Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3116 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dariusz / 2023-07-31 02:04
    Ocena: 1.50 / 5
    Ta firma to kompletne szambo. Autobus który miał jechać do Dubrownika zakończył sobie kurs w Zagrzebiu. Powodu nie podali żadnego. Chcecie brać udział w takiej loterii? Czegoś takiego jak żyję jeszcze nie widziałem.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko
  • ~Anna / 2023-07-31 01:41
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam. Autobus miał przyjechać 10.35. Przewoźnik poinformował o opóźnieniu 15 minut. Natomiast później żadnych informacji. Czekałam na dworcu do godziny 12:00. Po czym na własną rękę i na własny koszt dojechałam do wybranego miejsca. Okazało się że 15 minut po moim odjeździe autobus się pojawił o czym nie było żadnych informacji bo gdyby była poczekałabym na niego. Straciłam ogólnie 100 zł. Fajne infolinii powiedziała że nie ma możliwości zwroty kosztów jeśli autobus nie spóźnię się dłużej niż dwie godziny. Nie mogłam dłużej czekać gdyż przesiadałam się w innym mieście w pociąg na który i tak już nie zdążyłam a Chciałam zdążyć na następny. Gdyby była informacja że autobus przybędzie o godzinie 12:15 poczekałabym jednak nie było takiej informacji i musiałam na własną rękę a przede wszystkim na własny koszt dojechać do miejsca do którego był zakupione bilety. Z tego co pani na infolinii mi mówiła że do dwóch godzin jeśli autobus się spóźni nie ma możliwości zwroty kosztów to jest jakiś żart. Kupujesz bilet i autobus ma prawo się spóźnić do dwóch godzin bo tak firma funkcjonuje. Robią co chcą i wykorzystują sytuację że w niektórych miastach przestaje funkcjonować PKS i nie mam możliwości innego transportu. Dla mnie to złodzieje Bo jeśli człowiek zamawia transport na daną godzinę i nawet jest to opóźnienie pół godziny to ja rozumiem ale więcej to powinny być rozpłacone koszty. Firma jest bardzo nierzetelna i nie polecam podróżowania z tym przewoźnikiem. Podobna sytuacja spotkała moich rodziców rok temu pan kierowca robił sobie po drodze postój i zakupy w markecie przez co było opóźnienie 40 minut i nie zdążyli na pociąg tkwili w jednym z miast przez parę godzin aby pojechać kolejnym pociągiem. Na dworcu czekało ze mną jeszcze 20 innych osób które również mówiły o tym że ta firma tak funkcjonuje i niejednokrotnie spóźnia się autobus parę godzin. Warto rozpatrzeć inne środki transportu i może zapłacić trochę więcej bo suma Sumerów wyjdzie mniej. Ja jechałam z dzieckiem nad morze i miałam się przesiąść. Podróż miała mnie ogólnie wynieść 100 zł a Zapłaciłam 200 dzięki temu że flixbus spóźnił się 100 minut. Nawet nie raczę zwrócić za bilet bo według nich spóźnienie do dwóch godzin to normalka bez możliwości zwrotu. Odradzam podróż tym środkiem transportu
  • ~Tomek / 2023-07-31 00:17
    Ocena: 2.25 / 5
    Ciągłe opóźnienia (minimum 30 minut), a mimo to kierowcy jeżdżą jak wariaci. Zamieszania z rezerwacją miejsc. Toaleta strasznie śmierdzi. Dodatkowo wifi na pokładzie to ściema - strasznie wolne, z miniaturowym limitem danych a i tak często nie działa. Odradzam!
  • ~Beata / 2023-07-30 22:35
    Ocena: 5.00 / 5
    Super.polecam
    Pierwszy raz jechałam do Zamościa,będę wracała do Szczecina również Flixbusem.
  • ~Krzeslo / 2023-07-30 12:49
    Ocena: 5.00 / 5
    Kierowca stoi przy wkładaniu i wyciąganiu bagażu ale nie zapamięta czy czerwona walizka jest Józka a zielona Genowefy. Wg was bo zapłacicie 30 zł za bilet to kierowca powinien się jeszcze kłaniać i całować po rączkach.
    ZaletyOk
  • ~nea / 2023-07-30 12:32
    Ocena: 3.00 / 5
    A nie powinno być tak że kierowca powinien stać przy wkładaniu i wykładaniu bagaży?przecież z ulicy może ktoś podejść i zabrać walizkę,a z opini widać że dzieje się to dosyć często.A niestety są opóźnienia i kierowcy nie mają na to już czasu.Reklama flixbusa że jest udzielana pomoc przy bagażu to czysty chwyt marketingowy.Coś tu z logistyką na bakier...
  • ~Marcin / 2023-07-30 11:16
    Ocena: 1.00 / 5
    kupiłem kilka dni temu dwa bilety na FLIX Bus z Łodzi na lotnisko Chopina w Warszawie. Posiadam rezerwację z potwierdzeniem zakupu, z numerami miejsc Flix Busem. Na parę godzin przed odjazdem dostałem SMSa, że nasz przejazd został odwołany i mogę skorzystać z innej opcji połączenia , a następne połączenie jest w dniu następnym. Z informacji na stronie Flixbysa wynika, że brak jest już miejsc. Nie został przejazd odwołany jak wynika z SMSa a nasze bilety zostały sprzedane komuś innemu. Nasze miejsca 2C i 2D, rezerwacja ma numer 309 473 6936. Lecimy do Japonii, wycieczka kosztuje bardzo, bardzo dużo. Planowanie z Flixbusem podrózy nie ma sensu. Nie spotkałem tak obrzydliwej, paskudnej firmy. Oczekuje informacji, w jaki sposób i na jakiej podstawie nasze miejsca zostały sprzedane komuś innemu.
    Zaletynie ma zalet, obrzydliwość.
    Wadynie polecam tej firmy nawet wrogowi.
  • ~Gawron / 2023-07-30 10:18
    Ocena: 4.00 / 5
    Od kilku lat jeżdżę tym Flixbusem z Elbląga do Warszawy, iż tylko ten bus oferuje taką trasę. Nie ma innych busów. Chyba, że pociągami, ale długość trwania trasy wychodzi tyle samo. Zawsze czysto. Było, komfortowo, dużo miejsca, można nawet regulować fotele. Cóż, jeśli chodzi o opoznienie. W styczniu w Elblągu raz spóźnił się jakąś godzinę, ale przymknęłam na to oko. Był śnieg, było zimno, brudno to pomyślałam, że przez pogodę. Dojechałam wtedy na czas do Warszawy. Jeżeli kierowca chce to zawsze dotrzemy na miejsce. Zwłaszcza, że od Elbląga do Ostródy (i odwrotnie) kierowca zaczyna cisnąć z prędkościami. Bagaże to każdy pilnuję i to zawsze tak było. Kierowca nawet mówi gdzie go położyć w zależności gdzie pasażerowie chcą wysiąść. Nie mam problemów z Flixbusem. Jest w porządku.
  • ~Pralka / 2023-07-30 09:25
    Ocena: 5.00 / 5
    Wy ludzie jesteście nie normalni. To wy robicie syf w autobusie i sracie do kibla a potem narzekacie że śmierdzi no na litość jak ma nie śmierdzieć jak traktujecie kibel w autobusie jakby był podłączony do kanalizacji. Co do bagaży co jeszcze kierowca ma robić ? Pilnować bagaż ? Dramat z wami ha
    ZaletyOk
  • ~Renata / 2023-07-29 23:12
    Ocena: 1.00 / 5
    21.07 podróżowałam z Żor do Nowego Sącza,nie mam swojej walizki.Wysiadając zabrałam łudząco podobną do mojej.Mieliśmy kilka minut na opuszczenie autobusu,bagaże nie były pilnowane przez kierowce.ktoś mógłby wziąśc nawet dwie walizki.Interweniowałam wszędzie,zgłosiłam sprawę na policję.Mija 9 dzień a nikt nie zgłosił że ma mój bagaż,ani nikt nie zgłosił się z utratą swojego.Kierowcy też o niczym nie wiedzą,umywają ręce.Firma flixbus niby cały czas poszukuje.Wygląda to wszystko dziwnie.Wypuszczanie przez kierowcę kobiety z autobusu na jej życzenie w miejscu gdzie nie było to planowane...Czytałam w opiniach o podobnym pzypadku z podmiana walizek.Jechałąm na 3 tygodnie do sanatorium,miałąm tak lekarstwa,wszystko,papiery z moimi danymi...I z tego co czytam są nikłe szanse na odzyskanie moich rzeczy:(może policja dojdzie co tu się stało...ja już tym autobusem nigdy nie pojadę,a innych ostrzegam żeby uważali na swoje rzeczy...
    Wadyspóźnienia,pośpiech,kierowcy nie ma przy załadunku i odbieraniu bagaży.To zaproszenie do złodziei.
  • ~Marta / 2023-07-29 21:30
    Ocena: 3.25 / 5
    Kilka lat już jeżdżę Flixbusem, niestety dzisiaj był ostatni raz. Pomylone numery miejsc, ludzie siadają, gdzie chcą, w Elblągu kazano nam wysiąść i przesiąść się do innego autobusu. Zanim ludzie pozabierali bagaże, minęło trochę czasu i w końcu zamiast niecałych 5 godzin, wracałam dzisiaj do domu 6. Na godzinę przed dotarciem na miejsce, kierowca wyłączył klimatyzację i zrobiło się nieznośnie gorąco. Za mną pani z Ukrainy, która non stop gadała głośno przez telefon, a na jednym z przystanków wsiadło jakieś osiem młodych osób, które w trakcie jazdy bardzo głośno się zachowywało, piło piwo, oglądało głośno filmy na telefonach, etc. Wróciłam zamordowana i z decyzją, iż następnym razem wybieram pendolino i strefę ciszy.
    ZaletyNa ogół życzliwi kierowcy
    WadyBałagan z miejscami, wyłączona klimatyzacja, głośni pasażerowie
  • ~Adrian / 2023-07-29 14:22
    Ocena: 4.75 / 5
    Czytam te opinie na tej stronie i zupełnie się z nimi nie zgadzam. W dniach 23.07 i 28.07 podróżowałem Flixbusem z Katowic do Mielna i z powrotem i jestem zdecydowanie zadowolony z podróży. Atrakcyjne ceny przewozu osób, wysoka kultura osobista kierowców. Podróż przebiegała sprawnie, z przerwami i bezpiecznie. Kierowcy dbali o komfort pasażerów. Gdy jeden z pasażerów pod wpływem alkoholu zakłócał spokój innych podróżujących kierowca skutecznie uciszył wrzoda. Ogólnie wrażenia bardzo dobre, napewno w przyszłości ponownie skorzystam z usług Flixbusa.

    Pasażer linii N1393
  • ~Lolek / 2023-07-29 08:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam wszystkim. Jakość usługi poniżej zera. Autobus spóźniony o 40min. Żadnej informacji. Mieliśmy zapłacone za konkretne miejsca, a okazało się, że każdy siedzi gdzie chce.
    ZaletyZero
  • ~Kasia / 2023-07-29 07:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Przekładanie podróży na kurs 2 godziny pózniej chwile przed odjazdem to totalna żenada.
    Jeżeli komuś zależy na pewnej podróży, a nie niepewności co do odjazdu do ostatniej chwili omijać szerokim łukiem.
    Mimo wolnych miejsc w autobusie, kierowca zabiera ludzi, którzy przyszli kupic dopiero bilet, a nie tych którzy mieli juz rezerwacje, ale przełożoną.
    WadyInformowanie o overbookingu, chwile przed odjazdem
    Opoźnienia okolo 2 godzin, a informowanie co 15 minut o wydłużeniu
  • ~Ada / 2023-07-29 05:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka . Mieliśmy awtobus na 1.15 w nocy , o opóźnieniu dostaliśmy komunikat o 1.15 że awtobus się spóźni na 5 min . Przestaliśmy na dworzu do 3 godziny z miesięcznym niemowlakiem , w końcu przyjehal awtokar . Po zeskanowaniu naszego bilety powiedzieli ze nie maja w systemie takiego biletu , na pytanie co mamy teras zrobić rozwiedli rękami . Ale dwie osoby które również mieli bilet na ten sam awtobus i ta godzine pojechali bez problemu wszystko było w systemie . Jeden z kierowców bardzo hamski i arogancki . Traktowanie klienta jak ostatniego śmiecia pomimo tego ze nie jedziemy za darmo a płacimy za bilet . Awtokar 1301 do Pragi .
    ZaletyNic
    WadyHamski kierowca , opóźnienia
  • ~Karol / 2023-07-29 03:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Ignorancja większej w życiu nie widziałem dramat. Miejsce za które zapłaciłem 9 euro zostało zajęte. Od kierowcy usłyszałem ze mam sobie sam poradzić to jest ostatni raz jak jadę tą linią. Sibdbad lepiej traktuje klijentow
    ZaletyDramat kierowca bóg ….
    WadyPłacisz więcej dostajesz kupa w dupe
  • ~Igor / 2023-07-28 23:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierowcy nijak nie pilnowali bagaży każdy mógł zabrać walizkę każdemu i nikt by nic nie powiedział.Bardzo nieostrożna i nie umiejętna jazda
    Zaletybrak
    Wadyopóźnienia , słaba organizacja , brak bezpieczeństwa bagaży , słaba klima , nieostrożni kierowcy
  • ~Sara / 2023-07-28 22:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Anylowałam przejazd dzień przed i od miesiąca czekam na zwrot pieniędzy
  • ~Katarzyna / 2023-07-28 21:55
    Ocena: 1.25 / 5
    Podróżowałam z Krakowa do århus, z przesiadka w Kopenhadze ,nie polecam . Autobus pierwszy opóźniony ,nie zdążyłam na przesiadkę musiałam kupić kolejny bilet i czekać na następny autobus,kolejny był opóźniony około godziny,gdy już się pojawił na przystanku się nie zatrzymał żeby mogli do niego wsiąsc pasażerowie. Przystanki w Kopenhadze są nie opisane nie wiadomo nawet gdzie czekać ,mimo iż pytałam wielu osób i kierowcy innego flixbusa z kad odjeżdża autobus on się tam nie zatrzymał,gdzie zwykle się zatrzymuję. Po tym fakcie musiałam kupić kolejny bilet na inny autobus bo już nie chciałam ryzykować że następny Flixbus się nie zatrzyma,a niestety przystanek w Kopenhadze jest rozległy i ciężko biegać z walizkami i szukać gdzie tym razem zatrzyma się autobusu.
  • ~Co za ludzie / 2023-07-28 19:17
    Ocena: 5.00 / 5
    A coś ty chciał w piątek ? Chcesz być na czasie to jedz na hulajnodze przez miasto
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 5038
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3116
Sindbad
Ocena: 2.39, ilość opinii: 860
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.93, ilość opinii: 331
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4545
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2961