Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3143 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~patryk / 2018-08-27 23:11
    Ocena: 3.25 / 5
    zakupiłem bilet do Torunia na 24.08.2018 w e-mailu zwrotnym zamiast biletu otrzymałem info: środki przekazane na konto użytkownika- biletu BRAK ktoś z działu reklamacji poinformował: to się RZADKO zdarza, dlatego sugeruje grzecznie czekać na zwrot a w międzyczasie wykupić bilet po raz wtóry. WYMIANA WIADOMOŚCI Z DZIAŁEM REKLAMACJI TRWAŁA OKOŁO 4 DNI, KIEDY TO POSTANOWIŁEM UDAĆ SIĘ DO PUNKTU NA MŁOCINACH A TAM SZOK. Jak się później okazało nie jedyny, gdyż po delikatnej aczkolwiek stanowczej wymianie zdań z panami z obsługi punktu (w powietrzu wisiała groźba ingerencji w UOPKIK-u)pan wykonał 2 telefony i od razu w sposób JAK Z KAPELUSZA WYSKOCZYŁ NIE TYLKO BILET NA WSKAZANĄ GODZINĘ ale też w pełni kulturalne przeprosiny. Kolejny raz na zdziwienie natknąłem się podczas podroży , kiedy to pan kierowca (jak się potem dowiedziałem z oddziału BYDGOSKIEGO) nie dość, że był BAAAAAAAAAAAAAAARDZO MIŁY, TO JESZCZE BAAAAAAAAAAARDZO KULTURALNY I GRZECZNY, TO JESZCZE BARDZO KONKRETNIE I PRECYZYJNIE UDZIELAŁ ODPOWIEDZI NA ZADANE PYTANIA dlatego bardzo serdecznie pozdrawiam pana kierowcę, który to 24.08 o 9 z minutami wykonywał kurs WARSZAWA -BYDGOSZCZ i 27.08 o 15:50 z minutami wracał
    Zaletymiła obsługa autobusu, czysto w Toalecie punktualność.
    Wadylekceważące podejście do klienta przez dział reklamacji, nie aktualne rozkłady jazdy na przystanku(w Toruniu Miasto nie było wypomnianego kursu na rozkładzie) brak kogoś z obsługi przy korzystaniu z luku bagażowego
  • ~Paula / 2020-08-16 01:02
    Ocena: 3.25 / 5
    Flixbus sam w sobie polecam ale kierowcy to porażka! Godzina 1 w nocy a radio na całą głośność, kierowca to kobieta i rozmawia jak nienormalna z pasażerem kiedy inni chcą!
    ZaletyCeny
    WadyKierowcy
  • ~Podróżnik z Pragi / 2024-05-03 14:58
    Ocena: 3.25 / 5
    Sama podróż przebiegła bez żadnych problemów, miejsca na nogi jest niestety trochę za mało. Największym minusem jest brak darmowego Wi-Fi. Nie rozumiem czemu w ogóle widnieje ono w ofercie skoro nie było go ani w jedną ani w drugą stronę, a na pytanie dlaczego nie ma Wi-Fi jesteśmy odsyłani do infolinii FlixBusa.
  • ~Ratatatata / 2021-08-01 20:20
    Ocena: 3.25 / 5
    W sumie to spoko, chociaż fajniej by było gdyby kontakty nie były na ozdobę i spełniały swoje zadanie. Dodatkowo fajniej by było gdyby było mniej postojów lub gdyby trwały dłużej. Nic tak nie irytuje, jak przeciągający się o godzinę powrót do domu, bo komuś zachciało się siedzieć w kiblu na dworcu przez pół godziny.
    A z takich fajnych fajnych rzeczy, to spoko trasy i miły pan kierowca.
  • ~Sandra / 2022-11-11 15:03
    Ocena: 3.25 / 5
    Mimo zapewnienia na stronie fexibus że z toalety można korzystać w każdej chwili jest ona zamknięta i brak możliwości skorzystania częściej niż raz przez całą drogę i to w czasie tankowania autobusu na stacji. PORAŻKA. NIGDY WIĘCEJ!!!!
    ZaletyZadnych
    WadyBrak możliwości skorzystania z toalety w którą jest wyposażony pojazd
  • ~Sara84 / 2022-10-20 16:28
    Ocena: 3.25 / 5
    Witam. W dniu 18.10.2022 r podróżowałam z Krakowa do Rzeszowa - kilka dni przed została zmieniona moja rezerwacja- tzn. zmieniono mi godzinę wyjazdu, opoźniono ja, co nie było dla mnie przyjemne ponieważ od godziny w której miałam koniec swojego załatwiania w tym mieście miało minąć 4 kolejne które miałam spędzić na dworcu. Anulowałam więc swoją rezerwacje, dostałam voucher i kupiłam bilet na 11.55 - spieszyłam się jak dzikuska żeby na niego zdążyć, po czym 10 min po planowanym odjeździe okazało się że autobus spóźni się kolejne 30 min, łącznie z tymi 10 już 40 a de fakto spóźnił się 50 min. Kiedy kierowcy znaleźli się już na dworcu jeden z nich zaczal pokrzykiwać że mamy wkładać bagaże, kiedy to jeszcze poprzedni pasażerowie nie zdążyli wysiąść ani zabrać swoich walizek. Czy to nasza wina, że spoznili się 50 min? No chyba nie! W autobusie śmierdziało, pojazd jechał jakby był zepsuty, tak że drzalam czy w ogóle dojedziemy. Nie polecam tego przewoźnika - to nie pierwszy raz kiedy się spóźniają i panoszą bo są kierowcami i uważają że to my jesteśmy od nich zależni. Proszę Panów - to my dajemy Wam chleb który jecie codziennie. Sytuacja z opóźnieniem była również w poprzednia stronę, tyle że o 20 min a nie 50 .
    ZaletyZaletą jest chyba tylko brak przystanków na tak krótkim odcinku
  • ~stanisław / 2018-12-10 21:41
    Ocena: 3.25 / 5
    W dniu dzisiejszym 10.12.2018 jechałem z Poznania do Warszawy i z powrotem .
    Opóźnienie do Warszawy pół godziny, z powrotem wyjazd ! z opóżnieniem 35 min.
    Żadnych przeprosin i jeszcze do tego kierowca zjechał z A2 na wysokości Wrześni i wjechał na końcówce.
    Skandal , więcej nie skorzystam z usług tej firmy !
  • ~stokrotka / 2019-07-25 20:31
    Ocena: 3.25 / 5
    Nie mam zastrzeżeń, nie jestem osobą wymagającą. Jednak mam małą sugestie dotycząca trasy autobusów, zwłaszcza w kierunku Warszawy. Trasa przebiega przez liczne kręte wąskie drogi w wiejskich miejscowościach. Trasa dla autokaru takich gabarytów zwłaszcza w okresie żniw na wiejskich krętych drogach niekoniecznie wskazana. Podróż była dla mnie stresująca. Nie mogę mieć obiekcji co do umiejętności kierowcy, jednak może przewoźnik przeanalizuje trasę autokarów żeby ograniczyć potencjalne niebezpieczeństwo na drodze.
  • ~Sudka / 2022-08-28 15:13
    Ocena: 3.25 / 5
    Połączenia ceny biletów terminowość ok. Ostrzegam przed sprzedawaniem przez flixbus biletów na nieistniejące miejsca. Mamy pasażera z biletem na miejsce 9 b. A w autokarze jest uwaga rząd 7 a po nim rząd 10. Autokar pełen. Człowiek nie ma gdzie usiąść. Miałam wykupione dwa miejsca że względu na chora mogę. Odstapilam mu jedno. Druga rzecz to procedura zwrotu za bilet. Delikatnie mówiąc niezbyt przyjazna. Trzecia to ta, że dla polskojęzycznych pasażerów obsługa tylko pn- pt. Musiałam skorzystać z opcji dla anglojęzycznych bo sytuacja ma miejsce w niedzielnym rejsie. Dziadostwo psujące wszystkie plusy.
    ZaletyPołączenia terminowość
    WadySystem sprzedaży biletów
  • ~Szymek / 2021-06-25 03:10
    Ocena: 3.25 / 5
    Jeśli chodzi o samą podróż jest ok, wygodne siedzenia, dużo miejsca, możliwość podłączenia telefonu do ładowarki oraz wifi. Najbardziej zawiodłem się jednak na kulturze obsługi - zero poszanowania dla klienta. Pan, z którym się przywitałem od razu z krzykiem zaczął mnie poganiać abym się pakował i wsiadał. Zero zrozumienia dla osób, które korzystają z usługi pierwszy raz.
  • ~Terry / 2022-08-16 23:22
    Ocena: 3.25 / 5
    Bylo fajnie, do czasu kiedy ktos nie wlaczyl klimatyzacji... Jak zaczelo śmierdzieć sikami z toalety to myślałam że nie wytrzymam... A jechałam około 5 godzin ????
    ZaletyWygodne siedzenia i no kontakt do telefonu
    WadySmierdzi sikami w autobusie
  • ~TezKierowca / 2022-01-25 11:59
    Ocena: 3.25 / 5
    Jadę z Wrocławia do Katowic, bus W17. Kierowca zaprasza do autobusu machnieciem ręku, jak by owce poganal. Potem gorzej, było jich w sumie trzech, i ciągle głośna gadka , potem dwójką z nich zasiadka wygodnie 2 rzędy za mną i głośna gadka jak by byli w domu u siebie. Głośne załatwianie spraw przez Internet. 0 komfortu.
    Niestety nie pierwszy raz. Kierowców to mają do bani jeżeli o dobre maniery chodzi. Są wyjątki. Naprz Panie, albo czasami jak jedzie sam kierowca. Jak są koledzy, to już gorzej albo masakra. :(
  • ~Tina / 2023-02-26 17:24
    Ocena: 3.25 / 5
    Po raz kolejny bezczelne zachowanie kierowcy autobusu Lwów - Warszawa 3241 :((
  • ~Trebor / 2023-06-19 13:22
    Ocena: 3.25 / 5
    Jechałem w sobotę do Krakowa z Wrocławia o godz.4,50.
    Autobus przyjechał i odjechał punktualnie i za to brawo w Krakowie był o 9 tak jak miał byc.
    Mam parę uwag.
    Po pierwsze po zapytaniu kierowcy o swoje miejsce ,Pan odpowiedział mi że mamy siadać z żoną tam gdzie jest wolne!!!
    W jakim celu jest rezerwacja?!
    2.Czemu pasażerowie 85% Ukraina trzymają swoje wielkie torby i plecaki między nogami.Mnie taki gośc ciągle dotykał swoją upoconą nogą zmuszając mnie abym siedział bokiem!Po zwróceniu uwagi powiedział ,ze on nie rozumie.
    3.W GliwicachPanie które wsiadły chciały abym opuścił zajmowany fotel wraz z zoną bo one mają bilet wykupiony właśnie na te miejsca!!Moja odpowiedz proszę siadać tam gdzie wolne spowodowała spięcie no ale ja tylko powiedziałem za kierowcę .

    ZaletyPunktualność
    Wadypatrz opis
  • ~Zayn / 2019-02-13 10:34
    Ocena: 3.25 / 5
    Autobus opóźniony!! Wcześniej nie było mowy o przesiadce,a tu nagle okazuje się, że trzeba sie przesiadać. Dziwne zachowania pasażerów obok mnie
    Porażka
    WadySame wady
  • ~Zofia / 2019-08-08 00:12
    Ocena: 3.25 / 5
    Podrozowalam Flixbusem z Amsterdamu do Krakowa. Oprócz ceny i miejsca nic nam się nie podobało. Przystanki mimo długiej podróży były krótkie i nie zapowiedziane wcześniej. Kierowca informacji udzielał w niezrozumiałym języku (oczekiwałam informacji po polsku lub holendersku). Ponadto kierowca bardzo często i długo rozmawiał przez telefon o prywatnych sprawach. Takie zachowanie nie jest na miejscu i stwarza zagrożenie. Przed Katowicami ogłosił 5 cio minutowa przerwę podczas której mimo chłodem dowiedziałam się że muszę się przesiąść do innego autobusu bo ten ma usterkę. Przy podróży trwającej prawie 20 godz trudno spakować się w tak krótkim czasie. Przy szybkim przeładowania bagażu moja nowa walizka została uszkodzona (złamane kolko).
  • ~Zuzanna / 2024-08-17 13:15
    Ocena: 3.25 / 5
    Jestem oburzona zachowaniem Pani z biura Flixbusa na Dworcu Warszawa Zachodnia. Wczoraj wyjeżdżając z dworca widziałam jak Pani z biura Flixbusa kazała rozpakowywać bardzo ciężki bagaż podróżnego spoza granicy wschodniej i brać innym pasażerom tak by podróżny uniknął opłat należnych Flixbusowi. Ponadto faworyzowała podróżnych spoza wschodniej granicy w tym zakresie. Sądząc z przebiegu rozmów ta Pani jest niepolskim (chyba ukraińskim) pracownikiem biura. Poza tym była bardzo konfliktową z kierowcami którzy odprawiali pasażerów. Sądząc z wielu sytuacji nie przestrzegała przepisów Fixbusa jeśli chodzi o podróżnych zza wschodniej granicy. W naszym przypadku spowodowało to dwugodzinny postój na granicy przez co spóźniłam się na samolot. Pasażer który był przyczyną postoju już na dworcu był sygnalizowany przez kierowców jako ten który powinien jechać bo zostanie na granicy. Jego podróż wymusiła ta właśnie koordynatorka (taką kartkę miała na szyji). Uważam że tak nieodpowiedzialne osoby nie powinny się zajmować odprawami podróżnych.
  • ~ .. / 2024-11-19 07:29
    Ocena: 3.00 / 5
    tam budʹte oberezhni, yak u Vidni... treba pochynaty z roboty z idiotamy... pratsyuvaty v Nimechchyni
  • ~-Bogusia- / 2024-06-25 19:29
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam, wracałam dziś t.j. 25.06.2024 z Zakopanego do Olsztyna(linia 1221) często podróżuję flixbusem i pierwszy raz spotkałam się z takim niemiłym kierowcą(wysoki, otyły z broda ,rudy)był bardzo opryskliwy wobec pasażerów i drugiego kierowcy, który widać było że trzymał nerwy na wodzy. Jak się okazało podczas rozmowy tych dwóch panów to ten niemiły wręcz wredny Pan to był kierownik, powiem szczerze że razem z mężem przysluchiwalismy się temu jak on się odzywa z niedowierzaniem, było to bardzo nieeleganckie wręcz chamskie.
  • ~A / 2023-09-19 12:32
    Ocena: 3.00 / 5
    Jako komfort jest okay można naładować telefon, jest ubikacja, ale zachowanie się większości kierowców z jakimi jechałam to jest po prostu chamstwo. Tyle w temacie
    ZaletyCzeste połączenia
    WadyZachowanie kierowców, częste opóźnienia
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5083
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3143
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 867
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 357
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.95, ilość opinii: 338
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4617
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4463
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3934
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3503
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2991