strona 66 z 163
- « poprzednia
- 1 ...
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- nastepna »
-
~Danuta / 2022-08-15 19:44
Po zakupie biletu uprzednio 3 miesiące wcześniej otrzymałam bilet bez nr miejsca. Udałam się zgodnie z zakupem siadając przy oznaczeniu miejsca w Zielonej strefie. Po chwili okazało się, że to miejsce ma wykupiona miejscówkę. Ustąpiłam i poszłam na kolejne miejsce w Zielonej strefie. Tu chyba również okazało się, że jest sprzedana miejscówka i musze ustąpić miejsca dla pasażerki z Ukrainy. Mało tego ukraincy zaczęli pouczać jak się jeździ w autokarach w Polsce. Porazka, kierowca bezradny, nie wie co ma zrobić. Dojdzie do tego, że Polacy pomimo biletów będą mieć stojące miejsca. Do czego to doszło. Jestem zawiedziona po podróży -
-
~Dawid / 2022-10-12 14:21
Korzystamy dość często z tego przewoźnika, zawsze było w miarę okej nie patrząc na duchote w autobusie i opóźnienia jednak do zaakceptowania. O wczorajszej podróży mogę mówić tylko negatywnie. Podroż z Paryża do Eindhoven. Opóźnienie 2,5h do zaakceptowania ponieważ był wypadek na wyjeździe z Paryża. Na przystanku w Brukseli autobus stał ponad godzinę mimo dużego opóźnienia. Kierowca nie zwracał uwagi na załadunek i rozładunek bagażow przez co mimo ze jechalismy tylko 3 przystanki, ktoś wyrzucił lub ukradł nasz bagaż z luku bagażowego z Bezcennymi pamiątkami i medalami za maraton w Ameryce. Zglosilismy incydent jednak nie mamy żadnych odpowiedzi od flixa. -
~Diana / 2021-08-22 16:11
Porażka, tak mogę nazwać tą firmę. Wykupiłam bilet Władysławowo – Warszawa z przesiadką w Gdyni. Autokar z Władysławowa wyjechał z 5 minutowym opóźnieniem w trasie były korki więc autokar przyjechał z 45 minutowym opóźnieniem a ja miałam 20 minut między przyjazdem do Gdyni a odjazdem do Warszawy. Informowałam kierowcę o przesiadce, ale on miał to gdzieś. Usłyszałam że to mój problem bo on jest tylko kierowcą, kazał mi dzwonić na infolinię i tu pierwsza porażka okazało się że w sobotę i niedzielą infolinia nie działa, a przepraszam jest ale po angielsku, czujecie temat, w Polsce infolinia w weekend jest po angielsku…………. Ponowna rozmowa z kierowcą nic nie dała, a przepraszam dowiedziałam się że powinnam wiedzieć że są korki we Władysławowie. Ja mieszkam w Warszawie więc powinnam kupując bilet miesiąc wcześniej do Władysława wiedzieć że tam są korki!!! Po dojeździe do Gdyni oczywiście autokar Gdynia Warszawa odjechał i zostałam z biletem bez możliwości dojazdu do Warszawy. Flixbus wysłał mi smsa że nie mogą mi zapewnić dojazdu do Warszawy i że przepraszają- świetnie przepraszają jak by to miało jakieś znaczenie w tamtym czasie że przepraszają. Kierowca powiedział mi że flixbus to tylko aplikacja z której korzystają przewoźnicy i że oni ze sobą nie współpracują. Sprzedają bilety na różnych przewoźników i nie interesuje ich klient, ważne aby sprzedać bilet, a nie aby dowieść klienta na miejsce. Kierowca powiedział że on wywiązał się dowiózł nas, a że z opóźnieniem 45 minut ta taki mały szczegół. Na ich stronie wpisy wskazują że to firma, ale co to za firma, która ma klienta głęboko gdzieś, ważna jest kasa a nie klient. Jeśli biuro obsługi klienta nie działa w weekendy gdzie jest najwięcej podróżnych to co to oznacza jaki myślicie???? -
~Dib / 2019-10-25 19:58
Ponad 6 godzin z Warszawy do Krakowa to jakieś średniowiecze, nigdy więcej tym szrotem nie pojadę. ZaletyKontakt pod siedzeniemWadyOpóźniony z 30 lat -
~Dionizod / 2023-10-01 09:00
Skorzystałem z usług flixbus 2 razy, w drodze do i w powrocie z pracy i bardzo żałuję tej decyzji. Za pierwszym razem 30 min przed przesiadką w Berlinie dostałem informację, że mój przejazd jest odwołany. Następnie musiałem czekać 2 godziny i kupić nowy bilet do Norymbergi, środki zwrócono ale nerwów nikt nie odda. W powrocie z pracy sytuacja tego typu, że miałem przesiadkę w Berlinie ale tym razem flixbus postanowił się spóźnić ponad godzinę przez co nie zdążyłem na kolejny autobus. Szczerze nie polecam lepiej dopłacić i skorzystać z usług prywatnych busów ZaletySzybki zwrot środkówWadySpóźnienia, odwołane przejazdy bez podawania przyczyn, mało miejsca -
~Dmk / 2022-08-20 16:17
Najpierw trasa z Katowic do Krynicy Zdrój. Bardzo nie uprzejmy kierowca. Trasa powrotną tydzień później z innym ponownie nie przejmuj kierowcą, który dał mi i mojej 5 osobowej rodzinie karę, bo rzekomo okazałem zły format biletu bez QR kodu. Nie dostałem nic innego na email więc miałem wydrukowane bilety z podaną ceną, nazwiska i nr. biletu. Kierowca wulgarnie odesłał nas na koniec kolejki twierdząc że zmyślam i musiałby szukać w telefonie po nazwiskach i nie ma na to czasu teraz. 2 minuty później kiedy przyszła nasza kolej zajęło mu dwie sekundy znaleźć imię i nazwisko po czym weszliśmy do autokaru. -
~Dreamzed / 2019-07-30 12:23
Jechałem flixbusem pierwszy raz i to będzie moj ostatni ! W pierwszym przejeździe na trasie Warszawa Monachium nie dało się podłączyć do Wifi a klimatyzacja nie działała można było się ugotować a w drugim w drodze powrotnej oczywiście wifi znowu nie działało a klimatyzacje puścili taka ze było iglo , jak połowa pasażerów chodziła do kierowcy żeby coś z tym zrobić to powiedział ze się nie da albo on tego nie umie , Odradzam ta firmę. !!!!! -
~Ela / 2024-06-26 22:25
Nigdy więcej nie skorzystam z Flixbusa. Wykupione bilety ze Szczecina do Berlina i spowrotem. Wsiadając do busa do Berlina otrzymałam maila o zmianie mojego autobusu powrotnego. Nie dość że zmieniono przystanek z którego miał odjeżdżać bus co naraziło mnie na dodatkowe (całkiem nie małe) koszty żeby dojechać do nowego przystanku to dodatkowo to podróż kończyła się na warzymicach zamiast na dworcu PKS tak jak pierwotnie podróż była wykupiona. Za możliwość wydłużenia podróży do dworca oczywiście obowiązuje dopłata co jest dość absurdalne biorąc pod uwagę fakt ze miałam tą podróż wykupioną. Oczywiście dopłaciłam do miejsc żeby siedzieć z przodu, przy przebukowaniu podróży otrzymałam bilety na końcu autokaru. Ogólnie rzecz biorąc nikomu nie polecę takich podróży żeby zastanawiać się czy dojadę spowrotem czy może w ostatniej chwili zmienią mi podróż bez żadnego wyjaśnienia. WadyZmiana podróży -
-
~Eli / 2019-06-24 22:56
Czekałam na autobus 30 min, i ostatecznie pojechałam innym, bo Flixbus nie przyjechał, a opłata pobrana! Na stronie zadnej informacji o opóźnieniu, żenada! Będę omijać oferty tego przewoźnika szerokim łukiem i innym radzę to samo. WadySpoźnienia -
~Elżbieta / 2019-09-26 23:03
Wczoraj,tj.25 września 2019 r miałam wraz z 82 letnią Mamą wracać z Częstochowy do Łodzi o godz.17.35. O godz.17.05 otrzymałam od flixbusa smsa o opóźnieniu ok.20-30 minut. Już wtedy czekałyśmy na dworcu, na autobus. O godz. 17.14 był następny sms o opóźnieniu ok.60 - 70 minut, kolejny sms od flixbusa o godz.17.33 informował o tym samym opóźnieniu, tzn. 60 - 70 minut. Sprawdziłam przez przesłany link, gdzie jest mój filxbus i znalazłam tam informację, że w Częstochowie ma odjazd o godz.18.39. Wtedy, przed godz.18.00, udałyśmy się do dworcowej toalety. Następnie, po ok. 5 minutach znów czekałyśmy na zewnątrz na dworcu. Kiedy autobus nie przyjeżdżał o godz.19.20 telefonicznie uzyskałam informację od brata, któremu po wielkich trudnościach udało się skontaktować z infolinią flixbusa, że autobus jest w okolicy Radomska.
Nie wiem kiedy autobus przejechał przez dworzec. Na pewno było to co najmniej 30 minut przed planową, podaną godz.opóźnionego odjazdu. Dlaczego nikt nie poinformował mnie o kolejnej zmianie godziny odjazdu? Jest to skandaliczne zlekceważenie klienta.
Wróciłyśmy do Łodzi wygodnym pociągiem. Bardzo żałuję, że zdecydowałam się na podróż flixbusem. Naraziłam starszą osobę na ogromny stres, oczekiwanie na obskurnym dworcu ponad dwie godziny, w skandalicznych warunkach brudu, deszczu. -
~Emilia / 2018-07-19 23:55
Tak jak poprzedniczka miałam zakupiony bilet na powyzszy kurs. Jak w opisanej sytuacji: autobus odjechał z innego stanowiska!!! Skandal!! Kierowca z kolejnego autobusu tejże linii wogole nie chciał mnie wysłuchać. Inny okazał sie dosc pomocny. Powiedział, ze ciagle spotyka sie z jakimiś zażaleniami, w co jestem w stanie uwierzyć po ilości negatywnych komentarzy. Jechałam na tej trasie trzy razy a dokładniej: zakupiłam trzy bilety bo trzecia podróż odbyła sie juz beze mnie. Nigdy tak sie nie zawiodłam na żadnym przewoźniku a sporo podróżuje. Nigdy więcej flixbus!!! -
~ER / 2019-07-31 13:04
Po przejęciu firmy Polski Bus, Flix bus stacza się na równi stromej. Beznadzieja jeśli chodzi o połączenia po Polsce. Rezygnuję z przejazdów z tym przewoźnikiem. Zaletyżę jeździWadybrak połączeń, ciecia i chory nowy czas przejazdu z 5 do 10 godzin do Rzeszowa, dno. -
~Ewa / 2021-09-18 17:29
Jechałam dziś z Zakopanego do Torunia. Zajęłam wskazane w bilecie miejsce, ale już w Krakowie pojawiła się osoba z tym samym numerem. Kiedy pokazałam kierowcy bilet w aplikacji, w wersji mobilnej widniało inne miejsce, które zresztą też było zajęte. Pod presją kierowcy musiałam się przesiąść, zajęłam pierwsze wolne. Dopiero w wersji pdf znalazłam i pokazałam kierowcy bilet gdzie widniała pierwotna miejscówka. Niestety miejsce już straciłam. Poza tym kierowcy rozmawiają o problemach w firmie, co wg mnie świadczy o braku profesjonalizmu. -
~Ewa Barbara / 2023-08-08 18:55
Jest tyle negatywnych opinii, nie wiem dlaczego odpowiednie władze do tej pory nie zainteresowały się, za co biorą pieniądze? Jechałam z Warszawy nad morze, zanim wyładowałam część bagaży kierowca sobie odjechał, Ciężarna kobieta wyciągala bagaże, kierowca ( bufon, bo jak inaczej nazwać) stał i patrzył. Nigdy więcej flexbusa !!!!! ZaletyNieWadyBrak dbałości -olewanie, pasazera -
~Ewelina / 2023-05-08 21:04
1 maja 2023 odprowadzałam kolegę obcokrajowca na Flixbusa relacja Bydgoszcz- Gdynia, miał wcześniej kupiony bilet i wydrukowany. Po wejściu do autobusu grzecznie powiedział "good morning", okazał bilet kierowcy... który powiedział do niego spierd.... Było wstyd za polską kulturę, żal kolegi który bardzo dużo rozumie w naszym języku i to niestety też zrozumiał. Jak można tak chamsko się odzywać do pasażerów??? WadyBrak kultury osobistej kierowców -
~Ewelina / 2023-11-10 14:23
Nie polecam! Koszmar. Zawsze jest jakiś problem. Niemili kierowcy, odjazdy za wcześnie, opóźnienia, parkowanie na stanowisku o innym numerze, mimo że właściwe jest wolne. Nawet sprzedają bilety z miejscami, których w busie w ogóle nie ma. Ostatnio FlixBus odjechał mi przed czasem i oczywiście firma jedyne co ma do powiedzenia to 'odjechał o czasie'. Za każdym razem na wiadomość odpowiada inny konsultant, znajomicie zdając sobie sprawę, że wystarczy odpisać jedno zdanie na odczepnego, bo sprawa już do niego nigdy nie powróci. Następnym razem prędzej pojadę gdziekolwiek rowerem niż Flixem. Wadyodjazdy przed czasem, opóźnienia, parkowanie na stanowisku o innym numerze, źle oznakowane siedzenia w środku, niemili kierowcy, komunikacja z działem obsługi klienta na zasadzie "gadaj zdrów" -
-
~Fliole / 2019-06-17 17:18
Niestety na informacji maja nie kompetentne osoby dzwoniąc dostałam informację że mogę kupić bilet w autobusie i że nie muszę mieć rezerwacji. Nie stety okazało się że autobus wogule nie wiechal do mojego miasta bo nie miałam rezerwacji. Przeto naraził się na koszty w wysokości 100 euro gdyż musiałam dojechać.. TARYFOM na pociąg oddalony odemnie 160 kilometrów. A osoba na informacji powiedziała mi jeszcze ze to nie możliwe że tak mi ktoś powiedzial
NAWET NIE PRZEPROSILI. ŻENADA NIE POLECAM ICH USŁUG ????????????????????????ZaletyNie maWadyZlá informacjia -
~Flixbus? Nie, dziękuję! / 2024-02-12 10:11
Odcinek Warszawa-Modlin, którego przejechanie trwa 30 minut, autobus Flixbus spóźnił się… 35 minut!
Przez to straciłem możliwość nadania bagażu w check-in. Z bagażem musiałem przejść przez kontrolę co spowodowało konfiskatę mienia na kwotę ok 800 zł!
Flixbus wypiął się odpowiedzialności za spóźnienie ponieważ mieściło się ono w granicach regulaminu Flixbus, który mówi, że spóźnienie musi być co najmniej 120 minutowe(!).
Nigdy więcej Flixbus!ZaletyAutobus ok, nie mam żadnych uwag. Kierowca starał się nadrobić spóźnione, ale na tym odcinku nie jest to możliwe.WadyAutobus spóźniony, kierowca nerwowy, nie informuje pasażerów, nieprzyjazny. -
~G / 2023-08-23 16:51
Rezerwacja biletów on-line- porażka. Robiłam dwie rezerwacje i za obydwie pobrało pieniądze (60pln), a biletów nie dostałam. Nie polecam -
~Gosia / 2023-07-31 14:58
Zawsze spóźniony conajmniej pół godziny, chaos z płatnymi rezerwacjami - w autobusie już dowiaduję się, że „nie obowiązują” (czyli niepotrzebnie dopłaciłam).
strona 66 z 163
- « poprzednia
- 1 ...
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- nastepna »