Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3116 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Joanna / 2023-07-22 20:53
    Ocena: 2.50 / 5
    Moj autobus miał opóźnienie 45 minut. Biegnelam, by zdążyc na pociąg w Katowicach. Dostałam jedna wiadomość, że będzie opóźnienie o 20 minut, ale z 20 zrobiło się 45 minut. Miejsce za które zapłaciłam było zajęte. Nie polecam!!!
  • ~Joanna / 2024-03-18 07:27
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie polecam ,zmiany godzin odjazdu chyba że 4 razy,anulowanie zarezerwowanych miejsc i przydzielanie własnych choć bilet był kupiny 2 miesiące wcześniej, siedzieliśmy porozsadzani w całym autobusie a miejsca kolo nas były puste. W autobusie gorąco tak ,że idzie zemdleć. Trasa z Pragi do Wrocławia, nerwy kierowcy ,że ktoś wsiadł z kawą. To ostatni raz z Flixbusem
  • ~JOLANTA / 2022-10-30 12:07
    Ocena: 2.50 / 5
    Fatalna firma, w lipcu zostawiłam w łuku mały bagaż, który kierowca nie pozwolił mi zabrać go ze sobą na pokład. Mimo że formularz zgłoszenia problemu otrzymali w ciągu godziny od zdarzenia. Owszem odpisali mi że się zajmą sprawą. I co i nic, autobus był jeszcze w trasie bo jechał do Budapesztu z Krakowa i podobno nie mogli skontaktować się z kierowcą.A może ktoś wie jakich kierowców zatrudniają, podobno z jakiejś polskiej firmy. Jestem emerytką i dla mnie to była bardzo duża strata, nie zaproponowali mi żadnej rekompensaty winiąc wyłącznie mnie. W innych firmach bagaż jest oznakowany i wydaje go kierowca w Flixbusie tego nie ma podnoszą klapę i pasażerowie sami się obsługują. Nie polecam tej firmy
    Zalety Nie ma
    WadyBrak dobrej woli , żeby poszkodowanemu pomóc. Gdyby podano mi numer do kierowcy sama bym sobie pewnie najszybciej pomogła
  • ~Jolanta Koźmic / 2022-03-24 01:42
    Ocena: 2.50 / 5
    Grzanie jak w trzaskający mróz pomimo dodatniej temperatury, Wyłączony nawiew powietrza. Smród i duchota. Brak tlenu. Warunki przy Covidzie nie do zaakceptowania.
    WadyBrak tlenu.
  • ~Kacper / 2021-08-29 16:50
    Ocena: 2.50 / 5
    czekam od ponad miesiąca na zwrot kosztów i kazdy nic nie wie i ciagle oisza ze procze czekac na maila a nikt nie odpisuje rzenada
  • ~Kamil / 2023-06-15 22:01
    Ocena: 2.50 / 5
    Pozdrawiam bardzo serdecznie szefostwo flixbusa za podwyżkę cen i tak już bardzo drogiego przejazdu z Zakopanego do Nowego Targu bylo 26.99 jest 39.99 to tylko 4 krotnie więcej niż u konkurencji.... Co tak mało bierzecie???!!! Doskonale zdajecie sobie sprawę że ludzie nie mają wyjścia to kroicie jak poje..... Gwarantuje wam ze juz na żadnym odcinku nie skorzystam z waszych linie za to czyste skurwy....
    ZaletySzczodre szefostwo
    WadyWyludzacze
  • ~Kamila / 2018-05-16 09:04
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie polecam. 4 dni przed wyjazdem anulowano mój przejazd i zaproponowano mi przejazd, który mi nie odpowiadał czasowo. Dlatego anulowałam rezerwację. W ramach rekompensaty wystawiono mi Voucher na wartość biletu ważny przez rok. Mimo, iż 3 razy zgłaszałam pisemnie, iż nie interesuje mnie Voucher a jedynie zwrot gotówki, nikt nie odpowiedział na moje wiadomości, ani nie zwrócił mi kosztu przejazdu, mimo iż anulowanie tego przejazdu było z winy przewoźnika. Przestrzegam przed tym przewoźnikiem. Jeżeli chcesz dojechać na czas, wybierz inny środek transportu.
    ZaletyBrak
  • ~Kamila / 2022-11-22 22:24
    Ocena: 2.50 / 5
    przejazd masakra, cały autokar pijanych ludzi. krzyczących i zachowywujacych się jak bydło. smród alkoholu było czuc w całym autokarze. wszedzie butelki wódki i piwa. czułam się bardzo niebezpiecznie jadąc tym autokarem. Jedyny plus to bezpieczny dojazd.
  • ~Karlos / 2021-10-25 19:43
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie polecam, kierowcy nie znający drogi, opóźnienie na wyjeździe 1h, opóźnienie na przyjeździe 5h, zalane bagaże. 0 rekompensaty z tego tytułu
  • ~kasia / 2019-03-27 11:49
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie polecam podróżowania z tą firmą. Autobus miął nas zawieźć z Dimaro ( we Włoszech ) na lotnisko w Bergamo. Przewoźnik miał opóźnienie - ok zdarza się. Natomiast nie wiem jaka jest polityka firmy, że kierowca bezczelnie przejeżdża obok przystanku (który jest totalnie nieoznakowany) i nawet nie zwalnia. Biegliśmy krzycząc za autobusem, samochody na niego trąbiły, ale zero reakcji ze strony kierowcy. Po kontakcie z infolinią, Pani jedyne co może z siebie wykrztusić to to, że może nam dać 5 eur zniżki na następny autobus, ale nie ma już żadnego dzisiaj. Poza tym podobno 2 osoby wsiadły do tego autobusu. Pozostaje zatem pytanie czy nam podano złą lokalizację przystanku, czy kłamali. Po złożonej reklamacji chciano nam potrącić 65 zł od biletu - za anulację przejazdu. Ostatecznie dostaliśmy zwrot całej kwoty. Została zatem kwestia 250 eur wydanych na taksówkę żeby zdążyć na samolot. Flixbus utrzymuje, że nie jest to transport alternatywny - mimo że była to jedyna możliwość dotarcia na czas na samolot. Oczywiście zgłoszę ich do UOKIK. Nie dostałam informacji w jaki sposób do autobusu wsiedli inni pasażerowie, ani czy miałam podany błędny adres przystanku. Na maile również za każdym razem odpisuje ktoś inny, nawet jeśli wymieniamy się kilkoma mailami w ciągu godziny. Strata czasu. Z tego co widzę w internecie firma ma generalnie klienta gdzieś. Jeśli będę miała taką opcję, nigdy nie skorzystam już z ich usług.
    Wadyautobusy nie zatrzymują się na przystankach, a potem udają że oczywiście że się zatrzymali
  • ~Katarzyna / 2019-02-23 18:54
    Ocena: 2.50 / 5
    Trasa Lublin-Warszawa odjazd 23.02 godz.5.00 ponieważ należy stawić się 15 min przed odjazdem byłam 4.40 autobus stał ale nie przy stanowisku, z włączonym silnikiem nawet światłami i co? podjechał 5.05 na stanowisko tłum ludzi stał i marzł, odjechał ze znaaacznym opóźnieniem,
    po co pasażer ma stawiać się 15 min przed odjazdem?
  • ~Katarzyna / 2019-09-18 09:55
    Ocena: 2.50 / 5
    Przesłanie do osób które wykupują bilet w FlixBusie
    Niech Każdy się mocno zastanowi , zanim wykupi bilet a będzie to tylko część podróży z FlixBusem , bo dalszą trasę trzeba przejechać pociągiem czy samolotem na który mają zakupione bilety , bo mogą nie dojechać i pozostałą część podróży szlak trafi i trzeba się martwić o siebie samemu i mieć kasę przy sobie BO TU NIKT NICZEGO NIE ZAGWARANTUJE I JESZCZE ZROBI Z WAS CO UWAŻA PANI "X" CZY " Y " obsługująca reklamacje .

    Chociaż na infolinii , osoba przyjmująca zgłoszenie, współczuje. Proponuje zakupić sobie nowy bilet i złożyć reklamacje :TYLKO PO CO

    PS:
    W miarę często korzystam z różnych przewoźników ale to co dzieje się z FlixBusem to doprawdy :( trudne do opisania.
    ZaletyNiestety wielkie zero "0" oby nikt tego nie przeżył,bo to naprawdę firma "dno"
    Wadypodjeżdżają autobusy opóźnione,odjeżdżają niby na czas a klient stoi na dworcu i nie wierzy,że to co widzi to nie fatamorgana tylko przekręt przewoźnika
  • ~Katarzyna / 2023-08-06 19:24
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie polecam, kurs na trasie Bydgoszcz - Szczecin w dniu 09.07.2023
    Kierowca z Ukrainy nie do dogadania, nic nie rozumie. Pasażerka która chciała zapłacić za bilet kartą niestety nie mogła tego zrobić bo Pan kierowca nie potrafił obsłużyć terminala w związku z czym Pani jechała bez biletu kilka przystanków. W dodatku jechał jakby pierwszy raz wiózł ludzi, rzucał pasażerami jak workami ziemniaków. Drugi kierowca który wsiadl w Pile to nawet nie pomógł z walizką sama musiałam się męczyć układając ją w schowku a potem wykładając, Pan twierdził że ma zakaz dotykania bagażu pasażerów ???? z czystej przyzwoitości by to zrobił ???? nie polecam, flixbus schodzi na psy
  • ~Katrin / 2025-01-13 13:43
    Ocena: 2.50 / 5
    Kilkakrotnie podróżowałam autobusem flixbus.O ile podróż przebiega sprawnie tak cała reszta kontroli nad zachowaniem pasażerow mnie przeraża.
    Ostatnio kierowca zabrał parę w sztok pijanych pasazerow, smrod w autobusie nie do wytrzymania.
    W drodze powrotniej grupę azjatów w przepoconych ciuchach, ciamkajacych bo caly czas sos jedli
    Czy nie ma kontroli nad pasażerami takiej klasy ?
    Spędzamy w podrózy kilka godzin
    A jak widać nie kazdy potrafi sie zachować.
    Jakies standardy powinny obowiązywać.
  • ~Kijop / 2021-11-18 11:23
    Ocena: 2.50 / 5
    Dziadostwo i cwaniactwo, wyzysk bez szacunku dla klienta. Polskiemu budowli mogą myć autokary. Pogonić to Głowno.
  • ~Klaudia / 2021-08-16 12:10
    Ocena: 2.50 / 5
    Z Flixbusem jeżdżę już 4 lata. Z początku super, godny polecenia, niskie ceny, wifi, gniazdka elektryczne. Pomijając fakt, że w trakcie pandemii nie jeździły autobusy (Gorzów Wlkp.-Szczecin) to po ich powrocie trasy to tragedia. Autobusy wiecznie spóźnione (nawet 1h!), kierowcy często są chamscy, zjeżdżają z prostej drogi S3 i jadą przez jakieś wiochy, zamiast od razu do celu. Nigdy więcej! Nie polecam
  • ~Klaudia / 2022-03-03 16:29
    Ocena: 2.50 / 5
    Jestem zmuszona jeździć flixbusem z dworca Łódź Fabryczna. Za każdym razem flixbus ma duże opóźnienia, co totalnie mnie zniechęca do korzystania z usług. Raz 30 min, raz godzina, a nawet ponad godzina spóźnienia. Nie polecam usług jeżeli ktoś nie jest cierpliwy, chociaż nie ukrywam że cieżko być w tej sytuacji cierpliwym. Jeżeli flixbus nie przyjeżdża na zaplanowaną godzinę to może warto zmienić godzinę odjazdu, żeby ludzie którzy płacą taką cenę za bilet nie czekali na zimnym dworcu?
    ZaletyWygodne fotele
    WadyOpóźnienia, cena nieadekwatna względem usług.
  • ~Konrad / 2019-02-19 20:30
    Ocena: 2.50 / 5
    Bardzo niekulturalna i niepokoją obsługa, która nie oferuje nic swoją obecnością klientowi potrzebującemu pomocy. Brak jakiejkolwiek empatii i zrozumienia drugiego człowieka.
    WadyObsługa fatalna
  • ~KSia / 2019-08-23 12:45
    Ocena: 2.50 / 5
    Niestety ale bus dowiózl nas z godzinnym opóźnieniem,w trakcie podróży okazało się że są po dwie rezerwacji na jedno miejsce,wi fi nie działo co kierowca skierował że no to nie dziala
  • ~Laura2001 / 2018-08-26 22:02
    Ocena: 2.50 / 5
    Bus odjechał zbyt wcześnie z przystanku bez wszystkich pasażerów przez co straciliśmy pieniądze .
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 5041
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3116
Sindbad
Ocena: 2.39, ilość opinii: 860
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.93, ilość opinii: 331
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4550
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3916
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962