Nie polecam!!! Trasa Wrocław - Praga, kierowca nie zaczekal na pasażerów na postoju w Szklarskiej Porębie, skończyło się czekaniem kilometr od dworca oraz drugim 20-minutowym postojem w Jakuszycach aż pasażer taksówką dogoni autobus.
W drodze powrotnej powtórka z rozrywki - na postoju kierowca nie zaczekał na pasażerów, widząc że siędzący w pierwszym rzędzie Azjaci i kilka innych osób nie wrócili do pojazdu. Dopiero po mojej interwencji kierowca łaskawie się zatrzymał i pasażerowie dobiegli.
ZaletyWygodny klimatyzowany pojazd
WadyChamskie zachowanie kierowców
~Michał / 2023-09-09 05:23
Ocena: 3.00 / 5
Wracam właśnie z dani dokładnie z Rodby poziom komfortu i cena ok lecz kierowcy gbury jeśli chcesz o udzielenie informacji nie ma szans zbyt duża złość choć rozumie zmęczenie
~Milena / 2019-05-23 17:56
Ocena: 3.00 / 5
Jeden wielki żart jeśli chodzi o organizacje, siedząc na dworcu kupiłam przez internet bilet na najbliższy przejazd, opłaciłam blikiem, wszystko szybko, sami na stronie proponowali aby użyć tego sposobu. Nie dość, że mój bus się spóźnił to kiedy w końcu przyjechał dowiedziałam sie od kierowcy że nie ma mnie w systemie i nie mogę jechać. Kazał kupić drugi bilet na kolejny przejazd i czekać kolejną godzinę. Jedyny Pan Tomasz z obsługi Flixbusa w Krakowie okazał się być bardzo uprzejmy i pomocny, doradził i uspakajał mnie aż w końcu przyjechał drugi bus, który kosztował mnie dwa razy tyle (!) i również był opóźniony (jak prawie każdy przejazd, który oferują). Pan Tomasz to jedyna kompetentna osoba w tej firmie chyba, a przynajmniej w Krakowie!
~Miles / 2025-01-25 11:33
Ocena: 3.00 / 5
Flixbus to taki gimbus jest.No na trasy miedzynarodowe pod przygotówki muzułmańskie, judeochrześcijańskie, niemieckie.
ZaletyKlingenthal intstrumenty muzyczne.
WadyA dziwni są ostatnio opiniujący tak zwani pasażerowie w 15os podróżujący tj w pół pustym busie, że nie piszą że notorycznie nocne kursy są spóźnione godzine i tak caly tydzień
~Miroslaw / 2020-10-01 17:10
Ocena: 3.00 / 5
Zamawiam kurs tam i ma powrót ,no i piszą że mają dużo pracy i nie wiedzą ile zapłaciłem za bilet i tego rodzaju bzdety.Mija miesiąc i nie ma żadnej info o zwrocie pieniędzy za odwołany kurs.Jest to wyjątkowe lekceważeni klientami.A ja myślałem że jak to mniemieckie firma to będzie gut.. a to jak widać jest mniemieckie dno.
~mm / 2020-01-06 23:57
Ocena: 3.00 / 5
Miałem okazje podrozowac kursem z Warszawy do Berlina w dniu 30 grudnia o godz 21:40.
Bylem swiadkiem chamskiego zachowania kierowcy wobec podrozujacej Japonki/koreanki. Typ nie potrafil wykrztusic slowa po angielsku wiec chcac jej zakomunikowac koniecznosc zmiany miejsca zaczal gwizdac i machac reka.
Przestraszona podrozna spojrzala na mnie proszac wzrokiem o pomoc.
Wyjasnilem jej ze najprawdopodobniej powinna zajac miejsce w zielonej strefie.
Wstyd . Przydaloby sie kilka lekcji angielskiego dla tego typa. Nie wspomne jak sie wczesniej odnosil do pasazerow z bliskiego wschodu... brak slow..
jesli ktos z flixbusa jest zainteresowany szczegolami to redakacja portalu ma moj email.
~Moje imię / 2023-07-12 21:06
Ocena: 3.00 / 5
Przysłali mi wiadomość o mojej podróży z Zakopanego, m. in. mapkę. Okazało się, że mapa zaprowadziła mnie na źle miejsce odjazdu! Niepotrzebnie szedłem na zły dworzec, a potem musiałem się przenieść. Gdyby nie można czujność, nie pojechałbym.
Wadybłędy w informacjach
~moni25@op.pl / 2019-02-24 20:31
Ocena: 3.00 / 5
Kierowcy bardzo niemili, zarozumiali w czasie jazdy rozmawiają przez telefon,obgadują współpracowników.na pytania odpowiadają niechętnie. Odjeżdżając z Wiednia dostałam SMS że będzie jechał inny autobus zamiast flix busa PKS szczecinek.jakież było zaskoczenie pasażerów gdy podjechał flixbus. Po co takie zamieszanie?
~Monika / 2023-09-10 20:23
Ocena: 3.00 / 5
Autobus odjechał minutę przed czasem, kierowca nie widzi (?) biegnących i machających podróżnych . Brak kontaktu z infolinią. Słabe oceny jak najbardziej uzasadnione.
Przy rezerwacji podaje się nr telefonu, dane, maile i nie wiadomo po co.
WadyZapach z Wc
Brak kontaktu
~Monika / 2023-09-10 20:23
Ocena: 3.00 / 5
Autobus odjechał minutę przed czasem, kierowca nie widzi (?) biegnących i machających podróżnych . Brak kontaktu z infolinią. Słabe oceny jak najbardziej uzasadnione.
Przy rezerwacji podaje się nr telefonu, dane, maile i nie wiadomo po co.
WadyZapach z Wc
Brak kontaktu
~Mój pierwszy Flixbus / 2023-02-11 15:05
Ocena: 3.00 / 5
Generalnie OK, ale niespodzianki nie są lubiane przez pasażerów. Autobus z Warszawy do Lille, 24 godziny jazdy. OK. Ale po 4 godzinach w Poznaniu podmieniono autobus na nieoznakowany, brak Wi-Fi, brak gniazda prądowego po fotelem. I, ale oczywiście to subiektywne uczucie, bardziej ciasny. O wygodzie można zapomnieć. Wyposażenie też minęło się z prawdą.
ZaletyCiekawe połączenie, o dobrej godzinie. Czas podróży OK.
WadyZmieniono autobus na nieoznakowany, ciasny, brak Wi-Fi i gniazda prądowego pod fotelem. Usługa nie była zgodna z ofertą.
~Myszka / 2023-04-04 14:20
Ocena: 3.00 / 5
Mezczyzna ktory jechal w dniu 29 Marca ze swoim kolega Flixbusem odjezdzajacego z lotniska Brandenburg-Szczecin o godzinie 17-tej I ktory wysiadl jako jedyny na przystanku w Warzymicach przed Szczecinem.Zabral celowo moja walizke a zostawil swoja pomimo iz jego walizka byla specjalnie oznakowana.Na drugi dzien zwrocila walizke kobieta przywozac ja do biura Follow me w Szczecinie. Po sprawdzeniu zawartosci okazalo sie ze zostaly skradzione rzeczy typowe dla kobiet.Zlozylam zeznanie na policji.Uwaga na wysiadajacych na wczesniejszych przystankach I nie tylko.Zawsze jest stres gdy nie jest sie pewny czy przy wysiadaniu bedzie sie mialo swoj bagaz a przeciez podroz pomimo dobrej jazdy kierowcy jest niepewna a osoba ktora to robi jest zlodziejem I nieuczciwa.
ZaletyDobra jazda
WadyWydawany latwo bagaz bez sprawdzania z biletem
~Natalia / 2023-01-06 12:18
Ocena: 3.00 / 5
Jadąc z Pragi do Wrocławia autobus X1301
Tydzień temu zarezerwowane miejsca 1A 1B ze względu na silną chorobę lokomocyjną.
Przy wejściu do autobusu kierowcy odmówili nam rezerwacji uzasadniając, że koronowirus i grypa, a oni nie chcą chorować. Mówili, że na końcu są puste miejsca i że trzeba się przesiąść.
Po telefonie do obsługi klienta, oddzwonili do nich (wtedy kierowca rozmawiał przez telefon bez słuchawek przez około pół godziny) i zapytali co się stało.
Kierowca odpowiedział, że tak zdecydowaliśmy, pełna zgoda.
Pytanie
Po co mi w ogóle rezerwacja i czy muszę wybierać tę formę z takim nastawieniem?
~Natalia / 2023-07-09 01:03
Ocena: 3.00 / 5
Kierowcy nic nie mówią-kiedy i na ile będzie postój. radio kierowcy z daremnym piosenkami na cały regulator przez całą noc. spać się nie da. w gniazdkach brak prądu. co się stało? kiedyś Flixbus trzymał klasę
WadyKierowcy
~nea / 2023-07-30 12:32
Ocena: 3.00 / 5
A nie powinno być tak że kierowca powinien stać przy wkładaniu i wykładaniu bagaży?przecież z ulicy może ktoś podejść i zabrać walizkę,a z opini widać że dzieje się to dosyć często.A niestety są opóźnienia i kierowcy nie mają na to już czasu.Reklama flixbusa że jest udzielana pomoc przy bagażu to czysty chwyt marketingowy.Coś tu z logistyką na bakier...
~Nick / 2022-07-23 17:19
Ocena: 3.00 / 5
Witam serdecznie
Ostatnio korzystaliśmy w cztery osoby z przejazdu Flixbusem Poznań - Praga i z powrotem
Pani która prowadziła autokar była bardzo zaspana, ciągle ziewała i prowadziła autobus w sposób trochę odbiegający od standardowej płynnej jazdy.
Ale NAJGORSZE jest to że wiele razy prowadziła rozmowy przez komórkę z telefonem w ręku trzymając kierownicę jedna ręką
Myślę że prowadzenie pełnego pasażerów autobusu jednocześnie trzymając komórkę w drugiej ręce stanowczo zagraża wszystkim podróżującym użytkownikom i łamie przepisy ruchu drogowego.
Taka rozmowa miała miejsce wiele razy po kilkanaście minut
Takie zachowanie jak dla mnie i moich znajomych dyskwalifikuje takie przewoźnika jak Flixbus
Zdarzenie miało miejsce 5 lipca 2022 r. wyjazd z Poznania o godz. 6:15 linia N1380
Była to druga Pani "kierowczyni" po zmianie kierowcy w miejscowości Kostomłoty, taka blondyna z krótkimi włosami
Zamierzam też złożyć zażalenie do przewoźnika aby zainterweniował w tej sprawie i wyciągnął odpowiednie wnioski
WadyKierowca notorycznie rozmawiał przez komórkę podczas prowadzenia autobusy trzymając kierownicę jedną ręką
~Nigdy wiecej / 2022-04-08 16:45
Ocena: 3.00 / 5
Infolinia katastrofalna Opóznienia nagminne, brak informacji, infolinia fatalna bez nr rezerwacji, nazwiska, adresu mail nie powiedzą czy kurs się odbędzie jakie opoznienie pracownik infolinii bez jakiejkolwiek identyfikaxji
ZaletyBrak
WadyOpóznienia nagminne, brak informacji, infolinia fatalna bez nr rezerwacji, nazwiska, adresu mail nie powiedzą czy kurs się odbędzie jakie opoznienie pracownik infolinii bez jakiejkolwiek identyfikaxji
~Ola / 2019-03-13 14:25
Ocena: 3.00 / 5
Nie potrafię zrozumieć, dlaczego zostały wycofane połączenia Łódź - Poznań. 1Zostały tylko przelotowe w środku nocy!!
~Oliwia / 2023-02-26 19:04
Ocena: 3.00 / 5
Kierowca autobusu szarpał mnie przed wejściem, bo pociągnęła za klamkę nie tych drzwi które trzeba, mimo ze sam mi je wskazał, wykrzykując do mnie i przeklinając, po czym po wejściu do autokaru mówił na głos, że przeze mnie autobus nie wyruszy w drogę i że mam to naprawić. Po zawołaniu rodziców zaczął mnie przedrzeźniać, że ich wołam, a na koniec prześmiewczo krzyczał do mnie na cały autobus. Dno obsługi, dodam, że na drzwiach których nie można otwierać „bo on je naprawiał” nie ma żadnej naklejki ani informacji o niemożliwości ich dotykania. Przeprosił krzycząc dopiero gdy wspomniałam o opinii. Żenada i brak szacunku do klienta.
WadyNarwany i agresywny kierowca. Szarpanie klienta, przedrzeźnianie go i ośmieszanie przy autobusie pełnym ludzi nie jest warte jazdy tą linią.
~Ona ona / 2023-08-02 02:02
Ocena: 3.00 / 5
Niestety zapach z toalet uniemożliwia jazdę i tylko dlatego chyba odejmę gwiazdkę . Jesli chodzi o kierowców bez zastrzeżeń i jakośc jazdy bardzo bezpiecznie .
ZaletyW miarę powolna każda .sympatyczni kierowcy .