Przez trzy moje ostatnie podróże Flixbusem, trzy razy był opóźnion około 1h-1.5h. Najpierw przychodzi jeden SMS z powiadomieniem o 20-30 minut opóźnieniu, gdy ten czas minie przychodzą następne z jeszcze większym czasem opóźnienia. Generalnie jeździłem też Flixbusem 2 lata temu i było to samo. Odradzam podróże tym przewoźnikiem -
~iwa / 2021-08-08 09:15
DRAMAT !!!KIEROWCY CHAMSCY ,OPRYSKILIWI NIE PATRZA NA PASAZEROW ,NA PROSBE O 5 MINUT PRZYSTANKU MAJA W DU,,PIE ;ALBO JEDZIESZ ALBO ZOSTAJESZ; KAZDY CHCE WYPROSTOWAC GNATY NP PO 3 GODZINACH JAZDY W TYCH CHOL,,RNYCH FOTELACH ,TE 5 MINUT ALE NIE MA SZANS ,OGOLNIE RZECZ BIORAC NIE POLECAM !!! ZaletyZADNYCHWadyMNÓSTWO ZACZNIJCIE OD SZKOLEN DLA KIEROWCOW ,NO BO FOTELI TO RACZEJ NIE WYMIENICIE -
~IWONA / 2023-03-25 17:59
SPROSTOWANIE BILET BYŁ OK ŻLE ZOSTAŁ ODCZYTANY WYSTARCZTŁABY INFORMACJA OD KIEROWCY ŻE JEST NASTĘPNY KURS TAK WIĘC PROSZĘ NIE SUGERORAWĆ SIĘ MOJĄ POPRZEDNIĄ OPINIĄ FIRMĘ PRZEPRASZAM
strona 69 z 169
- « poprzednia
- 1 ...
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- nastepna »