Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3116 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ania / 2023-06-28 12:10
    Ocena: 2.25 / 5
    Odwołano mi rezerwację 6 godzin przed podróżą. Z Kudowy do Warszawy nie ma innego, bezpośredniego połączenia. Koszt alternatywnej podróży był dwukrotnie wyższy.
    Podróż trudniejsza, ponieważ była z dwiema przesiadkami. Poniosłam dodatkowe koszty taksówki, żeby zdążyć na pociąg. Na infolinię Flixbusa nie mogłam dodzwonić się przez 40 min. Nie ma żadnej rekompensaty. Zobaczymy jak będzie ze zwrotem za podróż.
  • ~Artsem / 2023-06-28 11:08
    Ocena: 1.50 / 5
    Kupiwem bilet autobusowy na 6:00, czekalem 40 czekalem na niego 40 minut, zapytalem w biurze dworca i na stronie flixbusa - nie potrafili udzielić żadnych informacji.
    Po 50 minutach spóźnienia otrzymałem SMS, że autobus jest opóźniony o 90 minut.
    Ponieważ Miałem przesiadkę w Warszawie, musiałem zrezygnować z autobusu i pojechać pociągiem, a mimo to spóźniłem się. Flixbus odmówił mi zwrotu nawet kosztów biletu, z którego nie skorzystałem, ponieważ ich autobus się spóźnił.
  • ~Tomek / 2023-06-27 20:21
    Ocena: 4.00 / 5
    Strasznie śmierdziało z toalety, podróż była przez to mega męcząca
    ZaletyFajnie ze niektóre autobusy jeżdżą z marymontu i mlocin
    WadyŚmierdzi z toja
  • ~OSZUKANA / 2023-06-27 18:24
    Ocena: 2.00 / 5
    #flixbus #flixbus #podróżemałeiduże #zakopane #bilet #pasażer #autobus #przewoźnik #kraków #krópówki #konsument FLIXBUS -UWAGA ZANIM KUPISZ BILET PRZECZYTAJ REGULAMIN !!! Kupiłam 6 biletów z dodatkową opcją rezerwacji miejsc za 1000 PLN na dwóch rezerwacjach. Trzy dni przed wyjazdem , okazało się że odwołują rezerwację miejsc i trzeci raz rezerwacja zmienia numer. ALE !!!!!! ...przy tej okazji wyszło ,że ja popełniłam błąd i w drodze powrotnej dla 3 osób są podwójne miejsca a dla drugich 3 nie ma miejsc. Czyli ....na 6 biletach w drodze powrotnej są te same nazwiska. Za zmianę nazwisk na bilecie.....Bo kierowca wpuszcza z dowodem tożsamości........ZAŻĄDANO 230 PLN DOPŁATY
    BRAWO #FLIXBUS !!!!! BRAWO DLA AUTORA REGULAMINU PODRÓŻY #FLIXBUS
  • ~Domina / 2023-06-27 08:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Przed północą przysłali smsa, że autokar którym miałam podróżować za 6 godzin został odwołany. Powodu nie podali, ale sprawdziłam i okazało się, że dla 15 wykupionych biletów nie opłacało im się go puszczać. To nic, że ktoś jak ja kupił bilet ze sporym wyprzedzeniem i że w czeskiej Pradze czeka na mnie kolejny przewoźnik. Musiałam od razu wyjść z domu i dojechać na własną rękę pkp, przesiadając się czterokrotnie. Dobrze, że koleje pociągów nie odwołują.
    WadyAnulowanie kursu w ostatnich godzinach
  • ~Justyna / 2023-06-26 10:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje! Przetrzymują pieniądze. Zmieniają rezerwacje po czym w ostatniej chwili odwołują przejazd. Brak kontaktu z działem płatności. Mam do odzyskania 203,96 i czekam już przeszło 3 tygodnie i mam czekać kolejne 14 dni roboczych na rozpatrzenie.
    ZaletyBrak
    WadyZłodzieje! Przetrzymują pieniądze. Zmieniają rezerwacje po czym w ostatniej chwili odwołują przejazd. Brak kontaktu z działem płatności. Mam do odzyskania 203,96 i czekam już przeszło 3 tygodnie i mam czekać kolejne 14 dni roboczych na rozpatrzenie.
  • ~Oli / 2023-06-25 22:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Polski Flixbus ma nie wygodne siedzenia, klimatyzacja przy 32 °C nie działała. Kierowcy nie uprzejmi i opryskliwi.
  • ~Iwona / 2023-06-25 14:22
    Ocena: 1.75 / 5
    BARDZO, BARDZO ODRADZAM ...

    Chyba wszystko poszło nie tak.
    Jedyne plusy to to,ze autobus przyjechali na czas i dotarł na miejsce na czas. Cala reszta to dramat.
    Kierowcy polscy -opryskliwi,obcesowi,zero ogłady.
    kobieta miała za ciężki bagaż. I rozumiem to. Ale kierowcy podniesiony głos informujący o dopłacie -cóż...
    Kobieta jechała z niemowlakiem. Dziecko przez jakiś czas nie dało sie uspokoić. Kierowca wyszedł i na cały głos "sie przeniesie na gore, bo tu się nie da pracować. "
    Miałam przyjemność jechać na dole ,blisko miejsca, gdzie siedzą kierowcy. Przez cale 17 godzin poznałam ich życiowe historie ,z przerywnikami polskimi włącznie . Nie było muzyki,żeby to zagłuszyła. Nie było dostępu do internetu.Po tych rozmowach czuje, jak gdybym już się z nimi zaprzyjaźniła...:)
    Po dotarciu do celu podroży kierowca oparty o słupek na stacji, spokojnie przyglądał sie, jak mężczyźni skaczą po luku autobusu, by wziąć swoje bagaże. W sumie każdy mógł wziąć dowolny bagaż. Nikt tego nie kontrolował. Totalny nieład.
    Toaleta brudna, bez mydła, bez papieru.
    Dodatkowo kierowca rozmawiał w czasie jazdy -przez telefon.
    Nie wiem czy mogło być gorzej.
    Odradzam szczerze. Kierowcy-kultura osobista -poniżej jakiejkolwiek skali.
    Dalam 1 gwiazdkę,bo nie dało sie dać Żadnej
    ZaletyAutokar z Paryza do Wroclawia-wyjechal o czasie i przyjechal o czasie
    Wadyw opinii.
  • ~Erdogan / 2023-06-25 14:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostawili dzieciaka 18 letniego na dworcu w Hamburgu i sobie odjechali. Powód? Przesiadka do innego Flixbusa, który spóźnił się o ponad 4 godziny bo się okazało, że ten drugi w kierunku do Bari w Italii ma odjazd o 4:30 rano a w rozkładzie było całkiem co innego. Samochodem autostradami doleciałem do Hamburga ze Stargardu pod Szczecinem dosłownie w 2.5 godziny (serio, non stop na blacie ponad 240km/h nocą), sami wiecie, dzieciak został sam bez opieki w środku nocy w obcym państwie w obcym mieście a u Niemców nie ma ograniczeń na autobahnach więc wycisnąłem siódme poty z fury. W Hamburgu kontakt z kierowcą autobusu bardzo ograniczony, po prostu nie odpisują na SMS/MMS, nie odbierają połączeń i tak dalej. Prawdziwa patologia! Kolejna sprawa, kierowca ukrainiec ponad godzinę szukał miejsca, z któreo miał z Hamburga odjechać. Ja sam jestem kierowcą emerytowanym, śmigałem na trasach międzynarodowych po UE w latach 1995 - 2010. Ostatnie rejsy dla Eurolines, byli także Nord, Favorit, Becker, Bartuś, EST i wielu, wielu innych. Pomimo PRLu w Polsce - w tamtych firmach wtedy w tamtych latach nie było takiej patologii , syfu i błazendady jak dzisiaj. Gdy robiliśmy przesiadki np. we Frankufurcie nad Odrą lub w Szczecinie a takrze w Hannoverze - zawsze!! powatrzam - zawsze autobus1 czekał na autobus2! Nigdy nie było sytuacji, że ktoś wyrzucił bagaże w środku nocy i kazał ludziom czekać na inny bus, nigdy! Już od granicy niemiecko/polskiej ustalaliśmy synchronizację busów telefonicznie tak, aby każdy dojechał o tym samym czasie i mieliśmy poodpinane kagańce, oprócz tego także mózgi. Wszystkie biura obsługi telefonicznej w firmach o których wspomniałem były czynne 24/24/7, każdy kto w środku nocy zadzwonił na bazę do firmy bez problemu dowiedział się, co dzieje się z autobusem itp. Nawet do kierowców ludzie dzwonili (bo paczki przez autobusy nadawali). A teraz? A teraz mają bezpłatny roaming, komunikatory, skajpy i inne gady i nikt nie umie teo prawidłowo użytkować, absurd prawdziwy!
    Powyższe to jeszcze pół biedy, jedźcie do Włoch (Rzym) Flixbusem to się załamiecie. Wiecie gdzie wysyadzali pasażerów na końcu trasy? W miejscowości San Cesareo na płatnej autostradzie A1 na parkingu Agip w środku nocy, rozumiecie to? W prostej linii 25km od centrum Rzymu, motorkiem 36,6km! I teraz - jak odebrać pasażerów? Jak pasażerowie nie mający zapewnionego transportu mają w środku nocy wyjść z płatnej autostrady????? A wiecie dlaczego tak robią? Dlatego, że za wjazd do Rzymu trzeba zapłacić, tną koszty gdzie sie da, nawet na placówkach pod dworcami. To jest mało powiedzine - patologia, bo co za idiota wymyślił trasę Suwałki > Warszawa > Poznań > Hamburg > Włochy? Dlaczego przez Nimecy? Bo z Polski nic nie jedzie? To po co ta firma istnieje? To jest kolejne wariatkowo na potrzeby szybkiego trzpania kasy! 55 osób w autobusie x 800zł bilet = 44000zł a koszt wozu, paliwa, winiet i reszty łącznie z kierowcami, hotelami i całą resztą max. 10000zł, serio, wtedy w suchym firemka tuli 33000zł na jednym kursie, a takich w miesiącu robi 8 zatem cszefy tulą ponad 260.000zł z jednego wozu miesięcznie a ludzie mają jakość jaką mają. Nie polecam tego skeczu, strach puścić dzieciaki na wakacje, zwłaszcza że kierowcy tak ogarnięci, że ani języka angielskiego, ani niemieckiego, ani włoskiego, nawet polskiego nie, uczcie się ukraińskiego, wtedy się dogadacie. A co do rezerwacji to wszystko pięknie wygląda tylko do czasu zapłaty za bilet, dop[iero 'PO" zaczyna się przygoda bo FlixBus sam nie wie kiedy, o której i skąd dokąd jedzie. Firma przedszkolowo - moim zdaniem przetrwa to może jeszcze z rok czy dwa. Popatrzcie na cenniki - marzec 550zł, kwiecień 650zł, maj 710zł, czerwiec 840zł (trasa Szczecin > Bari). Z dnia na dzień zmieniają oferty, w marcu gdy ludzi mniej opłacało się im wozić ich za 550zł a teraz gdy autobusy pełne to super promocje, cena x2. Polska - nic innego - Polska... kraj epoki kamienia łupanego z technologią z czasów kredy. Aha, pamiętajcie, za paczki i nadbagaże kasa idzie dla kierowców, nie jest rejestrowana, zatem za paczusię 5kg wysyłaną busem płacić 20 euro ... zastanówcie się. Tak było, tak jest i zawsze będzie, ja na paczkach i nadbagażach w moich czasach zarabiałem dwie dodatkowe pełne pensje. Na tym to polega...
    Zaletydobra reklama, dobry kit, super mit
    Wadyniepunktualność, przesiadki, brak poprawnej obsługi, kierowcy niekompetentni
  • ~Zostawiony na lodzie we Włoszech / 2023-06-24 23:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekasz na autobus i dostajesz sms że ma opóźnienie 155min po czym dzwonisz na infolinię i mówisz że potrzebujesz transportu na lotnisko bo samolot odleci to jedyne co usłyszysz to mantrę wejdź na stronę www i złóż reklamacje ja nic nie mogę pomóc po czym się rozłącza!!
    Więc jedyne do FIXBUS może zrobić to zostawić klienta na lodzie!!!

    Dodam tylko ze obsluga w j.polskim oczywiście nie była dostępna bo to było przed 6.

    Malo tego inaczej rozpatrują reklamacje jak autobus się spóźni ponad 2h więc nie jest przypadkiem że podali spóźnienie TYLKO 155min

    PORAZKA
    PRZESTRZEGAM I NIE POLECAM
    ZaletyBrak
    WadyBeznadziejna i kompletnie nie pomocna obsługa klienta
  • ~Mia / 2023-06-24 17:47
    Ocena: 3.25 / 5
    Kierowca autobusu w Szczecinie nie wiedział gdzie jechać i miał prawie godzinę opóźnienia tłumacząc że Szczecin rozkopany. Dodatkowe 30 min opóźnienia na trasie. Kierowca niekompetentny, nie wiedział w który zjazd ma zjechać. Trasa Gdańsk - Monachium.
  • ~Tomasz / 2023-06-24 13:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam nikomu korzystania z tej firmy
    Zabukowalem przejazd bezpośredni,w dniu wyjazdu dostałem maila że przepraszają ale zmieniają mi rozklad jazdy. Oczywiście z przesiadką. 5 godzin czekania. A zadośćuczynienie to kupon rabatowy na 4 euro. I nie jest to pierwsza taka sytuacja. Poprostu brak słów.
  • ~AB / 2023-06-24 06:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego przewoźnika! Na stronie, przy zmianie rezerwacji problem.System odpowiada, że nie było takiej rezerwacji.Dodzwonić się na infolinię, graniczy z cudem. W godz po 16-17, infolinia nie odpowiada w ogóle. Ceny biletów, za ten sam odjazd potrafią zmienić się w jednej chwili dwukrotnie nawet, a klient ma płacić.Nie polecam kupowania biletów na stronie!Autobus odjechał z opóźnieniem. W trakcie podróży, awanturujący się pijani pasażerowie. Do toalety nie da dię wejść- smród!
  • ~Qwert / 2023-06-22 21:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Autobus już się spóźnia 40min a ja wciąż nie wiem czy w ogóle przyjedzie. Bo kontaktu nie ma do nikogo z firmy.
    WadyObsługa klienta, punktualność
  • ~Klaudia / 2023-06-22 00:20
    Ocena: 3.50 / 5
    Witam 20.06 Wracając o 16.05 z Ciechocinka do Częstochowy zaginoł mi bagaż ... jeden Iwyłącznie przystanek Był w Łodzi i tam najprawdopodobnie ktoś sobie przywłaszczył bądź przez pomyłkę zabrał mój osobisty bagaż ( Czarna Zwykła Torba ) prosiła bym tą osobę o zwrot moich rzeczy !! Jeźdżąc Flixbusem to nie pierwsza taka sytuacja że akurat w Łodzi giną czyjeś bagaże... Proszę o kontakt osobę która ma moją torbe poprzez meila championek100@wp.pl lub telefonicznie 501-739-263
  • ~Rmm07 / 2023-06-21 18:02
    Ocena: 1.00 / 5
    KATASTROFA przez 10h jazdy kierowca nie pozwalał jeść w autokarze osobiście nie polecam
    ZaletyZero zalet
    WadyTraktowanie klienta jak zwierzę
  • ~Alina / 2023-06-21 16:01
    Ocena: 3.50 / 5
    Jechałam flixbus- em w dniu 9.06.23, na trasie Katowice - Wrocław, lub Wrocław Gdynia, ktoś myślę, że przez pomyłkę wziął mój bagaż. Bardzo chciałabym odzyskać swoją własność. Osobę, proszę o kontakt na adres mailowy alinakiel@o2.pl.
  • ~K / 2023-06-21 14:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Trasa Szczecin - Berlin tragedia. Lokalizacja odjazdu autobusu zmieniła się 5 razy podczas kilku dni. Początkowo miała to być ulica Dworcowa (informacja ze strony internetowej podczas zakupu biletów), na biletach napisane, że z powodu remontu ulicy będzie to parking jednego z hoteli. Po dwóch dniach przyszedł e-mail z trzecią lokalizacja, a dzień przed wyjazdem przyszło potwierdzenie wyjazdu z pinezką przystanku. Oczywiście pinezka była w zupełnie innym miejscu niż wcześniejsze lokalizacje. Po skontaktowaniu się z centralą, na które z czterech miejsc mam się ostatecznie udać usłyszałem zapewnienie, że lokalizacja na bilecie jest prawidłowa i nie wiedzą skąd take zamieszkanie i pozostałe lokalizacje są nieaktualne. Po przybyciu na miejsce wskazana na bilecie okazało się, że jednak autobus tam się nie zatrzymuje. Informowała o tym jednynie karta A4 przyklejona na elewację budynku, którą zauważyłem przypadkowo. Mapka na kartce wskazywała piątą już lokalizacje, z której ostatecznie udało się odjechać. Trasa powrotna też nie najlepsza. Około godziny opóźnienia na tak krótkiej trasie, w autokarze ostry nieprzyjemny zapach przez awarię WC. Kierowca robił co mógł i odpalił klimę na maxa żeby rozwiać ten zapach ale na nic się to zdało a temperatura spadła na tyle, że ludzie w 30 stopniowy słoneczny dzień siedzieli w bluzach. Cena przejazdów porównywalna do innych przewoźników.
  • ~Klaudia / 2023-06-21 13:29
    Ocena: 3.75 / 5
    Witam Wczoraj Wracając o 16.05 z Ciechocinka do Częstochowy zaginoł mi bagaż ... jeden Iwyłącznie przystanek Był w Łodzi i tam najprawdopodobnie ktoś sobie przywłaszczył bądź przez pomyłkę zabrał mój osobisty bagaż ( Czarna Zwykła Torba ) prosiła bym tą osobę o zwrot moich rzeczy !! Jeźdżąc Flixbusem to nie pierwsza taka sytuacja że akurat w Łodzi giną czyjeś bagaże... Proszę o kontakt osobę która ma moją torbe poprzez meila champiobek100@wp.pl lub telefonicznie 501-739-263
  • ~Agnes / 2023-06-21 01:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostatni raz jechałam pół roku temu flexem, wtedy to był cały autobus Ukraińców, którzy pili alkohol i przez całą drogę w autobusie unosił się pijacki odór. Kierowcy ukraińscy, którzy nie mówili po polsku. Przyrzekłam sobie nigdy więcej. Niestety człowiek naiwny myślał, że może jednak po pół roku się coś zmieniło. Nie zmieniło się nic. Na linii Katowice- Tallin oczywiście sami Ukraińcy, autobus opóźniony pół godziny, kierowca Ukrainiec nie był w stanie zapanować nad logistyką bagażową i panował chaos. W czasie postoju na AIRPORT Katowice zamiast 3 minut staliśmy 15 bo jakoś Ukrainiec zaczął się awanturować bo nie chciał się przesiąść na inne miejsce, które zajął dwóm pasażerkom.
    Mam wrażenie, że jestem w Ukrainiie a nie w Polsce, bo nawet kierowca nie rozumie języka polskiego.
    ZaletyŻadnych zalet.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 5039
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3116
Sindbad
Ocena: 2.39, ilość opinii: 860
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.93, ilość opinii: 331
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4549
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3915
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962