strona 47 z 158
- « poprzednia
- 1 ...
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- nastepna »
-
~Aleksandra / 2024-02-13 16:50
Częste opóźnienia na trasie. W razie kupna dwóch osobnych biletów z przesiadką i opóźnienia pierwszego autobusu, który przyjechal po czasie odjazdu drugiego autobusu flixbus nie oferuje zwrotu pieniędzy za niewykorzystany bilet. Brak pomocy w razie opóźnienia autobusu. Infolinia działa tylko w określonych godzinach, jest problem z komunikacją z personelem autobusu, która nie zna polskiego, a po angielsku zna kilka słów. -
-
~alf / 2021-10-09 10:27
Tragedia.Nigdy więcej.spóźnienie onad godzinę,a ja nie mogę jechać innym ,mimo iż są miejsca.Kupić biletu u kierowcy nie można.Infolinia cxynna tylko do 27 wcdni powszednie,w weekendyvtylko robot,który niczego nie rozumie i nie odpowie.W punktch sprzedaży nie zajmują nie reklamacjami bietów zakupionych przez net.Klient pozostawiony sam sobie!nie polecam!! ZaletyDużo miejsca między siedzeniamiWadySpóźnienia,brak kontaktu z infolinią -
~Alicja / 2022-08-15 14:57
Tak złej jazdy jeszcze nie miałem Z dachu w całym autobusie cieknie woda jestem już cala mokra katastrofa -
~Andrzej / 2023-08-11 08:58
Bilet kupiłem przez internet trasa Białystok-Amsterdam wyjazd 5 sierpnia:
- fotel się nie rozkładał gdy zmieniłem miejsce to zostałem pogoniony z 1B zajął inny pasażer choć wcześniej poinformowano mnie że tego miejsce musi być wolne ze względów bezpieczeństwa.
- klimatyzacja była włączona na zimno mimo zwrócenia uwagi pasażer obok i ja musieliśmy siedzieć w kurtce jesiennej i czapce przez całą drogę
- cześć kierowców nie znała polskiego lub angielskiego i nie informowała o przystankach , przerwach , czasie wyjazdu
- brak papieru toaletowego i nakładek na deskę klozetową , niedziałający kran
- opóźnienie rozkład jazdy to rozkład życzeniowy nie realistyczny do istniejących warunków
Zaletytylko jedna dojechałemWadywymieniłem wyżej -
~anika1980 / 2023-09-24 17:56
Piątkowy mój przejazd z Poznania do Warszawy był raczej kiepskim doświadczeniem. Ponad godzinne opóźnienie, bardzo mało miejsca, wręcz klaustrofobicznie, port do ładowania nie działał, klimatyzacja tak mocno chłodziła (nawet po zakręceniu regionalnych wlotów nad głowami), że podróżni pozakładali kurtki i kaptury na głowy. Toaleta mikro bez papieru toaletowego i mydła, za to ohydny zapach wyłaniał się jak z latryny. Ogólnie autokar brudny. Podróż powrotną anulowałam i wybrałam PKP IC. Plus za błyskawiczny zwrot środków. Zaletyszybki przelew zwroty po anulowaniu podróży powrotnejWadycałe mnóstwo -
~Anna / 2019-12-07 22:56
Kupując bilety dopłazciłam za rezerwację miejsc. Niestety rezerwację miejsc odwołano, przesyłając voucher. Potem nastąpiła dwukrotna zmiana rezerwacji przez Flixbus z nieznanych przyczyn. Kiedy ja z kolei chciałam zmienić rezerwację musiałam zrezygnować z kupionych biletów i kupić nowe. Ponownie zamiast zwrotu pieniędzy otrzymałam voucher. Kiedy chciałam zapłacić voucherami okazało się to niemożliwe. Zwrot pieniędzy, teoretycznie możliwy, w praktyce już nie. Czekam na zwrot od blisko 5 miesięcy, maile, poza potwierdzeniem, że zwrot nastąpi w ciągu 4 tygodni, bez odpowiedzi. Niepoważne... WadyNiedziałająca w upał klimatyzacja
Brak możliwości realizacji przesłanych voucherów
Brak zwrotu pieniędzy -
~Anna / 2021-07-16 12:44
Autobus spóźnił się, co nie byłoby dużym problemem bo było to 10 minut, ale z powodu spóźnienia kierowca odmówił sprzedaży biletu przez co nie odbyłam podróży... To nie ja się spóźniłam, halo... -
~Anna / 2022-09-12 10:26
Wszystko byłoby całkiem dobrze, gdyby nie prości kierowcy, którzy od ledwo od pługa się oderwali. Nieprzyjemni, prości ludzie, którzy raczej nie rozumieją swojej funkcji. ZaletyWszystko poza kierowcamiWadyKierowcy -
-
~Anna / 2024-05-22 14:16
Jechałam w ubiegły weekend na trasie Łódź - Poznań - Łódź
pierwszy przejazd - 40min przed planowanym odjazdem dostałam sms o opóźnieniu 104min z możliwością przesunięcia, wiec myśląc ze moze kierowca nadrobi i to przesuniecie będzie pozytywne w tej sytuacji. Bardziej mylić się nie mogłam, stałam na dworcu, obserwowałam aplikacje i przejazd autobusu, sygnał gps "utknął" w miejscowości pod Piotrkowem Trybunalskim. Było juz mocno po 17tej a infolinia tylko do 17 wiec nie można było się dowiedzieć co się dzieje. Po 2 godzinach od planowego odjazdu dostałam kolejnego smsa ze opóźnienie będzie jeszcze o 120minut oraz maila ze mogę zrezygnować albo przebukować sobie wyjazd na kolejny który będzie z Łodzi o 20. Do Poznania dojechałam ok 23 zamiast po 20tej. Trasa powrotna też nie odbyła sie bez przygód, autobus opóźniony o 20, i tą informację usłyszałam na dworcu, żadnej informacji nie przesłali oni smsem, mailem czy przez aplikacje. Szczęśliwie po tym czasie przyjechał, przejechaliśmy niewielki odcinek trasy nie wyjeżdżając nawet z Poznania, kierowca zaparkował na parkingu i poinformował ze musimy poczekać pół h na kierowce zmiennika, jednak kierowca przyjechał po 2h wiec zamiast ok 20:30 być w Łodzi byłam na 23. Postanawiam złożyć reklamacje na oba przejazdy, odpowiedź na pierwszy - że skoro skorzystałam z możliwości przebukowania, to mi się nic nie należy bo Oni zwracaja koszty tylko niezrealizowanych przejazdów, a drugi przejazd - tez mi się nic nie należy ponieważ przejazd ostatecznie się odbył. Wiec to, że zmarnowali mi czas, pieniądze i nerwy w obu przypadkach to mój problem nie ich. Bo Oni ostatecznie dowieźli mnie tam gdzie chciałam jechać. A na argument ze nie było nawet możliwości dowiedzieć sie co ze sobą zrobić czekać/jechać czymś innym itp to odp brzmiała, ze dostawałam informacje o opóźnieniu i ze tam było napisane ze możne się to zmienić, wiec nie maja obowiązku informowania ponownie.
ZaletybrakWadybrak komunikacji - brak infolinii po 17 i w weekedny, tragiczna polityka wobec klientów odnośnie opóźnień, informowania o problemach, brak przyznania sie do winy i rekompensaty za niedogodności spowodowane przez nich -
~Anna / 2024-08-29 14:24
Czekaliśmy na autobus z flixbus na lotnisku w Goleniowie kilka godzin. Autobus był opóźniony. Jeden raz otrzymaliśmy e-mail o tym zdarzeniu. Natomiast w aplikacji godziny zmieniały się co jakiś czas. Raz był opóźniony o 30 min., raz o 40 min., itd. Kiedy autobus w końcu przyjechał, kierowca otworzył drzwi i zaraz zamknął po czym odjechał. Byliśmy 4 metry od autobusu. Nie zdążyliśmy wziąć nawet bagażu. Machnęliśmy nawet w stronę kierowcy. W aplikacji miejsce postoju oznaczone jest dużą „kropką”, co oznacza brak dokładności gdzie konkretnie zatrzyma się pojazd. Dodatkowo brak oznaczenia przystanku, jeżeli jest, to niewidoczny. Byliśmy na tym lotnisku pierwszy raz. Jak dla nas, to nie dość, że za krótko, to jeszcze kierowca zatrzymał pojazd trochę dalej od „kropki” na mapie. W trakcie zgłoszenia incydentu, zostaliśmy potraktowani jak złoczyńcy łamiący regulamin a konsultant zachowywał się jak chatbot, cały czas to powtarzając. Chociaż byliśmy klientami Flixbusa, obecnie nie polecam. Na pewno będziemy szukać zastępczej komunikacji. -
~Anonimowo i kolorowo / 2023-08-09 09:07
Gratulujemy dyskomfortu psychicznego w czasie jazdy. Jeśli chcą państwo przeżyć podróż bojąc się swojego szeptu, dostać darmowa lekcje wychowania płynąca z głośników autobusu a do tego nacieszyć się widokiem mszalnych min, zapraszamy do linii N 1390 z Zakopanego do Sopotu.
Pozdrawiamy i życzymy radości życia.ZaletyW miarę wygodnie i akceptowalne cenyWadyPonuraków -
~Arkadiusz / 2022-06-02 22:55
Autobusu z Rzeszowa do Warszawy przyjechał z godzinnym opóźnieniem - zgodnie z rozkładem na dworcu autobusowym Warszawa Zach. powinien być o godz. 20:55, a faktycznie przyjechał o 21.55. W Busku-Zdroju stał ok. 0,5h zamiast 5 min. Ze strony przewoźnika nie było żadnego wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Zalecam ostrożność w planowaniu podróży i korzystaniu z usług tego przewoźnika. Wadyduże opóźnienie -
~art123 / 2018-12-05 22:59
Jakość usług świadczonych przez Flixbus zostawia niestety dużo do życzenia. Przede wszystkim jest problem z voucherami za niewykorzystane usługi. Zamiast voucherów powinien być po prostu zwrot środków na konto. No i do tego odpowiedzi na zapytania udzielanie po 2 tygodniach od wysłania informacji. ZaletyW miarę dobra cena, częste kursyWadyObsługa i oferta (zwłaszcza w przypadku niewykorzystanych biletów) -
~bbk / 2022-10-28 11:12
Nieuprzejmi kierowcy, nie przestrzegają przepisów ruchu drogowego, znacznie przekraczają dopuszczalne prędkości i prowadzą w sposób niebezpieczny. Kierowca groził pasażerowi skierowaniem sprawy do sądu za zrobienie zdjęcia autobusu. Trasa Poznań-Zakopane. -
~Bea36trice / 2024-07-22 20:11
JECHAŁAM NA TRASIE DO BERLINA LINIA 1326 I NA BOKU AUTOUSU BYLO LOGO "ED-BUS". TOTALNY BRAK SZACUNKU DLA PASAŻERÓW. SIEDZIAŁAM W DRUGIM RZĘDZIE I MUSIAŁAM SŁUCHAĆ CAŁĄ DROGE WYWODÓW KIEROWCÓW: A BO TO TEN GNIDA, TAMTEN SZEF KRETACZ. KPINA. JAKBY BYLI W TANIM PUBIE NA PIWIE. ZaletyCzyste foteleWadyŚmierdzącą toaleta -
~Beata / 2022-07-16 20:04
Pierwsza podróż fFlixbusem bardzo mnie rozczarowała. Niestety w autokarze nie było działających gniazdek elektrycznych, więc nie ma mowy o dłuższym korzystaniu z laptopa czy też naładowania telefonu. Poza tym rezerwacja miejsc nie ma sensu, bo numeracja miejsce autokarze była zupełnie inna niż na planie, według którego wybierałam miejsce. ZaletySzybki zakup biletu
Wygodne siedzeniaWadyBrak prądu w gniazdkach
Niezgodność numeracji miejsc w autokarze z planem, co powoduje chaos przy zajmowaniu miejsc -
-
~Bogusław / 2022-04-10 09:39
Tragedia 10.04.2022 Warszawa Zachodnia autobus nie raczył nawet podjechać na stanowisko i zabrać pasażerów z wykupionymi biletami ZaletyW jedną stronę Ok pół godziny spóźnienia bywaWadyPowrót, brak nie podjechał, smutne pasażerowie z wykupionymi biletami pozostawieni -
~były klient / 2020-09-23 16:31
Toaleta nie zatankowana wodą, brak możliwości spuszczenia wody, co tam się działo po przeszło 20stu godzinach jazdy z Francji to tylko możecie się Państwo domyślać. Kierowcy polscy, autokar polski, wstyd dla Polski za granicą. Do tego nie można umyć rąk, ani wody ani mydła, higiena w czasach pandemii. Pasażerom nie można też skorzystać z toalety na stacji benzynowej, mimo że kierowcy korzystali. Nie byliśmy informowani ile trwa postój, i czy w ogóle można, na postoju drzwi zamknięte. Na jednym postoju zostaliśmy poinformowani, że nie ma przerwy po czym staliśmy 15 minut. Komunikacja tragiczna, pamiętam że ktoś się o coś zapytał kierowcy to został zrugany. Ciasno. Część gniazdek usb nie ładuje telefonów, gniazdko elektryczne nie ładuje laptopa (za niskie natężenie prądu?). Odradzam wszystkim znajomym. Żeby nie było że jestem hejterem mam na dowód zdjęcie toalety WadyPaskudna toaleta!
Postoje
Komunikacja z kierowcami
Elektryka
Wygoda -
~Człowiek / 2022-07-28 14:25
Katowice-Budapeszt(20.07) i z powrotem(24.07)
Tylko kierowca trasy do Budapesztu zrobił przerwę i wyraźnie, z wyprzedzeniem informował o przystankach.
Bardzo dziękujemy, Pani :-)
Ekipa z 24.07-do wymiany! Sami kierowcy zrobili sobie postój i nie pozwolili pasażerom opuścić pojazdu.
Dramat.
Tym nieuprzejmym kierowcom firma powinna podziękować.ZaletyCzysta toaleta -
~DANA / 2022-12-28 08:19
Kierowca burczący bardzo niegrzeczny burak, brak oznakowania bagaży (co jest mało śmieszne, bo każdy może sobie zabrać co chce), kierowca nie pomaga w ładowaniu bagaży, które trzeba wkładać bardzo wysoko (pasażerowie to dwoje dziadków, którzy sami sobie nie poradzą) Totalny brak organizacji przy wsiadaniu i przy bagażach. Siedzenia niegodne, mało miejsca. Cena za wysoka jak na taką jakość. Jestem zawiedziona!!!
strona 47 z 158
- « poprzednia
- 1 ...
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- nastepna »