strona 42 z 158
- « poprzednia
- 1 ...
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- nastepna »
-
~Ewa / 2023-08-09 11:46
Linia 1316 Z Kudowy-Zdroju do Katowic..nie dość że spóźniony 1 godz...jestem w stanie zrozumieć ze względu na deszcz..to głupoty kierowcy już nie...nie podjechał na przystanek tylko biegiem z bagażami w deszczu dobiegliśmy do autobusu na trasie...skandal.Na pewno nie pojadę już z flixbusem długo...ponadto 1 godz spóźnienia upoważnia mnie do 25% upustu. -
-
~Ewelina / 2022-07-23 21:31
Po co te całe ceregiele z mailami jakim to ja nie pojadę autobusem? Po co opcja wyboru miejsca w dodatku za dodatkową opłatą jeżeli finalnie nie jadę żadnym zielonym, nowym, wspaniałym cudeńkiem tylko starym, śmierdzącym autokarem, który w nichm nie przypomina oferty przedstawianej przez firmę. Żenada. Więcej nie skorzystam. ZaletyNie widzę.WadyNiezgodność z opisem zawartym w ofercie!!!!!!! -
~fajcik29 / 2023-03-21 10:52
Anulacja zarezerwowanego miejsca za które zapłaciłem dodatkowo -
~FB / 2020-09-23 19:57
I traveled recently. Most of the passengers weren't wearing masks and air conditioning unit didn't work or adjust properly so the air inside was warm and stuffy. Such a poor regulation for Covid-19 time -
~Felix / 2019-08-10 09:25
Kierowcy na trasach międzynarodowych między innymi Szwecja Dania nie znają podstaw języka angielskiego nie wspomnę już o szwedzkim czy duńskim. Jedyny znany im język to rosyjski.
W takiej sytuacji odzyskanie walizki z luku bagażowego trwało 10min bo szanowni kierowcy nie rozumieli co się od nich chce.
-
~Fk ts SiT / 2018-08-03 02:11
Fotele twarde, nie do wytrzymania dla kogoś o wzroście 189cm, do tego ludzie to jest środek publicznego transportu buty na nogi albo myć pazury bo wali aż się rzygać chce!! -
~FlixBuschu_nia / 2019-11-22 11:15
3 min po odjazdu dostałem SMS ze odwołali spotkanie , poprosiłem się wyjść bez zwrotu pieniędzy. Kierowca chętnie zgodził się pomoc zatrzymał się i zadzwonił do centrali gdzie powiedzieli ze nie ma szans żebym wysiadł.
Dziękuje flixbus za „miłą” podróż i zmarnowany czas!
-
~Ginger / 2018-08-18 13:09
Jechałam do Pragi i z powrotem. Gniazdko było daleko od mojego miejsca więc bateria padla. Z powrotem kupiłam miejsce z dopłatą z możliwośćią widoku panoramicznego. Niestety te miejsca są chyba najgorsze - nogi nie ma gdzie podziać! Nic dobrego, bo ledwo dojechałam. Oprócz tego z klimatyzacji wialo jak z zamrażarki i nie dało się tego wyłączyć. Przyjechałam zmarznięta i z bolącymi nigami!!! ZaletypunktualnośćWadyklimatyzacja nie wyłącza się, Niewygodne miejsca, mało gniazdek -
-
~gregor / 2019-09-13 06:10
niby godzina przyjazdu podana a w sumie duże spóżnienie autobusu masakra nie polecam ZaletybrakWadysporo -
~hubb06 / 2019-09-23 18:12
Minusy:
Wieczne opóźnienia
Chore podwyżki cen w weekendy, nawet o 300 %!!!
Przystanki w wawie na zadupiach
Mala oferta dla pozdrozujych z wawy do krk
Plusy:
Szybciej niż rowerem
-
~Iwona / 2021-07-10 16:50
Powinno się bardziej precyzyjnie informować pasażerów o aktualnych przystankach na trasie,bo nie każdy zna miasto do którego jedzie,źle odczytywane są zakupione bilety i nie przestrzega się miejsc które są na bilecie Masz usiąść gdzie jest miejsce a nie jak na bilecie więc jadąc z kimś siedzicie w różnych częściach autobusu.Wiecej z tej firmy nie skorzystam ZaletyWygodnie WC,WadyDezorganizacja -
~Iza / 2023-08-19 16:01
Na rozkładzie jest napisane, że bilet można kupić u kierowcy, niestety okazało się, że tylko przez aplikację, więc kierowca nas nie zabrał. Czekając na następny autobus przechodziliśmy z jednej strony ulicy na drugą, bo jeden kierowca mówił, że mamy stać tu, a drugi, że na drugiej stronie, co w efekcie spowodowało, że nasz właściwy autobus łapałam na ulicy, bo odjeżdżał nie interesując się, ze jeszcze powinno być dwóch pasażerów. ZaletyWygodny autokar z klimatyzacjąWadyPośpiech kierowców i brak organizacji -
~J. / 2023-01-07 11:13
Szwecja,lotnisko...Flixbus przyjeżdża spóźniony. Zero nformacji. Odjechał i po 10 minutach skręcił w pole...! Stoimy, bo autobus nie ma paliwa, musi zatankować. Nie polecam tego przewoźnika ZaletyBrakWadyOpóźnienie. Brak informacji -
~Jacek / 2023-04-27 12:39
Kilka razy odwołano moje rezerwacje, konsultant nie ma pojęcia o powodach odwołania kursów, sytuacja skandaliczna. W ogóle kontakt z obsługą jest ciężki, długie oczekiwanie, tzw. chat z konsultantem do niczego. -
~Jack / 2019-02-20 15:05
Od 10 kwietnia zlikwidowano niezłe nocne połączenie z Krakowa do Budapesztu. Istnieje co prawda połączenie z Katowic, ale przyjazd do Budapesztu o godz. 10 to zbyt późno. Szkoda. -
~Jag / 2018-08-13 08:58
Jedynym plusem był brak opóźnienia. Droga do Wiednia była dla mnie straszliwym przeżyciem. Siedział za mną śmierdzący bezdomny, a klimatyzacja nie działała... Nie zmrużyłam oka przez całą drogę w obawie przed tym dziwakiem, a dodam że był to nocny kurs. Jednakże nie winię za to firmy, która nie ma wpływu na to kto kupuje bilety. Nie jest to opcja dla osób ceniących sobie komfort. Kierowcy mieli ogromny ubaw, całą noc się śmiali i przeszkadzali pasażerom. Poza tym zdarzyły się dwa nieplanowane postoje, nikt nie został poinformowany dlaczego. Zażenował mnie fakt, że po około 5 godzinach kierowcy przejęli się brakiem klimatyzacji i na szczęście skutecznie ją naprawili. Była to pierwsza i ostatnia moja wycieczka autokarem. -
-
~Jaro / 2021-08-26 09:11
Podróżowałem flixem w dniu 25.08.21 na trasie Łódź - Grudziądz wyjazd z Łodzi 16.05. Autobus opóźniony godzinę przyjechał do Łodzi, wyznaczone mi miejsca przez przewoźnika zajęte PR, ez matkę z dzieckiem niepełnosprawnym która oznajmiła mi że mam zapomnieć tym że uda się na swoje miejsce. Obsługa nie panował ad sytuacja sami wprowadzali bałagan i mieli ws, ystko gdzieś a wyznaczone przez kierowcę nowe miejsca też musielismsie wyklocac. Bo w Toruniu wsiedlpasazerowie ktorzmieli je wyznaczone. Totalny brak zainteresowania i organizacji że strony obsługi. Można chyba zarezerwowac miejsce dla osoby niepełnosprawnej alkto to ma pilnować nchyba zaloga autobusu. Pomijam już przestrzeganie rezimu sanitarnego dno mając maseczkę na twarzy pani która zajęła moje miejsca stwierdziła że mam ją sobie nasunąć na mózg bez reakcji kierowców. Myślałem że polski bus w końcowej fazie funkcjonowania jest do niczego ale się myliłem to wy jesteście do niczego albo zatrudniacie nieodpowiednich ludzi ZaletyBrakWadyBrak -
~Jaro / 2022-05-04 16:18
Jechaliśmy do Pragi z Warszawy. To co widzieliśmy to szok. Kierowcy nie mili. Ale bałagan jaki jest w flixbusie to dopiero początek. Mieliśmy wykupione miejsca że stolikiem nagle zmienili a kasa przepadła. Każdy robi co chce w środku a kierowcy nie reagują. Do tego jednemu z pasażerów zginęła torba i wysiadł bez. Dla mnie średnio do jazdy -
~Jerzy / 2020-01-26 17:54
24 stycznia jechałem z tym przewożnikiem z Wrocławia do Berlina na lotnisko Schonefeld. Zajmowałem miejsce z tyłu autobusu.Jechałem po raz pierwszy i gdy znależliżmy się w Berlinie kierowca nie poinformował ,że to mój przystanek docelowy.Miałem wysiąść na tym przystanku tylko ja.Kierowca przyhamował na sekundę i pojechał dalej.Kiedy doszedłem do wyjścia autobus był w ruchu a kierowca oznajmił,że nie może się zatrzymać i muszę wysiąść na następnym przystanku,który był 18 km. dalej. Mimo wstawiennictwa innych pasażerów,kierowca zignorował całą sytuację,był gburowaty i pozbawiony najmniejszej empatii.Musiałem taxi wrócić na lotnisko.Zapłaciłem 40Euro i przeżyłem strss czy zdążę na samolot.Najgorsze w tym wszystkim było zachowanie kierowców=obojętność,brak życzliwości i podstawowych zasad kultury obcowania z ludżmi .Nie będę korzystał z usług tego przewożnika i odradzam każdemu. -
~Jędrzej / 2021-10-14 20:04
Ofert jest ok ale obsługę to kompletne dno, na FV próżno czekać i prosić. WadyObsługa klienta
strona 42 z 158
- « poprzednia
- 1 ...
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- nastepna »