strona 41 z 156
- « poprzednia
- 1 ...
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- nastepna »
-
~Anna / 2022-12-18 17:38
Jedną opinie dziś wpisał ale zapomniała napisać iż w piątek 16 grudnia jechałam z Radomia do Krakowa i tu niespodzianka. Dojeżdżając do celu kierowca nie wiedział jak wjechać na dworzec. Najpierw przejechał stacje wjeżdżając w pobliską uliczkę gdzie z ledwością nakręcił i wrócił na trasę. Następnie nakręcił na małym randzie i po malutki do celu lecz znów je wjechał do góry lecz na dół dworca gdzie postuj maja małe busy. Poszłam do kierownicy bo nikt inny z pasażerów nie miał chyba odwagi. Spytał kierowcę czy ma problem a on spytał czy wiem jak wjechać na dworzec. Kierowca to na pewno nie nasz rodak ponieważ nie mówił płynnie po polsku ale nie o to chodzi. Bus miał trasę do Budapesztu więc pytanie jak tam dojedzie gdy w Krakowie nie umie się poruszać. -
-
~Artur / 2024-05-13 11:31
Jechaliśmy z Paryża do Gent ok 5godzin podróży. 15min przed przystankiem w Gent kierowca na stacji benzynowej zarządził 40minut postoju!!! Uważam to za idiityczne, równie dobrze i napewno ku zadowoleniu pasażerów można bylo zrobić przerwe w Gent ale jak widać pasażer jest malo ważny...13-05-2024 wyjazd z Paryża o 7:00 -
~Artur / 2024-05-13 11:41
Niesmaczne jest też to że kierowca ma prawo do wylegitymowania pasażera...takie rzeczy powinny robić wyłącznie uprawnione do tego służby -
~Au / 2024-08-22 13:01
Podróż z Bremy do Rzeszowa, ani jednego postoju, nawet nie było możliwości kupienia kawy, w toalecie brak papieru, -
~Barbara / 2018-09-18 01:47
To co mnie spotkało dzisiaj w Kielcach to tragedia.Planowany odjazd z Kielc o godz.16.15 - nie przyjechał w ogóle.Przebukowano mi bilet na godz 15.06 nie konsultujac tego ze mna czy moge wczesniej jechac,natomiast kierowca z godz.18.05 nie zabrał mnie bo nie mial mnie na liscie.Dopiero po telefonach przebukowano mnie na 19,20 ale uprzedzono ze kierowca rowniez moze mnie nie zabrac .Jezdze juz do Kielc ponad 4 lata i nigdy podkreslam nigdy nie zdarzyla mi sie taka sytuacja.Prosicie o opinie danego kursu, a dlaczego nie całosci.Wy jako firma ządacie zeby na przystanku byc 15 min.wczesniej przed odjazdem ale Was juz to nie obowiazuje.Tragedia i dramat.Oby nigdy wiecej takiej sytuacji - nikomu nie zyczę. ZaletyCzasami tansze przejazdy.WadyKarygodne opoznienia. -
~Daria / 2019-08-27 10:37
Autobus opóźniony 70 min i to nie pierwszy raz. Szybciej przyjechał autobus z późniejszej godziny zabierając innych pasażerów. Nie polecam! -
~darius / 2024-04-15 12:13
Jedna gwiazdka, gdybym mógł to nie dałbym żadnej. Sprawa wygląda tak, że kierowca całkowicie olał rozkład jazdy. Godzina odjazdu 4:35, on jechał już sobie 4:10 w trasę, minęliśmy się z nim idąc na przystanek. Był to piątek 12.04.2024 roku, Grudziądz, z dworca PKP. -
~Dominika / 2022-01-05 06:46
Jestem rozczarowana i zdegustowana sytuacją, która właśnie spotkała mnie i moją rodzinę. Bus do Zakopanego-planowany odjazd o 5. Jesteśmy na dworcu 4:30 gdzie dostaje smsa o planowanym opóźnieniu od 30 do 40 minut. Weszlismy do srodka dworca może na 5minut do toalety o 5:05(?) Do teraz nic nie przyjechało. Pani w okienku niestety nie jest w stanie pomóc bo w systemie ma informację, że autobus podróżuje zgodnie z planem i dojechał już do Krakowa. Infolinia czynna od 9 o zgrozo. Byliśmy zmuszeni wydać kolejna sumę pieniędzy aby zabookowac pociąg bo nie mam zamiaru kupować biletu na drugi bus po 10 rano i to z przesiadka. Mam nadzieje, że firma chociaż na tyle poczuwa się do odpowiedzialności, że zwróci nam pieniądze. Bo zdenerwowania na poczatku urlopu inaczej nie zrekompensuje. Dodam jeszcze że link z smsa, na którym można rzekomo śledzić busa jest jako tymczasowo nieaktywny a status z Katowic nadal jako brak podjazdu mimo że w systemie pani w kasie biletowej wszystko w porządku. Nie mam pojęcia co tu się wydarzyło ale jest to niedopuszczalne. ZaletyCzas transportu (jeśli przyjedzie)WadyInfolinia dopiero od 9!
Brak przekazywania poprawnych informacji
Wprowadzenie klienta w błąd -
-
~Dora / 2023-08-28 13:53
Czytając inne opinie o opóźnieniach i innych problemach to pewnie się czepiam ale nie po to dopłacam do miejsca w pierwszym rzędzie 16 zł żeby mi kierowca palił pod nosem elektroniczne papierosy. Niby wszystko ok ale obsługa bardzo niemiła :( -
~Dorka / 2021-08-15 14:32
W ciągu 10 dni miałam okazję jechać kilkukrotnie flixbusem (na trasie Wrocław - Praga - Wrocław i Wrocław-Szklarska Poręba-Wrocław). Niestety jedyny wniosek jest taki, że jest to firma nie szanująca czasu swoich klientów. Za każdym razem autobusy były opóźnione, czasem już na starcie, czasem dopiero na trasie. W przypadku ostatniego kursu opóźnienie wyniosło prawie 2 godziny. Obsługa ok, nie miałam żadnych nieprzyjemnych sytuacji.
W przyszłości na pewno poważnie się zastnanowię nad wyborem tego przewoźnika.ZaletyGniazdka do ładowania telefonu. Obsługa okWadyNotoryczne spóźnienia -
~edd55 / 2022-01-14 12:25
Brak profesjonalizmy w usuwaniu awarri. Wasze działania spowodowały, że moj wyjazd zagraniczny -nie używając agresywnego języka -koszmarem. Zamiast postawić autobus zastępczy , ,załoga niczym "Pomysłowy Dobromir" biąrąc się za naprawe nie nadającego do dalszej jazdy środka przewozu , osób skończyła jak "BOB Budowniczy'" Potraktowanie mojej reklamacji tak jakobym chciał wyłudzić pieniądze, spowodowały ,że będę słał do różnych instytucji mających za zadanie ochronę klientów transportu drogowego . Wadyjw -
~eN / 2018-05-28 18:49
Często zdarzało mi się korzystać z Polskiego Busa i zawsze byłam zadowolona, więc postanowiłam zaufać FlixBusowi.
To był błąd.
Z Łodzi (21.05.) wyjechaliśmy o czasie, ale oczywiście z miejscem był problem bo każdy chce leżeć sam na dwóch siedzeniach lub ewentualnie w towarzystwie swojej torby, więc mimo dodatkowo płatnej (2zł na każdym bilecie) rezerwacji miejsc, siedziałyśmy z koleżanką osobno.
Do Katowic dojechaliśmy o czasie, ale już kolejny bus, w który miałyśmy się przesiąść (Linia 916 kierunek Wiedeń, śmierdzący przepełnioną toaletą i oczywiście bez możliwości zajęcia miejsc obok siebie) spóźnił się 20 minut, po czym na trasie zrobił 30 minut przerwy, dzięki czemu w Ołomuńcu nie zdążyłyśmy się przesiąść do kolejnego busa.
Nie był to największy problem bo nie miałyśmy kupionych biletów i ostatecznie podróż kontynuowałyśmy pociągiem.
Zdecydowanie gorszy był powrót. Bus (znów Linia 916 jednak tym razem kierunek Kraków) który miał zabrać nas z Ołomuńca o 19:40 pojawił się
po godzinie! Po 50 minutach spóźnienia dostałyśmy sms, że autobus spóźni się 50 minut (gdybyśmy tego jeszcze nie zauważyły) a po chwili kolejnego, że jednak spóźni się godzinę. Spodziewałam się kolejnego smsa który zawierał będzie DATĘ naszego odjazdu, ale o dziwo po godzinie się pojawił! Uśmiechnięty kierowca otworzył luk bagażowy, żebyśmy sami włożyli sobie bagaże i odpalając papierosa oświadczył, że teraz 30 minut przerwy.
Na ten autobus rezerwacja tzw. "panoramy" czyli miejsc nad kierowcą, kosztowała 14zł za oba bilety a autobus nie posiadał 2 poziomów.
(Oczywiście miejsce "nad/za kierowcą" było zajęte)
Tu o dziwo udało się usiąść razem, ale nie było szans żeby zdążyć na przesiadkę w Katowicach (22:44)
Gdybym miała polecać znajomym flixbusa to tylko tym, których chciałabym się pozbyć z grona bliskich. Myślę, że autostopem byłoby pewniej i bardziej komfortowo.Zaletyw końcu przyjechał i nie rozpadł się po dordzeWadysmród, brak miejsc, nie respektowane (płatne) rezerwacje, OPÓŹNIENIA -
~Ewa / 2023-08-09 11:46
Linia 1316 Z Kudowy-Zdroju do Katowic..nie dość że spóźniony 1 godz...jestem w stanie zrozumieć ze względu na deszcz..to głupoty kierowcy już nie...nie podjechał na przystanek tylko biegiem z bagażami w deszczu dobiegliśmy do autobusu na trasie...skandal.Na pewno nie pojadę już z flixbusem długo...ponadto 1 godz spóźnienia upoważnia mnie do 25% upustu. -
~Ewelina / 2022-07-23 21:31
Po co te całe ceregiele z mailami jakim to ja nie pojadę autobusem? Po co opcja wyboru miejsca w dodatku za dodatkową opłatą jeżeli finalnie nie jadę żadnym zielonym, nowym, wspaniałym cudeńkiem tylko starym, śmierdzącym autokarem, który w nichm nie przypomina oferty przedstawianej przez firmę. Żenada. Więcej nie skorzystam. ZaletyNie widzę.WadyNiezgodność z opisem zawartym w ofercie!!!!!!! -
~fajcik29 / 2023-03-21 10:52
Anulacja zarezerwowanego miejsca za które zapłaciłem dodatkowo -
~FB / 2020-09-23 19:57
I traveled recently. Most of the passengers weren't wearing masks and air conditioning unit didn't work or adjust properly so the air inside was warm and stuffy. Such a poor regulation for Covid-19 time -
-
~Felix / 2019-08-10 09:25
Kierowcy na trasach międzynarodowych między innymi Szwecja Dania nie znają podstaw języka angielskiego nie wspomnę już o szwedzkim czy duńskim. Jedyny znany im język to rosyjski.
W takiej sytuacji odzyskanie walizki z luku bagażowego trwało 10min bo szanowni kierowcy nie rozumieli co się od nich chce.
-
~Fk ts SiT / 2018-08-03 02:11
Fotele twarde, nie do wytrzymania dla kogoś o wzroście 189cm, do tego ludzie to jest środek publicznego transportu buty na nogi albo myć pazury bo wali aż się rzygać chce!! -
~FlixBuschu_nia / 2019-11-22 11:15
3 min po odjazdu dostałem SMS ze odwołali spotkanie , poprosiłem się wyjść bez zwrotu pieniędzy. Kierowca chętnie zgodził się pomoc zatrzymał się i zadzwonił do centrali gdzie powiedzieli ze nie ma szans żebym wysiadł.
Dziękuje flixbus za „miłą” podróż i zmarnowany czas!
-
~Ginger / 2018-08-18 13:09
Jechałam do Pragi i z powrotem. Gniazdko było daleko od mojego miejsca więc bateria padla. Z powrotem kupiłam miejsce z dopłatą z możliwośćią widoku panoramicznego. Niestety te miejsca są chyba najgorsze - nogi nie ma gdzie podziać! Nic dobrego, bo ledwo dojechałam. Oprócz tego z klimatyzacji wialo jak z zamrażarki i nie dało się tego wyłączyć. Przyjechałam zmarznięta i z bolącymi nigami!!! ZaletypunktualnośćWadyklimatyzacja nie wyłącza się, Niewygodne miejsca, mało gniazdek
strona 41 z 156
- « poprzednia
- 1 ...
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- nastepna »