Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3363 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.35
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.19

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mira / 2023-08-25 20:19
    Ocena: 3.25 / 5
    Spóźnienia i brak informacji o nich. I to na stacjach początkowych?! Chat tylko do 20:00, nie ma gdzie sprawdzić co się dzieje z autobusem, który nie przyjechał o czasie.
    ZaletySiatka połączeń i uprzejmi kierowcy
    WadyBrak informacji i kontaktu, spóźnienia notoryczne!
  • ~Mom / 2024-09-29 16:07
    Ocena: 3.25 / 5
    Flixbus zostawił nas na parkingu podczas przerwy na toaletę i odjechał. Nie polecam.
  • ~Nat / 2018-10-28 16:07
    Ocena: 3.25 / 5
    Jechalam do Warszawy. Autobus sie popsul we Wroclawiu, przebukowali sami mi bilet na pozniej tj 4 pozniej... Podziekowalam..
    Czy oddadza kase za bilet nie wiem... Na razie cisza...
    Zlomek puscili i zdziwienie ze nie dal rady...
  • ~Natalia / 2023-09-05 09:35
    Ocena: 3.25 / 5
    Nie pozdrawiam kierowców z trasy do Tallina za nie zawrócenie po młodego chłopaka z Ukrainy, który został na stacji paliw bez telefonu, rzeczy osobistych, środków do życia. Człowiek niekoniecznie mógł się orientować w tym, że autobus nie robi dłuższych przerw na stacjach i na pewno po tej sytuacji zostanie to w jego pamięci Napomknę iż autobus był i tak spóźniony z 2h wiec, zawrócenie zaraz po wyjeździe z owej stacji na najbliższym rondzie nie zrobiłoby dużej różnicy w obsuwie czasowej(podziękowania dla pana za zgłoszenie braku pasażera i jego sytuacji Litewskiej policji- prawdziwe człowieczeństwo).
    ZaletyAutobus jest wygodny, czysty, dostęp do WC, klimatyzacja, zasłonki, informowanie o stacjach
    WadyBrak dostępu do Tv i ciepłej wody, brak informacji o zakazie opuszczania na dłuższy czas.
  • ~Nieważne / 2024-09-17 15:51
    Ocena: 3.25 / 5
    Autobus był czysty i wygodny. Jechało się przyjemnie do momentu kiedy kierowca po zatrzymaniu autobusu na jednym z przystanków na pytanie wsiadającego "czy mogę kupić bilet" wyrzucił go z autobusu. Na pytanie "gdzie mogę kupić bilet na następny autobus" odpowiedział "w Internecie se sprawdź ja już k*rwą muszę jechać" Dzban
    ZaletyWygodny autobus
    WadyChamski kierowca
  • ~Nikola / 2025-09-03 12:05
    Ocena: 3.25 / 5
    Flixbus miał przyjechać o 11 nagle czekając na przystanku dostaliśmy informacje, że ma opóźnienie 45 minut, zadzwoniłam na infolinie flixbus miał awarie na trasie mieli podstawić inny. W międzyczasie opóźnienie wzrosło do 1h 35 minut, a na linii powiedzieli, że zwrot pieniędzy nastąpi w momencie opóźnienia 120 minut. Nadal co mi z tego zwrotu jeśli przez trasa jest typowo na lotnisko i żaden z pasażerów nie zdąży już na swój lot i tych kosztów nikt nie zwróci. Rozumiem mieć margines błędu, ale 2h opóźnienia. Powinni to inaczej rozwiązywać
  • ~Ola / 2020-07-24 18:20
    Ocena: 3.25 / 5
    Zakopane. Turystyczna mieścina.
    Odjazd autobusów spod marketu,mówiąc wprost z pod wejścia do WC.
    Oczekiwanie na opóźniony autobus 45 minut bez żadnej informacji,a kiedy już informacja się pojawila przekaz był jasny : autobus odjedzie za nastepne 45 minut. Większość pasażerów zgarnął odnaleziony na własną rękę inny kurs (wcześniejszy od tego turbo opóźnionego ) w połowie pusty autobus,ale zgarnął tylko tych,których czekała przesiadka.
    Słabo wyszło.
  • ~Pani Marta:) / 2023-01-16 06:55
    Ocena: 3.25 / 5
    Panowie bardzo nie mili i nie przystosowani do klientów. W jednym busie Pan patrzył na młode dziewczyny zmagające się z wycięciem bagażów i zamiast pomóc palił papierosa. Przed tym nakrzyczał na Pana który miał problem z biletem. Finalnie go wziął. Gdy ten pytał na przystanku czy można pójść do toalety, zamiast krótkiej i nienacechowanej negatywnymi emocjami odpowiedzi "toaleta jest w busie", uniósł głos mówiąc, że "może sobie pójść ale odjadą bez niego".
    Kierowca w kolejnym busie natomiast do osób które miały problem ze znalezieni4m swojego miejsca UNIÓSŁ GŁOS gdy te nie zrozumiały (mówiły w innym języku) nie brał pod uwagi ich próźb o mówienie po angielsku, mówiąc przy tym, że są w Polsce i powinny mówić po polsku,a jak nie potrafią to nie powinny przyjeżdżać.
    Nie wymagam tego by mówił po angielsku ale tego by choć zachował szacunek do pasażerów i chociażby wskazał miejsce.
    Pragnę też zaznaczyć, że to nie jedyne zachowania ale nie mam już nerwów na wymieniane.
    Oprócz tej żenującej obsługi wylewającej swoje żale na klientach nie mam nic konkretnego do zarzucenia.
    Pozdrawiam.
    Wadyobsługa
  • ~Pasażer / 2024-02-25 17:32
    Ocena: 3.25 / 5
    Dziś t.j. 25.02.2024 dojechałam na przystanek w Żninie późno, fakt ale autobus flixbus jeszcze stał na dworcu. Kiedy podeszłam kierowca pokazał mi zegarek i odjechał. Przykład skrajnej nieuprzejmości i braku empatii. Zwłaszcza że wcześniej wiele razy zdarzało się że to autobus się spóźniał a kierowcy ani firma nie udzielały żadnych informacji. Autobus wyjechał o 15.30 do Poznania a mi pozostało skorzystać z innego środka transportu ale tam przynajmniej kierowcy byli przyjaźnie nastawieni do pasażerów.
  • ~Pasażer który spędził 2h na stacji w kr / 2023-07-14 21:34
    Ocena: 3.25 / 5
    14 lipca 2023 spieszyło mi się, więc nie wykupiłem wczesniej przez internet biletu który kosztował 17zl, a jak chciałem zapłacić gotówką to Pan kierowca odpowiedział mi, że tylko kartą i powiadomił mnie ze cena wynosi 40zl.
    Ja rozumiem że cena może być droższa jak się wykupi na miejscua, ale żeby aż 2.5x więcej to przesada.
    Reszta w prawie porządku, bo późną godziną wyjezdalem to mało ludzi było więc miejsc do siedzenia nie brakowało, klimy czuć nie było.
    ZaletyWygoda (nie do końca, ale niech będzie)
    WadyCena
  • ~pasażerka / 2025-06-05 20:55
    Ocena: 3.25 / 5
    Jeżdżę "z nimi" od dawna, a zaczynałem z Polskim Busem. To była super firma, bo subsydiowana przez UK. Flixbus zaczynał ambitnie, a potem stwierdził, że czas skubać klientów. Wymyślono opłaty dodatkowe za rezerwację (bezzwrotne), opłaty za wybór miejsca, a ostatnio drakońskie potrącenia za rezygnację z przejazdu (sic!). Oficjalnie można zrezygnować nawet na 15 minut przed odjazdem, ale w takim wypadku kwota potrącenia wyniesie 80%. Takie potrącenie zaczyna się od 2 dni przed odjazdem (tj. 48 godzin mierzone co do sekundy). To jest złodziejstwo! Opłata manipulacyjna nie powinna przekraczać 15% ceny biletu. Reasumując: sprawdzajcie oferowane przez Flixbus ceny z ofertami np. PKP IC. Na mojej trasie (Kraków-Wrocław) pociągi są już tańsze (bilety studenckie, dla seniora, rodzinne itp.) niż Flixbus i nie stoją w korkach na A4. Kiedyś oceniałem Polskiego Busa 10/10, a teraz Flixbusowi daję 6/10.
    Zaletydużo kursów, możliwość wyboru miejsca, WiFi na pokładzie
    Wadystale rosnące ceny biletów, drakońskie opłaty manipulacyjne w przypadku anulowania rezerwacji (to nie są linie lotnicze!), opłata dodatkowa za wystawienie biletu elektronicznego (sic!), toaleta o marnej dostępności
  • ~Patrycja / 2022-03-07 15:58
    Ocena: 3.25 / 5
    Spore opóźnienie kierowca nie chcący udzielić odpowiedzi czym jest spowodowanie.Robienie dużej ilości przystanków przez co autobus ma spóźnienia. Konsultacja z obsługą klienta mało pomocna.
  • ~patryk / 2018-08-27 23:11
    Ocena: 3.25 / 5
    zakupiłem bilet do Torunia na 24.08.2018 w e-mailu zwrotnym zamiast biletu otrzymałem info: środki przekazane na konto użytkownika- biletu BRAK ktoś z działu reklamacji poinformował: to się RZADKO zdarza, dlatego sugeruje grzecznie czekać na zwrot a w międzyczasie wykupić bilet po raz wtóry. WYMIANA WIADOMOŚCI Z DZIAŁEM REKLAMACJI TRWAŁA OKOŁO 4 DNI, KIEDY TO POSTANOWIŁEM UDAĆ SIĘ DO PUNKTU NA MŁOCINACH A TAM SZOK. Jak się później okazało nie jedyny, gdyż po delikatnej aczkolwiek stanowczej wymianie zdań z panami z obsługi punktu (w powietrzu wisiała groźba ingerencji w UOPKIK-u)pan wykonał 2 telefony i od razu w sposób JAK Z KAPELUSZA WYSKOCZYŁ NIE TYLKO BILET NA WSKAZANĄ GODZINĘ ale też w pełni kulturalne przeprosiny. Kolejny raz na zdziwienie natknąłem się podczas podroży , kiedy to pan kierowca (jak się potem dowiedziałem z oddziału BYDGOSKIEGO) nie dość, że był BAAAAAAAAAAAAAAARDZO MIŁY, TO JESZCZE BAAAAAAAAAAARDZO KULTURALNY I GRZECZNY, TO JESZCZE BARDZO KONKRETNIE I PRECYZYJNIE UDZIELAŁ ODPOWIEDZI NA ZADANE PYTANIA dlatego bardzo serdecznie pozdrawiam pana kierowcę, który to 24.08 o 9 z minutami wykonywał kurs WARSZAWA -BYDGOSZCZ i 27.08 o 15:50 z minutami wracał
    Zaletymiła obsługa autobusu, czysto w Toalecie punktualność.
    Wadylekceważące podejście do klienta przez dział reklamacji, nie aktualne rozkłady jazdy na przystanku(w Toruniu Miasto nie było wypomnianego kursu na rozkładzie) brak kogoś z obsługi przy korzystaniu z luku bagażowego
  • ~Paula / 2020-08-16 01:02
    Ocena: 3.25 / 5
    Flixbus sam w sobie polecam ale kierowcy to porażka! Godzina 1 w nocy a radio na całą głośność, kierowca to kobieta i rozmawia jak nienormalna z pasażerem kiedy inni chcą!
    ZaletyCeny
    WadyKierowcy
  • ~Podróżnik z Pragi / 2024-05-03 14:58
    Ocena: 3.25 / 5
    Sama podróż przebiegła bez żadnych problemów, miejsca na nogi jest niestety trochę za mało. Największym minusem jest brak darmowego Wi-Fi. Nie rozumiem czemu w ogóle widnieje ono w ofercie skoro nie było go ani w jedną ani w drugą stronę, a na pytanie dlaczego nie ma Wi-Fi jesteśmy odsyłani do infolinii FlixBusa.
  • ~Ratatatata / 2021-08-01 20:20
    Ocena: 3.25 / 5
    W sumie to spoko, chociaż fajniej by było gdyby kontakty nie były na ozdobę i spełniały swoje zadanie. Dodatkowo fajniej by było gdyby było mniej postojów lub gdyby trwały dłużej. Nic tak nie irytuje, jak przeciągający się o godzinę powrót do domu, bo komuś zachciało się siedzieć w kiblu na dworcu przez pół godziny.
    A z takich fajnych fajnych rzeczy, to spoko trasy i miły pan kierowca.
  • ~Sandra / 2022-11-11 15:03
    Ocena: 3.25 / 5
    Mimo zapewnienia na stronie fexibus że z toalety można korzystać w każdej chwili jest ona zamknięta i brak możliwości skorzystania częściej niż raz przez całą drogę i to w czasie tankowania autobusu na stacji. PORAŻKA. NIGDY WIĘCEJ!!!!
    ZaletyZadnych
    WadyBrak możliwości skorzystania z toalety w którą jest wyposażony pojazd
  • ~Sara84 / 2022-10-20 16:28
    Ocena: 3.25 / 5
    Witam. W dniu 18.10.2022 r podróżowałam z Krakowa do Rzeszowa - kilka dni przed została zmieniona moja rezerwacja- tzn. zmieniono mi godzinę wyjazdu, opoźniono ja, co nie było dla mnie przyjemne ponieważ od godziny w której miałam koniec swojego załatwiania w tym mieście miało minąć 4 kolejne które miałam spędzić na dworcu. Anulowałam więc swoją rezerwacje, dostałam voucher i kupiłam bilet na 11.55 - spieszyłam się jak dzikuska żeby na niego zdążyć, po czym 10 min po planowanym odjeździe okazało się że autobus spóźni się kolejne 30 min, łącznie z tymi 10 już 40 a de fakto spóźnił się 50 min. Kiedy kierowcy znaleźli się już na dworcu jeden z nich zaczal pokrzykiwać że mamy wkładać bagaże, kiedy to jeszcze poprzedni pasażerowie nie zdążyli wysiąść ani zabrać swoich walizek. Czy to nasza wina, że spoznili się 50 min? No chyba nie! W autobusie śmierdziało, pojazd jechał jakby był zepsuty, tak że drzalam czy w ogóle dojedziemy. Nie polecam tego przewoźnika - to nie pierwszy raz kiedy się spóźniają i panoszą bo są kierowcami i uważają że to my jesteśmy od nich zależni. Proszę Panów - to my dajemy Wam chleb który jecie codziennie. Sytuacja z opóźnieniem była również w poprzednia stronę, tyle że o 20 min a nie 50 .
    ZaletyZaletą jest chyba tylko brak przystanków na tak krótkim odcinku
  • ~Saracen / 2025-09-08 15:19
    Ocena: 3.25 / 5
    Z takim chamem i burakiem kierowca nie spotkałam się nigdy!Dziwię się że firma z tym nic nie robi bo jest to powtarzający się zarzut.Kierowca zapewne z patologicznej rodziny bo takimi wulgaryzmami mówił.Zero chęci pomocy. Chciałam jechac z lotniska Pyrzowice i nie moglam kupic biletu ani przez stronę ani przez aplikację.Informacja wszedzie jest podana ze można kupić u kierowcy. Jednak u niego też nie moglam bo ponoć mu czytnik nie działał. Wypchnął mnie z autobusu i powiedział że go to nie interesuje . Zamknął drzwi i pojechał. Klasa
    ZaletyCena,wygoda
    WadyKierowcy
  • ~stanisław / 2018-12-10 21:41
    Ocena: 3.25 / 5
    W dniu dzisiejszym 10.12.2018 jechałem z Poznania do Warszawy i z powrotem .
    Opóźnienie do Warszawy pół godziny, z powrotem wyjazd ! z opóżnieniem 35 min.
    Żadnych przeprosin i jeszcze do tego kierowca zjechał z A2 na wysokości Wrześni i wjechał na końcówce.
    Skandal , więcej nie skorzystam z usług tej firmy !
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.84, ilość opinii: 5490
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3363
Sindbad
Ocena: 2.44, ilość opinii: 925
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 738
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.04, ilość opinii: 382
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 359
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4833
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4586
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4043
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3129