Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3241 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.35
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.19

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ARTUR / 2023-07-08 08:40
    Ocena: 3.00 / 5
    Olewają klientów jak się da! Bilety zarezerwowane, zapłacone, a FlixBus bezczelnie ZMIENIA rezerwację na inne miejsca. Na maile, że proszę o przywrócenie popzredniej rezerwacji mam odpowiedź, że oni nic nie mogą zrobić. Dowcipasy, bo to oni zmienili, nie ja ! Różnicę zwracają w voucherach, dopiero na wyraźne żądanie raczyli napisać, że mogą przelać gotówkę. Oczywiście w ofercie i na każdym bilecie jest informacja, że pasażer zarządza swoją rezerwacją. A to gówno prawda! Ciekawe, kiedy będą zmieniali godziny i daty wyjazdów - w końcu jak mogą to kiedyś i tak zrobią. Dodzwonienie się na infolinie graniczy z cudem, a jak juz się dodzwoniłem, to panienka powiedziała, że ona nic nie może zrobić. No, a jak się panu nie podoba, to moze pan z nami nie jechać. Bezczelność po prostu. Po wykoszeniu polskiej linii, FlixBus jest jedyną linią, jeżdżącą w tym kierunku, dlatego zdiała tak, jak chce. Kiedyś do biletu dołączona była opaska na bagaż i bagaż wydawał kierowca, po sprawdzeniu odcinka u pasażera. Teraz Pan Kierowca nie będzie sobie brudził rąk, więc w skargach jest mowa o kradzieżach bagażu. Gdyby mozna było, to omijałbym te firmę szerokim łukiem.
    Zaletywygodne autobusy
    Wadysame
  • ~Asia / 2019-03-22 14:33
    Ocena: 3.00 / 5
    Bardzo to niekorzystne zarówno dla firmy jak i pasażerów, że autobus się spóźnia. Kierowca stoi i na pewno jest poinformowany o co chodzi a nie informuje pasażerów. Mówi, że on nie jest od informowania. Wszystko rozumiem, awarie się zdarzają lecz prawo do informacji, traktowanie pasażerów z szacunkiem powinno być zapewnione. Za to ogromny minus ii strata zaufania. ☹️ Autobus dnia 22/03 o 13.45
  • ~Asia B / 2023-10-01 06:22
    Ocena: 3.00 / 5
    Średnio polecam, każą być 15 minut wcześniej a potem pan kierowca nie wpuszcza, bo jest jeszcze 15 minut do odjazdu, a potem okazuje się że inni ludzie wchodza tylnym wejściem, siadają na moim miejscu (które wykupiłam z dodatkową oplata) i mają pretensje, że się upominam o swoje miejsce i w dodatku ani po polsku ani po angielsku, pewnie najlepiej po ukraińsku żeby każdy polak umiał (nie chce obrażać tu Ukraińców, ale jednak trochę przesada, bo to nie pierwszą taka sytuacja). Rezultat? Czekałam na zimnie 10 minut, bo nie zauważyłam, że inni wchodza sobie tylnym wejściem bez sprawdzenia biletów i nieporozumienia co do miejsc. Plus gołe stópki obok innych osób. Myślałam, że są jakieś zasady a tu widzę samowolka. Może dla kogoś spoko, ja wolę zaplanowane podróże w dobrych warunkach, a jeśli jedziecie w stronę Medyki, to raczej sie takich nie spodziewajcie (już 3 podobna sytuacja)
    ZaletyWygodnie jest ale to moja opinia bo lubię busy, na pewno dużo cichsze niż pociag
    Wady- kierowcy często nieuprzejmi, zwłaszcza w porównaniu z innymi firmami tego typu, gdzie zawsze miałam obsługę miłą i no nikt mi nigdy nie kazał czekać na zimnie 10 minut
    - dopłata za zmianę miejsca, nie można sobie wybrać od razu tylko cie kieruje na jakieś miejsce na środku obok zajętego miesjca, podczas gdy prawie cały autobus jest pusty
    - często jeżdżę busami, a to akurat najczęściej spóźniający się bus, co już mnie irytuje też
    Te wady myślałam, że są pojedyncze i losowe, ale i mi i moim znajomym zdążają się coraz czesciej, dlatego już tu pisze. Za taką cenę powinien być jednak spoko standard, a myślę że w pociągu za nieraz pół taniej można się spodziewać duuuuuuuzo lepszych warunków.
    To moja opinia odnośnie trasy do Medyki
  • ~Asya / 2019-11-29 20:45
    Ocena: 3.00 / 5
    Połączenie 1311 Wrocław-Poznan, opóźnienie 90 minut.
    ZaletyWiFi
    WadyToaleta była nie czynna.
  • ~Beatadgz / 2019-06-29 10:07
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam chcę powiedzieć że już nie będę korzystała z waszych usług z bytomia.zostalam źle potraktowana ja i moja córka niepełnosprawna opiszę was w gazecie nie sprzedali nam biletu w kasie bo kas na dalekobieżne brak.nie sprzedali w autokarze bo tylko karta trzeba płacić a karty my nie mieli-czekam na nową .kierowca nie dał biletu za gotówkę normalnie hamstwo i wstyd.i szukanie pociągu z chebzia do Częstochowy. Zamiast 1,30 to jedziemy 2,30.tragedia jak się człowiekowi spieszy bo jeszcze dalej z przesiadkami kusi jechać!!!!
    ZaletyBrak w bytomiu.tylko kasy biletowe w Katowicach na dalekobieżne..a człowiek mieszka blisko Bytomia.
    WadyBrak płacenia gotówką w autokarze z Bytomia do Częstochowy i innych miast!!brak w Bytomiu kiosku z biletami na dalekobieżne kursy!!!!
  • ~Becia / 2023-09-15 09:45
    Ocena: 3.00 / 5
    Jadę właśnie do Krakowa i niestety co przystanek zmieniam miejsce.Mam wykupioną miejscówkę na którą nie ma miejsca.To jest chyba coś nie tak po oferować coś co nie ma pokrycia.A tak pozatym to ok.
  • ~bolek / 2019-09-03 08:07
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam,
    proszę uważać na połączenia, które oferuje Flixbus,ponieważ nie realizują założonych połączeń.
    wtedy trzeba spać na dworcu lub szukać hotelu. Bilety, które nie zostały zrealizowane nie obejmują kolejnego kursu, tylko trzeba zakupić niestety nowy. Proszę uważać bo planując podróż życia można już w Krakowie zostać z ręką w nocniku.

    pozdrawiam pasażerka
  • ~bolo / 2023-07-15 11:12
    Ocena: 3.00 / 5
    ludzie trochę obiektywizmu ni jesteście hub of the Universe
  • ~Bugwojny / 2024-09-01 08:24
    Ocena: 3.00 / 5
    Głównym problemem jest nierówne traktowanie pasażerów. Jedni dopłacają, by zarezerwować określone miejsce, innym bez dopłat miejsca przydziela system, a pozostali są zmuszeni przesiadać się podczas podróży, bp ich miejsce od określonego przystanku zajmuje ktoś inny. Wracałem z Jastrzębiej Góry do Krakowa i podczas całonocnej jazdy zmieniałem miejsce kilka razy. Rezerwacje też były zdublowane więc przydział miejsc całkowicie się posypał. Kierowca po parokrotnym sprawdzeniu biletów poddał się i polecił zajmować miejsca gdzie jest wolne. Oczywiście stąd wynikło spore opóźnienie. Odradzam.
  • ~bugyteg / 2019-08-20 18:29
    Ocena: 3.00 / 5
    Tak się zastanawiam, czyja to wina, że kierowcy Flixbusa tak gnają, że czasem można odnieść wrażenie, że zaraz dojdzie do wypadku. Ze swoich obserwacji z nawigacją pokazującą prędkość, stwierdzam, że winę ponoszą nie kierowcy, lecz Flixbus, który ustala godziny przejazdów na poszczególnych odcinkach gorzej niż źle. Kierowca z punktu A do punktu B ma tyle czasu na przejazd, że jadąc 100 km/h ((przy ograniczeniu dla zwykłych osobówek - 90 km/h i autobusów - 70 km/h) oraz 90 km/h w obszarach zabudowanych (gdzie można jechać tylko 50 km/h i osobówką i autobusem), jak również w obszarach zabudowanych z możliwością jazdy szybciej np. 70 km/h dla osobówek - autobusem tylko 50 km/h ), przyjeżdża do punktu B opóźniony kilka- kilkanaście minut. Czy to nie jest chore? Przecież już dawno powinna się tym zająć Inspekcja i nakazać zmiany tych godzin potrzebnych na przejazd. Kierowca autobusu powinien jechac 70 km/h, i 50 km/h oraz 80 na autostradzie (100 km/h na autostradzie - gdy ma znaczek przylepiony z tyłu autobusu 100 - ograniczenie prędkości 100 ). Składajcie reklamacje do biura Flixbusa by poprawili te rozkłady jazdy oraz tym samym bezpieczeństwo pasażerów podczas jazdy.
    WadyNadmierna prędkość, brak bezpieczeństwa, fatalne czasy przejazdu na odcinkach.
  • ~Dariusz Mazurek / 2019-12-23 22:54
    Ocena: 3.00 / 5
    dziękuje dwóm K.....ą co 23 .12.2-19 sprzedawały biety w kasie Wrocławskiej . w Vratislavi te panie powinno się zwolnić

    Ku.....wy . przez te panie nie dojechałem na czas na święta
    Wadywady ??? sprzedawczynie we Wrocławiu 23.12.2019 ranna zmianaq
  • ~Domi / 2023-08-21 14:48
    Ocena: 3.00 / 5
    Fakt że nie ma możliwość skorzystania z toalety na stacji czy MOPIe powoduje że już nigdy nie skorzystam z usług firmy.
    ZaletyBrak
  • ~Dominika / 2018-06-14 22:22
    Ocena: 3.00 / 5
    Bardzo niemile doświadczenia. Zakupiłam bilet z Krakowa do Wrocławia na godzinę 13. Po wielu perturbacjach, czekaniu na odwołane kursy i opóźnione autobusy udało mi się dojechać do Wrocławia około godziny 23. Poza tym po dokonaniu wpłaty za bilet, biletu nie otrzymałam. Po napisaniu dwóch maili w tej sprawie wciąż nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Ponadto Flixbus bez mojej zgody przetwarzał moje dane osobowe - wykorzystał adres e-mail, z którego przesyłałam skargi do wysyłania mi ofert marketingowych. Zdecydowanie nie polecam, gdy przewoźnikiem by l Polski Bus nigdy nie spotkały mnie takie nieprzyjemności, a bilety były o wiele tańsze.
  • ~Domino / 2022-11-17 19:00
    Ocena: 3.00 / 5
    Kolejny raz nie może dojechać ba czas porażka i żenada
  • ~Domino158 / 2022-05-27 19:03
    Ocena: 3.00 / 5
    Kolejny raz duże opóźnienie w przyjeździe.Trasa Warszawa Zgorzelec
  • ~Dorota / 2022-10-31 13:08
    Ocena: 3.00 / 5
    Podróż ok. Niestety pomimo wielokrotnego zgłaszania problemu z rezerwacją i błędów w systemie nikt z tym nic nie robi. Otóż jadąc wieczornym kursem z Wrocławia do Monachium należy wsiąść na Placu Grunwaldzkim a następnie autobus jedzie na Dworzec Główny. Niestety nie można kupić biletu z dworca bo system sobie nie radzi. Szkoda że nie nagrałam rozmowy z konsultantką. Przynajmniej byłoby wesoło słuchając wyjaśnień
    ZaletyCzystość
    WadyBezsilność pomimo wielu monitów
  • ~DR / 2018-11-26 17:42
    Ocena: 3.00 / 5
    Kierowca zabłądził we Wrocławiu... Wjechał w jednokierunkową pod prąd. Dobrze ze środek nocy 3:30 to ruchu nie było. Potem przegapił zjazd na S8, zjechał na parking i stał 10minut... O drogę pytał? Nie czułam się bezpiecznie
    ZaletyNa czas, możliwość rezerwacji miejsca.
    WadyZimno, niebezpiecznie
  • ~Elblążanka / 2025-07-11 13:31
    Ocena: 3.00 / 5
    11.07.2025
    Trasa Elbląg -Warszawa
    Toaleta zapchana,włącznik spłuczki nie działa. Masakra ????
  • ~Elzbieta / 2022-07-31 16:37
    Ocena: 3.00 / 5
    Wczoraj jechalam z Berlina do Warszawy. Autobus opoznil sie godzine i 15minut.Nikt nie przeprosil za opóźnienie. Jako rezultat spoznilam sie na ważne wydarzenie w Warszawie i niestety po 2 latach oczekiwania nie udalo mi się załapać. Gdy wsiadlam i szukalam miejsca żeby usiasc kierowca starszy i nieprzyjemny pan byl ewidentnie zly,ze pasezerowie nie czytaja regulaminu i zadaja mu pyta.jeden pan wykupil sobie dwa miejsca i polozyl bagaż na siedzeniu.Pan kierowca powiedzial mu,ze zaraz go posadzi na bagażu.Jakby to bylo nieistotne, ze zaplacil za dwa miejsca i to jego sprawa,jak dysponuje miejscem.Do mnie zas powiedzial,ze "znajdzie się dla mnie zaraz miejscowka na cmentarzu " z takim podejściem do pasażerów pan w ogóle nie powinien jeździć. Na jego posade znajdzie sie wielu ktorzy maja podejscie do pasazera oraz maniery. Na chamstwa nie ma usprawiedliwienia
    ZaletyAutobus w koncu dotarł do celu
    WadyFatalne podejście do pasażerów, brak manier u kierowcy ,opóźnienie
  • ~Ewa / 2022-07-11 07:54
    Ocena: 3.00 / 5
    Opoznienie,arogancja kierowców,brak pomocy przy włożeniu walizki/mimo problemu z miejscem dla niej/
    ZaletyTyle,że jedzie
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5269
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3241
Sindbad
Ocena: 2.41, ilość opinii: 892
NeoBus
Ocena: 2.65, ilość opinii: 726
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 358
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.00, ilość opinii: 358
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4722
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4518
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3062