Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3247 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.35
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Redgar / 2022-07-14 11:21
    Ocena: 2.67 / 5
    Zarezerwowałem i zakupiłem bilety do Chorwacji, po 11 godzinach musiałem niestety zrezygnować z przejazdu z powodów osobistych. No i się zaczęło. Zwrot pieniędzy tylko na voucher. Na stronie napisane jest, że gdzieś w czeluściach odmętów jest formularz do zwrotu gotówki, ale go nie znalazłem. Dzwonię na infolinię, ale nie ważne co się wybierze i tak nie zostanie się połączonym tylko automat mówi, że wszystkie informacje na stronie www. To co po infolinia się pytam? W końcu po 2 godzinach czekania, ktoś wszedł łaskawie na chat zamieszczony na stronie. Okazało się, że nie zwrócą mi całej kwoty tylko o 260 zł mniej. Jak się zapytałem dlaczego to usłyszałem, że zaakceptowałem regulamin. Jaki regulamin? Ja rozumiem jak bym zrezygnował z przejazdu na dzień przed odjazdem. Ale jest jakieś prawo chyba, które mówi o odstąpieniu od umowy. I nie mam na myśli tutaj nawet 14 dni. Nie minęło nawet 12 godzin od zakupu. Ta firma to jakaś porażka. Ich zarobek główny jest chyba tylko właśnie na takich jak ja, którzy rezygnują z przejazdu. W ogóle nie polecam. Dalekim i szerokim łukiem od tej firmy radzę.
    ZaletyMoże tylko tanie bilety
    WadyJak wyżej, nie polecam tej firmy
  • ~A.P / 2024-11-24 15:33
    Ocena: 2.50 / 5
    Zdecydowaliśmy się wraz z mężem na powrót z Etretat do Warszawy. Autobus zjawił się na stanowisku planowo. Autobus bez oklejenia zielonego. Po wejściu na pokład ujrzeliśmy stajnie. Smród na wejściu, syf na podłodze, fotele twarde i poplamione. Po wejściu do WC smród okropny, brak papieru. Po zwróceniu uwagi kierowcy że nie ma papieru usłyszałam że to nie jest publiczna toaleta i trzeba mieć swój papier. Autobus podczas podróży strasznie szarpał. Na samą myśl o tym że mamy tym autobusem jechać 26 h stwierdziliśmy że wysiadamy w Paryżu i wracamy samolotem.
    Nie polecam, reklamują się jak to pięknie ładnie a rzeczywistość inna.
    ZaletyOferta wygląda fajnie jak się nie wsiądzie do autobusu
    WadyDużo by wymieniać
    Brak WiFi
    Smród
    Brud
    Kierowca nie miły
  • ~Ada / 2022-05-03 23:08
    Ocena: 2.50 / 5
    Linia N918 Wiedeń- Warszawa 3.5.2022 g. 22.00, 2 kierowca chyba zapominał ze jest w pracy i bezczelne komentowanie pytania klienta nie powinno mieć miejsca. Obsługa pasażera zdecydowanie na bardzo niskie poziomie, proponuje przeszkolić pracowników z obsługi klienta.
    WadyNiekulturani kierowcy
  • ~Adam / 2025-02-14 17:26
    Ocena: 2.50 / 5
    Opinia dotyczy zarówno podejścia firmy do klienta jak i poziom kultury kierowcy
    Zarezerwowałem przejazd rodziny na miesiąc przed planowanym wyjazdem, opłacony z rezerwacją miejsc i potwierdzony. Dzień wyjazdu 12 luty, podróż do celu bez większych problemów. Powrót niestety już nie była tak kolorowa. Najpierw spóźnienie 30 minut a potem tylko gorzej. W autobusie mimo rezerwacji miejsc oczywiście za dopłatą okazuje się że te miejsca są zajęte. Żeby było ciekawiej to osoby siedzące na tych miejscach mają też rezerwację. Kierowca proszony o wyjaśnienie po pokazaniu biletu stwierdza że jego nie obchodzi co na nim pisze bo można sobie wydrukować co się chce. "Śmiesznie " to dopiero było jak sprawdził w systemie i okazało się że rezerwacja na wyjazd rodzinny to 4 miejsca rozstrzelane po autobusie. W tym przypadku kierowca nie czuł obowiązku nic dalej z tym nie robić. Oczywiście rozumiem że nie ma wielu możliwości ale stwierdzenie że bilet mogę sobie wydrukować jaki chcę i to jego nie obchodzi to już całkowity brak profesjonalizmu i odrobiny kultury. Nie ważne że wpuszczał na podstawie kodu QR z biletu który podobno jest nieważny. Kontakt z biurem obsługi odsłonił kolejny brak profesjonalizmu tym razem firmy która jednostronnie zmienia warunki umowy zawartej z konsumentem sprzedając innym osobom miejsca zarezerwowane i opłacone na miesiąc przed podróżą. Jak się okazuje wysłano do mnie maila z informacją o samowolnej i jednostronnej zmianie umowy cywilnoprawnej łamiąc w ten sposób obowiązujące w naszym kraju prawo. Niestety nastąpiło to w dniu wyjazdu na dwa dni przed feralnym terminem. Nie widziałem tego maila gdyż w czasie wycieczki ograniczyłem używanie poczty i nie uzyskano ode mnie zgody na taką korektę umowy. Jak widać tak duża firma nie musi się martwić o prawo panujące w danym kraju i do niego się stosować. Jak wiele dużych firm czują się bezkarnie
  • ~Adrian / 2019-06-26 18:12
    Ocena: 2.50 / 5
    Kupiłem bilet z Wrocławia Dworzec Autobusowy do Sieradza dnia 26.06.2019 (środa). Niestety nie udało mi się zdazyc na dworzec autobusowy na 17:30, ale wiedziałem, ze kolejnym przystankiem zabierającym pasażerów we Wrocławiu w stronę Sieradza jest Plac Grunwaldzki. Tam tez się udałem. Na nieszczęście kierowca był bardzo chamski i przy okazaniu biletu powiedziano mi, ze nie mam prawa jechać tym autobusem, bo nie wsiadam na Dworcu Autobusowym, mimo ze był to TEN SAM autobus! 22zl (bilet + rezerwacja miejsca) przepadło. NIE POLECAM
  • ~Aga / 2022-07-23 12:44
    Ocena: 2.50 / 5
    Cora gorzej z tą firmą w jedną stronę autobus spóźniony nie chodzi o to ale żadnego komunikatu z skąd będzie jechał bus człowiek chodzi szuka pyta się kierowców innych busów oni naburmuszenie żadnej pomocy. Druga strona też porażka miejsca zarezerwowane zostały zajęte przez innych ludzi awantura z nimi boze masakra a na dodatek miałam zarezerwowane miejsce widmo bo miało być 8A a go wogóle nie było po 7 było już 10 hahahahah super dobrze że w WC nie jechałam TRAGEDIA za co się płaci to nie wiem ostatni raz jade flixbusem zawsze był bilet na aplikacji a teraz nic dobrze że chociaż na e-maila dostałam niepolecam firmy
    WadyBrak zarezerwowanych i opłaconych miejsc
  • ~Aga / 2023-09-04 09:29
    Ocena: 2.50 / 5
    Autobus odwołany po planowanym czasie odjazdu, zero informacji na temat przekierowania biletów na następny kurs.
    WadySłaba komunikacja
  • ~Agata / 2023-02-16 11:10
    Ocena: 2.50 / 5
    Rezerwacja dwóch osób na jedno miejsce. Dokonałam rezerwacji dwóch miejsc, a po wejściu do autobusu okazało się, że te miejsca są zajęte. Na bilecie tych dwóch osób widniały te se numery miejsc.
  • ~Agnieszka / 2021-10-10 19:49
    Ocena: 2.50 / 5
    Linia N20 Amsterdam-Kraków 07.10.21. Totalna porażka! Zaczęło się od spóźnienia. Później było tylko gorzej. 5 kierowców w busie, tylko jeden prowadził busa, pozostali 4 zajęli dla siebie po 8 miejsc, w czasie podróży jeden z nich mimo tego, że pozostali pasażerowie próbowali zasnąć cały czas pogwizdywal, chrapal, głupie wulgarne żarty między kierowcami, rasistowskie docinki - totalne dno, brak kultury! Nikt z kierowców nie zainteresował się tym żeby uzupełnić papier toaletowy, doprowadzić toaletę do czystości, a to również należy do ich obowiązków w czasie podróży! Najgorszy jednak był smród z jajek, nie do zniesienia - które jeden z kierowców obierał, a potem czestowal nimi pozostałych kolegów, nie otworzył okna, żeby wywietrzyc ten smród! Poziom kierowców katastrofa - cały czas jako jedyni kaszleli - jako jedyni nie mieli maseczek! Totalne buraki zamiast dawać dobry przykład - robili wszystko, żeby zaszkodzić opinii flixbus!
    ZaletyKorzystne ceny
    WadyFatalna obsługa, brak kultury brak pomocy ze strony kierowców, stan czystości toalety - katastrofa, kierowców nie interesuje stan toalety, jak ktoś podróżuje ponad 9h i jest tylko jedna przerwa na stacji benzynowej 10min toaleta w busie musi być w idealnym stanie - to jest również obowiązek kierowców w czasie podróży!
  • ~Agnieszka / 2021-12-16 08:33
    Ocena: 2.50 / 5
    Szkoda ze na stronie FlixBus nie ma zakladki opinie klientow tylko mozliwosc wyslania zazalenia ktore konczy w martwym punkcie. Wyslalam 3 i na zadne nie dostalam odpowiedzi. Obsluga klienta nie istnieje.
    Brak informacji o tym ze bez szczepienia i testow nie wpuszczaja do autobusu na trasach miedzynarodowych, spowodowal ze kupilam bilet ale niestety odmowiono mi wejscia do autobusu. Na stronie pojawia sie opcja zwrotu pieniedzy na podstawie udowodnienia ze nie skorzystano z zakupionego serwisu, niestety brak jakiegokolwiek linka. Stracone pieniadze i czas. Nie skorzystam wiecej z uslug FlixBus.
    WadyBrak Customer service, not user friendly Flixbus site.
  • ~Agulik / 2023-08-02 22:14
    Ocena: 2.50 / 5
    Kierowcy na trasie 1316 dnia 02.08.23 sprawdzając bilety i wydający podrożujacym bagaże bezczelnie trzymali zapalone papierosy w ustach.
    Takie zachowanie jest niedopuszczalne!
    Totalna ignorancja podrożujacych. Mentalnie panowie utknęłli w PRL.
    Pasażerowie siadali gdzie popadnie pomimo przydzielonych miejsc.
    Autobus dotarł do destynacji z godzinnym opóźnieniem.
  • ~Ajsu / 2019-06-14 02:23
    Ocena: 2.50 / 5
    Właśnie jadę z Katowic do Sopotu, w autobusie nie działa klimatyzacja, gorąco jak cholera. Każdy pasażer spocony a dodam że jedziemy nocą. Nie polecam!
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~Aldona / 2022-04-28 11:37
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie dostałam zwrotu pieniędzy za niewykorzystane przejazdy, na stacji pisało że autokar został odwołany. Brak busa na wyznaczonym miejscu, odwołany na tablicy i Pani z okienka teraz mnie poinformowała że również jest odwołany.
    Musiałam zakupić dwa bilety na polonus żeby moje prywatne plany nie poszły na marne.
    Cyrk na kółkach, nigdy więcej nie skorzystam z państwa oferty i każdemu będę odradzała.
    Już naprawdę lepiej pojechać Polonusem co prawda bez toalety ale kierowca robi przerwy i są zniżki ustawowe!
    ZaletyBRAK????
    WadyZa dużo by wymieniać
  • ~Aleksandra / 2024-02-13 16:50
    Ocena: 2.50 / 5
    Częste opóźnienia na trasie. W razie kupna dwóch osobnych biletów z przesiadką i opóźnienia pierwszego autobusu, który przyjechal po czasie odjazdu drugiego autobusu flixbus nie oferuje zwrotu pieniędzy za niewykorzystany bilet. Brak pomocy w razie opóźnienia autobusu. Infolinia działa tylko w określonych godzinach, jest problem z komunikacją z personelem autobusu, która nie zna polskiego, a po angielsku zna kilka słów.
  • ~alf / 2021-10-09 10:27
    Ocena: 2.50 / 5
    Tragedia.Nigdy więcej.spóźnienie onad godzinę,a ja nie mogę jechać innym ,mimo iż są miejsca.Kupić biletu u kierowcy nie można.Infolinia cxynna tylko do 27 wcdni powszednie,w weekendyvtylko robot,który niczego nie rozumie i nie odpowie.W punktch sprzedaży nie zajmują nie reklamacjami bietów zakupionych przez net.Klient pozostawiony sam sobie!nie polecam!!
    ZaletyDużo miejsca między siedzeniami
    WadySpóźnienia,brak kontaktu z infolinią
  • ~Alicja / 2022-08-15 14:57
    Ocena: 2.50 / 5
    Tak złej jazdy jeszcze nie miałem Z dachu w całym autobusie cieknie woda jestem już cala mokra katastrofa
  • ~Andrzej / 2023-08-11 08:58
    Ocena: 2.50 / 5
    Bilet kupiłem przez internet trasa Białystok-Amsterdam wyjazd 5 sierpnia:
    - fotel się nie rozkładał gdy zmieniłem miejsce to zostałem pogoniony z 1B zajął inny pasażer choć wcześniej poinformowano mnie że tego miejsce musi być wolne ze względów bezpieczeństwa.
    - klimatyzacja była włączona na zimno mimo zwrócenia uwagi pasażer obok i ja musieliśmy siedzieć w kurtce jesiennej i czapce przez całą drogę
    - cześć kierowców nie znała polskiego lub angielskiego i nie informowała o przystankach , przerwach , czasie wyjazdu
    - brak papieru toaletowego i nakładek na deskę klozetową , niedziałający kran
    - opóźnienie rozkład jazdy to rozkład życzeniowy nie realistyczny do istniejących warunków
    Zaletytylko jedna dojechałem
    Wadywymieniłem wyżej
  • ~Andy / 2025-07-27 20:18
    Ocena: 2.50 / 5
    Podeoz ktora odbyla sie 26ego lipca z warszawy do szczawnicy pozostawie wiele do zyczenia glownie z powodu 2och kierowcow, ktorzy byli wyjatkowo nie mili dla pasazerow wysmiewajac ich pytania.
    ZaletyNa czas
  • ~anika1980 / 2023-09-24 17:56
    Ocena: 2.50 / 5
    Piątkowy mój przejazd z Poznania do Warszawy był raczej kiepskim doświadczeniem. Ponad godzinne opóźnienie, bardzo mało miejsca, wręcz klaustrofobicznie, port do ładowania nie działał, klimatyzacja tak mocno chłodziła (nawet po zakręceniu regionalnych wlotów nad głowami), że podróżni pozakładali kurtki i kaptury na głowy. Toaleta mikro bez papieru toaletowego i mydła, za to ohydny zapach wyłaniał się jak z latryny. Ogólnie autokar brudny. Podróż powrotną anulowałam i wybrałam PKP IC. Plus za błyskawiczny zwrot środków.
    Zaletyszybki przelew zwroty po anulowaniu podróży powrotnej
    Wadycałe mnóstwo
  • ~Anna / 2019-12-07 22:56
    Ocena: 2.50 / 5
    Kupując bilety dopłazciłam za rezerwację miejsc. Niestety rezerwację miejsc odwołano, przesyłając voucher. Potem nastąpiła dwukrotna zmiana rezerwacji przez Flixbus z nieznanych przyczyn. Kiedy ja z kolei chciałam zmienić rezerwację musiałam zrezygnować z kupionych biletów i kupić nowe. Ponownie zamiast zwrotu pieniędzy otrzymałam voucher. Kiedy chciałam zapłacić voucherami okazało się to niemożliwe. Zwrot pieniędzy, teoretycznie możliwy, w praktyce już nie. Czekam na zwrot od blisko 5 miesięcy, maile, poza potwierdzeniem, że zwrot nastąpi w ciągu 4 tygodni, bez odpowiedzi. Niepoważne...
    WadyNiedziałająca w upał klimatyzacja
    Brak możliwości realizacji przesłanych voucherów
    Brak zwrotu pieniędzy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5285
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3247
Sindbad
Ocena: 2.41, ilość opinii: 893
NeoBus
Ocena: 2.65, ilość opinii: 726
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.00, ilość opinii: 361
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 358
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4723
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4522
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3975
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3064