Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3411 opinii

2.17 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.36
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.19

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jerzy / 2019-07-22 16:37
    Ocena: 3.00 / 5
    Dzisiaj miałem okazję pierwszy raz skorzystać z usługi firmy Flixbus i jestem niemile zaskoczony tym co mnie spotkało. Firma, która w swoich anonsach pisze o bezpieczeństwie pasażerów, przez swoje niedociągnięcia może pośrednio doprowadzić do śmierci niedoszłych pasażerów. Wykupiłem bilet z Sosnowca do Krakowa, kurs o godzinie 9:40. Przystanek Sosnowiec dworzec PKP. Są dwa przystanki o takiej samej nazwie, które rozdziela bardzo ruchliwa czterpasmowa droga wraz z torowiskiem. Teraz pytanie po której stronie drogi stanąć? Od strony dworca Sosnowiec Gł, znalazłem kartkę z rozkładem jazdy powyższej firmy, lecz mojego autobusu tam nie było. Przeszedłem więc wraz z bagażem przejściem podziemnym na drugą stronę ulicy, co zajęło mi dobrych kilka minut czasu. Tam znalazłem kolejną kartkę z rozkładem jazdy i tam już mój autobus był ujęty. Piętnaście minut po czasie odjazdu, autobus przejechał obok przystanku z rozkładem jazdy nie zatrzymując się, następnie przejechał kilkaset metrów dalej, na rondzie zawrócił i podjechał na przystanek po drugiej stronie ulicy. Dalsza część to już horror, pisk opon samochodów, przekleństwa kierowców i około 10 osobowa grupa pasażerów, która na przełaj przez bardzo ruchliwą drogę czteropasmową, pokonując barierki usiłowała się dostać do upragnionego autobusu. Dobrze. że nikt nie został potrącony przez przejeżdżające samochody, czy tramwaj. Czy naprawdę tej firmie tak trudno zmienić rozkład, do tego gdzie zatrzymują się autobusy (zaledwie prawidłowa rozpiska i wymiana dwóch kartek z rozkładem jazdy), lub zobowiązać kierowców, aby zatrzymywali się tam gdzie są rozkłady jazdy tych autobusów. Czy musi dojść do jakiegoś nieszczęścia, żeby to zmienić. Jeszcze jedna uwaga. Firma się anonsuje, że grzeczni uczynni kierowcy. Na moje pytanie do kierowcy, czemu się nie zatrzymał tam gdzie jest rozkład jazdy, usłyszałem, żebym na niego nie krzyczał, jak odpowiedziałem, że nie krzyczę tylko zadałem pytanie, usłyszałem straszenie że może mnie nie zabrać, że mogę jechać, albo nie (mimo, że miałem wykupiony drogą elektroniczną bilet) i wreszcie niesatysfakcjonująca mnie odpowiedź, ze tak jeżdżą już od dwóch lat (złapałem się za głowę, że to już tak długo trwa), na koniec jeszcze usłyszałem, że znowu problem z Tym Sosnowcem. Jestem rodowitym sosnowiczaninem i uwłaszcza mi takie stwierdzenie z Tym Sosnowcem. To jest raczej problem z nieprawidłowościami w firmie Flixbus, którą Pan kierowca reprezentuje. Raczej z usług tej firmy więcej nie skorzystam. Z wyrazami wątpliwego szacunku Jerzy Jaworski.
  • ~Jolaviola / 2022-10-18 18:22
    Ocena: 3.00 / 5
    W dn. 18.10.22 podróżowałam z Bydgoszczy do Zakopanego. Korzystając z okazji na dworcu w Kielcach poszłam do toalety Jakież było moje zdziwienie po wyjściu gdy zobaczyłam tyl odjeżdżającego autobusu.
    Naprawdę miałam dużo szczęścia i pobiegłam za nim. Kierowca zatrzymał się bo przekazywał jakieś kobiecie dokumenty. Zaczęłam krzyczeć i kobieta zatrzymała autobus . Na mój zarzut dlaczego nie poczekał odpowiedział, że że względu na opóźnienie nie było 5 min przerwy. Pasażer jadący że mną wiedział o tym fakcie i przemilczał. Był idiota.
    Nr rej. WOT59642 kurs 1221
    Przestroga dla pasażerów zgłaszacie swoje potrzeby fizjologiczne kierowcy!!!!!
    ZaletyNie umiem na tą chwilę obiektywnie ocenic
    WadyKażdy może odebrać bagaż jaki zechce. W autobusie z Bydgoszczy do Warszawy śmierdziało i było brudno. W przypadku anulowania podróży tylko voucher na kolejną podróż.
  • ~Józef / 2023-05-07 11:58
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie można dodzwonić się do tej firmy i brak odpowiedzi na fb ... Także niczego się nie dowiesz... Przyjechał spóźniony i nie na ten przystanek co trzeba . Kurs Kołobrzeg- Olsztyn. Zbyt długa przerwa w trakcie trasy. Siedzenia takie sobie . Cena biletu dość wysoka. Na plus WC na pokładzie lecz niestety bez wody aby umyć ręce... Kierowca całkiem spoko . Czy skorzystam ponownie- nie wiem ....
    ZaletyWC,kierowca
    WadyBrak wody w WC, długi czas jazdy. Niewygidne fotele.
  • ~Jujujuj / 2024-01-01 18:27
    Ocena: 3.00 / 5
    Trasa z Warszawy do Zakopanego 31.12 o 23:59
    Na samym końcu autobusu siedziała para która po prostu uprawiała seks.
    Odgłosy dochodziły do mojego miejsca a było to miejsce 7A.
    Poszedłem do pary i zwróciłem uwagę lecz tylko spojrzeli i się uśmiechnęli. Po chwili znowu to samo.
    Podszedłem do dwóch kierowców i powiedziałem co się tam wyprawia, lecz w odpowiedzi usłyszałem że oni nic nie słyszą żebym nie szukał sobie problemów….
    Po czasie usłyszałem jak chłopak skończył to już odetchnąłem z ulgą.
    Skarga napisana do Flixbusa w sprawie braku reakcji kierowcy.
    ZaletySzybkie połączenie
    WadyPara uprawiająca seks na tylnych fotelach
    Kierowcy którzy zlekceważyli moją prośbę aby uspokoili parę
  • ~K / 2023-08-02 07:51
    Ocena: 3.00 / 5
    Dramat! po co macie miejsca numerowane jak i tak nikt tego nie przestrzega. Kierowcy nic poza sprawdzeniem biletu i łaskawym włożeniu bagażu nie kontrolują. Burdel jakich mało. To były dwie ostatnie podróże- pierwsza i ostatnia.
    Wadynie ma szans zeby siedzieć na wykupionym miejscu
  • ~K9097 / 2022-04-10 16:01
    Ocena: 3.00 / 5
    Odwołałem rezerwacje z opcją zwrotu pieniędzy. Czekam już kilka dni , a pieniądze się nie pojawiły.
    Wydaje mi się że się już ich nie doczekam , patrząc na opinie innych użytkowników , gdzie znaczna przewaga jest negatywnych opini.
    ZaletyBrak
    WadyProblem z odzyskaniem pieniędzy
  • ~Karolina / 2025-08-31 13:45
    Ocena: 3.00 / 5
    Flixbus nie poinformował mnie, że przejazd jest odwołany. Przeciwnie, dostałam tego dnia maila, że przejazd jest aktualny. O wyznaczonej godzinie autobus nie przyjechał. W informacji na dworcu potwierdzono, że przejazd jest anulowany, tymczasem linia obsługi klienta w samym Flixbus działa od poniedziałku do piątku, więc w niedzielę nie było możliwości kontaktu z firmą.
  • ~Kasia / 2018-07-29 14:36
    Ocena: 3.00 / 5
    Korzystam od 4 lat i od tego czasu kurs ktorym jeżdżę notorycznie się spóźnia bez żadnego uprzedzenia. Czy lato czy zima sterczy się nawet do dwóch godzin. Przewoźnik się zmienił ale godzina odjazdu jest ta sama. Brak szacunku dla pasażera. Kierowca nie jest nawet w stanie przeprosić osób oczekujących. MASAKRA!!!
    ZaletyCena
    WadyOPÓŹNIENIA!!!!
    BRAK EMPATI U KIEROWCÓW!!!
  • ~Kasia / 2021-12-24 09:58
    Ocena: 3.00 / 5
    Kusi niska cena, Kupiłam bilety i na tym koniec.Autobus nie przyjechał.Zero kontaktu.Uratował mnie ostatni pociąg, który był,bo zostałabym na lodzie.Nie polecam.
    ZaletyZero
    WadyNawet nie było okazji zobaczyć na własne oczy
  • ~Kasiaaa / 2020-10-13 12:30
    Ocena: 3.00 / 5
    25.09 jechałam autokarem z Paryża do Warszawy. Na stronie www FLIXBUS była informacja, że autokar będzie miał połowę obłożenia, czyli 1 osoba na 2 miejsca. Jak wsiadaliśmy w Paryżu było ok. Na przystanku we Frankfurcie wsiadło tyle osób, że cały autokar był pełen aż do Warszawy.
    Beznadzieja
  • ~Katarzyna / 2018-06-13 00:25
    Ocena: 3.00 / 5
    Utrudniają zwrot pieniędzy za rezerwację przejazdu, który nie odbył się z ich winy.
  • ~Katarzyna / 2023-07-05 00:36
    Ocena: 3.00 / 5
    Kierowca kompletny cham, rozmawialam naprawde cicho z kolezanka a on kazal mi przestac "gadac" bo go denerwuje. Gdy sam mowil glosno z kolega kierowca i nie oszczedzal w rzucaniu miesem.
  • ~Kinia / 2018-07-27 20:44
    Ocena: 3.00 / 5
    W dniu dzisiejszym miałam jechać autobusem z Radomia do Krakowa gdzie po 1.5 godziny oczekiwania bez żadnej informacji o opóźnieniu dostałam wiadomość w języku angielskim że mój autobus ma opóźnienie i proszą o cierpliwość. Przy czym poszłam ostatecznie na pociąg po 2 h 15 minutach dostałam wiadomość o opóźnieniu 2.5 godzinnym. A dodzwonić się na infolinię graniczy z cudem. Kompletne bagno
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu o opóźnieniu
  • ~Krzysztof / 2023-07-21 14:59
    Ocena: 3.00 / 5
    10 lipca o godz.13 powinnam wsiąść do autobusu,był opóźniony.To nie problem.mozna poczekać.Panowie kierowcy,nie będę używać słowo chamy,poprostu ludzie nie w tym.miejscu,ci dwaj panowie powinni wozić zwierzęta,bo one nie rozumieją.....miałyśmy wykupione miejsce z przodu,pan kierowca miał tam swój plecak,kiedy przesunęła go ,skoczył do mnie ze ruszam jego mienie,na moja odpowiedz,ze mamy to miejsce wykupione,odpowiedział,ze możemy usiąść na innym siedzeniu.Traktuja ludzi przedmiotowo,obgadują pasażerów,mojej koleżance jeden z panów zasugerował,ze jest za gruba,totalny brak kultury,nie powiem,ze nigdy więcej nie pojade flixbusem,bo nie wszyscy kierowcy sa niemili,tylko,ze ci dwaj kierowcy to totalne nieporozumienie,na powiedzenie do pasażerka,ze jest tyle godzin w podróży,odpowiada.....ale samolocikami a ja za kierownica,w upał......tylko,ze ja płace po to,żeby gbur mógł zarabiać.tyle ode m

    Jestem ze względu na system pracy częstym klientem FLIXA różnie to bywa raz lepiej raz gorzej ,jechałem tym kursem z zooba Berlin do Gdańska, po drodze tankowanie paliwa, czyszczenie wc, w miarę szybko szkoda że po drodze(pewnie tak musieli nie wnikam)ale te dwie pseudo panie które wysiadły w Kołobrzegu to totalna porażka zdjęły buciory smród niebywały, pasażerki obok poprosiły kierowców czy mogą zmienić miejsca oni się zgodzili, siedziałem w 3 rzędzie zrobiłem im zdjęcia girek,i takie opinie bambarył ze wsi koło Kołobrzegu, wstyd baby zostańcie w swoim wiejskim chlewie i nie róbcie obciachu POLAKOM !!!
  • ~Kuba / 2022-12-17 06:18
    Ocena: 3.00 / 5
    Trasa Gorzów-Szczecin
    Zmiana godzin odjazdu z 6.10 na 5.40 ????????????
    Bus i tak był opóźniony ????
    Toaleta zamknięta ????
  • ~Kuba / 2025-09-10 15:07
    Ocena: 3.00 / 5
    Kierowca odmówił pasażerom wejścia do busa pomimo wielu wolnych miejsc. Na stronie jest informacja że można zakupić bilety u kierowcy. Kierowca nie miał terminala i polecił czekać 3 godziny na następny bus.
    WadyKierowca działa na szkodę firmy.
  • ~Lhd / 2025-09-05 09:40
    Ocena: 3.00 / 5
    Autobusy brudne pełno śmieci nieprzyjemne zapachy w autokarach,porównując rok dwa wcześniej,teraz masakra coraz mniej w Polsce,Polski
  • ~Ljzja / 2021-10-17 06:01
    Ocena: 3.00 / 5
    Większość ludzi bez maseczek. Cóż, 03zewoznik nie zmusi żeby utrzymali ja na twarzy - mimo że zaakceptowali regulamin. Ale kontroler biletów przy wpuszczaniu do autobusa ani mrugnie czy masz maseczkę czy nie. Wpuszcza bez maseczek, nie zwraca uwagi. Jak się spodziewać od ludzi przestrzegania regulaminu jeśli pracownicy maja go gdzieś?
    WadyKompletnale ignorowanie zasad bezpieczeństwa
  • ~Lord Maciek / 2019-06-13 18:25
    Ocena: 3.00 / 5
    Gówniana firma i jakość na poziomie który zadowoli tylko największego janusza.
    ZaletyAutokar nowy i w dobrym stanie
    WadyNiska cena przez co nie brakuje januszy, Grażyn, i ogólnie biednych meneli którzy śmierdzą. Autokar bardzo brudny, jakaś czekolada na siedzeniach, które są niewygodne, kierowca nie wkłada bagaży do bagażnika( a powinien). Oraz ogólnie niski poziom prestiżu.
  • ~Madziulek / 2024-01-30 11:27
    Ocena: 3.00 / 5
    Do pana kierowcy dla pana wiedzy ja się nie spóźniłam,ale było dużo osób które nie zdążyły na kolejne połączenia. A spóźnienia wcale nie wynikały z przyczyn losowych.Nie wystawiła bym opinii ,gdybym nie miała podstaw.
    WadyDuże opóźnienia
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.85, ilość opinii: 5591
Flixbus
Ocena: 2.17, ilość opinii: 3411
Sindbad
Ocena: 2.44, ilość opinii: 942
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 741
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.02, ilość opinii: 416
Koleje Śląskie
Ocena: 1.61, ilość opinii: 373
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4935
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4625
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3172