Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3143 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ika / 2023-08-15 06:29
    Ocena: 3.00 / 5
    Zapomniałam dodać w poprzedniej opinii, że kierowcy nie informują o długości postojów na dworcach.
    WadyKierowcy nie informują o długości postojów na dworcach, a zapytani o to informują niechętnie.
  • ~ip / 2023-02-20 09:33
    Ocena: 3.00 / 5
    Autobusy na trasie Waw-Ryga i Ryga-Waw z popękanymi przednimi szybami. Kierowcy komunikują przybycie i przerwę, ale nie w języku kraju przez, który aktualnie przejeżdżają (na szczęście jest jeden komunikat po angielsku). Kierowca zdenerwowany opóźnieniem, podniesionym tonem próbował zweryfikować gdzie jest druga osobą z mojego biletu (stała dwie osoby dalej) jednak komunikował się w swoim ojczystym języku co było dla mnie niezrozumiałe, dopiero po chwili przeszedł na angielski. Wyładowywanie frustracji na pasażerach jest naprawdę na minus, nie wpływa też dobrze na poczucie bezpieczeństwa. Autobus przyjechał spóżniony 20 minut, kierowca chciał nadrobić opóźnienie i jadł w pośpiechu, nie miał porządnej przerwy.
    Zaletycena, wygoda, ilość połączeń
    Wadyobsługa, stan techniczny pojazdów
  • ~Iwona / 2022-04-15 10:46
    Ocena: 3.00 / 5
    W sumie wszystko ok ale cała drogę słuchałam narzekania kierowców jak to źle się pracuje i że trzeba jeździć w wekenedy itp. Ja wszystko rozumiem ale nie szło już tego przesłuchać ile można.
  • ~Ja / 2019-11-15 17:08
    Ocena: 3.00 / 5
    Po raz pierwszy, jak jeżdżę Flixbusem na trasie Rzeszów-Berlin, autobus przybył punktualnie. Być może dzięki temu, że nie było 15-20 min postoju w Krakowie ani następnego, czasem prawie pół godzinnego postoju w Olszynie. I tak trzymać!

    Komfort jazdy bylby do zaakceptowania ale higiena pozostawia wiele do życzenia!

    Fetor z toalety od samego początku podróży, już od Rzeszowa!
    W toalecie nie było wody ani do spłukiwania ani do umycia rąk.
    Poza tym należałoby jasno oznakować spłuczkę, tak aby nie trzeba było zastanawiać się którego przycisku użyć i zaopatrzyć toaletę w dostateczną ilość wody do spłukiwania. W przeciwnym razie fetor bedzie towarzyszył pasażerom zawsze, a to nic przyjemnego, szczególnie na tak dalekiej, 11- i godzinnej trasie.
    ZaletyPunktualne przybycie do celu
    WadyFetor z toalety, brak wody w spłuczce, brak oznakowania na spłuczce.
  • ~Jacek / 2023-04-27 17:57
    Ocena: 3.00 / 5
    Dramat. Zarezerwowałem podróż Katowice-Szklarska Poręba z przesiadką we Wrocławiu oraz powrót. Po kawałku odwoływano kolejne przejazdy, najpierw mail o zmianie rezerwacji (z nieodłącznym "przykro nam")a za parę godzin ten sam kurs odwołany. Musiałem całkowicie zrezygnować z usług tej firmy. I najlepsze na koniec po anulowaniu przeze mnie odwołanej rezerwacji komunikat "Przykro nam że rezygnujesz". Kpiny z poważnych ludzi.
  • ~Jacek / 2025-04-21 12:42
    Ocena: 3.00 / 5
    Sytuacja z linii N1261 wyjazd w Warszawy 23.59 dnia 20 kwietnia.
    Kierowca nie wjechali na dworzec autobusowy w Kielcach po czym zaczęli cofać na skrzyżowaniu by wróci się . Kiedy cofnęli się po pasażerke na dworcu jeden z kierowców był strasznie chamski wobec pasażerki
    WadyKierowcy
  • ~jan / 2023-07-23 10:46
    Ocena: 3.00 / 5
    Jechałem autobusem 17.07.2023 o godz 7,30 z przystanka warszawa mlociiny. Nie wiem czy to taki standart czy jakis przypadek. Byl to moj pierwszy raz i po tym doswiadczeniu raczej ostatni. Autobus planpwp miał jechac do krynicy morskiej 5,5h ok. Ale juz do ostrudy zalapal 20 min opznienia do elblaga 1h /te 40 min jestem mu w stanie darowac bo widomo wakacje,wypadki itd. ale potem bylo juz tylko lepiej. W elblagu kierowca stwierdzil ze musi dolac paliwa sic*. Myslalem ze takie pojazdy maja wiecej paliwa nic na 280 km. Stwierdzil ze potrzeba mu na 10 min. Z tych 10 min zrobilo sie 45 min bo najpierw paliwo potem oproznianie kibla tankowanie wody. Suma sumarum do krynicy morskiej dojechal z 2h opoznieniem ktora w wiekszosci byla zasluga kierujacych.. Nie wiem dla mnie to szok brak paliwa oprożnianie kibla, uzupelnianie wody. Myslalem ze takie rzeczy robi sie przed wyjazdem na trase a nie w czasie podrozy. Autobus dojechal do krynicy pozniej niz mial wyjechac z powrotem do warszawy.Juz na starcie zalapal b.duze opoznienie. Mysle ze to byla moja jednorazowa przygoda z panstwem jako przewoznikiem.
    .
    Zaletyklimatyzacja i to chyba wszystko
    Wadyopoznienia nie z winy sytuacji drogowej
  • ~Janusz / 2019-05-08 10:39
    Ocena: 3.00 / 5
    Porażka Wielka porażka.
    Nie informują o zmianie przewoźnika
    Zamiast autokaru flixbusa jedzie Pastuszak
    Czekałem i się nie doczekałem.
    ZaletyBrak
    WadyAplikacja porażka
    Kontakt porażka
  • ~Janusz / 2023-05-30 15:45
    Ocena: 3.00 / 5
    Masakra jakaś za każdym razem z wykupionymi miejscówkami, połowa pasażerów miała zajęte miejsca, za które płacili, a kierowcy każą siadać tam gdzie wolne.
    W autokarze smród moczu, brak przystanków dla pasażerów przez całą ośmiogodzinną podróż, więc wiadomo ile osób korzystało z autokarowej toalety, aż załączył się alarm, a kierowca musiał zjeżdżać z trasy żeby temu zaradzić...
    ZaletyChyba tylko kurs autokaru we właściwym dla nas czasie dobowym.
    WadyWymienione w opinii, więc nie będę się powtarzał.
  • ~JD / 2019-08-25 19:21
    Ocena: 3.00 / 5
    Trasa Warszawa - Drezno. Żadnych przerw, by wyprostować scierpniete nogi. Środkowe drzwi zamknięte, nie można wyskoczyć na 2 min by chwilę odetchnąć. Dzięki, ale nie skorzystam następnym razem.
  • ~Jennie / 2024-04-17 01:26
    Ocena: 3.00 / 5
    Dobrze by było jakby pojawiło się więcej przerw 5/10 min a nie tylko 1 max 2 gdzie są ludzie co jadą 15 godzin i chcą sobie wyprostować ciało albo zapalić także miło by było jakby flixbus takie coś wdrożył.
  • ~Jerzy / 2019-07-22 16:37
    Ocena: 3.00 / 5
    Dzisiaj miałem okazję pierwszy raz skorzystać z usługi firmy Flixbus i jestem niemile zaskoczony tym co mnie spotkało. Firma, która w swoich anonsach pisze o bezpieczeństwie pasażerów, przez swoje niedociągnięcia może pośrednio doprowadzić do śmierci niedoszłych pasażerów. Wykupiłem bilet z Sosnowca do Krakowa, kurs o godzinie 9:40. Przystanek Sosnowiec dworzec PKP. Są dwa przystanki o takiej samej nazwie, które rozdziela bardzo ruchliwa czterpasmowa droga wraz z torowiskiem. Teraz pytanie po której stronie drogi stanąć? Od strony dworca Sosnowiec Gł, znalazłem kartkę z rozkładem jazdy powyższej firmy, lecz mojego autobusu tam nie było. Przeszedłem więc wraz z bagażem przejściem podziemnym na drugą stronę ulicy, co zajęło mi dobrych kilka minut czasu. Tam znalazłem kolejną kartkę z rozkładem jazdy i tam już mój autobus był ujęty. Piętnaście minut po czasie odjazdu, autobus przejechał obok przystanku z rozkładem jazdy nie zatrzymując się, następnie przejechał kilkaset metrów dalej, na rondzie zawrócił i podjechał na przystanek po drugiej stronie ulicy. Dalsza część to już horror, pisk opon samochodów, przekleństwa kierowców i około 10 osobowa grupa pasażerów, która na przełaj przez bardzo ruchliwą drogę czteropasmową, pokonując barierki usiłowała się dostać do upragnionego autobusu. Dobrze. że nikt nie został potrącony przez przejeżdżające samochody, czy tramwaj. Czy naprawdę tej firmie tak trudno zmienić rozkład, do tego gdzie zatrzymują się autobusy (zaledwie prawidłowa rozpiska i wymiana dwóch kartek z rozkładem jazdy), lub zobowiązać kierowców, aby zatrzymywali się tam gdzie są rozkłady jazdy tych autobusów. Czy musi dojść do jakiegoś nieszczęścia, żeby to zmienić. Jeszcze jedna uwaga. Firma się anonsuje, że grzeczni uczynni kierowcy. Na moje pytanie do kierowcy, czemu się nie zatrzymał tam gdzie jest rozkład jazdy, usłyszałem, żebym na niego nie krzyczał, jak odpowiedziałem, że nie krzyczę tylko zadałem pytanie, usłyszałem straszenie że może mnie nie zabrać, że mogę jechać, albo nie (mimo, że miałem wykupiony drogą elektroniczną bilet) i wreszcie niesatysfakcjonująca mnie odpowiedź, ze tak jeżdżą już od dwóch lat (złapałem się za głowę, że to już tak długo trwa), na koniec jeszcze usłyszałem, że znowu problem z Tym Sosnowcem. Jestem rodowitym sosnowiczaninem i uwłaszcza mi takie stwierdzenie z Tym Sosnowcem. To jest raczej problem z nieprawidłowościami w firmie Flixbus, którą Pan kierowca reprezentuje. Raczej z usług tej firmy więcej nie skorzystam. Z wyrazami wątpliwego szacunku Jerzy Jaworski.
  • ~Jolaviola / 2022-10-18 18:22
    Ocena: 3.00 / 5
    W dn. 18.10.22 podróżowałam z Bydgoszczy do Zakopanego. Korzystając z okazji na dworcu w Kielcach poszłam do toalety Jakież było moje zdziwienie po wyjściu gdy zobaczyłam tyl odjeżdżającego autobusu.
    Naprawdę miałam dużo szczęścia i pobiegłam za nim. Kierowca zatrzymał się bo przekazywał jakieś kobiecie dokumenty. Zaczęłam krzyczeć i kobieta zatrzymała autobus . Na mój zarzut dlaczego nie poczekał odpowiedział, że że względu na opóźnienie nie było 5 min przerwy. Pasażer jadący że mną wiedział o tym fakcie i przemilczał. Był idiota.
    Nr rej. WOT59642 kurs 1221
    Przestroga dla pasażerów zgłaszacie swoje potrzeby fizjologiczne kierowcy!!!!!
    ZaletyNie umiem na tą chwilę obiektywnie ocenic
    WadyKażdy może odebrać bagaż jaki zechce. W autobusie z Bydgoszczy do Warszawy śmierdziało i było brudno. W przypadku anulowania podróży tylko voucher na kolejną podróż.
  • ~Józef / 2023-05-07 11:58
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie można dodzwonić się do tej firmy i brak odpowiedzi na fb ... Także niczego się nie dowiesz... Przyjechał spóźniony i nie na ten przystanek co trzeba . Kurs Kołobrzeg- Olsztyn. Zbyt długa przerwa w trakcie trasy. Siedzenia takie sobie . Cena biletu dość wysoka. Na plus WC na pokładzie lecz niestety bez wody aby umyć ręce... Kierowca całkiem spoko . Czy skorzystam ponownie- nie wiem ....
    ZaletyWC,kierowca
    WadyBrak wody w WC, długi czas jazdy. Niewygidne fotele.
  • ~Jujujuj / 2024-01-01 18:27
    Ocena: 3.00 / 5
    Trasa z Warszawy do Zakopanego 31.12 o 23:59
    Na samym końcu autobusu siedziała para która po prostu uprawiała seks.
    Odgłosy dochodziły do mojego miejsca a było to miejsce 7A.
    Poszedłem do pary i zwróciłem uwagę lecz tylko spojrzeli i się uśmiechnęli. Po chwili znowu to samo.
    Podszedłem do dwóch kierowców i powiedziałem co się tam wyprawia, lecz w odpowiedzi usłyszałem że oni nic nie słyszą żebym nie szukał sobie problemów….
    Po czasie usłyszałem jak chłopak skończył to już odetchnąłem z ulgą.
    Skarga napisana do Flixbusa w sprawie braku reakcji kierowcy.
    ZaletySzybkie połączenie
    WadyPara uprawiająca seks na tylnych fotelach
    Kierowcy którzy zlekceważyli moją prośbę aby uspokoili parę
  • ~K / 2023-08-02 07:51
    Ocena: 3.00 / 5
    Dramat! po co macie miejsca numerowane jak i tak nikt tego nie przestrzega. Kierowcy nic poza sprawdzeniem biletu i łaskawym włożeniu bagażu nie kontrolują. Burdel jakich mało. To były dwie ostatnie podróże- pierwsza i ostatnia.
    Wadynie ma szans zeby siedzieć na wykupionym miejscu
  • ~K9097 / 2022-04-10 16:01
    Ocena: 3.00 / 5
    Odwołałem rezerwacje z opcją zwrotu pieniędzy. Czekam już kilka dni , a pieniądze się nie pojawiły.
    Wydaje mi się że się już ich nie doczekam , patrząc na opinie innych użytkowników , gdzie znaczna przewaga jest negatywnych opini.
    ZaletyBrak
    WadyProblem z odzyskaniem pieniędzy
  • ~Kasia / 2018-07-29 14:36
    Ocena: 3.00 / 5
    Korzystam od 4 lat i od tego czasu kurs ktorym jeżdżę notorycznie się spóźnia bez żadnego uprzedzenia. Czy lato czy zima sterczy się nawet do dwóch godzin. Przewoźnik się zmienił ale godzina odjazdu jest ta sama. Brak szacunku dla pasażera. Kierowca nie jest nawet w stanie przeprosić osób oczekujących. MASAKRA!!!
    ZaletyCena
    WadyOPÓŹNIENIA!!!!
    BRAK EMPATI U KIEROWCÓW!!!
  • ~Kasia / 2021-12-24 09:58
    Ocena: 3.00 / 5
    Kusi niska cena, Kupiłam bilety i na tym koniec.Autobus nie przyjechał.Zero kontaktu.Uratował mnie ostatni pociąg, który był,bo zostałabym na lodzie.Nie polecam.
    ZaletyZero
    WadyNawet nie było okazji zobaczyć na własne oczy
  • ~Kasiaaa / 2020-10-13 12:30
    Ocena: 3.00 / 5
    25.09 jechałam autokarem z Paryża do Warszawy. Na stronie www FLIXBUS była informacja, że autokar będzie miał połowę obłożenia, czyli 1 osoba na 2 miejsca. Jak wsiadaliśmy w Paryżu było ok. Na przystanku we Frankfurcie wsiadło tyle osób, że cały autokar był pełen aż do Warszawy.
    Beznadzieja
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5083
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3143
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 867
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 357
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.95, ilość opinii: 338
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4618
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4463
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3934
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3503
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2991