Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3248 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.35
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jan / 2019-10-25 22:18
    Ocena: 2.50 / 5
    Szok.Chamski kierowca mòwiácy na ty.Ale to nic.Od 17 do 20 nie podłączone lampki-jazda w totalnym mroku.Toalety?Zamkniěte!Podobno ktoś nasiusiał a ON nie bêdzie sprzátał!(jest dwòch kierowcòw).Klimatyzacja?Zapomnijcie.Złošliwy kròl furmanki ustawił na 30 chyba stopni.Teraz najlepsze:non stop psikał odswiezaczem powietrza.Takim do WC.Pewnie mi klienci śmierdzieli.Dopòki szef flixbusa nie zrobi tu ordnungu to wolę PKP!




    ZaletyPołáczenie Warszawa-Bieszczady
    WadyBrak toalety przez 6 godzin a sá połáczenia 14 godzinne!
  • ~Jana / 2019-05-20 08:21
    Ocena: 2.50 / 5
    Przystanki są źle oznaczone, jeśli ktoś nie jeździe regularnie na trasie może mieć problem. Infolinia absolutnie bezużyteczna. Nie można liczyć na żadną informację ani na dworcu, ani od kierowców. Czasem przyjedzie autobus partnera w innych kolorach i odjedzie z innego stanowiska niż wyznaczone :). Kierowcy wyjątkowo chamscy, a ceny po wykoszeniu konkurencji coraz wyższe.
    Zalety-Z reguły punktualny
    -Możliwość zmiany rezerwacji bez dodatkowych kosztów nawet w dniu wyjazdu (przy kupnie za PLN).
    Wady-Wifi nie działa
    -Zdarza się, że nie ma gniazdek z prądem.
  • ~Jeje / 2023-05-13 17:50
    Ocena: 2.50 / 5
    Kierowcy porażka, niemili, bezczelni, z wielką łaską wypełniała swoje obowiązki i odpowiadają na pytania.
    WadyKierowcy
  • ~Jo / 2021-11-20 04:57
    Ocena: 2.50 / 5
    Głośna muzyka u kierowców podczas podróży w nocy utrudnia komfort jazdy
  • ~Joanna / 2022-07-28 12:59
    Ocena: 2.50 / 5
    Problem z zakupem biletów, pobiera środki, a nie przesyła biletów... Robią zwroty,ale niestety kolejny zakup biletów jest zazwyczaj droższy. Tragiczna infolinia i bardzo niemili konsultanci.
    ZaletyProblemy z zakupem z winy przewoźnika, tragiczna infolinia
  • ~Joanna / 2022-10-05 11:10
    Ocena: 2.50 / 5
    Za drogo w porównaniu do innych przewoźników. Z czasem nastąpił spadek jakości oferowanych usług, zubożenie oferty kierunków przejazdu, przekierowanie przystanków początkowych np. w Warszawie na mało dogodne lokalizacje.
  • ~Joanna / 2023-07-22 20:53
    Ocena: 2.50 / 5
    Moj autobus miał opóźnienie 45 minut. Biegnelam, by zdążyc na pociąg w Katowicach. Dostałam jedna wiadomość, że będzie opóźnienie o 20 minut, ale z 20 zrobiło się 45 minut. Miejsce za które zapłaciłam było zajęte. Nie polecam!!!
  • ~Joanna / 2024-03-18 07:27
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie polecam ,zmiany godzin odjazdu chyba że 4 razy,anulowanie zarezerwowanych miejsc i przydzielanie własnych choć bilet był kupiny 2 miesiące wcześniej, siedzieliśmy porozsadzani w całym autobusie a miejsca kolo nas były puste. W autobusie gorąco tak ,że idzie zemdleć. Trasa z Pragi do Wrocławia, nerwy kierowcy ,że ktoś wsiadł z kawą. To ostatni raz z Flixbusem
  • ~JOLANTA / 2022-10-30 12:07
    Ocena: 2.50 / 5
    Fatalna firma, w lipcu zostawiłam w łuku mały bagaż, który kierowca nie pozwolił mi zabrać go ze sobą na pokład. Mimo że formularz zgłoszenia problemu otrzymali w ciągu godziny od zdarzenia. Owszem odpisali mi że się zajmą sprawą. I co i nic, autobus był jeszcze w trasie bo jechał do Budapesztu z Krakowa i podobno nie mogli skontaktować się z kierowcą.A może ktoś wie jakich kierowców zatrudniają, podobno z jakiejś polskiej firmy. Jestem emerytką i dla mnie to była bardzo duża strata, nie zaproponowali mi żadnej rekompensaty winiąc wyłącznie mnie. W innych firmach bagaż jest oznakowany i wydaje go kierowca w Flixbusie tego nie ma podnoszą klapę i pasażerowie sami się obsługują. Nie polecam tej firmy
    Zalety Nie ma
    WadyBrak dobrej woli , żeby poszkodowanemu pomóc. Gdyby podano mi numer do kierowcy sama bym sobie pewnie najszybciej pomogła
  • ~Jolanta Koźmic / 2022-03-24 01:42
    Ocena: 2.50 / 5
    Grzanie jak w trzaskający mróz pomimo dodatniej temperatury, Wyłączony nawiew powietrza. Smród i duchota. Brak tlenu. Warunki przy Covidzie nie do zaakceptowania.
    WadyBrak tlenu.
  • ~Kacper / 2021-08-29 16:50
    Ocena: 2.50 / 5
    czekam od ponad miesiąca na zwrot kosztów i kazdy nic nie wie i ciagle oisza ze procze czekac na maila a nikt nie odpisuje rzenada
  • ~Kamil / 2023-06-15 22:01
    Ocena: 2.50 / 5
    Pozdrawiam bardzo serdecznie szefostwo flixbusa za podwyżkę cen i tak już bardzo drogiego przejazdu z Zakopanego do Nowego Targu bylo 26.99 jest 39.99 to tylko 4 krotnie więcej niż u konkurencji.... Co tak mało bierzecie???!!! Doskonale zdajecie sobie sprawę że ludzie nie mają wyjścia to kroicie jak poje..... Gwarantuje wam ze juz na żadnym odcinku nie skorzystam z waszych linie za to czyste skurwy....
    ZaletySzczodre szefostwo
    WadyWyludzacze
  • ~Kamila / 2018-05-16 09:04
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie polecam. 4 dni przed wyjazdem anulowano mój przejazd i zaproponowano mi przejazd, który mi nie odpowiadał czasowo. Dlatego anulowałam rezerwację. W ramach rekompensaty wystawiono mi Voucher na wartość biletu ważny przez rok. Mimo, iż 3 razy zgłaszałam pisemnie, iż nie interesuje mnie Voucher a jedynie zwrot gotówki, nikt nie odpowiedział na moje wiadomości, ani nie zwrócił mi kosztu przejazdu, mimo iż anulowanie tego przejazdu było z winy przewoźnika. Przestrzegam przed tym przewoźnikiem. Jeżeli chcesz dojechać na czas, wybierz inny środek transportu.
    ZaletyBrak
  • ~Kamila / 2022-11-22 22:24
    Ocena: 2.50 / 5
    przejazd masakra, cały autokar pijanych ludzi. krzyczących i zachowywujacych się jak bydło. smród alkoholu było czuc w całym autokarze. wszedzie butelki wódki i piwa. czułam się bardzo niebezpiecznie jadąc tym autokarem. Jedyny plus to bezpieczny dojazd.
  • ~Karlos / 2021-10-25 19:43
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie polecam, kierowcy nie znający drogi, opóźnienie na wyjeździe 1h, opóźnienie na przyjeździe 5h, zalane bagaże. 0 rekompensaty z tego tytułu
  • ~kasia / 2019-03-27 11:49
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie polecam podróżowania z tą firmą. Autobus miął nas zawieźć z Dimaro ( we Włoszech ) na lotnisko w Bergamo. Przewoźnik miał opóźnienie - ok zdarza się. Natomiast nie wiem jaka jest polityka firmy, że kierowca bezczelnie przejeżdża obok przystanku (który jest totalnie nieoznakowany) i nawet nie zwalnia. Biegliśmy krzycząc za autobusem, samochody na niego trąbiły, ale zero reakcji ze strony kierowcy. Po kontakcie z infolinią, Pani jedyne co może z siebie wykrztusić to to, że może nam dać 5 eur zniżki na następny autobus, ale nie ma już żadnego dzisiaj. Poza tym podobno 2 osoby wsiadły do tego autobusu. Pozostaje zatem pytanie czy nam podano złą lokalizację przystanku, czy kłamali. Po złożonej reklamacji chciano nam potrącić 65 zł od biletu - za anulację przejazdu. Ostatecznie dostaliśmy zwrot całej kwoty. Została zatem kwestia 250 eur wydanych na taksówkę żeby zdążyć na samolot. Flixbus utrzymuje, że nie jest to transport alternatywny - mimo że była to jedyna możliwość dotarcia na czas na samolot. Oczywiście zgłoszę ich do UOKIK. Nie dostałam informacji w jaki sposób do autobusu wsiedli inni pasażerowie, ani czy miałam podany błędny adres przystanku. Na maile również za każdym razem odpisuje ktoś inny, nawet jeśli wymieniamy się kilkoma mailami w ciągu godziny. Strata czasu. Z tego co widzę w internecie firma ma generalnie klienta gdzieś. Jeśli będę miała taką opcję, nigdy nie skorzystam już z ich usług.
    Wadyautobusy nie zatrzymują się na przystankach, a potem udają że oczywiście że się zatrzymali
  • ~Katarzyna / 2019-02-23 18:54
    Ocena: 2.50 / 5
    Trasa Lublin-Warszawa odjazd 23.02 godz.5.00 ponieważ należy stawić się 15 min przed odjazdem byłam 4.40 autobus stał ale nie przy stanowisku, z włączonym silnikiem nawet światłami i co? podjechał 5.05 na stanowisko tłum ludzi stał i marzł, odjechał ze znaaacznym opóźnieniem,
    po co pasażer ma stawiać się 15 min przed odjazdem?
  • ~Katarzyna / 2019-09-18 09:55
    Ocena: 2.50 / 5
    Przesłanie do osób które wykupują bilet w FlixBusie
    Niech Każdy się mocno zastanowi , zanim wykupi bilet a będzie to tylko część podróży z FlixBusem , bo dalszą trasę trzeba przejechać pociągiem czy samolotem na który mają zakupione bilety , bo mogą nie dojechać i pozostałą część podróży szlak trafi i trzeba się martwić o siebie samemu i mieć kasę przy sobie BO TU NIKT NICZEGO NIE ZAGWARANTUJE I JESZCZE ZROBI Z WAS CO UWAŻA PANI "X" CZY " Y " obsługująca reklamacje .

    Chociaż na infolinii , osoba przyjmująca zgłoszenie, współczuje. Proponuje zakupić sobie nowy bilet i złożyć reklamacje :TYLKO PO CO

    PS:
    W miarę często korzystam z różnych przewoźników ale to co dzieje się z FlixBusem to doprawdy :( trudne do opisania.
    ZaletyNiestety wielkie zero "0" oby nikt tego nie przeżył,bo to naprawdę firma "dno"
    Wadypodjeżdżają autobusy opóźnione,odjeżdżają niby na czas a klient stoi na dworcu i nie wierzy,że to co widzi to nie fatamorgana tylko przekręt przewoźnika
  • ~Katarzyna / 2023-08-06 19:24
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie polecam, kurs na trasie Bydgoszcz - Szczecin w dniu 09.07.2023
    Kierowca z Ukrainy nie do dogadania, nic nie rozumie. Pasażerka która chciała zapłacić za bilet kartą niestety nie mogła tego zrobić bo Pan kierowca nie potrafił obsłużyć terminala w związku z czym Pani jechała bez biletu kilka przystanków. W dodatku jechał jakby pierwszy raz wiózł ludzi, rzucał pasażerami jak workami ziemniaków. Drugi kierowca który wsiadl w Pile to nawet nie pomógł z walizką sama musiałam się męczyć układając ją w schowku a potem wykładając, Pan twierdził że ma zakaz dotykania bagażu pasażerów ???? z czystej przyzwoitości by to zrobił ???? nie polecam, flixbus schodzi na psy
  • ~Katrin / 2025-01-13 13:43
    Ocena: 2.50 / 5
    Kilkakrotnie podróżowałam autobusem flixbus.O ile podróż przebiega sprawnie tak cała reszta kontroli nad zachowaniem pasażerow mnie przeraża.
    Ostatnio kierowca zabrał parę w sztok pijanych pasazerow, smrod w autobusie nie do wytrzymania.
    W drodze powrotniej grupę azjatów w przepoconych ciuchach, ciamkajacych bo caly czas sos jedli
    Czy nie ma kontroli nad pasażerami takiej klasy ?
    Spędzamy w podrózy kilka godzin
    A jak widać nie kazdy potrafi sie zachować.
    Jakies standardy powinny obowiązywać.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5288
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3248
Sindbad
Ocena: 2.41, ilość opinii: 894
NeoBus
Ocena: 2.65, ilość opinii: 727
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.00, ilość opinii: 362
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 358
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4726
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4524
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3976
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3064