Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3257 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.35
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~kierowca nie sprzedaje biletów / 2022-08-28 23:44
    Ocena: 2.00 / 5
    Na stronie informacja, że bilety można kupić u kierowcy, ale kierowcy nie chciało się ich sprzedać pomimo dostępnych miejsc. Kręcił i szukał wymówek.
  • ~kj / 2019-05-27 18:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Przejazd Lublin-Warszawa 26.05.2019 - godzina 14:00. W autokarze nie dało się oddychać - zapach moczu/kału z toalety unosił się po całym pojeździe. Jako osoba z chorobą lokomocyjną, musiałam zastosować dodatkowe tabletki przeciwwymiotne. Zapach był nie do zniesienia, do tego stopnia, że kierowca po wyjeździe z Lublina, zatrzymał się na postoju i otworzył okienko szyberdach.
    ZaletyObecność toalety
    Wady- zapach z toalety
    - wysoka cena (porównując ceny z Polskim Busem)
    - niewygodne fotele
    - ciągle włączona zimna klimatyzacja
  • ~Klaudia / 2023-07-28 17:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Kolejny raz bus jest opóźniony o co najmniej godzinę o czym nie informują w ogóle. Infolinia wiecznie nie odbiera a siedzenia są za ciasne na 2 osoby. Kierowcy o niczym nie wiedzą
    ZaletyTanie bilety, toaleta, szybki przejazd
    WadySpóźnienia kilka h, brak kontaktu z infolinią, ciasne fotele
  • ~Klementyna / 2023-01-03 17:15
    Ocena: 2.00 / 5
    27.12.2022 trasa Wroclaw-Zakopane 6:15. Wszystko ładnie pieknie,czyściutko wygodne fotele, ale kierowcy porażka i to dosłownie. Gbury okropne antyreklama Flixbusa,strach o cokolwiek zapytać, „ mięsem rzucają” strasznie nie licząc się z tym ze fotel do tylu siedzą pasażerowie,obgadują kolegów z pracy, ale najlepsze…. Przykleili karteczkę „Wc nieczynna”,po czym po chwili jeden do drugiego
    -patrz kartka naklejona a i tak chodzą.
    (Wc działała bez zarzutów),porażka Ci dwaj, cwaniaki, głowa mała. Jeden wysoki drugi mniejszy” świński blond”
    ZaletyCena
    WadyKierowcy
  • ~Klient / 2018-12-20 16:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorsza obsluga i oferta. Spozniaja sie, nie mozna kupic biletu u kierowcy. Dramat. Nie polecam.
    WadyObsluga
  • ~Klient / 2022-07-11 18:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Warszawa Paryż 11.07.22 W autobusie śmierdzi menelem, ludzie jak bydło siadają gdzie im się podoba potem są niedogodności. Nie polecam tego smrodu
    WadySmród
  • ~Kokos / 2018-10-17 09:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia. Poczuli się już MONOPOLISTAMI i windują strasznie ceny. To co było jeszcze rok temu w Polskim Busie przestało istnieć. Ceny za zakup biletu np za parę miesięcy nie od 1 zł czy 5 czy 10 tylko od razu wskakują na poziom ok 50-70 zł(zagranicę). I idą w górę bardzo szybko. Ceny na następny dzień też podrożały bardzo. W wielu przypadkach tak samo drogo jak w PKP, a mieli z nimi walczyć własnie ceną. Obsługa fatalna, np gotówkowe zwroty biletów. Trzeba się naprosić, żeby dało radę. I tak w wielu przypadkach. Zmiana przez rok po przejęciu Polskiego Busa szokująco na gorsze. SZKODA
  • ~Koles / 2022-02-04 05:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Toalety zamknięte żadnego postoju. Jak poprosiłem kierowcę, żeby Nas wypuścił to powiedział, że nie ma takiej możliwości chociaż stał na stacji benzynowej. A sam przez 10 minut grzebał w torbie i czegoś szukał. Mógł dać również innym skorzystać z tego postoju. Flixbus powinien bardziej inwestować w kursy w których uczą pracy z ludźmi
    WadyToalety zamknięte żadnego postoju. Jak poprosiłem kierowcę, żeby Nas wypuścił to powiedział, że nie ma takiej możliwości chociaż stał na stacji benzynowej. A sam przez 10 minut grzebał w torbie i czegoś szukał. Mógł dać również innym skorzystać z tego postoju. Flixbus powinien bardziej inwestować w kursy w których uczą pracy z ludźmi
  • ~Kordula / 2023-05-20 00:21
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo nieładne zachowanie ze strony "dużej" firmy. Mąż zaplanował na moje urodziny wyjazd do Pragi, wszystko pięknie ładnie zaplanowane, 6 h przed wyjazdem wiadomość - przejazd się nie odbędzie. Dlaczego? W wiadomości nie było napisane, trzeba było dzwonić na infolinię, a żeby się na nią dodzwonić to trzeba nieźle się natrudzić.Autobus się zepsuł, no niby ok lepiej żeby się pojazd zepsuł przed wyjazdem a nie w trakcie, ale po to są przeglądy żeby wcześniej reagować. Zawiodłam się totalnie.
    ZaletyNie mam nic do zalet
    WadyTo co wyżej napisałam.
  • ~Krashan / 2018-08-18 23:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Jeżdżę dość regularnie od kilku lat, na różnych trasach. Nigdy nie było rewelacyjnie, ale za czasów PolskiegoBusa przyciągała cena. Teraz też jest niższa niż PKP, ale nie na tyle, żebym za każdym razem, bezwarunkowo wybierał Flixa. Zwłaszcza, że zgadzam się z komentarzami o toaletach i klimatyzacji. Po prostu ewolucyjnie przystosowałem się do walki z tymi niewygodami (podróż "na pusto"- bez jedzenia, dodatkowa bluza, itp). Wielogodzinne spóźnienia również przeżyłem. Obsługa też jest średnio przyjazna, a ostatnio okazało się, że system rezerwacji także płata figle. Po prostu Niemcy przejmując PB (zresztą wcale nie polskiego)bardzo dokładnie skalkulowali, że nawet po podwyżce cen, i tak będą poniżej pociągu, a niezadowolony klient to błąd wliczony w system. Póki co działa. Zobaczymy jak długo...
    Zaletyw większości, mimo wszystko, cena
    Wadya jednak cena za wysoka w porównaniu z warunkami, czas przejazdu, mała przestrzeń, toalety wykluczające możliwość korzystania z nich, brak reakcji obsługi w razie awarii
  • ~KRK NH / 2023-05-18 10:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Podczas dzisiejszego przejazdu ,dnia 17.05/18.05 FlixBus nr.boczny N1376 Rødbyhavn—>Kraków godz.23:10 wystawiam b.negatywną opinie!
    Jeden z kierowców ,prawdopodobnie Ukraińskiej Narodowości prowadził autokar jak na torze wyścigowym.Kultura jazdy była bardzo niska, zbyt gwałtowne wyprzedzenie pojazdów ,przyspieszanie oraz hamowanie było bardzo agresywne. Nie zachowanie bezpiecznej odległości między pojazdami było bardzo dużym oburzeniem innych podróżujących osób.Bardzo proszę o wyciągnięcie konsekwencji od kierowców podczas dzisiejszej podróży,dziękuje.
  • ~Krzysztof / 2024-03-04 22:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Odnośnie kursu 1395 z Zakopanego do Poznania nikt nie ma pretensii o opóżnienie z powopdu korków tylko z powodu chamskiego zachowania kierowcy i braku możliwości skorzystania z toalety. o ile pamiętam to Państwo korzystali z niej na dworcu w Nowym Targu i wyśiedliście w Katowicach, więc nie czekała Was dalsza kilku godzinna podróż bez toalety. Skoro siedzieli Państwi z przodu busa, to nie widzieliście czy ktoś upadł za Wami. Ja ze swej strony przeprosiłem za swoje spóżnienie.
    Natomiast zachowanie i bluzgi kierowcy, bez względu na moje spóżnienie były naganne, jakoś nic na ten temat Pan nie pisze. Widocznie w Pana kulturze jest to norma. Pozdrawiam.
  • ~Krzysztof / 2025-06-30 17:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Śledząc profil Flixbusa na Fb wręcz skakałem z radości o informacji że będzie linia z Warszawy do Helsingborg. Koniec z przesiadką w Krakowie tylko bezpośrednio spod domu. Niestety moja radość trwala tylko do pierwszego wyjazdu.
    Wyjazd z Warszawy. Kierowcy nie wiedzą co mają robić. Nie potrafiący mówić po polsku. Plus taki że coś po angielsku potrafili mówić.
    Jazda tragiczna, szarpanie. Co chwilę tylko klaksony z innych pojazdów na autostradzie.
    Tydzień później dałem drugą szansę Flixbusowi i powrót do Warszawy również zabukowałem na tą linie.
    Ku mojemu zdziwieniu nie było Panów z Ukrainy z poprzedniego kursu, a zastałem dwóch ciemniejszej karnacji kierowców, nie mówiących totalnie po polsku ani angielsku. Ludzie komunikowali się z nimi przez Google translatora.
    Jazda po prostu tragiczna. Myślałem że gorzej się już nie da niż poprzedni kierowcy z wcześniejszego kursu ale cóż.
    Rozmowy w środku nocy w języku coś Ala arabski.
    Strach było jechać.

    Czy we Flixbusie jeszcze jeżdżą polscy kierowcy ?
    Dodam tylko że na lini z Krakowa takich cyrków nie było. I jednak wolę poświęcić 4 h dłużej z przesiadką w Krakowie niż jeździć z ciapatymi nie znającymi przepisów ruchu drogowego ani języka.
    Jak później zauważyłem była wywieszona flaga Gruzji na bocznej szybie. Więc byli to obywatele Gruzji.
    Nigdy więcej tą linia nie pojadę.
    Dodam tylko że bardzo sobie chwalę linie N1376 z Krakowa do Malmo.
    Komfort, czystość, kierowcy pełen profesjonalizm.
    ZaletySiatka połączeń
    WadyKierowcy
  • ~Ksiezniczka / 2024-07-13 23:39
    Ocena: 2.00 / 5
    "To nie jest wycieczka krajoznawcza" takie słowa od kierowcy można usłyszeć po 8h jazdy po wyjściu na przystanku żeby się chwilkę rozprostować, kierowca chciał przestraszyć jeśli tak mogę to nazwać pasażerów i odjechał bezczelnie autobusem widząc wszystkich a następnie przejechaliśmy z 200m i staliśmy 30min bez możliwości chociaż na chwilkę wyjścia, po wielu przejazdach mogę śmiało stwierdzić że czystość toalety nie jest w najlepszym stanie .
    ZaletyNie wszyscy kierowcy są burakami wielu chętnie pomoże i są bardzo mili
  • ~Ktoś / 2022-05-12 09:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Został sprzedany nadmiar biletów… ponad 5h drogi byłam zmuszona stać…
  • ~Kursant6 / 2024-08-17 21:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Wykupiłem 2 miejsca obok siebie. W ostatniej chwili postawiono inny autobus bez rezerwacji miejsc i niemal szczelnie wypełniony ludźmi. Miejsca jakie nam zostały znajdowały się na dwóch przeciwległych końcach autobusu. Kierowca odmówił podania nr autobusu, stwierdził tylko, że mogę sobie zrobić zdj rejestracji (blach). Nikt nikogo o niczym nie informował.
    Pytanie: kto zrobił przekręt, żeby zarobić?
  • ~Lech / 2019-09-19 15:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Dnia 19.09.19 kurs P6 Zakopane Warszawa Wilanowska.Wsiadalem w Radomiu godz.4.45 Miałem wykupiony bilet nr.miejsca 5B.Na moim miejscu sidziala kobieta ,która twierdziła na zwróconą uwage ,że siedzi na moim miejscu ,że zmieniono autobus I kierowca kazał siadac gdzie są wolne miejsca.Nie pytałem kierowcy czy to prawda siadłem dalej na innym miejscu.Albo to chamskie zachowanie pasażerki albo bałagan w autobusie.Kierowców nie interesuje to ,że śpiący pasażerowie zajmują dwa miejsca I nie ustępują miejsca wsiadającym na trasie.


  • ~ludwik / 2021-07-14 14:37
    Ocena: 2.00 / 5
    nie mogę się zalogować !!!!!!!!!!!!!! chciałbym się dowiedzieć czy voucher nie wykorzystane z powodu pandemii są do odzyskania
    Wadykontakt z biurem obsługi fatalny
  • ~Lukash / 2019-08-22 16:25
    Ocena: 2.00 / 5
    21/22.08.19 Niemiła obsługa ( dwóch młodych kierowców ) autokaru ze Splitu do Katowic. Brak przerw w trasie, co powodowało frustrację wśród pasażerów mimo częstych próśb. Bezpośrednie i aroganckie odzywki w stylu " Nie ma takiej opcji, nic na to nie poradzę, macie pięć minut" powodowały że kilkunastogodzinna jazda zamieniła się w gehennę. Pomijając już grzebanie w telefonach podczas załadunku bagaży, zamiast pomóc starszym ludziom, brak wifi, brak propozycji puszczenia jakiegoś filmu, muzyki, zamknięcie środkowych drzwi kiedy mężczyzna wychodził na zewnątrz i został nimi uderzony, oraz brawurowa jazda z ostrym hamowaniem i trąbieniem po jadących w pobliżu samochodach. W taki sposób to mogą sobie z bydłem albo ziemniakami jeździć...Generalnie dla mnie dno totalne i nieprofesjonalizm. Nie polecam przynajmniej z tymi dwoma delikwentami na pokładzie.
    Zalety dotarliśmy żywi
    WadySprawy techniczne w porządku, umiejętności i podejście kierowców tragedia.
  • ~Lukasz / 2019-12-24 21:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Miałem rezerwację, zapłaciłem dodatkowo za rezerwację miejsca w autokarze 15 zł. Po tygodniu anulowali mi rezerwację miejsca i wysłali korektę faktury na 9 groszy. W kolejnym dniu anulowali mi przejazd (dzień przed wyjazdem) i zaproponowali przejazd w kolejnym dniu. Nie polecam! Tragiczne traktowanie klienta. Nikt nie wytłumaczył mi dlaczego anulowano mój przejazd. Przejazd Niemcy Polska.
    ZaletyDojazdy o czasie(o podanych godzinach)
    WadyAnulowane przejazdy, brak wifi, brak miejsc do ładowania tel, tabletu. Obsługa nie udzielała żadnych informacji. Brudno. Niedbałość o bagaż.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5306
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3257
Sindbad
Ocena: 2.41, ilość opinii: 900
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 729
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.00, ilość opinii: 362
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 358
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4733
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4527
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3980
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3067