Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3144 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Joanna / 2023-04-29 07:36
    Ocena: 2.75 / 5
    Po mimo rezerwacji miejsca, miejsce zajęte przez innego pasażera.
  • ~Juliet / 2023-02-20 10:28
    Ocena: 2.75 / 5
    Kierowcy autobusu 1291 majac pasazerow z biletami do Medyki, wysadzaja ich w Przemyslu. Co to jest za akcja?
  • ~Justyna / 2023-10-09 16:58
    Ocena: 2.75 / 5
    Witam wszystkich,

    Chciałam się podzielić sytuacją w drodze powrotnej z Karpacza do Wrocławia.

    Dnia 08.10.2023r Wracając z Karpacza, do Wrocławia - dworzec autobusowy, odjazd autobusu o godz 14:35 z Białego Jaru, trafiłam na dwóch Ukraińskich kierowców, którzy zachowywali się bezczelnie oraz nieuprzejmie do wsiadających pasażerów w Karpaczu Bachus. Na postoju w Jeleniej Górze przy stacji PKP, kierowca miał jakieś pretensje do pasażerow, języka Ukraińskiego nie znam i nie chcę znać.
    W czasie podróży, obaj kierowcy rozmawiali donośnym głosem ze sobą przekrzykując się wzajemnie.
    Również kierowca autobusu używał wulgarnych słów w języku Ukraińskim, na innych użytkowników ruchu drogowego.
    Jestem zażenowana tą sytuacją, a podróż powrotna była okropna.

    Flixbus upadł naprawdę nisko, żeby takich ludzi zatrudniać.

    ZaletyBezpośrednie połączenie
    WadyZatrudnianie Ukraińskich kierowców
  • ~Kamila / 2021-06-08 01:35
    Ocena: 2.75 / 5
    Dzień dobry. W ostatnich dwóch tygodniach, odbyłam dwie podróże. Pierwsza z Gdańska do Łodzi z niedziałającą toaletą, która byłą dużą niedogodnością. Druga z Łodzi do Gdańska z 1,5 godzinnym opóźnieniem. W Grudziądzu został wpuszczony pasażer w stanie wskazującym na spożycie alkoholu, usiadł blisko mnie, zapach był nie do zniesienia... maseczka uratowała mnie od wymiotów. Następnie kierowcy, zresztą przemili Panowie, zgodzili się na wypicie piwa przez innego pasażera, który zapytał o taką możliwość. Podróż nie była komfortowa, raczej przykra, zwłaszcza gdy nietrzeźwy pasażer obudzony przez telefon, rozmawiał krzycząc do rozmówcy. Wykupiłam za dodatkowe 9 PLN miejsce panoramiczne i nikomu nie polecam. Na dodatek spóźnienie do Gdańska spowodowało, że zapłaciłam za taxi do domu w taryfie nocnej, tj 67 PLN... Zwyczajnie jest mi przykro, tym bardziej, że wracałam od chorej mamy i miałam spore wydatki. Pozdrawiam.
    ZaletyPo raz pierwszy byłam niezadowolona...
    WadyNiekomfortowa sytuacja z osobami głośno mówiącymi i spożywającymi alkohol, lub po jego spożyciu.
  • ~Karolina / 2018-05-16 19:55
    Ocena: 2.75 / 5
    Otrzymałam wiadomość o 25- minutowym opóźnieniu autobusu (wyjazd z Krakowa do Zakopanego, linia P6); autobus przyjechał po 1,5 godziny. Całkowity brak kontaktu z przewoźnikiem, brak możliwości dodzwonienia się na infolinię, brak informacji od kierowcy flix bus z innej trasy odnośnie możliwości skontaktowania się z autokarem opóźnionym.
    Skutkowało to spóźnieniem o ponad godzinę do zarezerwowanego hotelu oraz dodatkową opłatą; brak klimatyzacji w autobusie przy 25 stopniowej temperaturze na zewnątrz i pełnym autokarze.

    WadyBrak możliwości rezerwacji miejsc, tłum ludzi pchający się do autobusu by zająć najlepsze miejsca
  • ~Karolina / 2019-10-04 19:47
    Ocena: 2.75 / 5
    Kierowcy to totalne buractwo, brak organizacji, winienie klientów za wszystko - przypadkiem pewna para obcokrajowców usłyszała (siedząc już na miejscach), że nasz autobus nie jedzie do Monachium a do Krakowa i na czas udało im się wysiąść i przejść na drugą stronę ulicy - kierowca niby tak pilnował, żeby przypadkiem nikt nieproszony nie wsiadł do autobusu, żeby przypadkiem nie włożył bagażu do luku, a nie wyłapał, że ta para ma bilety do zupełnie innego miejsca. Strasznie słabe... Jeden z kierowców nie umiał albo po prostu nie chciał słowa powiedzieć po angielsku, a 90% pasażerów to obcokrajowcy... Myślał chyba, że jak głośno powtórzy słowo "DOKĄD" to to pomoże... ech, przykre i wstyd za tych kierowców. W Polskim Busie było o kilka klas wyżej, komfort we Flixbusie też wątpliwy...
    Zaletydojechał do miejsca docelowego na czas
    WadyKIEROWCY - dno
    brak organizacji przy wkładaniu bagaży
    mało wygodne siedzenia
    brak informacji ze strony kierowców
  • ~Karolina / 2020-02-14 11:55
    Ocena: 2.75 / 5
    Opóźnienia po 30-40 minut, czasem więcej. Wybieram Flixbus niestety tylko jako ostateczność
  • ~Kasia / 2020-02-21 10:58
    Ocena: 2.75 / 5
    Niestety rozczarowanie Flixbus... Autobus 057 odjechał z górnej płyty lotniska Tegel, a czekaliśmy na dolnej ponieważ przystanek do tej pory tam był, cóż to nie pierwsza wpadka, ząglują sobie przystankami jak chcą,a w dodatku kierowca mając telefon do nas, a jechało nas 9 osób nawet nie zadzwonił, nie wpływa to pozytywnie na klienta, po 24 hw podróży życie uratowała nam konkurencja PKS, ale musieliśmy kupić nowe bilety
  • ~Katarzyna / 2022-07-02 12:24
    Ocena: 2.75 / 5
    Wielokrotnie korzystałam z flixbusa kierowcy do wymiany masakra nerwowi krzyczą po pasażerach rzucają bagażem a warunki takie sobie.
    ZaletyCena
    WadyKierowcy
  • ~Katarzyna / 2022-08-24 21:42
    Ocena: 2.75 / 5
    Nigdy nie miałam żadnych zastrzeżeń do poziomu usług, do dnia dzisiejszego. Relacja Karpacz - Katowice, gdzie siedząc naprzeciw toalety, czułam nieprzyjemny zapach, inni pasażerowie również. Do toalety pasażerka wchodziła z komórką, żeby użyć jej jako latarki bo nie było światła. Nie wiem również kto jest zatrudniany do udzielania informacji na infolinii. Na moje pytanie dotyczące braku możliwości zakupu biletów ulgowych Pani odpowiedziała, że autobusy nie mają tego, no to pytam czego...następnie nastąpiła długotrwała cisza. Potem już nie było szans dodzwonić się ponownie. To naprawdę się dzieje, to nie jest fikcja literacką .Odpowiedź rzeczową otrzymałam dopiero mailem.
    ZaletyCena
  • ~Katarzyna / 2023-07-10 11:55
    Ocena: 2.75 / 5
    Zarezerwowałam tydzień wcześniej bilet na 10 lipca. 8 lipca o 22.34 dostałam informację, że odwołano mój kurs. Po wejściu na stronę okazało się że wcale nie odwołano mojego autobusu i jest pełny. Czyli wywalono mnie i na moje miejsce ktoś inny dostał bilet. Miałam problem z dojazdem z Kłodzka na czas do Krakowa. Musiałam skrócić urlop i wrócić dzień wcześniej pociągiem.
    Tak się nie traktuje klienta drodzy Państwo z Flixbus. Żadnej rekompensaty tylko kłamstwo.
  • ~Klaudia_oO / 2022-08-26 09:58
    Ocena: 2.75 / 5
    Jestem totalnie rozczarowana zachowaniem flixbusa, bilet z rezerwacją zakupiłam już 3 tygodnie temu. Zarezerwowałam konkretne miejsce ponieważ nie mogę siedzieć z przodu, dwa dni przed podróżą dostaje maila, że moje miejsce rezerwowe uległo zmianie, przesadzono mnie do przodu. CHYBA LOGICZNE JEST, ŻE SKORO REZERWUJĘ KONKRETNE MIEJSCE TO WŁAŚNIE TAM CHCĘ USIĄŚĆ, dzwonię na infolinię, pan nie może mi pomóc, nie odpowiada na moje pytania, przekierowuje mnie na stronę i tam mogę zmienić rezerwację, no nie wiem, może był nowy w pracy bo tak się motał w odpowiedziach. Na stronie flixbusa przeszłam na czat z kolejnym doradcą, O ZGROZO, NIKT NIE MA MOŻLIWOŚCI ZMIANY MOJEGO MIEJSCA REZERWOWEGO, SZCZYT SZCZYTÓW TAK TO WAŻNA FUNKCJA I NIEOSIĄGALNA DLA NIKOGO. Pani mnie gwarantuje,że przy moim nazwisku ma zaznaczone kierowca, że mam usiąść na którymś wolnym miejscu z tyłu, SUPER, właśnie wchodząc na aplikację flixbusa niestety w moim autobusie wszystkie miejsca są zajęte. Brawo Flixbus, gratuluje Wam profesjonalizmu i kompetentnych ludzi na stanowiskach doradcy.
    ZaletyZazwyczaj są sympatyczni kierowcy
    WadyNiekompetencja
  • ~Kob / 2019-02-21 18:01
    Ocena: 2.75 / 5
    Naprawdę przejazd z Katowic do Warszawy trwa minimum 6 godzin?! Ło matko, niech PolskiBus wróci, zróbcie coś
  • ~Kobieta / 2023-10-01 15:10
    Ocena: 2.75 / 5
    Zamówiłam bilet przez internet, nie otrzymałam na maila biletu .....kierowca nie uznał zakupu mimo, że w banku było widoczne. Musiałam zakupić u niego... Zwrotów nie ma, poinformował, podobno jedynie możliwość skorzystania z lejnej podróży Flixbus. To była trasa Szczecin/ Poznań w lipcu
    Teraz, dzisiaj i wczoraj, trasa Watszawa/Amsterdam... Spóźnienie wyjazd 10 minut...drobiazg,gdyby nie - toaleta w autokarze katastroficzna, zero czyszczenia, świadczy o tym zapach.... I żadnej przerwy dla pasażerów, by skorzystać z normalnej toalety na zewnątrz, czy też napić się kawy... Natomiast paliwo zakupione w "ustronnym miejscu", gdzie najtaniej...
    ZaletyBezpieczna jazda
    WadyToaleta brudna
    8 godzin jazdy i ani jednej przerwy dla pasażerów na zakup kawy i skorzystanie z normalnej toalety
  • ~Konstantin / 2019-10-06 17:17
    Ocena: 2.75 / 5
    Bezpłatnych miejsc z zielona naklejka było mniej niż pasażerów na takie miejsca. Za każdym razem ktoś przychodził i mówił do mnie ze to miejsce jest zarezerwowane. Za co płaciłem?
    WadyProblem z miejscami
  • ~Kornelia / 2024-05-11 16:24
    Ocena: 2.75 / 5
    Obsługa autobusu okropna, trasa Łomża-Warszawa 8.05.24 Panowie kierowcy bardzo nie mili, nie mówiący w języku Polskim, z pretensjami do pasażerów, że ich nikt nie rozumie, na jakiekolwiek pytanie odpowiadali krzykiem bądź wcale.
    WadyNie miła obsługa
  • ~Kruszek777 / 2023-08-21 21:12
    Ocena: 2.75 / 5
    Jechałam 20.08 do Bydgoszczy wszystko ok mili kierowcy, jazda bezpieczna. Potem zmiana kierowcy i tragedia. Człowiek agresywny, który podczas jazdy korzysta z telefonu komórkowego, żeby sprawdzić trasę. Autokar jechał slalomem. Nie polecam.
  • ~Krysta / 2023-07-26 21:42
    Ocena: 2.75 / 5
    Korzystałam z przejazdu Flixbusem 2-krotnie: Katowice-Amsterdam i droga powrotna, To, że autobus spóźniony to rozumiałam, bo wiem jak ciężko przejechać w godzinach szczytu przez Kraków (linia Przemyśl - Amsterdam). To, że w autobusie dość ciasno i problemy z toaletą, to też jestem w stanie zrozumieć przy tej długości trasy (na część problemów możemy mieć częściowy wpływ my jako pasażerowie - kwestia zachowania czystości). Natomiast na dobór pracowników ma wpływ zarządca firmy, bo to oni są jego przedstawicielami. Krótko mówiąc, ze strony kierowców: brak podstawowych zasad kultury a wręcz chamstwo. Zaczynając od braku przywitania się, przedstawienia (?), zapoznania z orientacyjnym planem podróży, okazania zainteresowania problemem ze zlokalizowaniem miejsca czy podania orientacyjnej długości przerwy w czasie jazdy (chyba za dużo wymagam) przede wszystkim po prowadzone pełnym głosem rozmowy na tematy zarobków w firmie, obgadywania kolegów (prawie że z nazwiskami), rozmowy na temat "co w domu", wszystko to przeplatane mnóstwem niecenzuralnych przerywników na litery: rzeczowniki K (najczęściej), ch (czy h- nie wiem), poprzez przymiotniki: j i p, w różnych konfiguracjach (nb. komentowane poprzez siedzące za mną angielskojęzyczne pasażerki, które na nieszczęście znały trochę język polski). Dodatkowo pogardliwe traktowanie pasażerów (a może raczej pasażerki) zza wschodniej granicy. Było mi za tych kierowców doprawdy wstyd przed innymi pasażerami.
    Było również jak w poprzednich niektórych opiniach zablokowanie drzwi przednich - bo tam były torby kierowców.
    ZaletyJuż wiem, że w przyszłości będę szukała innej opcji podróży a nie Flixbusa
    WadyPrzede wszystkim skandaliczna obsługa (A na to z punktu widzenia zarządcy firmą można mieć wpływ)!!!
    Żałuję, że wcześniej nie przeczytałam opinii innych pasażerów...
  • ~Krystyna. 64 lata / 2023-07-14 06:12
    Ocena: 2.75 / 5
    10 lipca o godz.13 powinnam wsiąść do autobusu,był opóźniony.To nie problem.mozna poczekać.Panowie kierowcy,nie będę używać słowo chamy,poprostu ludzie nie w tym.miejscu,ci dwaj panowie powinni wozić zwierzęta,bo one nie rozumieją.....miałyśmy wykupione miejsce z przodu,pan kierowca miał tam swój plecak,kiedy przesunęła go ,skoczył do mnie ze ruszam jego mienie,na moja odpowiedz,ze mamy to miejsce wykupione,odpowiedział,ze możemy usiąść na innym siedzeniu.Traktuja ludzi przedmiotowo,obgadują pasażerów,mojej koleżance jeden z panów zasugerował,ze jest za gruba,totalny brak kultury,nie powiem,ze nigdy więcej nie pojade flixbusem,bo nie wszyscy kierowcy sa niemili,tylko,ze ci dwaj kierowcy to totalne nieporozumienie,na powiedzenie do pasażerka,ze jest tyle godzin w podróży,odpowiada.....ale samolocikami a ja za kierownica,w upał......tylko,ze ja płace po to,żeby gbur mógł zarabiać.tyle ode mnie.
    ZaletyZadnych
    WadyJak wyżej napisałam.
  • ~Lidia / 2023-06-02 09:03
    Ocena: 2.75 / 5
    Nie zostały zwrócenie mi pieniądze za anulowany bilet Stało się to automatycznie w systemie -nie został on zarejestrowany Pieniądze zostały pobrane z mojego konta W mailu przedstawiłam swój problem Zdarzenie miało miejsce 17 mają Do dzisiaj nie z serwisu nie sprawdził mojej wpłaty Jestem niezadowolona Korespondencja była prowadzona przez kilka osób i za każdym razem domagano się danych
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5083
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3144
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 867
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 357
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.95, ilość opinii: 338
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4618
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4463
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3935
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3503
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2991