Gratulujemy dyskomfortu psychicznego w czasie jazdy. Jeśli chcą państwo przeżyć podróż bojąc się swojego szeptu, dostać darmowa lekcje wychowania płynąca z głośników autobusu a do tego nacieszyć się widokiem mszalnych min, zapraszamy do linii N 1390 z Zakopanego do Sopotu.
Pozdrawiamy i życzymy radości życia.
ZaletyW miarę wygodnie i akceptowalne ceny
WadyPonuraków
~Arkadiusz / 2022-06-02 22:55
Ocena: 2.50 / 5
Autobusu z Rzeszowa do Warszawy przyjechał z godzinnym opóźnieniem - zgodnie z rozkładem na dworcu autobusowym Warszawa Zach. powinien być o godz. 20:55, a faktycznie przyjechał o 21.55. W Busku-Zdroju stał ok. 0,5h zamiast 5 min. Ze strony przewoźnika nie było żadnego wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Zalecam ostrożność w planowaniu podróży i korzystaniu z usług tego przewoźnika.
Wadyduże opóźnienie
~art123 / 2018-12-05 22:59
Ocena: 2.50 / 5
Jakość usług świadczonych przez Flixbus zostawia niestety dużo do życzenia. Przede wszystkim jest problem z voucherami za niewykorzystane usługi. Zamiast voucherów powinien być po prostu zwrot środków na konto. No i do tego odpowiedzi na zapytania udzielanie po 2 tygodniach od wysłania informacji.
ZaletyW miarę dobra cena, częste kursy
WadyObsługa i oferta (zwłaszcza w przypadku niewykorzystanych biletów)
~bbk / 2022-10-28 11:12
Ocena: 2.50 / 5
Nieuprzejmi kierowcy, nie przestrzegają przepisów ruchu drogowego, znacznie przekraczają dopuszczalne prędkości i prowadzą w sposób niebezpieczny. Kierowca groził pasażerowi skierowaniem sprawy do sądu za zrobienie zdjęcia autobusu. Trasa Poznań-Zakopane.
~Bea36trice / 2024-07-22 20:11
Ocena: 2.50 / 5
JECHAŁAM NA TRASIE DO BERLINA LINIA 1326 I NA BOKU AUTOUSU BYLO LOGO "ED-BUS". TOTALNY BRAK SZACUNKU DLA PASAŻERÓW. SIEDZIAŁAM W DRUGIM RZĘDZIE I MUSIAŁAM SŁUCHAĆ CAŁĄ DROGE WYWODÓW KIEROWCÓW: A BO TO TEN GNIDA, TAMTEN SZEF KRETACZ. KPINA. JAKBY BYLI W TANIM PUBIE NA PIWIE.
ZaletyCzyste fotele
WadyŚmierdzącą toaleta
~Beata / 2022-07-16 20:04
Ocena: 2.50 / 5
Pierwsza podróż fFlixbusem bardzo mnie rozczarowała. Niestety w autokarze nie było działających gniazdek elektrycznych, więc nie ma mowy o dłuższym korzystaniu z laptopa czy też naładowania telefonu. Poza tym rezerwacja miejsc nie ma sensu, bo numeracja miejsce autokarze była zupełnie inna niż na planie, według którego wybierałam miejsce.
ZaletySzybki zakup biletu
Wygodne siedzenia
WadyBrak prądu w gniazdkach
Niezgodność numeracji miejsc w autokarze z planem, co powoduje chaos przy zajmowaniu miejsc
~Bogusław / 2022-04-10 09:39
Ocena: 2.50 / 5
Tragedia 10.04.2022 Warszawa Zachodnia autobus nie raczył nawet podjechać na stanowisko i zabrać pasażerów z wykupionymi biletami
ZaletyW jedną stronę Ok pół godziny spóźnienia bywa
WadyPowrót, brak nie podjechał, smutne pasażerowie z wykupionymi biletami pozostawieni
~były klient / 2020-09-23 16:31
Ocena: 2.50 / 5
Toaleta nie zatankowana wodą, brak możliwości spuszczenia wody, co tam się działo po przeszło 20stu godzinach jazdy z Francji to tylko możecie się Państwo domyślać. Kierowcy polscy, autokar polski, wstyd dla Polski za granicą. Do tego nie można umyć rąk, ani wody ani mydła, higiena w czasach pandemii. Pasażerom nie można też skorzystać z toalety na stacji benzynowej, mimo że kierowcy korzystali. Nie byliśmy informowani ile trwa postój, i czy w ogóle można, na postoju drzwi zamknięte. Na jednym postoju zostaliśmy poinformowani, że nie ma przerwy po czym staliśmy 15 minut. Komunikacja tragiczna, pamiętam że ktoś się o coś zapytał kierowcy to został zrugany. Ciasno. Część gniazdek usb nie ładuje telefonów, gniazdko elektryczne nie ładuje laptopa (za niskie natężenie prądu?). Odradzam wszystkim znajomym. Żeby nie było że jestem hejterem mam na dowód zdjęcie toalety
WadyPaskudna toaleta!
Postoje
Komunikacja z kierowcami
Elektryka
Wygoda
~Człowiek / 2022-07-28 14:25
Ocena: 2.50 / 5
Katowice-Budapeszt(20.07) i z powrotem(24.07)
Tylko kierowca trasy do Budapesztu zrobił przerwę i wyraźnie, z wyprzedzeniem informował o przystankach.
Bardzo dziękujemy, Pani :-)
Ekipa z 24.07-do wymiany! Sami kierowcy zrobili sobie postój i nie pozwolili pasażerom opuścić pojazdu.
Dramat.
Tym nieuprzejmym kierowcom firma powinna podziękować.
ZaletyCzysta toaleta
~DANA / 2022-12-28 08:19
Ocena: 2.50 / 5
Kierowca burczący bardzo niegrzeczny burak, brak oznakowania bagaży (co jest mało śmieszne, bo każdy może sobie zabrać co chce), kierowca nie pomaga w ładowaniu bagaży, które trzeba wkładać bardzo wysoko (pasażerowie to dwoje dziadków, którzy sami sobie nie poradzą) Totalny brak organizacji przy wsiadaniu i przy bagażach. Siedzenia niegodne, mało miejsca. Cena za wysoka jak na taką jakość. Jestem zawiedziona!!!
~Daniel / 2025-08-28 11:59
Ocena: 2.50 / 5
Flixtrain to porażka kupiłem bilet z Frankfurtu nad menem do Hamburga z przesiadką w Berlinie pociąg który miał być w Berlinie nie dotarł więc byłem zmuszony wziąć hotel ogólny stan pociągu którym jechałem do Berlina pozostawia wiele do życzenia brud wątpliwy stan stan techniczny pociągu brak klimatyzacji przy temperaturze 28stopni smród hałas nie do zniesienia przez otwarte okna w każdym przedziale teraz właśnie wracam filxbusem,wcale nie jest lepiej klimatyzacja choć jest nie działa kontakty zasilania nie działają ogólnie z całego serca nie polecam tej firmy
ZaletyBrak
WadyMnóstwo
~Danuta / 2025-02-27 13:07
Ocena: 2.50 / 5
Niestety autobus nie przyjechał na właściwy przystanek w Berlinie przy dworcu kolejowym Sudkreuz. Jednak firma nie chce zwrócić mi pieniędzy za bilet. W mrozie musiałam czekać na następny kurs za 2 godziny.
Bardzo się zawiodłam na FlixBus. Jeździłam już z tą firmą kilka razy. Były częste opóźnienia a informację o tym dostawałam w ostatniej chwili a ostatnio nie dostałam żadnej.
WadyOpóźnienia, brak informacji i możliwości telefonicznego kontaktu po godz. 17.00. Autobus nie staje na właściwym przystanku. Nie można otrzymać zwrotu za niewykorzystany bilet choć autobus nie przyjechał.
~Darekki / 2020-07-26 22:35
Ocena: 2.50 / 5
Relacja Radom Warszawa Łódź. Sobota 19.45 z Radomia. Ok.
Przesiadka w Warszawie.
Zero informacji. Autobusu nie ma o 22.45
A tu noc mnie czeka..
Podjeżdża autobus do Berlina przez Łódź. Bilet nie pasuje. Chce kupić przez stronę, strona nie działa.
Kierowca mnie wpuścił i dojechałem ale musiałem mu dać łapówkę.
Niestety innej możliwości nie miałem.
~Dominik / 2019-06-10 15:13
Ocena: 2.50 / 5
W ciągu ostatnich dwóch lat skorzystałem z usług Flixbusa czterokrotnie, w tym ostatnio dwa razy w ciągu tygodnia. Za każdym razem autobus miał minimum 2,5h godzin opóźnienia. Na dworcach każda jedna firma (NeoBus, Polonus itp.) była na czas, z kolei każdy jeden autobus linii Flixbus miał opóźnienie. Za czasów Polskiego busa tak nie było, na dodatek ceny strasznie podrożały. Już nigdy nie skorzystam z usług tej firmy. Chyba nawet pkp będę wszędzie szybciej, pomimo że rozkład może pokazywać nawet półtorej godziny dłuższą trasę.
~Dominika / 2019-05-15 08:25
Ocena: 2.50 / 5
Jechałam tylko raz. Miałam drugi raz, ale wystąpił problem. Nie mogłam anulować rezerwacji przed czasem przyjazdu autobusu, co według regulaminu jest dozwolone. Pieniędzy nie odzyskałam, niesmak pozostał. Więcej nie skorzystam.
Wadyniekompetentna obsługa, źle działająca aplikacja, nieprzychylność na prośbę pasażera
~Elcia / 2023-08-24 17:04
Ocena: 2.50 / 5
Rezerwacja na przejazd Wrocław-Dortmund na 10,55 w dniu 23.08.2023.
Autokar odwołany 7 min przed odjazdem, żadna informacja nie konkretną, nie ma przyczyny. Nie wiadomo co dalej robić, co chwilę otrzymuje tylko sms ,że odwołanie ,co robić dalej, propozycja podróży na godz 14,55 zaraz się okazuje, że to też nieaktualne, nie wiadomo wracać do domu czy czekać, czekamy na dworcu we Wrocławiu ponad 5 godz, ubikacja płatna aż 3 zł(kpina). Udaje się zmienić godz odjazdu na 16,20 autokar już opóźniony przy wyjeździe i tak dojeżdża do celu. Ubikacja nieciekawa ,blokuje się otwieranie, dopiero po 3 godz podróży wznowiony dostęp,autokar nie zbyt czysty,zasłonki pourywane słońce razi. Brak głośnomówiącej informacji o miejscu postoju, trzeba się wsłuchiwać.
ZaletyTylko to ,że tańszy przejazd
WadyBrud, brak informacji konkretnych.
~Elżbieta Majchrzak / 2025-06-03 22:13
Ocena: 2.50 / 5
Tragedia.Nigdy więcej.Jeszcze tak upokorzona i zlekceważona nigdy nie byłam i to we własnym kraju i za własne pieniądze.Autobus spóźniony prawie dwie godziny.Kierowcy całą drogę mimo spóźnienia w doskonałych humorach całą drogę zmuszona byłam słuchać bardzo głośnej konwersacji w języku ukraińskim.Rpzmoea była tak głośna, że słuchawki nie pomagały.Jakby tego było mało, mimo olbrzymiego spóźnienia panowie zarządzili przerwę , która uległa znacznemu wydłużeniu z powodu problemu z tachografem.To jednak nie zepsuło kierowcom humoru, dalej byli w świetnym nastroju i bardzo ich bawła moja negatywna reakcja na ich brak profesjonalizmu.Panowie bardzo byli zadowoleni z siebie , że spóźnienie było nieco mniejsze niż jak mówili ostatnio.
ZaletyBrak
WadyNigdy więcej nie zdecyduję się na podróż Flixbusem.Czułam się tak jakby panowie zrobili mi wielką przysługę, że w ogóle mnie dowieźli do celu.
~Emilia / 2022-04-19 22:39
Ocena: 2.50 / 5
Najgorszy przewoźnik jakim jechałam. Dostałam SMS że będzie opóźnienie 10-20min a w rezultacie czekałam 1h50min i oczywiście żadnej informacji. Nie da się nigdzie dowiedzieć ile będzie trwało dalsze opóźnienie i czy w ogóle autokar przyjedzie. Totalny brak szacunku do pasażera…Po tak długim oczekiwaniu nawet nie mogłam liczyć na to ze kierowca włoży mi ciężką walizkę do bagażnika, mimo mojej prośby. Nigdy więcej nie zdecyduje się jechać Flixbusem.
~Ewa W. / 2018-08-25 22:13
Ocena: 2.50 / 5
Autobusy są o bardzo niskich sufitach ( ja mając 177 cm) dosłownie o wszystko się obijalam, nie mówiąc już o wyprostowaniu sie- nie ma opcji. Ogólnie jest dość klaustrofobicznie - jeśli ma się większą torebkę nie włoży się jej na półkę nad głowę, bo się nie zmieści. Dopłata za rezerwację miejsca.. trochę przegięcie jak dla mnie ( jeżdżę różnymi innymi liniami i jeszcze się z tym nie spotkałam) tym bardziej, że podchodzac do miejsca siedziała na nim jakaś Pani ( której ponoć kierowca powiedział że może usiąść gdzie chce) i była wielce zdziwiona że prosimy ja o zmienienie go, bo to było zarezerwowane. Plus za toalete, że znajduje się w pojeździe, bo nie każde linię ja mają, a trasa 600 km to dość sporo.
~Ewelina / 2021-09-14 14:03
Ocena: 2.50 / 5
Odrazam korzystanie z Flixbusa - gdy autobus się zepsuje, nie zapewniają zastępczego, tylko po prostu zostawiają pasażerów na pastwę losu w obcym państwie, bez żadnej pomocy! Autobus nr 1338 z 12/08/2021, trasa międzynarodowa Wrocław - Bonn: wysiadła klimatyzacja, kierowca stwierdził, że dalej nie jedzie, i na dworcu Berlin ZOB wysiadka. Dostalismy sms, że podróż się zakonczyła, i mamy sobie dalej radzić sami! Zero pomocy, niektórzy nie mówili po niemiecku ani po angielsku, upał ponad 30 stopni na dworze.! Nie podstawili nowego autobusu, mieli pasażerów głeboko gdzieś! To jest skandal, nigdy więcej z tą firma nie pojadę!
Wadygdy autobus zepsuje się na trasie nie podstawiają zastępczego, tylko zostawiają pasażerów samych sobie