strona 38 z 171
- « poprzednia
- 1 ...
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- nastepna »
-
~Anna / 2023-07-31 01:41Ocena: 3.00 / 5
Nie polecam. Autobus miał przyjechać 10.35. Przewoźnik poinformował o opóźnieniu 15 minut. Natomiast później żadnych informacji. Czekałam na dworcu do godziny 12:00. Po czym na własną rękę i na własny koszt dojechałam do wybranego miejsca. Okazało się że 15 minut po moim odjeździe autobus się pojawił o czym nie było żadnych informacji bo gdyby była poczekałabym na niego. Straciłam ogólnie 100 zł. Fajne infolinii powiedziała że nie ma możliwości zwroty kosztów jeśli autobus nie spóźnię się dłużej niż dwie godziny. Nie mogłam dłużej czekać gdyż przesiadałam się w innym mieście w pociąg na który i tak już nie zdążyłam a Chciałam zdążyć na następny. Gdyby była informacja że autobus przybędzie o godzinie 12:15 poczekałabym jednak nie było takiej informacji i musiałam na własną rękę a przede wszystkim na własny koszt dojechać do miejsca do którego był zakupione bilety. Z tego co pani na infolinii mi mówiła że do dwóch godzin jeśli autobus się spóźni nie ma możliwości zwroty kosztów to jest jakiś żart. Kupujesz bilet i autobus ma prawo się spóźnić do dwóch godzin bo tak firma funkcjonuje. Robią co chcą i wykorzystują sytuację że w niektórych miastach przestaje funkcjonować PKS i nie mam możliwości innego transportu. Dla mnie to złodzieje Bo jeśli człowiek zamawia transport na daną godzinę i nawet jest to opóźnienie pół godziny to ja rozumiem ale więcej to powinny być rozpłacone koszty. Firma jest bardzo nierzetelna i nie polecam podróżowania z tym przewoźnikiem. Podobna sytuacja spotkała moich rodziców rok temu pan kierowca robił sobie po drodze postój i zakupy w markecie przez co było opóźnienie 40 minut i nie zdążyli na pociąg tkwili w jednym z miast przez parę godzin aby pojechać kolejnym pociągiem. Na dworcu czekało ze mną jeszcze 20 innych osób które również mówiły o tym że ta firma tak funkcjonuje i niejednokrotnie spóźnia się autobus parę godzin. Warto rozpatrzeć inne środki transportu i może zapłacić trochę więcej bo suma Sumerów wyjdzie mniej. Ja jechałam z dzieckiem nad morze i miałam się przesiąść. Podróż miała mnie ogólnie wynieść 100 zł a Zapłaciłam 200 dzięki temu że flixbus spóźnił się 100 minut. Nawet nie raczę zwrócić za bilet bo według nich spóźnienie do dwóch godzin to normalka bez możliwości zwrotu. Odradzam podróż tym środkiem transportu -
-
~Anna / 2023-09-30 20:11Ocena: 3.00 / 5
Obiecane POST SCRIPTUM do mojego poprzedniego długiego wpisu : przeprosiny i zwrot-przelew na drugi dzień na koncie...szok!...ale coś kwota mi się nie zgadza...okazało się , że mogłam wybrać : hotel (80 Euro) + dokończony przejazd na drugi dzień flixem (tego nie było w emailu po "uziemieniu" autobusu) LUB alternatywny przewożnik kolejnego dnia...a że ten przewożnik był tańszy,więc (wielkodusznie) zwrócono mi cały mój bilet z Katowic do Braszowa, a do zwrotu hotelu się nie zakwalifikowałam , bo pojechałam dalej nie-flixem :))))) (takie było błyskawiczne tłumaczenie na drugi dzień w emailu od Flixa ) ; koniec końców jestem do tyłu 110pln ...oczywiście sprawdziłam- żadem Flix czy inny ich podwykonawca nie realizował kursu do Braszova z Targu Mures pamiętnego następnego dnia ,więc choćbym chciała przez zupełny nawet przypadek się z nimi zabrać , to nie było takiej możliwości ; gdy trzeciego dnia naszej kulturalnej wymiany emaili ,wykazując całkowite zrozumienie ich stanowiska ( przyznałam rację dla braku zwrotu za busa 60pln ,ale nie dla niedopłaty za hotel 50pln , na szczęście nie wybrałam Hiltona :) ) , poprosiłam o podanie numeru kursu i godziny odjazdu Flixbusa do Brasova tamtego dnia , zapadła głuuuucha cisza w emailach i trwa już 4-ty dzień...i pewnie tak już zostanie...na szczęście nie wybrałam Hiltona :) pozdrawiam wszystkich , którzy śledzili moje przygody :))) -
~Arkadiusz / 2019-05-05 16:38Ocena: 3.00 / 5
Zamieszanie z rezerwacją miejsc. Przy oknie rezerwacja obok na zielono. Informacja bardzo nieczytelna i w internecie nie ma możliwości wyboru. Totalny chaos. Jadę z żoną i jak mam kupić bilet aby razem siedzieć? Jedno czarne są przy oknie a na zielonym ktoś już siedźcie bo nie numerowane. Zróbcie porządek z tym bałaganem bo korzystanie z tej formy transportu staje się stresujące-dużo niewiadomych. Pierwszy raz korzystam z waszych usług. Siedząc - nie wiem czy ktoś nie przyjdzie bo ma rezerwację i nie każe mi się przesiąść. Transport w tej wersji dobry dla singli. Informacja od kierowcy siadamy od czwartego rzędu - w Poznaniu pasażerowie mówią że mają rezerwację na te miejsca.(kurs z Wrocławia do Kołobrzegu). W obecnym kursie w Czaplinku pani wyprosiła pasażerkę z 4 rzędu w kierunku jazdy bo ma rezerwację - przy wejściu kierowca mówił siadać od 4 rzędu. Jadę z Kołobrzegu i w Czaplinku mam się przesiadać a może w Poznaniu znów przesiadka- brak organizacji i totalne niezadowolenie. DEZINFORMACJA. Rezerwacja - powinna być dostępna przy zakupie biletu a nie ukryta. Czytelna przy zakupie biletów!!!!! Przez waszą aplikację.
Każdy zapłaci więcej aby nie było stresowych przejazdów. Kpina z pasażerów. W Pile znowu zamieszanie bo pani wsiadła i ma miejsce 10 D. Przy wsiadaniu na każdym przystanku powinno być ogłoszony komunikat - które miejsca są zarezerwowane. Znowu zamieszanie i szukanie miejsca bez rezerwacji. Komunikat powinien być ogłoszony na każdym przystanku.ZaletyCenaWadyKicha z rezerwacją i informacją na ten temat. Brak możliwości rezerwacji przy zakupie. Przy wsiadaniu brak żetelnej info które miejsca można zająć -
~ARTUR / 2023-07-08 08:40Ocena: 3.00 / 5
Olewają klientów jak się da! Bilety zarezerwowane, zapłacone, a FlixBus bezczelnie ZMIENIA rezerwację na inne miejsca. Na maile, że proszę o przywrócenie popzredniej rezerwacji mam odpowiedź, że oni nic nie mogą zrobić. Dowcipasy, bo to oni zmienili, nie ja ! Różnicę zwracają w voucherach, dopiero na wyraźne żądanie raczyli napisać, że mogą przelać gotówkę. Oczywiście w ofercie i na każdym bilecie jest informacja, że pasażer zarządza swoją rezerwacją. A to gówno prawda! Ciekawe, kiedy będą zmieniali godziny i daty wyjazdów - w końcu jak mogą to kiedyś i tak zrobią. Dodzwonienie się na infolinie graniczy z cudem, a jak juz się dodzwoniłem, to panienka powiedziała, że ona nic nie może zrobić. No, a jak się panu nie podoba, to moze pan z nami nie jechać. Bezczelność po prostu. Po wykoszeniu polskiej linii, FlixBus jest jedyną linią, jeżdżącą w tym kierunku, dlatego zdiała tak, jak chce. Kiedyś do biletu dołączona była opaska na bagaż i bagaż wydawał kierowca, po sprawdzeniu odcinka u pasażera. Teraz Pan Kierowca nie będzie sobie brudził rąk, więc w skargach jest mowa o kradzieżach bagażu. Gdyby mozna było, to omijałbym te firmę szerokim łukiem. Zaletywygodne autobusyWadysame -
~Asia / 2019-03-22 14:33Ocena: 3.00 / 5
Bardzo to niekorzystne zarówno dla firmy jak i pasażerów, że autobus się spóźnia. Kierowca stoi i na pewno jest poinformowany o co chodzi a nie informuje pasażerów. Mówi, że on nie jest od informowania. Wszystko rozumiem, awarie się zdarzają lecz prawo do informacji, traktowanie pasażerów z szacunkiem powinno być zapewnione. Za to ogromny minus ii strata zaufania. ☹️ Autobus dnia 22/03 o 13.45 -
~Asia B / 2023-10-01 06:22Ocena: 3.00 / 5
Średnio polecam, każą być 15 minut wcześniej a potem pan kierowca nie wpuszcza, bo jest jeszcze 15 minut do odjazdu, a potem okazuje się że inni ludzie wchodza tylnym wejściem, siadają na moim miejscu (które wykupiłam z dodatkową oplata) i mają pretensje, że się upominam o swoje miejsce i w dodatku ani po polsku ani po angielsku, pewnie najlepiej po ukraińsku żeby każdy polak umiał (nie chce obrażać tu Ukraińców, ale jednak trochę przesada, bo to nie pierwszą taka sytuacja). Rezultat? Czekałam na zimnie 10 minut, bo nie zauważyłam, że inni wchodza sobie tylnym wejściem bez sprawdzenia biletów i nieporozumienia co do miejsc. Plus gołe stópki obok innych osób. Myślałam, że są jakieś zasady a tu widzę samowolka. Może dla kogoś spoko, ja wolę zaplanowane podróże w dobrych warunkach, a jeśli jedziecie w stronę Medyki, to raczej sie takich nie spodziewajcie (już 3 podobna sytuacja) ZaletyWygodnie jest ale to moja opinia bo lubię busy, na pewno dużo cichsze niż pociagWady- kierowcy często nieuprzejmi, zwłaszcza w porównaniu z innymi firmami tego typu, gdzie zawsze miałam obsługę miłą i no nikt mi nigdy nie kazał czekać na zimnie 10 minut
- dopłata za zmianę miejsca, nie można sobie wybrać od razu tylko cie kieruje na jakieś miejsce na środku obok zajętego miesjca, podczas gdy prawie cały autobus jest pusty
- często jeżdżę busami, a to akurat najczęściej spóźniający się bus, co już mnie irytuje też
Te wady myślałam, że są pojedyncze i losowe, ale i mi i moim znajomym zdążają się coraz czesciej, dlatego już tu pisze. Za taką cenę powinien być jednak spoko standard, a myślę że w pociągu za nieraz pół taniej można się spodziewać duuuuuuuzo lepszych warunków.
To moja opinia odnośnie trasy do Medyki -
~Asya / 2019-11-29 20:45Ocena: 3.00 / 5
Połączenie 1311 Wrocław-Poznan, opóźnienie 90 minut. ZaletyWiFiWadyToaleta była nie czynna. -
~Beatadgz / 2019-06-29 10:07Ocena: 3.00 / 5
Witam chcę powiedzieć że już nie będę korzystała z waszych usług z bytomia.zostalam źle potraktowana ja i moja córka niepełnosprawna opiszę was w gazecie nie sprzedali nam biletu w kasie bo kas na dalekobieżne brak.nie sprzedali w autokarze bo tylko karta trzeba płacić a karty my nie mieli-czekam na nową .kierowca nie dał biletu za gotówkę normalnie hamstwo i wstyd.i szukanie pociągu z chebzia do Częstochowy. Zamiast 1,30 to jedziemy 2,30.tragedia jak się człowiekowi spieszy bo jeszcze dalej z przesiadkami kusi jechać!!!! ZaletyBrak w bytomiu.tylko kasy biletowe w Katowicach na dalekobieżne..a człowiek mieszka blisko Bytomia.WadyBrak płacenia gotówką w autokarze z Bytomia do Częstochowy i innych miast!!brak w Bytomiu kiosku z biletami na dalekobieżne kursy!!!! -
-
~Becia / 2023-09-15 09:45Ocena: 3.00 / 5
Jadę właśnie do Krakowa i niestety co przystanek zmieniam miejsce.Mam wykupioną miejscówkę na którą nie ma miejsca.To jest chyba coś nie tak po oferować coś co nie ma pokrycia.A tak pozatym to ok. -
~bolek / 2019-09-03 08:07Ocena: 3.00 / 5
Witam,
proszę uważać na połączenia, które oferuje Flixbus,ponieważ nie realizują założonych połączeń.
wtedy trzeba spać na dworcu lub szukać hotelu. Bilety, które nie zostały zrealizowane nie obejmują kolejnego kursu, tylko trzeba zakupić niestety nowy. Proszę uważać bo planując podróż życia można już w Krakowie zostać z ręką w nocniku.
pozdrawiam pasażerka -
~bolo / 2023-07-15 11:12Ocena: 3.00 / 5
ludzie trochę obiektywizmu ni jesteście hub of the Universe -
~Bugwojny / 2024-09-01 08:24Ocena: 3.00 / 5
Głównym problemem jest nierówne traktowanie pasażerów. Jedni dopłacają, by zarezerwować określone miejsce, innym bez dopłat miejsca przydziela system, a pozostali są zmuszeni przesiadać się podczas podróży, bp ich miejsce od określonego przystanku zajmuje ktoś inny. Wracałem z Jastrzębiej Góry do Krakowa i podczas całonocnej jazdy zmieniałem miejsce kilka razy. Rezerwacje też były zdublowane więc przydział miejsc całkowicie się posypał. Kierowca po parokrotnym sprawdzeniu biletów poddał się i polecił zajmować miejsca gdzie jest wolne. Oczywiście stąd wynikło spore opóźnienie. Odradzam. -
~bugyteg / 2019-08-20 18:29Ocena: 3.00 / 5
Tak się zastanawiam, czyja to wina, że kierowcy Flixbusa tak gnają, że czasem można odnieść wrażenie, że zaraz dojdzie do wypadku. Ze swoich obserwacji z nawigacją pokazującą prędkość, stwierdzam, że winę ponoszą nie kierowcy, lecz Flixbus, który ustala godziny przejazdów na poszczególnych odcinkach gorzej niż źle. Kierowca z punktu A do punktu B ma tyle czasu na przejazd, że jadąc 100 km/h ((przy ograniczeniu dla zwykłych osobówek - 90 km/h i autobusów - 70 km/h) oraz 90 km/h w obszarach zabudowanych (gdzie można jechać tylko 50 km/h i osobówką i autobusem), jak również w obszarach zabudowanych z możliwością jazdy szybciej np. 70 km/h dla osobówek - autobusem tylko 50 km/h ), przyjeżdża do punktu B opóźniony kilka- kilkanaście minut. Czy to nie jest chore? Przecież już dawno powinna się tym zająć Inspekcja i nakazać zmiany tych godzin potrzebnych na przejazd. Kierowca autobusu powinien jechac 70 km/h, i 50 km/h oraz 80 na autostradzie (100 km/h na autostradzie - gdy ma znaczek przylepiony z tyłu autobusu 100 - ograniczenie prędkości 100 ). Składajcie reklamacje do biura Flixbusa by poprawili te rozkłady jazdy oraz tym samym bezpieczeństwo pasażerów podczas jazdy. WadyNadmierna prędkość, brak bezpieczeństwa, fatalne czasy przejazdu na odcinkach. -
~Dariusz Mazurek / 2019-12-23 22:54Ocena: 3.00 / 5
dziękuje dwóm K.....ą co 23 .12.2-19 sprzedawały biety w kasie Wrocławskiej . w Vratislavi te panie powinno się zwolnić
Ku.....wy . przez te panie nie dojechałem na czas na świętaWadywady ??? sprzedawczynie we Wrocławiu 23.12.2019 ranna zmianaq -
~Domi / 2023-08-21 14:48Ocena: 3.00 / 5
Fakt że nie ma możliwość skorzystania z toalety na stacji czy MOPIe powoduje że już nigdy nie skorzystam z usług firmy. ZaletyBrak -
~Dominika / 2018-06-14 22:22Ocena: 3.00 / 5
Bardzo niemile doświadczenia. Zakupiłam bilet z Krakowa do Wrocławia na godzinę 13. Po wielu perturbacjach, czekaniu na odwołane kursy i opóźnione autobusy udało mi się dojechać do Wrocławia około godziny 23. Poza tym po dokonaniu wpłaty za bilet, biletu nie otrzymałam. Po napisaniu dwóch maili w tej sprawie wciąż nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Ponadto Flixbus bez mojej zgody przetwarzał moje dane osobowe - wykorzystał adres e-mail, z którego przesyłałam skargi do wysyłania mi ofert marketingowych. Zdecydowanie nie polecam, gdy przewoźnikiem by l Polski Bus nigdy nie spotkały mnie takie nieprzyjemności, a bilety były o wiele tańsze. -
-
~Domino / 2022-11-17 19:00Ocena: 3.00 / 5
Kolejny raz nie może dojechać ba czas porażka i żenada -
~Domino158 / 2022-05-27 19:03Ocena: 3.00 / 5
Kolejny raz duże opóźnienie w przyjeździe.Trasa Warszawa Zgorzelec -
~Dorota / 2022-10-31 13:08Ocena: 3.00 / 5
Podróż ok. Niestety pomimo wielokrotnego zgłaszania problemu z rezerwacją i błędów w systemie nikt z tym nic nie robi. Otóż jadąc wieczornym kursem z Wrocławia do Monachium należy wsiąść na Placu Grunwaldzkim a następnie autobus jedzie na Dworzec Główny. Niestety nie można kupić biletu z dworca bo system sobie nie radzi. Szkoda że nie nagrałam rozmowy z konsultantką. Przynajmniej byłoby wesoło słuchając wyjaśnień ZaletyCzystośćWadyBezsilność pomimo wielu monitów -
~DR / 2018-11-26 17:42Ocena: 3.00 / 5
Kierowca zabłądził we Wrocławiu... Wjechał w jednokierunkową pod prąd. Dobrze ze środek nocy 3:30 to ruchu nie było. Potem przegapił zjazd na S8, zjechał na parking i stał 10minut... O drogę pytał? Nie czułam się bezpiecznie ZaletyNa czas, możliwość rezerwacji miejsca.WadyZimno, niebezpiecznie
strona 38 z 171
- « poprzednia
- 1 ...
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- nastepna »
