Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3116 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Alicja / 2018-08-12 09:27
    Ocena: 3.00 / 5
    Uwaga kochani z rezerwacją biletów!!!!Jeżeli zakupicie bilet i podróż nie wypali,nie dostaniecie zwrotu gotówki!!!To fikcja.Dzwoniłam,pisałam w reklamacjach,rzecz nie do załatwienia!
    Zanim zarezerwujecie,przemyslcie!
    Zamienią ale pieniędzy nie oddadzą
    ZaletyPo tym zdarzeniu żadnych zalet nie widzę
    WadyBrak kompetencji
  • ~Alicja / 2019-08-07 08:42
    Ocena: 3.00 / 5
    Jechałam 22.07.2019 z Wrocławia do Szczecina.Kierowca, który zamienił się z kolegą w czasie podróży bez przerwy w czasie jazdy rozmawiał przez swój telefon,obdzwaniał wszystkich znajomych, ale najgorsze moje przerażenie było jak w czasie jazdy zaczął zapisywać numer telefonu w swoim telefonie.Siedziałam zaraz za kierowcą.

    Linia N1362, kierunek Szczecin station 22.07.2019 06:05 Wrocław, dworzec autobusowy → Szczecin, główny dworzec kolejowy (ulica Kolumba)
    2 Miejsca: 1A, 1B
    Zaletynie wiem,chyba wygodne siedzenia
    Wadywiejąca zimna klimatyzacja w nogi,skończyła się katarem
  • ~Alicja / 2022-07-30 09:25
    Ocena: 3.00 / 5
    Jadę autobusem Kraków-Przemyśl brudny bardzo brzydki zapach w autobusie, Pan sprawdzający bilety twierdzi że nie ma mnie na liście i odsyła na inną godzinę. Dobrze że miałam wydruk cały z godziną odjazdu.
    WadyŚmierdzi bardzo i brudno
  • ~Angela / 2021-09-24 14:37
    Ocena: 3.00 / 5
    W piątek o godzinie 14:35 Wracałam razem z koleżanką z Zakopanego do Katowic . Pan kierowca był bardzo nie uprzejmy. Zapytałam się tylko skąd odjeżdża powiedzial mi że na dworcu mam tablicę I że w tej chwili mi nie powie bo on ma przerwę . Na dworcu znajduje się mnóstwo stanowisk i dla osoby która jest pierwszy raz jest trudno się zorientować. Wystarczy odrobina życzliwość.
  • ~Aniqa / 2023-07-19 18:32
    Ocena: 3.00 / 5
    Linia z Wrocławia do Berlina z 7:30
    Kierowca młody chamski wygonił mnie i Panią obok z pierwszych siedzeń, po tłumaczeniu ze zapłaciłam za to dodatkowe pieniądze powiedział ze jest to miejsce dla kierowcy. Żenada totalna..
    Po czasie wyłożył się nie 4 siedzeniach i spał.
    ZaletyZero
    WadyKierowca fatalny
  • ~Anita / 2021-08-21 19:22
    Ocena: 3.00 / 5
    Podroz Czestochowa Krakow porazka, brak w autobusie miejsc wykupionych, ignorancja kierowcow i opoznienie na trasie. Autobus ciasny a z ubikacji zapach szamba
    ZaletyBrak
  • ~Anna / 2019-05-11 22:17
    Ocena: 3.00 / 5
    Bardzo lubię waszego przewoźnika ale mam jedną uwagę nie dbacie o bagaż pasażera spotkałam się z sytuacją że bagaż nie został oznaczony jaką ja mam gwarancję że mi nikt torby nie zabierze już się spotkałam z taką sytuacją (nie u was)że na stacji docelowej nie miałam swojej torby zwróćcie na to uwagę bo ja jestem zbulwesowana że dochodzi do takiej sytuacji uważam że to powinno być szczególnie dopilnowane przez przewoźnika A ja niestety straciłam bardzo ważne dla mnie rzeczy,I nikt się nie przychyla do odpowiedzialności.Jakby bagaż był oznaczony numerkiem nie doszło by do takiej sytuacji.....
  • ~Anna / 2019-08-26 00:43
    Ocena: 3.00 / 5
    Zacznę od tego że już raz przez spóźniony autobus flixbusa straciłam bilety o wartości ponad 150 zł na dalsza przesiadkę, nikt nie poinformował że będzie opóźniony, pani z infolinii stwierdziła że jej przykro. Temat zamknięty. Zrobiłam drugie podejście kupiłam bilet na trasę Bolesławiec- Radom z przesiadką w Warszawie, autobus na trasie opoznil się ok. godziny, mieliśmy być o 18.20 w Warszawie o godz 17.40 została anulowana moją rezerwacja na godz.19.30 z powodu opóźnienia i dostałam nowy bilet na 23.25 podróżując z niepełnosprawnym dzieckiem od godz.12 w południe bez jakiegokolwiek mojego wpływu. Autobus zakończył trasę o z 19.29 więc w biegu ruszyliśmy do następnego autobusu do Radomia po czym Pan kierowca stwierdził że mnie nie zabierze bo bilet jest przełożony na 23.25 i mogę sobie kupić u niego a tamten anulować chyba że chce siedzieć z dzieckiem 4 godziny na dworcu zachodnim. Oczywiście bez dyskusji tak zrobiłam zakupiłam bilet dla siebie i dziecka ( kwota podejrzanie duża) no i ruszyliśmy po czym sprawdzam paragon a ma nim dodatkowy bilet na kwotę 49.99 ????????????. Po zatrzymaniu autobusu na przystanku w Radomiu pytam kierowcę czemu mam policzone 3 bilety skoro jadę tylko z dzieckiem a Pan twierdzi że wszystko jest ok i u kierowcy tyle kosztuje bilet. Po dłuższej chwili zastanowienia stwierdził że jednak się pomylił i że niestety nie odda mi z własnej kieszeni, mogę dzwonić na infolinię i spróbować odzyskać pieniądze. Boooooozzzzzeee myślałam że nie wytrzymam i pekne ze złości. Taka miałam podróż
  • ~Anna / 2023-07-31 01:41
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam. Autobus miał przyjechać 10.35. Przewoźnik poinformował o opóźnieniu 15 minut. Natomiast później żadnych informacji. Czekałam na dworcu do godziny 12:00. Po czym na własną rękę i na własny koszt dojechałam do wybranego miejsca. Okazało się że 15 minut po moim odjeździe autobus się pojawił o czym nie było żadnych informacji bo gdyby była poczekałabym na niego. Straciłam ogólnie 100 zł. Fajne infolinii powiedziała że nie ma możliwości zwroty kosztów jeśli autobus nie spóźnię się dłużej niż dwie godziny. Nie mogłam dłużej czekać gdyż przesiadałam się w innym mieście w pociąg na który i tak już nie zdążyłam a Chciałam zdążyć na następny. Gdyby była informacja że autobus przybędzie o godzinie 12:15 poczekałabym jednak nie było takiej informacji i musiałam na własną rękę a przede wszystkim na własny koszt dojechać do miejsca do którego był zakupione bilety. Z tego co pani na infolinii mi mówiła że do dwóch godzin jeśli autobus się spóźni nie ma możliwości zwroty kosztów to jest jakiś żart. Kupujesz bilet i autobus ma prawo się spóźnić do dwóch godzin bo tak firma funkcjonuje. Robią co chcą i wykorzystują sytuację że w niektórych miastach przestaje funkcjonować PKS i nie mam możliwości innego transportu. Dla mnie to złodzieje Bo jeśli człowiek zamawia transport na daną godzinę i nawet jest to opóźnienie pół godziny to ja rozumiem ale więcej to powinny być rozpłacone koszty. Firma jest bardzo nierzetelna i nie polecam podróżowania z tym przewoźnikiem. Podobna sytuacja spotkała moich rodziców rok temu pan kierowca robił sobie po drodze postój i zakupy w markecie przez co było opóźnienie 40 minut i nie zdążyli na pociąg tkwili w jednym z miast przez parę godzin aby pojechać kolejnym pociągiem. Na dworcu czekało ze mną jeszcze 20 innych osób które również mówiły o tym że ta firma tak funkcjonuje i niejednokrotnie spóźnia się autobus parę godzin. Warto rozpatrzeć inne środki transportu i może zapłacić trochę więcej bo suma Sumerów wyjdzie mniej. Ja jechałam z dzieckiem nad morze i miałam się przesiąść. Podróż miała mnie ogólnie wynieść 100 zł a Zapłaciłam 200 dzięki temu że flixbus spóźnił się 100 minut. Nawet nie raczę zwrócić za bilet bo według nich spóźnienie do dwóch godzin to normalka bez możliwości zwrotu. Odradzam podróż tym środkiem transportu
  • ~Anna / 2023-09-30 20:11
    Ocena: 3.00 / 5
    Obiecane POST SCRIPTUM do mojego poprzedniego długiego wpisu : przeprosiny i zwrot-przelew na drugi dzień na koncie...szok!...ale coś kwota mi się nie zgadza...okazało się , że mogłam wybrać : hotel (80 Euro) + dokończony przejazd na drugi dzień flixem (tego nie było w emailu po "uziemieniu" autobusu) LUB alternatywny przewożnik kolejnego dnia...a że ten przewożnik był tańszy,więc (wielkodusznie) zwrócono mi cały mój bilet z Katowic do Braszowa, a do zwrotu hotelu się nie zakwalifikowałam , bo pojechałam dalej nie-flixem :))))) (takie było błyskawiczne tłumaczenie na drugi dzień w emailu od Flixa ) ; koniec końców jestem do tyłu 110pln ...oczywiście sprawdziłam- żadem Flix czy inny ich podwykonawca nie realizował kursu do Braszova z Targu Mures pamiętnego następnego dnia ,więc choćbym chciała przez zupełny nawet przypadek się z nimi zabrać , to nie było takiej możliwości ; gdy trzeciego dnia naszej kulturalnej wymiany emaili ,wykazując całkowite zrozumienie ich stanowiska ( przyznałam rację dla braku zwrotu za busa 60pln ,ale nie dla niedopłaty za hotel 50pln , na szczęście nie wybrałam Hiltona :) ) , poprosiłam o podanie numeru kursu i godziny odjazdu Flixbusa do Brasova tamtego dnia , zapadła głuuuucha cisza w emailach i trwa już 4-ty dzień...i pewnie tak już zostanie...na szczęście nie wybrałam Hiltona :) pozdrawiam wszystkich , którzy śledzili moje przygody :)))
  • ~Arkadiusz / 2019-05-05 16:38
    Ocena: 3.00 / 5
    Zamieszanie z rezerwacją miejsc. Przy oknie rezerwacja obok na zielono. Informacja bardzo nieczytelna i w internecie nie ma możliwości wyboru. Totalny chaos. Jadę z żoną i jak mam kupić bilet aby razem siedzieć? Jedno czarne są przy oknie a na zielonym ktoś już siedźcie bo nie numerowane. Zróbcie porządek z tym bałaganem bo korzystanie z tej formy transportu staje się stresujące-dużo niewiadomych. Pierwszy raz korzystam z waszych usług. Siedząc - nie wiem czy ktoś nie przyjdzie bo ma rezerwację i nie każe mi się przesiąść. Transport w tej wersji dobry dla singli. Informacja od kierowcy siadamy od czwartego rzędu - w Poznaniu pasażerowie mówią że mają rezerwację na te miejsca.(kurs z Wrocławia do Kołobrzegu). W obecnym kursie w Czaplinku pani wyprosiła pasażerkę z 4 rzędu w kierunku jazdy bo ma rezerwację - przy wejściu kierowca mówił siadać od 4 rzędu. Jadę z Kołobrzegu i w Czaplinku mam się przesiadać a może w Poznaniu znów przesiadka- brak organizacji i totalne niezadowolenie. DEZINFORMACJA. Rezerwacja - powinna być dostępna przy zakupie biletu a nie ukryta. Czytelna przy zakupie biletów!!!!! Przez waszą aplikację.
    Każdy zapłaci więcej aby nie było stresowych przejazdów. Kpina z pasażerów. W Pile znowu zamieszanie bo pani wsiadła i ma miejsce 10 D. Przy wsiadaniu na każdym przystanku powinno być ogłoszony komunikat - które miejsca są zarezerwowane. Znowu zamieszanie i szukanie miejsca bez rezerwacji. Komunikat powinien być ogłoszony na każdym przystanku.
    ZaletyCena
    WadyKicha z rezerwacją i informacją na ten temat. Brak możliwości rezerwacji przy zakupie. Przy wsiadaniu brak żetelnej info które miejsca można zająć
  • ~ARTUR / 2023-07-08 08:40
    Ocena: 3.00 / 5
    Olewają klientów jak się da! Bilety zarezerwowane, zapłacone, a FlixBus bezczelnie ZMIENIA rezerwację na inne miejsca. Na maile, że proszę o przywrócenie popzredniej rezerwacji mam odpowiedź, że oni nic nie mogą zrobić. Dowcipasy, bo to oni zmienili, nie ja ! Różnicę zwracają w voucherach, dopiero na wyraźne żądanie raczyli napisać, że mogą przelać gotówkę. Oczywiście w ofercie i na każdym bilecie jest informacja, że pasażer zarządza swoją rezerwacją. A to gówno prawda! Ciekawe, kiedy będą zmieniali godziny i daty wyjazdów - w końcu jak mogą to kiedyś i tak zrobią. Dodzwonienie się na infolinie graniczy z cudem, a jak juz się dodzwoniłem, to panienka powiedziała, że ona nic nie może zrobić. No, a jak się panu nie podoba, to moze pan z nami nie jechać. Bezczelność po prostu. Po wykoszeniu polskiej linii, FlixBus jest jedyną linią, jeżdżącą w tym kierunku, dlatego zdiała tak, jak chce. Kiedyś do biletu dołączona była opaska na bagaż i bagaż wydawał kierowca, po sprawdzeniu odcinka u pasażera. Teraz Pan Kierowca nie będzie sobie brudził rąk, więc w skargach jest mowa o kradzieżach bagażu. Gdyby mozna było, to omijałbym te firmę szerokim łukiem.
    Zaletywygodne autobusy
    Wadysame
  • ~Asia / 2019-03-22 14:33
    Ocena: 3.00 / 5
    Bardzo to niekorzystne zarówno dla firmy jak i pasażerów, że autobus się spóźnia. Kierowca stoi i na pewno jest poinformowany o co chodzi a nie informuje pasażerów. Mówi, że on nie jest od informowania. Wszystko rozumiem, awarie się zdarzają lecz prawo do informacji, traktowanie pasażerów z szacunkiem powinno być zapewnione. Za to ogromny minus ii strata zaufania. ☹️ Autobus dnia 22/03 o 13.45
  • ~Asia B / 2023-10-01 06:22
    Ocena: 3.00 / 5
    Średnio polecam, każą być 15 minut wcześniej a potem pan kierowca nie wpuszcza, bo jest jeszcze 15 minut do odjazdu, a potem okazuje się że inni ludzie wchodza tylnym wejściem, siadają na moim miejscu (które wykupiłam z dodatkową oplata) i mają pretensje, że się upominam o swoje miejsce i w dodatku ani po polsku ani po angielsku, pewnie najlepiej po ukraińsku żeby każdy polak umiał (nie chce obrażać tu Ukraińców, ale jednak trochę przesada, bo to nie pierwszą taka sytuacja). Rezultat? Czekałam na zimnie 10 minut, bo nie zauważyłam, że inni wchodza sobie tylnym wejściem bez sprawdzenia biletów i nieporozumienia co do miejsc. Plus gołe stópki obok innych osób. Myślałam, że są jakieś zasady a tu widzę samowolka. Może dla kogoś spoko, ja wolę zaplanowane podróże w dobrych warunkach, a jeśli jedziecie w stronę Medyki, to raczej sie takich nie spodziewajcie (już 3 podobna sytuacja)
    ZaletyWygodnie jest ale to moja opinia bo lubię busy, na pewno dużo cichsze niż pociag
    Wady- kierowcy często nieuprzejmi, zwłaszcza w porównaniu z innymi firmami tego typu, gdzie zawsze miałam obsługę miłą i no nikt mi nigdy nie kazał czekać na zimnie 10 minut
    - dopłata za zmianę miejsca, nie można sobie wybrać od razu tylko cie kieruje na jakieś miejsce na środku obok zajętego miesjca, podczas gdy prawie cały autobus jest pusty
    - często jeżdżę busami, a to akurat najczęściej spóźniający się bus, co już mnie irytuje też
    Te wady myślałam, że są pojedyncze i losowe, ale i mi i moim znajomym zdążają się coraz czesciej, dlatego już tu pisze. Za taką cenę powinien być jednak spoko standard, a myślę że w pociągu za nieraz pół taniej można się spodziewać duuuuuuuzo lepszych warunków.
    To moja opinia odnośnie trasy do Medyki
  • ~Asya / 2019-11-29 20:45
    Ocena: 3.00 / 5
    Połączenie 1311 Wrocław-Poznan, opóźnienie 90 minut.
    ZaletyWiFi
    WadyToaleta była nie czynna.
  • ~Beatadgz / 2019-06-29 10:07
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam chcę powiedzieć że już nie będę korzystała z waszych usług z bytomia.zostalam źle potraktowana ja i moja córka niepełnosprawna opiszę was w gazecie nie sprzedali nam biletu w kasie bo kas na dalekobieżne brak.nie sprzedali w autokarze bo tylko karta trzeba płacić a karty my nie mieli-czekam na nową .kierowca nie dał biletu za gotówkę normalnie hamstwo i wstyd.i szukanie pociągu z chebzia do Częstochowy. Zamiast 1,30 to jedziemy 2,30.tragedia jak się człowiekowi spieszy bo jeszcze dalej z przesiadkami kusi jechać!!!!
    ZaletyBrak w bytomiu.tylko kasy biletowe w Katowicach na dalekobieżne..a człowiek mieszka blisko Bytomia.
    WadyBrak płacenia gotówką w autokarze z Bytomia do Częstochowy i innych miast!!brak w Bytomiu kiosku z biletami na dalekobieżne kursy!!!!
  • ~Becia / 2023-09-15 09:45
    Ocena: 3.00 / 5
    Jadę właśnie do Krakowa i niestety co przystanek zmieniam miejsce.Mam wykupioną miejscówkę na którą nie ma miejsca.To jest chyba coś nie tak po oferować coś co nie ma pokrycia.A tak pozatym to ok.
  • ~bolek / 2019-09-03 08:07
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam,
    proszę uważać na połączenia, które oferuje Flixbus,ponieważ nie realizują założonych połączeń.
    wtedy trzeba spać na dworcu lub szukać hotelu. Bilety, które nie zostały zrealizowane nie obejmują kolejnego kursu, tylko trzeba zakupić niestety nowy. Proszę uważać bo planując podróż życia można już w Krakowie zostać z ręką w nocniku.

    pozdrawiam pasażerka
  • ~bolo / 2023-07-15 11:12
    Ocena: 3.00 / 5
    ludzie trochę obiektywizmu ni jesteście hub of the Universe
  • ~Bugwojny / 2024-09-01 08:24
    Ocena: 3.00 / 5
    Głównym problemem jest nierówne traktowanie pasażerów. Jedni dopłacają, by zarezerwować określone miejsce, innym bez dopłat miejsca przydziela system, a pozostali są zmuszeni przesiadać się podczas podróży, bp ich miejsce od określonego przystanku zajmuje ktoś inny. Wracałem z Jastrzębiej Góry do Krakowa i podczas całonocnej jazdy zmieniałem miejsce kilka razy. Rezerwacje też były zdublowane więc przydział miejsc całkowicie się posypał. Kierowca po parokrotnym sprawdzeniu biletów poddał się i polecił zajmować miejsca gdzie jest wolne. Oczywiście stąd wynikło spore opóźnienie. Odradzam.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 5038
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3116
Sindbad
Ocena: 2.39, ilość opinii: 860
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.93, ilość opinii: 331
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4545
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2961