Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3365 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.36
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.19

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~berek / 2020-07-28 07:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam, brak przestrzegania zasad sanitarnych, człowiek przy człowieku, może we Flixbusach Covid nie działa?
    Zaletybrak
    Wadyludzie bez maseczek, ciasno, duszno
  • ~Betty / 2023-10-22 23:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Przy tankowaniu nawet nie raczą poinformować czy można wyjść i o której odjazd..ogólnie problem z dogadaniem się bo obydwaj kierowcy Ukraińcy....bagaż nawet nie pomoże schować....wstyd dla flixbus
  • ~Bozena / 2019-05-27 08:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Nawet jedna gwiazdka, to zbyt pozytywna ocena jakości usług tego przewoźnika.
    ZaletyBrak
    WadyAutobus podstawiony na stacje wyjazdowa z ponad 1,5 h opóźnieniem. Jedyny plus, ze panowie kierowcy grzeczni i mili.
  • ~Brzoskwin5 / 2025-06-26 22:16
    Ocena: 2.00 / 5
    W nocy w Budapeszcie flixbus uciekł mi z przed nosa zamkną drzwi przed oczami i mimi ze krzyczalem, biegłem za lusterkiem i machałem rękami nie zatrzymał się, zostawili mnie samego bez bagazy w nocy w stolicy Węgier, a walizek nie odzyskałem nigdy, rzez telefon mnie pozbywali i nie chcieli gadać długo nie odpowiadali na maile dopiero po ponad miesiącu odpisali ze nie mają moich bagaży. NIGDY WIECEJ NIE POJADĘ TYM PRZEWOŹNIKIEM!!!!!
    WadyUciekaja z przed nosa,kradną bagaże
  • ~Bula / 2024-07-10 21:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Problem z kierowcami podczas zmiany stoja I sobie gadaja mimo no. Godzin ego opuznienie, a puzniej znowu kierowcami sobie przypomina ze czego zapomnial I wraca po to na mieszkanie. Maja w dupie czy ty zajedziesz na miejsce
    ZaletyCena
    WadyKierowcy
  • ~Cotygodniowy pasażer. / 2019-10-21 15:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Dotyczy trasy Kraków - Wrocław.
    O godz. 18.50 z Krakowa odjeżdżają 2 autobusy do Wrocławia. Oczywiście nikt nie patrzy na kóry kurs ma bilet i robi się niepotrzebny tłok i zamieszanie.
    Oba te autobusy jadą przez Katowice, gdzie z reguły nikt nie wsiada i nie wysiada. A opóźnia to podróż o 20 minut co najmniej.
    Pasażer kupując bilet nie jest informowany, o tym, iż przejazd odbywa się przez Katowice.
    Co do cen za przejazdy to są coraz wyższe. Wrocław-Kraków, Kraków Wrocław w piątki/niedziele dochodzą do 60 zł- ciężko kupić tańszy bilet.
    Autobusy nowe- ale bez gniazdek (przynajmniej cześć).
    ZaletyŻe jedzie.
    WadyWysokie ceny biletów
    Nie informowanie pasażerów przy zakupie, że Kurs nie jest bezpośredni- postój w Katowicach.
  • ~D / 2022-08-24 22:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Podróż bardzo sprawna i przyjemna,gdyby nie fakt,że w autobusie z Chorwacji do Wrocławia nie działała toaleta.Kierowcy nie mówili po angielsku i nic nie rozumieli .Postoje były co 4godziny.Nie była to tak przyjemna podróż jak w poprzednią stronę czyli z Polski do Chorwacji .
    Zawiódł człowiek,ponieważ łazienka była na pokładzie Flixbusa ale zamknięta ...
    ZaletySzybkość
    WadyZamknięta WC,kierowcy międzynarodowi nie mówią po angielsku
  • ~Dador / 2023-01-06 10:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Pobierają pieniądze za zarezerwowanie konkretnego miejsca oraz za miejsce panoramiczne a przy wsiadaniu kierowca informuje że wsiada gdzie kto chce no i oczywiście moje miejsce zajęte a interwencja nic nie pomaga.
  • ~Danuta / 2022-08-15 19:44
    Ocena: 2.00 / 5
    Po zakupie biletu uprzednio 3 miesiące wcześniej otrzymałam bilet bez nr miejsca. Udałam się zgodnie z zakupem siadając przy oznaczeniu miejsca w Zielonej strefie. Po chwili okazało się, że to miejsce ma wykupiona miejscówkę. Ustąpiłam i poszłam na kolejne miejsce w Zielonej strefie. Tu chyba również okazało się, że jest sprzedana miejscówka i musze ustąpić miejsca dla pasażerki z Ukrainy. Mało tego ukraincy zaczęli pouczać jak się jeździ w autokarach w Polsce. Porazka, kierowca bezradny, nie wie co ma zrobić. Dojdzie do tego, że Polacy pomimo biletów będą mieć stojące miejsca. Do czego to doszło. Jestem zawiedziona po podróży
  • ~Dawid / 2022-10-12 14:21
    Ocena: 2.00 / 5
    Korzystamy dość często z tego przewoźnika, zawsze było w miarę okej nie patrząc na duchote w autobusie i opóźnienia jednak do zaakceptowania. O wczorajszej podróży mogę mówić tylko negatywnie. Podroż z Paryża do Eindhoven. Opóźnienie 2,5h do zaakceptowania ponieważ był wypadek na wyjeździe z Paryża. Na przystanku w Brukseli autobus stał ponad godzinę mimo dużego opóźnienia. Kierowca nie zwracał uwagi na załadunek i rozładunek bagażow przez co mimo ze jechalismy tylko 3 przystanki, ktoś wyrzucił lub ukradł nasz bagaż z luku bagażowego z Bezcennymi pamiątkami i medalami za maraton w Ameryce. Zglosilismy incydent jednak nie mamy żadnych odpowiedzi od flixa.
  • ~Diana / 2021-08-22 16:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Porażka, tak mogę nazwać tą firmę. Wykupiłam bilet Władysławowo – Warszawa z przesiadką w Gdyni. Autokar z Władysławowa wyjechał z 5 minutowym opóźnieniem w trasie były korki więc autokar przyjechał z 45 minutowym opóźnieniem a ja miałam 20 minut między przyjazdem do Gdyni a odjazdem do Warszawy. Informowałam kierowcę o przesiadce, ale on miał to gdzieś. Usłyszałam że to mój problem bo on jest tylko kierowcą, kazał mi dzwonić na infolinię i tu pierwsza porażka okazało się że w sobotę i niedzielą infolinia nie działa, a przepraszam jest ale po angielsku, czujecie temat, w Polsce infolinia w weekend jest po angielsku…………. Ponowna rozmowa z kierowcą nic nie dała, a przepraszam dowiedziałam się że powinnam wiedzieć że są korki we Władysławowie. Ja mieszkam w Warszawie więc powinnam kupując bilet miesiąc wcześniej do Władysława wiedzieć że tam są korki!!! Po dojeździe do Gdyni oczywiście autokar Gdynia Warszawa odjechał i zostałam z biletem bez możliwości dojazdu do Warszawy. Flixbus wysłał mi smsa że nie mogą mi zapewnić dojazdu do Warszawy i że przepraszają- świetnie przepraszają jak by to miało jakieś znaczenie w tamtym czasie że przepraszają. Kierowca powiedział mi że flixbus to tylko aplikacja z której korzystają przewoźnicy i że oni ze sobą nie współpracują. Sprzedają bilety na różnych przewoźników i nie interesuje ich klient, ważne aby sprzedać bilet, a nie aby dowieść klienta na miejsce. Kierowca powiedział że on wywiązał się dowiózł nas, a że z opóźnieniem 45 minut ta taki mały szczegół. Na ich stronie wpisy wskazują że to firma, ale co to za firma, która ma klienta głęboko gdzieś, ważna jest kasa a nie klient. Jeśli biuro obsługi klienta nie działa w weekendy gdzie jest najwięcej podróżnych to co to oznacza jaki myślicie????
  • ~Dib / 2019-10-25 19:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Ponad 6 godzin z Warszawy do Krakowa to jakieś średniowiecze, nigdy więcej tym szrotem nie pojadę.
    ZaletyKontakt pod siedzeniem
    WadyOpóźniony z 30 lat
  • ~Dionizod / 2023-10-01 09:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Skorzystałem z usług flixbus 2 razy, w drodze do i w powrocie z pracy i bardzo żałuję tej decyzji. Za pierwszym razem 30 min przed przesiadką w Berlinie dostałem informację, że mój przejazd jest odwołany. Następnie musiałem czekać 2 godziny i kupić nowy bilet do Norymbergi, środki zwrócono ale nerwów nikt nie odda. W powrocie z pracy sytuacja tego typu, że miałem przesiadkę w Berlinie ale tym razem flixbus postanowił się spóźnić ponad godzinę przez co nie zdążyłem na kolejny autobus. Szczerze nie polecam lepiej dopłacić i skorzystać z usług prywatnych busów
    ZaletySzybki zwrot środków
    WadySpóźnienia, odwołane przejazdy bez podawania przyczyn, mało miejsca
  • ~Dmk / 2022-08-20 16:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Najpierw trasa z Katowic do Krynicy Zdrój. Bardzo nie uprzejmy kierowca. Trasa powrotną tydzień później z innym ponownie nie przejmuj kierowcą, który dał mi i mojej 5 osobowej rodzinie karę, bo rzekomo okazałem zły format biletu bez QR kodu. Nie dostałem nic innego na email więc miałem wydrukowane bilety z podaną ceną, nazwiska i nr. biletu. Kierowca wulgarnie odesłał nas na koniec kolejki twierdząc że zmyślam i musiałby szukać w telefonie po nazwiskach i nie ma na to czasu teraz. 2 minuty później kiedy przyszła nasza kolej zajęło mu dwie sekundy znaleźć imię i nazwisko po czym weszliśmy do autokaru.
  • ~Dreamzed / 2019-07-30 12:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Jechałem flixbusem pierwszy raz i to będzie moj ostatni ! W pierwszym przejeździe na trasie Warszawa Monachium nie dało się podłączyć do Wifi a klimatyzacja nie działała można było się ugotować a w drugim w drodze powrotnej oczywiście wifi znowu nie działało a klimatyzacje puścili taka ze było iglo , jak połowa pasażerów chodziła do kierowcy żeby coś z tym zrobić to powiedział ze się nie da albo on tego nie umie , Odradzam ta firmę. !!!!!
  • ~Ela / 2024-06-26 22:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Nigdy więcej nie skorzystam z Flixbusa. Wykupione bilety ze Szczecina do Berlina i spowrotem. Wsiadając do busa do Berlina otrzymałam maila o zmianie mojego autobusu powrotnego. Nie dość że zmieniono przystanek z którego miał odjeżdżać bus co naraziło mnie na dodatkowe (całkiem nie małe) koszty żeby dojechać do nowego przystanku to dodatkowo to podróż kończyła się na warzymicach zamiast na dworcu PKS tak jak pierwotnie podróż była wykupiona. Za możliwość wydłużenia podróży do dworca oczywiście obowiązuje dopłata co jest dość absurdalne biorąc pod uwagę fakt ze miałam tą podróż wykupioną. Oczywiście dopłaciłam do miejsc żeby siedzieć z przodu, przy przebukowaniu podróży otrzymałam bilety na końcu autokaru. Ogólnie rzecz biorąc nikomu nie polecę takich podróży żeby zastanawiać się czy dojadę spowrotem czy może w ostatniej chwili zmienią mi podróż bez żadnego wyjaśnienia.
    WadyZmiana podróży
  • ~Eli / 2019-06-24 22:56
    Ocena: 2.00 / 5
    Czekałam na autobus 30 min, i ostatecznie pojechałam innym, bo Flixbus nie przyjechał, a opłata pobrana! Na stronie zadnej informacji o opóźnieniu, żenada! Będę omijać oferty tego przewoźnika szerokim łukiem i innym radzę to samo.
    WadySpoźnienia
  • ~Elżbieta / 2019-09-26 23:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Wczoraj,tj.25 września 2019 r miałam wraz z 82 letnią Mamą wracać z Częstochowy do Łodzi o godz.17.35. O godz.17.05 otrzymałam od flixbusa smsa o opóźnieniu ok.20-30 minut. Już wtedy czekałyśmy na dworcu, na autobus. O godz. 17.14 był następny sms o opóźnieniu ok.60 - 70 minut, kolejny sms od flixbusa o godz.17.33 informował o tym samym opóźnieniu, tzn. 60 - 70 minut. Sprawdziłam przez przesłany link, gdzie jest mój filxbus i znalazłam tam informację, że w Częstochowie ma odjazd o godz.18.39. Wtedy, przed godz.18.00, udałyśmy się do dworcowej toalety. Następnie, po ok. 5 minutach znów czekałyśmy na zewnątrz na dworcu. Kiedy autobus nie przyjeżdżał o godz.19.20 telefonicznie uzyskałam informację od brata, któremu po wielkich trudnościach udało się skontaktować z infolinią flixbusa, że autobus jest w okolicy Radomska.
    Nie wiem kiedy autobus przejechał przez dworzec. Na pewno było to co najmniej 30 minut przed planową, podaną godz.opóźnionego odjazdu. Dlaczego nikt nie poinformował mnie o kolejnej zmianie godziny odjazdu? Jest to skandaliczne zlekceważenie klienta.
    Wróciłyśmy do Łodzi wygodnym pociągiem. Bardzo żałuję, że zdecydowałam się na podróż flixbusem. Naraziłam starszą osobę na ogromny stres, oczekiwanie na obskurnym dworcu ponad dwie godziny, w skandalicznych warunkach brudu, deszczu.
  • ~Emilia / 2018-07-19 23:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Tak jak poprzedniczka miałam zakupiony bilet na powyzszy kurs. Jak w opisanej sytuacji: autobus odjechał z innego stanowiska!!! Skandal!! Kierowca z kolejnego autobusu tejże linii wogole nie chciał mnie wysłuchać. Inny okazał sie dosc pomocny. Powiedział, ze ciagle spotyka sie z jakimiś zażaleniami, w co jestem w stanie uwierzyć po ilości negatywnych komentarzy. Jechałam na tej trasie trzy razy a dokładniej: zakupiłam trzy bilety bo trzecia podróż odbyła sie juz beze mnie. Nigdy tak sie nie zawiodłam na żadnym przewoźniku a sporo podróżuje. Nigdy więcej flixbus!!!
  • ~ER / 2019-07-31 13:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Po przejęciu firmy Polski Bus, Flix bus stacza się na równi stromej. Beznadzieja jeśli chodzi o połączenia po Polsce. Rezygnuję z przejazdów z tym przewoźnikiem.
    Zaletyżę jeździ
    Wadybrak połączeń, ciecia i chory nowy czas przejazdu z 5 do 10 godzin do Rzeszowa, dno.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.84, ilość opinii: 5493
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3365
Sindbad
Ocena: 2.44, ilość opinii: 925
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 738
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.03, ilość opinii: 383
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 359
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4834
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4587
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4044
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3129