strona 32 z 158
- « poprzednia
- 1 ...
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- nastepna »
-
~Magdalena / 2024-10-13 20:44
Podróż na linii N1206 Warszawa Joensuu, 26 września. Autobus stoi w Warszawie na stanowisku, obok drzwi wejściowych mężczyzna w stroju służbowym Flixbusa, domyślam się, że jeden z kierowców. Podchodzę z bagażem i biletem w telefonie, kierowca mówi coś do mnie po ukraińsku chyba, odpowiadam mu po polsku że nie rozumiem a on dalej do mnie po ukraińsku. Musiałam domyślać się o co pyta. Jesteśmy w Polsce gdzie obowiązuje język polski. Rozumiem że firma zatrudnia pracowników z Ukrainy ze względu na niższe koszty ale pracownicy powinni chyba używać języka obowiązującego w kraju gdzie znajduje się firma. Pracownicy powinni spełniać standardy firmy no chyba że Flixbus o takie standardy nie dba albo ich nie ma... żenada. -
-
~Maniek 21 / 2023-04-14 19:58
Witam jadac stala trasa Krakow Toruń zmienili sie kierowcy ktorzy sa z Ukrainy barfzo nkemily jeden jak i drugi pan jazda ich na tej trasie to jakas porazka jeden lepszy od drugiego wczesniej jezdzilem z bardzo milymi Kierowcami ktorzy byli mili i uprzejmi pomocni a nie trraz ci dwaj robia sobie przerwy opuznienia na kazdym przejezdzie po 1 godzinie -
~Marcin / 2019-07-29 11:19
Po przejęciu Polskibus przez Flixbus wszystko było dobrze przez kilka miesięcy. Teraz ceny wzrosły (często 2-3 krotnie) czas podróży zwiększa się. Przy tym komfort taki sam, czyli zwykły duży bus. Szkoda. -
~Marek67 / 2024-06-29 06:13
Nie polecam. Rano miałem mieć wyjazd a wieczorem odwolali -
~Marla / 2019-03-25 10:27
Straszne siedzenia. Większość czasu podróży męczyły mnie potworne bóle kręgosłupa. Oparcia optymalne chyba tylko dla osób z garbem -
~Marta / 2023-07-29 21:30
Kilka lat już jeżdżę Flixbusem, niestety dzisiaj był ostatni raz. Pomylone numery miejsc, ludzie siadają, gdzie chcą, w Elblągu kazano nam wysiąść i przesiąść się do innego autobusu. Zanim ludzie pozabierali bagaże, minęło trochę czasu i w końcu zamiast niecałych 5 godzin, wracałam dzisiaj do domu 6. Na godzinę przed dotarciem na miejsce, kierowca wyłączył klimatyzację i zrobiło się nieznośnie gorąco. Za mną pani z Ukrainy, która non stop gadała głośno przez telefon, a na jednym z przystanków wsiadło jakieś osiem młodych osób, które w trakcie jazdy bardzo głośno się zachowywało, piło piwo, oglądało głośno filmy na telefonach, etc. Wróciłam zamordowana i z decyzją, iż następnym razem wybieram pendolino i strefę ciszy. ZaletyNa ogół życzliwi kierowcyWadyBałagan z miejscami, wyłączona klimatyzacja, głośni pasażerowie -
~Mia / 2023-06-24 17:47
Kierowca autobusu w Szczecinie nie wiedział gdzie jechać i miał prawie godzinę opóźnienia tłumacząc że Szczecin rozkopany. Dodatkowe 30 min opóźnienia na trasie. Kierowca niekompetentny, nie wiedział w który zjazd ma zjechać. Trasa Gdańsk - Monachium. -
~Milena / 2020-02-16 13:34
Przez całą podróż powrotną śmierdziało okrutnie moczem z toalety. Kierowca podczas 4godzinnej podróży obiecał się zatrzymać na 10min przerwę, ale tego nie zrobił. W łazience nie ma mydła, nie działa spłuczka i nie ma wody w kranie. ZaletyCenaWadySmród, niedotrzymanie obietnicy przez kierowcę, łazienka w stanie krytycznym. -
-
~Milena / 2023-09-29 13:39
Mają aplikacje itp.a nie potrafią wysyłać głupich komunikatów o opóźnieniu
. naprawdę pół godziny czy godzina dla wielu osób może mieć znaczenie.Biegne na złamanie karku po czym okazuje się,że poczekam jeszcze godzinę.Natomiast w aplikacji informacja,że autobus będzie na czas.. żenadaZaletyWygodaWadyBrak informacji o opóźnieniach -
~Mira / 2020-03-18 16:30
FIXBUS Wrocław - Kraków Z przykrością donoszę, że w tych pełnych nerwów dniach powrotów do domów, zwłaszcza dla powracających z zagranicy rodaków, Firma FIXBUS nie wykazała się właściwą organizacją przejazdów. Strona internetowa Dworca autobusowego pokazywała brak możliwości zakupu biletów, a bezpośrednia strona firmy wskazywała pojedyncze miejsca na autobus relacji Wrocław-Kraków. Po zakupie biletu na g. 15,30 i 17,20 przy wejściu do autobusu okazało się że jedzie nim 3 osoby i niemożliwa jest akceptacja biletu późniejszego. To co można zrobić to kupić bilet u kierowcy (60zł) a swój bilet (35,99zł) zamienić na vaucher, co w moim przypadku oznaczało "wyrzucenie pieniędzy w błoto". "Gratuluję" ludzkiego podejścia do klienta w tym nerwowym dla wszystkich okresie. Zaletycieszę się, że przejazdy są utrzymane -
~Mira / 2023-08-25 20:19
Spóźnienia i brak informacji o nich. I to na stacjach początkowych?! Chat tylko do 20:00, nie ma gdzie sprawdzić co się dzieje z autobusem, który nie przyjechał o czasie. ZaletySiatka połączeń i uprzejmi kierowcyWadyBrak informacji i kontaktu, spóźnienia notoryczne! -
~Mom / 2024-09-29 16:07
Flixbus zostawił nas na parkingu podczas przerwy na toaletę i odjechał. Nie polecam. -
~Nat / 2018-10-28 16:07
Jechalam do Warszawy. Autobus sie popsul we Wroclawiu, przebukowali sami mi bilet na pozniej tj 4 pozniej... Podziekowalam..
Czy oddadza kase za bilet nie wiem... Na razie cisza...
Zlomek puscili i zdziwienie ze nie dal rady... -
~Natalia / 2023-09-05 09:35
Nie pozdrawiam kierowców z trasy do Tallina za nie zawrócenie po młodego chłopaka z Ukrainy, który został na stacji paliw bez telefonu, rzeczy osobistych, środków do życia. Człowiek niekoniecznie mógł się orientować w tym, że autobus nie robi dłuższych przerw na stacjach i na pewno po tej sytuacji zostanie to w jego pamięci Napomknę iż autobus był i tak spóźniony z 2h wiec, zawrócenie zaraz po wyjeździe z owej stacji na najbliższym rondzie nie zrobiłoby dużej różnicy w obsuwie czasowej(podziękowania dla pana za zgłoszenie braku pasażera i jego sytuacji Litewskiej policji- prawdziwe człowieczeństwo). ZaletyAutobus jest wygodny, czysty, dostęp do WC, klimatyzacja, zasłonki, informowanie o stacjachWadyBrak dostępu do Tv i ciepłej wody, brak informacji o zakazie opuszczania na dłuższy czas. -
~Nieważne / 2024-09-17 15:51
Autobus był czysty i wygodny. Jechało się przyjemnie do momentu kiedy kierowca po zatrzymaniu autobusu na jednym z przystanków na pytanie wsiadającego "czy mogę kupić bilet" wyrzucił go z autobusu. Na pytanie "gdzie mogę kupić bilet na następny autobus" odpowiedział "w Internecie se sprawdź ja już k*rwą muszę jechać" Dzban ZaletyWygodny autobusWadyChamski kierowca -
~Ola / 2020-07-24 18:20
Zakopane. Turystyczna mieścina.
Odjazd autobusów spod marketu,mówiąc wprost z pod wejścia do WC.
Oczekiwanie na opóźniony autobus 45 minut bez żadnej informacji,a kiedy już informacja się pojawila przekaz był jasny : autobus odjedzie za nastepne 45 minut. Większość pasażerów zgarnął odnaleziony na własną rękę inny kurs (wcześniejszy od tego turbo opóźnionego ) w połowie pusty autobus,ale zgarnął tylko tych,których czekała przesiadka.
Słabo wyszło. -
-
~Pani Marta:) / 2023-01-16 06:55
Panowie bardzo nie mili i nie przystosowani do klientów. W jednym busie Pan patrzył na młode dziewczyny zmagające się z wycięciem bagażów i zamiast pomóc palił papierosa. Przed tym nakrzyczał na Pana który miał problem z biletem. Finalnie go wziął. Gdy ten pytał na przystanku czy można pójść do toalety, zamiast krótkiej i nienacechowanej negatywnymi emocjami odpowiedzi "toaleta jest w busie", uniósł głos mówiąc, że "może sobie pójść ale odjadą bez niego".
Kierowca w kolejnym busie natomiast do osób które miały problem ze znalezieni4m swojego miejsca UNIÓSŁ GŁOS gdy te nie zrozumiały (mówiły w innym języku) nie brał pod uwagi ich próźb o mówienie po angielsku, mówiąc przy tym, że są w Polsce i powinny mówić po polsku,a jak nie potrafią to nie powinny przyjeżdżać.
Nie wymagam tego by mówił po angielsku ale tego by choć zachował szacunek do pasażerów i chociażby wskazał miejsce.
Pragnę też zaznaczyć, że to nie jedyne zachowania ale nie mam już nerwów na wymieniane.
Oprócz tej żenującej obsługi wylewającej swoje żale na klientach nie mam nic konkretnego do zarzucenia.
Pozdrawiam.Wadyobsługa -
~Pasażer / 2024-02-25 17:32
Dziś t.j. 25.02.2024 dojechałam na przystanek w Żninie późno, fakt ale autobus flixbus jeszcze stał na dworcu. Kiedy podeszłam kierowca pokazał mi zegarek i odjechał. Przykład skrajnej nieuprzejmości i braku empatii. Zwłaszcza że wcześniej wiele razy zdarzało się że to autobus się spóźniał a kierowcy ani firma nie udzielały żadnych informacji. Autobus wyjechał o 15.30 do Poznania a mi pozostało skorzystać z innego środka transportu ale tam przynajmniej kierowcy byli przyjaźnie nastawieni do pasażerów. -
~Pasażer który spędził 2h na stacji w kr / 2023-07-14 21:34
14 lipca 2023 spieszyło mi się, więc nie wykupiłem wczesniej przez internet biletu który kosztował 17zl, a jak chciałem zapłacić gotówką to Pan kierowca odpowiedział mi, że tylko kartą i powiadomił mnie ze cena wynosi 40zl.
Ja rozumiem że cena może być droższa jak się wykupi na miejscua, ale żeby aż 2.5x więcej to przesada.
Reszta w prawie porządku, bo późną godziną wyjezdalem to mało ludzi było więc miejsc do siedzenia nie brakowało, klimy czuć nie było.ZaletyWygoda (nie do końca, ale niech będzie)WadyCena -
~Patrycja / 2022-03-07 15:58
Spore opóźnienie kierowca nie chcący udzielić odpowiedzi czym jest spowodowanie.Robienie dużej ilości przystanków przez co autobus ma spóźnienia. Konsultacja z obsługą klienta mało pomocna.
strona 32 z 158
- « poprzednia
- 1 ...
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- nastepna »