Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3411 opinii

2.17 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.36
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.19

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zayn / 2019-02-13 10:34
    Ocena: 3.25 / 5
    Autobus opóźniony!! Wcześniej nie było mowy o przesiadce,a tu nagle okazuje się, że trzeba sie przesiadać. Dziwne zachowania pasażerów obok mnie
    Porażka
    WadySame wady
  • ~Zofia / 2019-08-08 00:12
    Ocena: 3.25 / 5
    Podrozowalam Flixbusem z Amsterdamu do Krakowa. Oprócz ceny i miejsca nic nam się nie podobało. Przystanki mimo długiej podróży były krótkie i nie zapowiedziane wcześniej. Kierowca informacji udzielał w niezrozumiałym języku (oczekiwałam informacji po polsku lub holendersku). Ponadto kierowca bardzo często i długo rozmawiał przez telefon o prywatnych sprawach. Takie zachowanie nie jest na miejscu i stwarza zagrożenie. Przed Katowicami ogłosił 5 cio minutowa przerwę podczas której mimo chłodem dowiedziałam się że muszę się przesiąść do innego autobusu bo ten ma usterkę. Przy podróży trwającej prawie 20 godz trudno spakować się w tak krótkim czasie. Przy szybkim przeładowania bagażu moja nowa walizka została uszkodzona (złamane kolko).
  • ~Zuzanna / 2024-08-17 13:15
    Ocena: 3.25 / 5
    Jestem oburzona zachowaniem Pani z biura Flixbusa na Dworcu Warszawa Zachodnia. Wczoraj wyjeżdżając z dworca widziałam jak Pani z biura Flixbusa kazała rozpakowywać bardzo ciężki bagaż podróżnego spoza granicy wschodniej i brać innym pasażerom tak by podróżny uniknął opłat należnych Flixbusowi. Ponadto faworyzowała podróżnych spoza wschodniej granicy w tym zakresie. Sądząc z przebiegu rozmów ta Pani jest niepolskim (chyba ukraińskim) pracownikiem biura. Poza tym była bardzo konfliktową z kierowcami którzy odprawiali pasażerów. Sądząc z wielu sytuacji nie przestrzegała przepisów Fixbusa jeśli chodzi o podróżnych zza wschodniej granicy. W naszym przypadku spowodowało to dwugodzinny postój na granicy przez co spóźniłam się na samolot. Pasażer który był przyczyną postoju już na dworcu był sygnalizowany przez kierowców jako ten który powinien jechać bo zostanie na granicy. Jego podróż wymusiła ta właśnie koordynatorka (taką kartkę miała na szyji). Uważam że tak nieodpowiedzialne osoby nie powinny się zajmować odprawami podróżnych.
  • ~ .. / 2024-11-19 07:29
    Ocena: 3.00 / 5
    tam budʹte oberezhni, yak u Vidni... treba pochynaty z roboty z idiotamy... pratsyuvaty v Nimechchyni
  • ~-Bogusia- / 2024-06-25 19:29
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam, wracałam dziś t.j. 25.06.2024 z Zakopanego do Olsztyna(linia 1221) często podróżuję flixbusem i pierwszy raz spotkałam się z takim niemiłym kierowcą(wysoki, otyły z broda ,rudy)był bardzo opryskliwy wobec pasażerów i drugiego kierowcy, który widać było że trzymał nerwy na wodzy. Jak się okazało podczas rozmowy tych dwóch panów to ten niemiły wręcz wredny Pan to był kierownik, powiem szczerze że razem z mężem przysluchiwalismy się temu jak on się odzywa z niedowierzaniem, było to bardzo nieeleganckie wręcz chamskie.
  • ~A / 2023-09-19 12:32
    Ocena: 3.00 / 5
    Jako komfort jest okay można naładować telefon, jest ubikacja, ale zachowanie się większości kierowców z jakimi jechałam to jest po prostu chamstwo. Tyle w temacie
    ZaletyCzeste połączenia
    WadyZachowanie kierowców, częste opóźnienia
  • ~Aga / 2022-07-28 22:40
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam , tego sie nie da pojąć , jechałam z Rodina 4 osoby na trasie Katowice Braunschweig z przesiadką w Berlinie. Mieliśmy dla wszystkich wykupione miejsca nagle w trakcie postoju wsiadają osoby nowe i 2 osoby mają te same miejsca co moje dzieci!! Te osoby nie odpuściły więc poszliśmy do kierowcy, on ma to samo u siebie!! Jeden wielki bałagan! Nikt ni chciał zwolnić 1 miejsca by 2dzieci mogła razem siedzieć. Poprosiłam kierowcę ale on mowi ze nic nie może na to zrobić! Ja usiadlam osobno z tyłu bo tam tylko było 1miejsce wolne ,mąż na dole z przodu starszy syn u góry z przodu samego a mała 6lat sama obok starszego pana, 4h płakała bo zasnęła i spadła by więc całe 4h siedziałam koloniej na podłodze!!! Mało powiedziane nie polecam!!!
    ZaletyZadne
    WadyWszystko
  • ~Aga / 2024-02-06 17:21
    Ocena: 3.00 / 5
    Dzisiaj nastąpiła taka sama sytuacja jak u Pani A kierowca zostawił 2 pasażerów w Pradze .Panów plecaki zostały w autokarze. Dzwoniłam na infolinię Pani kazała im do jechać do celu lub wrócić do Polski na własny koszt jakaś kpina nawet nie zapytała się za co mają wrócic a wystarczyło by przebudować bilet na rano ale widocznie myślenie sprawia sprawia ból. Tak tego nie zostawię firma porażka.Nigdy nie zdarzyło się to u innych przewoźników zawsze pilot lub kierowca sprawdzał czy wszyscy są nie polecam
    WadySpóźnienie, brak myślenia i odpowiedzialnosci
  • ~Aga / 2024-02-29 12:35
    Ocena: 3.00 / 5
    Kurs o godzinie 00:20 z Lotniska Chopina do Krakowa. Chciałam kupić dla mnie i mojej rodziny bilety do Krakowa( miałam kupiony wcześniejszy bilet ale lot się opóźnił i czekaliśmy na właśnie tego) chciałam zapłacić kartą u kierowcy ale kierowca twierdzi że płatność tylko gotówką. A to bardzo dziwne bo nawet na drzwiach od autobusu napisane że płatność tylko kartą. Nie miałam gotówki musiałam lecieć na terminal wypłacić 500 zł bo aż tyle wyszło za 5 osób do Krakowa.
    Zapłaciłam kierowcy te 500 zł i zapytałam o bilet niestety odpowiedź uzyskałam chamską że albo wsiadacie albo oddaje kasę i nas zostawia.
    Sprawa zgłoszona i e mail flixbusowi i jeszcze dzisiaj dzwoniłam na infolinię. Mają się tym zająć i przy okazji zapytałam czy jest możliwość płatności gotówką i oczywiście że nie można!!
    Kierowcy oszuści i złodzieje!!
    WadyKierowcy oszuści i złodzieje
    Sprawa zgłoszona do flixbusa
  • ~Agata / 2022-08-15 21:33
    Ocena: 3.00 / 5
    Na dzisiejszym kursie Zakopane Kraków pan kierowca był bardzo rozdrażniony śpiewem małej dziewczynki. Może to nie był jej najlepszy wykon, ale to dziecko miało nie wiem około 3-4lat? Pan kierowca wręcz agresywnie kazał matce się przesiąść lub wysiąść ????. Pan chyba nie jest przygotowany na trasy w sezonie, z dziećmi, wielogodzinne.
    ZaletyWygoda
    WadyPan kierowca
  • ~ALA / 2022-07-14 21:48
    Ocena: 3.00 / 5
    Niestety podróż z Popradu do Krakowa okazała się bardzo męcząca. Zapach jaki unosił się w powietrzu wewnątrz busa przyprawiał o mdłości. Prawdopodobnie ktoś zapomniał wyczyścić zbiorniki w toaletach. To XXI wiek a nie średniowiecze...inna sprawa to kwestia klimatyzacji, którą jak wiemy powinno się odgrzybiac i wymieniać filtry.
    O tym że autobus miał 30 minutowe opóźnienie nie wspomnę..Na szczęście zdążyliśmy na pociąg w Krakowie.
    ZaletyWygodne fotele
    WadyKlimatyzacja, jakość powietrza w busie, zapach z toalety
  • ~Alicja / 2018-08-12 09:27
    Ocena: 3.00 / 5
    Uwaga kochani z rezerwacją biletów!!!!Jeżeli zakupicie bilet i podróż nie wypali,nie dostaniecie zwrotu gotówki!!!To fikcja.Dzwoniłam,pisałam w reklamacjach,rzecz nie do załatwienia!
    Zanim zarezerwujecie,przemyslcie!
    Zamienią ale pieniędzy nie oddadzą
    ZaletyPo tym zdarzeniu żadnych zalet nie widzę
    WadyBrak kompetencji
  • ~Alicja / 2019-08-07 08:42
    Ocena: 3.00 / 5
    Jechałam 22.07.2019 z Wrocławia do Szczecina.Kierowca, który zamienił się z kolegą w czasie podróży bez przerwy w czasie jazdy rozmawiał przez swój telefon,obdzwaniał wszystkich znajomych, ale najgorsze moje przerażenie było jak w czasie jazdy zaczął zapisywać numer telefonu w swoim telefonie.Siedziałam zaraz za kierowcą.

    Linia N1362, kierunek Szczecin station 22.07.2019 06:05 Wrocław, dworzec autobusowy → Szczecin, główny dworzec kolejowy (ulica Kolumba)
    2 Miejsca: 1A, 1B
    Zaletynie wiem,chyba wygodne siedzenia
    Wadywiejąca zimna klimatyzacja w nogi,skończyła się katarem
  • ~Alicja / 2022-07-30 09:25
    Ocena: 3.00 / 5
    Jadę autobusem Kraków-Przemyśl brudny bardzo brzydki zapach w autobusie, Pan sprawdzający bilety twierdzi że nie ma mnie na liście i odsyła na inną godzinę. Dobrze że miałam wydruk cały z godziną odjazdu.
    WadyŚmierdzi bardzo i brudno
  • ~Alicja / 2025-07-06 18:49
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie ma internetu mimo, że połączyłam się poprostu skandal ????
    ZaletyJest ok
    WadyNie ma internetu
  • ~Angela / 2021-09-24 14:37
    Ocena: 3.00 / 5
    W piątek o godzinie 14:35 Wracałam razem z koleżanką z Zakopanego do Katowic . Pan kierowca był bardzo nie uprzejmy. Zapytałam się tylko skąd odjeżdża powiedzial mi że na dworcu mam tablicę I że w tej chwili mi nie powie bo on ma przerwę . Na dworcu znajduje się mnóstwo stanowisk i dla osoby która jest pierwszy raz jest trudno się zorientować. Wystarczy odrobina życzliwość.
  • ~Aniqa / 2023-07-19 18:32
    Ocena: 3.00 / 5
    Linia z Wrocławia do Berlina z 7:30
    Kierowca młody chamski wygonił mnie i Panią obok z pierwszych siedzeń, po tłumaczeniu ze zapłaciłam za to dodatkowe pieniądze powiedział ze jest to miejsce dla kierowcy. Żenada totalna..
    Po czasie wyłożył się nie 4 siedzeniach i spał.
    ZaletyZero
    WadyKierowca fatalny
  • ~Anita / 2021-08-21 19:22
    Ocena: 3.00 / 5
    Podroz Czestochowa Krakow porazka, brak w autobusie miejsc wykupionych, ignorancja kierowcow i opoznienie na trasie. Autobus ciasny a z ubikacji zapach szamba
    ZaletyBrak
  • ~Anna / 2019-05-11 22:17
    Ocena: 3.00 / 5
    Bardzo lubię waszego przewoźnika ale mam jedną uwagę nie dbacie o bagaż pasażera spotkałam się z sytuacją że bagaż nie został oznaczony jaką ja mam gwarancję że mi nikt torby nie zabierze już się spotkałam z taką sytuacją (nie u was)że na stacji docelowej nie miałam swojej torby zwróćcie na to uwagę bo ja jestem zbulwesowana że dochodzi do takiej sytuacji uważam że to powinno być szczególnie dopilnowane przez przewoźnika A ja niestety straciłam bardzo ważne dla mnie rzeczy,I nikt się nie przychyla do odpowiedzialności.Jakby bagaż był oznaczony numerkiem nie doszło by do takiej sytuacji.....
  • ~Anna / 2019-08-26 00:43
    Ocena: 3.00 / 5
    Zacznę od tego że już raz przez spóźniony autobus flixbusa straciłam bilety o wartości ponad 150 zł na dalsza przesiadkę, nikt nie poinformował że będzie opóźniony, pani z infolinii stwierdziła że jej przykro. Temat zamknięty. Zrobiłam drugie podejście kupiłam bilet na trasę Bolesławiec- Radom z przesiadką w Warszawie, autobus na trasie opoznil się ok. godziny, mieliśmy być o 18.20 w Warszawie o godz 17.40 została anulowana moją rezerwacja na godz.19.30 z powodu opóźnienia i dostałam nowy bilet na 23.25 podróżując z niepełnosprawnym dzieckiem od godz.12 w południe bez jakiegokolwiek mojego wpływu. Autobus zakończył trasę o z 19.29 więc w biegu ruszyliśmy do następnego autobusu do Radomia po czym Pan kierowca stwierdził że mnie nie zabierze bo bilet jest przełożony na 23.25 i mogę sobie kupić u niego a tamten anulować chyba że chce siedzieć z dzieckiem 4 godziny na dworcu zachodnim. Oczywiście bez dyskusji tak zrobiłam zakupiłam bilet dla siebie i dziecka ( kwota podejrzanie duża) no i ruszyliśmy po czym sprawdzam paragon a ma nim dodatkowy bilet na kwotę 49.99 ????????????. Po zatrzymaniu autobusu na przystanku w Radomiu pytam kierowcę czemu mam policzone 3 bilety skoro jadę tylko z dzieckiem a Pan twierdzi że wszystko jest ok i u kierowcy tyle kosztuje bilet. Po dłuższej chwili zastanowienia stwierdził że jednak się pomylił i że niestety nie odda mi z własnej kieszeni, mogę dzwonić na infolinię i spróbować odzyskać pieniądze. Boooooozzzzzeee myślałam że nie wytrzymam i pekne ze złości. Taka miałam podróż
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.85, ilość opinii: 5591
Flixbus
Ocena: 2.17, ilość opinii: 3411
Sindbad
Ocena: 2.44, ilość opinii: 942
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 741
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.03, ilość opinii: 418
Koleje Śląskie
Ocena: 1.61, ilość opinii: 373
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4935
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4625
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3172