Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3145 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Bobi / 2024-06-28 16:18
    Ocena: 2.25 / 5
    Właśnie jadę z Katowic do Torunia opóźniony już na start 30 minut , WiFi szkoda gadać nawet aplikacji ani żadnej stronki nie da się otworzyć zero jakiego kolwiek postoju chodzby 10 min na rosprostowanie kości, zero komfortu 7h z du*ą na siedzeniu ...
    ZaletyBrak
    WadyWyżej wymienione
  • ~CeeDee / 2019-08-08 00:17
    Ocena: 2.25 / 5
    Omijać szerokim łukiem. Opóźnienie, opóźnieniem, opóźnienie pogania.
    ZaletyDowożą jeszcze do celu
    WadyReszta
  • ~czjkwska / 2023-09-07 16:30
    Ocena: 2.25 / 5
    Flixbus okrada ludzi. Chciałam zwrócić bilet i otrzymać zwrot za bilet ponieważ było opóźnienie ponad 30m lecz nikt z Flixbus się tym nie przejął i nie zwrócili kosztów. Musiałam zapłacić za alternatywny transport i liczyłam się z opóźnieniem.
    Wadybrak pomocy od pracowników, opóźnienia
  • ~Diego / 2020-01-05 09:13
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie polecam,kierowcy gburowaci wrecz chamscy,brak Wifi,brak postojow pomimo ze w oczekiwaniu na zmiennika kierowcy czekalismy okolo 30minut nie mozna bylo opuscic autokaru,calkowity brak zaineresowania kierowcow pasazerem.Kiedy po wejsciu na poklad okazalo sie ze moje miejsca za ktore zaplacilam rezerwacje sa zajete a siedzacy tam pasazerowie nie zamierzaja opuscic miejsc pan kierowca powiedzial i co pani poradze.2h opoznienie na trasie Bremen-Katowice.Jazda w nocy z wlaczonym swiatlem ,po mojej prosbie o wylaczenie swiatla pan kierowca z chamskim komentarzem zgasil swiatla na pokladzie dla paserow na doslownie 1h .Katastrofa,Nie polecam!!!!
    ZaletyZadnych.
    WadyBrak postojow,chamstwo kierowcow,brak Wifi
  • ~Docent / 2023-02-12 01:18
    Ocena: 2.25 / 5
    1. Autobus nie zatrzymał się na wskazanym na bilecie stanowisku tylko na innym, przez co nie zdążyłem wsiąść. To jest grubsza sprawa i będę żądał zwrotu pieniędzy.

    2. Innym razem kierowca odmówił wysadzenia mnie na przystanku pomiędzy głównymi miejscowościami, mimo że zajęłoby to bardzo niewiele czasu (przystanek przy drodze) Polityka firmy okazała się ważniejsza od dobra klienta.

    3. Chciałem zapytać o dokładną lokalizację przystanku przez telefon, ale najpierw musiałem odsłuchać idiotycznych klauzul RODO i bramek logicznych, jak w każdej korporacji.

    Ogólnie - korporacja która nie dba o klientów.
    ZaletyAutobusy są czyste
    Wadywojciech.kostowski@gmail.com
  • ~Domi / 2022-07-16 14:30
    Ocena: 2.25 / 5
    Korzystalam z uslug w zeszl roku z Berlin Branderburg-Poznan i bylismy bardzo zadowoleni.kierowcy bardzo mili dlatego w tym roku rez postanowilismy skorzystac ponownie rasama trasa, niestety wielkie rozczarowanie… autobus przyjechal pelny, problem z siedzeniami bo wszystko zajete pomimo tego ze mielismy wykupione siedzenia dla siebie i dziecka nie mielismy gdzie siasc bo ktos zajal nasze miejsca.Kierowca nie byl zainteresowany zeby pomoc, kazal usiasc byle gdzie.wiec moje pytanie brzmi? Dlaczego jest opcja wykupu siedzenia skoro kazdy siada gdzie popadnie i trzeba sie prosic zeby ktos sie przesiadl)gdybym byla sama nie miala bym z tym problemu ale ze byla 12 w nocy i bylam z dzieckiem dlaczego mialam siedziec osobno?
    Ceny dwukrotnie wieksze a usluga niestety bardzo slaba.
  • ~Dominik / 2018-09-28 20:26
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie mili i opryskliwi kierowcy dnia 28.09 z warszawy do rzeszowa kurs z godz 15:45
    Opóźnienie 90min ! Do tego zatrzymują się na poboczu i stoimy nic nikomu nie raczac powiedziec w czym rzecz a pasażerowie siedzą zdębieli. Nie polecam. Pierwszy i OSTATNI RAZ !
    WadyOpoznienia i obsługa nie do przyjecia
  • ~Dominika / 2021-12-22 19:23
    Ocena: 2.25 / 5
    Moja babcia 76 lat czeka na autobus 1.5 godziny. Kto jej kupy kawę, kanapie czy coś? Jak coś jej się stanie to będę wasz gonić do mojej śmierci
  • ~Dru / 2021-11-25 11:20
    Ocena: 2.25 / 5
    #flixbus reklamuje znowu swoje "świetne" usługi. Tak mi to przypomina moją ostatnią z nimi przygodę.

    Nr. Rezerwacji:
    1108114148
    1106299689

    Przejazd w dniu 24 października 2021 roku. Ze Szczecina do Warszawy z przystankiem przesiadkowym we Wrocławiu (tak, trasa genialna).
    Do Wrocławia przyjechaliśmy o czasie (11.15), podróż bardzo przyjemna, mało ludzi. Dostajemy z facetem informacje w apce, że autobus przesiadkowy jest opóźniony 17 min. No nic, siedzimy sobie na peronie i grzecznie czekamy. Co jakiś czas sprawdzam telefon w razie aktualizacji. Autobus teoretycznie powinien być o 12. Wybija południe. Busa nie ma. Informacji na tablicy ani głosowej zapowiedzi też nie. No nic, miał się spóźnić. Patrzymy uważnie na każdy wjeżdżający pojazd i czekamy. 12.30. Nic. Hm, ok, nie pierwszy raz #flixbus spóźnia się więcej niż zapowiedział. Starsza kobieta obok dzwoni do kogoś, że bus do Warszawy nie przyjechał, ale czeka, bo pewnie się spóźni.
    Godzina 13. Nic. Telefon sprawdzam co chwilę. Do obsługi klienta nie da się dodzwonić, bo niedziela. W miedzyczasie przyjeżdżają inne busy, w tym z firmy #flixbus, ale nie nasz.
    Godzina 13.05. Aplikacja się aktualizuje. Wedle niej bus  nie jest już "opóźniony" i jedzie "planowo" (!). Facet idzie do informacji. Po paru minutach wraca z informacją, że w systemie widnieje, że nasz bus był (!) i odjechał. Co k...
    Kupujemy bilety na następny. Ledwo. Yay. Nie będziemy spać na dworcu.

    26 października leci reklamacja x2.

    4 listopada przychodzą odpowiedzi na reklamacje (osobne bilety, bus ten sam)
    Odp nr 1
    (...)
    "W systemie dostrzegamy informację, że inni pasażerowie na tym przystanku zostali odprawieni w sposób prawidłowy i zgodnie z czasem planowanego odjazdu. W tym wypadku nie możemy dokonać zwrotu środków."

    Odp nr 2
    (...)"autobus był opóźniony o 59 min., a wiadomość  z prośbą o zwrot została wysłana do nas już po jego odjeździe, w związku z powyższym, zgodnie z naszym regulaminem niestety nie możemy dokonać zwrotu za niewykorzystany przejazd. Byłoby to możliwe, gdyby opóźnienie autobusu wyniosło powyżej 120 min."

    Obie podpisane jako "Aleksandra z FlixBusa"

    Podsumujmy:
    Stojąc na PRAWIDŁOWYM przystanku ani ja, ani co najmniej 2 inne osoby nie zauważyły autobusu, który JEDNOCZEŚNIE był opóźniony prawie o godzinę ORAZ odjechał o czasie i to jeszcze zabierając pasażerów.
    Zrobił to zaś najwyraźniej teleportując się  niby bus do Hogwartu w tył trasy, żeby spóźnić się i pojawić na miejscu bez informowania kierownika stacji (powtarzam, żadnych informacji na tablicy ani informacji głosowych) po czym magicznie wrocił na swoją "planową" trasę. Hm. Co jest bardziej prawdopodobne. To, czy też raczej fakt, że #flixbus leci sobie w kulki byle tylko nie zwrocić komuś pieniędzy?

    Tak zostawiam na przestrogę.
  • ~Dzorcz / 2019-10-05 16:41
    Ocena: 2.25 / 5
    Jechałem Flexibusem z Eindhoven do Londynu i spowrotem. W jedną stronę trasa względnie dobrze przebiegła, choć baaardzo długo trwała (ponad 9 godzin), ale na to nie mogę narzekać, bo o tym już wiedzialem rezerwując przejazd. Droga powrotna natomiast była tak zorganizowana że czekaliśmy w Dover w środku nocy 3 (!) godziny na prom, gdyż kierowcy zapomnieli go wcześniej zabukować. Byłem bardzo zły i zmęczony, spędziliśmy w podróży powrotnej ponad 12 godzin i obiecałem sobie ze nigdy więcej nie skorzystam z usług tego przewoźnika.
    ZaletyCena
    WadyOrganizacja, niewygodnie
  • ~Edyta / 2019-09-26 07:56
    Ocena: 2.25 / 5
    Toalety w dramatyczny stanie. Mocz wylewajacy ale z toalet brak papieru brak mydla.
    ZaletyCena
    WadyBrud
  • ~F / 2023-11-22 19:58
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie polecam, korzystam również z konkurencyjnych firm, alw z takim chamstwem kierowcy nigdzie się dotąd nie spotkałam
    WadyChamstwo
  • ~Gre / 2023-07-03 16:51
    Ocena: 2.25 / 5
    Autobus spozniony 1 godzinę. Brak jakiejkolwiek informacji. Nie polecam.
    WadySpóźnienie 1 godz
  • ~Greg / 2020-05-25 18:48
    Ocena: 2.25 / 5
    Cóż, muszę wystawić negatywa. Pomimo kursu w rozkładzie został on odwołany 3 dni przed wyjazdem, gdy cała reszta mojej podróży, przesiadek itp. była dostosowana pod kurs Flixbusa. Pieniędzy nie oddali, ale ponownie, jak to mają w zwyczaju, zamienili na kod do wykorzystania w ciągu roku. Zapewne wykorzystam, ale nie tak się powinno traktować klienta.
    ZaletyJak się trafi i kurs dojdzie do skutku to można tanio się przemieścić.
    WadyObsługa klienta
    Odwoływanie kursów bez podania klientowi przyczyny
    Odwoływanie kursów tuż przed wyjazdem
    Brak zwrotów pieniędzy za odwołany kurs
  • ~Hcdt / 2021-07-12 10:07
    Ocena: 2.25 / 5
    Jadąc z Zakopanego autobus opóźniony, zero informacji, ani sms ani przez megafon, to raz, pani sprzedająca bilety nie potrafiła obsługiwać komputera( dworzec zakopane)
    To dość dziwne....zwłaszcza ukraiński kierowca,zapytany o powód opóźnienia, jakoś poskladal zdanie o zepsutych drzwiach na początku autobusu. To żart niesprawnymi autobusami wozicie ludzi?
    W dodatku dodając opinie chcecie abym zachował anonimowość... Jednak wynagacie podania odemnie adresu @ który jest przypisany do moich danych osobowych. Szczerze...
    Każdego dotknęła pandemia ale z takim oszustwem się nie spotkałem...
  • ~Hela / 2023-07-22 13:34
    Ocena: 2.25 / 5
    Witam,podarowałam 21.07 z Modlin do Łódź.Podroz zajęła mi 4,50 godz.to tyle czasu zajęła mi podróż do Stan w obie strony Kierowcy albo nie znali trasy albo urządzili mi wycieczkę agro turystyczna,po wioskach i miasteczkach.Zdecydowanie nie polecam.
    ZaletyDobry autobus
    WadyWydłużenie trasy
  • ~IG / 2022-07-31 12:12
    Ocena: 2.25 / 5
    Jechalem z Londynu do Sieradza z przesiadka w Brukseli. Autobus byl tak opzniony ze nie zdazylismy na kolejny w Brukseli. W trakcie jazdy ja i zona dzwonilismy na infolinie. W weekendy tylko po angielsku! Mowiono nam ze tylko jak dojade do Brukseli mam zadzwonic wtedy bo teraz nie pomoga. Dzwonklimy o 1 w nocy. Jakis gosc z infllinii kaze mi zrobic zdjecie gdzie jestem i wysylac na maila. Zero kontaktu, dzwonilismy po kilka razy. Nie pomogli. Bylem sam w obcym miescie, w bardzo niebezpiecznej dzielnicy. Wszystko trzeb bo samemu zalatwic. A teraz propojuja zwrot 250zl. Zenada!
  • ~Ina / 2019-04-18 20:21
    Ocena: 2.25 / 5
    Posiadajac zakupiony bilet z rezerwacja miejsc, kierowca i tak kazal siadac na wskazanym przez niego miejscu, co wiecej zmienial nam miejsca kilka razy w ciagu podrozy. W autokarze bardzo zimno, nie ogrzewany wogole. Dodatkowo pobieraja oplaty za nadbagaz bez pokwitowania czyli do kieszeni. Siedzenia same sie rozkladaja co utrudnia komfort podrozy
  • ~IWA / 2020-09-17 18:25
    Ocena: 2.25 / 5
    Spóźnione ciągle autobusy nawet o 2 godziny bez informowania klienta. W Regulaminie pisze ze jak się spóźni powyżej 1h to można się starać o zwrot a Pani na infolinii stwierdziła że po 2h
    Ta linia to dramat. Straciłam już kilka razy bilety które porezerwowalam w innych miastach ponieważ się na nie spóźniłam przez flixbus. Zawsze spóźnione
    ZaletyWygoda. Dużo miejsca
    WadyPunktualność zła obsługa kilenta
  • ~Jacek / 2019-08-30 18:36
    Ocena: 2.25 / 5
    Kurs z Poznania do Karpacza w dniu 26.08.2019. Załamka. 120 minut spóźnienia. Kierowca przyjechał na przystanek początkowy 15 minut po planowanym odjeździe.Wyglądało jakby 5 minut wcześniej wstał z łóżka. Później tylko gorzej - zepsuta toaleta, przymusowe postoje, na których pasażerowie musieli czekać na kierowcą, aż spali papierosa i skończy rozmowy telefoniczne. Trwało to nawet jednorazowo 15 minut. Etekt taki, że zamiast 5 godzin jechaliśmy 7.Żadnych przeprosin, nie mówiąc o częściowym zwrocie kosztów. Kierowca stwierdził tylko, że nigdy nie udało mu się dojechać planowo. To miało nas pocieszyć...
    WadyPunktualność
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5084
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3145
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 867
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 357
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.95, ilość opinii: 338
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4620
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4467
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3935
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3503
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2992