Na dworcu we Wrocławiu autokar był nieoznaczony logo firmy i na skutek braku miejsca na peronie, z którego miał odjeżdzać, znajdował się na innym peronie. Nie wiedząc, że zatrzymał się na innym stanowisku czekałam na wskazanym przez tablice informacyjne, myśląc ze się spóźnia. Pojazd jednak odjechał, bez informacji o zmianie stanowiska. Po złożeniu reklamacji otrzymałam odpowiedz, że w systemie mają, że odjechał z odpowiedniego stanowiska i że był oznaczony( był to biały autokar bez żadnych widocznych oznaczeń). Osoba podpisująca się pod odpowiedzią na moją reklamację to Juraj z FlixBusa, więc nawet nie podpisuje się konkretna osoba, tylko Bóg raczy wiedzieć kto. Generalnie, w d...e mają klienta, liczy się tylko zainkasowana kasa. Odpowiedz na reklamację bez żadnej analizy, sztampowa, dla każdego pewnie jednakowa wysyłana przez system. Nie odnoszą się do sytuacji klienta tylko do tego co im system mówi. Zenada, nie polecamZaletybrak
Wadyjeżeli nic się nie dzieje, nie ma korków i innych zdarzeń losowych, system im działa, jak są przeszkody Pan System przestaje działać i nie ma informacji o zmianach, brak empatii w stosunku do klienta, kasa zainkasowana, to rób co chcesz