Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3143 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Przemysław / 2023-08-13 12:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Wciskane kitu.... bardzo proszę zmienić sobie czas w zegarkach bo stałem na przystanku i czekałem na autobus trochę dłużej niż te 50 minut i nic nie przyjechało! Jak sprawdzałem gdzie jest mój autobus na aplikacji to o godzinie której miał być odjazd z plyty z Krakowa autokar dopiero opuszczał granice Wrocławia. Jeżeli twierdzicie że wasz autobus dotarł by w godzinę z Wrocławia do Krakowa to gratuluję kadrze zatrudnionych kierowców opci teleportacji i wspulczuje innym uczestnikom drogi i pasażerom bo poruszać się z taką szybkością to strach. Jak bym wiedział że tak szybko porusza się autokar to zaczekał bym i poczuł wiatr we włosach. Szkaoda tylko że nie macie odrobiny przyzwoitości by przyznać się do błędu i jak kolwiek wynagrodzić lub chociaż przeprosić klijeta.
    ZaletyBrak
    WadyJest ich tak dużo że nie sposób wymienić wszystkie. Naj większą wadą ze wszystkich to traktowanie klijeta jak szmate.
  • ~Winnejgalaktyce / 2023-08-12 21:56
    Ocena: 2.25 / 5
    Jechałam z osobą towarzyszącą, kilka tygodni wcześniej zarezerwowałyśmy bilety na stronie. Miały być numerowane miejsca, wi-fi i kontakt by podłączyć ładowarkę.
    Na miejscu okazało się, że z jednego autobusu, który miał jechać do Amsterdamu zrobiło się dwa, bo 1 był przepełniony i weszłyśmy do tego drugiego, a tam dostajemy informacje od innych pasażerów, że rezerwacje są w tym nie brane pod uwagę, każdy siada tam gdzie jest miejsce. Było bardzo ciasno. Odjeżdżając dostaliśmy tylko jedną informację od kierowcy: „gniazdka do ładowania są tylko trzy lub dwa na przodzie” a wi-fi oczywiście nie ma. Niczego więcej nie wiedziałyśmy nie było żadnej osoby, która by przewodziła tym autokarem, nikt nas o niczym nie informował tak naprawdę skąd jedziemy i gdzie i tak naprawdę to równie dobrze mogliby nas wywieźć w zupełnie innym kierunku gdybysmy się wcześniej nie spytały czy to autokar do Amsterdamu…
    Musicie wiedzieć też, że jeździłam już kilkukrotnie autobusami do Amsterdamu lecz zawsze była to firma Sindbad(wiadomo tez miała swoje minusy) ale po takiej jeździe już nigdy nie pojadę autobusem za granicę ;(
    ZaletyJadę nim właśnie nie wiem czy dojadę Im scared now
    WadyJak powyżej
  • ~Qbańczyk / 2023-08-12 08:47
    Ocena: 4.75 / 5
    Patrząc na opinie nie tylko tej firmy to stwierdzam że żyjemy w kraju roszczeniowców i malkontentów. Kupi człowiek bilet za parę złotych (50-150) i myśli że złota kareta podjedzie albo chociaż mercedes klasy S ????. Miły kierowca autobus na czas trasa Olsztyn- Kielce. Fakt może ten autokar nie jest pierwszej świeżości ale patrząc z boku zapłaciłem za taki kawał trasy tylko 120 zł. Jęczącymi proponuję helikopter może tam będzie Ok ? Ewentualnie swój cebulowóz który zawsze będzie na czas ale czy dojedzie to już bardziej wątpliwe. Pozdrawiam optymistów ????????????
    ZaletyDużo
    WadyBrak
  • ~Ewa / 2023-08-11 23:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Czy ktoś odzyskał pieniądze za kupiony bilet którego nie dostał?
    ZaletyZero
    WadyOszusci
  • ~Ewa / 2023-08-11 23:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłam bilety na stronie biletu brak i pieniędzy nie zwrócili. Pani z obsługi klienta na czacie bo innego kontaktu nie znalazłam stwierdziła że nie wie co stało się z pieniędzmi,. To są jacyś oszuści sprawę chce zgłosić na Policję zobaczymy czy coś zrobią. Powinni przyjęć się tej firmie od siedmiu boleści. Nie polecam
    ZaletyZero
    WadyBrak zwrotu pieniędzy to jak wyludzenie
  • ~Bozena / 2023-08-11 19:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Żadnych zalet nie zauważyłam
    Same wady .Ciasno to juz nic.ciągle opoznienia nawet ponad 2 godz bez powiadomienia klienta.Albo autokary odwołane.Zadnych powiadomien nie ma.
    ZaletyBrak
    WadyCiągle opoznienia.brak organizacji by powiadomic klienta.tragedia
  • ~zgred / 2023-08-11 12:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak klimatyzacji w 26 stopni. Nieludzka temperatura w środku, dodatkowo jest opóźnienie. Odradzam każdemu, chyba że ktoś jest fanem sauny
    Zaletybrak
    Wadybrak klimatyzacji
    opóźnienie
  • ~Pasażerka / 2023-08-11 09:40
    Ocena: 1.75 / 5
    Znowu nie ma wody i mydla w wc, to jest obrzydliwe, jak tak można w tych czasach, kompletna porażka i to na początku trasy osrany kibel
    WadyZnowu nie ma wody i mydla w wc, to jest obrzydliwe, jak tak można w tych czasach, kompletna porażka
  • ~Andrzej / 2023-08-11 08:58
    Ocena: 2.50 / 5
    Bilet kupiłem przez internet trasa Białystok-Amsterdam wyjazd 5 sierpnia:
    - fotel się nie rozkładał gdy zmieniłem miejsce to zostałem pogoniony z 1B zajął inny pasażer choć wcześniej poinformowano mnie że tego miejsce musi być wolne ze względów bezpieczeństwa.
    - klimatyzacja była włączona na zimno mimo zwrócenia uwagi pasażer obok i ja musieliśmy siedzieć w kurtce jesiennej i czapce przez całą drogę
    - cześć kierowców nie znała polskiego lub angielskiego i nie informowała o przystankach , przerwach , czasie wyjazdu
    - brak papieru toaletowego i nakładek na deskę klozetową , niedziałający kran
    - opóźnienie rozkład jazdy to rozkład życzeniowy nie realistyczny do istniejących warunków
    Zaletytylko jedna dojechałem
    Wadywymieniłem wyżej
  • ~Viktoriia / 2023-08-10 22:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Okropnie. Lepiej pieszo niż z flixbus. Kupiłam bilet na stronie internetowej firmy Flixbus. Dostałam bilet na maila. Kierowca odmówił przyjęcia mnie na pokład bo system pokazał że "bilet należy innej osobie". Kierowca nawet nie zobaczył mój dowód osobisty! Przeczeż w bilecie było jasno zapisano że to ja jestem właścicielem bileta wystarczyło tylko sprawdzić dowód osobisty. Oprócz mnie było jeszcze co najmniej 2 osoby z takim samym problemem. Kierowca odmówił nawet w kontakcie z koordynatorem. Musiałam zadzwonić po policję.
    Flixbus to oszuści! A kierowcy to hamy, nic ich nie obchodzi. Żadnego serwisu za pieniądze które dostają.
    Oprócz wszystkiego, autobus jest stary i nie dostosowany do podróży międzynarodowej. Nigdy więcej z nimi nie pojadę.
    ZaletyŻadnych
    WadyStary brudny autobus. Kierowcy chamy i za nic mają pasażerów. Oszuści. Oszustwo z biletami to zwykła sprawa. Zamiast komfortu w podróży, gwarantowane stres i kłopot z udziałem policji.
  • ~Nick / 2023-08-10 16:56
    Ocena: 1.25 / 5
    Moja opinia jest taka ze flixbus jest spóźniony a mi się spieszy nie kupujcie biletów jedzcie czymś innym nie popełniajcie tego błędu
    ZaletyNie znalazłem żadnych zalet
    WadyWad jest dużo okkkkk?
  • ~Grzegorz / 2023-08-10 12:07
    Ocena: 5.00 / 5
    Jechałem na trasie Kraków - Bydgoszcz 10:30 - 18:00 w niedzielę 6.08.2023 r. Mogę tę podróż opisać tylko w samych superlatywach. Wygoda, komfort, punktualność, spokój i cisza w środku, perfekcyjna opieka, pomoc i opanowanie kierowców pomimo, że za oknami do Łodzi deszczowa pogoda nie rozpieszczała. W ogóle nie ma porównania do podróży pociągiem, gdzie na każdej stacji głośne komunikaty zachęcające do skorzystania z oferty Warsu i ciągle spacery ludzi w jedną i drugą stronę uniemożliwiają jakikolwiek odpoczynek. Jeszcze raz kieruję słowa podziękowania dla Panów kierowców, a szczególnie dla Pana który przejął stery autobusu na ostatnim odcinku za życzliwość i serdeczność w podejściu do pasażerów. Serdecznie pozdrawiam . Grzegorz.
  • ~Helena / 2023-08-10 10:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Zarezerwowałam miejsce 15C i 15D, a autokar kończył się na miejscach 14. Przez co musiałam siedzieć na jakichkolwiek wolnych miejscach a wydałam dodatki 4 zł na rezerwacje miejsca
    ZaletyTanio
    WadyNie wygodnie, kierowca nie miły, duszno, mało miejsca, brak moich miejsc, brudno
  • ~waldemar / 2023-08-10 09:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Autobus za który zapłaciłem , na trasie od Brukseli do Szczecina nie przyjechał został odwołany. Stałem na dworcu w Brukseli od 01.00 w nocy. Rano o godzinie 10.30 nie mogłam wsiąść do następnego autobusu ponieważ jak twierdzą nie miałem na niego biletu.
    Musiałem kupić nowy bilet u innego przewoźnika aby dojechać do Polski., niewyobrażam sobie takiej sytuacji z dziećmi.


    Odradzam podróżowanie autobusami firmy Flixbus. Firma niewiarygodna, droga i można mieć kłopoty z podróżą. Ja byłem sam jak byłbym z dziećmi, HORROR. Tragiczna firma, ODRADZAM.
    ZaletyBrak.
    WadyAutobusy nie przyjeżdżają pomimo wykupionych wcześniej biletów. Przejazdy sa odwoływane na kilk godzin przed podróżą w nocy, gdzie nic już nie możemy zrobić. Odradzam podrózowanie ta firmą.
  • ~Wiktoria / 2023-08-09 21:20
    Ocena: 1.00 / 5
    W 06.08 mieliśmy mieć nocny odjazd z Dziwnowka do Legnicy. Przewoźnik nie zna chyba swoich przystanków. Na bilecie był przystanek Wolności, a zatrzymał się zupełnie na innym przystanku, przez co zostaliśmy bez noclegu i transportu do domu tego dnia. Nie chcą zwrócić pieniędzy, tłumacząc się, że autobus się na tym przystanku zatrzymał co nie jest prawda. Proszę o zgłoszenie się osób które miały taka sama sytuację, a będzie można zgłosić skargę zbiorowo : wikahorarova@wp.pl
  • ~Mm / 2023-08-09 21:04
    Ocena: 5.00 / 5
    Ej no ludzie dajcie spokój z tym "spoznianiem się autobusu".Każdy mądry wie, że na drodze dzieją się różne rzeczy, np wypadek, roboty drogowe itp...to nie samolot ani pociąg - to droga...więc nie piszcie bzdur że spóźniony 2 h czy 3 h. Takie drogi a nie wina kierowcy.
    ZaletyDużo
    WadyBrak
  • ~Kacper / 2023-08-09 19:09
    Ocena: 1.25 / 5
    Rzeszów-Lublin w ostatniej chwili opóźnienie 2h,dodam że autobus rusza z Rzeszowa więc pewnie brak kierowcy...pierwszy i ostatni raz,lepiej wspierać PKP niż oszustów którzy łaskę zrobią że oddadzą pieniądze.
    ZaletyBrak
    WadySzkoda zachodu
  • ~Xxx / 2023-08-09 14:43
    Ocena: 1.00 / 5
    sprzedali mi biety nie nieistniejace miejsca ja w zaawansowanej ciazy zaplacilam za konkretne miejsce dwie stare baby mnie puscic nie chcialy na wolne miejsce bo ich torby juz siedzialy wiec kierowca puscil mnie za siebie ale nawet ja w zaawansowanej ciazy nie moglam usiasc wygodnie bo kable od terminala podpiete i mam uwazac. Porazka i co? zwrocili mi kase za jeden bilet a powinni i za drugi albo polowe kosztow bo ja wciazy a nie mam warunkow i zaplacilam za rezwrwacje konkretnego miejca
    Zaletyzadne
    Wadyinkompetencja brak wygody
  • ~Niezadowolony klient / 2023-08-09 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Autobus nie przyjechał. Gdy zadzwoniłam do obsługi klienta nie dość że czekałam 10 minut to jeszcze pani traktowała mnie lekceważąco.
  • ~jf.lovki / 2023-08-09 12:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Autobus nie przyjechał, gdy chciałam zadzwonić do obsługi czekałam ok 10 min na odbiór telefonu. Pani nie miła i lekceważąca, do tego nie ma możliwości zwrotu pieniędzy.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5083
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3143
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 867
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 357
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.95, ilość opinii: 337
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4616
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4462
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3933
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2990