ZaletyZaletą jest chyba tylko brak przystanków na tak krótkim odcinku
strona 33 z 156
- « poprzednia
- 1 ...
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- nastepna »
-
~Sara84 / 2022-10-20 16:28
Witam. W dniu 18.10.2022 r podróżowałam z Krakowa do Rzeszowa - kilka dni przed została zmieniona moja rezerwacja- tzn. zmieniono mi godzinę wyjazdu, opoźniono ja, co nie było dla mnie przyjemne ponieważ od godziny w której miałam koniec swojego załatwiania w tym mieście miało minąć 4 kolejne które miałam spędzić na dworcu. Anulowałam więc swoją rezerwacje, dostałam voucher i kupiłam bilet na 11.55 - spieszyłam się jak dzikuska żeby na niego zdążyć, po czym 10 min po planowanym odjeździe okazało się że autobus spóźni się kolejne 30 min, łącznie z tymi 10 już 40 a de fakto spóźnił się 50 min. Kiedy kierowcy znaleźli się już na dworcu jeden z nich zaczal pokrzykiwać że mamy wkładać bagaże, kiedy to jeszcze poprzedni pasażerowie nie zdążyli wysiąść ani zabrać swoich walizek. Czy to nasza wina, że spoznili się 50 min? No chyba nie! W autobusie śmierdziało, pojazd jechał jakby był zepsuty, tak że drzalam czy w ogóle dojedziemy. Nie polecam tego przewoźnika - to nie pierwszy raz kiedy się spóźniają i panoszą bo są kierowcami i uważają że to my jesteśmy od nich zależni. Proszę Panów - to my dajemy Wam chleb który jecie codziennie. Sytuacja z opóźnieniem była również w poprzednia stronę, tyle że o 20 min a nie 50 . -
-
~stanisław / 2018-12-10 21:41
W dniu dzisiejszym 10.12.2018 jechałem z Poznania do Warszawy i z powrotem .
Opóźnienie do Warszawy pół godziny, z powrotem wyjazd ! z opóżnieniem 35 min.
Żadnych przeprosin i jeszcze do tego kierowca zjechał z A2 na wysokości Wrześni i wjechał na końcówce.
Skandal , więcej nie skorzystam z usług tej firmy ! -
~stokrotka / 2019-07-25 20:31
Nie mam zastrzeżeń, nie jestem osobą wymagającą. Jednak mam małą sugestie dotycząca trasy autobusów, zwłaszcza w kierunku Warszawy. Trasa przebiega przez liczne kręte wąskie drogi w wiejskich miejscowościach. Trasa dla autokaru takich gabarytów zwłaszcza w okresie żniw na wiejskich krętych drogach niekoniecznie wskazana. Podróż była dla mnie stresująca. Nie mogę mieć obiekcji co do umiejętności kierowcy, jednak może przewoźnik przeanalizuje trasę autokarów żeby ograniczyć potencjalne niebezpieczeństwo na drodze. -
~Sudka / 2022-08-28 15:13
Połączenia ceny biletów terminowość ok. Ostrzegam przed sprzedawaniem przez flixbus biletów na nieistniejące miejsca. Mamy pasażera z biletem na miejsce 9 b. A w autokarze jest uwaga rząd 7 a po nim rząd 10. Autokar pełen. Człowiek nie ma gdzie usiąść. Miałam wykupione dwa miejsca że względu na chora mogę. Odstapilam mu jedno. Druga rzecz to procedura zwrotu za bilet. Delikatnie mówiąc niezbyt przyjazna. Trzecia to ta, że dla polskojęzycznych pasażerów obsługa tylko pn- pt. Musiałam skorzystać z opcji dla anglojęzycznych bo sytuacja ma miejsce w niedzielnym rejsie. Dziadostwo psujące wszystkie plusy. ZaletyPołączenia terminowośćWadySystem sprzedaży biletów -
~Szymek / 2021-06-25 03:10
Jeśli chodzi o samą podróż jest ok, wygodne siedzenia, dużo miejsca, możliwość podłączenia telefonu do ładowarki oraz wifi. Najbardziej zawiodłem się jednak na kulturze obsługi - zero poszanowania dla klienta. Pan, z którym się przywitałem od razu z krzykiem zaczął mnie poganiać abym się pakował i wsiadał. Zero zrozumienia dla osób, które korzystają z usługi pierwszy raz. -
~Terry / 2022-08-16 23:22
Bylo fajnie, do czasu kiedy ktos nie wlaczyl klimatyzacji... Jak zaczelo śmierdzieć sikami z toalety to myślałam że nie wytrzymam... A jechałam około 5 godzin ???? ZaletyWygodne siedzenia i no kontakt do telefonuWadySmierdzi sikami w autobusie -
~TezKierowca / 2022-01-25 11:59
Jadę z Wrocławia do Katowic, bus W17. Kierowca zaprasza do autobusu machnieciem ręku, jak by owce poganal. Potem gorzej, było jich w sumie trzech, i ciągle głośna gadka , potem dwójką z nich zasiadka wygodnie 2 rzędy za mną i głośna gadka jak by byli w domu u siebie. Głośne załatwianie spraw przez Internet. 0 komfortu.
Niestety nie pierwszy raz. Kierowców to mają do bani jeżeli o dobre maniery chodzi. Są wyjątki. Naprz Panie, albo czasami jak jedzie sam kierowca. Jak są koledzy, to już gorzej albo masakra. :( -
~Tina / 2023-02-26 17:24
Po raz kolejny bezczelne zachowanie kierowcy autobusu Lwów - Warszawa 3241 :((
-
-
~Trebor / 2023-06-19 13:22
Jechałem w sobotę do Krakowa z Wrocławia o godz.4,50.
Autobus przyjechał i odjechał punktualnie i za to brawo w Krakowie był o 9 tak jak miał byc.
Mam parę uwag.
Po pierwsze po zapytaniu kierowcy o swoje miejsce ,Pan odpowiedział mi że mamy siadać z żoną tam gdzie jest wolne!!!
W jakim celu jest rezerwacja?!
2.Czemu pasażerowie 85% Ukraina trzymają swoje wielkie torby i plecaki między nogami.Mnie taki gośc ciągle dotykał swoją upoconą nogą zmuszając mnie abym siedział bokiem!Po zwróceniu uwagi powiedział ,ze on nie rozumie.
3.W GliwicachPanie które wsiadły chciały abym opuścił zajmowany fotel wraz z zoną bo one mają bilet wykupiony właśnie na te miejsca!!Moja odpowiedz proszę siadać tam gdzie wolne spowodowała spięcie no ale ja tylko powiedziałem za kierowcę .
ZaletyPunktualnośćWadypatrz opis -
~Zayn / 2019-02-13 10:34
Autobus opóźniony!! Wcześniej nie było mowy o przesiadce,a tu nagle okazuje się, że trzeba sie przesiadać. Dziwne zachowania pasażerów obok mnie
PorażkaWadySame wady -
~Zofia / 2019-08-08 00:12
Podrozowalam Flixbusem z Amsterdamu do Krakowa. Oprócz ceny i miejsca nic nam się nie podobało. Przystanki mimo długiej podróży były krótkie i nie zapowiedziane wcześniej. Kierowca informacji udzielał w niezrozumiałym języku (oczekiwałam informacji po polsku lub holendersku). Ponadto kierowca bardzo często i długo rozmawiał przez telefon o prywatnych sprawach. Takie zachowanie nie jest na miejscu i stwarza zagrożenie. Przed Katowicami ogłosił 5 cio minutowa przerwę podczas której mimo chłodem dowiedziałam się że muszę się przesiąść do innego autobusu bo ten ma usterkę. Przy podróży trwającej prawie 20 godz trudno spakować się w tak krótkim czasie. Przy szybkim przeładowania bagażu moja nowa walizka została uszkodzona (złamane kolko). -
~Zuzanna / 2024-08-17 13:15
Jestem oburzona zachowaniem Pani z biura Flixbusa na Dworcu Warszawa Zachodnia. Wczoraj wyjeżdżając z dworca widziałam jak Pani z biura Flixbusa kazała rozpakowywać bardzo ciężki bagaż podróżnego spoza granicy wschodniej i brać innym pasażerom tak by podróżny uniknął opłat należnych Flixbusowi. Ponadto faworyzowała podróżnych spoza wschodniej granicy w tym zakresie. Sądząc z przebiegu rozmów ta Pani jest niepolskim (chyba ukraińskim) pracownikiem biura. Poza tym była bardzo konfliktową z kierowcami którzy odprawiali pasażerów. Sądząc z wielu sytuacji nie przestrzegała przepisów Fixbusa jeśli chodzi o podróżnych zza wschodniej granicy. W naszym przypadku spowodowało to dwugodzinny postój na granicy przez co spóźniłam się na samolot. Pasażer który był przyczyną postoju już na dworcu był sygnalizowany przez kierowców jako ten który powinien jechać bo zostanie na granicy. Jego podróż wymusiła ta właśnie koordynatorka (taką kartkę miała na szyji). Uważam że tak nieodpowiedzialne osoby nie powinny się zajmować odprawami podróżnych. -
~ .. / 2024-11-19 07:29
tam budʹte oberezhni, yak u Vidni... treba pochynaty z roboty z idiotamy... pratsyuvaty v Nimechchyni -
~-Bogusia- / 2024-06-25 19:29
Witam, wracałam dziś t.j. 25.06.2024 z Zakopanego do Olsztyna(linia 1221) często podróżuję flixbusem i pierwszy raz spotkałam się z takim niemiłym kierowcą(wysoki, otyły z broda ,rudy)był bardzo opryskliwy wobec pasażerów i drugiego kierowcy, który widać było że trzymał nerwy na wodzy. Jak się okazało podczas rozmowy tych dwóch panów to ten niemiły wręcz wredny Pan to był kierownik, powiem szczerze że razem z mężem przysluchiwalismy się temu jak on się odzywa z niedowierzaniem, było to bardzo nieeleganckie wręcz chamskie. -
~A / 2023-09-19 12:32
Jako komfort jest okay można naładować telefon, jest ubikacja, ale zachowanie się większości kierowców z jakimi jechałam to jest po prostu chamstwo. Tyle w temacie ZaletyCzeste połączeniaWadyZachowanie kierowców, częste opóźnienia -
~Aga / 2022-07-28 22:40
Witam , tego sie nie da pojąć , jechałam z Rodina 4 osoby na trasie Katowice Braunschweig z przesiadką w Berlinie. Mieliśmy dla wszystkich wykupione miejsca nagle w trakcie postoju wsiadają osoby nowe i 2 osoby mają te same miejsca co moje dzieci!! Te osoby nie odpuściły więc poszliśmy do kierowcy, on ma to samo u siebie!! Jeden wielki bałagan! Nikt ni chciał zwolnić 1 miejsca by 2dzieci mogła razem siedzieć. Poprosiłam kierowcę ale on mowi ze nic nie może na to zrobić! Ja usiadlam osobno z tyłu bo tam tylko było 1miejsce wolne ,mąż na dole z przodu starszy syn u góry z przodu samego a mała 6lat sama obok starszego pana, 4h płakała bo zasnęła i spadła by więc całe 4h siedziałam koloniej na podłodze!!! Mało powiedziane nie polecam!!! ZaletyZadneWadyWszystko -
-
~Aga / 2024-02-06 17:21
Dzisiaj nastąpiła taka sama sytuacja jak u Pani A kierowca zostawił 2 pasażerów w Pradze .Panów plecaki zostały w autokarze. Dzwoniłam na infolinię Pani kazała im do jechać do celu lub wrócić do Polski na własny koszt jakaś kpina nawet nie zapytała się za co mają wrócic a wystarczyło by przebudować bilet na rano ale widocznie myślenie sprawia sprawia ból. Tak tego nie zostawię firma porażka.Nigdy nie zdarzyło się to u innych przewoźników zawsze pilot lub kierowca sprawdzał czy wszyscy są nie polecam WadySpóźnienie, brak myślenia i odpowiedzialnosci -
~Aga / 2024-02-29 12:35
Kurs o godzinie 00:20 z Lotniska Chopina do Krakowa. Chciałam kupić dla mnie i mojej rodziny bilety do Krakowa( miałam kupiony wcześniejszy bilet ale lot się opóźnił i czekaliśmy na właśnie tego) chciałam zapłacić kartą u kierowcy ale kierowca twierdzi że płatność tylko gotówką. A to bardzo dziwne bo nawet na drzwiach od autobusu napisane że płatność tylko kartą. Nie miałam gotówki musiałam lecieć na terminal wypłacić 500 zł bo aż tyle wyszło za 5 osób do Krakowa.
Zapłaciłam kierowcy te 500 zł i zapytałam o bilet niestety odpowiedź uzyskałam chamską że albo wsiadacie albo oddaje kasę i nas zostawia.
Sprawa zgłoszona i e mail flixbusowi i jeszcze dzisiaj dzwoniłam na infolinię. Mają się tym zająć i przy okazji zapytałam czy jest możliwość płatności gotówką i oczywiście że nie można!!
Kierowcy oszuści i złodzieje!!WadyKierowcy oszuści i złodzieje
Sprawa zgłoszona do flixbusa -
~Agata / 2022-08-15 21:33
Na dzisiejszym kursie Zakopane Kraków pan kierowca był bardzo rozdrażniony śpiewem małej dziewczynki. Może to nie był jej najlepszy wykon, ale to dziecko miało nie wiem około 3-4lat? Pan kierowca wręcz agresywnie kazał matce się przesiąść lub wysiąść ????. Pan chyba nie jest przygotowany na trasy w sezonie, z dziećmi, wielogodzinne. ZaletyWygodaWadyPan kierowca -
~ALA / 2022-07-14 21:48
Niestety podróż z Popradu do Krakowa okazała się bardzo męcząca. Zapach jaki unosił się w powietrzu wewnątrz busa przyprawiał o mdłości. Prawdopodobnie ktoś zapomniał wyczyścić zbiorniki w toaletach. To XXI wiek a nie średniowiecze...inna sprawa to kwestia klimatyzacji, którą jak wiemy powinno się odgrzybiac i wymieniać filtry.
O tym że autobus miał 30 minutowe opóźnienie nie wspomnę..Na szczęście zdążyliśmy na pociąg w Krakowie.ZaletyWygodne foteleWadyKlimatyzacja, jakość powietrza w busie, zapach z toalety
strona 33 z 156
- « poprzednia
- 1 ...
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- nastepna »