Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3144 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aleksandra / 2023-04-16 13:24
    Ocena: 2.75 / 5
    Proszę nie pisać, że w autobusie są gniazdka elektryczne, jeśli takowych nie ma:)
    Zaletytanio
    Wadywprowadzenie pasażera w błąd
  • ~An / 2024-02-02 18:40
    Ocena: 2.75 / 5
    Porażka. Kupiliśmy bilet w standardowej cenie, oczekując „standardu” jaki był nam znany. A tymczasem na dworzec podjeżdża...? Busik! Tak!
    Brak miejsca na nogi- Kolananami pchamy się na siedzenia przed nami, po godzinie już boli kręgosłup, trzymam ciężki plecak na kolanach. NIKT nas nawet nie uprzedził, że kilkugodzinna podróż Flix”busem” będzie wyglądała w ten sposób a cena biletu - jak za standardowego dużego busa. Serdecznie ODRADZAM! W tej sytuacji podróżni powinni otrzymać przynajmniej część zwrotu za bilet!
    ZaletyW tej podróży niestety brak
    WadyMały bus zamiast dużego, bez toalety, cena ta sama, niewygodnie, wszystko boli już po godzinie. Brak miejsca na kolana, nie wiem jak wytrzymam kolejne 3 godziny :(
  • ~Andyspring / 2023-06-03 06:10
    Ocena: 2.75 / 5
    Kurs 31-05-2023 godzina 14 autokar050 Berlin - Hamburg
    Brak klimatyzacji. Fatalne warunki jazdy.
    ZaletySympatyczny, sprawny kierowca.
    WadyUpał w autokarze.
  • ~Angi / 2020-01-11 03:48
    Ocena: 2.75 / 5
    Łódź-Gdańsk(3.01.20)Autobus 30 m opóźniony. Zapłacone za rezerwację miejsce zajęte. Musiałam Panią przesadzić. Podróż ok. Całe szczęście mało przystanków i większość trasy pokonywana A1. Powrót Gdańsk-Łódź(06.01.20Super punktualnie
    Moje zarezerwowane miejsce odziwo wolne. Trochę malo miejsca między siedzeniami. W Toruniu postój 20 minut dla mnie fajnie jako palacza. Postój w Toruniu się przedłuży do ponad pół godziny
    Czekamy na drugiego kierowcę. Czas nadrobiony na A1 do 5 min spóźnienia
    ZaletyBezpieczeństwo, komfort jazdy, mili Kierowcyerowcy, czystość
    WadyOpóźnienie. Cena biletów,
  • ~Anna / 2019-11-07 11:56
    Ocena: 2.75 / 5
    Gniazdka rzadko działają. Toaleta tragedia. Przekąski brak. Polski bus był o niebo lepszy.
  • ~Anna / 2020-08-02 16:47
    Ocena: 2.75 / 5
    Zakup biletów przez aplikację to niezłe tortury i droga przez mękę jeśli chcę dodać np. rezerwację określanych miejsc. Zamiast rezerwacji miejsc dla 2 osób robi rezerwację dla 1 osoby i dodatkowego miejsca. Proszę o info jeśli udało się to komuś przeskoczyć.
  • ~Anna / 2020-09-29 19:53
    Ocena: 2.75 / 5
    Po raz pierwszy jechałam Flixbusem we na początku września tego roku. Wsiadałam na dworcu PKS we Wrocławiu i moja niedługa dwugodzinna podróż zakończyła się w Polanicy Zdroju. Autobus jadący z Warszawy przyjechał punktualnie, a na miejsce również dotarł planowy. Było sporo pasażerów więc wypakowywanie bagaży trochę trwało. Wiedząc gdzie jadą pasażerowie kierowcy nie wpadli na prosty pomysł by bagaże pasażerów wysiadających jak ja w Polanicy wstawić do łuku bagażowego na końcu. Na przystanku w Polanicy wysiadało kilku pasażerów więc zaczęło się losowe "wyławianie" walizek i przerzucanie ich przez zdenerwowanych kierowców. Możne było przecież prozmieścić bagaż wg docelowych miejscowości. Co mnie zastanawia to brak pokwitowań dla pasażerów przy wstawianiu walizek przed podrózą, a przy wydawaniu ich w docelowej miejscowości wskazywaniu palcem kierowcy, że ta to jest moja waliza. Coś tu nie tak. Kolejna sprawa to brak przestrzegania obowiązujących przepisów sanitarnych przez kierowców (obaj przyjmowali pasażerów na pokład bez masek). Przed odjazdem jeden z kierowców pofatygował się przejść między pasażerami nie po to by przypomnieć o obowiązku zakrywania ust i nosa lecz by pouczyć pasażerów by nic nie wkładać do siatek przy siedzeniach, bo te się uszkadzają. Autobus był w 3/4 zapełniony, a z połowa pasażerów siedziała z odsłoniętymi ustami i nosami.
    ZaletyByło punktualnie
    WadyBrak dystansu i przestrzegania przepisów z powodu pandemii, zamieszanie z bagażem
  • ~Anna / 2022-12-18 17:37
    Ocena: 2.75 / 5
    Jedną opinie dziś wpisał ale zapomniała napisać iż w piątek 16 grudnia jechałam z Radomia do Krakowa i tu niespodzianka. Dojeżdżając do celu kierowca nie wiedział jak wjechać na dworzec. Najpierw przejechał stacje wjeżdżając w pobliską uliczkę gdzie z ledwością nakręcił i wrócił na trasę. Następnie nakręcił na małym randzie i po malutki do celu lecz znów je wjechał do góry lecz na dół dworca gdzie postuj maja małe busy. Poszłam do kierownicy bo nikt inny z pasażerów nie miał chyba odwagi. Spytał kierowcę czy ma problem a on spytał czy wiem jak wjechać na dworzec. Kierowca to na pewno nie nasz rodak ponieważ nie mówił płynnie po polsku ale nie o to chodzi. Bus miał trasę do Budapesztu więc pytanie jak tam dojedzie gdy w Krakowie nie umie się poruszać.
  • ~Anna / 2022-12-18 17:38
    Ocena: 2.75 / 5
    Jedną opinie dziś wpisał ale zapomniała napisać iż w piątek 16 grudnia jechałam z Radomia do Krakowa i tu niespodzianka. Dojeżdżając do celu kierowca nie wiedział jak wjechać na dworzec. Najpierw przejechał stacje wjeżdżając w pobliską uliczkę gdzie z ledwością nakręcił i wrócił na trasę. Następnie nakręcił na małym randzie i po malutki do celu lecz znów je wjechał do góry lecz na dół dworca gdzie postuj maja małe busy. Poszłam do kierownicy bo nikt inny z pasażerów nie miał chyba odwagi. Spytał kierowcę czy ma problem a on spytał czy wiem jak wjechać na dworzec. Kierowca to na pewno nie nasz rodak ponieważ nie mówił płynnie po polsku ale nie o to chodzi. Bus miał trasę do Budapesztu więc pytanie jak tam dojedzie gdy w Krakowie nie umie się poruszać.
  • ~Artur / 2024-05-13 11:31
    Ocena: 2.75 / 5
    Jechaliśmy z Paryża do Gent ok 5godzin podróży. 15min przed przystankiem w Gent kierowca na stacji benzynowej zarządził 40minut postoju!!! Uważam to za idiityczne, równie dobrze i napewno ku zadowoleniu pasażerów można bylo zrobić przerwe w Gent ale jak widać pasażer jest malo ważny...13-05-2024 wyjazd z Paryża o 7:00
  • ~Artur / 2024-05-13 11:41
    Ocena: 2.75 / 5
    Niesmaczne jest też to że kierowca ma prawo do wylegitymowania pasażera...takie rzeczy powinny robić wyłącznie uprawnione do tego służby
  • ~Au / 2024-08-22 13:01
    Ocena: 2.75 / 5
    Podróż z Bremy do Rzeszowa, ani jednego postoju, nawet nie było możliwości kupienia kawy, w toalecie brak papieru,
  • ~Barbara / 2018-09-18 01:47
    Ocena: 2.75 / 5
    To co mnie spotkało dzisiaj w Kielcach to tragedia.Planowany odjazd z Kielc o godz.16.15 - nie przyjechał w ogóle.Przebukowano mi bilet na godz 15.06 nie konsultujac tego ze mna czy moge wczesniej jechac,natomiast kierowca z godz.18.05 nie zabrał mnie bo nie mial mnie na liscie.Dopiero po telefonach przebukowano mnie na 19,20 ale uprzedzono ze kierowca rowniez moze mnie nie zabrac .Jezdze juz do Kielc ponad 4 lata i nigdy podkreslam nigdy nie zdarzyla mi sie taka sytuacja.Prosicie o opinie danego kursu, a dlaczego nie całosci.Wy jako firma ządacie zeby na przystanku byc 15 min.wczesniej przed odjazdem ale Was juz to nie obowiazuje.Tragedia i dramat.Oby nigdy wiecej takiej sytuacji - nikomu nie zyczę.
    ZaletyCzasami tansze przejazdy.
    WadyKarygodne opoznienia.
  • ~Daria / 2019-08-27 10:37
    Ocena: 2.75 / 5
    Autobus opóźniony 70 min i to nie pierwszy raz. Szybciej przyjechał autobus z późniejszej godziny zabierając innych pasażerów. Nie polecam!
  • ~darius / 2024-04-15 12:13
    Ocena: 2.75 / 5
    Jedna gwiazdka, gdybym mógł to nie dałbym żadnej. Sprawa wygląda tak, że kierowca całkowicie olał rozkład jazdy. Godzina odjazdu 4:35, on jechał już sobie 4:10 w trasę, minęliśmy się z nim idąc na przystanek. Był to piątek 12.04.2024 roku, Grudziądz, z dworca PKP.
  • ~Dominika / 2022-01-05 06:46
    Ocena: 2.75 / 5
    Jestem rozczarowana i zdegustowana sytuacją, która właśnie spotkała mnie i moją rodzinę. Bus do Zakopanego-planowany odjazd o 5. Jesteśmy na dworcu 4:30 gdzie dostaje smsa o planowanym opóźnieniu od 30 do 40 minut. Weszlismy do srodka dworca może na 5minut do toalety o 5:05(?) Do teraz nic nie przyjechało. Pani w okienku niestety nie jest w stanie pomóc bo w systemie ma informację, że autobus podróżuje zgodnie z planem i dojechał już do Krakowa. Infolinia czynna od 9 o zgrozo. Byliśmy zmuszeni wydać kolejna sumę pieniędzy aby zabookowac pociąg bo nie mam zamiaru kupować biletu na drugi bus po 10 rano i to z przesiadka. Mam nadzieje, że firma chociaż na tyle poczuwa się do odpowiedzialności, że zwróci nam pieniądze. Bo zdenerwowania na poczatku urlopu inaczej nie zrekompensuje. Dodam jeszcze że link z smsa, na którym można rzekomo śledzić busa jest jako tymczasowo nieaktywny a status z Katowic nadal jako brak podjazdu mimo że w systemie pani w kasie biletowej wszystko w porządku. Nie mam pojęcia co tu się wydarzyło ale jest to niedopuszczalne.
    ZaletyCzas transportu (jeśli przyjedzie)
    WadyInfolinia dopiero od 9!
    Brak przekazywania poprawnych informacji
    Wprowadzenie klienta w błąd
  • ~Dora / 2023-08-28 13:53
    Ocena: 2.75 / 5
    Czytając inne opinie o opóźnieniach i innych problemach to pewnie się czepiam ale nie po to dopłacam do miejsca w pierwszym rzędzie 16 zł żeby mi kierowca palił pod nosem elektroniczne papierosy. Niby wszystko ok ale obsługa bardzo niemiła :(
  • ~Dorka / 2021-08-15 14:32
    Ocena: 2.75 / 5
    W ciągu 10 dni miałam okazję jechać kilkukrotnie flixbusem (na trasie Wrocław - Praga - Wrocław i Wrocław-Szklarska Poręba-Wrocław). Niestety jedyny wniosek jest taki, że jest to firma nie szanująca czasu swoich klientów. Za każdym razem autobusy były opóźnione, czasem już na starcie, czasem dopiero na trasie. W przypadku ostatniego kursu opóźnienie wyniosło prawie 2 godziny. Obsługa ok, nie miałam żadnych nieprzyjemnych sytuacji.
    W przyszłości na pewno poważnie się zastnanowię nad wyborem tego przewoźnika.
    ZaletyGniazdka do ładowania telefonu. Obsługa ok
    WadyNotoryczne spóźnienia
  • ~edd55 / 2022-01-14 12:25
    Ocena: 2.75 / 5
    Brak profesjonalizmy w usuwaniu awarri. Wasze działania spowodowały, że moj wyjazd zagraniczny -nie używając agresywnego języka -koszmarem. Zamiast postawić autobus zastępczy , ,załoga niczym "Pomysłowy Dobromir" biąrąc się za naprawe nie nadającego do dalszej jazdy środka przewozu , osób skończyła jak "BOB Budowniczy'" Potraktowanie mojej reklamacji tak jakobym chciał wyłudzić pieniądze, spowodowały ,że będę słał do różnych instytucji mających za zadanie ochronę klientów transportu drogowego .
    Wadyjw
  • ~eN / 2018-05-28 18:49
    Ocena: 2.75 / 5
    Często zdarzało mi się korzystać z Polskiego Busa i zawsze byłam zadowolona, więc postanowiłam zaufać FlixBusowi.
    To był błąd.
    Z Łodzi (21.05.) wyjechaliśmy o czasie, ale oczywiście z miejscem był problem bo każdy chce leżeć sam na dwóch siedzeniach lub ewentualnie w towarzystwie swojej torby, więc mimo dodatkowo płatnej (2zł na każdym bilecie) rezerwacji miejsc, siedziałyśmy z koleżanką osobno.
    Do Katowic dojechaliśmy o czasie, ale już kolejny bus, w który miałyśmy się przesiąść (Linia 916 kierunek Wiedeń, śmierdzący przepełnioną toaletą i oczywiście bez możliwości zajęcia miejsc obok siebie) spóźnił się 20 minut, po czym na trasie zrobił 30 minut przerwy, dzięki czemu w Ołomuńcu nie zdążyłyśmy się przesiąść do kolejnego busa.
    Nie był to największy problem bo nie miałyśmy kupionych biletów i ostatecznie podróż kontynuowałyśmy pociągiem.
    Zdecydowanie gorszy był powrót. Bus (znów Linia 916 jednak tym razem kierunek Kraków) który miał zabrać nas z Ołomuńca o 19:40 pojawił się
    po godzinie! Po 50 minutach spóźnienia dostałyśmy sms, że autobus spóźni się 50 minut (gdybyśmy tego jeszcze nie zauważyły) a po chwili kolejnego, że jednak spóźni się godzinę. Spodziewałam się kolejnego smsa który zawierał będzie DATĘ naszego odjazdu, ale o dziwo po godzinie się pojawił! Uśmiechnięty kierowca otworzył luk bagażowy, żebyśmy sami włożyli sobie bagaże i odpalając papierosa oświadczył, że teraz 30 minut przerwy.
    Na ten autobus rezerwacja tzw. "panoramy" czyli miejsc nad kierowcą, kosztowała 14zł za oba bilety a autobus nie posiadał 2 poziomów.
    (Oczywiście miejsce "nad/za kierowcą" było zajęte)
    Tu o dziwo udało się usiąść razem, ale nie było szans żeby zdążyć na przesiadkę w Katowicach (22:44)
    Gdybym miała polecać znajomym flixbusa to tylko tym, których chciałabym się pozbyć z grona bliskich. Myślę, że autostopem byłoby pewniej i bardziej komfortowo.
    Zaletyw końcu przyjechał i nie rozpadł się po dordze
    Wadysmród, brak miejsc, nie respektowane (płatne) rezerwacje, OPÓŹNIENIA
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5083
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3144
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 867
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 357
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.95, ilość opinii: 338
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4618
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4463
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3935
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3503
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2991