Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3116 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Vaeryia / 2023-07-19 10:47
    Ocena: 1.00 / 5
    obrzydliwa obsługa klienta. Odwołano autobus 20 minut przed odjazdem. Brak powiadomienia
    bardzo nie polecam
  • ~Jack / 2023-07-18 21:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Polscy kierowcy ignorują prośby pasażerów są hamscy obraźliwie i aroganccy
    Linia N1222
    Może ktoś z biura zainteresuję się tym, bądź szefostwo....a nie tylko kasa się liczy a pasażerów macie w dupie... Ostatni raz jadę z tą śmieszną firmą
  • ~Jack / 2023-07-18 18:25
    Ocena: 1.50 / 5
    Kierowca lini N1222 nie miły
    Jeździ agresywnie i nerwowo
  • ~Bolo / 2023-07-18 15:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety nie mogę nic powiedzieć pozytywnego o tym przewoźników opłaciłem internetowo bilety dla czterech osób stary Smokowiec kierunek Zakopane 3 lipiec 2023 godzina 19:55 po w całym dniu maszerowania przez wysokie góry Tatry czekałem tylko na to by wsiąść od 19:50 swój opłacony kurs tym przewoźnikiem i wrócić do kraju niestety okazało się że spóźnienie się przedłużało żadnej informacji z firmy flixbus nie otrzymałem po dwóch godzinach udało nam się na własną rękę wrócić taksówką za 350 zł nigdzie nie uzyskaliśmy żadnej informacji ani nie było kogo zapytać bo biura obsługi tej dziwnej firmy są do 17:00 na drugi dzień pani z informacji potwierdziła że wszyscy dostali powiadomienia tego kursu tylko nie my błąd systemu rzekomo firma bardzo nie konkretna nieodpowiedzialna po prostu żenada nie polecam nikomu znaleźć się w takiej sytuacji.
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~Dzikie Bieszczady / 2023-07-18 11:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Ogolnie porazka. Zmiany rezerwacji na inne godziny. Opoznienia. Utrudniony kontakt z przewoznikiem. Zlozylismy w ciagu ostatnich dwoch tygodni trzy reklamacje ktore nie zostaly rozpatrzone do dnia dzisiejszego. Jesli tak dalej pojdzie zarzadamy zwrotu na wszystkie dokonane rezerwacje. Firma jest niepowazna. Nie polecamy. Musze kupowac kolejne bilety w ostatniej chwili u innych przrwoznikow by dowiesc moich pasazeriw na czas i miejsce.
    ZaletyBrak
    WadyOpoznienia. Zmiany rezerwacji bez uzgodnienia. Brak lub utrydniony kontakt z osobami decyzyjnymi. Brak odpowiedzi na reklamacje i jak do tej pory brak zwrotu pieniedzy za przejazdy za ktore wine oonisi flixbus czy inni podwykonawcy dla tej firmy
  • ~Sisi / 2023-07-17 17:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Autobus spóźnia się 2h bez podania jakiejkolwiek przyczyny
    ZaletyBrak
    WadyW Uj dużo
  • ~Pablo / 2023-07-17 07:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Rezerwacja odwołana bez podania przyczyny na 10 godz przed wyjazdem, dno !!
  • ~Pasażerka / 2023-07-16 18:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Flixbus to:
    * brudne, poplamione fotele
    * przepełnione śmietniki na pokładzie autokaru (nikt ich w trakcie podróży nie opróżniał)
    * nieczynna spłuczka w toalecie, brak wody w umywalce
    * smród w całym autokarze z toalety, jak w Toi Toi
    * brak zapewnienia zakupionych miejscówek
    * pasażerowie kłócili się o miejsca, kierowca nie interweniował
    * autokar rozklekotany, wszystko w nim się trzęsło i gruchotało jakby się miał za chwilę rozsypać
    * zepsuta uszczelka w drzwiach kierowcy, problem z zamykaniem się drzwi
    * brak poczucia bezpieczeństwa podczas podróży. Kierowca nie miał zmiennika na długim odcinku Duesseldorf-Konin
    * młody kierowca jechał szybko i brawurowo, dopiero w Koninie zmienił go kierowca, który jechał spokojnie
    i bezpiecznie
    Zaletybrak
    Wadyzob. opinię
  • ~Alicja / 2023-07-16 16:39
    Ocena: 1.75 / 5
    nie udało się nam kupić biletów przez telefon-nie działał system flixbus (strona danych pasażerów)-próbowałam kupić bilety przez kilka dni z góry ( więc również traktuje to jako problem ze strony firmy) , postanowiłam kupić bilety w autokarze. z jakiegoś powodu bilety u kierowcy były 15 zł drożej, do tego jeszcze u nich drukarka nie działała. Kierowca chamski i arogancki - na pytania odpowiadał z nieukrywającym zdenerwowaniem i brakiem podstawowej kultury osobistej.
    Firmie czas pomyśleć o szkoleniu dla swoich kierowców pod nazwą " Praca z klientem" i "kultura osobista" albo przynajmniej "dojrzałość".

    dość dobry kiedyś przewoźnik się staje jakimś burdelem. sam czas zadbać o własne opinie!!!!!!
    Zaletydobre autokary
    Wadychamstwo
    brak odpowiednej pracy z klientem
  • ~Patryk / 2023-07-16 16:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem zarezerwowane bilety z koleżanką na trasie Wrocław - Lublana z bagażem specjalnym w postaci rowerów. Wszystko było na bilecie. Kierowca po zeskanowaniu biletów twierdził, że nie ma w systemi rezerwacvji na bagaż specjalny. Dzwoniąc na infolinię w j. angielskim (było już późno i weekend) nie umiano znaleźć rozwiązania tej pomyłki i po 16min rozmowy operator infolini rozłączył się samodzielnie zostawiając nas na lodzie.
    Kierowca bardzo chamski, w ogóle nie był zainteresowany pomocą. Odjechał zostawiając nas na lodzie. Dzwoniąc ponownie na infolinię uzysakno informację iż kierowca odnotował w systemie, że nie stawiliśmy się na przystanku. Teraz czeka nas mozolna walka o odszkodowanie. Aczkolwiek czytając komentarze poniższe nie wierzę w jej pomyślność.
    NIGDY WIĘCEJ FLIXBUSA!!!!!!!
    Zaletybrak
    Wady- chamscy kierowcy
    - BURDEL organizacyjny
    -BRAK JAKIEJKOLWIEK POMOCY ZE STRONY FLIXBUSA
  • ~Katarzyna / 2023-07-16 14:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Trasa Zakopane- Opole. Rezerwacja robiona znacznie wcześniej na przejazd, opłacone konkretne miejsca. Miejsca, które tak naprawdę nie istnieją. Zapytany kierowca odpowiedział tylko "to nie mój problem". Skandal jakich mało!
  • ~Grzegorz / 2023-07-16 10:24
    Ocena: 1.50 / 5
    Spóźnione często... ........nie można liczyć na transport np na lotnisko
    WadySpóźnienia...
  • ~Gosia / 2023-07-16 02:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero klimatyzacji w autobusie 27st
    Wifi nie działa
    Do tego kierowcy którzy przeklinają
    Kurs 15.07 z Budapeszt do Poznania godz 21 40
  • ~Marta / 2023-07-15 16:17
    Ocena: 1.25 / 5
    Dn 12.07 fluxbus spóźnił się prawie dwie godziny, rozumiem że na drodze wszystko może się wydarzyć, ale braku możliwości dodzwonienia się do infolinią fluxbusa już w stanie zrozumieć nie jestem. Bardzo chamskie kierowca. Dwu krotnie na autostradzie by spowodował stłuczkę. W Poznaniu przesiadło się wielu obywateli Uk na fluxbusa do Kijowa, który był już gotowy do odjazdu. Uprzejmy kierowca nie otworzył drzwi z przodu w wyniku czego zrobił się dosłownie zator przy srodkowych drzwiach. Kierowca z wielką irytacją zaczął ludzi wyzywać od ,,bydła" Toaleta w autobusie była zapchana a kierowca odmówił postoju. Mimo że jedno z naszych dzieci już Berlinie oczekując na opóźniony autobus musiało skorzystać z toalety.
    ZaletyZero
    WadyWszystko
  • ~Julia / 2023-07-15 12:15
    Ocena: 4.50 / 5
    Szybki przejazd, bezproblemowo, bałam się opini ale się pozytywnie zdziwiłam :)
  • ~bolo / 2023-07-15 11:12
    Ocena: 3.00 / 5
    ludzie trochę obiektywizmu ni jesteście hub of the Universe
  • ~Pasażer który spędził 2h na stacji w kr / 2023-07-14 21:34
    Ocena: 3.25 / 5
    14 lipca 2023 spieszyło mi się, więc nie wykupiłem wczesniej przez internet biletu który kosztował 17zl, a jak chciałem zapłacić gotówką to Pan kierowca odpowiedział mi, że tylko kartą i powiadomił mnie ze cena wynosi 40zl.
    Ja rozumiem że cena może być droższa jak się wykupi na miejscua, ale żeby aż 2.5x więcej to przesada.
    Reszta w prawie porządku, bo późną godziną wyjezdalem to mało ludzi było więc miejsc do siedzenia nie brakowało, klimy czuć nie było.
    ZaletyWygoda (nie do końca, ale niech będzie)
    WadyCena
  • ~Monika / 2023-07-14 21:03
    Ocena: 1.75 / 5
    Okropienstwo. nie po to kupuje i bookuje sobie wlasne miejsce zeby pozniej kierowca mnie przesiadal bo jakas para chce siedziec obok siebie a nie chcialo im sie placic wiecej za rezerwacje konkretnych miejsc. TRAGEDIA. a to tylko wisienka na torcie
    Wadywszystko. doslownie
  • ~Jacekteo / 2023-07-14 19:55
    Ocena: 2.25 / 5
    To co się ostatnio wyprawia na trasie z Berlina to jest jedna wielka katastrofa.Trzeba zmienić firmę p4xew9zowa.

  • ~Krystyna. 64 lata / 2023-07-14 06:12
    Ocena: 2.75 / 5
    10 lipca o godz.13 powinnam wsiąść do autobusu,był opóźniony.To nie problem.mozna poczekać.Panowie kierowcy,nie będę używać słowo chamy,poprostu ludzie nie w tym.miejscu,ci dwaj panowie powinni wozić zwierzęta,bo one nie rozumieją.....miałyśmy wykupione miejsce z przodu,pan kierowca miał tam swój plecak,kiedy przesunęła go ,skoczył do mnie ze ruszam jego mienie,na moja odpowiedz,ze mamy to miejsce wykupione,odpowiedział,ze możemy usiąść na innym siedzeniu.Traktuja ludzi przedmiotowo,obgadują pasażerów,mojej koleżance jeden z panów zasugerował,ze jest za gruba,totalny brak kultury,nie powiem,ze nigdy więcej nie pojade flixbusem,bo nie wszyscy kierowcy sa niemili,tylko,ze ci dwaj kierowcy to totalne nieporozumienie,na powiedzenie do pasażerka,ze jest tyle godzin w podróży,odpowiada.....ale samolocikami a ja za kierownica,w upał......tylko,ze ja płace po to,żeby gbur mógł zarabiać.tyle ode mnie.
    ZaletyZadnych
    WadyJak wyżej napisałam.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 5038
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3116
Sindbad
Ocena: 2.39, ilość opinii: 860
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.93, ilość opinii: 331
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4545
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962