Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3116 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tom / 2018-10-24 09:25
    Ocena: 3.00 / 5
    Właśnie jadę starym dziadem. Ciasno bez wifi i gniazdek... opóźnienie 15 min.
  • ~ToMarek / 2023-04-15 01:51
    Ocena: 3.00 / 5
    Autokar odjechał z przystanku… 8 minut przed czasem (!). Brak możliwości uzyskania zwrotu za bilet w takim przypadku.
    Cena biletu na niedalekim odcinku Żory->Katowice dwukrotnie droższa od konkurencji.
    Nie polecam.
  • ~Tomasz / 2023-06-24 13:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam nikomu korzystania z tej firmy
    Zabukowalem przejazd bezpośredni,w dniu wyjazdu dostałem maila że przepraszają ale zmieniają mi rozklad jazdy. Oczywiście z przesiadką. 5 godzin czekania. A zadośćuczynienie to kupon rabatowy na 4 euro. I nie jest to pierwsza taka sytuacja. Poprostu brak słów.
  • ~Tomobrix / 2022-12-09 17:08
    Ocena: 3.00 / 5
    ciężko mi się myśli o przejazdach flixbusem. Rezerwacja a jakże z dodatkowa rezerwacja miejsca tam i z powrotem. w jedną stronę podjeżdża MarcelBus, nie ma oznakowania foteli, liczba rzędów jest zupełnie inna niż powinna, zajęte miejsce na szczęście wolne. Z powrotem? To samo - Marcelbus, plus miejsce zajęte, pani obrażona się przesiadła, gniazdka - brak, wifi- brak. opóźnienie plus minus 40 minut
    Zaletydojechałem
    Wadyjak w opinii
  • ~Urszula / 2023-06-13 11:29
    Ocena: 3.00 / 5
    Dwa tygodnie przed wyjazdem wykupiłam 2 miejsca z Opola do Kłodzka. Po kilku dniach dostałam informację, że zmieniono mi miejsca w autobusie. Po kolejnych dwóch dniach ponowna informacja o zmianie miejsc. Po kolejnych dwóch dniach informacja, że moje bilety zostały anulowane i mogę wykupić sobie w innym terminie. Zatkało mnie po prostu. Teraz na ostatni moment muszę szukać innych przejazdów w tym samym terminie, bo mam wykupiony pobyt. Najgorsza firma jaka istnieje. A bilety oczywiście zapłaciłam z góry , ponad dwa tygodnie przed wyjazdem. Jak można klientów tak traktować?
    ZaletyTanie bilety
    WadyWszystko poza cenami
  • ~Wikt / 2022-06-21 16:45
    Ocena: 3.00 / 5
    Łódź Kudowa, 9:30 odjazd 10 czerwiec.
    Chamska obsługa. Róbta co chceta pomócy żadnej, bagaże albo się zmieszczą albo nie
    Wysypują sie na beton. Miejsca zamówione zajęte,kto pierwszy ten lepszy. Okropny burdel. Więcej tą furą nie pojadę.
    ZaletyWygodne fotele
    WadyWsiadajcie może się uda. Obsług olewa wszystko.
  • ~Wkurwiona / 2022-07-12 14:22
    Ocena: 3.00 / 5
    Kupowałam bilety przez internet, z miejscami siedzącymi oraz z voucherem. Pieniądze pobrano biletu brak. Po zgłoszeniu problemu flixbusowi konsultant stwierdził że mają kłopot z księgowaniem, poinformował że mam raz jeszcze zrobić rezerwację a środki zostaną mi zwrócone w ciągu 3 dni. Tak zrobiłam, ten sam błąd, kolejne 530 zł poszło z mojego konta. Ponownie zgłoszono problem obsłudze klienta poprzez czat, bo na infolinii można wisieć w nieskończoność i tak nikt nie odbierze. Konsultant stwierdził że nadal mają kłopot z zaksięgowaniem i że przez 1-2 godziny zostaną zwrócone pieniądze i że na razie nie robić żadnych zakupów. Jeśli są kłopoty techniczne to się informuje na stronie a nie ludzie tylko płacą wam a i tak nie mogą kupić biletu!. Faktycznie z dzisiejszej transakcji zostały zwrócone a z wczorajszej nadal nie i trzeba czekać teraz 7 dni roboczych żeby w ogóle mieć z banku potwierdzenie tego przelewu który trzeba pokazać flixbusowi. Gdzie mój wyjazd jest za 1,5 tygodnia! Na co czekacie aż w ogóle nie będzie biletów?!
    WadyProblemy z otrzymaniem opłaconego e-biletu
    Puste przepraszam, które i tak nie rozwiązuje problemu
  • ~Zbyszek / 2022-10-18 07:42
    Ocena: 3.00 / 5
    W dniu 22.08.2022Jechałem z żoną Mielna Nie dość że zmienili na godzinę przed odjazdem warunki przejazdu. Do dzisiaj nie mogę uzyskać informacji co do rezerwacji miejsc którą zapłaciłem.Nie wiem co jest przyczyną lekceważenia klientów.A może flix czuje się tak pewnie że ma wszystkich w d... pie
  • ~Zuza / 2019-10-06 19:08
    Ocena: 3.00 / 5
    Ja mam uwagę do podróży na trasie Pasawa-Berlin. Kierowca bardzo niemiły i nieuprzejmy. Na postoju - pauzie kazał wszystkim wysiąść i ludzie marzli na zewnątrz czekając na niego. Kiedy wsiadałam mogłam wziąć jedną torbę a druga z zakupami mi zakazał zabrać a teraz mam pogniecioną przez ciężkie walizki w luku bagażowym. Pełno zakazów na szybach przyklejonych i odrębna kartka z zakazami i co zdanie to trzy wykrzykniki. Nie wolno jeść orzeszków!!! Nie wolno jeść ciepłych potraw!!! Korzystać z toalety tylko dla konieczności!!! Myślałam, że Flixbus jest dla klientów, a nie na odwrót.
    Ciągłe kontrole niemieckiej policji i opóźnienie autobusu sięgające ponad półtorej godziny. Jadę z przesiadką w Berlinie do Warszawy. Mam 3 godziny czasu między przesiadkami,ale gdyby nie to, pewnie nie zdążyłambym, gdyby tego czasu było mniej.
    Flixbus nie jest tragiczny, ale do Polskiego Busa bardzo mu daleko. I następny raz jadę Sindbadem. Jest drożej i ciaśniej, ale kierowcy i pilotki są miłe.
  • ~Agnieszka / 2021-10-21 16:15
    Ocena: 2.75 / 5
    I znowu niestety negatywnie, trasa Amsterdam-Kraków linia N20 - 21.10.2021, nie dość, że bus miał już ponad godzinne opóźnienie to jeszcze jeden z kierowców podwiozl w pod lotnisko w Balicach dwie osoby-zostalo do udokumentowane, przez co ja jak i pozostali pasażerowie nie zdążyli na inne połączenia i nie dotrzymali terminów! Jakim prawem mimo, że bus miał już godzinne opóźnienie, kierowca robi dodatkowy extra kurs na lotnisko w Balicach, a co z innymi pasażerami, niech każdego z nas podwiezie pod wskazany adres, co to ma znaczyć-dorabianie na boku kosztem innych pasażerów? Każdy ma swoje terminy, ale o innych pasażerach Pan kierowca już nie pomyślał... Naprawdę w dobie kryzysu każdy człowiek walczy o swoje miejsce pracy, ale jak widać kierowcy flixbusa mogą sobie pozwolić na co chcą, drogi dziale HR, drogi dziale reklamacji zacznijcie w końcu czytać komentarze i zacznijcie działać! Oczywiście o stan toalety jak i jej czystość kierowcy dalej się nie troszczą!
    ZaletyKorzystne ceny, szeroka oferta połączeń
    WadyOpóźnienia, fatalna obsługa, brudna toaleta, brak komunikacji z pasażerami nawet w j. Polskim!
  • ~Agnieszka / 2022-06-12 12:26
    Ocena: 2.75 / 5
    12.06.2022 z Krakowa do Krynicy Zdrój. Proszę nie pobierac opłat za tzw. miejsca panoramiczne, bo to kierowca decyduje (słonecznie), czy rolety są niezbędne podczas jazdy. I ma rację, bo to on odpowiada za nasze bezpieczeństwo. Dlatego, też proszę, aby wlasciciele przemysleli temat lub zwracali dopłatę. Pozdrawiam
    WadyNie wszyscy kierowcy zdaja egzamin z kultury osobistej
  • ~Agnieszka / 2023-08-22 19:53
    Ocena: 2.75 / 5
    Autokar czysty klimatyzacja ok. Wracałam z dwójką dzieci z Niemiec do Warszawy 21.08. 2023. Kierowcy bardzo nie mili. Na stronie flixbusa żadnej informacji że trzeba mieć fotelik dla dziecka 4 letniego i że nie można rezerwować miejsc na przodzie koło kierowcy. Uważam że taka informacja powinna być umieszczona a nie później protęsje że skoro pochodzę z Polski to powinnam mieć taką informację. Zwłaszcza że jak 1 sierpnia jechaliśmy do Niemiec to nie było problemu i nie wymagali fotelika wystarczyo zapiąć pasy. Ogólnie nie polecam obsługa pasażerów fatalna
    WadyNie mili kierowcy autobusu.
  • ~Aleksandra / 2023-04-16 13:24
    Ocena: 2.75 / 5
    Proszę nie pisać, że w autobusie są gniazdka elektryczne, jeśli takowych nie ma:)
    Zaletytanio
    Wadywprowadzenie pasażera w błąd
  • ~An / 2024-02-02 18:40
    Ocena: 2.75 / 5
    Porażka. Kupiliśmy bilet w standardowej cenie, oczekując „standardu” jaki był nam znany. A tymczasem na dworzec podjeżdża...? Busik! Tak!
    Brak miejsca na nogi- Kolananami pchamy się na siedzenia przed nami, po godzinie już boli kręgosłup, trzymam ciężki plecak na kolanach. NIKT nas nawet nie uprzedził, że kilkugodzinna podróż Flix”busem” będzie wyglądała w ten sposób a cena biletu - jak za standardowego dużego busa. Serdecznie ODRADZAM! W tej sytuacji podróżni powinni otrzymać przynajmniej część zwrotu za bilet!
    ZaletyW tej podróży niestety brak
    WadyMały bus zamiast dużego, bez toalety, cena ta sama, niewygodnie, wszystko boli już po godzinie. Brak miejsca na kolana, nie wiem jak wytrzymam kolejne 3 godziny :(
  • ~Andyspring / 2023-06-03 06:10
    Ocena: 2.75 / 5
    Kurs 31-05-2023 godzina 14 autokar050 Berlin - Hamburg
    Brak klimatyzacji. Fatalne warunki jazdy.
    ZaletySympatyczny, sprawny kierowca.
    WadyUpał w autokarze.
  • ~Angi / 2020-01-11 03:48
    Ocena: 2.75 / 5
    Łódź-Gdańsk(3.01.20)Autobus 30 m opóźniony. Zapłacone za rezerwację miejsce zajęte. Musiałam Panią przesadzić. Podróż ok. Całe szczęście mało przystanków i większość trasy pokonywana A1. Powrót Gdańsk-Łódź(06.01.20Super punktualnie
    Moje zarezerwowane miejsce odziwo wolne. Trochę malo miejsca między siedzeniami. W Toruniu postój 20 minut dla mnie fajnie jako palacza. Postój w Toruniu się przedłuży do ponad pół godziny
    Czekamy na drugiego kierowcę. Czas nadrobiony na A1 do 5 min spóźnienia
    ZaletyBezpieczeństwo, komfort jazdy, mili Kierowcyerowcy, czystość
    WadyOpóźnienie. Cena biletów,
  • ~Anna / 2019-11-07 11:56
    Ocena: 2.75 / 5
    Gniazdka rzadko działają. Toaleta tragedia. Przekąski brak. Polski bus był o niebo lepszy.
  • ~Anna / 2020-08-02 16:47
    Ocena: 2.75 / 5
    Zakup biletów przez aplikację to niezłe tortury i droga przez mękę jeśli chcę dodać np. rezerwację określanych miejsc. Zamiast rezerwacji miejsc dla 2 osób robi rezerwację dla 1 osoby i dodatkowego miejsca. Proszę o info jeśli udało się to komuś przeskoczyć.
  • ~Anna / 2020-09-29 19:53
    Ocena: 2.75 / 5
    Po raz pierwszy jechałam Flixbusem we na początku września tego roku. Wsiadałam na dworcu PKS we Wrocławiu i moja niedługa dwugodzinna podróż zakończyła się w Polanicy Zdroju. Autobus jadący z Warszawy przyjechał punktualnie, a na miejsce również dotarł planowy. Było sporo pasażerów więc wypakowywanie bagaży trochę trwało. Wiedząc gdzie jadą pasażerowie kierowcy nie wpadli na prosty pomysł by bagaże pasażerów wysiadających jak ja w Polanicy wstawić do łuku bagażowego na końcu. Na przystanku w Polanicy wysiadało kilku pasażerów więc zaczęło się losowe "wyławianie" walizek i przerzucanie ich przez zdenerwowanych kierowców. Możne było przecież prozmieścić bagaż wg docelowych miejscowości. Co mnie zastanawia to brak pokwitowań dla pasażerów przy wstawianiu walizek przed podrózą, a przy wydawaniu ich w docelowej miejscowości wskazywaniu palcem kierowcy, że ta to jest moja waliza. Coś tu nie tak. Kolejna sprawa to brak przestrzegania obowiązujących przepisów sanitarnych przez kierowców (obaj przyjmowali pasażerów na pokład bez masek). Przed odjazdem jeden z kierowców pofatygował się przejść między pasażerami nie po to by przypomnieć o obowiązku zakrywania ust i nosa lecz by pouczyć pasażerów by nic nie wkładać do siatek przy siedzeniach, bo te się uszkadzają. Autobus był w 3/4 zapełniony, a z połowa pasażerów siedziała z odsłoniętymi ustami i nosami.
    ZaletyByło punktualnie
    WadyBrak dystansu i przestrzegania przepisów z powodu pandemii, zamieszanie z bagażem
  • ~Anna / 2022-12-18 17:37
    Ocena: 2.75 / 5
    Jedną opinie dziś wpisał ale zapomniała napisać iż w piątek 16 grudnia jechałam z Radomia do Krakowa i tu niespodzianka. Dojeżdżając do celu kierowca nie wiedział jak wjechać na dworzec. Najpierw przejechał stacje wjeżdżając w pobliską uliczkę gdzie z ledwością nakręcił i wrócił na trasę. Następnie nakręcił na małym randzie i po malutki do celu lecz znów je wjechał do góry lecz na dół dworca gdzie postuj maja małe busy. Poszłam do kierownicy bo nikt inny z pasażerów nie miał chyba odwagi. Spytał kierowcę czy ma problem a on spytał czy wiem jak wjechać na dworzec. Kierowca to na pewno nie nasz rodak ponieważ nie mówił płynnie po polsku ale nie o to chodzi. Bus miał trasę do Budapesztu więc pytanie jak tam dojedzie gdy w Krakowie nie umie się poruszać.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 5039
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3116
Sindbad
Ocena: 2.39, ilość opinii: 860
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.93, ilość opinii: 331
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4549
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962