strona 51 z 158
- « poprzednia
- 1 ...
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- nastepna »
-
~Marek / 2019-10-02 14:51
Arogancki kierowca, niejasny opis skąd odjeżdża autobus, brak odpowiedzi na skargę -
-
~Marek / 2022-11-05 14:39
Koszmar z organizacją z Modlina do Białegostoku
Przejazd z przesiadką w ostatniej chwili napisali że przyjedzie nieoznakowany autobus i trzeba szukać swojego autobusu na dworcu zachodnim a w razie wątpliwości pytać się kierowców. Warto było napisać przy jakiej m numerze przystanku oczekiwać busa. Tak w deszczu biegałem po całym parkingu i szukałem bo miał odjechać o 14 a a 14.10 jeszcze busa nie było. Kosze nie pokecam -
~Marek / 2022-11-05 14:39
Koszmar z organizacją z Modlina do Białegostoku
Przejazd z przesiadką w ostatniej chwili napisali że przyjedzie nieoznakowany autobus i trzeba szukać swojego autobusu na dworcu zachodnim a w razie wątpliwości pytać się kierowców. Warto było napisać przy jakiej m numerze przystanku oczekiwać busa. Tak w deszczu biegałem po całym parkingu i szukałem bo miał odjechać o 14 a a 14.10 jeszcze busa nie było. Kosze nie pokecam -
~Marek / 2025-04-21 14:44
Muszę wystawić negatywną opinię. Podróż z Gorzowa do Hamburga z przesiadką w Berlinie (Zob) okazała się koszmarem. Autobus zepsuł się na lotnisku w Berlinie, a my zostaliśmy na lodzie bez żadnego wsparcia. Musiałem na własną rękę organizować transport Uberem, żeby zdążyć na kolejny autobus do Hamburga – kosztowało mnie to 50 euro, których oczywiście nikt mi nie zwrócił.
Co gorsza, mój powrót z Sylt przebiegł sprawnie pociągiem do Hamburga, ale tam okazało się, że autobus powrotny został… odwołany. I to w Wielkanoc, 21.04, kiedy wszystko jest pozamykane, a najbliższa możliwość przerezerwowania była dopiero na następny dzień. Musiałem wracać z powrotem na wyspę.To całkowicie zniechęciło mnie do korzystania z usług FlixBusa.
WadyDodatkowo ogromnym minusem jest brak realnego kontaktu z konsultantem. Wszystko odbywa się online – wysyłają tylko automatyczne odpowiedzi, linki i swoje klauzule. Zero pomocy w nagłych sytuacjach. -
~Marian / 2019-08-29 22:28
Jechałem 4 flixbusami w krótkim odstępie czasu, a w jednym tak niemiłosiernie śmierdziało że nie dało się usiedzieć w miejscu.
Pozostałe 3 bez zarzutu ale ten jeden felerny zaprzepaścił cale dobre wrazenieZaletyW trzech na cztery busy jechało się bardzo dobrzeWadyW tym jednym to po prostu śmierdziało padliną, zgniłą kapustą lub czymś jeszcze gorszym :) -
~Marta / 2018-07-28 02:53
Naprawde nie rozumiem dlaczego Polski bus oferujacy fantastyczne uslugi znizyl sie do bardzo miernego poziomu flixbusa. W moim wypadku do podrozy nie doszlo gdyz musialam anulowac bilet, a to ze wzgledu na spotykane na kazdym kroku problemy z ta firma. Zenada!!! Nie polecam. -
~Marta / 2018-09-13 09:40
30-08-2018 r. godz. 15.45. kurs z Zakopanego do Kielc.
Odcinek Zakopane-Kraków - MASAKRA !!!
Pan kierowca pędził po serpentynach w dół na granicy bezpieczeństwa - cały czas LEWYM pasem!!!! Poszłam do niego z prośbą by zwolnił, bo jest bardzo niebezpiecznie, a pan kierowca z dzwoniącym telefonem w ręku!!!
Moje dzieci płaczące i wystraszone. NIE POLECAM - STRASZNE PRZEŻYCIE!!
Rzucało nami, jak workiem ziemniaków! I ta prędkość! Szok!
Ja zdaję sobie sprawę z tego, że czas ich goni, ale na LITOŚĆ BOSKĄ - N I E za ceną ludzkiego życia. Jak "przytrzymały" nas korki w Szaflarach, gdzie wiadomo, że na tej trasie notorycznie są remonty i coś się dzieje, to należy wydłużyć czas podróży na rozkładzie i wszystko będzie dobrze. A nie - jazda lewym pasem, ciągłe wyprzedzanie tit'ów oraz nagminne przekraczanie prędkości. A trasa nie jest super-bezpieczna!ZaletyKierowca z odcinka Kraków-Kielce /w dniu 30-08-2018/ - BRAWO - inni kierowcy powinni się uczyć od tego PANA! Jazda z tym Kierowcą była przyjemnością!!WadyNADMIERNA prędkość! Szarżowanie po serpentynach. Jazda lewym pasem. Wyprzedzanie tir-ów. -
~Megan / 2022-11-22 11:25
Mialam zarezerwowany bilet dla mnie I dzieci z Krasnegostawu do Lublina. Czekalysmy na dworcu autobusowym zgodnie z instrukcja na bilecie. Autobus przejechal mijajac dworzec I nie wjezdzajac na jego teren. Po zlozeniu zazalenia nasz bilet zostal anulowany I pieniadze maja zostac zwrocone na konto. Nie zmienia to faktu z3 taka sytuavja jest niedopuszczalna. Dzieki flixbusowi wizyta lekarska w Lublinie na ktora czekalysmy od ponad 2 miesiecy musiala zostac przelozona a dostepne terminy sa dopiero po Nowym Roku. Dziekuje kierowco flixbusa za nieodebranie pasazerow ktorych ma Pan na liscie!!!
Do tej pory mi sie taka sytuacja nie zdarzyla a podrozuje flixbusami od jakiegos czasu. -
-
~Mirela / 2023-09-09 12:42
Witam autobus z katowic do Opola odjazd autobusu 1215 według rozkładu odjechał sobie 15 min później po zwróceniu uwagi kierowca bardzo nie uprzejmy -
~Mkry / 2024-07-22 14:18
15.07.2024 miałam wykupione bilety do Stegny na 7.30 kurs 1201. O opóźnieniu dowiedzieliśmy się pół godziny przed odjazdem czyli jak już czekaliśmy na autobus. 1.50 opóźnienia. Czyli ok 2,50 godziny czekanie na dworcu. Żadnego słowa przepraszam od kierowcy, był zniecierpliwiony i rozdrażniony. Gdy przyjechał autobus okazało się że nasze miejsca są zajęte przez inne osoby.Kierowca na moje pytanie gdzie mamy usiąść odpowiedział, że to mój problem i mam sobie radzić sama...czyli stać 5 godzin? Bo przecież rezerwacją objęte są wszystkie miejsca. Kilka osób było w takiej sytuacji jak ja, a poziom ignorancji i chamstwa kierowcy taki sam w stosunku do wszystkich pasażerów. Burczał do klientów, taka właśnie kultura osobista kierowcy i wizytówka Flixbusa. W toalecie od początku brak wody. Jestem zawiedziona i rozczarowana. WadyOpóźnienie 1.50 godz., brak kultury kierowcy -
~Mola / 2023-03-21 10:57
W dniu 17.12.2023r wykupiłam przejazd Flexbusem z Łodzi do Warszawy na lot do Szwajcarii na godz 12,30. Odjazd Flexbusa miał być o godz 8,55 O godz.9,30 dostałam informacje mail iż autobus ma opóźnienie 120 min. Pomyślałam wtedy ze nie zdążę na samolot gdyż zostało mi 2 godziny do zamknięcia bramek i odprawę samolotową. Jedyną na dany moment decyzją alternatywną był transport taxi bym zdążyła na Święta Bożego Narodzenia do dzieci i wnucząt. Całą drogę gdy jechałam na lotnisko taxi , bardzo się denerwowałam czy zdążę bo na autostradzie napotkaliśmy na blokadę ze względu na remont jednego pasa. Taksówkarz poznał moją historie, wiec pomagał mi jak tylko mógł. Zdążyłam w ostatnich minutach nadać bagaże. Gdy dotarłam na lotnisko i odprawiłam się, emocje opadły zaczęłam się zle czuć, dostałam wysokiego ciśnienia. Pragnę wyjaśnić wszystkim czytelnikom ze może sie zdażyć taka sytuacja każdemu z nas, to są tylko pojazdy samochodowe kursujące na dłuższych trasach, wiec rozumiem to!!! Ale nie rozumiem dlaczego do tej pory firma Flexbus nie zwróciła mi pieniędzy za bilet, i samochód osobowy alternatywny którym do tarłam na lotnisko, by o czasie odlecieć do Bazyley. Od czasu tej sytuacji składam pisma do działu Reklamacji i odbijam sie o ścianę cyt: możemy pani zwrócić pieniàdze w drodze wyjàtku jako voucher kon cyt. A samochód taxi dla nich nie jest środkiem alternatywnym? mimo ze poprosiłam regulamin pasaże na którym sie opierajà i jak byk samochód osobowy jest środkiem alternatywnym. Rozmawiałam z prawnikiem i on mi wyjaśnił ze to za małe kwoty pieniężne aby każdy z nas podjął osobno pozew w kierunku Dyrekcji Flexbusa wiec proponuje byśmy wszyscy poszkodowani przez tà firmę złożyli się wspólnie i wystąpili zbiorowo, by nie czuli się bezkarni. Mój mail: moriella@o2.pl -
~monia / 2019-06-23 20:39
Jechałam pierwszy raz,Gdańsk-Sosnowiec kierowcy mili :) 2 postoje,pierwszy w Toruniu 10min.,drugi w Łodzi 15min.z Sosnowca kompletna porażka,autobus spóźniony 10min, nie wiadomo po której stronie odjedzie na rozkładzie w stronę Gdyni brak kursu,bieganie między przystankami gdyż o tej samej godz.tj.Sobota 0.35 przyjechał najpierw autobus po przeciwnej stronie po 2min.z drugiej.Koszmar :(Niewygodnie brak miejsca na nogi,siedzenia mało odchylane brak uchwytów,półki choćby na "kubek",siedzenia ze skai :(. -
~Monika / 2022-11-07 22:41
Kolesie nie dość że spóźnieni to pojechali bez pasażera ale z jego torba podróżna.masakra bo czasu nie mają.dno!!!!!! -
~N1267 / 2022-07-17 16:36
W jedną stronę wszystko w porządku. Bez większych zarzutów. Jeśli chodzi o stronę powrotna brak logistyki. Miejsca zarezerwowane podwójnie. Brak miejsc dla pasażerów na swoich miejscach. Pasażerowie chamscy ZaletyŁadowarka -
~Natalia / 2019-06-14 21:04
Do dzisiejszego popołudnia miałam dobra opinie o flixbusie. Zdarzyły się niedociągnięcia ale były w granicach normy. Dziś o godz 18 30 miałam wracać do Katowic z Wrocławia. Niestety nie było mi to dane. Autobus nie przyjechał o czasie. A uzyskanie jakichkolwiek informacji było nie do osiągnięcia. Ani na tablicy informacja o opóźnieniu się nie ukazała. Uzyskanie informacji telefonicznej z infolinii było tak pokrętne że aż smieszne. Kiedy znalazłam Pana w firmowej koszulce przewoźnika i od niego chciałam uzyskać informację. Pan mi powiedział że to kierowca informuje o opóźnieniu autobusu. A że prowadzi to nie może dzwonic
Nie wiem czy to miało być śmieszne. Proponuję w tym miejscu by może kierowcy mili jakieś zestawy głośnomowiace i informowali swoich klientów pasażerów o opóźnieniach. W końcu pojechałam z innym przewoźnikiem który zabrał nie tylko mnie ale kilka innych osób do Katowic bo miał wolne miejsca. Dzisiejsza przygoda bardzo zmieniła moje nastawienie do Flixbusa.
WadyBrak informacji i możliwości jej uzyskania -
~Niezadowolona / 2022-05-16 17:08
Firma sama zmieniła moją rezerwację, przez co został wygenerowany nowy bilet powrotny, a na wyjeździe nie jest łatwo ogarnąć drukowanie biletu zwłaszcza starszej osobie, która nie korzysta z aplikacji, smartfonów itd.
Obsługa na infolinii niekompetentnaZaletyMożna trafić bilet z niezłej cenieWadyOpóźnienia
Nagłe zmiany w rezerwacji
Niekompetencja pracowników infolinii -
-
~Oksana / 2020-08-11 15:04
Korzystam z uslug Flix busa od wielu lat.Dzis jade Praha-Wroclaw 1305,wykupilam odrazu miejsce które bylo dostèpne na stronie FlixBusa,wydrukowalam bilet na którem miejsce bylo wskazane
Kiedy chcialam zajać swoje miejsce panowie kierowcy bardzo nie grzecznie zaczeli sie zachowywać i powiedzieli że albo ja usiądze na miejsce zielonej strefy albo żebym wysiadla z autobusu.Od jednego pana kierowcy uslyszalam naweć że jego to nie obchodzi co ja mam wykupione miejsce..
Dużo razy kupowalam bilet odrazu z miejscem dostepnym na stronie i nigdy czegoś takiego nie bylo!!!!! -
~Ola / 2019-02-01 17:31
Jadąc Zakopianką do Krakowa poczciwym Szwagropolem sprawdzałam połączenia z Warszawą na e-podróżnik. PKP i nieznany mi przewoznik flixbus. Miałam szansę zdążyć na połączenie Flixbusa o 14.45. Cena przed 14ta n stronie e-podróżnik oraz przewiznika 39,99 zł./ 80 zl za dwa. Udalo sie- 14.20 odnajduje kase ktora sprzedaje bilety flixbusa. Pierwszy zonk- dopłata 5 zł do każdego biletu, drugi- pani w okienku na dworcu informuje mnie, że cena właśnie wzrosła do 120 zł, po chwili ze juz do 160 zl. (mam nadzieje, ze za 2). I ze to normalne. Bo z każdą minutą potem drożej, a nie taniej. Oniemiala zrezygnowałam. No comment. Co jest? Widziałam, jak autobus podjechał na płytę dworca. Miałam wrażenie, że ludzi nie było dużo. Nie rozumiem, dlaczego nie mogłam pojechać tym autobusem, za 39,99 zł. Za karę ze nie chcialam ryzykowac spoznienia na ten autobus? Czy ktoś może mi to wytlumaczyc? Jade pozniejszym . Taka karna ławeczka...
Co do oceny uslugi- jak to się mówi D..y nie urywa,ale zgrzeszylabym, gdybym zaczęła narzekać.
Załamałam sie- na e-podróżnik na moich trasach same flexibus
-
~OLCIA / 2019-05-18 09:47
Autokar nie podjechał do odpowiedniego stanowiska. Tani bilet nagle stał się drogi, bo trzeba było kupować na innego busa -
~Olivia / 2019-09-20 16:36
Jeżdżę flixbusem na odcinku lodz-gdansk co tydzień lub dwa i od dwóch miesięcy ani jeden autobus nie przyjechał na czas. Warto tez dodać ze nie były to 10-15 minutowe opóźnienia, a miniumum 40 minutowe WadyDuże opoźnienia
strona 51 z 158
- « poprzednia
- 1 ...
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- nastepna »