Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3145 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Danuta / 2025-02-27 13:07
    Ocena: 2.50 / 5
    Niestety autobus nie przyjechał na właściwy przystanek w Berlinie przy dworcu kolejowym Sudkreuz. Jednak firma nie chce zwrócić mi pieniędzy za bilet. W mrozie musiałam czekać na następny kurs za 2 godziny.
    Bardzo się zawiodłam na FlixBus. Jeździłam już z tą firmą kilka razy. Były częste opóźnienia a informację o tym dostawałam w ostatniej chwili a ostatnio nie dostałam żadnej.
    WadyOpóźnienia, brak informacji i możliwości telefonicznego kontaktu po godz. 17.00. Autobus nie staje na właściwym przystanku. Nie można otrzymać zwrotu za niewykorzystany bilet choć autobus nie przyjechał.
  • ~Darekki / 2020-07-26 22:35
    Ocena: 2.50 / 5
    Relacja Radom Warszawa Łódź. Sobota 19.45 z Radomia. Ok.
    Przesiadka w Warszawie.
    Zero informacji. Autobusu nie ma o 22.45
    A tu noc mnie czeka..
    Podjeżdża autobus do Berlina przez Łódź. Bilet nie pasuje. Chce kupić przez stronę, strona nie działa.
    Kierowca mnie wpuścił i dojechałem ale musiałem mu dać łapówkę.
    Niestety innej możliwości nie miałem.
  • ~Dominik / 2019-06-10 15:13
    Ocena: 2.50 / 5
    W ciągu ostatnich dwóch lat skorzystałem z usług Flixbusa czterokrotnie, w tym ostatnio dwa razy w ciągu tygodnia. Za każdym razem autobus miał minimum 2,5h godzin opóźnienia. Na dworcach każda jedna firma (NeoBus, Polonus itp.) była na czas, z kolei każdy jeden autobus linii Flixbus miał opóźnienie. Za czasów Polskiego busa tak nie było, na dodatek ceny strasznie podrożały. Już nigdy nie skorzystam z usług tej firmy. Chyba nawet pkp będę wszędzie szybciej, pomimo że rozkład może pokazywać nawet półtorej godziny dłuższą trasę.
  • ~Dominika / 2019-05-15 08:25
    Ocena: 2.50 / 5
    Jechałam tylko raz. Miałam drugi raz, ale wystąpił problem. Nie mogłam anulować rezerwacji przed czasem przyjazdu autobusu, co według regulaminu jest dozwolone. Pieniędzy nie odzyskałam, niesmak pozostał. Więcej nie skorzystam.
    Wadyniekompetentna obsługa, źle działająca aplikacja, nieprzychylność na prośbę pasażera
  • ~Elcia / 2023-08-24 17:04
    Ocena: 2.50 / 5
    Rezerwacja na przejazd Wrocław-Dortmund na 10,55 w dniu 23.08.2023.
    Autokar odwołany 7 min przed odjazdem, żadna informacja nie konkretną, nie ma przyczyny. Nie wiadomo co dalej robić, co chwilę otrzymuje tylko sms ,że odwołanie ,co robić dalej, propozycja podróży na godz 14,55 zaraz się okazuje, że to też nieaktualne, nie wiadomo wracać do domu czy czekać, czekamy na dworcu we Wrocławiu ponad 5 godz, ubikacja płatna aż 3 zł(kpina). Udaje się zmienić godz odjazdu na 16,20 autokar już opóźniony przy wyjeździe i tak dojeżdża do celu. Ubikacja nieciekawa ,blokuje się otwieranie, dopiero po 3 godz podróży wznowiony dostęp,autokar nie zbyt czysty,zasłonki pourywane słońce razi. Brak głośnomówiącej informacji o miejscu postoju, trzeba się wsłuchiwać.
    ZaletyTylko to ,że tańszy przejazd
    WadyBrud, brak informacji konkretnych.
  • ~Emilia / 2022-04-19 22:39
    Ocena: 2.50 / 5
    Najgorszy przewoźnik jakim jechałam. Dostałam SMS że będzie opóźnienie 10-20min a w rezultacie czekałam 1h50min i oczywiście żadnej informacji. Nie da się nigdzie dowiedzieć ile będzie trwało dalsze opóźnienie i czy w ogóle autokar przyjedzie. Totalny brak szacunku do pasażera…Po tak długim oczekiwaniu nawet nie mogłam liczyć na to ze kierowca włoży mi ciężką walizkę do bagażnika, mimo mojej prośby. Nigdy więcej nie zdecyduje się jechać Flixbusem.
  • ~Ewa W. / 2018-08-25 22:13
    Ocena: 2.50 / 5
    Autobusy są o bardzo niskich sufitach ( ja mając 177 cm) dosłownie o wszystko się obijalam, nie mówiąc już o wyprostowaniu sie- nie ma opcji. Ogólnie jest dość klaustrofobicznie - jeśli ma się większą torebkę nie włoży się jej na półkę nad głowę, bo się nie zmieści. Dopłata za rezerwację miejsca.. trochę przegięcie jak dla mnie ( jeżdżę różnymi innymi liniami i jeszcze się z tym nie spotkałam) tym bardziej, że podchodzac do miejsca siedziała na nim jakaś Pani ( której ponoć kierowca powiedział że może usiąść gdzie chce) i była wielce zdziwiona że prosimy ja o zmienienie go, bo to było zarezerwowane. Plus za toalete, że znajduje się w pojeździe, bo nie każde linię ja mają, a trasa 600 km to dość sporo.
  • ~Ewelina / 2021-09-14 14:03
    Ocena: 2.50 / 5
    Odrazam korzystanie z Flixbusa - gdy autobus się zepsuje, nie zapewniają zastępczego, tylko po prostu zostawiają pasażerów na pastwę losu w obcym państwie, bez żadnej pomocy! Autobus nr 1338 z 12/08/2021, trasa międzynarodowa Wrocław - Bonn: wysiadła klimatyzacja, kierowca stwierdził, że dalej nie jedzie, i na dworcu Berlin ZOB wysiadka. Dostalismy sms, że podróż się zakonczyła, i mamy sobie dalej radzić sami! Zero pomocy, niektórzy nie mówili po niemiecku ani po angielsku, upał ponad 30 stopni na dworze.! Nie podstawili nowego autobusu, mieli pasażerów głeboko gdzieś! To jest skandal, nigdy więcej z tą firma nie pojadę!
    Wadygdy autobus zepsuje się na trasie nie podstawiają zastępczego, tylko zostawiają pasażerów samych sobie
  • ~Fe / 2023-07-10 14:44
    Ocena: 2.50 / 5
    11 lipca 2023
    Kolejny, upalny dzień z temperaturą 30 stopni.
    Trasa Warszawa-Wrocław 5 godzin jazdy w pełnym autobusie.
    Klimatyzacja rzekomo zepsuta, wszyscy ledwo zipią.
    Masakra!!!!!
    WadyBrak klimatyzacji
  • ~FK / 2021-10-06 18:18
    Ocena: 2.50 / 5
    Zepsuta toaleta na odcinku góry morze, śmierdzący brudny osobnik zajmujący moje miejsce z biletu, nigdy więcej
    ZaletyDojechałam na miejsce
    WadyBrud, smród etc.
  • ~Gabi / 2021-08-27 13:40
    Ocena: 2.50 / 5
    Słabo. Warto mieć na uwadze, że autobus może spóźnić się 2 h, więc jeśli ktoś planuje coś dokładniej, to raczej jest to słaba opcja. Sam przejazd w porządku, natomiast trzeba zarezerwować sobie dużo czasu i cierpliwość.
  • ~Gosia / 2025-01-13 17:31
    Ocena: 2.50 / 5
    W dniu 12.01.2024 jechałam linią 1252 odcinek Lublin-Medyka odjazd z Lublina 12:55,niestety spotkała mnie przykra sytuacja ponieważ kierowca w autokarze zapowiadał przystanek w języku Rosyjskim.Jechałam wiele razy Flixbusem bardzo mi się firma podoba ale niestety ta przykra sytuacja bardzo mnie zniechęcała. Na odcinku od Rzeszowa do Medyki już była zmiana kierowców i podróż odrazu zrobiła się przyjemniejsza bo kierowca zapowiadał przystanki w języku Polskim. Podróżowałam z córką miejsca nasze 10C 10D. Chce też dodać, że schemat jazdy Lublin-Rzeszów nie można zaliczyć do najbezpieczniejszych przejazdów. Chciałabym aby firma przeprowadziła rozmowę z kierowcą i wykluczała takie sytuacje.
  • ~Grazia18 / 2021-10-05 16:53
    Ocena: 2.50 / 5
    Podroż dnia 4.10 2021 bydgoszcz Berlin . Kierowca nie sympatyczny pokrzykujący na pasażerów . Domagał się zaświadczenia o szczepieniu od pasazerow na trasie Bydgoszcz -Poznan. Przekroczył swoje uprawnienia
    Zaletywyjazd o czasie . ale dojazd docelowy z duzym opóżnieniem
  • ~Greg / 2023-09-18 22:58
    Ocena: 2.50 / 5
    Kurs z Aalborga do Rzeszowa. Nie mam uwag do kierowców, Jazda i kultura bez uwag. Czas przejazdu 18 godzin. Jeden raz kierowcą miał możliwość zatrzymania na tankowanie,wówczas była możliwość skorzystania z toalety na Orlenie. Kibel w autobusie to była porażka. Nie było możliwości spłukać . Każdy kto musiał skorzystać zamykał się w smrodzie i musiał tam wytrzymać. Po wyjściu z kibla ubranie śmierdzało parę minut. To było straszne. Nie wiem czy kiedykolwiek skorzystam z usług flixa.
  • ~Helena / 2018-07-19 18:24
    Ocena: 2.50 / 5
    Byłam zgodnie z zaleceniem dużo wcześniej na dworcu, w czasie w którym miał być podstawiony autobus nie pojawił się on. Żaden z kierowców, nikt z obsługi dworca nic nie wiedział na temat rzekomego autobusu, dopiero po dłuższej chwili od innej osoby która również nie doczekała się na ten autobus dowiedziałam się że rejs Katowice Kołobrzeg jest obsługiwany przez inna firmę i autobus na który zakupiłam bilet odjechał (nadmienię że z całkiem innego stanowiska, poza tym nikt z kierowców tamtej firmy Voyager również nie wiedział nic na ten temat). Faktem jest że na rezerwacji małym drukiem była taka adnotacja ale biorąc pod uwagę iż jestem emerytką, dosyć słabo zaznajomioną z zakupami biletów online (był to mój pierwszy i teraz już wiem że na pewno ostatni raz) informacja ta powinna być lepiej widoczna w momencie zakupu biletu. Na ten moment jestem bardzo niezadowolona z obsługi, dodam że kierowcy firmy Flixbus byli wobec mnie opryskliwi i nie mili. Wielokrotnie członkowie mojej rodziny korzystali z usług przewozowych firmy Polski Bus i byli bardzo zadowoleni. Także niestety zmiana firmy przewozowej wypada bardzo niekorzystnie.
    ZaletyCena
    WadyOpryskliwa obsługa, zła organizacja, wprowadzanie klientów w błąd, brak możliwości połączenia z infolinią
  • ~Helena / 2022-11-21 10:20
    Ocena: 2.50 / 5
    To jest moja ostatnia podróż flixbusem, autobus z Rzeszowa do Karpacza, godz 9:30, 21 listopada , moje miejsce zajęte, kierowca kazał mi szukać innego miejsca bo to nie jego winna, powiedział że przecież on biletów nie sprzedaje. Gdy wspomniałam że przecież za rezerwację dodatkowo płacę, to wrzeszczał na cały autobus że przecież za miejsca się nie płaci . Powinnam mu pokazać fakturę, to może by wreszcie się dowiedział na jakich zasadach kupuje się bilety, taki problem miałam nie tylko ja, ale inni pasażerowie wsiadający w Rzeszowie. Jeździłam z tym przewoźnikiem często ale nie polecam,
    ZaletyBrak
    WadyJw
  • ~Hibert / 2022-09-12 22:17
    Ocena: 2.50 / 5
    Jechałem z kumplem do Pragi z Warszawy, autokar był opóźniony o 1.5 godziny co nie byłoby problemem gdyby w międzyczasie nie zmienili go na jakiś szrot (zupełnie inny niż ten który rezerwowaliśmy bo chcieliśmy jechać piętrowym). Podczas jazdy strasznie gorąco i duszno. Mimo pozytywnych kierowców którzy byli naprawdę w porządku, postoje były mega krótkie i nie dało się nawet zapalić papierosa.
    ZaletyKierowca
    WadyWszystko poza kierowcą
  • ~I / 2023-12-27 18:01
    Ocena: 2.50 / 5
    NIE POLECAM!! Autobus spóźniony o godzinę. Na infolinii nic nie wiedzą. Mówią, że wyślą informacje i nic nie robią. W skrócie: godzina czekania na mrozie bez informacji, czy autobus w ogóle przyjedzie. Tragedia.
    ZaletyŻadnych
    WadySpóźnienia
  • ~Idosk / 2021-08-23 13:36
    Ocena: 2.50 / 5
    Jechałam ten flixbus i dwóch pan kierowcy wysiadli i palą sobie a jeszcze nie dotarło na miejscu na przerwie i nie dał nam przerwa 10minut
    ZaletyOgólnie wygodnie siedzieć
    WadyKierowcy palą sobie a jeszcze nie dotarło na miejscu na przerwie i nie dał nam przerwy na 10minut.
  • ~Ilona / 2019-07-22 22:33
    Ocena: 2.50 / 5
    Na dworcu we Wrocławiu autokar był nieoznaczony logo firmy i na skutek braku miejsca na peronie, z którego miał odjeżdzać, znajdował się na innym peronie. Nie wiedząc, że zatrzymał się na innym stanowisku czekałam na wskazanym przez tablice informacyjne, myśląc ze się spóźnia. Pojazd jednak odjechał, bez informacji o zmianie stanowiska. Po złożeniu reklamacji otrzymałam odpowiedz, że w systemie mają, że odjechał z odpowiedniego stanowiska i że był oznaczony( był to biały autokar bez żadnych widocznych oznaczeń). Osoba podpisująca się pod odpowiedzią na moją reklamację to Juraj z FlixBusa, więc nawet nie podpisuje się konkretna osoba, tylko Bóg raczy wiedzieć kto. Generalnie, w d...e mają klienta, liczy się tylko zainkasowana kasa. Odpowiedz na reklamację bez żadnej analizy, sztampowa, dla każdego pewnie jednakowa wysyłana przez system. Nie odnoszą się do sytuacji klienta tylko do tego co im system mówi. Zenada, nie polecam
    Zaletybrak
    Wadyjeżeli nic się nie dzieje, nie ma korków i innych zdarzeń losowych, system im działa, jak są przeszkody Pan System przestaje działać i nie ma informacji o zmianach, brak empatii w stosunku do klienta, kasa zainkasowana, to rób co chcesz
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5084
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3145
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 867
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 357
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.95, ilość opinii: 338
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4620
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4466
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3935
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3503
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2992