Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3365 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.36
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.19

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Adrianna / 2021-12-23 16:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie działajaca toaleta... tragedia długo trasa i brak możliwości skorzystania z toalety. Nie polecam
    WadyNie dzialajaca toaleta
  • ~Agata / 2022-08-20 12:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Wykupiła bilety w obie strony i anulowałam je właśnie po przeczytaniu opinii. Chodzi mi o nierespektowanie zarezerwowanych numerów miejsc, zachowanie kierowców oraz stan/smród toalety.Jeżeli wszyscy piszą to samo, to dlaczego firma nic z tym nie robi? To bardzo odstrasza klientów - nas odstraszyło skutecznie. Pojechaliśmy pociągiem. Taniej, grzecznie i czysto.
  • ~Agi / 2018-11-22 04:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Flixbusie, oddaj nam Polskiego Busa! Obecne ceny nie zachwycają, a wartości dodanej nie ma żadnej.
  • ~Agnes / 2019-06-27 18:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Wczoraj tj. 26.06.2019 jechaliśmy z mężem Flixbusem na trasie Warszawa Zachodnia - Poznań. Za oknem 35 C, a w autobusie nie działała klimatyzacja. Koszmar trwał blisko 4 godziny. Dodam tylko, że w autobusie nie było możliwości otwarcia żadnego okna ze względu na konstrukcję pojazdu przeznaczoną do jazdy z klimatyzacją. Koszmar jakich mało. Flixbus - nigdy więcej !!!!
  • ~AGNIESZKA / 2019-10-28 16:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Pierwszy i ostatni raz. Planowy odjazd ze Zgorzelca 6.15 (kurs N1304 Warszawa Zachodnia) na dzień 28.10.19, o godz. 05:45 info. o opóźnieniu 10-20 min, następnie o godz. 6.17 kolejne info. o opóźnieniu 50-60. Nie czekałam ponieważ z dzieckiem miałam stawić się w klinice Wrocław do godz. 10.30. Jeżeli macie wybór lepiej i pewniej i szybciej PKP.
    ZaletyNie miałam okazji, bo wybrałam pkp
    WadyOpóźnienie w przybyciu do Szpitala oraz stracone 40,00zł
  • ~Agnieszka / 2025-07-22 23:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Zarezerwowałam z dużym wyprzedzeniem dwa miejsca na podróż do Niemiec. W przeddzień wyjazdu dostałam maila, że moja rezerwacja została anulowana i przysługuje mi tylko jedno miejsce. Z powodów zdrowotnych nie mogę jechać kilkanaście godzin z opuszczonymi nogami. Mam dostać zakrzepu, bo firma jest nieprofesjonalna?! Po to rezerwuję dwa miejsca i płacę wyższą kwotę, żeby zapewnić sobie bezpieczny przejazd. Jak można coś takiego zrobić?!
    WadyTotalny brak szacunku i profesjonalizmu.
  • ~Agnieszka K. / 2021-08-06 13:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Dzień dobry,
    Chciałam tylko ocenić sposób obsługi klienta. Absolutny brak możliwosci dodzwonienia się na infolinię. Z uwagi na potrzebę zmiany daty wyjazdwu (co jest teoretycznie proste) próbowałam wielokrotnie dodzwonić się na infolinię. Automat oczekiwał podania numeru zerezwacji, przy czym nie wyszukiwał go pomimo na 100% wpisanego poprawnie numeru. Rezerwacja była dość świeża więc mógł być to powód iż automat jej jeszcze nie odnalazł, niemniej próbowałam wyszukać również dla rezerwacji biletu zakupionej 2 godziny wcześniej i tej również nie mógł odnaleźć.
    Ostatecznie udało mi się anulowac przejazd nie na stronie lecz wykorzystując link pod wiadomością mailową przysłaną po dokonaniu rezerwacji (to ok), niemniej po jej anulowaniu nie otrzymałam ani potwiedzenia anulowania, ani vouchera na zakup kolejnej rezerwacji o którym było napisane przy anulowaniu. W zasadzie nie wiem jak teraz odzwyskać środki, ile czasu oczekuje się na voucher. Wydaje się iż powinien przyjsc z automatu, ale tak nie jest.
    W linku z kolei do płatności (dotpay) jest podany jedyny jaki znalazłam kontakt mailowy info@flixbus.deinfo...
    Natomiast co ciekawe po wysłaniu jakiejkolwiek informacji z adesu mailowego zwykłego gmailowego otrzymuję zwrot z informacją iż:
    Wiadomość została zablokowana
    Twoja wiadomość do info@flixbus.de została zablokowana. Aby dowiedzieć się więcej, przeczytaj informacje techniczne poniżej.

    moim zdaniem, delikatnie mówiąc: DNO.
    Zaletynie znam
    Wadyobsługa klienta
  • ~Agullak / 2022-07-19 14:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Dokonałam zakupu biletów, pieniądze zeszły z konta. Nie otrzymałam potwierdzenia ani biletów. Od 10 dni bezskutecznie walczę o zwrot pieniędzy. Otrzymuję jedynie szablonowe informacje, że moja sprawa jest weryfikowana przez dział płatności. SKANDALICZNA JAKOŚĆ OBSŁUGI ORAZ SERWIS INTERNETOWY DO ZAKUPU BILETÓW. ODRADZAM !
    Zaletyżadne
    Wadybrak biletów za które się zapłaciło!!
  • ~Alan / 2019-05-22 17:21
    Ocena: 2.00 / 5
    Stary autobus PKS przemaloqany na flixbus. Chyba nie przeszedłby badań technicznych. Przy każdym hamowaniu stare hamulce tak hamują że chce się zygac. Nie pojadę wiecem zlomem tej firmy. No i dziwny zapach odświeżacz do samochodów w całym autobusie. Niż tylko zygac. Amortyzatorów chyba brakuje w tym autobusie bo rzuca jak łodzią na falach.
    Zalety... Brak
    WadyStary autobus w złym stanie.... Nie polecam takiego czegoś udajacego dobrego przewoźnika a oferującego autobus jak z kos, Mary.
  • ~Alan W / 2023-07-13 13:11
    Ocena: 2.00 / 5
    7 godzin jazdy bez możliwości wyjścia na papierosa czy też opcji na parę minut rozprostować nogi. Nie polecam
  • ~Alex / 2018-12-16 22:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Polecieli na kasę, kosztem tego, co było dobre w Polskim Busie. Wszelkie ważne udogodnienia zamienione na chłam. Ceny przestały być atutem. Fotele gorsze, bez stolików. Ale najgorsza jest rezerwacja i chaos nią spowodowany. Za rezerwację miejsc trzeba dopłacić, inaczej nigdy nie wiesz, czy usiądziesz obok swojej dziewczyny, czy ta drugim końcu autobusu. A jak już zarezerwujesz to i tak musisz prosić kogoś żeby zwolnił twoje miejsce, bo ludzie nie wiedzą które miejsca są zarezerwowane (jest naklejka na szybie, ale nikt tego nie ogarnia, to po co stosować taki zabieg, który wprowadza w błąd?). Do tego wifi to jakiś żart - jedziesz 8 godzin, a po godzinie wyczerpujesz transfer.
    ZaletyCzasem ceny niższe niż w pociągu. Mili kierowcy. Więcej miejsca w bagażniku
    WadyChaotyczny i płatny system rezerwacji - trzeba prosić ludzi o zmianę miejsca, jak nie zarezerwujesz to nie siedzisz że swoją dziewczyną tylko z panem zenkiem. Nie działają podnóżki. Brak stolików z tyłu siedzeń. Brak wieszaków! Mniej wygodne siedzenia w porównaniu z polskim busem. Do niektórych miejsc nie ma luku bagażowego. Ceny mimo wszystko już mało atrakcyjne. Wifi słabe i bardzo ograniczony transfer, można zapomnieć o oglądaniu YT przez więcej niż godzinę.
  • ~Alex / 2022-02-12 20:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Trzęsie jakbyśmy po wiejskiej drodze jechali a to autostrada, serio, podskoki na pół metra. Spóźnienie półtorej godziny. Gorąco. Internet nie do użytku. Co może, to nie działa. Myślałem, że PKP jest do d.. ale flixbus gorszy.
  • ~Alicja / 2019-05-29 09:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Podróż z Gdańska do Bielska, dramat. Siedzenia bardzo wąskie i zle wyprofilowane, mojego chłopaka tak obgniotło w tyłek ze po tych ponad 8 h wszystko go bolalo. Do tego skorzane siedzenia, ktore strasznie odparzają siedzenie. Na stronie klamstwa o komforcie, a wyszlam obolala jak nigdy w zyciu. Autobusy dobre na max 3h podróże. Nigdy wiecej.
    ZaletyBrak
    WadyKomfort, wąskie i skorzane siedzenia, niewygodne, odparzające, malo miejsca na nogi
  • ~Alina / 2020-08-18 11:59
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak wody i papieru toaletowego w autobusach podróżujących z ludźmi przez wiele godzin to wstyd i porażka. Dodatkowo duże spóźnienie. Zimno w autobusie!! Nie polecam
    ZaletyCena
    WadyToalety uwłaczają ludzkiej godności, zimno w autobusie!
  • ~Ancyk / 2023-02-20 10:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurs Elbląg Warszawa 9,55 bilet można kupić u kierowcy cena powinna być 64.99 Pan skasował 90 i biletu nie dostałam. A co lepsze od wszystkich skasował po 90. Toaleta jest ale zawsze zamknięta, nie jest to moja jedyna podróż z tym przewoźnikiem.
  • ~Andruit / 2019-01-28 12:53
    Ocena: 2.00 / 5
    FlixBus to taki sieciowy fast-food podróżowania. Jest tanio, można dojechać ale z prawdziwą podróżą nie ma to nic wspólnego. Siatka połączeń jest spora, to na plus. Na kierowców nie ma co narzekać, bo nigdy sie z chamstwem nie spotkałem. Za to centrala tej 'firmy' to jest cyrk na kółkach. Raz wracałem z Budapesztu nocą, rozsadziło jedno tylne koło. Może odjechaliśmy jakieś 35 km od Budapesztu. Kierowcy niczego się z centrali nie mogli dowiedzieć i świecili oczami przed pasażerami("My sami nic nie wiemy") Tak przez pare godzin. Centrala twierdziła że nigdzie nie ma nocnego Assistance - Rzut beretem od jednego z największych miast w Europie. Czekaliśmy ponad 5 godzin aż rano ktoś przyjechał, w 5 minut wymienił koło i pojechaliśmy dalej. Oczywiście przy próbie reklamacji odpisali "przecież Pan dojechał, to czego chce" (!!) Nie był to jeden raz kiedy spotkałem się z bylejakością tej firmy. Czasem autobus w ogóle nie przyjeżdża. Często opóźniony. Jak ktoś chce zdarzyć na przesiadkę i zostawia sobie niewiele czasu to igra z ogniem. Ogółem to tak jak fast-food o którym wspomniałem podróżowanie FlixBusem może prowadzić do niestrawności a przy częstym korzystaniu z usług prowadzi do zniszczonej wątroby i wrzodów. Szczerze nie polecam tej firmy. Lepiej korzystać z usług innych przewoźników. PolskiBus jak wchodził na rynek to się starał i był konkurencyjny. Systematycznie jak klientela rosła obniżali loty. Od kiedy to sie zmieniło na FlixBus to jest to dno i 3 metry mułu z traktowaniem klienta jak śmiecia.
    Zaletycena, dużo połączeń
    Wadywygoda podróży, bylejakość
  • ~Anii / 2022-08-23 13:48
    Ocena: 2.00 / 5
    FlixBus na swojej stronie informuje, że jeżeli autobus jest opóźniony o więcej niż 120 minut należy się zwrot za bilet. Niestety kiedy kontaktujemy się z obsługą klienta okazuje się, że jednak nie. Na stronie nie ma żadnej informacji, że zwrot nie obowiązuje w niektórych krajach, co dla mnie jest śmieszne. Usługę można zareklamować wszedzie!! Samo zatajanie informacji przed klientem, żeby wyłudzić pieniądze w podobnych sytuacjach jest oburzające. Ludzie z obsługi klienta to jakieś totalne buractwo, w ogóle nie pomocni.
    Zaletycena
    Wadywszystko począwszy od spóźnień, kierowców nie znających języka, obsługa klienta, jakość pojazdu, brak wifi
  • ~Anka / 2022-10-29 06:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Dramat. Wolna strefa miejsc to totalny dramat. Przewoźnik sprzedaje zarówno bilety z miejscówkami, jak i nie, wynikiem czego jest totalny dramat podczas zajmowania miejsc.
  • ~Anna / 2018-08-28 14:43
    Ocena: 2.00 / 5
    To prawda i zarazem bardzo przykre ja też mimo informacji, że zwrot pieniędzy następuje w ciągu 7 dni to do dziś nie otrzymałam ani pieniędzy ani odpowiedzi na miale.

    MOZE BY TAK ZOORGANIZOWAĆ WSPÓLNY POZEW SĄDOWY.

    Jakość usług do skomentowania. Droga z Gdańska do Warszawy opłotkami, po wąskich i niewygodnych drogach. Chyba rzeczywiście jest to ucieczka od opłat za użytkowanie dróg.
    Zaletyżadnych
    Wadybrak zwrotu gotówki
  • ~Anna / 2023-04-23 18:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak w autobusie niektórych numerów zakupionych miejsc. We Flix Bus relacji Gdańsk-Przemyśl w dniu 23 kwietnia przy temperaturze zewnętrznej 23 st. C niektóre siedzenia miały "piekarniki" pod spodem !( chyba to od silnika) Nie dało się wytrzymać z gorąca! Kierowca nie reaguje na uwagi. Chyba pracuje tu za karę
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.84, ilość opinii: 5493
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3365
Sindbad
Ocena: 2.44, ilość opinii: 925
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 738
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.03, ilość opinii: 383
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 359
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4834
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4587
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4044
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3129