Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3247 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.35
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Przemo / 2019-06-16 17:01
    Ocena: 2.75 / 5
    Jechałem w kwietniu 2019: Autobus z Santiago de Compostela do Porto (240km) przyjechał o czasie a w miejscu docelowym był 10 minut przed czasem, dość komfortowo ale bardzo drogo 22,99GBP (około 115PLN) za około 240km prawie 3 godziny jazdy bilet kupiony miesiąc przed odjazdem nie był tańszy, mimo że trochę tańszy niż konkurent ALSA


    Jechałem w czerwcu 2018: Autobus Malmo-Kopenhaga (19zł za około 45km) punktualny i Kopenhaga-Malmo (też 19zł, opóźniony o 2h10m, godzinę przed odjazdem przyszła informacja SMS że będzie opóźniony 1h45m)


    Jechałem w Maju 2018: Katowice-Łódź (19zł), Łódź-Gdańsk (29zł), Gdańsk-Katowice (35zł): wszystkie raczej o czasie, ceny są wyższe niż za czasów PolskiegoBusa (Jechałem Katowice-Warszawa za 2zł) ale nadal tanio szczególnie w porównaniu do przejazdów międzynarodowych, w autobusach w Polsce było brudno i śmierdziało ale za tą cenę kilkakrotnie niższą niż PKP czegoż wymagać, a toalety były dostępne zawsze...
    Zaletytoaleta, czyste i zadbane autobusy na trasach międzynarodowych, tanie przejazdy na trasach w Polsce
    Wadywysokie ceny na trasach międzynarodowych np. Santiago de Compostela-Porto 22,99GBP (około 115zł) za około 240km, opóźnienie z Kopenhagi do Malmo 2h10m, na przejazdach w Polsce chyba nie zatrudniają personelu czyszczącego, autobusy w Polsce brudne i śmierdzące
  • ~Sebastian / 2025-07-08 06:56
    Ocena: 2.75 / 5
    Pierwszy i ostatni raz podróżowałem tym zielonym gó..em. Jedna rezerwacja anulowana na kilka dni przed. Druga rezerwacja to podróż na połamanym fotelu, związanym do kupy starą reklamówką. Miejscówka panorama, zapłacona extra. Wymontowane pasy bezpieczeństwa. Autobus na trasie Norymberga - Ryga.
  • ~Shin / 2018-08-19 10:26
    Ocena: 2.75 / 5
    Ceny w górę, standard w dół...
    Odkąd wszedł FlixBus mogę zapomnieć o kursie Łódź-Wrocław za 16zł. Nigdzie informacji, że bukuję bilet na chyba „zaprzyjaźnionego” przewoźnika - autokar oklejony co prawda w barwy Flixbusa, ale mniejszy, pozbawiony gniazdek, toaleta zazwyczaj „nieczynna”.
    Obsługa to ruletka - albo do rany przyłóż, albo za przeproszeniem buce. Z aplikacji nie ma moźliwości rezerwacji miejsc, więc powinni się zdecydować - albo jest rezerwacja miejsc albo jej nie ma, bo ludzie się potrafią zabijać o te rezerwacje.
    Nadal lepsze niż kolej, ale PolskiBus był o wiele lepszy... to se ne vrati
  • ~stała klientka / 2025-03-28 14:21
    Ocena: 2.75 / 5
    Jestem, byłam do dziś stałą klientką flixbus to co dziś mnie spotkało było bardzo przykre. Firma nie szanuje stałych klientów i nie gratyfikuje ich. Dziś zmuszona byłam zmienić termin rezerwacji i została mi naliczona dodatkowa kwota za zmianę 75zł z 1 zmianę za 2 kolejna taka kwota. Bardzo miła pani i infolinii oświeciła mnie że Fliksbus wprowadził opłaty za zmiany w rezerwacjach i anulowanie podróży i zwraca z wydanej kwoty jedynie 20%. więc na jednej rezerwacji biletu doliczono mi około 150zł.
  • ~Stały klient / 2023-09-21 10:30
    Ocena: 2.75 / 5
    Autobusy punktualnie do tej pory. Rezerwacja przez internet ok. Realizacja ok.
    Natomiast niektórzy kierowcy paskudni do cna, Palą papierosy i uprzejmi na moment. A potem to chamstwo.
    Dn.21.09.23r.wsiadł w Krakowie w 2B młody człowiek.godz.10.05- odjazd z płyty górnej. Posiadał laptopa itrochę ciasno na siedzeniu wiec się przesiadł do przodu. Kierowca odniósł sie bardzo grubiańsko do niego.Ok.siedzenia droższe, no ale już bez przesady sposób odzywania się do pasażera pozostawia wiele do życzenia...
    Kierowcy do szkolenia z zakresu kultury osobistej.
    ZaletyJeżdżą to zaleta
    WadyBrak kultury osobistej kierowców. Smród papierosów przed autobusami. Wulgarna mowa między kierowcami
  • ~strażak / 2020-08-28 12:06
    Ocena: 2.75 / 5
    Wykupienie miejscówki to strata pieniędzy

    Nikt nie pilnuje miejsc na które się kupuje miejscówki. Pozostaje samemu się przepychać z zajmującym Ci miejsce podróżującym. Obsługa ma całkowity brak kontroli nad tym tematem. W zasadzie nie jest w stanie nawet dojechać na czas wg. rozkładu mimo że wsiadasz nie w połowie trasy tylko prawie na jej początku. Kierowca niemiły jakby pracował za karę widać całkowity brak szkolenia do pracy z ludźmi. Polecam zmienić pracę na jakąś gdzie nie będzie miał Pan kontaktu z nimi. trasa Sibenik - Kraków
    WadyWykupienie miejscówki to strata pieniędzy
  • ~Sylwia / 2023-05-18 08:32
    Ocena: 2.75 / 5
    Witam ostatnio zdarzają się bardzo niemili kierowcy na trasie Dortmund Frankfurt am Main
    WadyZła obsługa
  • ~Teresa / 2022-09-07 17:45
    Ocena: 2.75 / 5
    Następnym razem szukam innego przewoźnika. Flixbus NIE.
    Jechałam na trasie Gliwice-Zakopane i Zakopane- Gliwice za każdym razem przewoźnik zmieniał autokar w Krakowie. Nikt w Krakowie podczas przesiadki (Zakopane- Gliwice) nie pomógł pasażerom w przenoszeniu bagaży a starsze osoby również były. Bagaże były od strony ulicy i ludzie wychodzili wprost pod dość szybko jadące samochody. To było realne zagrożenie życia. Gdyby mnie ktoś wcześniej poinformował, że będzie to połączenie z przesiadką to na pewno bym nie wybrała Flixbusa. Zmienił się zarówno autokar jak i kierowcy.
    Poza tym w drodze powrotnej kierowca w pewnym momencie nie zachował należytej odległości i mogło się to źle skończyć. Jeszcze raz NIE dla Flixbusa.
    Tani bilet to jednak nie wszystko.
    ZaletyTani bilet
    WadyOszukanie pasażera, że to połączenie bez przesiadki. Przesiadka była w Krakowie.
  • ~tomek / 2018-07-24 13:17
    Ocena: 2.75 / 5
    NAjgorsza obsługa klienta z możliwych. Po tygodniu czekania, dostajesz automatyczną odpowiedź i tyle, nic, zero wkładu osobowego, zero chęci pomocy. Dawaj kasę i spadaj to ich motto. Prosta do rozwiązania sprawa, ale ta firma ma obsługę klienta jak przystało na wyłudzaczy internetowych, będą Cię zwodzić autoresponderem aż się zmęczysz.
    Zaletytanio
    Wadyobsługa klienta
  • ~Tomek / 2023-06-05 10:19
    Ocena: 2.75 / 5
    Wpłaciłeś kasę za bilet:przelewem,karta.
    Podróż nie doszła do skutku? ZAPOMNI o zwrocie kasy z FlixBus.Polityka firmy jest prosta, raz wpłacone środki są własnością firmy.Żadne zwroty nie są realizowane.Setki osób przekonało się o tym. "Nie mamy pańskiej kasy i nie oddamy" i co Pan nam zrobi:(((
    ZAPOMNI O ZWROCIE KASY.

    ZaletyPłatności online
    WadyDwa miesiące Brak zwrotu za bilet.Kasa przepadła :(((
  • ~Tora / 2019-09-12 10:20
    Ocena: 2.75 / 5
    Niestety, po raz kolejny rozczarowanie. Od kilku miesięcy, a na pewno od czerwca jest problem z rezerwacją miejsc. Otóż, nawet jeżeli wykupiłem konkretne miejsce podstawiany jest autobus w którym jest mniejsza lub większą ilość miejsc, stąd zmiana numeracji, a co za tym idzie mojego wykupionego miejsca nie ma lub jest z innym nr. Oczywiście FlixBus informuje mnie o tym kilka godzin przed dojazdem (np. o 23.00, a kurs mam o 6.00 rano) w mailu z informacją, że 'nie są w stanie zagwarantować mi wykupionej rezerwcji' Kursuje na trasie Wrocław - Kraków - Wrocław.
  • ~Viki / 2019-05-24 12:23
    Ocena: 2.75 / 5
    Wracając z gdańska do Warszawy kupiłam bilet przez internet płacąc dotpay jedyną możliwą opcja na stronie . Były to moje ostatnie pieniądze odłożone na powrót i nie dostałam biletów więc zadzwoniłam na infolinię gdzie powiedzieli mi że mają problemy z tego typu platnoscia i zwrócą mi te pieniądze w przeciągu 5 dni roboczych i mam sobie kupić nowy bilet. Nikt nic z tym nie zrobił więc nie miałam jak wrócić i każdy miał to gdzieś ostatni raz jechałam tym busem ;)
  • ~W szoku / 2022-11-08 14:29
    Ocena: 2.75 / 5
    Autobus N1324 kierunek Tallinn,godz 22:00 07.11.
    Kierowca powiedział żeby ładować bagaże,gdzie ludzie zaczęli to robić a on nie był przy tym obecny.
    Kierowcy odjechali ,wiedząc o tym,bez pasażera z jego bagażami .
    Tragedia
  • ~Weronika / 2021-10-03 20:35
    Ocena: 2.75 / 5
    Na dobry przejazd trzeba trafić. Chciałabym opisać moją ostatnią 'wycieczkę' Poznań-Wrocław oraz następnie powrót Wrocław-Poznań. W pierwszą stronę wszystko super. Dotarłam na dworzec pół godziny przed planowanym wyjazdem, autokar już czekał. Kierowcy byli miło, zeskanowałam swój bilet i zajęłam wcześniej zarezerwowane miejsce. W środku było schludnie i bardzo ciepło n(miłe udogodnienie o tej porannej godzinie- 6. rano). Dojechaliśmy na miejsce co prawda z lekkim opóźnieniem, ale byłam bardzo zadowolona z podróży. O wiele gorzej wypadł mój powrót. Wtedy również pojawiłam się na dworcu pół godziny przed odjazdem. Niestety aby odjechać musiałam czekać 50 minut z powodu opóźnienia. Kierowca był niemiły. Gdy weszłam do pojazdu zauważyłam że na miejscu, za którego rezerwację dodatkowo zapłaciłam walają się śmieci. Zniesmaczona skorzystałam z faktu że były również inne wolne miejsca, zajęłam inny fotel. Jak się później okazało, na moim miejscu oraz miejscu obok siedzieli obywatele z Ukrainy którzy nie zwracali uwagę na komfort przejazdu innych pasażerów. Potrafili oni nawet tak opuścić sobie oparcia siedzeń, by wylądować niemalże płasko na czyiś kolanach. Szkoda że nikt nie sprawdza czy pasażerowie zajmują swoje miejsca. Dwudziestominutowe opóźnienie zwiększyło się ogromnie z powodu korków. Mimo wielkiego spóźnienia kierowca postanowił zrobić przerwę która miała trwać 10 minut, niestety trwała dłużej. Do Poznania wjeżdżaliśmy również najbardziej zakorkowaną trasą (prawdopodobnie miał miejsce wypadek). Ostatecznie do Poznania dotarliśmy z ponad 50-minutowym opóźnieniem. Niestety po otwarciu schowka na bagaż okazało się że moja walizka została przesunięta i tak podłożona że początkowo nie dało się jej wyjąć. Z powodu tych wszystkich działań, transport do domu (nie jestem z Poznania, musiałam dojechać jeszcze dziesiątki kilometrów) uciekł mi sprzed nosa, (wcześniej zakupiłam na niego bilet którego niestety nie udało mi się zwrócić).
  • ~Wojciech / 2023-12-26 11:58
    Ocena: 2.75 / 5
    Polskie chamy mimo miejsca w autobusie kierowca nie jest w stanie zabrac pasazera wczesniejszym kursem . Wiemy jak ciezko dograc podroz . Nigdy mi sie to nie zdarzylo z national express megabus follow me itc .mogla by byc skromna doplata ale dla nich pasarzer to po prost frajer nigdy wiecej !!!
  • ~XXXXX / 2019-08-07 19:03
    Ocena: 2.75 / 5
    Podróż na trasie Warszawa-Praga, Praga-Warszawa. Na podróż w stronę Pragi nie ma co narzekać, kierowca miły, robiący postoje po 20 minut, bardzo komfortowo, gdyż można wyjść do łazienki czy coś zjeść. Niestety łazienki w bardzo niskim standardzie.
    Podróż Praga-Warszawa, kierowca robiący sobie postoje na papieroska, w momencie przybycia do Wrocławia po zapytaniu o przerwę zaczął odpryskiwac pod nosem i mówić, ze żadnej przerwy nie będzie (po 6,5 godzinach drogi)
    Wifi działa, ale często się przeciąża. Wolno chodzi.
    Płacąc 15zl za miejsce z panorama spodziewałam się więcej miejsca na nogi i komfortu. Tak samo po zobaczeniu miejsc ze stolikami (mało miejsca).
    Zielona strefa nie powinna być miejscami oznaczony do rezerwacji- podczas przerwy Pani zajęła nasze miejsce i nie chciała się przesiąść.
    Zaletycena
    klimatyzacja
    brak przesiadek
    Wadyobsługa kierowców
    brak przerw
    brudne toalety
  • ~Ziomer / 2022-10-16 21:25
    Ocena: 2.75 / 5
    Dziwne firma flixbuz nie zabiera największego przyjaciela człowieka psa . Pierwszy raz się z tym spotykam . Cena wysoka jakoś przeciętna .
    ZaletyZwykły transport .
    WadyOdmowa transportu przyjaciela „psa”
  • ~Guest / 2019-07-23 10:55
    Ocena: 2.67 / 5
    Kierowca flixbusa zostawił mnie w nocy w Berlinie, odjechał z innego stanowiska niż było podane i 2 min. przed czasem odjazdu, nie zadzwonił pomimo, iż specjalnie zostawiłam nr tel. w razie pilnego kontaktu!Obecnie żądam zwrotu kosztu 2 biletów oraz odszkodowanie.Nie polecam!
  • ~Kasia / 2022-06-12 15:10
    Ocena: 2.67 / 5
    Panowie z trasy Czechy-Warszawa bardzo opryskliwi, w ogóle nie pomocni, wygadaja jakby pracowali tam za kare, nie mozna o nic zapytac bo zaraz robia miny, tragedia w porównaniu z droga z Sopron-Czechy nie ma w ogóle porównania. TRAGEDIA.
  • ~KT / 2021-09-09 09:42
    Ocena: 2.67 / 5
    Autobus odjechał z innego przystanku niż było to podane na bilecie który był kupiony 2 miesiące wcześniej. Pomimo, że brakowało pasażerów to kierowca nie podjechał sprawdzić czy nie ma pasażerów na innym przystanku (kilkaset metrów dalej, z którego to wcześniej odjezdzał). Podobno sytuacja się już nie raz powtórzyła. Zero kontaktu. Flixbus nie chce zwrócić kosztów biletów tłumacząc się tym że wysłał na maila informacje o zmianie miejsca odjazdu (który zresztą trafił do spamu) a mail ten został wysłany w dniu wyjazdu. Chyba nie ma obowiązku przez 24h/dobe sprawdzać @ ?. Do tego doszły jeszcze koszty noclegu itp. Ja dziękuje i już nie skorzystam
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5285
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3247
Sindbad
Ocena: 2.41, ilość opinii: 893
NeoBus
Ocena: 2.65, ilość opinii: 726
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.00, ilość opinii: 361
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 358
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4723
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4522
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3975
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3064