Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3116 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~FK / 2021-10-06 18:18
    Ocena: 2.50 / 5
    Zepsuta toaleta na odcinku góry morze, śmierdzący brudny osobnik zajmujący moje miejsce z biletu, nigdy więcej
    ZaletyDojechałam na miejsce
    WadyBrud, smród etc.
  • ~Gabi / 2021-08-27 13:40
    Ocena: 2.50 / 5
    Słabo. Warto mieć na uwadze, że autobus może spóźnić się 2 h, więc jeśli ktoś planuje coś dokładniej, to raczej jest to słaba opcja. Sam przejazd w porządku, natomiast trzeba zarezerwować sobie dużo czasu i cierpliwość.
  • ~Gosia / 2025-01-13 17:31
    Ocena: 2.50 / 5
    W dniu 12.01.2024 jechałam linią 1252 odcinek Lublin-Medyka odjazd z Lublina 12:55,niestety spotkała mnie przykra sytuacja ponieważ kierowca w autokarze zapowiadał przystanek w języku Rosyjskim.Jechałam wiele razy Flixbusem bardzo mi się firma podoba ale niestety ta przykra sytuacja bardzo mnie zniechęcała. Na odcinku od Rzeszowa do Medyki już była zmiana kierowców i podróż odrazu zrobiła się przyjemniejsza bo kierowca zapowiadał przystanki w języku Polskim. Podróżowałam z córką miejsca nasze 10C 10D. Chce też dodać, że schemat jazdy Lublin-Rzeszów nie można zaliczyć do najbezpieczniejszych przejazdów. Chciałabym aby firma przeprowadziła rozmowę z kierowcą i wykluczała takie sytuacje.
  • ~Grazia18 / 2021-10-05 16:53
    Ocena: 2.50 / 5
    Podroż dnia 4.10 2021 bydgoszcz Berlin . Kierowca nie sympatyczny pokrzykujący na pasażerów . Domagał się zaświadczenia o szczepieniu od pasazerow na trasie Bydgoszcz -Poznan. Przekroczył swoje uprawnienia
    Zaletywyjazd o czasie . ale dojazd docelowy z duzym opóżnieniem
  • ~Greg / 2023-09-18 22:58
    Ocena: 2.50 / 5
    Kurs z Aalborga do Rzeszowa. Nie mam uwag do kierowców, Jazda i kultura bez uwag. Czas przejazdu 18 godzin. Jeden raz kierowcą miał możliwość zatrzymania na tankowanie,wówczas była możliwość skorzystania z toalety na Orlenie. Kibel w autobusie to była porażka. Nie było możliwości spłukać . Każdy kto musiał skorzystać zamykał się w smrodzie i musiał tam wytrzymać. Po wyjściu z kibla ubranie śmierdzało parę minut. To było straszne. Nie wiem czy kiedykolwiek skorzystam z usług flixa.
  • ~Helena / 2018-07-19 18:24
    Ocena: 2.50 / 5
    Byłam zgodnie z zaleceniem dużo wcześniej na dworcu, w czasie w którym miał być podstawiony autobus nie pojawił się on. Żaden z kierowców, nikt z obsługi dworca nic nie wiedział na temat rzekomego autobusu, dopiero po dłuższej chwili od innej osoby która również nie doczekała się na ten autobus dowiedziałam się że rejs Katowice Kołobrzeg jest obsługiwany przez inna firmę i autobus na który zakupiłam bilet odjechał (nadmienię że z całkiem innego stanowiska, poza tym nikt z kierowców tamtej firmy Voyager również nie wiedział nic na ten temat). Faktem jest że na rezerwacji małym drukiem była taka adnotacja ale biorąc pod uwagę iż jestem emerytką, dosyć słabo zaznajomioną z zakupami biletów online (był to mój pierwszy i teraz już wiem że na pewno ostatni raz) informacja ta powinna być lepiej widoczna w momencie zakupu biletu. Na ten moment jestem bardzo niezadowolona z obsługi, dodam że kierowcy firmy Flixbus byli wobec mnie opryskliwi i nie mili. Wielokrotnie członkowie mojej rodziny korzystali z usług przewozowych firmy Polski Bus i byli bardzo zadowoleni. Także niestety zmiana firmy przewozowej wypada bardzo niekorzystnie.
    ZaletyCena
    WadyOpryskliwa obsługa, zła organizacja, wprowadzanie klientów w błąd, brak możliwości połączenia z infolinią
  • ~Helena / 2022-11-21 10:20
    Ocena: 2.50 / 5
    To jest moja ostatnia podróż flixbusem, autobus z Rzeszowa do Karpacza, godz 9:30, 21 listopada , moje miejsce zajęte, kierowca kazał mi szukać innego miejsca bo to nie jego winna, powiedział że przecież on biletów nie sprzedaje. Gdy wspomniałam że przecież za rezerwację dodatkowo płacę, to wrzeszczał na cały autobus że przecież za miejsca się nie płaci . Powinnam mu pokazać fakturę, to może by wreszcie się dowiedział na jakich zasadach kupuje się bilety, taki problem miałam nie tylko ja, ale inni pasażerowie wsiadający w Rzeszowie. Jeździłam z tym przewoźnikiem często ale nie polecam,
    ZaletyBrak
    WadyJw
  • ~Hibert / 2022-09-12 22:17
    Ocena: 2.50 / 5
    Jechałem z kumplem do Pragi z Warszawy, autokar był opóźniony o 1.5 godziny co nie byłoby problemem gdyby w międzyczasie nie zmienili go na jakiś szrot (zupełnie inny niż ten który rezerwowaliśmy bo chcieliśmy jechać piętrowym). Podczas jazdy strasznie gorąco i duszno. Mimo pozytywnych kierowców którzy byli naprawdę w porządku, postoje były mega krótkie i nie dało się nawet zapalić papierosa.
    ZaletyKierowca
    WadyWszystko poza kierowcą
  • ~I / 2023-12-27 18:01
    Ocena: 2.50 / 5
    NIE POLECAM!! Autobus spóźniony o godzinę. Na infolinii nic nie wiedzą. Mówią, że wyślą informacje i nic nie robią. W skrócie: godzina czekania na mrozie bez informacji, czy autobus w ogóle przyjedzie. Tragedia.
    ZaletyŻadnych
    WadySpóźnienia
  • ~Idosk / 2021-08-23 13:36
    Ocena: 2.50 / 5
    Jechałam ten flixbus i dwóch pan kierowcy wysiadli i palą sobie a jeszcze nie dotarło na miejscu na przerwie i nie dał nam przerwa 10minut
    ZaletyOgólnie wygodnie siedzieć
    WadyKierowcy palą sobie a jeszcze nie dotarło na miejscu na przerwie i nie dał nam przerwy na 10minut.
  • ~Ilona / 2019-07-22 22:33
    Ocena: 2.50 / 5
    Na dworcu we Wrocławiu autokar był nieoznaczony logo firmy i na skutek braku miejsca na peronie, z którego miał odjeżdzać, znajdował się na innym peronie. Nie wiedząc, że zatrzymał się na innym stanowisku czekałam na wskazanym przez tablice informacyjne, myśląc ze się spóźnia. Pojazd jednak odjechał, bez informacji o zmianie stanowiska. Po złożeniu reklamacji otrzymałam odpowiedz, że w systemie mają, że odjechał z odpowiedniego stanowiska i że był oznaczony( był to biały autokar bez żadnych widocznych oznaczeń). Osoba podpisująca się pod odpowiedzią na moją reklamację to Juraj z FlixBusa, więc nawet nie podpisuje się konkretna osoba, tylko Bóg raczy wiedzieć kto. Generalnie, w d...e mają klienta, liczy się tylko zainkasowana kasa. Odpowiedz na reklamację bez żadnej analizy, sztampowa, dla każdego pewnie jednakowa wysyłana przez system. Nie odnoszą się do sytuacji klienta tylko do tego co im system mówi. Zenada, nie polecam
    Zaletybrak
    Wadyjeżeli nic się nie dzieje, nie ma korków i innych zdarzeń losowych, system im działa, jak są przeszkody Pan System przestaje działać i nie ma informacji o zmianach, brak empatii w stosunku do klienta, kasa zainkasowana, to rób co chcesz
  • ~Irek / 2019-05-29 12:34
    Ocena: 2.50 / 5
    Bilety zarezerwowane u góry z przodu miał byc super widok kase wzieli ale szyba była tak brudna od robactwa ze masakra, ani razu kierowca nawet wycieraczek newłączył, szok ale 7zl za siedzenie biora,przed wyjazdem szybe choc troche trza przetrzec, wroclaw kraków
    WadyBruna szyba z przodu
  • ~Izabela / 2023-05-10 16:22
    Ocena: 2.50 / 5
    Autobusy jedno poziomowe nie nadają się do podróżowania na długich trasach ewentualnie dla dzieci. Bardzo ciasne zero komfortu pasażerowie ledwo mieszczą się w fotelach .W toaletach brak papieru . Obsługa autobusu nie miła i mało pomocna
  • ~Ja / 2019-08-09 12:00
    Ocena: 2.50 / 5
    Punktualność. Autobus juz w Rzeszowa wyjechał z połgodzinym opóźnieniem.
    Jak to możliwe żeby już od początku trasy łapać takie opóźnienie! I wydaje się że spóźnienie pół godziny już w Rzeszowie, jest standardem, inne osoby podróżujące Flixbusem na tej trasie ( Przemyśl - Berlin ) zauważyły to samo.
    Druga kwestia to toaleta, po prostu śmierdziała z braku wody do spłukiwania, i to również wydaje się być standardem we Flixbusie.
    Dalej, internet bardzo słaby, załadowanie jakiejkolwiek strony prawie niemożliwe, a nawet jeśli się udało to połączenie zaraz się zrywało.
    Wady1. Znowu półgodzinne opóźnienie i to juz od początku trasy ( kierowca spóźnił się do pracy czy jakaś inna przyczyna???),
    2. Śmierdząca toaleta przez całą podróż, brak wody do spłukiwania. Czy ktoś tą toaletę sprząta przed rozpoczęciem kursu??
    3. Bardzo słaby internet,jak zwykle zresztą, rwie cały czas, podróżni muszą używać swojego internetu mimo że podobno na pokładzie Flixbusa jest internet...
  • ~Jan / 2019-10-25 22:18
    Ocena: 2.50 / 5
    Szok.Chamski kierowca mòwiácy na ty.Ale to nic.Od 17 do 20 nie podłączone lampki-jazda w totalnym mroku.Toalety?Zamkniěte!Podobno ktoś nasiusiał a ON nie bêdzie sprzátał!(jest dwòch kierowcòw).Klimatyzacja?Zapomnijcie.Złošliwy kròl furmanki ustawił na 30 chyba stopni.Teraz najlepsze:non stop psikał odswiezaczem powietrza.Takim do WC.Pewnie mi klienci śmierdzieli.Dopòki szef flixbusa nie zrobi tu ordnungu to wolę PKP!




    ZaletyPołáczenie Warszawa-Bieszczady
    WadyBrak toalety przez 6 godzin a sá połáczenia 14 godzinne!
  • ~Jana / 2019-05-20 08:21
    Ocena: 2.50 / 5
    Przystanki są źle oznaczone, jeśli ktoś nie jeździe regularnie na trasie może mieć problem. Infolinia absolutnie bezużyteczna. Nie można liczyć na żadną informację ani na dworcu, ani od kierowców. Czasem przyjedzie autobus partnera w innych kolorach i odjedzie z innego stanowiska niż wyznaczone :). Kierowcy wyjątkowo chamscy, a ceny po wykoszeniu konkurencji coraz wyższe.
    Zalety-Z reguły punktualny
    -Możliwość zmiany rezerwacji bez dodatkowych kosztów nawet w dniu wyjazdu (przy kupnie za PLN).
    Wady-Wifi nie działa
    -Zdarza się, że nie ma gniazdek z prądem.
  • ~Jeje / 2023-05-13 17:50
    Ocena: 2.50 / 5
    Kierowcy porażka, niemili, bezczelni, z wielką łaską wypełniała swoje obowiązki i odpowiadają na pytania.
    WadyKierowcy
  • ~Jo / 2021-11-20 04:57
    Ocena: 2.50 / 5
    Głośna muzyka u kierowców podczas podróży w nocy utrudnia komfort jazdy
  • ~Joanna / 2022-07-28 12:59
    Ocena: 2.50 / 5
    Problem z zakupem biletów, pobiera środki, a nie przesyła biletów... Robią zwroty,ale niestety kolejny zakup biletów jest zazwyczaj droższy. Tragiczna infolinia i bardzo niemili konsultanci.
    ZaletyProblemy z zakupem z winy przewoźnika, tragiczna infolinia
  • ~Joanna / 2022-10-05 11:10
    Ocena: 2.50 / 5
    Za drogo w porównaniu do innych przewoźników. Z czasem nastąpił spadek jakości oferowanych usług, zubożenie oferty kierunków przejazdu, przekierowanie przystanków początkowych np. w Warszawie na mało dogodne lokalizacje.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 5041
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3116
Sindbad
Ocena: 2.39, ilość opinii: 860
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.93, ilość opinii: 331
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4550
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3916
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962