Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3147 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Moon / 2020-10-05 15:30
    Ocena: 2.25 / 5
    Bardzo częste opóźnienia trwające nawet półtorej godziny.
    WadyOgromne opóźnienia
  • ~myllfon / 2023-07-27 10:59
    Ocena: 2.25 / 5
    Na trzy podejścia do skorzystania z usług Flixbus - raz autobus opóźnił się 40 minut (bywa, różnie na drodze jest), drugi raz nie działały gniazda ładowarek, a trzeci został anulowany dokładnie w godzine odjazdu. Pomijam fakt zachowania kierowców, oraz sposobu prowadzenia pojazdu (na trasie Wrocław - Warszawa, można było się bać widząc sposób jazdy kierowcy).
    ogólnie raczej nie polecam, da się znaleźć alternatywę
    Zaletydużo połączeń
    Wadyprowadzenie, opóźnienia, anulowanie trasy, niedziałające ładowarki
  • ~Natalia / 2018-09-25 09:08
    Ocena: 2.25 / 5
    Kierowcy są obrzydliwe nie mili!
    20 minut opóźnienia
    Żadnego przepraszam
    Kierowcy zachowują się jakbyśmy byli tu za karę!!!!
    ZaletyŻadne
  • ~Natalia / 2025-01-03 15:48
    Ocena: 2.25 / 5
    Zdarzyło się. Nie wsiadłam do autobusu FlixBus. Autobus w polskim mieście Ełk, który miał mnie zabrać do Kowna. A wiecie dlaczego? Bo aplikacja FlixBus na mapie pokazała przystanek po jednej stronie drogi, na którym cierpliwie czekałam pod tabliczką z logo FlixBus i godziną mojego odjazdu. Ale autobus przyjechał po przeciwnej stronie. Zanim zorientowałam się, że to ten, nie zdążyłam szybko przejść przez czteropasmową ulicę. Zostałam więc na miejscu.

    Skontaktowałam się z obsługą klienta FlixBus, a oni odpowiedzieli, że wszystko było w porządku, autobus przyjechał na czas (opóźnienie 10 minut) i to ja ponoszę odpowiedzialność. To, że przystanek w bilecie został wskazany błędnie, nie ma znaczenia. Jestem w szoku.

    Nie polecam.
    ZaletyDogodność zakupu biletów
    WadyWskazano wyżej
  • ~Nick / 2019-08-23 01:16
    Ocena: 2.25 / 5
    Moja podróż z Flixbusem z Budapesztu do Warszawy nie należał do najprzyjemniejszych. Mimo całkiem wygodnych siedzeń i dużego miejsca nie czyłem się komfortowo przez bardzo niemiłego kasjera i kierowców, robiących zbędne i agresywne komentarze na temat pasarzerów. Prócz tego jadąc nocnym busem nie było można spokojnie spać przez bardzo głośnych pasażerów, których za nic nie dało się uciszyć, podczas czego opsługa busa nic sobie z tego nie robiła. To już jest moja kolejna taka podruż Flixbusem i przestałem wierzyć że trafiłem akurat na taki bus.
    Mimo wygody stanowczo nie polecam Flixbusu i radzę znaleść inne środki komunikacj. Znacznie lepiej po 12 godzinach drogi po których jest się zmęczonym i poddenerwowany podrużą tym busem znaleść sobie inny bus, pociąg czy nawet samolot i mimo trochę mniejszego miejsca i pewnie braku wtyczki do kontaktu, spędzić miłą podróż.
  • ~Niezadowolony / 2019-09-11 18:11
    Ocena: 2.25 / 5
    Ceny ok, ale jakość słaba. Bardzo wiele opóźnień, 30min to norma.
    WadyBardzo wiele opóźnień, 30min opóźnienia to norma
  • ~Nieznajoma / 2023-11-17 13:19
    Ocena: 2.25 / 5
    Linia o numerze N1305 zepsuł się autobus na autostradzie w środku nocy gdzieś w Niemczech po 6 godzinach oczekiwaniu na serwis w autobusie okazało się że serwis autobusu nie naprawi, kolejne 3 godziny oczekiwania na autobus zastępczy. Końcowo w Warszawie opóźnienie wynosiło 12h.
    ZaletyKierowcy zachowali spokój
    WadyLudzie nie rozumieją że autobus się zepsuł a kierowcy nie mogą nic zrobić
  • ~Nurse / 2019-09-23 17:55
    Ocena: 2.25 / 5
    Drogi flixbusie chyba pora zakupic nowe autobusy albo prowadzic dzialalnosc w krajach gdzie jest tylko pora sucha. 4 godziny jazdy z zakopanego do kielc z nieszczelnym dachem. Nic fajnego siedziec w autobusie w plaszczu przeciwdeszczowym i kapturze w celu uchronienia sie od kapiacego na glowe deszczu. Troche wiecej szacunku dla klientow.
  • ~Nylka2222 / 2021-08-10 15:24
    Ocena: 2.25 / 5
    4h jazdy bez klimatyzacji, pierwszy raz miałam dreszcze z gorąca. Brak internetu. Nie działające gniazdka. Nie polecam.
  • ~Oburzony pasażer / 2019-12-20 21:51
    Ocena: 2.25 / 5
    Dzisiaj na trasie Wrocław Budapeszt kierowca wsadził pasażerkę nie na tej stacji autobusowej co trzeba mało tego odburkną po zadaniu pytania nie udzielił informacji gdzie ma się kierować podróż jest opłacona z Wrocławia do Cluj Napoka a pasażer został Olany już w Budapeszcie nie polecam
    WadyŻadnej informacji i pomocy ze strony kierowcy wstyd
  • ~Ola / 2018-03-26 17:09
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie można zarezerwować konkretnego miejsca - w Polskim Busie była wreszcie taka możliwość. Teraz znowu jadąc np z Łodzi nie ma szans na znalezienie dwóch miejsc obok siebie, pasażerowie jadący z Warszawy nie chcą się przesiadać - byłam już w takiej sytuacji jadąc z dzieckiem. Brak rezerwacji bardzo utrudnia wsiadanie do autokaru, wszyscy się pchają, żeby jak najszybciej zająć miejsce.
  • ~Ola / 2021-12-25 08:10
    Ocena: 2.25 / 5
    Jakiś cyrk!!! Zastanówcie się dwa A nawet trzy razy jak będziecie chcieli kupić bilet na Flixbus. Skorzystałam z usług nie raz ale takiego cyrku nie pamiętam. Nie dość że zima, autobus spóźniony, toaleta zamknieta, zero informacji, gdy już się wszyscy zapakowali 20minut czekania chyba na ducha. Po 15minutowej jeździe kierowca ogłasza 10minutową przerwę na stacji benzynowej, która trwa 25minut i w tym czasie idzie sobie zjeść jak większość podróżnych. Po zwróceniu uwagi że mamy godzinne opóźnienie i nie zdążę na przesiadkę Pan kierowca odpowiada żebym poszła i popędziła ludzi że stacji. Szkoda że nie przeczytałam opinii wcześniej, bo to ewidentne nie poszanowanie ludzi, czasu i pieniędzy.
    WadyBrak toalety, opóźnienia, kierowca do wymiany.
  • ~OLA95 / 2024-07-11 15:47
    Ocena: 2.25 / 5
    NIE POLECAM! już któryś raz z kolei opóźniony przejazd. Najpierw wysyłają emaila żeby być wcześniej bo przesunięty przejazd po czym w dniu wyjazdu autobus się spóźnia ponad godzinę, a człowiek kwitnie na przystanku przy 34stopniach. Ostatni raz z Wami jadę. Ludzie na przystanku oburzeni. Zróbcie coś z tym zanim ludzie przestaną z Wami jeździć!
    ZaletyKlimatyzacja
    WadyGodzina wyjazdu
  • ~oli / 2023-10-13 10:42
    Ocena: 2.25 / 5
    zostałam źle potraktowana przez jednego kierowce poniewaz pomylilam busy (na jego busie pisala moja miejscowosc a to juz byla moja trzecia przesiadka) przy skanowaniu biletów odrzucilo moj bilet a on darł się żebym sie nauczyla czytac ze zrozumieniem.
  • ~pa pa flixbus / 2018-05-02 22:50
    Ocena: 2.25 / 5
    wracam do pociągów moi mili! ;)
    dlaczego?
    wady przestawiłem poniżej ;)
    Wady- dawno nie uraczyłem biletu za 5 zł
    - obecna sieć połączeń to totalna klapa...
    - w polskim busie bilet mogłem anulować w 3 minuty a tutaj z 20 musiałem się głowić i przechodzic ze strony na strone zeby sie udalo
  • ~Pasazer / 2023-11-02 14:22
    Ocena: 2.25 / 5
    Kierowcy z ukrainy biorą paczki za kasę i są opryskliwa i utrudniają podróż.. 012 rejs Leipzig Wrocław.. Wyjazd 13.30.2 11
    WadyHU
  • ~Pasazer / 2024-02-04 22:25
    Ocena: 2.25 / 5
    Zamówiłem autokar piętrowy, oczywiście taki nie podjechał, bo zamienili , dowiedzieliśmy się o tym dopiero jak się zjawił z pół godzinnym opóźnieniem. Kierowcy niemili , nie oznaczają bagażu, który czyj , każdy może wziąć moją walizę i nikt tego nie sprawdza. A już jak zobaczyłem jak walizką rzucał ładując ja do autokaru , to szczęka mi opadła. Na targi bardziej delikatnie obchodzą się z workiem kartofli. Autokar niewygodny, miejsca na nogi prawie nie ma. Jedyne na plus to cena , i o dziwo że nie śmierdziało w autokarze , jak to często bywa w taki przewozach. Ogólnie nie polecam.
    ZaletyCena
    WadyDługo by wymieniać
  • ~Pasażer / 2023-08-17 13:21
    Ocena: 2.25 / 5
    Jechaliśmy z Niemiec do Polski z przesiadką. Jako pierwszy przejazd był w miarę ok, jedynie fotele bardzo niewygodne i kierowca wyciągnął walizki jeszcze przed wyjściem naszym z autokaru (co mogło skończyć się kradzieżą), to drugi to już była porażka. Kierowca jakby jechał za kare, krzyczał na kobiety, autokar przyjechał z opoznieniem, a przeciez to nie jest wina pasażerów! Brak kultury i wychowania, dokładnie byla to linia N20 w dniu 13.08. Bagaże wrzucone byle jak, trzeba było wyciągać walizki innych ludzi i ukladac zeby sie jakoś zmieścic. Po przyjezdzie to samo, zero pomocy ze strony pracowników, ludzie wyciągali bafaze a mieli ich duzo a tu krzyki ze mają je zabierać bo inni chcą wsiąsc do autokaru. Przepraszam ale chyba najpierw LUDZIE MUSZĄ WYSIĄŚĆ I ZABRAĆ BAGAŻE aby inni mogli wsiąść! Kompletnie nie rozumiem reakcji i złego zachowania kierowcy! Patrzcie kogo zatrudniacie, bo jak bedziecie braki chamow bez kultury to beda same negatywne opinie!
  • ~Pasażer / 2024-03-27 15:02
    Ocena: 2.25 / 5
    Numer linii1352 porażka miał być o 11.55 w Płocku w stronę Warszawy nie przyjechał i nikt nie potrafi odpowiedzieć co dalej.10cio krotne dzwonienie na infolinię nie przyniosło żadnych wyników. Kto za to odpowiada wielka niewiadoma.
  • ~Pasażer flix / 2021-12-19 11:37
    Ocena: 2.25 / 5
    Kurs z dnia 18.12.2021 Monachium- Berlin godzina 9;30 bardzo nie miły Pan który sprawdza bilety, krzyczał do ludzi zamiast normalnie rozmawiać. W Flixbusie ponoć ma być wifi, niestety ale nie ma. Klimatyzacja bardzo słabo działa. Ogólnie strasznie męcząca podróż.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5084
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3147
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 868
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 357
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.95, ilość opinii: 338
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4620
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4467
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3935
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2993