strona 59 z 169
- « poprzednia
- 1 ...
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- nastepna »
-
~Rafak / 2024-05-15 17:51
Proszę o zwrócenie uwagi na kierowcę, który jedzie o 6:45 z Rzeszowa, to tragedia, wieczne opóźnienia, jazda nie jest bezpieczna, wieczne rozmowy przez telefon, zwróciłem uwagę na to, ja często jeżdżę z Rzeszowa , są reszta to świetni kierowcy, on to tragedia, dziś do Radomia dotarłem 30 minut spóźniony -
-
~Rafał / 2025-09-09 17:32
Ludzie to nie śledzie w puszkach. Potrzebne odpoczynki Trzeba kości rozprostować ZaletyJeśli jakieś są to ja nie zauważyłemWadyBrak postojów na krótkie odpoczynki. W samochodach ciasno i nie wygodnie. Nie polecam na dłuższą podróż. -
~WOJCIECH / 2024-04-04 18:19
Co za chamy pracują w tej firmie. Przyjechał bus zgodnie z godziną tą co mam na bilecie czyli 18 i kierowca mówi oni są z 17 i przyjechali spóźnieni. Mimo wszystko godzina się zgadza, numer busa się zgadza i masa wolnych miejsc. Pytam, więc grzecznie kierowcy czy mimo wszystko mogę jechać skoro wszystko się zgadza, a mam dopasowane kolejne polaczenie. Chamsko powiedział, że nie że to jak samolot i trzasnął drzwami. Gonić takich chamow !!! Nie polecam WadyChamstwo i buta kierowców. Brak
Możliwości przejazdu mimo wolnych miejsc. -
~. / 2024-05-01 14:42
Jechałam już nie pierwszy raz, ale teraz 1.05 2024 masakra, trasa zmieniona ,jechaliśmy długo.
Oprócz tego Flix Bus zmiana trasę i godziny wyjazdu jak im pasuje , na pasażerów zero szacunku.
Dziękuje że informujecie zmiany.ZaletyNie maWadyJesteś mega nie zadowolona, zła. Godziny nie te co powinny ,spóźnienia.
Zero szacunku zeroo -
~A. / 2019-03-16 20:23
Zostalam obrazona przez kierowce
Zero przeprosin za opoznienie
Za anulowanie przejazdow nie dostalam vouchera ani pieniędzyZaletyCenyWadyNiemila obsluga zarowno w Polsce jak i we Francji -
~Aaaaaaaa / 2024-10-20 14:19
Dnia 17.10 kurs z Wrocławia do Norymbergi jeden ze starszych kierowców od początku rozpoczęcia trasy bardzo nerwowy i głośny.
Po wyjedzie z Wrocławia chodził i chyba liczyl pasażerów, kazał zapinać pasy bezpieczeństwa to może akurat fajne dla własnego bezpieczeństwa.
Niestety dalsza podróż to koszmar.
Siedziałam na miejscu 1A nie dało się nie słyszeć o czym ten starszy Pan opowiada od złego szefa do katastrofalnej firmy. Potem zaczęła się nagonka na drugiego kierowcę, pospiesznie, komentowanie itp. Między dwoma kierowcami wywołała się sprzeczka. Gdy starszy Pan zasiadł za kierownicę to był horror, szarpanie,ostre hamownie i oczywiście głośne komentarze.
Często jeżdżę tą linią ale z tymi Panami nie miałam nigdy przyjemności i mam nadzieję że więcej ich nie spotkam .WadyStarszy kierowca w czapce z daszkiem -
~ac3c3e / 2018-03-27 10:25
Brak możliwości rezerwacji wybranych miejsc skutkuje dantejskimi scenami przed wejściem do autobusu - każdy rozpycha się łokciami żeby tylko wsiąść wcześniej i zająć lepsze miejsce. Zwłaszcza jeśli podróżuje się w grupie i chce się spędzić te 5-6h podróży ze znajomymi a nie losowymi osobami. Zaletyniska cena biletów
obsługa wielu miastWadybrak możliwość rezerwacji miejsc -
~Adam / 2018-07-27 18:40
Przystanek autobusowy w Zakopanem bez znaczenia człowiek lata i szuka skąd ma odjechać kontakt telefoniczny nie możliwy!!!!!! Tragedia!!!!! WadyBrak opisu przystanku -
-
~Adrian / 2023-06-16 15:28
W taką pogodę puszczają zepsute autokary bez klimatyzacji. Jutro zgłaszam to. Jesteście chorzy wysyłajac autokar bez klimatyzacji. -
~Agata / 2018-08-13 00:00
Skorzystalam z uslug Flixbus na trasie Szczecin-Wroclaw tylko ze wzgledu na brak wolnych miejsc w pociagu. Mialo byc wygodnie, z klimatyzacja, internetem i w czasie podobnym do kolei. Jechalam z 4 letnim dzieckiem i niestety zaluje wyboru przewoznika. Jak juz inni wspominali klimatyzacja nastawiona chyba na potrzeby kierowcy ktory jechal w koszuli z dlugim rekawem, niestety ja i dziecko przy temp na zewnatrz 35 st wymarzlysmy wewnatrz autokaru. Wi-fi dzialajace w bardzo ograniczonym zakresie (wrecz nieprzydatne) ale najwiekszy minus to prawie 2 godzinne opóźnienie, o ktorym kierowca nie byl laskaw poinformowac. Nie znalam wczesniej tej trasy wiec nie mialam pojecia jak wielkie jest opoznienie, przez co znajomi ktorzy mnie odbierali rowniez z malym dzieckiem czekali na dworcu bez sensu. Dodam ze byl weekend, ruch niewielki, niestety kierowca pogubil droge i musial zawracac. Zaletywolne miejsceWady- zimno (zbyt mocna klimatyzacja)
- brak internetu
- opoznienie
- lekcewazenie klienta -
~Agata / 2022-08-21 13:38
Najpierw trasa Wroclaw Kołobrzeg potem droga powrotna z Kołobrzegu do Wrocławia. Oba przejazdy oceniam bardzo zle. Przede wszystkim kierowcy w ogole nie przejmują sie jazda w zgodzie z obowiązującymi przepisamii. Jazda powyżej ustalonej prędkości zarówno na autostradach jak i na wąskich dwupasmowych, kiepskich drogach. Podjeżdżanie pod inne auta, wyprzedzanie na dwóch ciągłych. Gdyby cokolwiek poszło nie tak wypadek miałby finał jak ten w Chorwacji! Człowiek w ogole nie moze czuć sie bezpiecznie. Kolejna sprawa jest bardzo niemiła obsługa. Druga trasa była jeszcze jako taka ale Wrocław Kołobrzeg w nocy z 6 na 7 sierpnia brak mi slow…jechało dwóch starszych Panów po 70-tce. Jeden wyższy jeszcze ok drugi niski gbur bez żadnej kultury. Pan nadaje sie do jazdy na tirach. Ewidentnie w samotności. Bo w kontakcie z drugim człowiekiem przez tyle lat jakos nie nauczył sie nawet podstawowych zasad kultury. Burczenie, brzydkie odzywki do pasażerów, rownież do drugiego kierowcy. Zwróciłam mu uwagę ze mój pas nie działa. Było dzien po wypadku w Chorwacji. Gbur popatrzył i stwierdził ze pas sie zaciął i będę jechac bez pasa. I wrócil na swoje miejsce. Chamstwo, brak dbania o komfort przejazdu, niebezpieczna jazda plus smród z toalety. Nie dziekuje, nie polecam i nigdy więcej nie skorzystam. ZaletyCena jest niskaWadyChamstwo, brak kultury, niebezpieczna jazda, łamanie przepisów drogowych! -
~Agiii / 2018-07-15 18:31
Jestem osobą bardzo tolerancyjną pomimo wszystko stwiedzam, że Polski/Bus był i wiele bardziej komfortowy, wygodny, czysty i po prostu przyjazny ! ZaletyEwentualnie czas przejazdu...WadyNiewygodne siedzenia
Zbyt wąsko
Zbyt jasno
Po prostu brzydko i zwyczajnie jak w przeciętnym PKS -
~Agnieszka / 2018-06-03 22:05
30.05.2018 środa bilet kupiony na trasie Katowice/Wrocław. Flix miał być w Kato o 16.20, ale sms oznajmił, że spóżni się 20 min. Z 20 min zrobiło się 50 min. I tylko dzięki późniejszej godzinie pociągu z Wrocławia do Wałbrzycha zdążyłam na przesiadkę. Powrót 03.06.2018 bilet zakupiony na 16.30 trasa Wrocław/Katowice. Przed 16 pierwszy sms o opóźnieniu autobusu o 1 godzinę i 45 min. Ruszyłam do informacji, a Pani oznajmiła, że mam sobie sama przebukować bilet skoro kupowałam przez stronę, a nie u niej. Chamstwo i żenada. Gdy ustawiłam ją do pionu mówiąc, że to kpina, a dostępu do internetu nie mam łaskawie sprawdziła mi, że w innych autobusach nie ma już miejsca. Jednocześnie odburknęła, że to nie jej wina, iż na trasie są opóźnienia. Krew się we mnie zagotowała i powiedziałam co myślę. To ją chyba zmobilizowało i podpowiedziała mi o ukraińskim autobusie odjeżdżającym o 16 w stronę Katowic. Na ostatnią chwilę ubłagałam kierowcę i za 20 zł wziął mnie ze sobą. W trakcie jazdy otrzymałam kolejnego smsa o jeszcze dłuższym opóźnieniu, a mianowicie 2h55min. Jednocześnie sms zawierał informację o możliwości odzyskania kosztów więc od razu napisałam wiadomość. Po zaakceptowaniu pojawił się komunikat, iż odpowiedź z ich strony może potrwać kilka dni i aby nie powielać tych samych wiadomości. Z ukraińskim przewoźnikiem dotarłam do Katowic zgodnie z planem i zdążyłam na przesiadkę do domu. W momencie gdy opuszczałam ich autobus otrzymałam trzeciego smsa z informacją iż mój kurs jest opóźnionu o 3h25 min. Czekając na linię P16 z Wrocławia do Katowic obawiam się, że nie wyjechałabym do rana. Teraz jestem w domu i otrzymałam automatycznego maila, iż mogę otrzymać voucher, a jeśli chcę zwrot gotówki to mam kliknąć w link. Odesłało mnie do strony kontaktowej, z której już wcześniej napisałam do nich reklamację. Teraz nie wiem czy pisać jeszcze raz czy nie powielać tak jak prosili we wcześniejszym komunikacie. Czytając inne opinie dzwonić jeszcze nie próbowałam bo polscy konsultanci odbierają tylko do 20:00. Spróbuję jutro z samego rana i okaże się czy odzyskam kwotę za bilet. Na zadośćuczynienie nawet nie liczę, a tymczasem nie polecam. Opóżnienia, opryskliwa obsługa, brak żadnej alternatywy w postaci dodatkowego autobusu w sytuacjach wielogodzinnego opóźnienia. Jeśli nie otrzymam zwrotu kosztów dojdzie jeszcze do tego kolejny minus, a tym czasem czekam jak rozwinie się sytuacja w kwestii zwrotu gotówki... ZaletyBrakWadyWszystko co możliwe -
~Alicja / 2023-09-11 18:19
Kierowca w ogóle nie panował nad chaosem w autobusie. Wpuszczał ludzi jak popadnie nie pilnując wyznaczonych i wcześniej zarezerwowanych miejsc, każdy siedział gdzie popadnie. Autobus jechał cała noc, a mimo to ciagle było głośno, było święcone światło, ciagle ktoś chodził. Kierowca nie podejmował nawet żadnych prób pomocny w przesiadania lub uciszenia uciążliwych podróżnych. Jego odpowiedź na wszystko brzmiała „nie wiem”. Bagaże były w całkiem innym miejscu niż na początku, a kierowca który w teorii miał śmiało pomoc w wyjęciu ich - stał i patrzył jak męczę się, żeby wszystkie bagaże przesunąć. ZaletyBrakWadyGłośno, brak pomocny, dopłacanie za miejsca które i tak są zajęte, bardzo męcząca podróż. -
~Andrzej Wit / 2019-06-13 12:29
Drobnostka - Rzeszów- Warszawa 12.06.2019 - bilety owszem sprzedano dwa, ale na miejscach 2c i 2d - były schody!!! Kierowcę to nie interesowało. Nagminnie nie są myte przednie szyby w pietrowych autobusach - samo rozbryzgane robactwo. Klimatyzacja - wolne żarty - owszem działała ale na półkach na bagaże - termos z ciepłą kawą położony na tej półce do Radomia przemienił się w kawę mrożoną. Autobus prawie trup - lekka górka i już kłopoty z podjechaniem. Ach ręce opadają ZaletyPunktualnie co do minutyWadyFizyczny brak miejsc sprzedanych, brak klimatyzacji, potwornie brudne szyby -
~Anet / 2023-08-23 16:24
Brak miejsc zgodnie z biletem doslownie brak bilet na miejsce 15 a ostatnie dwa rzędy 14 i 20... rozsadzanie pasazerow po kątach bo zmienili autokar i numeracja nie ma nic z tym co jest na bilecie, przez co powstaje dodatkowy nieład z pasazerami bez biletów poniewaz nie mozna doliczyc sie jakichkolwiek miejsc -
-
~Ania / 2023-06-28 12:10
Odwołano mi rezerwację 6 godzin przed podróżą. Z Kudowy do Warszawy nie ma innego, bezpośredniego połączenia. Koszt alternatywnej podróży był dwukrotnie wyższy.
Podróż trudniejsza, ponieważ była z dwiema przesiadkami. Poniosłam dodatkowe koszty taksówki, żeby zdążyć na pociąg. Na infolinię Flixbusa nie mogłam dodzwonić się przez 40 min. Nie ma żadnej rekompensaty. Zobaczymy jak będzie ze zwrotem za podróż. -
~Anna / 2022-12-18 11:12
Właśnie jadę z Krakowa do Radomia busem i muszę przyznać że często korzystamy z tej formy przejazdu ale pierwszy raz siedziałam tuż za kierownicą. Co mnie przeraziło to kierowca ledwo ruszył z Krakowa o 8.35 i tylko siadł za kierownicą i co prowadził i zajmował się swoimi telefonem komórkowym który leżał na kierownicy autokaru i coś w nim robił. Przerażenie gdzie jest zima śnieg i koszmar dlań mnie. Nie odpowiedzialne z jego strony. -
~Anna / 2025-08-01 00:07
Przejazd Flixbusem
Warszawa Lotnisko-Lublin
Opóźnienie ponad godzinę
Kierowca nie uprzejmy-
Wyładowuje swoje frustrację
na pasażerach
NIE POLECAM!!!
Pierwszy i ostatni raz! -
~Anonim / 2022-10-31 11:07
NIE polecam tego przewoźnika. Chamstwo, problemy z komunikacją, brak możliwości zmiany godziny trasy,skoro błąd nastąpił z winy kierowcy. Nieuprzejmy kierowcy. Porazka! ZaletyAutokar przyjechał nq czas. 1 kierowca był bardzo pomocny i uprzejmy. Bez zarzutu. Trasa do połowy była bezpieczna i zgodna z trasa.WadyPo zmianie kierowcy zaczął się dylemat. Kierowca był nieuprzejmy, nie mogłam uzyskać żadnej informacji kiedy dotrę na miejsce! Kierowca doprowadził do opóźnienia, efekt był taki ze nie zdążyłam na kolejny autokar. Nie interesowało go to. Dzwoniąc na infolinię mialam dosc duży problem,aby zmienić godzinę 2 autokaru. Po batalii zmieniłam godzinę efekt był taki ze musiałam czekać na drugi autokar 2,5h w Warszawie w środku nocy! Kolejny 3 Kierowca był nieuprzejmy i chamski. Poprosiłam go o pomoc z walizka odmówił pomocy i mruczał coś pod nosem! Na końcu trasy otworzył tylko jeden luk bagażowy,musiala wejść do bagażnika i wyciągnąć walizkę z drugiego końca autokaru!!!! Jeśli tak będą wyglądać usługi we fliksbusie większość ludzi chętnie wybierze pociąg kpina!! NIE POLECAM Fluxbusa. Powinnam wrócić do do mu o g. 20.00 a wróciłam o 23.30!
strona 59 z 169
- « poprzednia
- 1 ...
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- nastepna »