WadyTotalny nietryb
strona 54 z 156
- « poprzednia
- 1 ...
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- nastepna »
-
~JAAAAA / 2023-03-31 08:29
To jest jakiś dramat nie wiem skąd są kierowcy,wogóle nie przestrzegają znaków.Facet jedzie na zakazie i wogóle nie reaguje na sygnały.Do wiadomości nr rej.NE 5554J -
-
~jurek / 2019-04-03 10:27
Trudno uwierzyc ze moze byc tak zle zorganizowana firma w Europie.
Biedne te dziewczyny na informacji - musza wymyslac klamstwa na poczekaniu.ZaletyzadnychWadywszystko -
~Kaja / 2022-06-03 19:00
Flixbus Katowice-Krakow nie polecam. Brak informacji o opóźnieniu. Nie wiadomo czy pojedzie czy nie. Teraz już wiem, że do Krakowa tylko z Unibusem. -
~Karo / 2023-04-28 12:46
Trasa N1304 28.04.2023
Brak jakiejkolwiek kultury oraz empatii ze strony kierowców.
Rozumiem opóźnienie, czas kierowców i że przerwa nie była ogłoszona ale żeby z pełną premetydacja zostawić dwójkę ludzi na przystanku w sieradziowie? Którzy i tak nas dogonili na pierwszym skrzyżowaniu? Do kobiety która wraz z nimi jechała kierowca odezwał się "że jeśli nie usiądzie to zostawi ja na pierwszym mopie"? Sprawa została zgłoszona przez inną pasażerkę, ale stwierdzialam, że warto posłać to dalej ku przestrodze aby nikt nie został zostawiony samemu sobie gdzieś pośrodku świata i aby uważali oddalając się od autobusu.. -
~Marek / 2022-10-05 10:26
Linia warszawa Budapeszt autokar 986A odjazd Kielce Kraków z godziny 8.50.05.10.22 Autor przyjechał punktualnie natomiast panowie kierowcy zapomnieli że w czasie jazdy nie pali się papierosów i nie używa wulgaryzmów podczas rozmowy. Poziom kultury do poprawki.
Zatrzymywali się na MOP ach bez podania przyczynyWadyKierowca palił papiersy podczas jazdy, głośna rozmowa używanie wulgarnych słów. Brak papieru w toalecie. -
~Pasażer / 2024-10-30 10:41
Autobus nie przyjechał brak infolinii w sobotę w języku Polskim. Olanie całkowite pasażera.Odmawiają zwrotu pieniędzy. Tragedia mają gdzieś pasażerów. -
~Pasażerka / 2022-10-02 09:45
Dziś jechałam na trasie Warszawa- Monachium. Gdyby to połączenie było pół godziny wcześniej zdążyłabym na przesiadkę. A teraz muszę siedzieć na dworcu 3,5 godziny i czekać na kolejne połączenie. Polecam przesunąć godzinę wyjazdu Polski.
Poza tym brak kontroli nad bagażem. Żaden z kierowców nie sprawdza czy na pewno każdy bierze swój bagaż.ZaletyPunktualnośćWadyPoziom bezpieczeństwa, brak komunikacji z klientem -
~Rafak / 2024-05-15 17:51
Proszę o zwrócenie uwagi na kierowcę, który jedzie o 6:45 z Rzeszowa, to tragedia, wieczne opóźnienia, jazda nie jest bezpieczna, wieczne rozmowy przez telefon, zwróciłem uwagę na to, ja często jeżdżę z Rzeszowa , są reszta to świetni kierowcy, on to tragedia, dziś do Radomia dotarłem 30 minut spóźniony -
-
~WOJCIECH / 2024-04-04 18:19
Co za chamy pracują w tej firmie. Przyjechał bus zgodnie z godziną tą co mam na bilecie czyli 18 i kierowca mówi oni są z 17 i przyjechali spóźnieni. Mimo wszystko godzina się zgadza, numer busa się zgadza i masa wolnych miejsc. Pytam, więc grzecznie kierowcy czy mimo wszystko mogę jechać skoro wszystko się zgadza, a mam dopasowane kolejne polaczenie. Chamsko powiedział, że nie że to jak samolot i trzasnął drzwami. Gonić takich chamow !!! Nie polecam WadyChamstwo i buta kierowców. Brak
Możliwości przejazdu mimo wolnych miejsc. -
~. / 2024-05-01 14:42
Jechałam już nie pierwszy raz, ale teraz 1.05 2024 masakra, trasa zmieniona ,jechaliśmy długo.
Oprócz tego Flix Bus zmiana trasę i godziny wyjazdu jak im pasuje , na pasażerów zero szacunku.
Dziękuje że informujecie zmiany.ZaletyNie maWadyJesteś mega nie zadowolona, zła. Godziny nie te co powinny ,spóźnienia.
Zero szacunku zeroo -
~A. / 2019-03-16 20:23
Zostalam obrazona przez kierowce
Zero przeprosin za opoznienie
Za anulowanie przejazdow nie dostalam vouchera ani pieniędzyZaletyCenyWadyNiemila obsluga zarowno w Polsce jak i we Francji -
~Aaaaaaaa / 2024-10-20 14:19
Dnia 17.10 kurs z Wrocławia do Norymbergi jeden ze starszych kierowców od początku rozpoczęcia trasy bardzo nerwowy i głośny.
Po wyjedzie z Wrocławia chodził i chyba liczyl pasażerów, kazał zapinać pasy bezpieczeństwa to może akurat fajne dla własnego bezpieczeństwa.
Niestety dalsza podróż to koszmar.
Siedziałam na miejscu 1A nie dało się nie słyszeć o czym ten starszy Pan opowiada od złego szefa do katastrofalnej firmy. Potem zaczęła się nagonka na drugiego kierowcę, pospiesznie, komentowanie itp. Między dwoma kierowcami wywołała się sprzeczka. Gdy starszy Pan zasiadł za kierownicę to był horror, szarpanie,ostre hamownie i oczywiście głośne komentarze.
Często jeżdżę tą linią ale z tymi Panami nie miałam nigdy przyjemności i mam nadzieję że więcej ich nie spotkam .WadyStarszy kierowca w czapce z daszkiem -
~ac3c3e / 2018-03-27 10:25
Brak możliwości rezerwacji wybranych miejsc skutkuje dantejskimi scenami przed wejściem do autobusu - każdy rozpycha się łokciami żeby tylko wsiąść wcześniej i zająć lepsze miejsce. Zwłaszcza jeśli podróżuje się w grupie i chce się spędzić te 5-6h podróży ze znajomymi a nie losowymi osobami. Zaletyniska cena biletów
obsługa wielu miastWadybrak możliwość rezerwacji miejsc -
~Adam / 2018-07-27 18:40
Przystanek autobusowy w Zakopanem bez znaczenia człowiek lata i szuka skąd ma odjechać kontakt telefoniczny nie możliwy!!!!!! Tragedia!!!!! WadyBrak opisu przystanku -
~Adrian / 2023-06-16 15:28
W taką pogodę puszczają zepsute autokary bez klimatyzacji. Jutro zgłaszam to. Jesteście chorzy wysyłajac autokar bez klimatyzacji. -
~Agata / 2018-08-13 00:00
Skorzystalam z uslug Flixbus na trasie Szczecin-Wroclaw tylko ze wzgledu na brak wolnych miejsc w pociagu. Mialo byc wygodnie, z klimatyzacja, internetem i w czasie podobnym do kolei. Jechalam z 4 letnim dzieckiem i niestety zaluje wyboru przewoznika. Jak juz inni wspominali klimatyzacja nastawiona chyba na potrzeby kierowcy ktory jechal w koszuli z dlugim rekawem, niestety ja i dziecko przy temp na zewnatrz 35 st wymarzlysmy wewnatrz autokaru. Wi-fi dzialajace w bardzo ograniczonym zakresie (wrecz nieprzydatne) ale najwiekszy minus to prawie 2 godzinne opóźnienie, o ktorym kierowca nie byl laskaw poinformowac. Nie znalam wczesniej tej trasy wiec nie mialam pojecia jak wielkie jest opoznienie, przez co znajomi ktorzy mnie odbierali rowniez z malym dzieckiem czekali na dworcu bez sensu. Dodam ze byl weekend, ruch niewielki, niestety kierowca pogubil droge i musial zawracac. Zaletywolne miejsceWady- zimno (zbyt mocna klimatyzacja)
- brak internetu
- opoznienie
- lekcewazenie klienta -
-
~Agata / 2022-08-21 13:38
Najpierw trasa Wroclaw Kołobrzeg potem droga powrotna z Kołobrzegu do Wrocławia. Oba przejazdy oceniam bardzo zle. Przede wszystkim kierowcy w ogole nie przejmują sie jazda w zgodzie z obowiązującymi przepisamii. Jazda powyżej ustalonej prędkości zarówno na autostradach jak i na wąskich dwupasmowych, kiepskich drogach. Podjeżdżanie pod inne auta, wyprzedzanie na dwóch ciągłych. Gdyby cokolwiek poszło nie tak wypadek miałby finał jak ten w Chorwacji! Człowiek w ogole nie moze czuć sie bezpiecznie. Kolejna sprawa jest bardzo niemiła obsługa. Druga trasa była jeszcze jako taka ale Wrocław Kołobrzeg w nocy z 6 na 7 sierpnia brak mi slow…jechało dwóch starszych Panów po 70-tce. Jeden wyższy jeszcze ok drugi niski gbur bez żadnej kultury. Pan nadaje sie do jazdy na tirach. Ewidentnie w samotności. Bo w kontakcie z drugim człowiekiem przez tyle lat jakos nie nauczył sie nawet podstawowych zasad kultury. Burczenie, brzydkie odzywki do pasażerów, rownież do drugiego kierowcy. Zwróciłam mu uwagę ze mój pas nie działa. Było dzien po wypadku w Chorwacji. Gbur popatrzył i stwierdził ze pas sie zaciął i będę jechac bez pasa. I wrócil na swoje miejsce. Chamstwo, brak dbania o komfort przejazdu, niebezpieczna jazda plus smród z toalety. Nie dziekuje, nie polecam i nigdy więcej nie skorzystam. ZaletyCena jest niskaWadyChamstwo, brak kultury, niebezpieczna jazda, łamanie przepisów drogowych! -
~Agiii / 2018-07-15 18:31
Jestem osobą bardzo tolerancyjną pomimo wszystko stwiedzam, że Polski/Bus był i wiele bardziej komfortowy, wygodny, czysty i po prostu przyjazny ! ZaletyEwentualnie czas przejazdu...WadyNiewygodne siedzenia
Zbyt wąsko
Zbyt jasno
Po prostu brzydko i zwyczajnie jak w przeciętnym PKS -
~Agnieszka / 2018-06-03 22:05
30.05.2018 środa bilet kupiony na trasie Katowice/Wrocław. Flix miał być w Kato o 16.20, ale sms oznajmił, że spóżni się 20 min. Z 20 min zrobiło się 50 min. I tylko dzięki późniejszej godzinie pociągu z Wrocławia do Wałbrzycha zdążyłam na przesiadkę. Powrót 03.06.2018 bilet zakupiony na 16.30 trasa Wrocław/Katowice. Przed 16 pierwszy sms o opóźnieniu autobusu o 1 godzinę i 45 min. Ruszyłam do informacji, a Pani oznajmiła, że mam sobie sama przebukować bilet skoro kupowałam przez stronę, a nie u niej. Chamstwo i żenada. Gdy ustawiłam ją do pionu mówiąc, że to kpina, a dostępu do internetu nie mam łaskawie sprawdziła mi, że w innych autobusach nie ma już miejsca. Jednocześnie odburknęła, że to nie jej wina, iż na trasie są opóźnienia. Krew się we mnie zagotowała i powiedziałam co myślę. To ją chyba zmobilizowało i podpowiedziała mi o ukraińskim autobusie odjeżdżającym o 16 w stronę Katowic. Na ostatnią chwilę ubłagałam kierowcę i za 20 zł wziął mnie ze sobą. W trakcie jazdy otrzymałam kolejnego smsa o jeszcze dłuższym opóźnieniu, a mianowicie 2h55min. Jednocześnie sms zawierał informację o możliwości odzyskania kosztów więc od razu napisałam wiadomość. Po zaakceptowaniu pojawił się komunikat, iż odpowiedź z ich strony może potrwać kilka dni i aby nie powielać tych samych wiadomości. Z ukraińskim przewoźnikiem dotarłam do Katowic zgodnie z planem i zdążyłam na przesiadkę do domu. W momencie gdy opuszczałam ich autobus otrzymałam trzeciego smsa z informacją iż mój kurs jest opóźnionu o 3h25 min. Czekając na linię P16 z Wrocławia do Katowic obawiam się, że nie wyjechałabym do rana. Teraz jestem w domu i otrzymałam automatycznego maila, iż mogę otrzymać voucher, a jeśli chcę zwrot gotówki to mam kliknąć w link. Odesłało mnie do strony kontaktowej, z której już wcześniej napisałam do nich reklamację. Teraz nie wiem czy pisać jeszcze raz czy nie powielać tak jak prosili we wcześniejszym komunikacie. Czytając inne opinie dzwonić jeszcze nie próbowałam bo polscy konsultanci odbierają tylko do 20:00. Spróbuję jutro z samego rana i okaże się czy odzyskam kwotę za bilet. Na zadośćuczynienie nawet nie liczę, a tymczasem nie polecam. Opóżnienia, opryskliwa obsługa, brak żadnej alternatywy w postaci dodatkowego autobusu w sytuacjach wielogodzinnego opóźnienia. Jeśli nie otrzymam zwrotu kosztów dojdzie jeszcze do tego kolejny minus, a tym czasem czekam jak rozwinie się sytuacja w kwestii zwrotu gotówki... ZaletyBrakWadyWszystko co możliwe -
~Alicja / 2023-09-11 18:19
Kierowca w ogóle nie panował nad chaosem w autobusie. Wpuszczał ludzi jak popadnie nie pilnując wyznaczonych i wcześniej zarezerwowanych miejsc, każdy siedział gdzie popadnie. Autobus jechał cała noc, a mimo to ciagle było głośno, było święcone światło, ciagle ktoś chodził. Kierowca nie podejmował nawet żadnych prób pomocny w przesiadania lub uciszenia uciążliwych podróżnych. Jego odpowiedź na wszystko brzmiała „nie wiem”. Bagaże były w całkiem innym miejscu niż na początku, a kierowca który w teorii miał śmiało pomoc w wyjęciu ich - stał i patrzył jak męczę się, żeby wszystkie bagaże przesunąć. ZaletyBrakWadyGłośno, brak pomocny, dopłacanie za miejsca które i tak są zajęte, bardzo męcząca podróż.
strona 54 z 156
- « poprzednia
- 1 ...
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- nastepna »