WadyKierowcy
strona 39 z 158
- « poprzednia
- 1 ...
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- nastepna »
-
~Natalia / 2023-07-09 01:03
Kierowcy nic nie mówią-kiedy i na ile będzie postój. radio kierowcy z daremnym piosenkami na cały regulator przez całą noc. spać się nie da. w gniazdkach brak prądu. co się stało? kiedyś Flixbus trzymał klasę -
-
~nea / 2023-07-30 12:32
A nie powinno być tak że kierowca powinien stać przy wkładaniu i wykładaniu bagaży?przecież z ulicy może ktoś podejść i zabrać walizkę,a z opini widać że dzieje się to dosyć często.A niestety są opóźnienia i kierowcy nie mają na to już czasu.Reklama flixbusa że jest udzielana pomoc przy bagażu to czysty chwyt marketingowy.Coś tu z logistyką na bakier... -
~Nick / 2022-07-23 17:19
Witam serdecznie
Ostatnio korzystaliśmy w cztery osoby z przejazdu Flixbusem Poznań - Praga i z powrotem
Pani która prowadziła autokar była bardzo zaspana, ciągle ziewała i prowadziła autobus w sposób trochę odbiegający od standardowej płynnej jazdy.
Ale NAJGORSZE jest to że wiele razy prowadziła rozmowy przez komórkę z telefonem w ręku trzymając kierownicę jedna ręką
Myślę że prowadzenie pełnego pasażerów autobusu jednocześnie trzymając komórkę w drugiej ręce stanowczo zagraża wszystkim podróżującym użytkownikom i łamie przepisy ruchu drogowego.
Taka rozmowa miała miejsce wiele razy po kilkanaście minut
Takie zachowanie jak dla mnie i moich znajomych dyskwalifikuje takie przewoźnika jak Flixbus
Zdarzenie miało miejsce 5 lipca 2022 r. wyjazd z Poznania o godz. 6:15 linia N1380
Była to druga Pani "kierowczyni" po zmianie kierowcy w miejscowości Kostomłoty, taka blondyna z krótkimi włosami
Zamierzam też złożyć zażalenie do przewoźnika aby zainterweniował w tej sprawie i wyciągnął odpowiednie wnioskiWadyKierowca notorycznie rozmawiał przez komórkę podczas prowadzenia autobusy trzymając kierownicę jedną ręką -
~Nigdy wiecej / 2022-04-08 16:45
Infolinia katastrofalna Opóznienia nagminne, brak informacji, infolinia fatalna bez nr rezerwacji, nazwiska, adresu mail nie powiedzą czy kurs się odbędzie jakie opoznienie pracownik infolinii bez jakiejkolwiek identyfikaxji ZaletyBrakWadyOpóznienia nagminne, brak informacji, infolinia fatalna bez nr rezerwacji, nazwiska, adresu mail nie powiedzą czy kurs się odbędzie jakie opoznienie pracownik infolinii bez jakiejkolwiek identyfikaxji -
~Ola / 2019-03-13 14:25
Nie potrafię zrozumieć, dlaczego zostały wycofane połączenia Łódź - Poznań. 1Zostały tylko przelotowe w środku nocy!! -
~Oliwia / 2023-02-26 19:04
Kierowca autobusu szarpał mnie przed wejściem, bo pociągnęła za klamkę nie tych drzwi które trzeba, mimo ze sam mi je wskazał, wykrzykując do mnie i przeklinając, po czym po wejściu do autokaru mówił na głos, że przeze mnie autobus nie wyruszy w drogę i że mam to naprawić. Po zawołaniu rodziców zaczął mnie przedrzeźniać, że ich wołam, a na koniec prześmiewczo krzyczał do mnie na cały autobus. Dno obsługi, dodam, że na drzwiach których nie można otwierać „bo on je naprawiał” nie ma żadnej naklejki ani informacji o niemożliwości ich dotykania. Przeprosił krzycząc dopiero gdy wspomniałam o opinii. Żenada i brak szacunku do klienta. WadyNarwany i agresywny kierowca. Szarpanie klienta, przedrzeźnianie go i ośmieszanie przy autobusie pełnym ludzi nie jest warte jazdy tą linią. -
~Ona ona / 2023-08-02 02:02
Niestety zapach z toalet uniemożliwia jazdę i tylko dlatego chyba odejmę gwiazdkę . Jesli chodzi o kierowców bez zastrzeżeń i jakośc jazdy bardzo bezpiecznie . ZaletyW miarę powolna każda .sympatyczni kierowcy .WadyToaleta -
~pasażer / 2020-08-08 10:02
Autobus do Karpacza.
Odjazd punktualnie, ceny umiarkowane, niestety wykupione wcześniej miejsca były zajęte przez innych pasażerów (po co więc opłata za wybrane miejsca?).
A najistotniejsze - pasażerów w maseczkach można policzyć na palcach jednej ręki. Żadnych komun8katow, żadnej reakcji kierowcy, żadnej kontroli. Po poproszeniu najbliższych pasażerów o założenie maseczki - oburzenie ... zero respektowania prawa, czy prawa do ochrony współpasażerów... masakra ...ZaletycenaWadybrak poczucia bezpieczeństwa w dobie pandemii -
-
~Pasażerka / 2022-07-31 23:00
31.07. jechałam z Nowego Targu do Katowic. Bilet wykupiony na rower, na dworcu okazało się, że autobus nie jest wyposażony ani w bagażnik na rowery ani w pokrowce w loku bagażowym. Kierowca otworzył tylko klapę loku i kazał włożyć rower na leżąco (bez żadnych zabezpieczeń), przy moim siłowaniu się w końcu coś jedną ręką pomógł popchnąć rower w głąb. Przy wysiadaniu, już drugi kierowca po zmianie, otwarł tylko bagażnik i poszedł, musiałam radzić sobie sama z wyciąganiem roweru. Jeśli nie przepisy to chociaż zwykły szacunek lub kultura wymagałaby większej pomocy (chociażby kobiecie). Wielka oferta przewozu rowerów (cena o wiele za wysoka według mnie, prawie tyle ile bilet za osobę), a autobus nawet nie spełnia warunków. ZaletyDużo miejsca między siedzeniami, dobra informacja (u jednego kierowcy) o przystankach i opóźnieniachWadyAutobus nie spełnia oferowanych warunków do przewozu rowerów, kierowcy bez wyczucia i zainteresowania wobec pasażerów. -
~Pasażerka / 2023-04-11 11:54
Trasa Praga Warszawa 10 kwietnia 23. Kierowca opryskliwy i gburowaty. Poganiał pasażerów jak pan i władca, brakowało tylko bata w ręku. Jazda wyjątkowo niebezpieczna, na zakrętach ( a na tej trasie jest ich dużo) pasażerowie rzucani na prawo i lewo, jak kartofle. Zakręty ścinane, jadące z naprzeciwka samochody musiały uciekać na pobocze. Jazda nieprzyjemna i niebezpieczna. Nie polecam. -
~Pasażerka / 2024-05-24 07:56
Z Zakopanego brak możliwości kupienia biletu za gotówkę, kierowca bardzo niemiły!
Razem z nami była starsza para Anglików, pojechaliśmy konkurencyjnym autobusem.
Tym sposobem tracicie klientów.WadyBrak możliwości kupienia biletu za gotówkę. -
~Pasażerka x2 / 2024-03-28 20:00
Po raz drugi miałam z koleżanką „szczęście „ trafić na dwóch starszych kierowców z Berlina do Wrocławia z godziny 18:25. Na starcie wyjazd opóźniony bo jeden z panów zgubił gdzieś okulary i szukał przez 5 minut pytając ludzi czy nikt nie widział okularów. Znalazły się były w lodówce z tego co zrozumiałam. I się zaczęło jak kiedyś jeden pogania drugiego mówi jak ma jechać. Drugi kierowca opowiadał mu opryskliwie. Po dojeździe na stację paliw nastąpiła zmiana kierowców, starszy pan zapowiedział prez mikrofon że 10 minut pauzy.
Po upłynięciu 10 minut jeden z kierowców poszedł policzyć ludzi, okazało się że brakuje 4 osób. Jeden z panów poszedł do budynku stacji paliw ich szukać. Niestety nie znalazł nikogo. Poszedł drugi raz policzyć ludzi i okazało się że są wszyscy., Oczywiście nakrzyczał na kolegę że jest ślepy i nie potrafi liczyć. Przez tą całą sytuację straciliśmy na stacji 25 minut zamiast 10.
Po wyjeździe ze stacji paliw jeden z kierowców poszedł gdzieś do tyłu usiąść. Podejrzewam że nie chce się patrzeć jeden na drugiego.
Dziwi mnie to że firma nic z tym nie robi żeby jeździli osobno ale to nie moja sprawa lecz wpływa bardzo na komfort jazdy.
Podobna sytuacja miała miejsce około pół roku temu, również pisałam tutaj na forum.
Życzę zgody kierowcom żeby doszli do porozumienia.
P.S autobus czysty, widziałam że toaleta jest sprzątana na bieżąco. Na Berlin Zob oraz na stacji Orlen.ZaletyAutobus czysty
Toaleta czysta i pachnącaWadyKierowcy nie dogadują się między soba
Słuchanie ich kłótni -
~Paweł / 2019-04-17 16:13
Flix Bus przejął monopol i sukcesywnie podnosi ceny, szkoda że nie mają konkurencji ☹ WadySiedzenia i podnóżki same się składają, można zapomnieć o relaksie -
~PBT / 2020-01-17 19:35
Bilety w tej chwili droższe o 1/2 niż z 3 lata temu. Trasy też są okrojone, nie ma np. Budapesztu. Dzisiaj tj. 17.01 autobus Zakopane-Rzeszów dojechał do Zakopanego 30min po czasie, a ze względu na porę roku nie jest za fajnie czekać prawie godzinę na autobus. Podczas czekania na przyjazd BRAK ŚLEDZENIA AUTOBUSU W APLIKACJI przez co nie wiadomo czy można gdzieś pójść w ciepłe miejsce czy trzeba czekać i ile. W trakcie trasy apka się przebudziła, opóźnienie wynosi teraz bagatela 2h. Nice... ZaletyCzysto, wygodnie, ładowarka, ciepłoWadyDuże opóźnienie, aplikacja flixbusa raz działa raz brak sygnału (brak sygnału częściej niż działająca). -
~Podróżniczka / 2022-07-11 10:56
Podróżując z Pragi do Krakowa zarezerwowałam miejsce w autobusie, co było usługą dodatkowo płatną. W autobusie okazało się, że nie ma mojego miejsca podanego na bilecie, co spowodowało tłumaczenie się i dyskutowanie z osobą która miała akurat miejsce na którym siedziałam, bo w końcu jakieś musiałam wybrać.
Taka duża firma i takie żenujące sytuacje.... -
~Podróżnik1 / 2025-03-25 09:55
Nie lubię pisać negatywnych opinii ale tym razem to zrobię. Z Łodzi do Zakopanego podróżowała moja mama. Kobitka po 70-ce. Wyjeżdża sama bardzo rzadko. I tak się złożyło, że zapomniała wyjąć walizkę z bagażnika. Wróciła zaraz ale autobus juź odjeźdzał. Bagaż został w bagażniku. No trudno. Zgłosiła zaraz tę sytuację do obsługi klienta. Kazali czekać dwa tygodnie bo kierowcy podobno zawsze po zakończonym kursie sprawdzają bagażnik i w razie czego oddają taki bagaż do biura rzeczy znalezionych. Tam pracownicy sprawdzają i się kontaktują jak znajdą. Po pięciu dniach ktoś włączył znajdujący się w bagażu tablet. Uznaliśmy, że to dobry znak, bo może coś się w sprawie ruszyło, bagaż jest już w biurze i szukają do kogo należy. Niestety po dwóch tygodniach od zgłoszenia otrzymaliśmy info, źe bagaż się nie znalazł. Bardzo dziwne, pospolity złodziej otworzyłby walizkę zaraz a nie czekał pięć dni. Więc podejrzewamy, źe tas prawa śmierdzi. Szkoda. -
-
~Princessa / 2023-09-28 08:40
Szanowne kierownictwo,w drodze do Poznania panowie kierowcy nie szanują pasażerów.Jeden pan kierowca z Ukrainy przez ponad 2 godziny bardzo głośno opowiadał o swoich członkach rodziny,planach swojej żony,co wcale nie musi interesować jadących.Droga bardzo męcząca,nie skorzystam więcej x waszych usług. -
~Renya / 2021-07-19 17:09
Nie polecam.W dniu 18.07.21 Wykupiony bilet na trasie Krynica Morska -Radom z przesiadką w W-wie zach.Na dworzec autobusowy gdzie mieliśmy przesiadkę dotarliśmy 5 min po czasie ze względu na korki.Owy autobus uciekł nam dosłownie z przed nosa zostawiając nas na dworcu w nocy z dziećmi.Ponoc było dzwonione z biura do kierowcy aby poczekał te 5 minut na pasażerów przesiadających się do Radomia ,czy do Zakopanego ......
Zostało nam czekać całą noc na dworcu .następnie wykupić znowu bilety i jakoś wrócić do domu ,Nie polecam flixbusa ponieważ nie dbają o pasażera.ktory nie dość ,że ich winy spóźnia się na przesiadkę to nie dbają o to by podstawiony autobus zaczekał ,nie godzinę nie dwie ale 5 minut na swoich pasażerów .Odradzam i przestrzegam przed tymi liniami!!!!!!!? -
~Rico.. / 2022-05-18 16:38
Znowu trafiłem na ten pofarbowany łeb…i znowu disco polo całą drogę do polski ????????????ludzie nie mają wstydu nic w sobie… ZaletyW miarę świeże busy -
~Roza2507 / 2019-09-09 21:17
W dniu 01.09.2019 podrozowalam linia Flixbusa numer 1307 na trasie Wroclaw -Sopot.Autobus faktycznie odjechal punktualnie,to bylo jedyna zaleta.Niestety przystanki dla podroznych byly koszmarne,nigdzie nie mozna bylo zakupic kawy,a wrecz nie mozliwe wniesc jej na poklad autobusu.Po stronie niemieckiej tejze lini to nie jest zaden problem,tam wrecz oferuje sie pasazerom na takim dlugim odcinku podrozy napoje gorace,zimne czy przekaski.U nas tlumaczy sie tym ze jest to niebezpiecne dla podroznych.To jest chore.Po zatym czystosc i zapach w toaletach dla podroznych jest swoistym koszmarem,smord odstrasza.Nigdy wiecej w takim autobusie po stronie polskiej.Ne polecam. Zaletytylko i wylacznie punktualnoscWadysmrod toalet,brak zakupu napojow
strona 39 z 158
- « poprzednia
- 1 ...
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- nastepna »