Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3147 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wieprixxx / 2021-09-12 22:45
    Ocena: 2.25 / 5
    Kupiłem bilet na piętrowy autobus, ale przyjechało jakieś gowno na kołach. Miejsca jest mniej pomiędzy miejscami do siedzenia, brak gniazdka do ładowania. Nie polecam
  • ~Winnejgalaktyce / 2023-08-12 21:56
    Ocena: 2.25 / 5
    Jechałam z osobą towarzyszącą, kilka tygodni wcześniej zarezerwowałyśmy bilety na stronie. Miały być numerowane miejsca, wi-fi i kontakt by podłączyć ładowarkę.
    Na miejscu okazało się, że z jednego autobusu, który miał jechać do Amsterdamu zrobiło się dwa, bo 1 był przepełniony i weszłyśmy do tego drugiego, a tam dostajemy informacje od innych pasażerów, że rezerwacje są w tym nie brane pod uwagę, każdy siada tam gdzie jest miejsce. Było bardzo ciasno. Odjeżdżając dostaliśmy tylko jedną informację od kierowcy: „gniazdka do ładowania są tylko trzy lub dwa na przodzie” a wi-fi oczywiście nie ma. Niczego więcej nie wiedziałyśmy nie było żadnej osoby, która by przewodziła tym autokarem, nikt nas o niczym nie informował tak naprawdę skąd jedziemy i gdzie i tak naprawdę to równie dobrze mogliby nas wywieźć w zupełnie innym kierunku gdybysmy się wcześniej nie spytały czy to autokar do Amsterdamu…
    Musicie wiedzieć też, że jeździłam już kilkukrotnie autobusami do Amsterdamu lecz zawsze była to firma Sindbad(wiadomo tez miała swoje minusy) ale po takiej jeździe już nigdy nie pojadę autobusem za granicę ;(
    ZaletyJadę nim właśnie nie wiem czy dojadę Im scared now
    WadyJak powyżej
  • ~Wojtek / 2024-02-21 10:39
    Ocena: 2.25 / 5
    FLIXBUS gowno jakich malo a kierowcy do wymiany !!! Wlasnie teraz kierowca zapomnial.o zjezdzie i doprowadzil do wypadku !!!!!!!! I jak zawsze nie polok ino czech albo ukrainiec UWAZAJCIE NIE POLECAM JUZ O SPOZNIENU nie bede mowic ino 2 godziny
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Xxx / 2022-01-29 23:54
    Ocena: 2.25 / 5
    Trasa zakopane-krakow. Prawie 2 pieprzone godziny opóźnienia, spóźnieni na pendolino. Cała podróż psu w dupę. A chooj z tym przewoznikiem.
  • ~Xxx / 2022-08-12 00:17
    Ocena: 2.25 / 5
    Podróż 11.08 relacji Praga - Warszawa . Chamskie zachowanie ukraińskiego kierowcy oraz ryzykowna jazda. Kierowca wręcz miał pretensje do pasażerów iż są pasażerami.
    ZaletyW miarę wygodny autobus.
    WadyNieprofesjonalny kierowca, fetor toalety.
  • ~XYZ / 2022-07-19 07:43
    Ocena: 2.25 / 5
    Autobus spóźnił się ponad 20min przez przerwę na dotankowanie i kawę kierowców, przez co spóźniłam się na pociąg. W pojeździe było duszno i przez dużą ilość pasażerów powietrze po prostu zaczynało śmierdzieć.
  • ~Zifia / 2023-06-20 18:03
    Ocena: 2.25 / 5
    Wracam autobusem z Krakowa do Rzeszowa nrN150,opóźniony ponad 1 godz. Zero przeprosin i wyjaśnień za to uwaga kierowcy typu ,że jeżeli komuś się spieszy to są taksówki. Dotyczy to kierowcy który przyjechał do Krakowa a nie tego który go zmienił w Krakowie. Brak kultury i postawa do pasarzerów skutecznie zniechęca do jazdy z tą firmą. Zofia Teichmn/ częsta pasarzerka Fix busa..
    ZaletyCzęstość kursów
    WadyBrak kultury niektórym kierowcom ja ten dzisiaj.
  • ~Zła / 2021-07-26 21:01
    Ocena: 2.25 / 5
    Podróż 24 lipca z Krakowa do Warszawy to tragedia. Na zewnątrz 30 stopni a w autokarze brak klimatyzacji. Nie można otworzyć okna.
  • ~Zuza / 2021-08-18 18:21
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie polecam.
    Autobus spóźnia się po raz kolejny ponad 1 godzinę (trasa Wrocław - Szczecin).
    Informacja o opóźnieniu pojawia praktycznie dopiero przed odjazdem autobusu.
    Drogi bilet za taką usługę.
    ZaletyBrak
    WadyNiepunktualnie i stosunkowo drogo.
  • ~aaaa / 2020-03-02 10:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Postanowiłam w końcu napisać opinie na temat Flixbusa. Nie pisałam wcześniej bo wpadka może być u każdego i zawsze daję kolejną szansę. Wcześniejsze przejazdy na trasie Kraków Katowice, Katowice Kraków-autobus regularnie opóźniony czy to w tygodniu czy w sobotę. Natomiast wczoraj z Częstochowy do Krakowa i autobus opóźniony, brak informacji dotyczącej opóźnienia, infolinia już nie pracuje i wtedy nie wiadomo jak długo czekać i czy szukać innej alternatywnej drogi bo nocne tułaczki w obcych miastach nie zawsze są miłe.
    ZaletyAutobusy bardzo wygodne
    WadyOpóźnienia i brak informacji
  • ~Adrian / 2019-09-11 16:09
    Ocena: 2.00 / 5
    2 dni przed wyjazdem otrzymałem maila że nie bedzie możliwości zajęcia wybranego przeze mnie miejsca. Wystarczy żeby czuć się lekko oszukanym. 2 sprawa jeżeli chodziło by o mnie to wszystko jedno gdzie bym siedział. Bilety zostały wykupione specjalnie dla ludzi którzy mają problemy z chodzeniem...i zależało mi na tym żeby siedzieli w tym a nie innym miejscu dla ich komfortu.
  • ~Adrianna / 2021-12-23 16:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie działajaca toaleta... tragedia długo trasa i brak możliwości skorzystania z toalety. Nie polecam
    WadyNie dzialajaca toaleta
  • ~Agata / 2022-08-20 12:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Wykupiła bilety w obie strony i anulowałam je właśnie po przeczytaniu opinii. Chodzi mi o nierespektowanie zarezerwowanych numerów miejsc, zachowanie kierowców oraz stan/smród toalety.Jeżeli wszyscy piszą to samo, to dlaczego firma nic z tym nie robi? To bardzo odstrasza klientów - nas odstraszyło skutecznie. Pojechaliśmy pociągiem. Taniej, grzecznie i czysto.
  • ~Agi / 2018-11-22 04:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Flixbusie, oddaj nam Polskiego Busa! Obecne ceny nie zachwycają, a wartości dodanej nie ma żadnej.
  • ~Agnes / 2019-06-27 18:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Wczoraj tj. 26.06.2019 jechaliśmy z mężem Flixbusem na trasie Warszawa Zachodnia - Poznań. Za oknem 35 C, a w autobusie nie działała klimatyzacja. Koszmar trwał blisko 4 godziny. Dodam tylko, że w autobusie nie było możliwości otwarcia żadnego okna ze względu na konstrukcję pojazdu przeznaczoną do jazdy z klimatyzacją. Koszmar jakich mało. Flixbus - nigdy więcej !!!!
  • ~AGNIESZKA / 2019-10-28 16:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Pierwszy i ostatni raz. Planowy odjazd ze Zgorzelca 6.15 (kurs N1304 Warszawa Zachodnia) na dzień 28.10.19, o godz. 05:45 info. o opóźnieniu 10-20 min, następnie o godz. 6.17 kolejne info. o opóźnieniu 50-60. Nie czekałam ponieważ z dzieckiem miałam stawić się w klinice Wrocław do godz. 10.30. Jeżeli macie wybór lepiej i pewniej i szybciej PKP.
    ZaletyNie miałam okazji, bo wybrałam pkp
    WadyOpóźnienie w przybyciu do Szpitala oraz stracone 40,00zł
  • ~Agnieszka K. / 2021-08-06 13:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Dzień dobry,
    Chciałam tylko ocenić sposób obsługi klienta. Absolutny brak możliwosci dodzwonienia się na infolinię. Z uwagi na potrzebę zmiany daty wyjazdwu (co jest teoretycznie proste) próbowałam wielokrotnie dodzwonić się na infolinię. Automat oczekiwał podania numeru zerezwacji, przy czym nie wyszukiwał go pomimo na 100% wpisanego poprawnie numeru. Rezerwacja była dość świeża więc mógł być to powód iż automat jej jeszcze nie odnalazł, niemniej próbowałam wyszukać również dla rezerwacji biletu zakupionej 2 godziny wcześniej i tej również nie mógł odnaleźć.
    Ostatecznie udało mi się anulowac przejazd nie na stronie lecz wykorzystując link pod wiadomością mailową przysłaną po dokonaniu rezerwacji (to ok), niemniej po jej anulowaniu nie otrzymałam ani potwiedzenia anulowania, ani vouchera na zakup kolejnej rezerwacji o którym było napisane przy anulowaniu. W zasadzie nie wiem jak teraz odzwyskać środki, ile czasu oczekuje się na voucher. Wydaje się iż powinien przyjsc z automatu, ale tak nie jest.
    W linku z kolei do płatności (dotpay) jest podany jedyny jaki znalazłam kontakt mailowy info@flixbus.deinfo...
    Natomiast co ciekawe po wysłaniu jakiejkolwiek informacji z adesu mailowego zwykłego gmailowego otrzymuję zwrot z informacją iż:
    Wiadomość została zablokowana
    Twoja wiadomość do info@flixbus.de została zablokowana. Aby dowiedzieć się więcej, przeczytaj informacje techniczne poniżej.

    moim zdaniem, delikatnie mówiąc: DNO.
    Zaletynie znam
    Wadyobsługa klienta
  • ~Agullak / 2022-07-19 14:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Dokonałam zakupu biletów, pieniądze zeszły z konta. Nie otrzymałam potwierdzenia ani biletów. Od 10 dni bezskutecznie walczę o zwrot pieniędzy. Otrzymuję jedynie szablonowe informacje, że moja sprawa jest weryfikowana przez dział płatności. SKANDALICZNA JAKOŚĆ OBSŁUGI ORAZ SERWIS INTERNETOWY DO ZAKUPU BILETÓW. ODRADZAM !
    Zaletyżadne
    Wadybrak biletów za które się zapłaciło!!
  • ~Alan / 2019-05-22 17:21
    Ocena: 2.00 / 5
    Stary autobus PKS przemaloqany na flixbus. Chyba nie przeszedłby badań technicznych. Przy każdym hamowaniu stare hamulce tak hamują że chce się zygac. Nie pojadę wiecem zlomem tej firmy. No i dziwny zapach odświeżacz do samochodów w całym autobusie. Niż tylko zygac. Amortyzatorów chyba brakuje w tym autobusie bo rzuca jak łodzią na falach.
    Zalety... Brak
    WadyStary autobus w złym stanie.... Nie polecam takiego czegoś udajacego dobrego przewoźnika a oferującego autobus jak z kos, Mary.
  • ~Alan W / 2023-07-13 13:11
    Ocena: 2.00 / 5
    7 godzin jazdy bez możliwości wyjścia na papierosa czy też opcji na parę minut rozprostować nogi. Nie polecam
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5084
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3147
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 868
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 357
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.95, ilość opinii: 338
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4620
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4467
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3935
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2994