Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3145 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~. / 2024-05-01 14:42
    Ocena: 2.25 / 5
    Jechałam już nie pierwszy raz, ale teraz 1.05 2024 masakra, trasa zmieniona ,jechaliśmy długo.
    Oprócz tego Flix Bus zmiana trasę i godziny wyjazdu jak im pasuje , na pasażerów zero szacunku.
    Dziękuje że informujecie zmiany.
    ZaletyNie ma
    WadyJesteś mega nie zadowolona, zła. Godziny nie te co powinny ,spóźnienia.
    Zero szacunku zeroo
  • ~A. / 2019-03-16 20:23
    Ocena: 2.25 / 5
    Zostalam obrazona przez kierowce
    Zero przeprosin za opoznienie
    Za anulowanie przejazdow nie dostalam vouchera ani pieniędzy
    ZaletyCeny
    WadyNiemila obsluga zarowno w Polsce jak i we Francji
  • ~Aaaaaaaa / 2024-10-20 14:19
    Ocena: 2.25 / 5
    Dnia 17.10 kurs z Wrocławia do Norymbergi jeden ze starszych kierowców od początku rozpoczęcia trasy bardzo nerwowy i głośny.
    Po wyjedzie z Wrocławia chodził i chyba liczyl pasażerów, kazał zapinać pasy bezpieczeństwa to może akurat fajne dla własnego bezpieczeństwa.
    Niestety dalsza podróż to koszmar.
    Siedziałam na miejscu 1A nie dało się nie słyszeć o czym ten starszy Pan opowiada od złego szefa do katastrofalnej firmy. Potem zaczęła się nagonka na drugiego kierowcę, pospiesznie, komentowanie itp. Między dwoma kierowcami wywołała się sprzeczka. Gdy starszy Pan zasiadł za kierownicę to był horror, szarpanie,ostre hamownie i oczywiście głośne komentarze.
    Często jeżdżę tą linią ale z tymi Panami nie miałam nigdy przyjemności i mam nadzieję że więcej ich nie spotkam .
    WadyStarszy kierowca w czapce z daszkiem
  • ~ac3c3e / 2018-03-27 10:25
    Ocena: 2.25 / 5
    Brak możliwości rezerwacji wybranych miejsc skutkuje dantejskimi scenami przed wejściem do autobusu - każdy rozpycha się łokciami żeby tylko wsiąść wcześniej i zająć lepsze miejsce. Zwłaszcza jeśli podróżuje się w grupie i chce się spędzić te 5-6h podróży ze znajomymi a nie losowymi osobami.
    Zaletyniska cena biletów
    obsługa wielu miast
    Wadybrak możliwość rezerwacji miejsc
  • ~Adam / 2018-07-27 18:40
    Ocena: 2.25 / 5
    Przystanek autobusowy w Zakopanem bez znaczenia człowiek lata i szuka skąd ma odjechać kontakt telefoniczny nie możliwy!!!!!! Tragedia!!!!!
    WadyBrak opisu przystanku
  • ~Adrian / 2023-06-16 15:28
    Ocena: 2.25 / 5
    W taką pogodę puszczają zepsute autokary bez klimatyzacji. Jutro zgłaszam to. Jesteście chorzy wysyłajac autokar bez klimatyzacji.
  • ~Agata / 2018-08-13 00:00
    Ocena: 2.25 / 5
    Skorzystalam z uslug Flixbus na trasie Szczecin-Wroclaw tylko ze wzgledu na brak wolnych miejsc w pociagu. Mialo byc wygodnie, z klimatyzacja, internetem i w czasie podobnym do kolei. Jechalam z 4 letnim dzieckiem i niestety zaluje wyboru przewoznika. Jak juz inni wspominali klimatyzacja nastawiona chyba na potrzeby kierowcy ktory jechal w koszuli z dlugim rekawem, niestety ja i dziecko przy temp na zewnatrz 35 st wymarzlysmy wewnatrz autokaru. Wi-fi dzialajace w bardzo ograniczonym zakresie (wrecz nieprzydatne) ale najwiekszy minus to prawie 2 godzinne opóźnienie, o ktorym kierowca nie byl laskaw poinformowac. Nie znalam wczesniej tej trasy wiec nie mialam pojecia jak wielkie jest opoznienie, przez co znajomi ktorzy mnie odbierali rowniez z malym dzieckiem czekali na dworcu bez sensu. Dodam ze byl weekend, ruch niewielki, niestety kierowca pogubil droge i musial zawracac.
    Zaletywolne miejsce
    Wady- zimno (zbyt mocna klimatyzacja)
    - brak internetu
    - opoznienie
    - lekcewazenie klienta
  • ~Agata / 2022-08-21 13:38
    Ocena: 2.25 / 5
    Najpierw trasa Wroclaw Kołobrzeg potem droga powrotna z Kołobrzegu do Wrocławia. Oba przejazdy oceniam bardzo zle. Przede wszystkim kierowcy w ogole nie przejmują sie jazda w zgodzie z obowiązującymi przepisamii. Jazda powyżej ustalonej prędkości zarówno na autostradach jak i na wąskich dwupasmowych, kiepskich drogach. Podjeżdżanie pod inne auta, wyprzedzanie na dwóch ciągłych. Gdyby cokolwiek poszło nie tak wypadek miałby finał jak ten w Chorwacji! Człowiek w ogole nie moze czuć sie bezpiecznie. Kolejna sprawa jest bardzo niemiła obsługa. Druga trasa była jeszcze jako taka ale Wrocław Kołobrzeg w nocy z 6 na 7 sierpnia brak mi slow…jechało dwóch starszych Panów po 70-tce. Jeden wyższy jeszcze ok drugi niski gbur bez żadnej kultury. Pan nadaje sie do jazdy na tirach. Ewidentnie w samotności. Bo w kontakcie z drugim człowiekiem przez tyle lat jakos nie nauczył sie nawet podstawowych zasad kultury. Burczenie, brzydkie odzywki do pasażerów, rownież do drugiego kierowcy. Zwróciłam mu uwagę ze mój pas nie działa. Było dzien po wypadku w Chorwacji. Gbur popatrzył i stwierdził ze pas sie zaciął i będę jechac bez pasa. I wrócil na swoje miejsce. Chamstwo, brak dbania o komfort przejazdu, niebezpieczna jazda plus smród z toalety. Nie dziekuje, nie polecam i nigdy więcej nie skorzystam.
    ZaletyCena jest niska
    WadyChamstwo, brak kultury, niebezpieczna jazda, łamanie przepisów drogowych!
  • ~Agiii / 2018-07-15 18:31
    Ocena: 2.25 / 5
    Jestem osobą bardzo tolerancyjną pomimo wszystko stwiedzam, że Polski/Bus był i wiele bardziej komfortowy, wygodny, czysty i po prostu przyjazny !
    ZaletyEwentualnie czas przejazdu...
    WadyNiewygodne siedzenia
    Zbyt wąsko
    Zbyt jasno
    Po prostu brzydko i zwyczajnie jak w przeciętnym PKS
  • ~Agnieszka / 2018-06-03 22:05
    Ocena: 2.25 / 5
    30.05.2018 środa bilet kupiony na trasie Katowice/Wrocław. Flix miał być w Kato o 16.20, ale sms oznajmił, że spóżni się 20 min. Z 20 min zrobiło się 50 min. I tylko dzięki późniejszej godzinie pociągu z Wrocławia do Wałbrzycha zdążyłam na przesiadkę. Powrót 03.06.2018 bilet zakupiony na 16.30 trasa Wrocław/Katowice. Przed 16 pierwszy sms o opóźnieniu autobusu o 1 godzinę i 45 min. Ruszyłam do informacji, a Pani oznajmiła, że mam sobie sama przebukować bilet skoro kupowałam przez stronę, a nie u niej. Chamstwo i żenada. Gdy ustawiłam ją do pionu mówiąc, że to kpina, a dostępu do internetu nie mam łaskawie sprawdziła mi, że w innych autobusach nie ma już miejsca. Jednocześnie odburknęła, że to nie jej wina, iż na trasie są opóźnienia. Krew się we mnie zagotowała i powiedziałam co myślę. To ją chyba zmobilizowało i podpowiedziała mi o ukraińskim autobusie odjeżdżającym o 16 w stronę Katowic. Na ostatnią chwilę ubłagałam kierowcę i za 20 zł wziął mnie ze sobą. W trakcie jazdy otrzymałam kolejnego smsa o jeszcze dłuższym opóźnieniu, a mianowicie 2h55min. Jednocześnie sms zawierał informację o możliwości odzyskania kosztów więc od razu napisałam wiadomość. Po zaakceptowaniu pojawił się komunikat, iż odpowiedź z ich strony może potrwać kilka dni i aby nie powielać tych samych wiadomości. Z ukraińskim przewoźnikiem dotarłam do Katowic zgodnie z planem i zdążyłam na przesiadkę do domu. W momencie gdy opuszczałam ich autobus otrzymałam trzeciego smsa z informacją iż mój kurs jest opóźnionu o 3h25 min. Czekając na linię P16 z Wrocławia do Katowic obawiam się, że nie wyjechałabym do rana. Teraz jestem w domu i otrzymałam automatycznego maila, iż mogę otrzymać voucher, a jeśli chcę zwrot gotówki to mam kliknąć w link. Odesłało mnie do strony kontaktowej, z której już wcześniej napisałam do nich reklamację. Teraz nie wiem czy pisać jeszcze raz czy nie powielać tak jak prosili we wcześniejszym komunikacie. Czytając inne opinie dzwonić jeszcze nie próbowałam bo polscy konsultanci odbierają tylko do 20:00. Spróbuję jutro z samego rana i okaże się czy odzyskam kwotę za bilet. Na zadośćuczynienie nawet nie liczę, a tymczasem nie polecam. Opóżnienia, opryskliwa obsługa, brak żadnej alternatywy w postaci dodatkowego autobusu w sytuacjach wielogodzinnego opóźnienia. Jeśli nie otrzymam zwrotu kosztów dojdzie jeszcze do tego kolejny minus, a tym czasem czekam jak rozwinie się sytuacja w kwestii zwrotu gotówki...
    ZaletyBrak
    WadyWszystko co możliwe
  • ~Alicja / 2023-09-11 18:19
    Ocena: 2.25 / 5
    Kierowca w ogóle nie panował nad chaosem w autobusie. Wpuszczał ludzi jak popadnie nie pilnując wyznaczonych i wcześniej zarezerwowanych miejsc, każdy siedział gdzie popadnie. Autobus jechał cała noc, a mimo to ciagle było głośno, było święcone światło, ciagle ktoś chodził. Kierowca nie podejmował nawet żadnych prób pomocny w przesiadania lub uciszenia uciążliwych podróżnych. Jego odpowiedź na wszystko brzmiała „nie wiem”. Bagaże były w całkiem innym miejscu niż na początku, a kierowca który w teorii miał śmiało pomoc w wyjęciu ich - stał i patrzył jak męczę się, żeby wszystkie bagaże przesunąć.
    ZaletyBrak
    WadyGłośno, brak pomocny, dopłacanie za miejsca które i tak są zajęte, bardzo męcząca podróż.
  • ~Andrzej Wit / 2019-06-13 12:29
    Ocena: 2.25 / 5
    Drobnostka - Rzeszów- Warszawa 12.06.2019 - bilety owszem sprzedano dwa, ale na miejscach 2c i 2d - były schody!!! Kierowcę to nie interesowało. Nagminnie nie są myte przednie szyby w pietrowych autobusach - samo rozbryzgane robactwo. Klimatyzacja - wolne żarty - owszem działała ale na półkach na bagaże - termos z ciepłą kawą położony na tej półce do Radomia przemienił się w kawę mrożoną. Autobus prawie trup - lekka górka i już kłopoty z podjechaniem. Ach ręce opadają
    ZaletyPunktualnie co do minuty
    WadyFizyczny brak miejsc sprzedanych, brak klimatyzacji, potwornie brudne szyby
  • ~Anet / 2023-08-23 16:24
    Ocena: 2.25 / 5
    Brak miejsc zgodnie z biletem doslownie brak bilet na miejsce 15 a ostatnie dwa rzędy 14 i 20... rozsadzanie pasazerow po kątach bo zmienili autokar i numeracja nie ma nic z tym co jest na bilecie, przez co powstaje dodatkowy nieład z pasazerami bez biletów poniewaz nie mozna doliczyc sie jakichkolwiek miejsc
  • ~Ania / 2023-06-28 12:10
    Ocena: 2.25 / 5
    Odwołano mi rezerwację 6 godzin przed podróżą. Z Kudowy do Warszawy nie ma innego, bezpośredniego połączenia. Koszt alternatywnej podróży był dwukrotnie wyższy.
    Podróż trudniejsza, ponieważ była z dwiema przesiadkami. Poniosłam dodatkowe koszty taksówki, żeby zdążyć na pociąg. Na infolinię Flixbusa nie mogłam dodzwonić się przez 40 min. Nie ma żadnej rekompensaty. Zobaczymy jak będzie ze zwrotem za podróż.
  • ~Anna / 2022-12-18 11:12
    Ocena: 2.25 / 5
    Właśnie jadę z Krakowa do Radomia busem i muszę przyznać że często korzystamy z tej formy przejazdu ale pierwszy raz siedziałam tuż za kierownicą. Co mnie przeraziło to kierowca ledwo ruszył z Krakowa o 8.35 i tylko siadł za kierownicą i co prowadził i zajmował się swoimi telefonem komórkowym który leżał na kierownicy autokaru i coś w nim robił. Przerażenie gdzie jest zima śnieg i koszmar dlań mnie. Nie odpowiedzialne z jego strony.
  • ~Anonim / 2022-10-31 11:07
    Ocena: 2.25 / 5
    NIE polecam tego przewoźnika. Chamstwo, problemy z komunikacją, brak możliwości zmiany godziny trasy,skoro błąd nastąpił z winy kierowcy. Nieuprzejmy kierowcy. Porazka!
    ZaletyAutokar przyjechał nq czas. 1 kierowca był bardzo pomocny i uprzejmy. Bez zarzutu. Trasa do połowy była bezpieczna i zgodna z trasa.
    WadyPo zmianie kierowcy zaczął się dylemat. Kierowca był nieuprzejmy, nie mogłam uzyskać żadnej informacji kiedy dotrę na miejsce! Kierowca doprowadził do opóźnienia, efekt był taki ze nie zdążyłam na kolejny autokar. Nie interesowało go to. Dzwoniąc na infolinię mialam dosc duży problem,aby zmienić godzinę 2 autokaru. Po batalii zmieniłam godzinę efekt był taki ze musiałam czekać na drugi autokar 2,5h w Warszawie w środku nocy! Kolejny 3 Kierowca był nieuprzejmy i chamski. Poprosiłam go o pomoc z walizka odmówił pomocy i mruczał coś pod nosem! Na końcu trasy otworzył tylko jeden luk bagażowy,musiala wejść do bagażnika i wyciągnąć walizkę z drugiego końca autokaru!!!! Jeśli tak będą wyglądać usługi we fliksbusie większość ludzi chętnie wybierze pociąg kpina!! NIE POLECAM Fluxbusa. Powinnam wrócić do do mu o g. 20.00 a wróciłam o 23.30!
  • ~Barbara / 2022-06-30 04:24
    Ocena: 2.25 / 5
    Wielokrotnie dokonywalam zakupow w internecie..jeszcze nigdy nie padlam ofiara oszustwa so czasu kontaktu z firma flixbus.NIE POLECAM
    ZaletyBRAK
  • ~Bartek / 2022-07-30 20:26
    Ocena: 2.25 / 5
    Dziś jechałem Flixem z Warszawy do Mielna i mam takie spostrzeżenia. Autobus załadowany na full ale wiadomo sezon urlopowy. Kierowca jadący z Warszawy starszy siwy pań wielki mruk. Patrzy na pasażerów jakby byli jego wrogami. Ale najlepsze przed nami. W toruniu robi się taki tłok że ludzie stoją. W Flixe ludzie stoją. Wyobrażacie sobie. Jest też tajemniczy pań w Białej koszuli. Obeznani w temacie wuedza że to kierowca drugi. Wsiadł i trochę się zaczął interesować. Ludzi stojących gdzieś usadowił. Jak to zrobił nie wiem. Ale sam siadł na podłogę. Teraz najlepsze. Bydgoszcz. Okazuje się że miejsc jest o trzy za mało. Ale do akcji wkracza Pan w Białej koszuli. Zaczęła się jego zmiana i jego rządy. W sensie pozytywnym. Poinformował ludzi co się wydarzy w Bydgoszczy. Czyli przerwa, posadzenie pasażerów na ich miejscach zgodnych z biletem . Po ci przerwa byłą? Gość w Białej koszuli zrobił pozadek w kibelku bo tam syf był niesamowity. Następnie ustawił drugiego kierowcę który wsiadał w Bydgoszczy i zrobił pozadki na pokładzie czyli usadzil pasażerów i przede wszystkim wyrzucił ludzi beż biletów. Tak bez biletów. Jak się okazało gość z Warszawy zabrał tyle lewych pasażerów ze zabrakło miejsc dla tych z biletami. Do tego wciskał kity Białej koszuli o zagubionych biletach. Białą koszula nie w ciebie bita chce sprawdzić w aplikacji. Miną kierowcy z Warszawy bezcenna. Zabiera gapiwiczow I za autobusem oddaje kasę. Co za dupek. Mimo opóźnienia zrobiło się przyjemniej. Panowie kierowcy przekazywali na bieżąco info co Sue dzieje i gdzie jesteśmy. Brawo dla nich. Białą koszula cool. Drugi Pan mógłby podrosnąć poziom. Starał się No i białą koszula go dyscyplinowała. Mógłby też jeździć mniej brawurowo. Ci kierowcy przedstawili się Ale nie pamiętam ich imion. Ale z białą koszulą na pokładzie Super. Oby więcej takich było.
    ZaletyBiałą koszula
    Elokwencją kierowcy w Białej koszuli. Jesyny
    WadyKierowca z Warszawy porażka kręci lewe interesy
  • ~Bartosz / 2021-07-23 20:28
    Ocena: 2.25 / 5
    Odwoływane przejazdy. Alternatywy z dojazdem w środku nocy wymuszające taksówki. Deklaracja bezpłatnego przejazdu z którego potem się wycofują. Komunikacja z biurem trwa 2 tygodnie i odpowiadają jakby nie czytali treści skarg. Żenujące i nieuczciwe.
    WadyOdwoływanie przejazdów bez przyczyny. Wprowadzanie pasażerów w błąd. Fatalne biuro obsługi klienta.
  • ~Birus / 2023-05-11 17:13
    Ocena: 2.25 / 5
    Przyjazd spóźniony o 20min.
    Przejazd dłuższy o godzinę.
    Nieczynna toaleta.
    Nieplanowany przystanek dla 1 pasażera
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5084
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3145
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 867
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 357
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.95, ilość opinii: 338
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4620
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4467
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3935
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3503
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2992