Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3241 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.35
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.19

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marek / 2020-01-07 08:18
    Ocena: 3.00 / 5
    Kurs 2019/10/12 godz 11:25 z lotniska Kraków Balice do Bielska Białej .
    Kierowca wulgarny, obskurny , niegrzeczny dla pasażerów i nie bezpieczny na drodze!
    Na moją prośbę by zmniejszył temperaturę obscesowo burknął, że jest chory i tego nie zrobi?! Zero kultury w rozmowach z pasażerami i dodatkowo całą drogę rozmawiał głośno z kimś przez telefon przeklinając i wyśmiewając innych kierowców na drodze. Notoryczne przekraczanie prędkości i wyprzedzanie pod górę na wąskiej drodze! Polecam właścicielom FlixBus wysłanie kierowców na kurs do Szwecji , czy innego kraju skandynawskiego by zobaczyli jak powinien zachowywać się kierowca autokaru na drodze i wobec pasażerów .
    ZaletyCena
    WadyKierowca
  • ~Maria / 2018-07-30 12:12
    Ocena: 3.00 / 5
    30 stopni za oknem a w autobusie ludzie pozawijani w koce szale i swetry. Rezerwacja działa jak chce, w autobusie nigdy nie wiesz gdzie usiąść. Pusty autobus i zielone naklejki przy numerach, w internecie informacja że zielone miejsca są zarezerwowane. Siadamy na czarnych a i tak pojawia się ktoś kto zarezerwował to miejsce.
    ZaletyZazwyczaj na czas
    WadyStrona i rezerwacja biletów to żart
    Zwrot biletu jeszcze wiekszy
  • ~Maria / 2023-11-01 11:57
    Ocena: 3.00 / 5
    30.10. 2023 z Berlina do Wrocławia z godziny 18:25 dwóch starszych kierowców kompletnie nie rozumieli języka niemieckiego a wchodzili na dworcu w rozmowę z ludźmi. Jeden straszy Pan zwrócił uwagę mi żebym zapięła pasy siedziałam w pierwszym rzędzie to fakt miał racje, ale gdyby jeszcze to powiedział z szacunkiem a nie jakbym mu coś zrobiła. Następnie gonitwa po Berlinie i szarpanie jeden drugiego pospieszał, widać było ze drugi starszy pan nie czuje się zbyt dobrze za kierownica a jego kolega można powiedzieć komentował każdy jego ruch kierownica. Oczywiście potem dziwne rozmowy między dwoma Panami bardziej bym powiedziała ze to były kłótnie.
    Flixbus niech przeprowadzi jakąś selekcje kierowców bo raz ze Ci staruszkowie 70+ już się nie nadają do jazdy to dwa awantury między sobą przez cała trwająca podróż. I ostatnia rzecz przeszkolenie z języka angielskiego bo zapowiedzi były w wymowie tragiczne.
    Lepiej nic sie nie odzywać niż zeby cały autobus sie śmiał z kierowców…
    ZaletyAutobus czysty
    WadyKierowcy
  • ~Maria / 2025-07-08 23:40
    Ocena: 3.00 / 5
    Pan mówi że idzie na 10 min a nie ma go 30 min. Też człowiek mógłby wyjść i kupić sobie coś do jedzenia.
    ZaletyDość wygodny autokar
    WadyKierowcy raczej uważają że wiozą bydło
  • ~Mario / 2023-11-24 21:57
    Ocena: 3.00 / 5
    Tak jak pisał ktos wczesniej autobus opozniony o godzine mial przyjechac 17.45, gdy wyszedlem na przystanek o 17.33 autobusu juz mie bylo, a po chwlili przyszla informacja ze bedzie o 17.30. Dno i wodorosty.
  • ~Mariola / 2022-03-27 17:53
    Ocena: 3.00 / 5
    Wygodne połączenie. Wygodny autobus. Dwóch kierowców jeden uprzejmy, drugi bardzo niegrzeczny, jakby kara była jego praca, a pasażerowie jak trudna młodzież z poprawczaka. Trasa Zakopane- Opole w dniu 27.03.22r. Ja jechałam do Gliwic
    ZaletySzybko i wygodnie
    WadyKierowca. Jeden !!!
  • ~Mariposa / 2023-01-15 14:29
    Ocena: 3.00 / 5
    W listopadzie 2022 jechałam z dwoma osobami z Katowic do Genui. Podróż do Włoch minęła bezproblemowo, wszystko na czas, mili kierowcy, niewielkie obłożenie autokar.
    Podróż powrotną. Po przeszło dwóch godzinach opóźnienia wyjechaliśmy z Włoch. Toaleta zepsuta, jeden kierowca, który co chwila musiał robić przymusowe postoje, brak informacji w języku angielskim. Z związku z opóźnieniem nie zdążyliśmy na przesiadkę w Monachium. Zero pomocy z strony obsługi klienta. Bilety zostały przebookwane, a my przez trzy godziny zmuszone byłyśmy czekać na kolejny autobus. Poczekalnia Flix busa była oczywiście zamknięta więc kolejne godziny mogliśmy spędzić na zimnie, lub w zamkniętym pasażu handlowym pełnym pijanej młodzieży i osób bezdomnych. Przekąski i napoje, które miał zaoferować Flix Bus to kłamstwo i nijak ma się z rzeczywistością.
    Opcja pierwotna miała obejmować tylko jedna przesiadkę i powrót do Katowic o godzinie 9. Alternatywa, którą nam zaoferowano obejmowała dwie przesiadki i powrót do Katowic o godzinie 19. Po kilku godzinach jazdy zatłoczonym autobusem, gdzie kierowca bardzo nieuprzejmy wrzeszczał na pasażerów, którzy chcieli zająć miejsca, które zarezerwowali, dotarliśmy do Norymbergi. W Norymberdze zostawiono nas na zewnątrz. Temperatura była poniżej zera, brak możliwości ogrzania się. Po dwóch godzinach nareszcie odjechał autobus, który po kilkunastu godzinach dowiózł nas do Katowic. Nie polecam nikomu takich przygód.
    WadyBrak punktualności
    Niemili kierowcy
    Brak informacji i pomocy z strony biorą obsługi
  • ~Mariusz / 2021-08-08 20:28
    Ocena: 3.00 / 5
    Jeżdżę już dłuższy czas Fixbusem ale to co wyprawiają w tym roku przechodzi ludzkie pojęcie. Podróż Kraków-Wrocław 4,5 godzin spóźnienia.Lubin - Kraków 1,5 godziny spóźnienia Kraków - Lubin 3 godziny spóźnienia.i to wszystko w lipcu i sierpniu .jeżeli ktoś jedzie z małym dzieckiem to jest prawdziwa masakra szykuje się na 3 godzinna podróż a jedzie 7 Byli świetni duża częstotliwość wygodne autobusy i punktualność ale to się skończyło już kończę z tym przewoźnikiem jeżdżę KOLEJĄ
    ZaletyCzystosc
    WadyPUNKTUALNOŚĆ
  • ~Mariusz / 2022-08-07 16:01
    Ocena: 3.00 / 5
    Elbląg/Zakopane wyjazd 18.30 autobus spóźniony po odjeździe okazało się że ubikacja ma awarie jeden postój na załatwienie potrzeb na 280 km przyjazd do Warszawy na czas w Zakopanem też o podanym czasie ogólnie ok.Powrót wyjazd o 9.30 i od razu spóźniony o 9 minut co to z tamtą jechał do Gdańska z przesiadką do Elbląga korki 1.10 minut spóźniony po trasie zero postoju 780km.W Gdańsku autobus do którego mieliśmy się przesiąść mina się z naszym jednego pasażera zabrał my nie zdążylismy z żoną bo drugi kierowca wprowadził nas w błąd bo wskazał inny kierunek że tam dogonimy tamten autobus po powrocie powiedzieli że tamten kierowca wiedział że nas brakuje ale nie chciał poczekać 2 minuty dosłownie co poprzednie autobusy były spóźnione.Kierowcy powiedzieli że mamy dzwonić na infolinię że zwrócą nam pieniądze za nieprzebyta trasę i odjechali.Infolinia oczywiście automat usłyszałem że pracują od poniedziałku do piątku od 8-17 a to była sobota 22.10 i miałem jeszcze 80km do domu i zero połączenia ja transport ogarnołem ale co miał by zrobić np cudzoziemiec albo ktoś po kogo nie miał by kto przyjechać nie polecam tej firmy mają w głębokim powtarzaniu pasażerów
  • ~Marta / 2022-07-23 15:17
    Ocena: 3.00 / 5
    Opóźnienie na ponad 2 godziny i tak cały czas , nie zwracają pieniędzy chociaż na stronie piszą że robią to i konsultant mi to napisał , a potem okazało się że tylko voucher .Oszukują
    ZaletyWygodny autobus
    WadyObsługa , odpisywania po 20-30 minut , brak możliwości zwrotu
  • ~Marta / 2023-02-14 15:30
    Ocena: 3.00 / 5
    Kierowy na trasie Kraków -Wieden zabraniają jeść w autobusie. Pan chodzi w trakcie jazdy i sprawdza czy ktoś coś je, zwraca uwagę jedzącym ludziom i rzuca tekstami: "to nie restauracja". Wifi nie uświadczysz.
    WadyNie ma wifi, nie można jeść w autobusie
  • ~Mateusz / 2023-09-18 21:34
    Ocena: 3.00 / 5
    No to ja tak pół na pół po ostatniej przygodzie z nimi. 13.09 N1283 Kraków-Zagrzeb jechało się całkiem miło. Miejscówki zarezerwowane były faktycznie dostępne nie tak jak się tu sporo czyta. Kierowcy mili, uśmiechnięci, bez kaskaderskiej jazdy.
    Powrót w dniu dzisiejszym już trochę gorzej, 876 Zagrzeb-Kraków jakiegoś chorwackiego podwykonawcy. Łazienka zepsuta, co trochę postoje i finalnie 30 minut opóźnienia co zafundowało nam bieg z tobołkami na pociąg żeby nie utknąć na noc w Krakowie. Kierowcy Chorwaci, jeden na pytanie o peron odjazdu odwrócił się i poszedł, drugi chociaż umiał pokazać palcem bo widać, że po angielsku trochę rozumiał ale nie za bardzo się tym chwalił
    ZaletyZdarzają się mili kierowcy i czyste autobusy jeżdżące zgodnie z rozkładem
    WadyZdarzają się też 13 godzinne trasy bez działającej toalety
  • ~Maugo / 2023-09-03 10:23
    Ocena: 3.00 / 5
    Tym razem jedna gwiazda.
    Zwykle podróż jest miła jednak na trasie Wrocław Kraków o godz 9.00 podstEiono śmierdzący i brudny autobus. Stary i bez ręczników papierowych i mydła w toalecie. W toalecie mocno śmierdzi. Masakra. Jestem zawiedziona bo poprzednim razem autobusy zawsze czyste i przyjemne.
    WadyBrak papieru toaletowego lub ręcznika papierowego, brak mydła, nieodkurzony autobus, śmierdzi w toalecie i w całym.autobusie nieprzyjemnie.
  • ~Maya / 2022-07-19 09:43
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem rozczarowana obsługa klienta w przypadku kłopotów z biletem. Bilet zakupiony, pieniądze z konta zeszły, powietrdzenie o pozytywnej płatności jest na @. Nie otrzymałam biletu na maila. Napisałam na FB..ale w momemcie kiedy przesłałam potwierdzenie zapłaty kontakt się urwał. Na infolinię nie sposób się dodzwonić bo rozłącza. A ja bez biletu i bez kasy na koncie..
    ZaletyZadne
    WadyObsługa klienta
  • ~Michał / 2023-06-12 16:51
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam!!! Trasa Wrocław - Praga, kierowca nie zaczekal na pasażerów na postoju w Szklarskiej Porębie, skończyło się czekaniem kilometr od dworca oraz drugim 20-minutowym postojem w Jakuszycach aż pasażer taksówką dogoni autobus.
    W drodze powrotnej powtórka z rozrywki - na postoju kierowca nie zaczekał na pasażerów, widząc że siędzący w pierwszym rzędzie Azjaci i kilka innych osób nie wrócili do pojazdu. Dopiero po mojej interwencji kierowca łaskawie się zatrzymał i pasażerowie dobiegli.
    ZaletyWygodny klimatyzowany pojazd
    WadyChamskie zachowanie kierowców
  • ~Michał / 2023-09-09 05:23
    Ocena: 3.00 / 5
    Wracam właśnie z dani dokładnie z Rodby poziom komfortu i cena ok lecz kierowcy gbury jeśli chcesz o udzielenie informacji nie ma szans zbyt duża złość choć rozumie zmęczenie
  • ~Milena / 2019-05-23 17:56
    Ocena: 3.00 / 5
    Jeden wielki żart jeśli chodzi o organizacje, siedząc na dworcu kupiłam przez internet bilet na najbliższy przejazd, opłaciłam blikiem, wszystko szybko, sami na stronie proponowali aby użyć tego sposobu. Nie dość, że mój bus się spóźnił to kiedy w końcu przyjechał dowiedziałam sie od kierowcy że nie ma mnie w systemie i nie mogę jechać. Kazał kupić drugi bilet na kolejny przejazd i czekać kolejną godzinę. Jedyny Pan Tomasz z obsługi Flixbusa w Krakowie okazał się być bardzo uprzejmy i pomocny, doradził i uspakajał mnie aż w końcu przyjechał drugi bus, który kosztował mnie dwa razy tyle (!) i również był opóźniony (jak prawie każdy przejazd, który oferują). Pan Tomasz to jedyna kompetentna osoba w tej firmie chyba, a przynajmniej w Krakowie!
  • ~Miles / 2025-01-25 11:33
    Ocena: 3.00 / 5
    Flixbus to taki gimbus jest.No na trasy miedzynarodowe pod przygotówki muzułmańskie, judeochrześcijańskie, niemieckie.
    ZaletyKlingenthal intstrumenty muzyczne.
    WadyA dziwni są ostatnio opiniujący tak zwani pasażerowie w 15os podróżujący tj w pół pustym busie, że nie piszą że notorycznie nocne kursy są spóźnione godzine i tak caly tydzień
  • ~Miroslaw / 2020-10-01 17:10
    Ocena: 3.00 / 5
    Zamawiam kurs tam i ma powrót ,no i piszą że mają dużo pracy i nie wiedzą ile zapłaciłem za bilet i tego rodzaju bzdety.Mija miesiąc i nie ma żadnej info o zwrocie pieniędzy za odwołany kurs.Jest to wyjątkowe lekceważeni klientami.A ja myślałem że jak to mniemieckie firma to będzie gut.. a to jak widać jest mniemieckie dno.
  • ~mm / 2020-01-06 23:57
    Ocena: 3.00 / 5
    Miałem okazje podrozowac kursem z Warszawy do Berlina w dniu 30 grudnia o godz 21:40.
    Bylem swiadkiem chamskiego zachowania kierowcy wobec podrozujacej Japonki/koreanki. Typ nie potrafil wykrztusic slowa po angielsku wiec chcac jej zakomunikowac koniecznosc zmiany miejsca zaczal gwizdac i machac reka.
    Przestraszona podrozna spojrzala na mnie proszac wzrokiem o pomoc.
    Wyjasnilem jej ze najprawdopodobniej powinna zajac miejsce w zielonej strefie.
    Wstyd . Przydaloby sie kilka lekcji angielskiego dla tego typa. Nie wspomne jak sie wczesniej odnosil do pasazerow z bliskiego wschodu... brak slow..
    jesli ktos z flixbusa jest zainteresowany szczegolami to redakacja portalu ma moj email.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5269
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3241
Sindbad
Ocena: 2.41, ilość opinii: 892
NeoBus
Ocena: 2.65, ilość opinii: 726
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 358
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.00, ilość opinii: 358
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4722
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4518
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3062