Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3116 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wercia / 2023-07-09 01:05
    Ocena: 1.75 / 5
    Podróż ze Szczecina do Gdańska, przejazd opóźniony, kierowca i pilot niemili, nawet nie pomogli nikomu z walizkami. Do tego. Ogólna beznadziejna, Flixbus to ostatnia droga komunikacji na którą kiedykolwiek się zdecyduję.
    WadyNiemiła obsługa.
  • ~Natalia / 2023-07-09 01:03
    Ocena: 3.00 / 5
    Kierowcy nic nie mówią-kiedy i na ile będzie postój. radio kierowcy z daremnym piosenkami na cały regulator przez całą noc. spać się nie da. w gniazdkach brak prądu. co się stało? kiedyś Flixbus trzymał klasę
    WadyKierowcy
  • ~Pasażer linii fisbus....93 / 2023-07-08 23:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Skandal...opuznienie do 2 godziny w nocy od 22 do 24 stałam na przystanku w nocy z dzieckiem 2 letnim w Międzywodzie żadnych informacji przeprosin że strony kierowcy.miejsca moje które miałam zarezerwowane były zajęte.szkoda słów na dalszy komentarz...
  • ~Beti / 2023-07-08 23:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierowcy bez kultury i podejścia do podróżującego. Poprostu porażka. Nie polecam.
  • ~Emil / 2023-07-08 21:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to totalna katastrofa, miałem zarezerwowane miejsca od marca a i tak nie obyło się bez klutni o miejsce, 2 osoby twierdziły że to ich miejsce, musiałem się ciągle przesiadać. Pokazałem kierowcy dokument a ten stwierdził że to ja mam się przesiąść. Cała droga to klutnie o miejsca. W toalecie brakuje wody z samego wejścia i papieru toaletowego, zaraziłem się jakimś syfem i cały tydzień miałem po tym biegunkę. Ostatni raz jadę tym autokarem. Wszystkim odradzam!!!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyZ każdej strony, totalny burdel
  • ~Jan / 2023-07-08 19:22
    Ocena: 4.00 / 5
    Właśnie wracam z Pragi-18:35; 08.07.23r.. Jedzie jakiś Łotysz cwaniaczek. Spóźnili się w Pradze młodzi Ukraińcy na autobus o 18:00 do Jeleniej Góry.. Wziął ich do Kamiennej Góry a dalej zaproponował prywatny dowóz.Wziął za te 4 osoby w kieszeń Ok. 500 zł. Kolejnego pasażera w Czechach jeszcze zabrał za 400 koron na lewo, gdyż stwierdził, że biletów nie drukuje się w we flixbusach, a co innego jest napisane na stronach internetowych tej firmy. Żenada
    ZaletyPoza tym podróżuje się OK.
  • ~Radek / 2023-07-08 18:35
    Ocena: 2.25 / 5
    Bardzo nie miły kierowca, na trasie Wrocław-Bruksela (1304) 08.07.2023
    Wulgarnie odnosi się do klientów, straszy na postoju, że odjedzie bo na nikogo czekać nie będzie, olewczo podejmuje rozmowe z pasażerami. Brak papieru toaletowego w toalecie.
  • ~ARTUR / 2023-07-08 08:40
    Ocena: 3.00 / 5
    Olewają klientów jak się da! Bilety zarezerwowane, zapłacone, a FlixBus bezczelnie ZMIENIA rezerwację na inne miejsca. Na maile, że proszę o przywrócenie popzredniej rezerwacji mam odpowiedź, że oni nic nie mogą zrobić. Dowcipasy, bo to oni zmienili, nie ja ! Różnicę zwracają w voucherach, dopiero na wyraźne żądanie raczyli napisać, że mogą przelać gotówkę. Oczywiście w ofercie i na każdym bilecie jest informacja, że pasażer zarządza swoją rezerwacją. A to gówno prawda! Ciekawe, kiedy będą zmieniali godziny i daty wyjazdów - w końcu jak mogą to kiedyś i tak zrobią. Dodzwonienie się na infolinie graniczy z cudem, a jak juz się dodzwoniłem, to panienka powiedziała, że ona nic nie może zrobić. No, a jak się panu nie podoba, to moze pan z nami nie jechać. Bezczelność po prostu. Po wykoszeniu polskiej linii, FlixBus jest jedyną linią, jeżdżącą w tym kierunku, dlatego zdiała tak, jak chce. Kiedyś do biletu dołączona była opaska na bagaż i bagaż wydawał kierowca, po sprawdzeniu odcinka u pasażera. Teraz Pan Kierowca nie będzie sobie brudził rąk, więc w skargach jest mowa o kradzieżach bagażu. Gdyby mozna było, to omijałbym te firmę szerokim łukiem.
    Zaletywygodne autobusy
    Wadysame
  • ~turysta / 2023-07-07 22:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurs Zakopane - Łódż.11,55.Autokar podjechał i kierowca stwierdził że odjazd o godz 12,30 bo miał muchy w nosie.Autokar przy nabieraniu prędkości drżał jakby był uszkodzony,siedzenia twarde dawno nie jechałem takim trupem.Co zrobisz jak nic nie zrobisz.Liczy się kasa.Pozdrawiam podróżujących.Turysta.
    ZaletyBrak
    WadyWiele
  • ~Krzysztof / 2023-07-07 16:43
    Ocena: 4.00 / 5
    współpasażerowie to chamskie śmierdzące bydło, sikają w kiblu pod nogi zdejmują buty smród na cały bus,bekają żrą jakieś śmierdzące żarcie, totalna tragedia, MYJCIE SIĘ BARANY !!!
  • ~Sebastian / 2023-07-07 14:20
    Ocena: 1.50 / 5
    Na trasie Lublin-Gdańsk tragedia. Niemiła obsługa, wiozą ludzi jak za karę w cuchnącym starym moczem autobusem. Rozumiem, że kierowcy są raczej wzrokowcami skoro nie czują smrodu!
    Zajrzał ktoś do toalety znajdującej się w środku autobusu odkąd została tam wstawiona?!? Wstyd,smród i obrzydzenie...
  • ~Ksaw / 2023-07-07 14:11
    Ocena: 1.25 / 5
    Tragedia. Jeździlem kilka razy na przestrzeni, a w ostatnim czasie częściej i jeszcze nigdy nie spotkałem się z tym, żeby kierowcy nie byli skończonymi chamami.
    Miałem walizkę 20kg i miałem ją umieścić w bagażniku, który był na wysokości mojej głowy. Byłem wykończony, bo podróżowałem już od 12 godzin więc zapytałem „czy może pan pomóc?” A w odpowiedzi dostałem „a co my mamy za ciebie dźwigać?!”. Odpowiedziałem, że to ponad 20kg „to wyciągaj jak się już przyznałeś!!” Odpowiedziałem, że to mniej, ale tak powiedziałem, bo jestem zmęczony. Zważył, było mniej, tak jak mówiłem i znowu musiałem to na górę wciskać. Zawsze ten sam ton, gbury. Zgadzam się z poniższymi opiniami. Papierosy w gębach, autobusy potrafią być opóźnienie 90 minut. Ah… nie wspomnę nawet o tym, że nikt nie opróżnia zawartości toalety nawet na trasach 6 godzinnych. Jechałem ostatnio i przez ostatnią godzinę podróży dusiłem się smrodem jak z najgorszego toj toja. A teraz proszę sobie wyobrazić trasę 22 godzinną do innego kraju.
  • ~Mała / 2023-07-07 13:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego przewoźnika Flixbus i potwierdzam opinie umieszczone przez innych pasażerów. W dniu 02.07.2023 roku autokar do Suwałk przyjechał z opóźnieniem zamiast o 16:05 dotarł 17:20. Podróż była dosyć krótka gdyż w Ostrowi Mazowiecka okazało się ze autokar nie nadaje się do dalszej podróży. Ciężko było dowiedzieć się czegokolwiek ponieważ kierowcy nie posługują się językiem polskim choć większość tej trasy odbywa się na terenie Polski. Oczekiwanie na nowy autobus trwało ponad 2 godziny, dlatego też połowa pasażerów łapała stopa aby na dojechać do celu.Planowany przyjazd do Warszawy przystanek Marymont 19:40 a dotarł 23:40. Przyjazd obsługiwany przez koszmarną flotę opóźnił się o ponad 4 godziny. SZKODA PIENIĘDZY, NERWÓW STRESÓW NA KORZYSTANIE Z przyjazdów Z FIRMĄ FLIXBUS I NIE POLECAM NIKOMU. Kontakt z infolinia wogóle jest niemożliwy jedynie od poniedziałku do piątku co też jest bardzo utrudnione, a od kierowców nie można uzyskać żadnej informacji ponieważ na każde zadane pytanie można było jedynie usłyszeć że "ja nie paniemaju". JA JAK I MOI NAJBLIŻSI NIE ZAMIERZAMY WIĘCEJ KORZYSTAĆ Z USŁUG TEJ FIRMY I POINFORMUJĘ NAJBLIŻSZYCH ABY POD ŻADNYM POZOREM NIE KORZYSTALI Z ICH USŁUG.
  • ~Niezadowolny / 2023-07-07 10:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam
    W dniu 7.07.2023 godz 9 20 relacji Warszawa Budapeszt
    Przybyłem 9 18 spóźniony przez remonty i trudności do Dworca Zachodniego Autobusowego Autokar w/ w stał na przystanku kierowca nieśpieszył się do odjazdu trwał załadunek itp bagaży
    Zwróciłem się do kierowcy była to pani z prośbą o sprzedaż biletu do Tworzenia Radomia mimo usilnych próśb zostałem olany wyśmiany Że mi nie sprzeda bo już nie sprzedaje bo po czasie już musi odjezdzac
    Autokar prawie był pusty
    Prosiłem ale jak już napisałem było nadaremne proszenie
    Jak z waszej winy było tydzień temu 1 h opóźnienie czekałem spokojnie bez reklamacji i skarg tym razem nie wytrzymałem
    Składam oficjalną skargę na pseudo kierowcę
    O zaistniałej sytuacji powiadomiłem infolinię
    I myśle że więcej już nie skorzystam i będę odradzał korzystać z waszych usług innym
    ZaletyŻadnych
    WadyCała masa
  • ~Helena / 2023-07-06 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczna firma. Oszustwo i brak organizacji . Brak możliwości poważnego zgłoszenia reklamacji. Za bilet zapłaciłam z góry. Autobus miał być o 22.30. W wiadomości powiadomienie o 90 min. opóźnienia i oczekiwanie w nocy bez możliwości kontaktu z firmą czy kierowcą. Infolinia tylko w języku angielskim. Autobus przejechał obok mnie na przystanku po godzinie 24, pomimo że machałam aby się zatrzymał, byłam czekałam na przystanku z walizką. Nikt nie zwróci mi zapłaconej gotówki, bo nawet po wypełnieniu pola rozmowy z klientem na stronie firmy, ci nie odpowiadają. Oddajcie Moje Pieniądze !!! O zadośćuczynieniu za tragiczną noc nie wspominając
  • ~Ola / 2023-07-06 11:22
    Ocena: 1.75 / 5
    Dawno z takim chamstwem się nie spotkałam Panowie pomimo białych koszul jednak zapominają, że są w pracy. Przy odjeździe jak i przyjeździe obaj obsługiwali pasażerów z papierosem w ustach. Podczas sprawdzania biletu byłam całą w dymie (może to ich jedyna przerwa jednak nawet na przystankach jest zakaz palenia) ani razu nie usłyszałam od Panów normalniego tonu głosu jedynie podniosły wulgarny. Jedna z Pan była zatrzymana z kubkiem kawy "nie będę po Tobie sprzątał! Ja już takich jak Ty znam! Nigdzie nie wejdziesz" to była uwaga skierowana do Pani w szoku, której trudno było wydobyć z siebie głosu. Na przystanku Przy Narodowym Panie ciemniejszej karnacji pomyślimy się i chciały włożyć swój bagaz jednak kierowca dosłownie wyrwał im bagaz z rąk i kazał "wyp#####" Ja miałam wyciągnąć bagaz z drugiej strony autokaru ponieważ przez.jadace samochody nie mógł otworzyć klaty zrozumiałam najważniejsze bezpieczeństwo jednak miałam na samym końcu za wózkiem dla dziecka i innymi bagażami poprosiłam, aby jednak otworzyli mi jak tylko przejadą samochodu usłyszałam "to sobie otwórz i wyciągnij co ja mam Ci otworzyc" oczywiście znowu całą byłam w dumie i tak w żadnej sytuacji nie było słowa Pan/Pani tylko TY
    ZaletyAplikacja
    WadyObsługa
  • ~Ona / 2023-07-06 10:16
    Ocena: 1.75 / 5
    Flixbus NIGDY NIE JEST NA CZAS! Nie umawiaj się! Nie jedź tym na lotnisko! Nie czytaj ile godzin będzie jechał- wylądujesz z ręką w nocniku! Jest klima, ale twarde fotele jak w PRL.
    ZaletyKlima
    WadyNIGDY NIE DOJEDZIESZ NA CZAS!
  • ~1234 / 2023-07-06 09:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Rezerwowałam z dużym wyprzedzeniem wyjazd do Krakowa (nawet dopłaciłam za konkretne miejsce), na dwa dni przed wyjazdem dostaję informacje, że akurat moja rezerwacja została zmieniona w obie strony na jakieś nienormalne godziny wyjazdu. Próbowałam rozmawiać z konsultantem. Twierdził, że cały przejazd został anulowany (dodam, że wyjazd i powrót to akurat były całkiem dwie różne trasy i PRZYPADKIEM akurat one tego dnia zostały anulowane). Oczywiście jeśli ktoś chce zwrot pieniędzy to mają czas na to do 7 dni roboczych
    ZaletyŻadnych
    WadyNierzetelność
  • ~Gfchhv / 2023-07-05 23:57
    Ocena: 1.00 / 5
    To poprostu jest wrecz niemozliwe ze cos takiego dzieje sie w firmie dzialajaca na europejska skale:
    - Transport juz nie raz spoznia mi sie 1,5 godziny
    - Poziom z jakim zachowuja sie kierowcy wobec kulturalnie nastawionych pasazerow jest nawet ponizej szamba
    - Brak klimatyzacji oraz kontaktow w autokarach
    - Balagan oraz liczne awarie w toaletach pojazdowych przez co kierowcy powinni zatrzymywac se na postojach(ktorych i tak nie ma, co jest niedopuszczalne)
    - Kierowcy omijaja przystanki na ktorych maja sie zatrzymywac (gdyz ludze zwyczajnie na nich chca wysiasc)
    - Kierowca z szyderczym usmiechem potrafi sie zapytac przy 2 godzinnym opoznieniu czy komus sie spieszy a nastepnie pojechac na stacje benzynowa i odbywac na niej postoj przez kolejne 30 minut nie wiadomo nawet z jakiego powodu
  • ~Jolanta / 2023-07-05 21:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, o 21:00 się dowiedziałam że mój przejazd został anulowany ( miałam wyjechać następnego dnia o 7:30) pociągu rano nie mam, i moje plany żeby dotrzeć na czas na spotkanie zostały zdeptane!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 5038
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3116
Sindbad
Ocena: 2.39, ilość opinii: 860
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.93, ilość opinii: 331
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4549
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962