Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3117 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Andrzej Wit / 2019-06-13 12:29
    Ocena: 2.25 / 5
    Drobnostka - Rzeszów- Warszawa 12.06.2019 - bilety owszem sprzedano dwa, ale na miejscach 2c i 2d - były schody!!! Kierowcę to nie interesowało. Nagminnie nie są myte przednie szyby w pietrowych autobusach - samo rozbryzgane robactwo. Klimatyzacja - wolne żarty - owszem działała ale na półkach na bagaże - termos z ciepłą kawą położony na tej półce do Radomia przemienił się w kawę mrożoną. Autobus prawie trup - lekka górka i już kłopoty z podjechaniem. Ach ręce opadają
    ZaletyPunktualnie co do minuty
    WadyFizyczny brak miejsc sprzedanych, brak klimatyzacji, potwornie brudne szyby
  • ~Anet / 2023-08-23 16:24
    Ocena: 2.25 / 5
    Brak miejsc zgodnie z biletem doslownie brak bilet na miejsce 15 a ostatnie dwa rzędy 14 i 20... rozsadzanie pasazerow po kątach bo zmienili autokar i numeracja nie ma nic z tym co jest na bilecie, przez co powstaje dodatkowy nieład z pasazerami bez biletów poniewaz nie mozna doliczyc sie jakichkolwiek miejsc
  • ~Ania / 2023-06-28 12:10
    Ocena: 2.25 / 5
    Odwołano mi rezerwację 6 godzin przed podróżą. Z Kudowy do Warszawy nie ma innego, bezpośredniego połączenia. Koszt alternatywnej podróży był dwukrotnie wyższy.
    Podróż trudniejsza, ponieważ była z dwiema przesiadkami. Poniosłam dodatkowe koszty taksówki, żeby zdążyć na pociąg. Na infolinię Flixbusa nie mogłam dodzwonić się przez 40 min. Nie ma żadnej rekompensaty. Zobaczymy jak będzie ze zwrotem za podróż.
  • ~Anna / 2022-12-18 11:12
    Ocena: 2.25 / 5
    Właśnie jadę z Krakowa do Radomia busem i muszę przyznać że często korzystamy z tej formy przejazdu ale pierwszy raz siedziałam tuż za kierownicą. Co mnie przeraziło to kierowca ledwo ruszył z Krakowa o 8.35 i tylko siadł za kierownicą i co prowadził i zajmował się swoimi telefonem komórkowym który leżał na kierownicy autokaru i coś w nim robił. Przerażenie gdzie jest zima śnieg i koszmar dlań mnie. Nie odpowiedzialne z jego strony.
  • ~Anonim / 2022-10-31 11:07
    Ocena: 2.25 / 5
    NIE polecam tego przewoźnika. Chamstwo, problemy z komunikacją, brak możliwości zmiany godziny trasy,skoro błąd nastąpił z winy kierowcy. Nieuprzejmy kierowcy. Porazka!
    ZaletyAutokar przyjechał nq czas. 1 kierowca był bardzo pomocny i uprzejmy. Bez zarzutu. Trasa do połowy była bezpieczna i zgodna z trasa.
    WadyPo zmianie kierowcy zaczął się dylemat. Kierowca był nieuprzejmy, nie mogłam uzyskać żadnej informacji kiedy dotrę na miejsce! Kierowca doprowadził do opóźnienia, efekt był taki ze nie zdążyłam na kolejny autokar. Nie interesowało go to. Dzwoniąc na infolinię mialam dosc duży problem,aby zmienić godzinę 2 autokaru. Po batalii zmieniłam godzinę efekt był taki ze musiałam czekać na drugi autokar 2,5h w Warszawie w środku nocy! Kolejny 3 Kierowca był nieuprzejmy i chamski. Poprosiłam go o pomoc z walizka odmówił pomocy i mruczał coś pod nosem! Na końcu trasy otworzył tylko jeden luk bagażowy,musiala wejść do bagażnika i wyciągnąć walizkę z drugiego końca autokaru!!!! Jeśli tak będą wyglądać usługi we fliksbusie większość ludzi chętnie wybierze pociąg kpina!! NIE POLECAM Fluxbusa. Powinnam wrócić do do mu o g. 20.00 a wróciłam o 23.30!
  • ~Barbara / 2022-06-30 04:24
    Ocena: 2.25 / 5
    Wielokrotnie dokonywalam zakupow w internecie..jeszcze nigdy nie padlam ofiara oszustwa so czasu kontaktu z firma flixbus.NIE POLECAM
    ZaletyBRAK
  • ~Bartek / 2022-07-30 20:26
    Ocena: 2.25 / 5
    Dziś jechałem Flixem z Warszawy do Mielna i mam takie spostrzeżenia. Autobus załadowany na full ale wiadomo sezon urlopowy. Kierowca jadący z Warszawy starszy siwy pań wielki mruk. Patrzy na pasażerów jakby byli jego wrogami. Ale najlepsze przed nami. W toruniu robi się taki tłok że ludzie stoją. W Flixe ludzie stoją. Wyobrażacie sobie. Jest też tajemniczy pań w Białej koszuli. Obeznani w temacie wuedza że to kierowca drugi. Wsiadł i trochę się zaczął interesować. Ludzi stojących gdzieś usadowił. Jak to zrobił nie wiem. Ale sam siadł na podłogę. Teraz najlepsze. Bydgoszcz. Okazuje się że miejsc jest o trzy za mało. Ale do akcji wkracza Pan w Białej koszuli. Zaczęła się jego zmiana i jego rządy. W sensie pozytywnym. Poinformował ludzi co się wydarzy w Bydgoszczy. Czyli przerwa, posadzenie pasażerów na ich miejscach zgodnych z biletem . Po ci przerwa byłą? Gość w Białej koszuli zrobił pozadek w kibelku bo tam syf był niesamowity. Następnie ustawił drugiego kierowcę który wsiadał w Bydgoszczy i zrobił pozadki na pokładzie czyli usadzil pasażerów i przede wszystkim wyrzucił ludzi beż biletów. Tak bez biletów. Jak się okazało gość z Warszawy zabrał tyle lewych pasażerów ze zabrakło miejsc dla tych z biletami. Do tego wciskał kity Białej koszuli o zagubionych biletach. Białą koszula nie w ciebie bita chce sprawdzić w aplikacji. Miną kierowcy z Warszawy bezcenna. Zabiera gapiwiczow I za autobusem oddaje kasę. Co za dupek. Mimo opóźnienia zrobiło się przyjemniej. Panowie kierowcy przekazywali na bieżąco info co Sue dzieje i gdzie jesteśmy. Brawo dla nich. Białą koszula cool. Drugi Pan mógłby podrosnąć poziom. Starał się No i białą koszula go dyscyplinowała. Mógłby też jeździć mniej brawurowo. Ci kierowcy przedstawili się Ale nie pamiętam ich imion. Ale z białą koszulą na pokładzie Super. Oby więcej takich było.
    ZaletyBiałą koszula
    Elokwencją kierowcy w Białej koszuli. Jesyny
    WadyKierowca z Warszawy porażka kręci lewe interesy
  • ~Bartosz / 2021-07-23 20:28
    Ocena: 2.25 / 5
    Odwoływane przejazdy. Alternatywy z dojazdem w środku nocy wymuszające taksówki. Deklaracja bezpłatnego przejazdu z którego potem się wycofują. Komunikacja z biurem trwa 2 tygodnie i odpowiadają jakby nie czytali treści skarg. Żenujące i nieuczciwe.
    WadyOdwoływanie przejazdów bez przyczyny. Wprowadzanie pasażerów w błąd. Fatalne biuro obsługi klienta.
  • ~Birus / 2023-05-11 17:13
    Ocena: 2.25 / 5
    Przyjazd spóźniony o 20min.
    Przejazd dłuższy o godzinę.
    Nieczynna toaleta.
    Nieplanowany przystanek dla 1 pasażera
  • ~Bobi / 2024-06-28 16:18
    Ocena: 2.25 / 5
    Właśnie jadę z Katowic do Torunia opóźniony już na start 30 minut , WiFi szkoda gadać nawet aplikacji ani żadnej stronki nie da się otworzyć zero jakiego kolwiek postoju chodzby 10 min na rosprostowanie kości, zero komfortu 7h z du*ą na siedzeniu ...
    ZaletyBrak
    WadyWyżej wymienione
  • ~CeeDee / 2019-08-08 00:17
    Ocena: 2.25 / 5
    Omijać szerokim łukiem. Opóźnienie, opóźnieniem, opóźnienie pogania.
    ZaletyDowożą jeszcze do celu
    WadyReszta
  • ~czjkwska / 2023-09-07 16:30
    Ocena: 2.25 / 5
    Flixbus okrada ludzi. Chciałam zwrócić bilet i otrzymać zwrot za bilet ponieważ było opóźnienie ponad 30m lecz nikt z Flixbus się tym nie przejął i nie zwrócili kosztów. Musiałam zapłacić za alternatywny transport i liczyłam się z opóźnieniem.
    Wadybrak pomocy od pracowników, opóźnienia
  • ~Diego / 2020-01-05 09:13
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie polecam,kierowcy gburowaci wrecz chamscy,brak Wifi,brak postojow pomimo ze w oczekiwaniu na zmiennika kierowcy czekalismy okolo 30minut nie mozna bylo opuscic autokaru,calkowity brak zaineresowania kierowcow pasazerem.Kiedy po wejsciu na poklad okazalo sie ze moje miejsca za ktore zaplacilam rezerwacje sa zajete a siedzacy tam pasazerowie nie zamierzaja opuscic miejsc pan kierowca powiedzial i co pani poradze.2h opoznienie na trasie Bremen-Katowice.Jazda w nocy z wlaczonym swiatlem ,po mojej prosbie o wylaczenie swiatla pan kierowca z chamskim komentarzem zgasil swiatla na pokladzie dla paserow na doslownie 1h .Katastrofa,Nie polecam!!!!
    ZaletyZadnych.
    WadyBrak postojow,chamstwo kierowcow,brak Wifi
  • ~Docent / 2023-02-12 01:18
    Ocena: 2.25 / 5
    1. Autobus nie zatrzymał się na wskazanym na bilecie stanowisku tylko na innym, przez co nie zdążyłem wsiąść. To jest grubsza sprawa i będę żądał zwrotu pieniędzy.

    2. Innym razem kierowca odmówił wysadzenia mnie na przystanku pomiędzy głównymi miejscowościami, mimo że zajęłoby to bardzo niewiele czasu (przystanek przy drodze) Polityka firmy okazała się ważniejsza od dobra klienta.

    3. Chciałem zapytać o dokładną lokalizację przystanku przez telefon, ale najpierw musiałem odsłuchać idiotycznych klauzul RODO i bramek logicznych, jak w każdej korporacji.

    Ogólnie - korporacja która nie dba o klientów.
    ZaletyAutobusy są czyste
    Wadywojciech.kostowski@gmail.com
  • ~Domi / 2022-07-16 14:30
    Ocena: 2.25 / 5
    Korzystalam z uslug w zeszl roku z Berlin Branderburg-Poznan i bylismy bardzo zadowoleni.kierowcy bardzo mili dlatego w tym roku rez postanowilismy skorzystac ponownie rasama trasa, niestety wielkie rozczarowanie… autobus przyjechal pelny, problem z siedzeniami bo wszystko zajete pomimo tego ze mielismy wykupione siedzenia dla siebie i dziecka nie mielismy gdzie siasc bo ktos zajal nasze miejsca.Kierowca nie byl zainteresowany zeby pomoc, kazal usiasc byle gdzie.wiec moje pytanie brzmi? Dlaczego jest opcja wykupu siedzenia skoro kazdy siada gdzie popadnie i trzeba sie prosic zeby ktos sie przesiadl)gdybym byla sama nie miala bym z tym problemu ale ze byla 12 w nocy i bylam z dzieckiem dlaczego mialam siedziec osobno?
    Ceny dwukrotnie wieksze a usluga niestety bardzo slaba.
  • ~Dominik / 2018-09-28 20:26
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie mili i opryskliwi kierowcy dnia 28.09 z warszawy do rzeszowa kurs z godz 15:45
    Opóźnienie 90min ! Do tego zatrzymują się na poboczu i stoimy nic nikomu nie raczac powiedziec w czym rzecz a pasażerowie siedzą zdębieli. Nie polecam. Pierwszy i OSTATNI RAZ !
    WadyOpoznienia i obsługa nie do przyjecia
  • ~Dominika / 2021-12-22 19:23
    Ocena: 2.25 / 5
    Moja babcia 76 lat czeka na autobus 1.5 godziny. Kto jej kupy kawę, kanapie czy coś? Jak coś jej się stanie to będę wasz gonić do mojej śmierci
  • ~Dru / 2021-11-25 11:20
    Ocena: 2.25 / 5
    #flixbus reklamuje znowu swoje "świetne" usługi. Tak mi to przypomina moją ostatnią z nimi przygodę.

    Nr. Rezerwacji:
    1108114148
    1106299689

    Przejazd w dniu 24 października 2021 roku. Ze Szczecina do Warszawy z przystankiem przesiadkowym we Wrocławiu (tak, trasa genialna).
    Do Wrocławia przyjechaliśmy o czasie (11.15), podróż bardzo przyjemna, mało ludzi. Dostajemy z facetem informacje w apce, że autobus przesiadkowy jest opóźniony 17 min. No nic, siedzimy sobie na peronie i grzecznie czekamy. Co jakiś czas sprawdzam telefon w razie aktualizacji. Autobus teoretycznie powinien być o 12. Wybija południe. Busa nie ma. Informacji na tablicy ani głosowej zapowiedzi też nie. No nic, miał się spóźnić. Patrzymy uważnie na każdy wjeżdżający pojazd i czekamy. 12.30. Nic. Hm, ok, nie pierwszy raz #flixbus spóźnia się więcej niż zapowiedział. Starsza kobieta obok dzwoni do kogoś, że bus do Warszawy nie przyjechał, ale czeka, bo pewnie się spóźni.
    Godzina 13. Nic. Telefon sprawdzam co chwilę. Do obsługi klienta nie da się dodzwonić, bo niedziela. W miedzyczasie przyjeżdżają inne busy, w tym z firmy #flixbus, ale nie nasz.
    Godzina 13.05. Aplikacja się aktualizuje. Wedle niej bus  nie jest już "opóźniony" i jedzie "planowo" (!). Facet idzie do informacji. Po paru minutach wraca z informacją, że w systemie widnieje, że nasz bus był (!) i odjechał. Co k...
    Kupujemy bilety na następny. Ledwo. Yay. Nie będziemy spać na dworcu.

    26 października leci reklamacja x2.

    4 listopada przychodzą odpowiedzi na reklamacje (osobne bilety, bus ten sam)
    Odp nr 1
    (...)
    "W systemie dostrzegamy informację, że inni pasażerowie na tym przystanku zostali odprawieni w sposób prawidłowy i zgodnie z czasem planowanego odjazdu. W tym wypadku nie możemy dokonać zwrotu środków."

    Odp nr 2
    (...)"autobus był opóźniony o 59 min., a wiadomość  z prośbą o zwrot została wysłana do nas już po jego odjeździe, w związku z powyższym, zgodnie z naszym regulaminem niestety nie możemy dokonać zwrotu za niewykorzystany przejazd. Byłoby to możliwe, gdyby opóźnienie autobusu wyniosło powyżej 120 min."

    Obie podpisane jako "Aleksandra z FlixBusa"

    Podsumujmy:
    Stojąc na PRAWIDŁOWYM przystanku ani ja, ani co najmniej 2 inne osoby nie zauważyły autobusu, który JEDNOCZEŚNIE był opóźniony prawie o godzinę ORAZ odjechał o czasie i to jeszcze zabierając pasażerów.
    Zrobił to zaś najwyraźniej teleportując się  niby bus do Hogwartu w tył trasy, żeby spóźnić się i pojawić na miejscu bez informowania kierownika stacji (powtarzam, żadnych informacji na tablicy ani informacji głosowych) po czym magicznie wrocił na swoją "planową" trasę. Hm. Co jest bardziej prawdopodobne. To, czy też raczej fakt, że #flixbus leci sobie w kulki byle tylko nie zwrocić komuś pieniędzy?

    Tak zostawiam na przestrogę.
  • ~Dzorcz / 2019-10-05 16:41
    Ocena: 2.25 / 5
    Jechałem Flexibusem z Eindhoven do Londynu i spowrotem. W jedną stronę trasa względnie dobrze przebiegła, choć baaardzo długo trwała (ponad 9 godzin), ale na to nie mogę narzekać, bo o tym już wiedzialem rezerwując przejazd. Droga powrotna natomiast była tak zorganizowana że czekaliśmy w Dover w środku nocy 3 (!) godziny na prom, gdyż kierowcy zapomnieli go wcześniej zabukować. Byłem bardzo zły i zmęczony, spędziliśmy w podróży powrotnej ponad 12 godzin i obiecałem sobie ze nigdy więcej nie skorzystam z usług tego przewoźnika.
    ZaletyCena
    WadyOrganizacja, niewygodnie
  • ~Edyta / 2019-09-26 07:56
    Ocena: 2.25 / 5
    Toalety w dramatyczny stanie. Mocz wylewajacy ale z toalet brak papieru brak mydla.
    ZaletyCena
    WadyBrud
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 5041
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3117
Sindbad
Ocena: 2.39, ilość opinii: 860
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.93, ilość opinii: 331
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4550
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3916
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2963