Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3116 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ada / 2022-05-03 23:08
    Ocena: 2.50 / 5
    Linia N918 Wiedeń- Warszawa 3.5.2022 g. 22.00, 2 kierowca chyba zapominał ze jest w pracy i bezczelne komentowanie pytania klienta nie powinno mieć miejsca. Obsługa pasażera zdecydowanie na bardzo niskie poziomie, proponuje przeszkolić pracowników z obsługi klienta.
    WadyNiekulturani kierowcy
  • ~Adam / 2025-02-14 17:26
    Ocena: 2.50 / 5
    Opinia dotyczy zarówno podejścia firmy do klienta jak i poziom kultury kierowcy
    Zarezerwowałem przejazd rodziny na miesiąc przed planowanym wyjazdem, opłacony z rezerwacją miejsc i potwierdzony. Dzień wyjazdu 12 luty, podróż do celu bez większych problemów. Powrót niestety już nie była tak kolorowa. Najpierw spóźnienie 30 minut a potem tylko gorzej. W autobusie mimo rezerwacji miejsc oczywiście za dopłatą okazuje się że te miejsca są zajęte. Żeby było ciekawiej to osoby siedzące na tych miejscach mają też rezerwację. Kierowca proszony o wyjaśnienie po pokazaniu biletu stwierdza że jego nie obchodzi co na nim pisze bo można sobie wydrukować co się chce. "Śmiesznie " to dopiero było jak sprawdził w systemie i okazało się że rezerwacja na wyjazd rodzinny to 4 miejsca rozstrzelane po autobusie. W tym przypadku kierowca nie czuł obowiązku nic dalej z tym nie robić. Oczywiście rozumiem że nie ma wielu możliwości ale stwierdzenie że bilet mogę sobie wydrukować jaki chcę i to jego nie obchodzi to już całkowity brak profesjonalizmu i odrobiny kultury. Nie ważne że wpuszczał na podstawie kodu QR z biletu który podobno jest nieważny. Kontakt z biurem obsługi odsłonił kolejny brak profesjonalizmu tym razem firmy która jednostronnie zmienia warunki umowy zawartej z konsumentem sprzedając innym osobom miejsca zarezerwowane i opłacone na miesiąc przed podróżą. Jak się okazuje wysłano do mnie maila z informacją o samowolnej i jednostronnej zmianie umowy cywilnoprawnej łamiąc w ten sposób obowiązujące w naszym kraju prawo. Niestety nastąpiło to w dniu wyjazdu na dwa dni przed feralnym terminem. Nie widziałem tego maila gdyż w czasie wycieczki ograniczyłem używanie poczty i nie uzyskano ode mnie zgody na taką korektę umowy. Jak widać tak duża firma nie musi się martwić o prawo panujące w danym kraju i do niego się stosować. Jak wiele dużych firm czują się bezkarnie
  • ~Adrian / 2019-06-26 18:12
    Ocena: 2.50 / 5
    Kupiłem bilet z Wrocławia Dworzec Autobusowy do Sieradza dnia 26.06.2019 (środa). Niestety nie udało mi się zdazyc na dworzec autobusowy na 17:30, ale wiedziałem, ze kolejnym przystankiem zabierającym pasażerów we Wrocławiu w stronę Sieradza jest Plac Grunwaldzki. Tam tez się udałem. Na nieszczęście kierowca był bardzo chamski i przy okazaniu biletu powiedziano mi, ze nie mam prawa jechać tym autobusem, bo nie wsiadam na Dworcu Autobusowym, mimo ze był to TEN SAM autobus! 22zl (bilet + rezerwacja miejsca) przepadło. NIE POLECAM
  • ~Aga / 2022-07-23 12:44
    Ocena: 2.50 / 5
    Cora gorzej z tą firmą w jedną stronę autobus spóźniony nie chodzi o to ale żadnego komunikatu z skąd będzie jechał bus człowiek chodzi szuka pyta się kierowców innych busów oni naburmuszenie żadnej pomocy. Druga strona też porażka miejsca zarezerwowane zostały zajęte przez innych ludzi awantura z nimi boze masakra a na dodatek miałam zarezerwowane miejsce widmo bo miało być 8A a go wogóle nie było po 7 było już 10 hahahahah super dobrze że w WC nie jechałam TRAGEDIA za co się płaci to nie wiem ostatni raz jade flixbusem zawsze był bilet na aplikacji a teraz nic dobrze że chociaż na e-maila dostałam niepolecam firmy
    WadyBrak zarezerwowanych i opłaconych miejsc
  • ~Aga / 2023-09-04 09:29
    Ocena: 2.50 / 5
    Autobus odwołany po planowanym czasie odjazdu, zero informacji na temat przekierowania biletów na następny kurs.
    WadySłaba komunikacja
  • ~Agata / 2023-02-16 11:10
    Ocena: 2.50 / 5
    Rezerwacja dwóch osób na jedno miejsce. Dokonałam rezerwacji dwóch miejsc, a po wejściu do autobusu okazało się, że te miejsca są zajęte. Na bilecie tych dwóch osób widniały te se numery miejsc.
  • ~Agnieszka / 2021-10-10 19:49
    Ocena: 2.50 / 5
    Linia N20 Amsterdam-Kraków 07.10.21. Totalna porażka! Zaczęło się od spóźnienia. Później było tylko gorzej. 5 kierowców w busie, tylko jeden prowadził busa, pozostali 4 zajęli dla siebie po 8 miejsc, w czasie podróży jeden z nich mimo tego, że pozostali pasażerowie próbowali zasnąć cały czas pogwizdywal, chrapal, głupie wulgarne żarty między kierowcami, rasistowskie docinki - totalne dno, brak kultury! Nikt z kierowców nie zainteresował się tym żeby uzupełnić papier toaletowy, doprowadzić toaletę do czystości, a to również należy do ich obowiązków w czasie podróży! Najgorszy jednak był smród z jajek, nie do zniesienia - które jeden z kierowców obierał, a potem czestowal nimi pozostałych kolegów, nie otworzył okna, żeby wywietrzyc ten smród! Poziom kierowców katastrofa - cały czas jako jedyni kaszleli - jako jedyni nie mieli maseczek! Totalne buraki zamiast dawać dobry przykład - robili wszystko, żeby zaszkodzić opinii flixbus!
    ZaletyKorzystne ceny
    WadyFatalna obsługa, brak kultury brak pomocy ze strony kierowców, stan czystości toalety - katastrofa, kierowców nie interesuje stan toalety, jak ktoś podróżuje ponad 9h i jest tylko jedna przerwa na stacji benzynowej 10min toaleta w busie musi być w idealnym stanie - to jest również obowiązek kierowców w czasie podróży!
  • ~Agnieszka / 2021-12-16 08:33
    Ocena: 2.50 / 5
    Szkoda ze na stronie FlixBus nie ma zakladki opinie klientow tylko mozliwosc wyslania zazalenia ktore konczy w martwym punkcie. Wyslalam 3 i na zadne nie dostalam odpowiedzi. Obsluga klienta nie istnieje.
    Brak informacji o tym ze bez szczepienia i testow nie wpuszczaja do autobusu na trasach miedzynarodowych, spowodowal ze kupilam bilet ale niestety odmowiono mi wejscia do autobusu. Na stronie pojawia sie opcja zwrotu pieniedzy na podstawie udowodnienia ze nie skorzystano z zakupionego serwisu, niestety brak jakiegokolwiek linka. Stracone pieniadze i czas. Nie skorzystam wiecej z uslug FlixBus.
    WadyBrak Customer service, not user friendly Flixbus site.
  • ~Agulik / 2023-08-02 22:14
    Ocena: 2.50 / 5
    Kierowcy na trasie 1316 dnia 02.08.23 sprawdzając bilety i wydający podrożujacym bagaże bezczelnie trzymali zapalone papierosy w ustach.
    Takie zachowanie jest niedopuszczalne!
    Totalna ignorancja podrożujacych. Mentalnie panowie utknęłli w PRL.
    Pasażerowie siadali gdzie popadnie pomimo przydzielonych miejsc.
    Autobus dotarł do destynacji z godzinnym opóźnieniem.
  • ~Ajsu / 2019-06-14 02:23
    Ocena: 2.50 / 5
    Właśnie jadę z Katowic do Sopotu, w autobusie nie działa klimatyzacja, gorąco jak cholera. Każdy pasażer spocony a dodam że jedziemy nocą. Nie polecam!
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~Aldona / 2022-04-28 11:37
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie dostałam zwrotu pieniędzy za niewykorzystane przejazdy, na stacji pisało że autokar został odwołany. Brak busa na wyznaczonym miejscu, odwołany na tablicy i Pani z okienka teraz mnie poinformowała że również jest odwołany.
    Musiałam zakupić dwa bilety na polonus żeby moje prywatne plany nie poszły na marne.
    Cyrk na kółkach, nigdy więcej nie skorzystam z państwa oferty i każdemu będę odradzała.
    Już naprawdę lepiej pojechać Polonusem co prawda bez toalety ale kierowca robi przerwy i są zniżki ustawowe!
    ZaletyBRAK????
    WadyZa dużo by wymieniać
  • ~Aleksandra / 2024-02-13 16:50
    Ocena: 2.50 / 5
    Częste opóźnienia na trasie. W razie kupna dwóch osobnych biletów z przesiadką i opóźnienia pierwszego autobusu, który przyjechal po czasie odjazdu drugiego autobusu flixbus nie oferuje zwrotu pieniędzy za niewykorzystany bilet. Brak pomocy w razie opóźnienia autobusu. Infolinia działa tylko w określonych godzinach, jest problem z komunikacją z personelem autobusu, która nie zna polskiego, a po angielsku zna kilka słów.
  • ~alf / 2021-10-09 10:27
    Ocena: 2.50 / 5
    Tragedia.Nigdy więcej.spóźnienie onad godzinę,a ja nie mogę jechać innym ,mimo iż są miejsca.Kupić biletu u kierowcy nie można.Infolinia cxynna tylko do 27 wcdni powszednie,w weekendyvtylko robot,który niczego nie rozumie i nie odpowie.W punktch sprzedaży nie zajmują nie reklamacjami bietów zakupionych przez net.Klient pozostawiony sam sobie!nie polecam!!
    ZaletyDużo miejsca między siedzeniami
    WadySpóźnienia,brak kontaktu z infolinią
  • ~Alicja / 2022-08-15 14:57
    Ocena: 2.50 / 5
    Tak złej jazdy jeszcze nie miałem Z dachu w całym autobusie cieknie woda jestem już cala mokra katastrofa
  • ~Andrzej / 2023-08-11 08:58
    Ocena: 2.50 / 5
    Bilet kupiłem przez internet trasa Białystok-Amsterdam wyjazd 5 sierpnia:
    - fotel się nie rozkładał gdy zmieniłem miejsce to zostałem pogoniony z 1B zajął inny pasażer choć wcześniej poinformowano mnie że tego miejsce musi być wolne ze względów bezpieczeństwa.
    - klimatyzacja była włączona na zimno mimo zwrócenia uwagi pasażer obok i ja musieliśmy siedzieć w kurtce jesiennej i czapce przez całą drogę
    - cześć kierowców nie znała polskiego lub angielskiego i nie informowała o przystankach , przerwach , czasie wyjazdu
    - brak papieru toaletowego i nakładek na deskę klozetową , niedziałający kran
    - opóźnienie rozkład jazdy to rozkład życzeniowy nie realistyczny do istniejących warunków
    Zaletytylko jedna dojechałem
    Wadywymieniłem wyżej
  • ~anika1980 / 2023-09-24 17:56
    Ocena: 2.50 / 5
    Piątkowy mój przejazd z Poznania do Warszawy był raczej kiepskim doświadczeniem. Ponad godzinne opóźnienie, bardzo mało miejsca, wręcz klaustrofobicznie, port do ładowania nie działał, klimatyzacja tak mocno chłodziła (nawet po zakręceniu regionalnych wlotów nad głowami), że podróżni pozakładali kurtki i kaptury na głowy. Toaleta mikro bez papieru toaletowego i mydła, za to ohydny zapach wyłaniał się jak z latryny. Ogólnie autokar brudny. Podróż powrotną anulowałam i wybrałam PKP IC. Plus za błyskawiczny zwrot środków.
    Zaletyszybki przelew zwroty po anulowaniu podróży powrotnej
    Wadycałe mnóstwo
  • ~Anna / 2019-12-07 22:56
    Ocena: 2.50 / 5
    Kupując bilety dopłazciłam za rezerwację miejsc. Niestety rezerwację miejsc odwołano, przesyłając voucher. Potem nastąpiła dwukrotna zmiana rezerwacji przez Flixbus z nieznanych przyczyn. Kiedy ja z kolei chciałam zmienić rezerwację musiałam zrezygnować z kupionych biletów i kupić nowe. Ponownie zamiast zwrotu pieniędzy otrzymałam voucher. Kiedy chciałam zapłacić voucherami okazało się to niemożliwe. Zwrot pieniędzy, teoretycznie możliwy, w praktyce już nie. Czekam na zwrot od blisko 5 miesięcy, maile, poza potwierdzeniem, że zwrot nastąpi w ciągu 4 tygodni, bez odpowiedzi. Niepoważne...
    WadyNiedziałająca w upał klimatyzacja
    Brak możliwości realizacji przesłanych voucherów
    Brak zwrotu pieniędzy
  • ~Anna / 2021-07-16 12:44
    Ocena: 2.50 / 5
    Autobus spóźnił się, co nie byłoby dużym problemem bo było to 10 minut, ale z powodu spóźnienia kierowca odmówił sprzedaży biletu przez co nie odbyłam podróży... To nie ja się spóźniłam, halo...
  • ~Anna / 2022-09-12 10:26
    Ocena: 2.50 / 5
    Wszystko byłoby całkiem dobrze, gdyby nie prości kierowcy, którzy od ledwo od pługa się oderwali. Nieprzyjemni, prości ludzie, którzy raczej nie rozumieją swojej funkcji.
    ZaletyWszystko poza kierowcami
    WadyKierowcy
  • ~Anna / 2024-05-22 14:16
    Ocena: 2.50 / 5
    Jechałam w ubiegły weekend na trasie Łódź - Poznań - Łódź
    pierwszy przejazd - 40min przed planowanym odjazdem dostałam sms o opóźnieniu 104min z możliwością przesunięcia, wiec myśląc ze moze kierowca nadrobi i to przesuniecie będzie pozytywne w tej sytuacji. Bardziej mylić się nie mogłam, stałam na dworcu, obserwowałam aplikacje i przejazd autobusu, sygnał gps "utknął" w miejscowości pod Piotrkowem Trybunalskim. Było juz mocno po 17tej a infolinia tylko do 17 wiec nie można było się dowiedzieć co się dzieje. Po 2 godzinach od planowego odjazdu dostałam kolejnego smsa ze opóźnienie będzie jeszcze o 120minut oraz maila ze mogę zrezygnować albo przebukować sobie wyjazd na kolejny który będzie z Łodzi o 20. Do Poznania dojechałam ok 23 zamiast po 20tej. Trasa powrotna też nie odbyła sie bez przygód, autobus opóźniony o 20, i tą informację usłyszałam na dworcu, żadnej informacji nie przesłali oni smsem, mailem czy przez aplikacje. Szczęśliwie po tym czasie przyjechał, przejechaliśmy niewielki odcinek trasy nie wyjeżdżając nawet z Poznania, kierowca zaparkował na parkingu i poinformował ze musimy poczekać pół h na kierowce zmiennika, jednak kierowca przyjechał po 2h wiec zamiast ok 20:30 być w Łodzi byłam na 23. Postanawiam złożyć reklamacje na oba przejazdy, odpowiedź na pierwszy - że skoro skorzystałam z możliwości przebukowania, to mi się nic nie należy bo Oni zwracaja koszty tylko niezrealizowanych przejazdów, a drugi przejazd - tez mi się nic nie należy ponieważ przejazd ostatecznie się odbył. Wiec to, że zmarnowali mi czas, pieniądze i nerwy w obu przypadkach to mój problem nie ich. Bo Oni ostatecznie dowieźli mnie tam gdzie chciałam jechać. A na argument ze nie było nawet możliwości dowiedzieć sie co ze sobą zrobić czekać/jechać czymś innym itp to odp brzmiała, ze dostawałam informacje o opóźnieniu i ze tam było napisane ze możne się to zmienić, wiec nie maja obowiązku informowania ponownie.

    Zaletybrak
    Wadybrak komunikacji - brak infolinii po 17 i w weekedny, tragiczna polityka wobec klientów odnośnie opóźnień, informowania o problemach, brak przyznania sie do winy i rekompensaty za niedogodności spowodowane przez nich
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 5040
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3116
Sindbad
Ocena: 2.39, ilość opinii: 860
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.93, ilość opinii: 331
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4550
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3915
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962