Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3364 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.36
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.19

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marta / 2019-04-08 07:39
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie wiem o co chodzi, ale z sezonu na sezon, ciagle jest włączana drastyczna klimatyzacja. Nie rozumiem gdy przy temperaturze na zewnątrz 12 stopni, w busie jest 9???? Gdzie w tym sens? Tym bardziej gdy w busie jest 15 pasażerów????
    ZRÓBCIE COŚ Z TYM!!!!!!
    Straszna obsługa ze strony kierowców, którzy bez wyjaśnienia dosłownie lekceważą proźbę o wyłączenie nawiewu.
    ZaletyCena
    WadyJw
  • ~Martyna / 2023-04-16 14:34
    Ocena: 2.25 / 5
    Zakup miejsc przez internet, po wejsciu do autobusu okazuje się że nie ma zarewowanych miejsc(brak w autobusie miejsc 6c,6d,7c,7d,8c,8d,9c,9d).
  • ~Marzena / 2019-06-30 00:14
    Ocena: 2.25 / 5
    Nigdy więcej nie pojadę flixbusem, ktory obsłużył pan z 29 czerwca 21:40 trasa Zakopane Kraków, kierowca na wstepnie mnie obrażał mimo, że okazałam bilet 2 minuty przed dojazdem. Stosował obraźliwe szowinistyczne komentarze wobec nas i nie stosował się do ustalonego harmononohramu przejazdu.
    WadyChamstwko kierowcy
  • ~marzenakinga / 2022-03-28 22:34
    Ocena: 2.25 / 5
    jechałam z Łodzi do Poznania i z powrotem. żaden z autobusów nie odjechał na czas. ten zPoznania zamiast o 19:50 ruszył 20:15, po drodze zatrzymał się na stacji po paliwo. wróciłam z 40 min opóźnieniem.
  • ~Mati / 2022-03-23 00:16
    Ocena: 2.25 / 5
    Kierowcy opryskiliwi, zero z ich strony informacji, nie pomagają przy bagażach. Po co są na biletach miejsca zarezerwowana jak się siada gdzie jest wolne miejsce a kierowcy nie reagują że się ma dwa miejsca obok siebie, tylko mówią żeby się samemubdogadac!!! Firma do bani!!!
    ZaletyBrak
    WadyBrudne autokary
  • ~Mati / 2023-03-21 15:15
    Ocena: 2.25 / 5
    Miałem kupiony bilet na piątek z siedzeniem na górze, ale sobie wymyślili, że bus będzie bez góry i spoko. Wywalili mi miejsce(które kosztowało 7 złotych) i dali kod rabatowy na 7 złotych, którego nie można wykorzystać na wybór miejsca ????????????
  • ~Michał / 2019-06-16 02:33
    Ocena: 2.25 / 5
    Ogarnijcie, do cholery, tę opcję "Dodatkowe miejsce" przy zakupie biletów przez Internet. Przy zakupie 2 biletów przez jedną osobę kierowcy za każdym razem stwarzają problemy i trzeba ich niemalże błagać, żeby wsiąść do autobusu, pomimo że oba bilety są opłacone. Zróbcie coś z tym i ze swoją infolinią, na której z nikim nie można się połączyć. Mam nadzieję, że zajmie się wami UOKiK.
  • ~Moon / 2020-10-05 15:30
    Ocena: 2.25 / 5
    Bardzo częste opóźnienia trwające nawet półtorej godziny.
    WadyOgromne opóźnienia
  • ~myllfon / 2023-07-27 10:59
    Ocena: 2.25 / 5
    Na trzy podejścia do skorzystania z usług Flixbus - raz autobus opóźnił się 40 minut (bywa, różnie na drodze jest), drugi raz nie działały gniazda ładowarek, a trzeci został anulowany dokładnie w godzine odjazdu. Pomijam fakt zachowania kierowców, oraz sposobu prowadzenia pojazdu (na trasie Wrocław - Warszawa, można było się bać widząc sposób jazdy kierowcy).
    ogólnie raczej nie polecam, da się znaleźć alternatywę
    Zaletydużo połączeń
    Wadyprowadzenie, opóźnienia, anulowanie trasy, niedziałające ładowarki
  • ~Natalia / 2018-09-25 09:08
    Ocena: 2.25 / 5
    Kierowcy są obrzydliwe nie mili!
    20 minut opóźnienia
    Żadnego przepraszam
    Kierowcy zachowują się jakbyśmy byli tu za karę!!!!
    ZaletyŻadne
  • ~Natalia / 2025-01-03 15:48
    Ocena: 2.25 / 5
    Zdarzyło się. Nie wsiadłam do autobusu FlixBus. Autobus w polskim mieście Ełk, który miał mnie zabrać do Kowna. A wiecie dlaczego? Bo aplikacja FlixBus na mapie pokazała przystanek po jednej stronie drogi, na którym cierpliwie czekałam pod tabliczką z logo FlixBus i godziną mojego odjazdu. Ale autobus przyjechał po przeciwnej stronie. Zanim zorientowałam się, że to ten, nie zdążyłam szybko przejść przez czteropasmową ulicę. Zostałam więc na miejscu.

    Skontaktowałam się z obsługą klienta FlixBus, a oni odpowiedzieli, że wszystko było w porządku, autobus przyjechał na czas (opóźnienie 10 minut) i to ja ponoszę odpowiedzialność. To, że przystanek w bilecie został wskazany błędnie, nie ma znaczenia. Jestem w szoku.

    Nie polecam.
    ZaletyDogodność zakupu biletów
    WadyWskazano wyżej
  • ~Nick / 2019-08-23 01:16
    Ocena: 2.25 / 5
    Moja podróż z Flixbusem z Budapesztu do Warszawy nie należał do najprzyjemniejszych. Mimo całkiem wygodnych siedzeń i dużego miejsca nie czyłem się komfortowo przez bardzo niemiłego kasjera i kierowców, robiących zbędne i agresywne komentarze na temat pasarzerów. Prócz tego jadąc nocnym busem nie było można spokojnie spać przez bardzo głośnych pasażerów, których za nic nie dało się uciszyć, podczas czego opsługa busa nic sobie z tego nie robiła. To już jest moja kolejna taka podruż Flixbusem i przestałem wierzyć że trafiłem akurat na taki bus.
    Mimo wygody stanowczo nie polecam Flixbusu i radzę znaleść inne środki komunikacj. Znacznie lepiej po 12 godzinach drogi po których jest się zmęczonym i poddenerwowany podrużą tym busem znaleść sobie inny bus, pociąg czy nawet samolot i mimo trochę mniejszego miejsca i pewnie braku wtyczki do kontaktu, spędzić miłą podróż.
  • ~Niezadowolony / 2019-09-11 18:11
    Ocena: 2.25 / 5
    Ceny ok, ale jakość słaba. Bardzo wiele opóźnień, 30min to norma.
    WadyBardzo wiele opóźnień, 30min opóźnienia to norma
  • ~Nieznajoma / 2023-11-17 13:19
    Ocena: 2.25 / 5
    Linia o numerze N1305 zepsuł się autobus na autostradzie w środku nocy gdzieś w Niemczech po 6 godzinach oczekiwaniu na serwis w autobusie okazało się że serwis autobusu nie naprawi, kolejne 3 godziny oczekiwania na autobus zastępczy. Końcowo w Warszawie opóźnienie wynosiło 12h.
    ZaletyKierowcy zachowali spokój
    WadyLudzie nie rozumieją że autobus się zepsuł a kierowcy nie mogą nic zrobić
  • ~Nurse / 2019-09-23 17:55
    Ocena: 2.25 / 5
    Drogi flixbusie chyba pora zakupic nowe autobusy albo prowadzic dzialalnosc w krajach gdzie jest tylko pora sucha. 4 godziny jazdy z zakopanego do kielc z nieszczelnym dachem. Nic fajnego siedziec w autobusie w plaszczu przeciwdeszczowym i kapturze w celu uchronienia sie od kapiacego na glowe deszczu. Troche wiecej szacunku dla klientow.
  • ~Nylka2222 / 2021-08-10 15:24
    Ocena: 2.25 / 5
    4h jazdy bez klimatyzacji, pierwszy raz miałam dreszcze z gorąca. Brak internetu. Nie działające gniazdka. Nie polecam.
  • ~Oburzony pasażer / 2019-12-20 21:51
    Ocena: 2.25 / 5
    Dzisiaj na trasie Wrocław Budapeszt kierowca wsadził pasażerkę nie na tej stacji autobusowej co trzeba mało tego odburkną po zadaniu pytania nie udzielił informacji gdzie ma się kierować podróż jest opłacona z Wrocławia do Cluj Napoka a pasażer został Olany już w Budapeszcie nie polecam
    WadyŻadnej informacji i pomocy ze strony kierowcy wstyd
  • ~Ola / 2018-03-26 17:09
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie można zarezerwować konkretnego miejsca - w Polskim Busie była wreszcie taka możliwość. Teraz znowu jadąc np z Łodzi nie ma szans na znalezienie dwóch miejsc obok siebie, pasażerowie jadący z Warszawy nie chcą się przesiadać - byłam już w takiej sytuacji jadąc z dzieckiem. Brak rezerwacji bardzo utrudnia wsiadanie do autokaru, wszyscy się pchają, żeby jak najszybciej zająć miejsce.
  • ~Ola / 2021-12-25 08:10
    Ocena: 2.25 / 5
    Jakiś cyrk!!! Zastanówcie się dwa A nawet trzy razy jak będziecie chcieli kupić bilet na Flixbus. Skorzystałam z usług nie raz ale takiego cyrku nie pamiętam. Nie dość że zima, autobus spóźniony, toaleta zamknieta, zero informacji, gdy już się wszyscy zapakowali 20minut czekania chyba na ducha. Po 15minutowej jeździe kierowca ogłasza 10minutową przerwę na stacji benzynowej, która trwa 25minut i w tym czasie idzie sobie zjeść jak większość podróżnych. Po zwróceniu uwagi że mamy godzinne opóźnienie i nie zdążę na przesiadkę Pan kierowca odpowiada żebym poszła i popędziła ludzi że stacji. Szkoda że nie przeczytałam opinii wcześniej, bo to ewidentne nie poszanowanie ludzi, czasu i pieniędzy.
    WadyBrak toalety, opóźnienia, kierowca do wymiany.
  • ~OLA95 / 2024-07-11 15:47
    Ocena: 2.25 / 5
    NIE POLECAM! już któryś raz z kolei opóźniony przejazd. Najpierw wysyłają emaila żeby być wcześniej bo przesunięty przejazd po czym w dniu wyjazdu autobus się spóźnia ponad godzinę, a człowiek kwitnie na przystanku przy 34stopniach. Ostatni raz z Wami jadę. Ludzie na przystanku oburzeni. Zróbcie coś z tym zanim ludzie przestaną z Wami jeździć!
    ZaletyKlimatyzacja
    WadyGodzina wyjazdu
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.84, ilość opinii: 5492
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3364
Sindbad
Ocena: 2.44, ilość opinii: 925
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 738
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.03, ilość opinii: 383
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 359
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4834
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4587
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4044
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3129