Bilety w tej chwili droższe o 1/2 niż z 3 lata temu. Trasy też są okrojone, nie ma np. Budapesztu. Dzisiaj tj. 17.01 autobus Zakopane-Rzeszów dojechał do Zakopanego 30min po czasie, a ze względu na porę roku nie jest za fajnie czekać prawie godzinę na autobus. Podczas czekania na przyjazd BRAK ŚLEDZENIA AUTOBUSU W APLIKACJI przez co nie wiadomo czy można gdzieś pójść w ciepłe miejsce czy trzeba czekać i ile. W trakcie trasy apka się przebudziła, opóźnienie wynosi teraz bagatela 2h. Nice...
ZaletyCzysto, wygodnie, ładowarka, ciepło
WadyDuże opóźnienie, aplikacja flixbusa raz działa raz brak sygnału (brak sygnału częściej niż działająca).
~Podróżniczka / 2022-07-11 10:56
Ocena: 3.00 / 5
Podróżując z Pragi do Krakowa zarezerwowałam miejsce w autobusie, co było usługą dodatkowo płatną. W autobusie okazało się, że nie ma mojego miejsca podanego na bilecie, co spowodowało tłumaczenie się i dyskutowanie z osobą która miała akurat miejsce na którym siedziałam, bo w końcu jakieś musiałam wybrać.
Taka duża firma i takie żenujące sytuacje....
~podróżnik / 2025-05-19 19:19
Ocena: 3.00 / 5
czym się tu zachwycać.Kierowcy to piraci drogowi,szczególnie w nocy.Doskonale znają drogi i ewentualne "pułapki"(fotoradary,mobilne kontrole lub inne)im nie straszne.Wyprzedzanie nawet osobówek jadących ciut ponad przepisy jest nagminne.
Ale prawdziwa "frajda" Was spotka gdy np zrezygnujecie z przejazdu lub nie zdążycie na swój odjazd.O zwrocie gotówki zapomnij.Owszem dadzą voucher z określoną datą ważności i spróbuj nie wykorzystać.Infolinia jest ale rozmawiasz z AI który jest "głuchy" na twoje problemy z niewykorzystanym Voucherem(proszę nie zapominać że to Twoja kasa zapłacona fIrmie) a na wszelkie ludzkie odczucia reaguje,lub .No normalnie "dastisz fantastisz".
Życzę powodzenia tym przed którymi takie problemy.
~Podróżnik1 / 2025-03-25 09:55
Ocena: 3.00 / 5
Nie lubię pisać negatywnych opinii ale tym razem to zrobię. Z Łodzi do Zakopanego podróżowała moja mama. Kobitka po 70-ce. Wyjeżdża sama bardzo rzadko. I tak się złożyło, że zapomniała wyjąć walizkę z bagażnika. Wróciła zaraz ale autobus juź odjeźdzał. Bagaż został w bagażniku. No trudno. Zgłosiła zaraz tę sytuację do obsługi klienta. Kazali czekać dwa tygodnie bo kierowcy podobno zawsze po zakończonym kursie sprawdzają bagażnik i w razie czego oddają taki bagaż do biura rzeczy znalezionych. Tam pracownicy sprawdzają i się kontaktują jak znajdą. Po pięciu dniach ktoś włączył znajdujący się w bagażu tablet. Uznaliśmy, że to dobry znak, bo może coś się w sprawie ruszyło, bagaż jest już w biurze i szukają do kogo należy. Niestety po dwóch tygodniach od zgłoszenia otrzymaliśmy info, źe bagaż się nie znalazł. Bardzo dziwne, pospolity złodziej otworzyłby walizkę zaraz a nie czekał pięć dni. Więc podejrzewamy, źe tas prawa śmierdzi. Szkoda.
~Princessa / 2023-09-28 08:40
Ocena: 3.00 / 5
Szanowne kierownictwo,w drodze do Poznania panowie kierowcy nie szanują pasażerów.Jeden pan kierowca z Ukrainy przez ponad 2 godziny bardzo głośno opowiadał o swoich członkach rodziny,planach swojej żony,co wcale nie musi interesować jadących.Droga bardzo męcząca,nie skorzystam więcej x waszych usług.
~Renya / 2021-07-19 17:09
Ocena: 3.00 / 5
Nie polecam.W dniu 18.07.21 Wykupiony bilet na trasie Krynica Morska -Radom z przesiadką w W-wie zach.Na dworzec autobusowy gdzie mieliśmy przesiadkę dotarliśmy 5 min po czasie ze względu na korki.Owy autobus uciekł nam dosłownie z przed nosa zostawiając nas na dworcu w nocy z dziećmi.Ponoc było dzwonione z biura do kierowcy aby poczekał te 5 minut na pasażerów przesiadających się do Radomia ,czy do Zakopanego ......
Zostało nam czekać całą noc na dworcu .następnie wykupić znowu bilety i jakoś wrócić do domu ,Nie polecam flixbusa ponieważ nie dbają o pasażera.ktory nie dość ,że ich winy spóźnia się na przesiadkę to nie dbają o to by podstawiony autobus zaczekał ,nie godzinę nie dwie ale 5 minut na swoich pasażerów .Odradzam i przestrzegam przed tymi liniami!!!!!!!?
~Rico.. / 2022-05-18 16:38
Ocena: 3.00 / 5
Znowu trafiłem na ten pofarbowany łeb…i znowu disco polo całą drogę do polski ????????????ludzie nie mają wstydu nic w sobie…
ZaletyW miarę świeże busy
~Romana / 2025-07-22 10:27
Ocena: 3.00 / 5
Przewożnik unika odpowiedzialności za duże opóźnienia tłumacząc tym, że,cyt. ,,to się zdarza.Mozna by to zrozumieć, gdyby nie fakt, że opóżnienie wynosi 1,5 h, a czasem więcej
~Roza2507 / 2019-09-09 21:17
Ocena: 3.00 / 5
W dniu 01.09.2019 podrozowalam linia Flixbusa numer 1307 na trasie Wroclaw -Sopot.Autobus faktycznie odjechal punktualnie,to bylo jedyna zaleta.Niestety przystanki dla podroznych byly koszmarne,nigdzie nie mozna bylo zakupic kawy,a wrecz nie mozliwe wniesc jej na poklad autobusu.Po stronie niemieckiej tejze lini to nie jest zaden problem,tam wrecz oferuje sie pasazerom na takim dlugim odcinku podrozy napoje gorace,zimne czy przekaski.U nas tlumaczy sie tym ze jest to niebezpiecne dla podroznych.To jest chore.Po zatym czystosc i zapach w toaletach dla podroznych jest swoistym koszmarem,smord odstrasza.Nigdy wiecej w takim autobusie po stronie polskiej.Ne polecam.
Zaletytylko i wylacznie punktualnosc
Wadysmrod toalet,brak zakupu napojow
~Sabina / 2024-05-06 20:12
Ocena: 3.00 / 5
Kasują przejazdy kilka godzin przed wyjazdem
Trzy razy skasowany bilety tam i z powrotem. Przed chwilą skasowali 5 godzin przed odjazdem. Nie poważna firma. Jeżeli chcecie gdzieś dojechać, polecam unikać flixbus.
ZaletyOpcja wykupienia miejsca obok
WadyKasują przejazdy kilka godzin przed wyjazdem. Masakra. Poprzedni przejazd kasowali 2 razy; czyli za trzecim razem udało się zdobyć ostateczny bilet i dojechać.
~Sabinka / 2020-08-15 22:37
Ocena: 3.00 / 5
Zakupiłam dwa bilety z Katowic do Leverkusen i spowrotem .Jadę z synem 8 lat i nie mamy miejsc obok siebie, Poprosiłam kierowcę by poprosił kogoś o przesiadkę usłyszałam, że jedzie już 40 osób i nie ma wolnych miejsc obok siebie, Kpina!!!!!!! Żeby matka nie mogła jechać obok dziecka. Nie polecam.......
~Samanta / 2021-07-31 17:40
Ocena: 3.00 / 5
Przy zakupie biletu online brak możliwości wyboru ulgi np.studenckiej
~Sasa / 2021-10-12 08:41
Ocena: 3.00 / 5
Kolejny raz z rzędu spóźniony kurs. Niekulturalni kierowcy , nie informujący nawet o przystankach, co jest problemem dla kogoś będącego pierwszy raz w danym miejscu
ZaletyCena , w miarę wygodnie
WadyNiemiły personel , brak punktualności
~Saxon / 2020-07-24 17:30
Ocena: 3.00 / 5
Porażka cenowa
Nie polecam
Ceny z kosmosu 80 zł za podróż z tegel do Szczecina
~Seq / 2024-01-26 00:36
Ocena: 3.00 / 5
Basia !
Gdzie na bilecie masz napisane że autobus będzie zielony ?
Ponoć człowiek ma rozum, po co chodzić i pytać czy autobus jedzie np. do Warszawy ? Wystarczy stać na stanowisku i popatrzeć na tablicę z przodu autobusu !
Jprdl
ZaletyNawet ok
WadyTrochę do poprawy
~Sylwia / 2022-04-19 20:16
Ocena: 3.00 / 5
Ja spotkałam się z bardzo nieuprzejmym kierowca,który spóźnił się o godz,po czym probwal upokarzać podróżujących, no i hit:zostawiłam cenny bagaż w luku-nie do odzyskania,nie ma ludzi do obsługi problemu tylko maszyny dają standardowe odp.,nie sposób odzyskać, wstyd!
~Szymon / 2018-07-06 17:45
Ocena: 3.00 / 5
Przewoźnik robiący sobie jaja z ludzi. Bilet na przejazd zarezerwowany po czym przychodzi mail ze zmianą rezerwacji na kolejny dzień ponad 12h później. Nie polecam słaby przewoźnik.
ZaletyJak na razie brak
WadyBrak poszanowania czasu klienta
~Tom / 2018-10-24 09:25
Ocena: 3.00 / 5
Właśnie jadę starym dziadem. Ciasno bez wifi i gniazdek... opóźnienie 15 min.
~ToMarek / 2023-04-15 01:51
Ocena: 3.00 / 5
Autokar odjechał z przystanku… 8 minut przed czasem (!). Brak możliwości uzyskania zwrotu za bilet w takim przypadku.
Cena biletu na niedalekim odcinku Żory->Katowice dwukrotnie droższa od konkurencji.
Nie polecam.
~Tomasz / 2023-06-24 13:14
Ocena: 3.00 / 5
Nie polecam nikomu korzystania z tej firmy
Zabukowalem przejazd bezpośredni,w dniu wyjazdu dostałem maila że przepraszają ale zmieniają mi rozklad jazdy. Oczywiście z przesiadką. 5 godzin czekania. A zadośćuczynienie to kupon rabatowy na 4 euro. I nie jest to pierwsza taka sytuacja. Poprostu brak słów.