Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3145 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mała / 2023-07-07 13:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego przewoźnika Flixbus i potwierdzam opinie umieszczone przez innych pasażerów. W dniu 02.07.2023 roku autokar do Suwałk przyjechał z opóźnieniem zamiast o 16:05 dotarł 17:20. Podróż była dosyć krótka gdyż w Ostrowi Mazowiecka okazało się ze autokar nie nadaje się do dalszej podróży. Ciężko było dowiedzieć się czegokolwiek ponieważ kierowcy nie posługują się językiem polskim choć większość tej trasy odbywa się na terenie Polski. Oczekiwanie na nowy autobus trwało ponad 2 godziny, dlatego też połowa pasażerów łapała stopa aby na dojechać do celu.Planowany przyjazd do Warszawy przystanek Marymont 19:40 a dotarł 23:40. Przyjazd obsługiwany przez koszmarną flotę opóźnił się o ponad 4 godziny. SZKODA PIENIĘDZY, NERWÓW STRESÓW NA KORZYSTANIE Z przyjazdów Z FIRMĄ FLIXBUS I NIE POLECAM NIKOMU. Kontakt z infolinia wogóle jest niemożliwy jedynie od poniedziałku do piątku co też jest bardzo utrudnione, a od kierowców nie można uzyskać żadnej informacji ponieważ na każde zadane pytanie można było jedynie usłyszeć że "ja nie paniemaju". JA JAK I MOI NAJBLIŻSI NIE ZAMIERZAMY WIĘCEJ KORZYSTAĆ Z USŁUG TEJ FIRMY I POINFORMUJĘ NAJBLIŻSZYCH ABY POD ŻADNYM POZOREM NIE KORZYSTALI Z ICH USŁUG.
  • ~Niezadowolny / 2023-07-07 10:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam
    W dniu 7.07.2023 godz 9 20 relacji Warszawa Budapeszt
    Przybyłem 9 18 spóźniony przez remonty i trudności do Dworca Zachodniego Autobusowego Autokar w/ w stał na przystanku kierowca nieśpieszył się do odjazdu trwał załadunek itp bagaży
    Zwróciłem się do kierowcy była to pani z prośbą o sprzedaż biletu do Tworzenia Radomia mimo usilnych próśb zostałem olany wyśmiany Że mi nie sprzeda bo już nie sprzedaje bo po czasie już musi odjezdzac
    Autokar prawie był pusty
    Prosiłem ale jak już napisałem było nadaremne proszenie
    Jak z waszej winy było tydzień temu 1 h opóźnienie czekałem spokojnie bez reklamacji i skarg tym razem nie wytrzymałem
    Składam oficjalną skargę na pseudo kierowcę
    O zaistniałej sytuacji powiadomiłem infolinię
    I myśle że więcej już nie skorzystam i będę odradzał korzystać z waszych usług innym
    ZaletyŻadnych
    WadyCała masa
  • ~Helena / 2023-07-06 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczna firma. Oszustwo i brak organizacji . Brak możliwości poważnego zgłoszenia reklamacji. Za bilet zapłaciłam z góry. Autobus miał być o 22.30. W wiadomości powiadomienie o 90 min. opóźnienia i oczekiwanie w nocy bez możliwości kontaktu z firmą czy kierowcą. Infolinia tylko w języku angielskim. Autobus przejechał obok mnie na przystanku po godzinie 24, pomimo że machałam aby się zatrzymał, byłam czekałam na przystanku z walizką. Nikt nie zwróci mi zapłaconej gotówki, bo nawet po wypełnieniu pola rozmowy z klientem na stronie firmy, ci nie odpowiadają. Oddajcie Moje Pieniądze !!! O zadośćuczynieniu za tragiczną noc nie wspominając
  • ~Ola / 2023-07-06 11:22
    Ocena: 1.75 / 5
    Dawno z takim chamstwem się nie spotkałam Panowie pomimo białych koszul jednak zapominają, że są w pracy. Przy odjeździe jak i przyjeździe obaj obsługiwali pasażerów z papierosem w ustach. Podczas sprawdzania biletu byłam całą w dymie (może to ich jedyna przerwa jednak nawet na przystankach jest zakaz palenia) ani razu nie usłyszałam od Panów normalniego tonu głosu jedynie podniosły wulgarny. Jedna z Pan była zatrzymana z kubkiem kawy "nie będę po Tobie sprzątał! Ja już takich jak Ty znam! Nigdzie nie wejdziesz" to była uwaga skierowana do Pani w szoku, której trudno było wydobyć z siebie głosu. Na przystanku Przy Narodowym Panie ciemniejszej karnacji pomyślimy się i chciały włożyć swój bagaz jednak kierowca dosłownie wyrwał im bagaz z rąk i kazał "wyp#####" Ja miałam wyciągnąć bagaz z drugiej strony autokaru ponieważ przez.jadace samochody nie mógł otworzyć klaty zrozumiałam najważniejsze bezpieczeństwo jednak miałam na samym końcu za wózkiem dla dziecka i innymi bagażami poprosiłam, aby jednak otworzyli mi jak tylko przejadą samochodu usłyszałam "to sobie otwórz i wyciągnij co ja mam Ci otworzyc" oczywiście znowu całą byłam w dumie i tak w żadnej sytuacji nie było słowa Pan/Pani tylko TY
    ZaletyAplikacja
    WadyObsługa
  • ~Ona / 2023-07-06 10:16
    Ocena: 1.75 / 5
    Flixbus NIGDY NIE JEST NA CZAS! Nie umawiaj się! Nie jedź tym na lotnisko! Nie czytaj ile godzin będzie jechał- wylądujesz z ręką w nocniku! Jest klima, ale twarde fotele jak w PRL.
    ZaletyKlima
    WadyNIGDY NIE DOJEDZIESZ NA CZAS!
  • ~1234 / 2023-07-06 09:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Rezerwowałam z dużym wyprzedzeniem wyjazd do Krakowa (nawet dopłaciłam za konkretne miejsce), na dwa dni przed wyjazdem dostaję informacje, że akurat moja rezerwacja została zmieniona w obie strony na jakieś nienormalne godziny wyjazdu. Próbowałam rozmawiać z konsultantem. Twierdził, że cały przejazd został anulowany (dodam, że wyjazd i powrót to akurat były całkiem dwie różne trasy i PRZYPADKIEM akurat one tego dnia zostały anulowane). Oczywiście jeśli ktoś chce zwrot pieniędzy to mają czas na to do 7 dni roboczych
    ZaletyŻadnych
    WadyNierzetelność
  • ~Gfchhv / 2023-07-05 23:57
    Ocena: 1.00 / 5
    To poprostu jest wrecz niemozliwe ze cos takiego dzieje sie w firmie dzialajaca na europejska skale:
    - Transport juz nie raz spoznia mi sie 1,5 godziny
    - Poziom z jakim zachowuja sie kierowcy wobec kulturalnie nastawionych pasazerow jest nawet ponizej szamba
    - Brak klimatyzacji oraz kontaktow w autokarach
    - Balagan oraz liczne awarie w toaletach pojazdowych przez co kierowcy powinni zatrzymywac se na postojach(ktorych i tak nie ma, co jest niedopuszczalne)
    - Kierowcy omijaja przystanki na ktorych maja sie zatrzymywac (gdyz ludze zwyczajnie na nich chca wysiasc)
    - Kierowca z szyderczym usmiechem potrafi sie zapytac przy 2 godzinnym opoznieniu czy komus sie spieszy a nastepnie pojechac na stacje benzynowa i odbywac na niej postoj przez kolejne 30 minut nie wiadomo nawet z jakiego powodu
  • ~Jolanta / 2023-07-05 21:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, o 21:00 się dowiedziałam że mój przejazd został anulowany ( miałam wyjechać następnego dnia o 7:30) pociągu rano nie mam, i moje plany żeby dotrzeć na czas na spotkanie zostały zdeptane!
  • ~Aga / 2023-07-05 16:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga!!!
    System pobiera opłatę za bilet ale biletu wcale nie rezerwuje.
    Co ważniejsze brak jakiejkolwiek informacji o problemach z rezerwacją, nie mówiąc już o informacji że do rezerwacji wcale nie doszło.
    Gdyby nie to, że kupowałam dla kogoś innego i musiałam od razu wydrukować, pewnie do czasu wyjazdu myślałabym że bilety mam bilet. Dwie godziny stracone na próbę sprawdzenia rezerwacji.
    Można się nieźle zdziwić, bilet kupiony, opłata pobrana, ale "nie mamy pana płaszcza i co pan nam teraz zrobi", oby nie w dniu wyjazdu kiedy chce się wydrukować bilet.
  • ~Oksana / 2023-07-05 12:35
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 04.07 miałam zaplanowany wyjazd o 19.05 Katowice-Brno, Autobus N1283 Kierunek Split, rezerwacja 3088770252. Kierowca machając rękami, brutalnie odmówił mi wejścia na pokład tylko dlatego, że miałam kota w przenośniku, mówiąc, że firma nie zezwala na transport ze zwierzętami, chociaż widziałam w autobusie pasażera z małym psem na rękach. Oczywiście nie mogłam zwrócić biletu, bo kierowca spóźnił się 15 minut i wskoczył do autobusu, zaraz po odmowie wpuszczenia mnie na pokład, pozbawiając mnie możliwości zwrotu biletu i przynajmniej części pieniędzy za przejazd, co nie używałam. Już milczę o tym, że spóźniłam się na następny lot, na który miałam przesiadkę.
    Firma musi wypłacić swojemu kierowcu, (chociaż moje 95 zł do karty kierowcy ) bohater zneutralizował kobietę z kotem, broniąc "honoru" firmy! Gratulacje, klient, który wielokrotnie korzystał z usług FLIX BUS i wystawał najlepsze oceny firmie , został pokonany, moralnie zniszczony, pozostawiony sam sobie na peronie pod tryumfalnym spojrzeniem kierowcy superbohatera.
    ZaletyŻadnych
    WadyChamstwo
  • ~Nina / 2023-07-05 06:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Kierowcy po prostu chamscy.Reklama: miła obsługa, pomożemy z bagażem. Rzeczywistość zupełnie odwrotnie
  • ~Katarzyna / 2023-07-05 00:36
    Ocena: 3.00 / 5
    Kierowca kompletny cham, rozmawialam naprawde cicho z kolezanka a on kazal mi przestac "gadac" bo go denerwuje. Gdy sam mowil glosno z kolega kierowca i nie oszczedzal w rzucaniu miesem.
  • ~Gre / 2023-07-03 16:51
    Ocena: 2.25 / 5
    Autobus spozniony 1 godzinę. Brak jakiejkolwiek informacji. Nie polecam.
    WadySpóźnienie 1 godz
  • ~Olga / 2023-07-03 11:16
    Ocena: 1.25 / 5
    Zaczęło się od tego że pod czas rezerwacji biletu w tańszej cenie, transakcja została niezaakcepowana. Zdecydowałam, że kupię w droższej cenie, ponieważ jechałam ze rodziną, którzy już mieli zakupione bilety i znów transakcja anulowana. Zgłosiłam sytuację do konsultanta, ponieważ problem mógł wynikać z tego, że mama męża miała takie samie imie i nazwisko. Po czekaniu ok. 30 min konsultant powiedział, że nic nie mogą z tym zrobić, muszę jeszcze raz rezerwować w droższej cenie. Specjalnie musiałam robić literówkę, aby zakupić bilet.

    Najgorsze jest to że podczas jazdy autobusem Kraków - Wrocław zauważyłam małe czarne robaki, ale nie zwróciłam na to szczególnej uwagi. Kiedy wróciłam dodomu to cała noga swędziła i na rano dużo śladów od ugryzeń pluskwy.
    ZaletyDojechałam do domu.
    Wady - brak pomocy ze strony konsultanta
    - brak potwierdzenie transakcji 2 razy
    - pluskwy!
  • ~Martynenko Tetiana / 2023-07-03 07:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Autobus spóźniłam się 4,5 godziny! Zła obsługa!
    ZaletyWszystko
    WadyWszystko
  • ~Luqqa / 2023-07-02 20:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Śmierdzący autobus ,bałagan , kierowcy nie panujący nad sytuacją i masa gosci zza wschodniej granicy traktujący autobus niczym powóz z zaprzęgniętym koniem. Trasa od Medyki do Bruggi przypomina socjalny autobus i tabor cygański z minionej ery. Bałagan z bagażami ludzie siedzący na schodach spacerujący po całym autobusie głośne rozmowy oraz jednym słowem syf.
  • ~Kołoolo / 2023-07-02 02:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Źle ponumerowane miejsca w autobusie. Przesadzanie na każdym przystanku. Kierowca tak potwornie chamski, że nawet ciężko to sobie wyobrazić... Jednym słowem maskara. Widać od razu że człowiek jest w Polsce.
  • ~Grażyna / 2023-07-01 14:13
    Ocena: 5.00 / 5
    Pierwsza podróż Flixbusem. Jestem bardzo zadowolona. W autobusie czysto, przestronnie i chłodno ( klimatyzacja). Kierowcy świetni, uprzejmi i kompetentni. Zamieniam pociągi, którymi zawsze jeździłam, na Flixbusa. Cena biletu też mile zaskoczona. Polecam!
  • ~tati / 2023-07-01 12:41
    Ocena: 5.00 / 5
    Miałam przyjemność jechać do Pragi w dniu 26.07.23 wyjazd był o godzinie około 2 w nocy oraz powrót 29.07.23. kierowcy byli bardzo mili, uśmiechnięte, pomocne.
    WadyPrzesiadka która trwała około 3h.
  • ~Przemek / 2023-07-01 05:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeden wielki skandal zmieniają godziny podróży i nie jadą przez stacje docelowo. Myślałem ze nic nie działa gorzej od PKP ale się myliłem żenada totalna. Tylko dla masochistów
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5084
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3145
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 867
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 357
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.95, ilość opinii: 338
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4619
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4463
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3935
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3503
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2991