Wielokrotnie korzystałam z flixbusa kierowcy do wymiany masakra nerwowi krzyczą po pasażerach rzucają bagażem a warunki takie sobie.
ZaletyCena
WadyKierowcy
~Katarzyna / 2022-08-24 21:42
Ocena: 2.75 / 5
Nigdy nie miałam żadnych zastrzeżeń do poziomu usług, do dnia dzisiejszego. Relacja Karpacz - Katowice, gdzie siedząc naprzeciw toalety, czułam nieprzyjemny zapach, inni pasażerowie również. Do toalety pasażerka wchodziła z komórką, żeby użyć jej jako latarki bo nie było światła. Nie wiem również kto jest zatrudniany do udzielania informacji na infolinii. Na moje pytanie dotyczące braku możliwości zakupu biletów ulgowych Pani odpowiedziała, że autobusy nie mają tego, no to pytam czego...następnie nastąpiła długotrwała cisza. Potem już nie było szans dodzwonić się ponownie. To naprawdę się dzieje, to nie jest fikcja literacką .Odpowiedź rzeczową otrzymałam dopiero mailem.
ZaletyCena
~Katarzyna / 2023-07-10 11:55
Ocena: 2.75 / 5
Zarezerwowałam tydzień wcześniej bilet na 10 lipca. 8 lipca o 22.34 dostałam informację, że odwołano mój kurs. Po wejściu na stronę okazało się że wcale nie odwołano mojego autobusu i jest pełny. Czyli wywalono mnie i na moje miejsce ktoś inny dostał bilet. Miałam problem z dojazdem z Kłodzka na czas do Krakowa. Musiałam skrócić urlop i wrócić dzień wcześniej pociągiem.
Tak się nie traktuje klienta drodzy Państwo z Flixbus. Żadnej rekompensaty tylko kłamstwo.
~Klaudia_oO / 2022-08-26 09:58
Ocena: 2.75 / 5
Jestem totalnie rozczarowana zachowaniem flixbusa, bilet z rezerwacją zakupiłam już 3 tygodnie temu. Zarezerwowałam konkretne miejsce ponieważ nie mogę siedzieć z przodu, dwa dni przed podróżą dostaje maila, że moje miejsce rezerwowe uległo zmianie, przesadzono mnie do przodu. CHYBA LOGICZNE JEST, ŻE SKORO REZERWUJĘ KONKRETNE MIEJSCE TO WŁAŚNIE TAM CHCĘ USIĄŚĆ, dzwonię na infolinię, pan nie może mi pomóc, nie odpowiada na moje pytania, przekierowuje mnie na stronę i tam mogę zmienić rezerwację, no nie wiem, może był nowy w pracy bo tak się motał w odpowiedziach. Na stronie flixbusa przeszłam na czat z kolejnym doradcą, O ZGROZO, NIKT NIE MA MOŻLIWOŚCI ZMIANY MOJEGO MIEJSCA REZERWOWEGO, SZCZYT SZCZYTÓW TAK TO WAŻNA FUNKCJA I NIEOSIĄGALNA DLA NIKOGO. Pani mnie gwarantuje,że przy moim nazwisku ma zaznaczone kierowca, że mam usiąść na którymś wolnym miejscu z tyłu, SUPER, właśnie wchodząc na aplikację flixbusa niestety w moim autobusie wszystkie miejsca są zajęte. Brawo Flixbus, gratuluje Wam profesjonalizmu i kompetentnych ludzi na stanowiskach doradcy.
ZaletyZazwyczaj są sympatyczni kierowcy
WadyNiekompetencja
~Kob / 2019-02-21 18:01
Ocena: 2.75 / 5
Naprawdę przejazd z Katowic do Warszawy trwa minimum 6 godzin?! Ło matko, niech PolskiBus wróci, zróbcie coś
~Kobieta / 2023-10-01 15:10
Ocena: 2.75 / 5
Zamówiłam bilet przez internet, nie otrzymałam na maila biletu .....kierowca nie uznał zakupu mimo, że w banku było widoczne. Musiałam zakupić u niego... Zwrotów nie ma, poinformował, podobno jedynie możliwość skorzystania z lejnej podróży Flixbus. To była trasa Szczecin/ Poznań w lipcu
Teraz, dzisiaj i wczoraj, trasa Watszawa/Amsterdam... Spóźnienie wyjazd 10 minut...drobiazg,gdyby nie - toaleta w autokarze katastroficzna, zero czyszczenia, świadczy o tym zapach.... I żadnej przerwy dla pasażerów, by skorzystać z normalnej toalety na zewnątrz, czy też napić się kawy... Natomiast paliwo zakupione w "ustronnym miejscu", gdzie najtaniej...
ZaletyBezpieczna jazda
WadyToaleta brudna
8 godzin jazdy i ani jednej przerwy dla pasażerów na zakup kawy i skorzystanie z normalnej toalety
~Konstantin / 2019-10-06 17:17
Ocena: 2.75 / 5
Bezpłatnych miejsc z zielona naklejka było mniej niż pasażerów na takie miejsca. Za każdym razem ktoś przychodził i mówił do mnie ze to miejsce jest zarezerwowane. Za co płaciłem?
WadyProblem z miejscami
~Kornelia / 2024-05-11 16:24
Ocena: 2.75 / 5
Obsługa autobusu okropna, trasa Łomża-Warszawa 8.05.24 Panowie kierowcy bardzo nie mili, nie mówiący w języku Polskim, z pretensjami do pasażerów, że ich nikt nie rozumie, na jakiekolwiek pytanie odpowiadali krzykiem bądź wcale.
WadyNie miła obsługa
~Kruszek777 / 2023-08-21 21:12
Ocena: 2.75 / 5
Jechałam 20.08 do Bydgoszczy wszystko ok mili kierowcy, jazda bezpieczna. Potem zmiana kierowcy i tragedia. Człowiek agresywny, który podczas jazdy korzysta z telefonu komórkowego, żeby sprawdzić trasę. Autokar jechał slalomem. Nie polecam.
~Krysta / 2023-07-26 21:42
Ocena: 2.75 / 5
Korzystałam z przejazdu Flixbusem 2-krotnie: Katowice-Amsterdam i droga powrotna, To, że autobus spóźniony to rozumiałam, bo wiem jak ciężko przejechać w godzinach szczytu przez Kraków (linia Przemyśl - Amsterdam). To, że w autobusie dość ciasno i problemy z toaletą, to też jestem w stanie zrozumieć przy tej długości trasy (na część problemów możemy mieć częściowy wpływ my jako pasażerowie - kwestia zachowania czystości). Natomiast na dobór pracowników ma wpływ zarządca firmy, bo to oni są jego przedstawicielami. Krótko mówiąc, ze strony kierowców: brak podstawowych zasad kultury a wręcz chamstwo. Zaczynając od braku przywitania się, przedstawienia (?), zapoznania z orientacyjnym planem podróży, okazania zainteresowania problemem ze zlokalizowaniem miejsca czy podania orientacyjnej długości przerwy w czasie jazdy (chyba za dużo wymagam) przede wszystkim po prowadzone pełnym głosem rozmowy na tematy zarobków w firmie, obgadywania kolegów (prawie że z nazwiskami), rozmowy na temat "co w domu", wszystko to przeplatane mnóstwem niecenzuralnych przerywników na litery: rzeczowniki K (najczęściej), ch (czy h- nie wiem), poprzez przymiotniki: j i p, w różnych konfiguracjach (nb. komentowane poprzez siedzące za mną angielskojęzyczne pasażerki, które na nieszczęście znały trochę język polski). Dodatkowo pogardliwe traktowanie pasażerów (a może raczej pasażerki) zza wschodniej granicy. Było mi za tych kierowców doprawdy wstyd przed innymi pasażerami.
Było również jak w poprzednich niektórych opiniach zablokowanie drzwi przednich - bo tam były torby kierowców.
ZaletyJuż wiem, że w przyszłości będę szukała innej opcji podróży a nie Flixbusa
WadyPrzede wszystkim skandaliczna obsługa (A na to z punktu widzenia zarządcy firmą można mieć wpływ)!!!
Żałuję, że wcześniej nie przeczytałam opinii innych pasażerów...
~Krystyna. 64 lata / 2023-07-14 06:12
Ocena: 2.75 / 5
10 lipca o godz.13 powinnam wsiąść do autobusu,był opóźniony.To nie problem.mozna poczekać.Panowie kierowcy,nie będę używać słowo chamy,poprostu ludzie nie w tym.miejscu,ci dwaj panowie powinni wozić zwierzęta,bo one nie rozumieją.....miałyśmy wykupione miejsce z przodu,pan kierowca miał tam swój plecak,kiedy przesunęła go ,skoczył do mnie ze ruszam jego mienie,na moja odpowiedz,ze mamy to miejsce wykupione,odpowiedział,ze możemy usiąść na innym siedzeniu.Traktuja ludzi przedmiotowo,obgadują pasażerów,mojej koleżance jeden z panów zasugerował,ze jest za gruba,totalny brak kultury,nie powiem,ze nigdy więcej nie pojade flixbusem,bo nie wszyscy kierowcy sa niemili,tylko,ze ci dwaj kierowcy to totalne nieporozumienie,na powiedzenie do pasażerka,ze jest tyle godzin w podróży,odpowiada.....ale samolocikami a ja za kierownica,w upał......tylko,ze ja płace po to,żeby gbur mógł zarabiać.tyle ode mnie.
ZaletyZadnych
WadyJak wyżej napisałam.
~Lidia / 2023-06-02 09:03
Ocena: 2.75 / 5
Nie zostały zwrócenie mi pieniądze za anulowany bilet Stało się to automatycznie w systemie -nie został on zarejestrowany Pieniądze zostały pobrane z mojego konta W mailu przedstawiłam swój problem Zdarzenie miało miejsce 17 mają Do dzisiaj nie z serwisu nie sprawdził mojej wpłaty Jestem niezadowolona Korespondencja była prowadzona przez kilka osób i za każdym razem domagano się danych
~Lilo / 2023-09-20 12:22
Ocena: 2.75 / 5
Z Katowic do Warszawy ,kurs nocny, zmiana zarezerwowanego miejsca z przodu na tył, bez powodu , pewnie komuś pasowało, a ja wybrałam że względu na chorobę lokomocyjną, mimo rezerwacji ...a wnioskuję że można było sprzedac wolne miejsce , a nie to zajęte, w dodatku na kole.Uwazam że to niedopuszczalne. Nie przedaje się czegoś, co zostało sprzedane. Oceniam bardzo negatywnie.
ZaletyKupno przez internet
WadyZarządzanie miejscem przez niewiadomokogo
~Lolek / 2022-09-04 20:18
Ocena: 2.75 / 5
Kierowcy to beznadzieja . Dno społeczenstwa . Hamscy i niesprzedadza bilety . Ale jak sie tylko pracuje to sie niedba czy pojedzie cały autobus pełny czy pusty. Jak dla mnie to do zwolnienia trasa kraków nysa.
ZaletyNiema zalet.
WadyKierowcy .
~Maciek / 2020-02-01 20:54
Ocena: 2.75 / 5
Trasa haga paryz. W jedną strone dwie pauzy i to wyliczane po 5 min. Drugim razem tylko jedna pauza w połowie drogi, miała być na 15 min była na 50 min stojąc na dworze bo autobus zamknięty został.
ZaletyTani bilety
WadyKiepska opsuga autobus kiepsko wyposażony.
~Malga / 2023-08-15 17:52
Ocena: 2.75 / 5
Moje zastrzeżenia dotyczą kierowcy, który szarżował z nadmierną prędkością. Wyprzedzał wszystkich, ostro hamował narażając pasażerów na ogromny stres.
WadyNieodpowiedzialny kierowca bez wyobraźni
~Małgorzata / 2019-06-27 10:30
Ocena: 2.75 / 5
Rezerwować bilet można wyłącznie przez internet, nie można przez telefon. Zapłacić bilet wyłącznie z konta bankowego.
Współpracują z Żak Ekspres, a więc zamiast pięknego zielonego autobusu jaki reklamują przyjeżdża bardzo skromny autobus z firmy Żak Ekspres, który ostatnio popsuł się w drodze.
Bilety w Flixbus są o wiele droższe niż w Żak Ekspres.
Zamówiłam bilet w Flixbus a jechałam autobusem Żak Ekspres, którego bilet jest tańszy i sposób rezerwacji jest łatwiejszy.
Jeżeli Flixbus współpracuje z Żak ekspres dlaczego jest różnica w cenie?
ZaletyBrak
WadyDroższy bilet niż w Żak Erkspres. Bilet kupiłam w Flixbus a jechałam autobusem żak Ekspres.
Nie można rezerwować biletów przez telefon, nie można zmieniać rezerwacji przez telefon.
~Małgorzata / 2022-05-23 11:38
Ocena: 2.75 / 5
Miałam okazję pierwszy raz jechać flixbusem relacja Nowy Sącz -Warszawa. 7 godzin jazdy bez żadnej przerwy. Z rozmowy kierowców wynikało że autobus jechał niesprawny
Miał problemy już w Krynicy podobno się z niego dymiło kierowca nawet nie tankował bo bał się że wybuchnie /cytuje jego słowa/stąd było opóźnienie bo kierowca nie mógł sobie pozwolić na przerwę jak twierdził flixbus ma swoje zasady a on swoje. W autobusie mało co działało nawet godziny nie było telewizor wyłączony. Kierowca podobno zgłaszał problem natomiast baza zupełnie nie odpowiadała autobus nie został wymieniony w czasie trasy dzięki Bogu dojechaliśmy nic się nie stało.
Ogólnie nie polecam bo mało wygodnie. Jak dla mnie 7 godzin jazdy bez zaczerpnięcia świeżego powietrza i skorzystania z normalnej toalety to lekkie nieporozumienie.
Zalety bezpośrednie połączenie Nowy Sącz Warszawa
WadyBrak przerwy
~Marek / 2018-08-26 18:19
Ocena: 2.75 / 5
Zielone naklejki nad miejscami, bałagan podczas zajmowania miejsc. Gorzej niż w Polskim Busie !
~mario / 2024-09-18 16:14
Ocena: 2.75 / 5
9.IX.2024 - podróż na lotnisko w Modlinie opóźniła się na tyle, że tylko dzięki uprzejmości obsługi lotu udało mi się wsiąść do samolotu. Wcześniej od Flixbusa dostałem jedynie sms-a z informacją, że autokar spóźni się 10 min. G... prawda! Autobus spóźnił się niemal godzinę! A kolejne minuty dołożył na trasie Warszawa Zach.-Modlin!! W efekcie musiałem ponieść dodatkową opłatę w wysokości kilkuset zł za bagaż rejestrowany, który opłaciłem po raz pierwszy już w momencie rezerwacji lotu. Na lotnisku bramka została zamknięta zanim dowiózł mnie na nie Flixbus. Pozwolono mi zabrać bagaż do kontroli osobistej, ale wiązało się to z drugą opłatą!! Flixbus ma to w nosie. Mają swój regulamin i kropka. Nie wypłacą mi żadnego odszkodowania, bo przewóz zrealizowali!! Ostatni raz korzystałem z tych ...!!!