Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3116 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ewa Barbara / 2023-08-08 18:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Jest tyle negatywnych opinii, nie wiem dlaczego odpowiednie władze do tej pory nie zainteresowały się, za co biorą pieniądze? Jechałam z Warszawy nad morze, zanim wyładowałam część bagaży kierowca sobie odjechał, Ciężarna kobieta wyciągala bagaże, kierowca ( bufon, bo jak inaczej nazwać) stał i patrzył. Nigdy więcej flexbusa !!!!!
    ZaletyNie
    WadyBrak dbałości -olewanie, pasazera
  • ~Katarzyna / 2023-08-08 16:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Ptak profesjonalizmu. Odwołują opłacone przejazdy i jeszcze jest problem ze zwrotem pieniędzy
    ZaletyBrak
    WadyOgrom
  • ~Aska / 2023-08-08 08:57
    Ocena: 1.25 / 5
    Kierowcy FLIXBUSA to chamstwo, prostactwo i buractwo. Sa wyjatkowo nieprzyjemni, niekulturalni i chamscy, poza tym zachwuja sie jakby byli krolami szos. Jezdza z nadmierna predkoscia zwlaszcza na dworcach, maja w dupie ludzi. Gdy ktorys z nich wysiada gdzies po drodze, to staja sobie gdzie chca np na drodze zjazdowej z autostrady blokujac ruch i ryzykujac naszym bezpieczenstwem!!! to jest po prostu niepowazne!!!!!!!
  • ~Slawek / 2023-08-07 19:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam Państwo, sytuacja następna 24.07.2023 około godziny 11:30 kupiłem bilet z Berlina do Nurnberg numer rezerwacji 3093996562. Pod czas sprawdzania biletu kierowca powiedział ze bilet jest anulowany i nie może mnie wpuścić do autobusu, kierowca się zachowywał nie uprzejmie a oprócz tego jeszcze był nie miły. Twierdził ze ja próbuje jego oszukać i pokazuje jemu anulowany bilet. Kilkukrotnie pokazywałem kierowcę ze pobieram bilet ze strony flixbusa, ze na stronie bilet nadal jest aktualny. Tłumaczyłem kierowcę ze nie pokazuje wcześniej pobranego PDF czy skrina. Ale na to kierowca powiedział ze bilet jest na stronie nawet jeśli jego anulować. Twierdził ze mnie nie ma w systemie i mnie nie wpuści do autobusu. Nie mając innego wyjścia musiałem natychmiast kupić drugi bilet przy kierowcę około 12:30 był kupiony drugi bilet z numer rezerwacji 3094016652. Po czym kierowca powiedział Ok proszę wsiadać na moje pytanie czy zeskanuje mój nowy bilet, odpowiedź kierowcy była nie muszę skanować już widzę ze jesteś w systemie, możesz siadać. Z jakiegoś powodu kierowca od samego początku rozmawiał ze mną na „ty” i wystawiał mnie oszustem.
    Po kilku dniach sprawdziłem konto bankowe i okazało się ze pieniądze są pobrane za dwa bilety.
    Odrazu zadzwoniłem na infolinie, i się dowiedziałem ze byłem dwa razy na liście pasażerów w tym samym kursie.
    Po długiej dyskusji mailowej flixbus bez wyjaśnienia podstaw odmówił w wypłaceniu pieniędzy za drugi bilet.
    ZaletyBrak
  • ~Marzena / 2023-08-07 18:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka, autobus dość, że opóźniony około godziny to przed Zakopanym postój 45 minut. Nie polecam tego przewoźnika. Bilet kupiony droższy. A dojadę tak jak bym wyjechała z Katowic później bilet jest o połowę tańszy. Jeszcze raz nie polecam tego przewoźnika.
  • ~KtośOburzony / 2023-08-07 17:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze nawet nie wyjechaliśmy a już dwa razy odwołali nam podwózkę no i rozumiem, że mogą ale drugi raz był dosłownie dzień przed. A co jeśli ktoś ma plany których nie może przełożyć? My akurat jedziemy do Energylandii, więc bilety są na obojętnie który dzień, ale jedziemy na jeden dzień bez noclegu. A co, jeśli odwołają nam powrót i tam utkniemy? Próbowaliśmy zadzwonić na infolinię i to wyjaśnić, ale powiedzieli, że wszystkie informacje są na stronie internetowej i się rozłączyli. Już jest masakra, a patrząc na inne opinie wolę nawet nie myśleć, co może się jeszcze wydarzyć.
  • ~Nick12 / 2023-08-07 14:21
    Ocena: 1.25 / 5
    Autobus miała 3h opóźnienia, w jedną stronę a w drugą godzinę,gdyby nie fakt ,że gdybyśmy poczekali na flixbusa nie zdazylisbysmy na pociąg. Ludzie chcący jechać flixbusem też rezygnowali i prosili o zwrot pieniędzy. Ogólnie jeśli komud się nie spieszy to okej. Ale aż 3h opóźnienia szanujmy swój czas. Nie polecam flixbusa
    WadyDuże opznienie
  • ~Kirkuma / 2023-08-07 02:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Absolutnie nie do przyjęcia! Spóźnienie autobusu o prawie 2 godziny bez jakiejkolwiek informacji to totalny brak profesjonalizmu. Byłem wściekły, zmęczony i zmarznięty, a teraz będę niewyspany na nadchodzący dzień pracy. Takie traktowanie pasażerów jest niedopuszczalne!
    WadyOpóźnienie ponad 2 godziny bez żadnego poinformowania
  • ~Katarzyna / 2023-08-06 19:24
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie polecam, kurs na trasie Bydgoszcz - Szczecin w dniu 09.07.2023
    Kierowca z Ukrainy nie do dogadania, nic nie rozumie. Pasażerka która chciała zapłacić za bilet kartą niestety nie mogła tego zrobić bo Pan kierowca nie potrafił obsłużyć terminala w związku z czym Pani jechała bez biletu kilka przystanków. W dodatku jechał jakby pierwszy raz wiózł ludzi, rzucał pasażerami jak workami ziemniaków. Drugi kierowca który wsiadl w Pile to nawet nie pomógł z walizką sama musiałam się męczyć układając ją w schowku a potem wykładając, Pan twierdził że ma zakaz dotykania bagażu pasażerów ???? z czystej przyzwoitości by to zrobił ???? nie polecam, flixbus schodzi na psy
  • ~Anna / 2023-08-06 14:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Spotkała mnie bardzo nieprzyjemna sytuacja. Kupiłam specjalnie miejsce w Flixie z wolnym miejscem obok. Zapłaciłam oczywiście więcej.
    I nagle na lotnisku w Katowicach wsiadły osoby, które miały też wykupione te same miejsca. I okazało się, że oni w systemie sami mi zmienili miejsce na inne. Bez mojej zhodu. Kierowcs powiedział, że to nie jego sprawa, bp on tylko pracuje w tej firmie. . Co za chamstwo! Mam dosyć tej podróży
    ZaletyZadne
    WadyJuż opisalam
  • ~Kinga / 2023-08-06 13:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie wróciłem z podróży i powiem tak: nigdy więcej, brak kompetencji, pozostawienie pasażerów na pastwę losu. Skargę już wystosowałam i oczywiście o zwrot poniesionych kosztów.
    ZaletyWygodne autokar nic więcej
    WadyZa dużo pisania
  • ~Marlena / 2023-08-06 12:38
    Ocena: 1.67 / 5
    Autobus sobie odjechał 22 minuty przed czasem, w rezultacie zostawiając mojego nieletniego syna w obcym mieście.
    Nigdy więcej! Nie polecam!
  • ~Magdalena / 2023-08-06 12:18
    Ocena: 4.00 / 5
    Ogólnie same autokary super i podróż bardzo komfortowa . Przystanki we Wrocławiu źle oznakowane i bez wiaty także lepiej nie natknąć się na deszcz bo wtedy lipa . Brak powiadomień o spóźnieniami na smsa
    Zalety-nowoczesne autobusy
    -w środku toaleta
    -wygodne siedzenia
    -gniazdka do ładowania telefonów
    Wady-źle oznakowane przystanki powinien być duży znak z daleka widoczny Flixbus i kierunek podany

    -bez wiaty Wrocław pl Grunwaldzki 45 stoisz i mokniesz ( mała wiata nieopodal innych autobusów ale. na tyle mała ze jak pada i tak mokniesz
    - brak powiadomień na telefon o ewentualnych opóźnieniach
  • ~S / 2023-08-06 09:13
    Ocena: 1.25 / 5
    Fatalna firma nie dość ze zostawili człowieka na pastwę losu to jeszcze wywieźli go na dworzec w Berlinie miał ponad godzinne opóźnienie przez co nie zdążył na drugiego busa którego miał na porcie i jeszcze kierowca sprzeczał się ze nie ma żadnej przesiadki a na bilecie miał żadnej informacji ze strony tej firmy na infolinie dodzwonić się nie da.
  • ~Nie_tutejszy / 2023-08-06 05:11
    Ocena: 1.50 / 5
    Najgorszy przewoźnik jakim jechałem! Jechałem z Kassel do Krakowa z przesiadką we Wrocławiu. Autokar z Wrocławia do Krakowa przyjechał o godzine później, jak się okazało autokar miał awarię i nie był wstanie jechać dalej...czyli odwołali dalszą jazdę. Nie można było się ani do infolinii ani nigdzie do nich dodzwonić, nie było żadnego autobusu zastępczego, pasażerowie nie otrzymywali żadnej informacji co dalej... poprostu pasażerów zostawili na pastwe losu! Zaloga Flixbusa niemila klienta ma głeboko w poważaniu! Totalny nie profesjonalizm! Nigdy więcej Flixbusem nie pojade i odradzam każdemu tego przewoźnika!
  • ~Luzek / 2023-08-04 23:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Jadę z Warszawy do Erfurtu niestety przesiadka we Wrocławiu pasażer który wsiadł w Warszawie bez problemowo miał odrobinę za ciężka walizkę. Obsługa życia na wagę i otwarcie powiedziała do pana że tak zacytuję wypie......aż z tym bagażem to jest normalne chamy bezczelne jak tak można traktować klienta ????????????
    ZaletyZero
    Wady100%
  • ~dm / 2023-08-04 11:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam jazdy z Flixbusem ze względu na brud panujący na pokładzie autobusu i NIEWIARYGODNY SMRÓD, wydzielający się niemiłosiernie z kabiny WC. Autobus n 1303 W Y J E C H A Ł z Pragi [miejsce startu!!!!} brudny, śmierdzący moczem i zapachami z toalety!!!! Przed sobą miał kilkanaście godzin trasy, nie WYOBRAŻAM SOBIE W JAKIM STANIE DOTARŁ DO STACJI KOŃCOWE!! Kierowcy w o g ó l e nie zwracają uwagi na stan sanitarny i porządek w autobusie! SKANDAL!!! odradzam TAKA PODRŻ ZDECYDOWANIE.
    Zalety
    WadyBrud I BALAGAN panujący na pokładzie autobusu. NIEWIARYGODNY SMRÓD, wydzielający się z kabiny WC.
    Autobus n 1303 W Y J E C H A Ł z Pragi [miejsce startu!!!!} brudny, śmierdzący moczem i zapachami z toalety!!!! Kierowcy w o g ó l e nie zwracają uwagi na stan sanitarny i porządek w autobusie! SKANDAL!!! odradzam TAKA PODRŻ ZDECYDOWANIE.
  • ~Kamol / 2023-08-04 07:44
    Ocena: 1.75 / 5
    Brak kultury u kierowcow, kierowcy pomagają z łaską. Nie polecam nie przyjazna atmosfera w autokarze.
    ZaletyBrak
  • ~Joanna / 2023-08-03 21:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Flixbus to firma wybitnie nieprzyjazna klientom :
    1. Niemożność skorzystania z rezerwacji / kupna biletu przez stronę www - po wyborze kursu natychmiast wyświetla się strona :Czy nadal tam jesteś?
    Twój koszyk wygasł, ale zawsze możesz spróbować zarezerwować te same bilety!
    - nie pomaga restart, czyszczenie historii, wchodzenie na stronę w różnych porach dnia
    2. panie na infolinii jedyne co mogą poradzić to instalacja aplikacji - nieużyteczne w przypadku jeśli chcesz kupić bilet dla osoby, która nie ma smartfona lub
    3. podają informacje o możliwości zakupu biletu w punkcie, ale lista punków jest nieaktualna - niepotrzebnie zmarnujesz czas szukając punktu, który już nie istnieje
    4. w niektórych miastach nie kupisz biletu - nie ma takiej możliwości / nie ma żadnego punktu
    Jeśli nie masz smartfona, jeśli nie zainstalujesz aplikacji, a do tego mieszkasz w mniejszej miejscowości jesteś zdany na przypadek - uda się dostać do autobusu lub nie - jednym słowem wykluczenie ze względu na wiek i cyfryzację.
    Do tego nieczytelne i niewiarygodne informacje na stronach www i z infolinii, która działa tylko w godzinach 9.00-17.00 - gratuluję!
    Na pewno będę odradzać każdemu tą firmę!
  • ~Maslo / 2023-08-03 20:50
    Ocena: 5.00 / 5
    Hahahaha przepraszam za spóźnienie, idź się lecz
    ZaletyPasazerowie
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 5038
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3116
Sindbad
Ocena: 2.39, ilość opinii: 860
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.93, ilość opinii: 331
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4545
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2961