Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3144 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Sabina / 2024-05-06 20:12
    Ocena: 3.00 / 5
    Kasują przejazdy kilka godzin przed wyjazdem
    Trzy razy skasowany bilety tam i z powrotem. Przed chwilą skasowali 5 godzin przed odjazdem. Nie poważna firma. Jeżeli chcecie gdzieś dojechać, polecam unikać flixbus.
    ZaletyOpcja wykupienia miejsca obok
    WadyKasują przejazdy kilka godzin przed wyjazdem. Masakra. Poprzedni przejazd kasowali 2 razy; czyli za trzecim razem udało się zdobyć ostateczny bilet i dojechać.
  • ~Sabinka / 2020-08-15 22:37
    Ocena: 3.00 / 5
    Zakupiłam dwa bilety z Katowic do Leverkusen i spowrotem .Jadę z synem 8 lat i nie mamy miejsc obok siebie, Poprosiłam kierowcę by poprosił kogoś o przesiadkę usłyszałam, że jedzie już 40 osób i nie ma wolnych miejsc obok siebie, Kpina!!!!!!! Żeby matka nie mogła jechać obok dziecka. Nie polecam.......
  • ~Samanta / 2021-07-31 17:40
    Ocena: 3.00 / 5
    Przy zakupie biletu online brak możliwości wyboru ulgi np.studenckiej
  • ~Sasa / 2021-10-12 08:41
    Ocena: 3.00 / 5
    Kolejny raz z rzędu spóźniony kurs. Niekulturalni kierowcy , nie informujący nawet o przystankach, co jest problemem dla kogoś będącego pierwszy raz w danym miejscu
    ZaletyCena , w miarę wygodnie
    WadyNiemiły personel , brak punktualności
  • ~Saxon / 2020-07-24 17:30
    Ocena: 3.00 / 5
    Porażka cenowa
    Nie polecam
    Ceny z kosmosu 80 zł za podróż z tegel do Szczecina
  • ~Seq / 2024-01-26 00:36
    Ocena: 3.00 / 5
    Basia !
    Gdzie na bilecie masz napisane że autobus będzie zielony ?
    Ponoć człowiek ma rozum, po co chodzić i pytać czy autobus jedzie np. do Warszawy ? Wystarczy stać na stanowisku i popatrzeć na tablicę z przodu autobusu !

    Jprdl
    ZaletyNawet ok
    WadyTrochę do poprawy
  • ~Sylwia / 2022-04-19 20:16
    Ocena: 3.00 / 5
    Ja spotkałam się z bardzo nieuprzejmym kierowca,który spóźnił się o godz,po czym probwal upokarzać podróżujących, no i hit:zostawiłam cenny bagaż w luku-nie do odzyskania,nie ma ludzi do obsługi problemu tylko maszyny dają standardowe odp.,nie sposób odzyskać, wstyd!
  • ~Szymon / 2018-07-06 17:45
    Ocena: 3.00 / 5
    Przewoźnik robiący sobie jaja z ludzi. Bilet na przejazd zarezerwowany po czym przychodzi mail ze zmianą rezerwacji na kolejny dzień ponad 12h później. Nie polecam słaby przewoźnik.
    ZaletyJak na razie brak
    WadyBrak poszanowania czasu klienta
  • ~Tom / 2018-10-24 09:25
    Ocena: 3.00 / 5
    Właśnie jadę starym dziadem. Ciasno bez wifi i gniazdek... opóźnienie 15 min.
  • ~ToMarek / 2023-04-15 01:51
    Ocena: 3.00 / 5
    Autokar odjechał z przystanku… 8 minut przed czasem (!). Brak możliwości uzyskania zwrotu za bilet w takim przypadku.
    Cena biletu na niedalekim odcinku Żory->Katowice dwukrotnie droższa od konkurencji.
    Nie polecam.
  • ~Tomasz / 2023-06-24 13:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam nikomu korzystania z tej firmy
    Zabukowalem przejazd bezpośredni,w dniu wyjazdu dostałem maila że przepraszają ale zmieniają mi rozklad jazdy. Oczywiście z przesiadką. 5 godzin czekania. A zadośćuczynienie to kupon rabatowy na 4 euro. I nie jest to pierwsza taka sytuacja. Poprostu brak słów.
  • ~Tomobrix / 2022-12-09 17:08
    Ocena: 3.00 / 5
    ciężko mi się myśli o przejazdach flixbusem. Rezerwacja a jakże z dodatkowa rezerwacja miejsca tam i z powrotem. w jedną stronę podjeżdża MarcelBus, nie ma oznakowania foteli, liczba rzędów jest zupełnie inna niż powinna, zajęte miejsce na szczęście wolne. Z powrotem? To samo - Marcelbus, plus miejsce zajęte, pani obrażona się przesiadła, gniazdka - brak, wifi- brak. opóźnienie plus minus 40 minut
    Zaletydojechałem
    Wadyjak w opinii
  • ~Urszula / 2023-06-13 11:29
    Ocena: 3.00 / 5
    Dwa tygodnie przed wyjazdem wykupiłam 2 miejsca z Opola do Kłodzka. Po kilku dniach dostałam informację, że zmieniono mi miejsca w autobusie. Po kolejnych dwóch dniach ponowna informacja o zmianie miejsc. Po kolejnych dwóch dniach informacja, że moje bilety zostały anulowane i mogę wykupić sobie w innym terminie. Zatkało mnie po prostu. Teraz na ostatni moment muszę szukać innych przejazdów w tym samym terminie, bo mam wykupiony pobyt. Najgorsza firma jaka istnieje. A bilety oczywiście zapłaciłam z góry , ponad dwa tygodnie przed wyjazdem. Jak można klientów tak traktować?
    ZaletyTanie bilety
    WadyWszystko poza cenami
  • ~Wikt / 2022-06-21 16:45
    Ocena: 3.00 / 5
    Łódź Kudowa, 9:30 odjazd 10 czerwiec.
    Chamska obsługa. Róbta co chceta pomócy żadnej, bagaże albo się zmieszczą albo nie
    Wysypują sie na beton. Miejsca zamówione zajęte,kto pierwszy ten lepszy. Okropny burdel. Więcej tą furą nie pojadę.
    ZaletyWygodne fotele
    WadyWsiadajcie może się uda. Obsług olewa wszystko.
  • ~Wkurwiona / 2022-07-12 14:22
    Ocena: 3.00 / 5
    Kupowałam bilety przez internet, z miejscami siedzącymi oraz z voucherem. Pieniądze pobrano biletu brak. Po zgłoszeniu problemu flixbusowi konsultant stwierdził że mają kłopot z księgowaniem, poinformował że mam raz jeszcze zrobić rezerwację a środki zostaną mi zwrócone w ciągu 3 dni. Tak zrobiłam, ten sam błąd, kolejne 530 zł poszło z mojego konta. Ponownie zgłoszono problem obsłudze klienta poprzez czat, bo na infolinii można wisieć w nieskończoność i tak nikt nie odbierze. Konsultant stwierdził że nadal mają kłopot z zaksięgowaniem i że przez 1-2 godziny zostaną zwrócone pieniądze i że na razie nie robić żadnych zakupów. Jeśli są kłopoty techniczne to się informuje na stronie a nie ludzie tylko płacą wam a i tak nie mogą kupić biletu!. Faktycznie z dzisiejszej transakcji zostały zwrócone a z wczorajszej nadal nie i trzeba czekać teraz 7 dni roboczych żeby w ogóle mieć z banku potwierdzenie tego przelewu który trzeba pokazać flixbusowi. Gdzie mój wyjazd jest za 1,5 tygodnia! Na co czekacie aż w ogóle nie będzie biletów?!
    WadyProblemy z otrzymaniem opłaconego e-biletu
    Puste przepraszam, które i tak nie rozwiązuje problemu
  • ~Zbyszek / 2022-10-18 07:42
    Ocena: 3.00 / 5
    W dniu 22.08.2022Jechałem z żoną Mielna Nie dość że zmienili na godzinę przed odjazdem warunki przejazdu. Do dzisiaj nie mogę uzyskać informacji co do rezerwacji miejsc którą zapłaciłem.Nie wiem co jest przyczyną lekceważenia klientów.A może flix czuje się tak pewnie że ma wszystkich w d... pie
  • ~Zuza / 2019-10-06 19:08
    Ocena: 3.00 / 5
    Ja mam uwagę do podróży na trasie Pasawa-Berlin. Kierowca bardzo niemiły i nieuprzejmy. Na postoju - pauzie kazał wszystkim wysiąść i ludzie marzli na zewnątrz czekając na niego. Kiedy wsiadałam mogłam wziąć jedną torbę a druga z zakupami mi zakazał zabrać a teraz mam pogniecioną przez ciężkie walizki w luku bagażowym. Pełno zakazów na szybach przyklejonych i odrębna kartka z zakazami i co zdanie to trzy wykrzykniki. Nie wolno jeść orzeszków!!! Nie wolno jeść ciepłych potraw!!! Korzystać z toalety tylko dla konieczności!!! Myślałam, że Flixbus jest dla klientów, a nie na odwrót.
    Ciągłe kontrole niemieckiej policji i opóźnienie autobusu sięgające ponad półtorej godziny. Jadę z przesiadką w Berlinie do Warszawy. Mam 3 godziny czasu między przesiadkami,ale gdyby nie to, pewnie nie zdążyłambym, gdyby tego czasu było mniej.
    Flixbus nie jest tragiczny, ale do Polskiego Busa bardzo mu daleko. I następny raz jadę Sindbadem. Jest drożej i ciaśniej, ale kierowcy i pilotki są miłe.
  • ~Agnieszka / 2021-10-21 16:15
    Ocena: 2.75 / 5
    I znowu niestety negatywnie, trasa Amsterdam-Kraków linia N20 - 21.10.2021, nie dość, że bus miał już ponad godzinne opóźnienie to jeszcze jeden z kierowców podwiozl w pod lotnisko w Balicach dwie osoby-zostalo do udokumentowane, przez co ja jak i pozostali pasażerowie nie zdążyli na inne połączenia i nie dotrzymali terminów! Jakim prawem mimo, że bus miał już godzinne opóźnienie, kierowca robi dodatkowy extra kurs na lotnisko w Balicach, a co z innymi pasażerami, niech każdego z nas podwiezie pod wskazany adres, co to ma znaczyć-dorabianie na boku kosztem innych pasażerów? Każdy ma swoje terminy, ale o innych pasażerach Pan kierowca już nie pomyślał... Naprawdę w dobie kryzysu każdy człowiek walczy o swoje miejsce pracy, ale jak widać kierowcy flixbusa mogą sobie pozwolić na co chcą, drogi dziale HR, drogi dziale reklamacji zacznijcie w końcu czytać komentarze i zacznijcie działać! Oczywiście o stan toalety jak i jej czystość kierowcy dalej się nie troszczą!
    ZaletyKorzystne ceny, szeroka oferta połączeń
    WadyOpóźnienia, fatalna obsługa, brudna toaleta, brak komunikacji z pasażerami nawet w j. Polskim!
  • ~Agnieszka / 2022-06-12 12:26
    Ocena: 2.75 / 5
    12.06.2022 z Krakowa do Krynicy Zdrój. Proszę nie pobierac opłat za tzw. miejsca panoramiczne, bo to kierowca decyduje (słonecznie), czy rolety są niezbędne podczas jazdy. I ma rację, bo to on odpowiada za nasze bezpieczeństwo. Dlatego, też proszę, aby wlasciciele przemysleli temat lub zwracali dopłatę. Pozdrawiam
    WadyNie wszyscy kierowcy zdaja egzamin z kultury osobistej
  • ~Agnieszka / 2023-08-22 19:53
    Ocena: 2.75 / 5
    Autokar czysty klimatyzacja ok. Wracałam z dwójką dzieci z Niemiec do Warszawy 21.08. 2023. Kierowcy bardzo nie mili. Na stronie flixbusa żadnej informacji że trzeba mieć fotelik dla dziecka 4 letniego i że nie można rezerwować miejsc na przodzie koło kierowcy. Uważam że taka informacja powinna być umieszczona a nie później protęsje że skoro pochodzę z Polski to powinnam mieć taką informację. Zwłaszcza że jak 1 sierpnia jechaliśmy do Niemiec to nie było problemu i nie wymagali fotelika wystarczyo zapiąć pasy. Ogólnie nie polecam obsługa pasażerów fatalna
    WadyNie mili kierowcy autobusu.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5083
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3144
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 867
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 357
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.95, ilość opinii: 338
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4618
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4463
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3935
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3503
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2991