Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3411 opinii

2.17 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.36
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.19

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Niezadowolona / 2019-02-16 17:24
    Ocena: 2.75 / 5
    Bede robic wszystko, zeby wiecej nie skorzystac z uslug Flixbusa. I nie chodzi o jakosc podrozy, tylko obslugi. Ignoruja wiadomosci, nie odpowiadaja, przez telefon sa w szoku, ze jak to nikt nie odpowoedzial? A pozniej i tak to samo. Nie ma szans na wyegzekwowanie zwrotu za niewykorzystany bilet, nawet sporo przed terminem. Proponuja tylko viucher, ktorego i tak nie masz ochoty wykorzystac po takim traktowaniu. Koszmar!
  • ~Niezadowolona / 2022-06-17 01:05
    Ocena: 2.75 / 5
    Parę godzin przed planowaną podróżą kupiłam bilet w dwie strony. Niestety nie otrzymałam e-maila z rezerwacją biletów. Infolinia od godz. 9ej. Wyjazd dużo wcześniej. Zdecydowałam że kupię bilet,ale już u innego przewoźnika.Zostaje niesmak i czekanie na rozpatrzenie wniesionej reklamacji.
  • ~Nobody / 2019-09-24 15:50
    Ocena: 2.75 / 5
    Moja siostra kupiła bilet przez i ternet na dłuższą trasę niż ja i zapłaciła mniej niż ja tylko dlatego że nie kupiłam przez internet, co jest szczytem chamstwa gdy komuś się spieszy i nie ma czasu kupić przez internet a na podróż zdecydował się w ostatniej chwili z powodu jakieś nagłej sytuacji.
    ZaletyTrochę wygodniej niż autobusy pkp
    WadyWysokie ceny, brał zniżek dla studentów
  • ~Ola ola / 2025-09-28 21:09
    Ocena: 2.75 / 5
    Jechaliśmy do Zakopanego 27 sierpnia. Kierowca na trasie Lublin Rzeszów bardzo przyjemny. Kulturalny, pomocny, nawet po postoju przeliczył pasażerów. Od Rzeszowa do Zakopanego kierowca tragedia
    Niesympatyczna nieprzyjemne odpowiada pod nosem. W Krakowie przerwa 5 min i odjeżdżał bez nas mimo tego ze wiedział ze w 3 os poszliśmy dod toalety. Matce z 6 letnim dzieckiem wręcz powiedział ze odjedzie jak sie chwilę spóźnia. Byłoby po 1 gwiazdce jednak za kierowcę nr 1 podniosłam ocenę
  • ~Oliwka12 / 2020-03-05 11:20
    Ocena: 2.75 / 5
    Masakra jakaś jeśli chodzi o opóźnione przejazdy!!! Ponad godzinę czy to w kierunku Karmtowic czy Łodzi!
    Przez to ludzie spóźniają się do pracy bo zamiast 3h jedziemy 5!!!!
    Wypadałoby dawać klientom komunikaty, ze jest taka trasa a nie inna. Żenada!
  • ~onjo / 2022-05-23 12:30
    Ocena: 2.75 / 5
    Raczej słabo. Kierowca gwizdał w autobusie. Brak internetu
  • ~Pasazer / 2023-03-28 12:21
    Ocena: 2.75 / 5
    Komputer generate siedzenie 16b ktore nie istnieje i wprowadza zamẹt w ten sposob wstod pasazerow.
  • ~Pasażer / 2018-10-12 22:32
    Ocena: 2.75 / 5
    Kultury niektórych pasażerów się nie nauczy. Prostactwo o brak empatii istniały od zawsze. Warto jednak zorganizować szkolenia z podejścia do klienta dla kierowców, którzy ewidentnie nie mają w tym zakresie żadnej wiedzy, traktując przewożone osoby często jak zło konieczne.
  • ~Patryk / 2021-12-28 23:26
    Ocena: 2.75 / 5
    Chwalą się na fecebooku usługą pomocy, przy zostawionym bagażu w autokarze. Wysłałem formularz i nie dostałem żadnej odpowiedzi po 14-stu dniach...
    Ponadto regularnie są opóźnienia w rozkładzie
    Zaletycena
    Wadyopóżnienia, słaba jakość obsługi
  • ~Patryk / 2025-07-31 13:55
    Ocena: 2.75 / 5
    Co drugi rząd foteli w autobusie połamanym.
    Gdy się siada fotele się rozkładają w pozycję leżącą. Kierowcy rozkładają ręce, twierdząc że było zgłaszane firmie już od 7 miesięcy.
    Kurs Lublin-Norymberga.
    ZaletyKierowcy mili
    WadyWady w autobusie
  • ~Podróżna / 2022-01-31 12:47
    Ocena: 2.75 / 5
    Dopłaciłam 15zł za miejscówkę, z której nie mogę skorzystać, bo kierowcy sobie odgrodzili pierwszy rząd, bo niby "takie przepisy w Niemczech". Jakoś trzy dni temu jak jechałam w drugą stronę, nikt o takich przepisach nie słyszał. I nie potrafią odpowiedzieć na pytanie, jak uzyskać zwrot kosztów. Więc najwyraźniej usługi wyglądają tak - nie dostaniesz tego, za co płacisz, bo wielki pan kierowca ma takie widzimisię. Nie polecam.
  • ~Podróżująca często / 2018-08-17 17:01
    Ocena: 2.75 / 5
    Flixbus - katastrofa! Publikują swoje rozkłady jazdy na dwa tygodnie przed końcem starego rozkładu, tak jakby wszyscy podróżni podejmowali decyzje o terminie podróży w ostatnim momencie!

    Widać nie zależy im na osobach które planuja wprzód jeżdżąc czesto i regularnie na wybranej trasie...
    Kompletny brak szacunku dla podróżujących!
  • ~Przemo / 2019-06-16 17:01
    Ocena: 2.75 / 5
    Jechałem w kwietniu 2019: Autobus z Santiago de Compostela do Porto (240km) przyjechał o czasie a w miejscu docelowym był 10 minut przed czasem, dość komfortowo ale bardzo drogo 22,99GBP (około 115PLN) za około 240km prawie 3 godziny jazdy bilet kupiony miesiąc przed odjazdem nie był tańszy, mimo że trochę tańszy niż konkurent ALSA


    Jechałem w czerwcu 2018: Autobus Malmo-Kopenhaga (19zł za około 45km) punktualny i Kopenhaga-Malmo (też 19zł, opóźniony o 2h10m, godzinę przed odjazdem przyszła informacja SMS że będzie opóźniony 1h45m)


    Jechałem w Maju 2018: Katowice-Łódź (19zł), Łódź-Gdańsk (29zł), Gdańsk-Katowice (35zł): wszystkie raczej o czasie, ceny są wyższe niż za czasów PolskiegoBusa (Jechałem Katowice-Warszawa za 2zł) ale nadal tanio szczególnie w porównaniu do przejazdów międzynarodowych, w autobusach w Polsce było brudno i śmierdziało ale za tą cenę kilkakrotnie niższą niż PKP czegoż wymagać, a toalety były dostępne zawsze...
    Zaletytoaleta, czyste i zadbane autobusy na trasach międzynarodowych, tanie przejazdy na trasach w Polsce
    Wadywysokie ceny na trasach międzynarodowych np. Santiago de Compostela-Porto 22,99GBP (około 115zł) za około 240km, opóźnienie z Kopenhagi do Malmo 2h10m, na przejazdach w Polsce chyba nie zatrudniają personelu czyszczącego, autobusy w Polsce brudne i śmierdzące
  • ~Rafał / 2025-10-10 15:56
    Ocena: 2.75 / 5
    Dzień dobry,zaznaczę na początku że nie jestem wymagającym klientem ,poprosiłem kierowców o właczenie klimatyzacji na 20 stopni (było bardzo gorąco,zwłaszcza z tyłu),jeden z nich powiedział że nie rozumie polsku,zapytałem się w jakim języku możemy porozmawiać , powiedział że o rosyjsku,na jego nieszczęście znam rosyjski,poprosiłem grzecznie o nastawienie na 20 stopni,jeden z nich bezczelnie stwierdził że mnie wysadzą i nie zmienią temperatury ( zauważyłem nastawione było na 25 )z takim chamstwem nigdy się nie spotkałem ,nie wiem jakiej nacji byli kierowcy ale kurs był do Wilna,oczywiście jak usiadłem na miejsce temperatura została zmniejszona ????
    ZaletyAutobus ok
    WadyKierowcy,jeszcze w Warszawie jedna kobieta chciała się zapytać o to czy to jest jej autobus to nawet jej dzwi nie otworzyli,totalny brak szacunku,nie rozumiem jak tak można
  • ~Rafał / 2025-10-10 15:56
    Ocena: 2.75 / 5
    Dzień dobry,zaznaczę na początku że nie jestem wymagającym klientem ,poprosiłem kierowców o właczenie klimatyzacji na 20 stopni (było bardzo gorąco,zwłaszcza z tyłu),jeden z nich powiedział że nie rozumie polsku,zapytałem się w jakim języku możemy porozmawiać , powiedział że o rosyjsku,na jego nieszczęście znam rosyjski,poprosiłem grzecznie o nastawienie na 20 stopni,jeden z nich bezczelnie stwierdził że mnie wysadzą i nie zmienią temperatury ( zauważyłem nastawione było na 25 )z takim chamstwem nigdy się nie spotkałem ,nie wiem jakiej nacji byli kierowcy ale kurs był do Wilna,oczywiście jak usiadłem na miejsce temperatura została zmniejszona ????
    ZaletyAutobus ok
    WadyKierowcy,jeszcze w Warszawie jedna kobieta chciała się zapytać o to czy to jest jej autobus to nawet jej dzwi nie otworzyli,totalny brak szacunku,nie rozumiem jak tak można
  • ~Sebastian / 2025-07-08 06:56
    Ocena: 2.75 / 5
    Pierwszy i ostatni raz podróżowałem tym zielonym gó..em. Jedna rezerwacja anulowana na kilka dni przed. Druga rezerwacja to podróż na połamanym fotelu, związanym do kupy starą reklamówką. Miejscówka panorama, zapłacona extra. Wymontowane pasy bezpieczeństwa. Autobus na trasie Norymberga - Ryga.
  • ~Shin / 2018-08-19 10:26
    Ocena: 2.75 / 5
    Ceny w górę, standard w dół...
    Odkąd wszedł FlixBus mogę zapomnieć o kursie Łódź-Wrocław za 16zł. Nigdzie informacji, że bukuję bilet na chyba „zaprzyjaźnionego” przewoźnika - autokar oklejony co prawda w barwy Flixbusa, ale mniejszy, pozbawiony gniazdek, toaleta zazwyczaj „nieczynna”.
    Obsługa to ruletka - albo do rany przyłóż, albo za przeproszeniem buce. Z aplikacji nie ma moźliwości rezerwacji miejsc, więc powinni się zdecydować - albo jest rezerwacja miejsc albo jej nie ma, bo ludzie się potrafią zabijać o te rezerwacje.
    Nadal lepsze niż kolej, ale PolskiBus był o wiele lepszy... to se ne vrati
  • ~stała klientka / 2025-03-28 14:21
    Ocena: 2.75 / 5
    Jestem, byłam do dziś stałą klientką flixbus to co dziś mnie spotkało było bardzo przykre. Firma nie szanuje stałych klientów i nie gratyfikuje ich. Dziś zmuszona byłam zmienić termin rezerwacji i została mi naliczona dodatkowa kwota za zmianę 75zł z 1 zmianę za 2 kolejna taka kwota. Bardzo miła pani i infolinii oświeciła mnie że Fliksbus wprowadził opłaty za zmiany w rezerwacjach i anulowanie podróży i zwraca z wydanej kwoty jedynie 20%. więc na jednej rezerwacji biletu doliczono mi około 150zł.
  • ~Stały klient / 2023-09-21 10:30
    Ocena: 2.75 / 5
    Autobusy punktualnie do tej pory. Rezerwacja przez internet ok. Realizacja ok.
    Natomiast niektórzy kierowcy paskudni do cna, Palą papierosy i uprzejmi na moment. A potem to chamstwo.
    Dn.21.09.23r.wsiadł w Krakowie w 2B młody człowiek.godz.10.05- odjazd z płyty górnej. Posiadał laptopa itrochę ciasno na siedzeniu wiec się przesiadł do przodu. Kierowca odniósł sie bardzo grubiańsko do niego.Ok.siedzenia droższe, no ale już bez przesady sposób odzywania się do pasażera pozostawia wiele do życzenia...
    Kierowcy do szkolenia z zakresu kultury osobistej.
    ZaletyJeżdżą to zaleta
    WadyBrak kultury osobistej kierowców. Smród papierosów przed autobusami. Wulgarna mowa między kierowcami
  • ~strażak / 2020-08-28 12:06
    Ocena: 2.75 / 5
    Wykupienie miejscówki to strata pieniędzy

    Nikt nie pilnuje miejsc na które się kupuje miejscówki. Pozostaje samemu się przepychać z zajmującym Ci miejsce podróżującym. Obsługa ma całkowity brak kontroli nad tym tematem. W zasadzie nie jest w stanie nawet dojechać na czas wg. rozkładu mimo że wsiadasz nie w połowie trasy tylko prawie na jej początku. Kierowca niemiły jakby pracował za karę widać całkowity brak szkolenia do pracy z ludźmi. Polecam zmienić pracę na jakąś gdzie nie będzie miał Pan kontaktu z nimi. trasa Sibenik - Kraków
    WadyWykupienie miejscówki to strata pieniędzy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.85, ilość opinii: 5591
Flixbus
Ocena: 2.17, ilość opinii: 3411
Sindbad
Ocena: 2.44, ilość opinii: 942
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 741
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.02, ilość opinii: 416
Koleje Śląskie
Ocena: 1.61, ilość opinii: 373
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4935
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4625
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3172