Łatwe rezerwowanie biletów. Autobus do Berlina zastępczy zero internetu, toalety ale bardzo mili kierowcy. Powrot Berlin -Poznań 30.01 g 23.35 celowo podaję jaki kurs bo Pan kierowca w okularach bardzo niemiły, opryskliwy!! Bezszczelnie odpowiedzial mi ze autobus zastepczy, miejsca numerowane nieobowiazuja a jak mi sie nie podoba mam latać samolotami.
Autobus oczywiscie zastepczy wiec znowunic nie działalo
ZaletyLatwe bookowanie. Na czas
WadyAutobusy. Kierowca
~B. / 2019-11-05 19:56
Ocena: 2.00 / 5
Spóźnienia po 2h, czeka się na przystanku a nawet mimo podania nr tel nie dostałam informacji ile jest spóźniony bus. Poza tym w porównaniu z tym ile było kiedyś miejsca na nogi to teraz powinni jeździć ich busami tylko dzieci i osoby max 1,5m wzrostu bo inaczej siedzi się z nogami przy szyi. Nie polecam
ZaletyCena
WadyDuże opóźnienia, mało miejsca
~Barbara / 2020-02-04 20:00
Ocena: 2.00 / 5
Nie polecam. Moja mama pierwszy i ostatni raz skorzystala z tej firmy. Musialam osobiscie po nia jechac 600km. Autobus stal w korku i z malym opoznieniem przyjechal do Berlina, gdzie miala byc przesiadka. Kolejny nie czekal, pojechal bez pasazerow. Na infolinii powiedzieli ze nic nie moga zrobic, skorzystac z innych przewoznikow. Kolejny byl za 12h, takze zadnej organizacji, stracony czas i pieniadze...
ZaletyCena
WadyBrak organizacji, miejsca bardzo niewygodne
~Barbara / 2022-09-08 17:09
Ocena: 2.00 / 5
Uwaga, jeśli przewoźnik gwarantuje ci w bilecie czas przejazdu np.2 godziny, a wie że z powodu długotrwałych robót drogowych jest to czas niewykonywalny, to cię o tym nie poinformuje ani nie odda za bilet.
Może być kilka godzin jazdy dłużej
~Bart / 2019-10-11 20:59
Ocena: 2.00 / 5
Regularne opóźnienia, bałagan, kierowcy wprowadzający w błąd, zero komunikacji z obsługa klienta. Najgorszy przewoźnik jakiego doświadczyłem. Z Flixbusa korzystam „z braku laku” , na kilkanaście podróży ani jedna nie obyła się bez komplikacji. Dno.
ZaletyCeny.
WadyBrak punktualności, żenująca obsługa klienta, brak możliwości zwrotów za niewykorzystane bilety.
~Bartek / 2019-05-09 14:42
Ocena: 2.00 / 5
Zamówiliśmy autobus dla 5 osób do Pragi na poranna godzinę, poprzez aplikacje flixbusem. Po przyjeździe na miejsce okazało się że owa trasa jest niedostępna, a może inaczej nie istnieje wgl. Po zmarnowanych 4 godzinach na infolini dostaliśmy w końcu wiadomość zwrotna, że aplikacja jest w fazie testowania i mogą występować problemy. Nie dostaliśmy zwrotu pieniędzy tylko kupon na kolejna podróż... za bilet samolotu na który nie zdążyliśmy w Pradze niestety nie otrzymaliśmy zwrotu, ani nawet przeprosin.
Zalety!!!
WadyBrak autobusu na który zakupiliśmy bilet.
Brak wsparci ze strony przewoźnika.
~Bartimm / 2023-09-15 16:36
Ocena: 2.00 / 5
Autobus 1367 Kraków - Wrocław
W toalecie brak wody w kranie, papieru toaletowego, ręcznika papierowego. Całe szczęście, że ostalo się mydło w płynie, którym bez uzycia wody, wycierając się o własne ubranie, można było sobie ostatecznie poradzić. Nie mniej, brak dbałości o tak istotne kwestie, przy niemałej cenie za sam przejazd, uważam za coś odrażającego. Nadmienię jeszcze, że sytuacja z brakiem wody zdarza się trzeci raz w historii (korzystam z usług Flixa około 10-20 razy do roku, nie z wyboru, a z konieczności), zaś brak papieru to niemalże norma. Niestety, często z braku alternatyw, jestesmy skazani na Flixbusa, czego firma ma pełna świadomość, dlatego zapewne nic się w tej materii nie zmieni. Kiedy tylko mogę, wybieram PKP, które przy wszystkich swoich wadach, wciąż nie odbiera klientowi godności z taką częstotliwością jak Flixbus.
ZaletyMożliwie punktualnie dostarczył z punktu A do punktu B, szczęśliwie trafił się bus z wystarczająca ilością miejsca na nogi
WadyWszystkie wymienione w opinii
~Bartosz / 2019-08-05 19:47
Ocena: 2.00 / 5
Jeździłem flixbusem conajmniej 5-7 razy, za każdym razem linia miała opóźnienie od kilkunastu minut do nawet 2 godzin. Trudno uzyskać jakiekolwiek informacje ba temat położenia busów i godziny ich przyjazdu. Infolinia to kpina, najpierw trzeba przejść przez automat polsko-angielski A próba połączenia z konsultantem kończy się rozłączeniem. Flixbusie- giń!
~Bea / 2023-10-07 13:22
Ocena: 2.00 / 5
Witam.04.10.23 wsiadlam na lotnisku Okęcie w Warszawie o godz 0.40 do autobusu firmy Flixbus W11 jadacym do Łodzi .Za bilet zapłaciłam 80 zł. Informacja na stronie firmy podaje kwotę 29 zł. Ukraiński mężczyzna sprawdzający bilety powiedział że jest tak drogo bo musi wydrukować bilet. Zadnego biletu oczywiście nie dostałam .Bez komentarza
~Bell / 2019-06-30 20:52
Ocena: 2.00 / 5
Sprawa miała miejsce rok temu, ale od tego czasu właściwie nie zdarza mi się kupować biletu na FlixBus. Jechałam do Zakopanego z przesiadką w Katowicach. Autobus zostawił mnie na dworcu PKS planowo, około 22:00. Miałam ponoć pół godziny do odjazdu tego docelowego. ZERO informacji, że się spóźni. Żadnych megafonów na dworcu, wszędzie syf, okoliczna lumpiarnia itd. Pytałam inne osoby, ale też nic nie wiedziały. O 23 zaczęło się robić pusto. Byłam sama, z wielką walizą. Nie mogłam nigdzie odejść, bo a nuż autobus przyjedzie? Miejsca, na które przyjeżdżały PKSy nawet nie można nazwać dworcem. Syf, jedna ławka okupowana przez bezdomnych, żadnych megafonów, NIE MA INFORMACJI!, kasy nieczynne. Po północy zaczęłam się modlić, żeby nikt mnie nie napadł, bo to była sobota i pojawili się młodociani pijani awanturujący się. Chyba niedaleko była jakaś dyskoteka. Noc, a ja się boję o własne zdrowie i życie. Autobusu nie ma. Parę osób czeka też na jakieś rejsy, klną, że FlixBus się spóźnia. Powoli się wykruszają i odjeżdżają w kierunku miast europejskich. A ja dalej siedzę, a jest już 1 w nocy!!! Zaczyna padać i nie ma, gdzie się schować. Grupki pijanych coraz liczniejsze. Popłakałam się. W końcu autobus przyjechał - po 2 w nocy!!!!!!!!!!! Żadnego przepraszam przy wejściu, ani pomocy z bagażem. Kierowca nieuprzejmy. Na pytanie o spóźnienie - odpowiedź agresywna. Mimo wszystko byłam wdzięczna Bogu, że nie muszę SAMA siedzieć w tym miejscu z menelstwem. FlixBus spóźnił się ok. 4 godziny!!!!!!!! I niby co by mi dało użeranie się z pisaniem o zwrot? Bilet kupiłam w promocji za 39 zł. Moje nerwy, strach o życie i spóźnienie nocne autokaru wyceniam na co najmniej kilkanaście tysięcy. Tyle by mi nie dali... Zrezygnowałam więc z ich usług. Teraz jeżdżę PKP. Kupuję bilet między 20 a 30 dniem przed podróżą i mam bardzo dobre ceny. Właśnie kupiłam bilet PKP InterCity - też do Zakopanego za 49 zł. Ceny Flixa są już teraz dużo wyższe, nawet od PKP. Nie będę miała smrodu toalety, mogę wstać i się przejść, obsługa zwykle jest miła, fotele wygodne i duże - kupuję w wagonach bezprzedziałowych. Poza tym, nie będę się więcej tak bardzo bała! Na dworcach PKP zawsze są ludzie i poczekalnie, a pociągi nie spóźniają się 4 godziny. Przynajmniej jeszcze mi się nic takiego nie zdarzyło. Godzina, półtorej - tak, ale baaardzo rzadko i poinformowano nas wtedy, że to wina wypadku, bo ktoś skoczył pod pociąg (świeć Panie nad duszą Nieszczęśnika). Wspieram lepszych, poza tym - PKP to polska firma, a niemieckich wspierać nie będę. Wystarczy, że na swój rynek produkują lepszą żywność, niż dla nas. Z wykupionym, kiedyś polskim busem, pewnie jest identyczna sytuacja.
WadyToaleta często śmierdzi na cały tył autobusu.
Busy bardzo często się spóźniają. Zdarzało mi się, że do Częstochowy odjeżdżał ze stacji początkowej z półgodzinnym opóźnieniem. Po prostu sobie stał i podjeżdżał po czasie. Po opóźnieniu 4 godzinnym - ZREZYGNOWAŁAM.
~berek / 2020-07-28 07:39
Ocena: 2.00 / 5
Nie polecam, brak przestrzegania zasad sanitarnych, człowiek przy człowieku, może we Flixbusach Covid nie działa?
Zaletybrak
Wadyludzie bez maseczek, ciasno, duszno
~Betty / 2023-10-22 23:46
Ocena: 2.00 / 5
Przy tankowaniu nawet nie raczą poinformować czy można wyjść i o której odjazd..ogólnie problem z dogadaniem się bo obydwaj kierowcy Ukraińcy....bagaż nawet nie pomoże schować....wstyd dla flixbus
~Bozena / 2019-05-27 08:45
Ocena: 2.00 / 5
Nawet jedna gwiazdka, to zbyt pozytywna ocena jakości usług tego przewoźnika.
ZaletyBrak
WadyAutobus podstawiony na stacje wyjazdowa z ponad 1,5 h opóźnieniem. Jedyny plus, ze panowie kierowcy grzeczni i mili.
~Bula / 2024-07-10 21:31
Ocena: 2.00 / 5
Problem z kierowcami podczas zmiany stoja I sobie gadaja mimo no. Godzin ego opuznienie, a puzniej znowu kierowcami sobie przypomina ze czego zapomnial I wraca po to na mieszkanie. Maja w dupie czy ty zajedziesz na miejsce
ZaletyCena
WadyKierowcy
~Cotygodniowy pasażer. / 2019-10-21 15:03
Ocena: 2.00 / 5
Dotyczy trasy Kraków - Wrocław.
O godz. 18.50 z Krakowa odjeżdżają 2 autobusy do Wrocławia. Oczywiście nikt nie patrzy na kóry kurs ma bilet i robi się niepotrzebny tłok i zamieszanie.
Oba te autobusy jadą przez Katowice, gdzie z reguły nikt nie wsiada i nie wysiada. A opóźnia to podróż o 20 minut co najmniej.
Pasażer kupując bilet nie jest informowany, o tym, iż przejazd odbywa się przez Katowice.
Co do cen za przejazdy to są coraz wyższe. Wrocław-Kraków, Kraków Wrocław w piątki/niedziele dochodzą do 60 zł- ciężko kupić tańszy bilet.
Autobusy nowe- ale bez gniazdek (przynajmniej cześć).
ZaletyŻe jedzie.
WadyWysokie ceny biletów
Nie informowanie pasażerów przy zakupie, że Kurs nie jest bezpośredni- postój w Katowicach.
~D / 2022-08-24 22:09
Ocena: 2.00 / 5
Podróż bardzo sprawna i przyjemna,gdyby nie fakt,że w autobusie z Chorwacji do Wrocławia nie działała toaleta.Kierowcy nie mówili po angielsku i nic nie rozumieli .Postoje były co 4godziny.Nie była to tak przyjemna podróż jak w poprzednią stronę czyli z Polski do Chorwacji .
Zawiódł człowiek,ponieważ łazienka była na pokładzie Flixbusa ale zamknięta ...
ZaletySzybkość
WadyZamknięta WC,kierowcy międzynarodowi nie mówią po angielsku
~Dador / 2023-01-06 10:14
Ocena: 2.00 / 5
Pobierają pieniądze za zarezerwowanie konkretnego miejsca oraz za miejsce panoramiczne a przy wsiadaniu kierowca informuje że wsiada gdzie kto chce no i oczywiście moje miejsce zajęte a interwencja nic nie pomaga.
~Danuta / 2022-08-15 19:44
Ocena: 2.00 / 5
Po zakupie biletu uprzednio 3 miesiące wcześniej otrzymałam bilet bez nr miejsca. Udałam się zgodnie z zakupem siadając przy oznaczeniu miejsca w Zielonej strefie. Po chwili okazało się, że to miejsce ma wykupiona miejscówkę. Ustąpiłam i poszłam na kolejne miejsce w Zielonej strefie. Tu chyba również okazało się, że jest sprzedana miejscówka i musze ustąpić miejsca dla pasażerki z Ukrainy. Mało tego ukraincy zaczęli pouczać jak się jeździ w autokarach w Polsce. Porazka, kierowca bezradny, nie wie co ma zrobić. Dojdzie do tego, że Polacy pomimo biletów będą mieć stojące miejsca. Do czego to doszło. Jestem zawiedziona po podróży
~Dawid / 2022-10-12 14:21
Ocena: 2.00 / 5
Korzystamy dość często z tego przewoźnika, zawsze było w miarę okej nie patrząc na duchote w autobusie i opóźnienia jednak do zaakceptowania. O wczorajszej podróży mogę mówić tylko negatywnie. Podroż z Paryża do Eindhoven. Opóźnienie 2,5h do zaakceptowania ponieważ był wypadek na wyjeździe z Paryża. Na przystanku w Brukseli autobus stał ponad godzinę mimo dużego opóźnienia. Kierowca nie zwracał uwagi na załadunek i rozładunek bagażow przez co mimo ze jechalismy tylko 3 przystanki, ktoś wyrzucił lub ukradł nasz bagaż z luku bagażowego z Bezcennymi pamiątkami i medalami za maraton w Ameryce. Zglosilismy incydent jednak nie mamy żadnych odpowiedzi od flixa.
~Diana / 2021-08-22 16:11
Ocena: 2.00 / 5
Porażka, tak mogę nazwać tą firmę. Wykupiłam bilet Władysławowo – Warszawa z przesiadką w Gdyni. Autokar z Władysławowa wyjechał z 5 minutowym opóźnieniem w trasie były korki więc autokar przyjechał z 45 minutowym opóźnieniem a ja miałam 20 minut między przyjazdem do Gdyni a odjazdem do Warszawy. Informowałam kierowcę o przesiadce, ale on miał to gdzieś. Usłyszałam że to mój problem bo on jest tylko kierowcą, kazał mi dzwonić na infolinię i tu pierwsza porażka okazało się że w sobotę i niedzielą infolinia nie działa, a przepraszam jest ale po angielsku, czujecie temat, w Polsce infolinia w weekend jest po angielsku…………. Ponowna rozmowa z kierowcą nic nie dała, a przepraszam dowiedziałam się że powinnam wiedzieć że są korki we Władysławowie. Ja mieszkam w Warszawie więc powinnam kupując bilet miesiąc wcześniej do Władysława wiedzieć że tam są korki!!! Po dojeździe do Gdyni oczywiście autokar Gdynia Warszawa odjechał i zostałam z biletem bez możliwości dojazdu do Warszawy. Flixbus wysłał mi smsa że nie mogą mi zapewnić dojazdu do Warszawy i że przepraszają- świetnie przepraszają jak by to miało jakieś znaczenie w tamtym czasie że przepraszają. Kierowca powiedział mi że flixbus to tylko aplikacja z której korzystają przewoźnicy i że oni ze sobą nie współpracują. Sprzedają bilety na różnych przewoźników i nie interesuje ich klient, ważne aby sprzedać bilet, a nie aby dowieść klienta na miejsce. Kierowca powiedział że on wywiązał się dowiózł nas, a że z opóźnieniem 45 minut ta taki mały szczegół. Na ich stronie wpisy wskazują że to firma, ale co to za firma, która ma klienta głęboko gdzieś, ważna jest kasa a nie klient. Jeśli biuro obsługi klienta nie działa w weekendy gdzie jest najwięcej podróżnych to co to oznacza jaki myślicie????