Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3116 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~gregor / 2019-09-13 06:10
    Ocena: 2.75 / 5
    niby godzina przyjazdu podana a w sumie duże spóżnienie autobusu masakra nie polecam
    Zaletybrak
    Wadysporo
  • ~hubb06 / 2019-09-23 18:12
    Ocena: 2.75 / 5
    Minusy:
    Wieczne opóźnienia
    Chore podwyżki cen w weekendy, nawet o 300 %!!!
    Przystanki w wawie na zadupiach
    Mala oferta dla pozdrozujych z wawy do krk
    Plusy:
    Szybciej niż rowerem
  • ~Iwona / 2021-07-10 16:50
    Ocena: 2.75 / 5
    Powinno się bardziej precyzyjnie informować pasażerów o aktualnych przystankach na trasie,bo nie każdy zna miasto do którego jedzie,źle odczytywane są zakupione bilety i nie przestrzega się miejsc które są na bilecie Masz usiąść gdzie jest miejsce a nie jak na bilecie więc jadąc z kimś siedzicie w różnych częściach autobusu.Wiecej z tej firmy nie skorzystam
    ZaletyWygodnie WC,
    WadyDezorganizacja
  • ~Iza / 2023-08-19 16:01
    Ocena: 2.75 / 5
    Na rozkładzie jest napisane, że bilet można kupić u kierowcy, niestety okazało się, że tylko przez aplikację, więc kierowca nas nie zabrał. Czekając na następny autobus przechodziliśmy z jednej strony ulicy na drugą, bo jeden kierowca mówił, że mamy stać tu, a drugi, że na drugiej stronie, co w efekcie spowodowało, że nasz właściwy autobus łapałam na ulicy, bo odjeżdżał nie interesując się, ze jeszcze powinno być dwóch pasażerów.
    ZaletyWygodny autokar z klimatyzacją
    WadyPośpiech kierowców i brak organizacji
  • ~J. / 2023-01-07 11:13
    Ocena: 2.75 / 5
    Szwecja,lotnisko...Flixbus przyjeżdża spóźniony. Zero nformacji. Odjechał i po 10 minutach skręcił w pole...! Stoimy, bo autobus nie ma paliwa, musi zatankować. Nie polecam tego przewoźnika
    ZaletyBrak
    WadyOpóźnienie. Brak informacji
  • ~Jacek / 2023-04-27 12:39
    Ocena: 2.75 / 5
    Kilka razy odwołano moje rezerwacje, konsultant nie ma pojęcia o powodach odwołania kursów, sytuacja skandaliczna. W ogóle kontakt z obsługą jest ciężki, długie oczekiwanie, tzw. chat z konsultantem do niczego.
  • ~Jack / 2019-02-20 15:05
    Ocena: 2.75 / 5
    Od 10 kwietnia zlikwidowano niezłe nocne połączenie z Krakowa do Budapesztu. Istnieje co prawda połączenie z Katowic, ale przyjazd do Budapesztu o godz. 10 to zbyt późno. Szkoda.
  • ~Jag / 2018-08-13 08:58
    Ocena: 2.75 / 5
    Jedynym plusem był brak opóźnienia. Droga do Wiednia była dla mnie straszliwym przeżyciem. Siedział za mną śmierdzący bezdomny, a klimatyzacja nie działała... Nie zmrużyłam oka przez całą drogę w obawie przed tym dziwakiem, a dodam że był to nocny kurs. Jednakże nie winię za to firmy, która nie ma wpływu na to kto kupuje bilety. Nie jest to opcja dla osób ceniących sobie komfort. Kierowcy mieli ogromny ubaw, całą noc się śmiali i przeszkadzali pasażerom. Poza tym zdarzyły się dwa nieplanowane postoje, nikt nie został poinformowany dlaczego. Zażenował mnie fakt, że po około 5 godzinach kierowcy przejęli się brakiem klimatyzacji i na szczęście skutecznie ją naprawili. Była to pierwsza i ostatnia moja wycieczka autokarem.
  • ~Jaro / 2021-08-26 09:11
    Ocena: 2.75 / 5
    Podróżowałem flixem w dniu 25.08.21 na trasie Łódź - Grudziądz wyjazd z Łodzi 16.05. Autobus opóźniony godzinę przyjechał do Łodzi, wyznaczone mi miejsca przez przewoźnika zajęte PR, ez matkę z dzieckiem niepełnosprawnym która oznajmiła mi że mam zapomnieć tym że uda się na swoje miejsce. Obsługa nie panował ad sytuacja sami wprowadzali bałagan i mieli ws, ystko gdzieś a wyznaczone przez kierowcę nowe miejsca też musielismsie wyklocac. Bo w Toruniu wsiedlpasazerowie ktorzmieli je wyznaczone. Totalny brak zainteresowania i organizacji że strony obsługi. Można chyba zarezerwowac miejsce dla osoby niepełnosprawnej alkto to ma pilnować nchyba zaloga autobusu. Pomijam już przestrzeganie rezimu sanitarnego dno mając maseczkę na twarzy pani która zajęła moje miejsca stwierdziła że mam ją sobie nasunąć na mózg bez reakcji kierowców. Myślałem że polski bus w końcowej fazie funkcjonowania jest do niczego ale się myliłem to wy jesteście do niczego albo zatrudniacie nieodpowiednich ludzi
    ZaletyBrak
    WadyBrak
  • ~Jaro / 2022-05-04 16:18
    Ocena: 2.75 / 5
    Jechaliśmy do Pragi z Warszawy. To co widzieliśmy to szok. Kierowcy nie mili. Ale bałagan jaki jest w flixbusie to dopiero początek. Mieliśmy wykupione miejsca że stolikiem nagle zmienili a kasa przepadła. Każdy robi co chce w środku a kierowcy nie reagują. Do tego jednemu z pasażerów zginęła torba i wysiadł bez. Dla mnie średnio do jazdy
  • ~Jerzy / 2020-01-26 17:54
    Ocena: 2.75 / 5
    24 stycznia jechałem z tym przewożnikiem z Wrocławia do Berlina na lotnisko Schonefeld. Zajmowałem miejsce z tyłu autobusu.Jechałem po raz pierwszy i gdy znależliżmy się w Berlinie kierowca nie poinformował ,że to mój przystanek docelowy.Miałem wysiąść na tym przystanku tylko ja.Kierowca przyhamował na sekundę i pojechał dalej.Kiedy doszedłem do wyjścia autobus był w ruchu a kierowca oznajmił,że nie może się zatrzymać i muszę wysiąść na następnym przystanku,który był 18 km. dalej. Mimo wstawiennictwa innych pasażerów,kierowca zignorował całą sytuację,był gburowaty i pozbawiony najmniejszej empatii.Musiałem taxi wrócić na lotnisko.Zapłaciłem 40Euro i przeżyłem strss czy zdążę na samolot.Najgorsze w tym wszystkim było zachowanie kierowców=obojętność,brak życzliwości i podstawowych zasad kultury obcowania z ludżmi .Nie będę korzystał z usług tego przewożnika i odradzam każdemu.
  • ~Jędrzej / 2021-10-14 20:04
    Ocena: 2.75 / 5
    Ofert jest ok ale obsługę to kompletne dno, na FV próżno czekać i prosić.
    WadyObsługa klienta
  • ~Joanna / 2023-04-29 07:36
    Ocena: 2.75 / 5
    Po mimo rezerwacji miejsca, miejsce zajęte przez innego pasażera.
  • ~Juliet / 2023-02-20 10:28
    Ocena: 2.75 / 5
    Kierowcy autobusu 1291 majac pasazerow z biletami do Medyki, wysadzaja ich w Przemyslu. Co to jest za akcja?
  • ~Justyna / 2023-10-09 16:58
    Ocena: 2.75 / 5
    Witam wszystkich,

    Chciałam się podzielić sytuacją w drodze powrotnej z Karpacza do Wrocławia.

    Dnia 08.10.2023r Wracając z Karpacza, do Wrocławia - dworzec autobusowy, odjazd autobusu o godz 14:35 z Białego Jaru, trafiłam na dwóch Ukraińskich kierowców, którzy zachowywali się bezczelnie oraz nieuprzejmie do wsiadających pasażerów w Karpaczu Bachus. Na postoju w Jeleniej Górze przy stacji PKP, kierowca miał jakieś pretensje do pasażerow, języka Ukraińskiego nie znam i nie chcę znać.
    W czasie podróży, obaj kierowcy rozmawiali donośnym głosem ze sobą przekrzykując się wzajemnie.
    Również kierowca autobusu używał wulgarnych słów w języku Ukraińskim, na innych użytkowników ruchu drogowego.
    Jestem zażenowana tą sytuacją, a podróż powrotna była okropna.

    Flixbus upadł naprawdę nisko, żeby takich ludzi zatrudniać.

    ZaletyBezpośrednie połączenie
    WadyZatrudnianie Ukraińskich kierowców
  • ~Kamila / 2021-06-08 01:35
    Ocena: 2.75 / 5
    Dzień dobry. W ostatnich dwóch tygodniach, odbyłam dwie podróże. Pierwsza z Gdańska do Łodzi z niedziałającą toaletą, która byłą dużą niedogodnością. Druga z Łodzi do Gdańska z 1,5 godzinnym opóźnieniem. W Grudziądzu został wpuszczony pasażer w stanie wskazującym na spożycie alkoholu, usiadł blisko mnie, zapach był nie do zniesienia... maseczka uratowała mnie od wymiotów. Następnie kierowcy, zresztą przemili Panowie, zgodzili się na wypicie piwa przez innego pasażera, który zapytał o taką możliwość. Podróż nie była komfortowa, raczej przykra, zwłaszcza gdy nietrzeźwy pasażer obudzony przez telefon, rozmawiał krzycząc do rozmówcy. Wykupiłam za dodatkowe 9 PLN miejsce panoramiczne i nikomu nie polecam. Na dodatek spóźnienie do Gdańska spowodowało, że zapłaciłam za taxi do domu w taryfie nocnej, tj 67 PLN... Zwyczajnie jest mi przykro, tym bardziej, że wracałam od chorej mamy i miałam spore wydatki. Pozdrawiam.
    ZaletyPo raz pierwszy byłam niezadowolona...
    WadyNiekomfortowa sytuacja z osobami głośno mówiącymi i spożywającymi alkohol, lub po jego spożyciu.
  • ~Karolina / 2018-05-16 19:55
    Ocena: 2.75 / 5
    Otrzymałam wiadomość o 25- minutowym opóźnieniu autobusu (wyjazd z Krakowa do Zakopanego, linia P6); autobus przyjechał po 1,5 godziny. Całkowity brak kontaktu z przewoźnikiem, brak możliwości dodzwonienia się na infolinię, brak informacji od kierowcy flix bus z innej trasy odnośnie możliwości skontaktowania się z autokarem opóźnionym.
    Skutkowało to spóźnieniem o ponad godzinę do zarezerwowanego hotelu oraz dodatkową opłatą; brak klimatyzacji w autobusie przy 25 stopniowej temperaturze na zewnątrz i pełnym autokarze.

    WadyBrak możliwości rezerwacji miejsc, tłum ludzi pchający się do autobusu by zająć najlepsze miejsca
  • ~Karolina / 2019-10-04 19:47
    Ocena: 2.75 / 5
    Kierowcy to totalne buractwo, brak organizacji, winienie klientów za wszystko - przypadkiem pewna para obcokrajowców usłyszała (siedząc już na miejscach), że nasz autobus nie jedzie do Monachium a do Krakowa i na czas udało im się wysiąść i przejść na drugą stronę ulicy - kierowca niby tak pilnował, żeby przypadkiem nikt nieproszony nie wsiadł do autobusu, żeby przypadkiem nie włożył bagażu do luku, a nie wyłapał, że ta para ma bilety do zupełnie innego miejsca. Strasznie słabe... Jeden z kierowców nie umiał albo po prostu nie chciał słowa powiedzieć po angielsku, a 90% pasażerów to obcokrajowcy... Myślał chyba, że jak głośno powtórzy słowo "DOKĄD" to to pomoże... ech, przykre i wstyd za tych kierowców. W Polskim Busie było o kilka klas wyżej, komfort we Flixbusie też wątpliwy...
    Zaletydojechał do miejsca docelowego na czas
    WadyKIEROWCY - dno
    brak organizacji przy wkładaniu bagaży
    mało wygodne siedzenia
    brak informacji ze strony kierowców
  • ~Karolina / 2020-02-14 11:55
    Ocena: 2.75 / 5
    Opóźnienia po 30-40 minut, czasem więcej. Wybieram Flixbus niestety tylko jako ostateczność
  • ~Kasia / 2020-02-21 10:58
    Ocena: 2.75 / 5
    Niestety rozczarowanie Flixbus... Autobus 057 odjechał z górnej płyty lotniska Tegel, a czekaliśmy na dolnej ponieważ przystanek do tej pory tam był, cóż to nie pierwsza wpadka, ząglują sobie przystankami jak chcą,a w dodatku kierowca mając telefon do nas, a jechało nas 9 osób nawet nie zadzwonił, nie wpływa to pozytywnie na klienta, po 24 hw podróży życie uratowała nam konkurencja PKS, ale musieliśmy kupić nowe bilety
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 5039
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3116
Sindbad
Ocena: 2.39, ilość opinii: 860
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.93, ilość opinii: 331
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4549
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3915
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962