Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3116 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anna / 2022-12-18 17:38
    Ocena: 2.75 / 5
    Jedną opinie dziś wpisał ale zapomniała napisać iż w piątek 16 grudnia jechałam z Radomia do Krakowa i tu niespodzianka. Dojeżdżając do celu kierowca nie wiedział jak wjechać na dworzec. Najpierw przejechał stacje wjeżdżając w pobliską uliczkę gdzie z ledwością nakręcił i wrócił na trasę. Następnie nakręcił na małym randzie i po malutki do celu lecz znów je wjechał do góry lecz na dół dworca gdzie postuj maja małe busy. Poszłam do kierownicy bo nikt inny z pasażerów nie miał chyba odwagi. Spytał kierowcę czy ma problem a on spytał czy wiem jak wjechać na dworzec. Kierowca to na pewno nie nasz rodak ponieważ nie mówił płynnie po polsku ale nie o to chodzi. Bus miał trasę do Budapesztu więc pytanie jak tam dojedzie gdy w Krakowie nie umie się poruszać.
  • ~Artur / 2024-05-13 11:31
    Ocena: 2.75 / 5
    Jechaliśmy z Paryża do Gent ok 5godzin podróży. 15min przed przystankiem w Gent kierowca na stacji benzynowej zarządził 40minut postoju!!! Uważam to za idiityczne, równie dobrze i napewno ku zadowoleniu pasażerów można bylo zrobić przerwe w Gent ale jak widać pasażer jest malo ważny...13-05-2024 wyjazd z Paryża o 7:00
  • ~Artur / 2024-05-13 11:41
    Ocena: 2.75 / 5
    Niesmaczne jest też to że kierowca ma prawo do wylegitymowania pasażera...takie rzeczy powinny robić wyłącznie uprawnione do tego służby
  • ~Au / 2024-08-22 13:01
    Ocena: 2.75 / 5
    Podróż z Bremy do Rzeszowa, ani jednego postoju, nawet nie było możliwości kupienia kawy, w toalecie brak papieru,
  • ~Barbara / 2018-09-18 01:47
    Ocena: 2.75 / 5
    To co mnie spotkało dzisiaj w Kielcach to tragedia.Planowany odjazd z Kielc o godz.16.15 - nie przyjechał w ogóle.Przebukowano mi bilet na godz 15.06 nie konsultujac tego ze mna czy moge wczesniej jechac,natomiast kierowca z godz.18.05 nie zabrał mnie bo nie mial mnie na liscie.Dopiero po telefonach przebukowano mnie na 19,20 ale uprzedzono ze kierowca rowniez moze mnie nie zabrac .Jezdze juz do Kielc ponad 4 lata i nigdy podkreslam nigdy nie zdarzyla mi sie taka sytuacja.Prosicie o opinie danego kursu, a dlaczego nie całosci.Wy jako firma ządacie zeby na przystanku byc 15 min.wczesniej przed odjazdem ale Was juz to nie obowiazuje.Tragedia i dramat.Oby nigdy wiecej takiej sytuacji - nikomu nie zyczę.
    ZaletyCzasami tansze przejazdy.
    WadyKarygodne opoznienia.
  • ~Daria / 2019-08-27 10:37
    Ocena: 2.75 / 5
    Autobus opóźniony 70 min i to nie pierwszy raz. Szybciej przyjechał autobus z późniejszej godziny zabierając innych pasażerów. Nie polecam!
  • ~darius / 2024-04-15 12:13
    Ocena: 2.75 / 5
    Jedna gwiazdka, gdybym mógł to nie dałbym żadnej. Sprawa wygląda tak, że kierowca całkowicie olał rozkład jazdy. Godzina odjazdu 4:35, on jechał już sobie 4:10 w trasę, minęliśmy się z nim idąc na przystanek. Był to piątek 12.04.2024 roku, Grudziądz, z dworca PKP.
  • ~Dominika / 2022-01-05 06:46
    Ocena: 2.75 / 5
    Jestem rozczarowana i zdegustowana sytuacją, która właśnie spotkała mnie i moją rodzinę. Bus do Zakopanego-planowany odjazd o 5. Jesteśmy na dworcu 4:30 gdzie dostaje smsa o planowanym opóźnieniu od 30 do 40 minut. Weszlismy do srodka dworca może na 5minut do toalety o 5:05(?) Do teraz nic nie przyjechało. Pani w okienku niestety nie jest w stanie pomóc bo w systemie ma informację, że autobus podróżuje zgodnie z planem i dojechał już do Krakowa. Infolinia czynna od 9 o zgrozo. Byliśmy zmuszeni wydać kolejna sumę pieniędzy aby zabookowac pociąg bo nie mam zamiaru kupować biletu na drugi bus po 10 rano i to z przesiadka. Mam nadzieje, że firma chociaż na tyle poczuwa się do odpowiedzialności, że zwróci nam pieniądze. Bo zdenerwowania na poczatku urlopu inaczej nie zrekompensuje. Dodam jeszcze że link z smsa, na którym można rzekomo śledzić busa jest jako tymczasowo nieaktywny a status z Katowic nadal jako brak podjazdu mimo że w systemie pani w kasie biletowej wszystko w porządku. Nie mam pojęcia co tu się wydarzyło ale jest to niedopuszczalne.
    ZaletyCzas transportu (jeśli przyjedzie)
    WadyInfolinia dopiero od 9!
    Brak przekazywania poprawnych informacji
    Wprowadzenie klienta w błąd
  • ~Dora / 2023-08-28 13:53
    Ocena: 2.75 / 5
    Czytając inne opinie o opóźnieniach i innych problemach to pewnie się czepiam ale nie po to dopłacam do miejsca w pierwszym rzędzie 16 zł żeby mi kierowca palił pod nosem elektroniczne papierosy. Niby wszystko ok ale obsługa bardzo niemiła :(
  • ~Dorka / 2021-08-15 14:32
    Ocena: 2.75 / 5
    W ciągu 10 dni miałam okazję jechać kilkukrotnie flixbusem (na trasie Wrocław - Praga - Wrocław i Wrocław-Szklarska Poręba-Wrocław). Niestety jedyny wniosek jest taki, że jest to firma nie szanująca czasu swoich klientów. Za każdym razem autobusy były opóźnione, czasem już na starcie, czasem dopiero na trasie. W przypadku ostatniego kursu opóźnienie wyniosło prawie 2 godziny. Obsługa ok, nie miałam żadnych nieprzyjemnych sytuacji.
    W przyszłości na pewno poważnie się zastnanowię nad wyborem tego przewoźnika.
    ZaletyGniazdka do ładowania telefonu. Obsługa ok
    WadyNotoryczne spóźnienia
  • ~edd55 / 2022-01-14 12:25
    Ocena: 2.75 / 5
    Brak profesjonalizmy w usuwaniu awarri. Wasze działania spowodowały, że moj wyjazd zagraniczny -nie używając agresywnego języka -koszmarem. Zamiast postawić autobus zastępczy , ,załoga niczym "Pomysłowy Dobromir" biąrąc się za naprawe nie nadającego do dalszej jazdy środka przewozu , osób skończyła jak "BOB Budowniczy'" Potraktowanie mojej reklamacji tak jakobym chciał wyłudzić pieniądze, spowodowały ,że będę słał do różnych instytucji mających za zadanie ochronę klientów transportu drogowego .
    Wadyjw
  • ~eN / 2018-05-28 18:49
    Ocena: 2.75 / 5
    Często zdarzało mi się korzystać z Polskiego Busa i zawsze byłam zadowolona, więc postanowiłam zaufać FlixBusowi.
    To był błąd.
    Z Łodzi (21.05.) wyjechaliśmy o czasie, ale oczywiście z miejscem był problem bo każdy chce leżeć sam na dwóch siedzeniach lub ewentualnie w towarzystwie swojej torby, więc mimo dodatkowo płatnej (2zł na każdym bilecie) rezerwacji miejsc, siedziałyśmy z koleżanką osobno.
    Do Katowic dojechaliśmy o czasie, ale już kolejny bus, w który miałyśmy się przesiąść (Linia 916 kierunek Wiedeń, śmierdzący przepełnioną toaletą i oczywiście bez możliwości zajęcia miejsc obok siebie) spóźnił się 20 minut, po czym na trasie zrobił 30 minut przerwy, dzięki czemu w Ołomuńcu nie zdążyłyśmy się przesiąść do kolejnego busa.
    Nie był to największy problem bo nie miałyśmy kupionych biletów i ostatecznie podróż kontynuowałyśmy pociągiem.
    Zdecydowanie gorszy był powrót. Bus (znów Linia 916 jednak tym razem kierunek Kraków) który miał zabrać nas z Ołomuńca o 19:40 pojawił się
    po godzinie! Po 50 minutach spóźnienia dostałyśmy sms, że autobus spóźni się 50 minut (gdybyśmy tego jeszcze nie zauważyły) a po chwili kolejnego, że jednak spóźni się godzinę. Spodziewałam się kolejnego smsa który zawierał będzie DATĘ naszego odjazdu, ale o dziwo po godzinie się pojawił! Uśmiechnięty kierowca otworzył luk bagażowy, żebyśmy sami włożyli sobie bagaże i odpalając papierosa oświadczył, że teraz 30 minut przerwy.
    Na ten autobus rezerwacja tzw. "panoramy" czyli miejsc nad kierowcą, kosztowała 14zł za oba bilety a autobus nie posiadał 2 poziomów.
    (Oczywiście miejsce "nad/za kierowcą" było zajęte)
    Tu o dziwo udało się usiąść razem, ale nie było szans żeby zdążyć na przesiadkę w Katowicach (22:44)
    Gdybym miała polecać znajomym flixbusa to tylko tym, których chciałabym się pozbyć z grona bliskich. Myślę, że autostopem byłoby pewniej i bardziej komfortowo.
    Zaletyw końcu przyjechał i nie rozpadł się po dordze
    Wadysmród, brak miejsc, nie respektowane (płatne) rezerwacje, OPÓŹNIENIA
  • ~Ewa / 2023-08-09 11:46
    Ocena: 2.75 / 5
    Linia 1316 Z Kudowy-Zdroju do Katowic..nie dość że spóźniony 1 godz...jestem w stanie zrozumieć ze względu na deszcz..to głupoty kierowcy już nie...nie podjechał na przystanek tylko biegiem z bagażami w deszczu dobiegliśmy do autobusu na trasie...skandal.Na pewno nie pojadę już z flixbusem długo...ponadto 1 godz spóźnienia upoważnia mnie do 25% upustu.
  • ~Ewelina / 2022-07-23 21:31
    Ocena: 2.75 / 5
    Po co te całe ceregiele z mailami jakim to ja nie pojadę autobusem? Po co opcja wyboru miejsca w dodatku za dodatkową opłatą jeżeli finalnie nie jadę żadnym zielonym, nowym, wspaniałym cudeńkiem tylko starym, śmierdzącym autokarem, który w nichm nie przypomina oferty przedstawianej przez firmę. Żenada. Więcej nie skorzystam.
    ZaletyNie widzę.
    WadyNiezgodność z opisem zawartym w ofercie!!!!!!!
  • ~fajcik29 / 2023-03-21 10:52
    Ocena: 2.75 / 5
    Anulacja zarezerwowanego miejsca za które zapłaciłem dodatkowo
  • ~FB / 2020-09-23 19:57
    Ocena: 2.75 / 5
    I traveled recently. Most of the passengers weren't wearing masks and air conditioning unit didn't work or adjust properly so the air inside was warm and stuffy. Such a poor regulation for Covid-19 time
  • ~Felix / 2019-08-10 09:25
    Ocena: 2.75 / 5
    Kierowcy na trasach międzynarodowych między innymi Szwecja Dania nie znają podstaw języka angielskiego nie wspomnę już o szwedzkim czy duńskim. Jedyny znany im język to rosyjski.
    W takiej sytuacji odzyskanie walizki z luku bagażowego trwało 10min bo szanowni kierowcy nie rozumieli co się od nich chce.
  • ~Fk ts SiT / 2018-08-03 02:11
    Ocena: 2.75 / 5
    Fotele twarde, nie do wytrzymania dla kogoś o wzroście 189cm, do tego ludzie to jest środek publicznego transportu buty na nogi albo myć pazury bo wali aż się rzygać chce!!
  • ~FlixBuschu_nia / 2019-11-22 11:15
    Ocena: 2.75 / 5
    3 min po odjazdu dostałem SMS ze odwołali spotkanie , poprosiłem się wyjść bez zwrotu pieniędzy. Kierowca chętnie zgodził się pomoc zatrzymał się i zadzwonił do centrali gdzie powiedzieli ze nie ma szans żebym wysiadł.

    Dziękuje flixbus za „miłą” podróż i zmarnowany czas!
  • ~Ginger / 2018-08-18 13:09
    Ocena: 2.75 / 5
    Jechałam do Pragi i z powrotem. Gniazdko było daleko od mojego miejsca więc bateria padla. Z powrotem kupiłam miejsce z dopłatą z możliwośćią widoku panoramicznego. Niestety te miejsca są chyba najgorsze - nogi nie ma gdzie podziać! Nic dobrego, bo ledwo dojechałam. Oprócz tego z klimatyzacji wialo jak z zamrażarki i nie dało się tego wyłączyć. Przyjechałam zmarznięta i z bolącymi nigami!!!
    Zaletypunktualność
    Wadyklimatyzacja nie wyłącza się, Niewygodne miejsca, mało gniazdek
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 5039
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3116
Sindbad
Ocena: 2.39, ilość opinii: 860
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.93, ilość opinii: 331
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4549
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962