Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3257 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.35
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Gosia / 2023-12-22 13:01
    Ocena: 2.00 / 5
    W ostatnim czasie korzystałam z usług Flixbusa i raz w ogóle nie podstawili autobusu, a drugi raz autobus przyjechał spóźniony o ponad pół godziny i w trasie spóźnienie jeszcze bardziej zwiększył. W obu przypadkach "rozwaliło" mi to plany i uniemożliwiło realizację kilku spraw w mieście, do którego w tym celu jechałam. Składałam reklamacje, ale trafiłam na beton - najwyraźniej mają odgórny nakaz odrzucania reklamacji, bo idą w zaparte, powołując się na najbardziej bzdurne i nieadekwatne do sytuacji "przepisy". W odpowiedzi na jedną z moich reklamacji odpisali mi, że autobus spóźnił się o mniej niż 120 minut, więc de facto wszystko jest OK; w drugiej reklamacji - że bilet został przerezerwowany i wykorzystany na kolejny kurs i że byłam na nim obecna. A co miałam zrobić? Warowałam na dworcu, na wyznaczonym stanowisku przez 1 godzinę i 20 minut, bo wtedy był kolejny autobus, który zatrzymywał się w mieście, do którego jechałam. Straciłam czas, tak jak inni pasażerowie czekałam "w zawieszeniu", bo Flixbus olał sprawę i w końcu skorzystałam z kolejnego kursu - a Flixbus łaskawie pozwolił mi jechać na tym samym bilecie (wykupionym na autobus, którego nie podstawił). Zatem nawet nie ja przebukowałam bilet, ale oni sami, co nie przeszkadza im brnąć w kłamstwo. Żadne argumenty, prośby o rekompensatę do nich nie docierają. Mają wywalone na wszystko i traktują klienta jak niepełnosprawnego umysłowo. Jeśli chcecie/musicie dojechać gdzieś na czas, radzę Flixbusa omijać szerokim łukiem, bo albo nie dojedziecie w ogóle (bo nie podstawią autobusu), albo dojedziecie z dużym spóźnieniem. Ta firma i jej podejście do klienta to jeden wielki niesmaczny żart. W mojej osobie klienta stracili i po zamieszczonych tu komentarzach widzę/wnioskuję, że nie tylko we mnie.
    Zaletynie widzę
    Wadylekceważenie klienta, niepodstawiania autobusów i niepunktualność / duże spóźnienia i negatywne rozpatrzenie zgłoszonych z tego powodu reklamacji
  • ~Grażyna / 2022-06-18 13:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Bilety kupione dla matek z dziećmi. Miejsca wykupione ale kierowców wogole to nie obchodziło. Bardzo niemiła obsługa. Trasa Kraków lwów. Napewno więcej nie kupię żadnego biletu u flixbus. Nie polecam
    ZaletyZalet brak
  • ~Grażyna / 2025-06-19 08:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Od kilkunastu lat jeżdżiłam flixbusem nad morze.To jaką 6godzinną podróż odbyłam w tym 2025 roku dzięki kierowcy spowodowało,że to była ostatnia podróż z tą firmą.Przysięgam,nigdy już nie wsiądę do autobusu tej firmy!
    ZaletyNowoczesny pojazd.
    WadyTragiczne,aroganckie zachowanie kierowcy.
  • ~Gromki / 2019-08-28 18:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Proponuje zamontować wiatraczki nad siedzeniami pasażerów ... to mogę wszystkich zapewnić, że będą one bardziej wydatne od klimatyzacji oferowanej przez przewoźnika ...
  • ~Hahahaha / 2025-07-04 13:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Autobus się spóźnił 135 min, z toalety wydobywał się nieznośny zapach. W aplikacji pokazywało że autobus jest na czas przez co nie było możliwość anulowania rezerwacji. Jak autobus już dojechał nie było tam numeru mojego miejsca.
    ZaletyBrak
    WadyBrak mydła w toalecie
  • ~Helena / 2023-08-10 10:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Zarezerwowałam miejsce 15C i 15D, a autokar kończył się na miejscach 14. Przez co musiałam siedzieć na jakichkolwiek wolnych miejscach a wydałam dodatki 4 zł na rezerwacje miejsca
    ZaletyTanio
    WadyNie wygodnie, kierowca nie miły, duszno, mało miejsca, brak moich miejsc, brudno
  • ~Hella / 2018-07-27 15:44
    Ocena: 2.00 / 5
    Kupiliśmy bilety przez internet (bez wskazania miejsca, ponieważ nie było takiej opcji). Po tym, jak zajęliśmy miejsca w autobusie okazało się, że musieliśmy je opuścić, ponieważ 2 inne osoby przyszły z biletem z rezerwacją "naszych miejsc". Niestety, nie było już ani jednego miejsca wolnego, więc nie mieliśmy gdzie usiąść (tutaj wielki plus dla kierowcy, który posadził nas na 2 miejscach koło siebie, ponadto był bardzo sympatyczny). W połowie drogi między Gdańskiem a Warszawą autobus się zepsuł. Staliśmy na A1 przez ponad godzinę bez żadnej informacji, w końcu postanowiliśmy złapać stopa (to samo zrobiła spora część pasażerów). Po ok 2 godzinach dostaliśmy smsem informację (z błędami przetłumaczoną na język polski), że nasz autobus ma "awarię". Pół godziny od tej wiadomości przyszła kolejna, że będzie wysłanyny autobus zastępczy. Po powrocie (stopem i pociągiem) wysłaliśmy reklamację z żązaniem zwrotu pieniędzy, która została odrzucona w związku z tym, że przecież autobus zastępczy został podstawiony. Szczerze odradzam. Fatalne podejście do klienta.
  • ~Henryka / 2023-09-25 19:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem zniesmaczona zachowaniem jednego z kierowców ... chamstwo, buta i fobia. W dniu 23.09,23 r. autobus z Pragi o 3,40 wyjazd z Łodzi -spóźniony. Ja z wykupionymi biletami 1A i !B (droższe), i opuszczone ekrany. Poprosiłam o minimalne podniesienie, żebym miała komfort, który opłaciłam. Bardzo butnie, arogancko zareagował, zapewniając, że nie zmieni decyzji do zakończenia kursu. Przede mną 5 godz.jazdy - ciemno z przodu, boczne oklejone, aura przeddeszczowa, dzień pochmurny, atmosfera fatalna. Okazuje się, że zmiennik p, Sylwester podniósł jeden ekran na moją prośbę. Można być miłym? Można. Nie polecam korzystania z przewoźnika Flixbus.
    ZaletyNie było mi dane dostrzec.
    WadyOpóźnienia, chamstwo, buta niektórych kierowców
  • ~Hubert / 2022-01-21 14:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Przez trzy moje ostatnie podróże Flixbusem, trzy razy był opóźnion około 1h-1.5h. Najpierw przychodzi jeden SMS z powiadomieniem o 20-30 minut opóźnieniu, gdy ten czas minie przychodzą następne z jeszcze większym czasem opóźnienia. Generalnie jeździłem też Flixbusem 2 lata temu i było to samo. Odradzam podróże tym przewoźnikiem
  • ~iwa / 2021-08-08 09:15
    Ocena: 2.00 / 5
    DRAMAT !!!KIEROWCY CHAMSCY ,OPRYSKILIWI NIE PATRZA NA PASAZEROW ,NA PROSBE O 5 MINUT PRZYSTANKU MAJA W DU,,PIE ;ALBO JEDZIESZ ALBO ZOSTAJESZ; KAZDY CHCE WYPROSTOWAC GNATY NP PO 3 GODZINACH JAZDY W TYCH CHOL,,RNYCH FOTELACH ,TE 5 MINUT ALE NIE MA SZANS ,OGOLNIE RZECZ BIORAC NIE POLECAM !!!
    ZaletyZADNYCH
    WadyMNÓSTWO ZACZNIJCIE OD SZKOLEN DLA KIEROWCOW ,NO BO FOTELI TO RACZEJ NIE WYMIENICIE
  • ~IWONA / 2023-03-25 17:59
    Ocena: 2.00 / 5
    SPROSTOWANIE BILET BYŁ OK ŻLE ZOSTAŁ ODCZYTANY WYSTARCZTŁABY INFORMACJA OD KIEROWCY ŻE JEST NASTĘPNY KURS TAK WIĘC PROSZĘ NIE SUGERORAWĆ SIĘ MOJĄ POPRZEDNIĄ OPINIĄ FIRMĘ PRZEPRASZAM
  • ~Ja / 2019-06-06 09:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Jechałam 3 czerwca 2019 z Łodzi do Częstochowy. Po drodze najechaliśmy na wypadek, Pan kierowca na widok straży pożarnej zaczął nieładnie się wypowiadać i denerwować, po czym jechał na prawdę bardzo szybko. Uważam że to było bardzo niebezpieczne. Autobus na zakrętach zdawał się zaraz przewrócić. Nie polecam
  • ~Jacek / 2019-12-21 15:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Stanowczo Odradzam.
    Trasa Londyn-Warszawa z przesiadką w Brukseli 30godzin +4godz.opóznienia.Jedzie jak zwykły autobus podmiejski. zbiera ludzi na trasie z całej Europy.
    Wszystkie przystanki są w miejscach gdzie niema sklepu ani toalety.
    Jeśli pierwszy autobus nie zdążył by na ten w który się przesiadasz, zostawią Cię!!
    Mimo że kupujesz bilet na cały przejazd to dla nich są to dwa osobne kursy.
    Ukradną ci bagaż z luku zadzwoń sobie na infolinię.Byłem świadkiem takiej sytuacji.
    Kierowca prowadzi tylko pojazd zero pomocy,zero
    języków obcych.

  • ~Jacek / 2022-12-23 21:11
    Ocena: 2.00 / 5
    22 grudnia 2022 roku Podróżowałem z Kudowy Zdroju do Łodzi autobus do Kudowy przyjechał z opóźnieniem ponad godzinę zmarzliśmy niesamowicie na przystanku padał deszcz część osób się od razu przeziębiła autobus załadowany 90% mieszkańcy Ukrainy autobus był piętrowy u góry upał nie do zniesienia wszystkie miejsca zajęte bagaże nie było gdzie położyć bo tyle już bagaży było zanim autobus dotarł z Pragi do Kudowy także nie polecam podróży flixbusem opóźnienie fatalna jakość powietrza w autobusie duszno smród
    ZaletyŻadne
    WadyJak wyżej bardzo mało miejsca na górnym pokładzie duszno
  • ~Jadwiga / 2023-07-28 09:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Jechałam 24.07 .23r. Trasa- Krynica-Zdrój - Kraków. Trzygodzinny kurs to dramat. Fetor wydobywający się z toalety był nie do zniesienia. Lepiej pieszo pokonać odległość, żeby nie zwymiotować.
  • ~Jagoda / 2020-02-10 17:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Trasa Wrocław-Katowice 10 lutego 16:30. Autobus piętrowy, na górze prawie wszystkie miejsca zajęte, pozostały tylko pojedyńcze, więc kierowcą kieruje na górę. Na pytanie, czy można usiąść na dole, odpowiedź "zapraszam na górę". Na pytanie dlaczego nawet nie odpowiedział, bo wolał zignorować. Na bilecie informacja, że miejsca można zająć "wszędzie". Z pewnością. Jadąc w dwie osoby siedzieliśmy osobno w dusznym busie, mimo włączonej klimatyzacji, która ledwo działała.

    Dla informacji ze strony Flixbusa:
    13.1.3 Nie ma obowiązku (odpłatnej) rezerwacji miejsc siedzących. W razie braku rezerwacji miejsca siedzącego, podróżny po wejściu do autobusu może DOWOLNIE WYBRAĆ miejsce w określonej strefie. W takim przypadku nie można zagwarantować, że rodziny i grupy będą siedzieć razem. Zawsze istnieje jednak gwarancja, że każdy klient otrzyma w autobusie miejsce siedzące.

    Ostatnia podróż z tym przewoźnikiem. Na tej trasie zdecydowanie bardziej polecam innego przewoźnika - Neobus. Komfort jazdy bez porównania.
    ZaletyPunktualność
    WadyNiewygodne miejsca
    Brak kultury u wielu kierowców
  • ~Jan / 2018-05-15 12:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety, widzę że nie tylko ja zawiodłem się na Flixbusie. Nie lubię wystawiać skrajnie negatywnych opinii, ale jakość przewozu naprawdę uległa znacznemu pogorszeniu. Kilkukrotnie jechałem na trasie Poznań-Łódź.
    Zacznę od plusa - rzeczywiście wyrabiałem się na czas. Zgodnie z tym, co było napisane podróż zajęła 3 godziny (nawet odrobinę mniej). I na tym koniec, ponieważ w porównaniu do PolskiegoBusa jakoś przejazdu nie wzrosła, natomiast cena ponad dwukrotnie. Jeśli chodzi o minusy, to wspomniana cena, absolutnie niemili kierowcy (jeden z pasażerów nie miał przygotowanego kodu do czytnika i chciał podać nazwisko, przy czym nie wykłócał się. Na co dostał odpowiedź "Wie pan, było takie przysłowie - po nazwisku, to po pysku można dostać najwyżej"...), zaskakujący swoimi buraczanymi zachowaniami wobec wszelkich pytań pasażerów. Poprzedni przewoźnik nie wystawiał jakieś wspaniałej załogi, ale nie było takich buców. Ponadto, brak gniazdek, brak jakiejkolwiek zmiany w standardzie przewozu, zmieniły się tylko kolory nadwozia. A teraz czas na moją ulubioną zmianę, czyli brak rezerwacji. W efekcie przed np. Wielkanocą przy wsiadaniu były przepychanki na niezajęte siedzenia, proszenie się przez pary o przesiadkę, kiedy ktoś jechał sam, bo zostały tylko pojedyncze wolne miejsca i w efekcie zamęt kosztem... no właśnie, czego? Czyżby oszczędzono na zniesieniu rezerwacji miejsc? Mam nadzieję, że to błędy przejściowe, bo nie wróży to dobrze nowemu przewoźnikowi.
    PS. Opcjonalna dopłata za to, że przeze mnie autokar emituje zanieczyszczenia brzmi, jak kpina zważywszy na minusy jakich się doświadcza. Może lepiej dodać opłatę fakultatywną za miłą obsługę wobec klientów? Chętnie się dorzucę.
    ZaletyDojazd na czas.
    WadyZałoga to prymitywne buraki, nieprofesjonalnie podchodzące do klienta, wykazujący brak jakiejkolwiek chęci w pomocy. Brak rezerwacji miejsc. Brak zmian w standardzie, mimo znacznego wzrostu kosztów.
  • ~Jasiek / 2022-05-04 22:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Wykupiłem bilet dla 2 os. Kraków-Hamburg. Owszem cena bardzo atrakcyjna ale zadnych potwierdzeń,kontakt z klientem zerowy-dodzwonisz sie ale sam automat,nic sie nie da załatwic. Nagle sami odesłali kase i tyle sie dowiedzialem. Omijac szerokim łukiem bo mozna zostac na dworcu bez powrotu.
    Zaletytanio
    Wadywszystkie mozliwe
  • ~Jaszan / 2019-09-14 08:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Firma flixbus sprzedaje bilety na te same miejsca kilku osobom w związku z tym zastałam przykra niespodziankę po wejściu do autokaru ja i pozostałe 5 osób ze mną podróżujących musieliśmy zająć przypadkowe miejsca mimo rezerwacji za którą zapłaciliśmy dodatkowe pieniądze aby się dzień AN wybranych przez nas miejscach
  • ~Jerzy / 2021-09-03 23:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Firma bandycka , bo inaczej nie można kulturalniej inaczej nazwać. Za tamten rok są mi winni około 800 złotych. Rzeszów - Praga, Jeden bilet. 2 Praga magdeburg i 2 bilety Magdeburg Praga. Ze względu na pandęmie kilka dni wcześniej na Florens w Pradze Gdzie mieli swoją filie zgłosiłem odmowe wyjazdu. Wyśmiano mnie w chamski sposób, że jak sobie zapłaciłeś to jedz a firma pieniędzy nie oddaje. Katygorycznie nie polecam.

Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5303
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3257
Sindbad
Ocena: 2.41, ilość opinii: 895
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 729
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.00, ilość opinii: 362
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 358
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4733
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4525
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3979
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3066