ZaletyBRAK
strona 60 z 169
- « poprzednia
- 1 ...
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- nastepna »
-
~Barbara / 2022-06-30 04:24
Wielokrotnie dokonywalam zakupow w internecie..jeszcze nigdy nie padlam ofiara oszustwa so czasu kontaktu z firma flixbus.NIE POLECAM -
-
~Bartek / 2022-07-30 20:26
Dziś jechałem Flixem z Warszawy do Mielna i mam takie spostrzeżenia. Autobus załadowany na full ale wiadomo sezon urlopowy. Kierowca jadący z Warszawy starszy siwy pań wielki mruk. Patrzy na pasażerów jakby byli jego wrogami. Ale najlepsze przed nami. W toruniu robi się taki tłok że ludzie stoją. W Flixe ludzie stoją. Wyobrażacie sobie. Jest też tajemniczy pań w Białej koszuli. Obeznani w temacie wuedza że to kierowca drugi. Wsiadł i trochę się zaczął interesować. Ludzi stojących gdzieś usadowił. Jak to zrobił nie wiem. Ale sam siadł na podłogę. Teraz najlepsze. Bydgoszcz. Okazuje się że miejsc jest o trzy za mało. Ale do akcji wkracza Pan w Białej koszuli. Zaczęła się jego zmiana i jego rządy. W sensie pozytywnym. Poinformował ludzi co się wydarzy w Bydgoszczy. Czyli przerwa, posadzenie pasażerów na ich miejscach zgodnych z biletem . Po ci przerwa byłą? Gość w Białej koszuli zrobił pozadek w kibelku bo tam syf był niesamowity. Następnie ustawił drugiego kierowcę który wsiadał w Bydgoszczy i zrobił pozadki na pokładzie czyli usadzil pasażerów i przede wszystkim wyrzucił ludzi beż biletów. Tak bez biletów. Jak się okazało gość z Warszawy zabrał tyle lewych pasażerów ze zabrakło miejsc dla tych z biletami. Do tego wciskał kity Białej koszuli o zagubionych biletach. Białą koszula nie w ciebie bita chce sprawdzić w aplikacji. Miną kierowcy z Warszawy bezcenna. Zabiera gapiwiczow I za autobusem oddaje kasę. Co za dupek. Mimo opóźnienia zrobiło się przyjemniej. Panowie kierowcy przekazywali na bieżąco info co Sue dzieje i gdzie jesteśmy. Brawo dla nich. Białą koszula cool. Drugi Pan mógłby podrosnąć poziom. Starał się No i białą koszula go dyscyplinowała. Mógłby też jeździć mniej brawurowo. Ci kierowcy przedstawili się Ale nie pamiętam ich imion. Ale z białą koszulą na pokładzie Super. Oby więcej takich było. ZaletyBiałą koszula
Elokwencją kierowcy w Białej koszuli. JesynyWadyKierowca z Warszawy porażka kręci lewe interesy -
~Bartosz / 2021-07-23 20:28
Odwoływane przejazdy. Alternatywy z dojazdem w środku nocy wymuszające taksówki. Deklaracja bezpłatnego przejazdu z którego potem się wycofują. Komunikacja z biurem trwa 2 tygodnie i odpowiadają jakby nie czytali treści skarg. Żenujące i nieuczciwe. WadyOdwoływanie przejazdów bez przyczyny. Wprowadzanie pasażerów w błąd. Fatalne biuro obsługi klienta. -
~Birus / 2023-05-11 17:13
Przyjazd spóźniony o 20min.
Przejazd dłuższy o godzinę.
Nieczynna toaleta.
Nieplanowany przystanek dla 1 pasażera -
~Bobi / 2024-06-28 16:18
Właśnie jadę z Katowic do Torunia opóźniony już na start 30 minut , WiFi szkoda gadać nawet aplikacji ani żadnej stronki nie da się otworzyć zero jakiego kolwiek postoju chodzby 10 min na rosprostowanie kości, zero komfortu 7h z du*ą na siedzeniu ... ZaletyBrakWadyWyżej wymienione -
~CeeDee / 2019-08-08 00:17
Omijać szerokim łukiem. Opóźnienie, opóźnieniem, opóźnienie pogania. ZaletyDowożą jeszcze do celuWadyReszta -
~czarny1958 / 2025-07-16 13:16
Autobus do Amsterdamu 16 lipca spóźniony w Słupsku ponad pół godziny. Kierowca nie poinformował o przyczynie opóźnienia. W połowie drogi opźnienie wzrosło do ponad dwóch godzin. Ciągłe przystanki, na dodatek awaria i przesiadka do innego wozu. Kierowcy wychodzą palą papierosy, nie informują podróżnych o możliwości opuszczenia pojazdu. Toalety istny koszmar, wstyd. Dlaczego na jakichś postojach nie są sprzątane? Nie wiem, kiedy dotrę na miejsce, na dodatek wykupiłem bilet powrotny. Nigdy więcej. WadySame wady. -
~czjkwska / 2023-09-07 16:30
Flixbus okrada ludzi. Chciałam zwrócić bilet i otrzymać zwrot za bilet ponieważ było opóźnienie ponad 30m lecz nikt z Flixbus się tym nie przejął i nie zwrócili kosztów. Musiałam zapłacić za alternatywny transport i liczyłam się z opóźnieniem. Wadybrak pomocy od pracowników, opóźnienia -
-
~Dante zygfrido / 2025-08-14 16:27
Witam wszystkich,
Dziś miałem taką sytuację że miałem zarezerwowany wyjazd do Wrocławia na godz 8:00. Gdy dojeżdzałem na dworzec autobusowy w KRK dostałem SMS od Flixbusa że autobus którym mam jechać nie jest z logiem Flixbusa i żebym sobie szukał właściwego, a nie wiadomo gdzie, czy na dolnej płycie czy górnej.Zamiast napisać mi konretnie z której płyty odjazd jest... A że dojechałem na dworzec w okolicy godziny 7:53 nie zdążyłem to odnaleźć i było za późno. Z tego powodu nie zdążyłem na ślub mojego przyjaciela. Masakra poprostu, tak nie powinno być...
Bardzo się moja opinia popsuła w stosunku do tej firmy -
~Diego / 2020-01-05 09:13
Nie polecam,kierowcy gburowaci wrecz chamscy,brak Wifi,brak postojow pomimo ze w oczekiwaniu na zmiennika kierowcy czekalismy okolo 30minut nie mozna bylo opuscic autokaru,calkowity brak zaineresowania kierowcow pasazerem.Kiedy po wejsciu na poklad okazalo sie ze moje miejsca za ktore zaplacilam rezerwacje sa zajete a siedzacy tam pasazerowie nie zamierzaja opuscic miejsc pan kierowca powiedzial i co pani poradze.2h opoznienie na trasie Bremen-Katowice.Jazda w nocy z wlaczonym swiatlem ,po mojej prosbie o wylaczenie swiatla pan kierowca z chamskim komentarzem zgasil swiatla na pokladzie dla paserow na doslownie 1h .Katastrofa,Nie polecam!!!! ZaletyZadnych.WadyBrak postojow,chamstwo kierowcow,brak Wifi -
~Docent / 2023-02-12 01:18
1. Autobus nie zatrzymał się na wskazanym na bilecie stanowisku tylko na innym, przez co nie zdążyłem wsiąść. To jest grubsza sprawa i będę żądał zwrotu pieniędzy.
2. Innym razem kierowca odmówił wysadzenia mnie na przystanku pomiędzy głównymi miejscowościami, mimo że zajęłoby to bardzo niewiele czasu (przystanek przy drodze) Polityka firmy okazała się ważniejsza od dobra klienta.
3. Chciałem zapytać o dokładną lokalizację przystanku przez telefon, ale najpierw musiałem odsłuchać idiotycznych klauzul RODO i bramek logicznych, jak w każdej korporacji.
Ogólnie - korporacja która nie dba o klientów.ZaletyAutobusy są czysteWadywojciech.kostowski@gmail.com -
~Domi / 2022-07-16 14:30
Korzystalam z uslug w zeszl roku z Berlin Branderburg-Poznan i bylismy bardzo zadowoleni.kierowcy bardzo mili dlatego w tym roku rez postanowilismy skorzystac ponownie rasama trasa, niestety wielkie rozczarowanie… autobus przyjechal pelny, problem z siedzeniami bo wszystko zajete pomimo tego ze mielismy wykupione siedzenia dla siebie i dziecka nie mielismy gdzie siasc bo ktos zajal nasze miejsca.Kierowca nie byl zainteresowany zeby pomoc, kazal usiasc byle gdzie.wiec moje pytanie brzmi? Dlaczego jest opcja wykupu siedzenia skoro kazdy siada gdzie popadnie i trzeba sie prosic zeby ktos sie przesiadl)gdybym byla sama nie miala bym z tym problemu ale ze byla 12 w nocy i bylam z dzieckiem dlaczego mialam siedziec osobno?
Ceny dwukrotnie wieksze a usluga niestety bardzo slaba. -
~Dominik / 2018-09-28 20:26
Nie mili i opryskliwi kierowcy dnia 28.09 z warszawy do rzeszowa kurs z godz 15:45
Opóźnienie 90min ! Do tego zatrzymują się na poboczu i stoimy nic nikomu nie raczac powiedziec w czym rzecz a pasażerowie siedzą zdębieli. Nie polecam. Pierwszy i OSTATNI RAZ !WadyOpoznienia i obsługa nie do przyjecia -
~Dominika / 2021-12-22 19:23
Moja babcia 76 lat czeka na autobus 1.5 godziny. Kto jej kupy kawę, kanapie czy coś? Jak coś jej się stanie to będę wasz gonić do mojej śmierci -
~Dru / 2021-11-25 11:20
#flixbus reklamuje znowu swoje "świetne" usługi. Tak mi to przypomina moją ostatnią z nimi przygodę.
Nr. Rezerwacji:
1108114148
1106299689
Przejazd w dniu 24 października 2021 roku. Ze Szczecina do Warszawy z przystankiem przesiadkowym we Wrocławiu (tak, trasa genialna).
Do Wrocławia przyjechaliśmy o czasie (11.15), podróż bardzo przyjemna, mało ludzi. Dostajemy z facetem informacje w apce, że autobus przesiadkowy jest opóźniony 17 min. No nic, siedzimy sobie na peronie i grzecznie czekamy. Co jakiś czas sprawdzam telefon w razie aktualizacji. Autobus teoretycznie powinien być o 12. Wybija południe. Busa nie ma. Informacji na tablicy ani głosowej zapowiedzi też nie. No nic, miał się spóźnić. Patrzymy uważnie na każdy wjeżdżający pojazd i czekamy. 12.30. Nic. Hm, ok, nie pierwszy raz #flixbus spóźnia się więcej niż zapowiedział. Starsza kobieta obok dzwoni do kogoś, że bus do Warszawy nie przyjechał, ale czeka, bo pewnie się spóźni.
Godzina 13. Nic. Telefon sprawdzam co chwilę. Do obsługi klienta nie da się dodzwonić, bo niedziela. W miedzyczasie przyjeżdżają inne busy, w tym z firmy #flixbus, ale nie nasz.
Godzina 13.05. Aplikacja się aktualizuje. Wedle niej bus nie jest już "opóźniony" i jedzie "planowo" (!). Facet idzie do informacji. Po paru minutach wraca z informacją, że w systemie widnieje, że nasz bus był (!) i odjechał. Co k...
Kupujemy bilety na następny. Ledwo. Yay. Nie będziemy spać na dworcu.
26 października leci reklamacja x2.
4 listopada przychodzą odpowiedzi na reklamacje (osobne bilety, bus ten sam)
Odp nr 1
(...)
"W systemie dostrzegamy informację, że inni pasażerowie na tym przystanku zostali odprawieni w sposób prawidłowy i zgodnie z czasem planowanego odjazdu. W tym wypadku nie możemy dokonać zwrotu środków."
Odp nr 2
(...)"autobus był opóźniony o 59 min., a wiadomość z prośbą o zwrot została wysłana do nas już po jego odjeździe, w związku z powyższym, zgodnie z naszym regulaminem niestety nie możemy dokonać zwrotu za niewykorzystany przejazd. Byłoby to możliwe, gdyby opóźnienie autobusu wyniosło powyżej 120 min."
Obie podpisane jako "Aleksandra z FlixBusa"
Podsumujmy:
Stojąc na PRAWIDŁOWYM przystanku ani ja, ani co najmniej 2 inne osoby nie zauważyły autobusu, który JEDNOCZEŚNIE był opóźniony prawie o godzinę ORAZ odjechał o czasie i to jeszcze zabierając pasażerów.
Zrobił to zaś najwyraźniej teleportując się niby bus do Hogwartu w tył trasy, żeby spóźnić się i pojawić na miejscu bez informowania kierownika stacji (powtarzam, żadnych informacji na tablicy ani informacji głosowych) po czym magicznie wrocił na swoją "planową" trasę. Hm. Co jest bardziej prawdopodobne. To, czy też raczej fakt, że #flixbus leci sobie w kulki byle tylko nie zwrocić komuś pieniędzy?
Tak zostawiam na przestrogę. -
~Dzorcz / 2019-10-05 16:41
Jechałem Flexibusem z Eindhoven do Londynu i spowrotem. W jedną stronę trasa względnie dobrze przebiegła, choć baaardzo długo trwała (ponad 9 godzin), ale na to nie mogę narzekać, bo o tym już wiedzialem rezerwując przejazd. Droga powrotna natomiast była tak zorganizowana że czekaliśmy w Dover w środku nocy 3 (!) godziny na prom, gdyż kierowcy zapomnieli go wcześniej zabukować. Byłem bardzo zły i zmęczony, spędziliśmy w podróży powrotnej ponad 12 godzin i obiecałem sobie ze nigdy więcej nie skorzystam z usług tego przewoźnika. ZaletyCenaWadyOrganizacja, niewygodnie -
-
~Edyta / 2019-09-26 07:56
Toalety w dramatyczny stanie. Mocz wylewajacy ale z toalet brak papieru brak mydla. ZaletyCenaWadyBrud -
~F / 2023-11-22 19:58
Nie polecam, korzystam również z konkurencyjnych firm, alw z takim chamstwem kierowcy nigdzie się dotąd nie spotkałam WadyChamstwo -
~Gre / 2023-07-03 16:51
Autobus spozniony 1 godzinę. Brak jakiejkolwiek informacji. Nie polecam. WadySpóźnienie 1 godz -
~Greg / 2020-05-25 18:48
Cóż, muszę wystawić negatywa. Pomimo kursu w rozkładzie został on odwołany 3 dni przed wyjazdem, gdy cała reszta mojej podróży, przesiadek itp. była dostosowana pod kurs Flixbusa. Pieniędzy nie oddali, ale ponownie, jak to mają w zwyczaju, zamienili na kod do wykorzystania w ciągu roku. Zapewne wykorzystam, ale nie tak się powinno traktować klienta. ZaletyJak się trafi i kurs dojdzie do skutku to można tanio się przemieścić.WadyObsługa klienta
Odwoływanie kursów bez podania klientowi przyczyny
Odwoływanie kursów tuż przed wyjazdem
Brak zwrotów pieniędzy za odwołany kurs
strona 60 z 169
- « poprzednia
- 1 ...
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- nastepna »