ZaletyProblemy z zakupem z winy przewoźnika, tragiczna infolinia
strona 54 z 171
- « poprzednia
- 1 ...
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- nastepna »
-
~Joanna / 2022-07-28 12:59Ocena: 2.50 / 5
Problem z zakupem biletów, pobiera środki, a nie przesyła biletów... Robią zwroty,ale niestety kolejny zakup biletów jest zazwyczaj droższy. Tragiczna infolinia i bardzo niemili konsultanci. -
-
~Joanna / 2022-10-05 11:10Ocena: 2.50 / 5
Za drogo w porównaniu do innych przewoźników. Z czasem nastąpił spadek jakości oferowanych usług, zubożenie oferty kierunków przejazdu, przekierowanie przystanków początkowych np. w Warszawie na mało dogodne lokalizacje. -
~Joanna / 2023-07-22 20:53Ocena: 2.50 / 5
Moj autobus miał opóźnienie 45 minut. Biegnelam, by zdążyc na pociąg w Katowicach. Dostałam jedna wiadomość, że będzie opóźnienie o 20 minut, ale z 20 zrobiło się 45 minut. Miejsce za które zapłaciłam było zajęte. Nie polecam!!! -
~Joanna / 2024-03-18 07:27Ocena: 2.50 / 5
Nie polecam ,zmiany godzin odjazdu chyba że 4 razy,anulowanie zarezerwowanych miejsc i przydzielanie własnych choć bilet był kupiny 2 miesiące wcześniej, siedzieliśmy porozsadzani w całym autobusie a miejsca kolo nas były puste. W autobusie gorąco tak ,że idzie zemdleć. Trasa z Pragi do Wrocławia, nerwy kierowcy ,że ktoś wsiadł z kawą. To ostatni raz z Flixbusem -
~Joanna / 2025-09-27 14:08Ocena: 2.50 / 5
26.09.2025 autobus jadący na Modlin z Portu Chopin oznaczenie W57. Jeden z obsługujących bardzo opryskliwy. Nie zabrał nas ponieważ jak twierdzi nie ma możliwości zakupu biletu w autobusie, tylko online… spóźnił się, więc takiej możliwości również po uzyskaniu tej informacji nie mieliśmy. Dodam, że w poprzednim kursie tym samym przewoźnikiem zakup biletu na miejscu był możliwy. -
~JOLANTA / 2022-10-30 12:07Ocena: 2.50 / 5
Fatalna firma, w lipcu zostawiłam w łuku mały bagaż, który kierowca nie pozwolił mi zabrać go ze sobą na pokład. Mimo że formularz zgłoszenia problemu otrzymali w ciągu godziny od zdarzenia. Owszem odpisali mi że się zajmą sprawą. I co i nic, autobus był jeszcze w trasie bo jechał do Budapesztu z Krakowa i podobno nie mogli skontaktować się z kierowcą.A może ktoś wie jakich kierowców zatrudniają, podobno z jakiejś polskiej firmy. Jestem emerytką i dla mnie to była bardzo duża strata, nie zaproponowali mi żadnej rekompensaty winiąc wyłącznie mnie. W innych firmach bagaż jest oznakowany i wydaje go kierowca w Flixbusie tego nie ma podnoszą klapę i pasażerowie sami się obsługują. Nie polecam tej firmy Zalety Nie maWadyBrak dobrej woli , żeby poszkodowanemu pomóc. Gdyby podano mi numer do kierowcy sama bym sobie pewnie najszybciej pomogła -
~Jolanta Koźmic / 2022-03-24 01:42Ocena: 2.50 / 5
Grzanie jak w trzaskający mróz pomimo dodatniej temperatury, Wyłączony nawiew powietrza. Smród i duchota. Brak tlenu. Warunki przy Covidzie nie do zaakceptowania. WadyBrak tlenu. -
~K. / 2025-09-15 21:40Ocena: 2.50 / 5
Musiałam się gdzieś podzielić może akurat żona tego kierowcy przeczyta i skojarzy że o niego chodzi
Niedziela Berlin wysoki kierowca wkładał mi walizkę z taką natarczywością że aż czułam się z tym źle widziałam że albo miał obrączkę albo widoczny ślad po obrączce bo to już było tydzień czy dwa tygodnie temu ale nie dawało mi to spokoju Nie byłam zainteresowana a gość ewidentnie. Kobieto żono tego kierowcy współczuję Ci z całego serca obyś szybciej niż później się dowiedziala jaką gadkę ma Twój mąż do pasażerek i czym zajmuje się w pracy bo ewidentnie to nie jest sam zawód kierowcy. -
-
~Kacper / 2021-08-29 16:50Ocena: 2.50 / 5
czekam od ponad miesiąca na zwrot kosztów i kazdy nic nie wie i ciagle oisza ze procze czekac na maila a nikt nie odpisuje rzenada -
~Kamil / 2023-06-15 22:01Ocena: 2.50 / 5
Pozdrawiam bardzo serdecznie szefostwo flixbusa za podwyżkę cen i tak już bardzo drogiego przejazdu z Zakopanego do Nowego Targu bylo 26.99 jest 39.99 to tylko 4 krotnie więcej niż u konkurencji.... Co tak mało bierzecie???!!! Doskonale zdajecie sobie sprawę że ludzie nie mają wyjścia to kroicie jak poje..... Gwarantuje wam ze juz na żadnym odcinku nie skorzystam z waszych linie za to czyste skurwy.... ZaletySzczodre szefostwoWadyWyludzacze -
~Kamila / 2018-05-16 09:04Ocena: 2.50 / 5
Nie polecam. 4 dni przed wyjazdem anulowano mój przejazd i zaproponowano mi przejazd, który mi nie odpowiadał czasowo. Dlatego anulowałam rezerwację. W ramach rekompensaty wystawiono mi Voucher na wartość biletu ważny przez rok. Mimo, iż 3 razy zgłaszałam pisemnie, iż nie interesuje mnie Voucher a jedynie zwrot gotówki, nikt nie odpowiedział na moje wiadomości, ani nie zwrócił mi kosztu przejazdu, mimo iż anulowanie tego przejazdu było z winy przewoźnika. Przestrzegam przed tym przewoźnikiem. Jeżeli chcesz dojechać na czas, wybierz inny środek transportu. ZaletyBrak -
~Kamila / 2022-11-22 22:24Ocena: 2.50 / 5
przejazd masakra, cały autokar pijanych ludzi. krzyczących i zachowywujacych się jak bydło. smród alkoholu było czuc w całym autokarze. wszedzie butelki wódki i piwa. czułam się bardzo niebezpiecznie jadąc tym autokarem. Jedyny plus to bezpieczny dojazd. -
~Karlos / 2021-10-25 19:43Ocena: 2.50 / 5
Nie polecam, kierowcy nie znający drogi, opóźnienie na wyjeździe 1h, opóźnienie na przyjeździe 5h, zalane bagaże. 0 rekompensaty z tego tytułu -
~kasia / 2019-03-27 11:49Ocena: 2.50 / 5
Nie polecam podróżowania z tą firmą. Autobus miął nas zawieźć z Dimaro ( we Włoszech ) na lotnisko w Bergamo. Przewoźnik miał opóźnienie - ok zdarza się. Natomiast nie wiem jaka jest polityka firmy, że kierowca bezczelnie przejeżdża obok przystanku (który jest totalnie nieoznakowany) i nawet nie zwalnia. Biegliśmy krzycząc za autobusem, samochody na niego trąbiły, ale zero reakcji ze strony kierowcy. Po kontakcie z infolinią, Pani jedyne co może z siebie wykrztusić to to, że może nam dać 5 eur zniżki na następny autobus, ale nie ma już żadnego dzisiaj. Poza tym podobno 2 osoby wsiadły do tego autobusu. Pozostaje zatem pytanie czy nam podano złą lokalizację przystanku, czy kłamali. Po złożonej reklamacji chciano nam potrącić 65 zł od biletu - za anulację przejazdu. Ostatecznie dostaliśmy zwrot całej kwoty. Została zatem kwestia 250 eur wydanych na taksówkę żeby zdążyć na samolot. Flixbus utrzymuje, że nie jest to transport alternatywny - mimo że była to jedyna możliwość dotarcia na czas na samolot. Oczywiście zgłoszę ich do UOKIK. Nie dostałam informacji w jaki sposób do autobusu wsiedli inni pasażerowie, ani czy miałam podany błędny adres przystanku. Na maile również za każdym razem odpisuje ktoś inny, nawet jeśli wymieniamy się kilkoma mailami w ciągu godziny. Strata czasu. Z tego co widzę w internecie firma ma generalnie klienta gdzieś. Jeśli będę miała taką opcję, nigdy nie skorzystam już z ich usług. Wadyautobusy nie zatrzymują się na przystankach, a potem udają że oczywiście że się zatrzymali -
~Katarzyna / 2019-02-23 18:54Ocena: 2.50 / 5
Trasa Lublin-Warszawa odjazd 23.02 godz.5.00 ponieważ należy stawić się 15 min przed odjazdem byłam 4.40 autobus stał ale nie przy stanowisku, z włączonym silnikiem nawet światłami i co? podjechał 5.05 na stanowisko tłum ludzi stał i marzł, odjechał ze znaaacznym opóźnieniem,
po co pasażer ma stawiać się 15 min przed odjazdem? -
~Katarzyna / 2019-09-18 09:55Ocena: 2.50 / 5
Przesłanie do osób które wykupują bilet w FlixBusie
Niech Każdy się mocno zastanowi , zanim wykupi bilet a będzie to tylko część podróży z FlixBusem , bo dalszą trasę trzeba przejechać pociągiem czy samolotem na który mają zakupione bilety , bo mogą nie dojechać i pozostałą część podróży szlak trafi i trzeba się martwić o siebie samemu i mieć kasę przy sobie BO TU NIKT NICZEGO NIE ZAGWARANTUJE I JESZCZE ZROBI Z WAS CO UWAŻA PANI "X" CZY " Y " obsługująca reklamacje .
Chociaż na infolinii , osoba przyjmująca zgłoszenie, współczuje. Proponuje zakupić sobie nowy bilet i złożyć reklamacje :TYLKO PO CO
PS:
W miarę często korzystam z różnych przewoźników ale to co dzieje się z FlixBusem to doprawdy :( trudne do opisania.ZaletyNiestety wielkie zero "0" oby nikt tego nie przeżył,bo to naprawdę firma "dno"Wadypodjeżdżają autobusy opóźnione,odjeżdżają niby na czas a klient stoi na dworcu i nie wierzy,że to co widzi to nie fatamorgana tylko przekręt przewoźnika -
-
~Katarzyna / 2023-08-06 19:24Ocena: 2.50 / 5
Nie polecam, kurs na trasie Bydgoszcz - Szczecin w dniu 09.07.2023
Kierowca z Ukrainy nie do dogadania, nic nie rozumie. Pasażerka która chciała zapłacić za bilet kartą niestety nie mogła tego zrobić bo Pan kierowca nie potrafił obsłużyć terminala w związku z czym Pani jechała bez biletu kilka przystanków. W dodatku jechał jakby pierwszy raz wiózł ludzi, rzucał pasażerami jak workami ziemniaków. Drugi kierowca który wsiadl w Pile to nawet nie pomógł z walizką sama musiałam się męczyć układając ją w schowku a potem wykładając, Pan twierdził że ma zakaz dotykania bagażu pasażerów ???? z czystej przyzwoitości by to zrobił ???? nie polecam, flixbus schodzi na psy -
~Katrin / 2025-01-13 13:43Ocena: 2.50 / 5
Kilkakrotnie podróżowałam autobusem flixbus.O ile podróż przebiega sprawnie tak cała reszta kontroli nad zachowaniem pasażerow mnie przeraża.
Ostatnio kierowca zabrał parę w sztok pijanych pasazerow, smrod w autobusie nie do wytrzymania.
W drodze powrotniej grupę azjatów w przepoconych ciuchach, ciamkajacych bo caly czas sos jedli
Czy nie ma kontroli nad pasażerami takiej klasy ?
Spędzamy w podrózy kilka godzin
A jak widać nie kazdy potrafi sie zachować.
Jakies standardy powinny obowiązywać. -
~Kijop / 2021-11-18 11:23Ocena: 2.50 / 5
Dziadostwo i cwaniactwo, wyzysk bez szacunku dla klienta. Polskiemu budowli mogą myć autokary. Pogonić to Głowno. -
~Klaudia / 2021-08-16 12:10Ocena: 2.50 / 5
Z Flixbusem jeżdżę już 4 lata. Z początku super, godny polecenia, niskie ceny, wifi, gniazdka elektryczne. Pomijając fakt, że w trakcie pandemii nie jeździły autobusy (Gorzów Wlkp.-Szczecin) to po ich powrocie trasy to tragedia. Autobusy wiecznie spóźnione (nawet 1h!), kierowcy często są chamscy, zjeżdżają z prostej drogi S3 i jadą przez jakieś wiochy, zamiast od razu do celu. Nigdy więcej! Nie polecam
strona 54 z 171
- « poprzednia
- 1 ...
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- nastepna »
