Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3143 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~axerdz / 2020-10-20 19:12
    Ocena: 3.25 / 5
    Flixbus jest okej, kiedy wszystko działa. Zakup biletu, wydruk lub zapis w telefonie i ruszamy w drogę. Bomba.
    Gorzej, kiedy pojawia się problem. W trakcie jednego wyjazdu Flixbus zawalił dwukrotnie (łącznie 4 przejazdy, z czego 2 się nie odbyły). W tym przypadku nikt nie wiedział, co dzieje się z autobusem: ani obsługa dworca, ani załogi innych Flixów przewijających się przez parking. Na stronie operatora (gdzie teoretycznie można podglądać trasę w czasie rzeczywistym) danej linii nie było w ogóle.
    Złożyłem reklamację, pozostała bez odzewu, przez covid miałem inne rzeczy na głowie i teraz nawet nie mam ochoty na interakcję z kimkolwiek spod znaku zielonego autobusu.
    Polecam ludziom, którzy są w czepku urodzeni i nie spotykają ich takie rzeczy oraz tym, którzy lubią niespodziewane przygody. Stanowczo odradzam tym, którzy cenią swoje pieniądze, czas i przede wszystkim reputację swoich potencjalnych zleceniobiorców.
    Zalety- konkurencyjne ceny
    - połączenia są dobrą alternatywą dla połączeń kolejowych, a czasem funkcjonują tam gdzie pociągi nie docierają
    Wady- w przypadku problemów brak kontaktu z obsługą, zarówno w momencie zaistnienia sytuacji jak i po
  • ~baartek276 / 2018-09-10 23:38
    Ocena: 3.25 / 5
    Kierowca nie wpuścił mnie i kolegi do autobusu, mimo kupionego biletu i potwierdzonej przez jego rezerwacji. Autobus był relacji Amsterdam Bruksela nr 810. Odjazd godzina 21 2.09.2018
    ZaletyTanio
    WadyNieuprzejmy kierowca
  • ~Bianka / 2019-09-10 10:56
    Ocena: 3.25 / 5
    Dziś w nocy (10.09.2019) jechałam flixbusem linii N1311 na trasie Gdynia Budapeszt i byłam świadkiem bardzo nieprzyjemnej sceny. Ok. 2.30 na przystanku Łódź Fabryczna wsiadł mężczyzna z dzieckiem w nosidełku. Był pochodzenia arabskiego i słabo mówił po polsku, ale miał bilet, tyle że bez rezerwacji miejsca. Obsługujący zachował się wobec niego bardzo niekulturalnie. Zamiast wskazać mu miejsce w zielonej strefie zaczął na niego krzyczeć jakby miał pretensje, że wsiadł do tego autobusu, mówił do niego na "Ty" jakby to był kolega nie klient, albo wręcz jakieś popychadlo. W pierwszym i jedynym odruchu przyzwoitości obsługujący nagle się obudził, że klient jest z dzieckiem i przesadził kogoś, zeby ojciec mógł siedzieć razem z malcem. Bardzo to wszystko razem było nieprofesjonalne, żeby nie powiedzieć chamskie. Rozumiem, że można mieć radykalne poglądy, ale będąc w pracy, świadcząc ludziom usługi, trzeba się jednak zachowywać po ludzku.
  • ~Costa / 2021-09-05 22:03
    Ocena: 3.25 / 5
    Fatalnie ...kierowca nie chciał pomóc w wyciągnięciu na zewnątrz że schowka bagażu bo to nie jego praca.!!! Po drugie WC nie miało wody po trzecie transfer WiFi o pojemności 150 MB skończył się po kilkunastu otwartych stronach.Wysłałem 5 zdjęć po 1.5 mega obejrzałem jeden film na TicToku o pojemności 5 mega kilka artykułów z prasy i koniec transfer napewno byl przycięty Totalna porażka nie każdy dysponuje telefonem z abonamentem są podróżni którzy mogą korzystać tylko z WiFi
    ZaletyBezpieczna jazda kierowcy
  • ~Cyrk / 2021-06-12 10:49
    Ocena: 3.25 / 5
    Wieczne opóźnienia Linii N1305 Wrocław - Warszawa... Nigdy na czas, zawsze 40-50min obsuwy
    ZaletyNie ma
    WadyBrak punktualności
  • ~DORA / 2020-09-21 13:37
    Ocena: 3.25 / 5
    14/09/20 ok 09:00 wysiadłam na przystanku w Zielonej Górze(podróżowałam z Irlandii do Katowic z Katowic do ZG).Poprosiłam kierowcę o otworzenie luku z drugiej str gdyż w Katowicach polecono aby tam ulokować bagaż.Kierowca, wysoki mężczyzna,z pretensją oznajmił,że "trzeba nie myśleć by po tej stronie ulokować bagaż.Ja nie mam zamiaru narażać swojego życia.Trzeba przeczytać sobie kodeks drogowy".Ja po 14 godzinnej podróży, zmęczona,zdenerwowana reakcją kierowcy ,idąc za nim podknęłam się i upadłam( mam 62 lata).Kierowca ,widząc to ,zignorował dalej komentując,z łaską wydał mi bagaż.Byłam obolała i w szoku .Czy FLIXBUS postara się aby opinie były pozytywne?
  • ~Grażyna / 2023-08-30 12:09
    Ocena: 3.25 / 5
    W nocy z 6/7 sierpnia jechałam z siostrą z Suwałk do Rygi. Planowy odjazd 2.55. Sms powiadamiający o opóźnieniu 89 minut otrzymałam może 5 minut przed planowym odjazdem. Za późno by wracać do domu więc mimo deszczu i nocy tkwiłyśmy w oczekiwaniu, autobus natomiast pojawił się o 5.20. Kierowca wysiadł i od razu zapalił papierosa, trzymając go w ustach burknął coś w nieznanym nam (nawet znający nic by nie zrozumieli), domyśliłyśmy się,że chodzi o bilet. Ręką pokazał gdzie wsadzić walizki, drugom machnięciem gdzie wsiadać. Miałyśmy wykupione miejsca z przodu, mimo to kazał nam wsiadać środkowymi drzwiami i przepychać się do przodu. Kierowca jadąc non stop trzymał w dłoni telefon komórkowy, odbywał rozmowy, odbierał smsy i mmsy i pisał smsy i wysyłał zdjęcia! Wiózł cały autobus ludzi a prowadził jedną ręką z twarzą w telefonie. Po dojechaniu do Kowna wybełkotał coś niezrozumiale, nie odwracając się do ludzi. Spytałyśmy czy dobrze rozumiemy, że jest przesiadka do innego autobusu, w odpowiedzi machnął ręką w kierunku tego drugiego autobusu. Opóźnienie sięgnęło już ponad 3 godzin, mimo to po przejechaniu pewnej odległości od Kowna już drugi kierowca - zmiennik nagle zatrzymał autobus po czym zaczął odbywać rozmowy telefoniczne, wspominał coś o whatsap i wysłaniu namiaru gdzie się znajdujemy. Po 20 minutach zapytałam w języku rosyjskim dlaczego stoimy, kierowca odwrócony plecami do mnie powiedział, że zapomnieli pasażera i czekają aż dojedzie taksówką. Na co zaczęłam złorzeczyć i po kilku minutach nie doczekawszy się nikogo ruszyli. Do Rygi dojechaliśmy 4 godziny po planowym przyjeździe. I znowu nie pozwolono nam wysiąć przednim wejściem tylko trzeba było się przeciskać do środka. Jestem zniesmaczona brakiem kultury u kierowców, brakiem szacunku dla pasażerów, brakiem kontaktu z pasażerami, żadnego przepraszam, nic. Czyste chamstwo, w postaci o jakiej człowiek dawno zapomniał. Firma zatrudnia kierowców, ale nie obowiązuje ich jak widać żadna kultura i zasady. W drodze powrotnej byli inni kierowcy, ten był konkretny i komunikatywny, natomiast nie spieszył się. Na stacjach paliw i przystankach kupował jedzenie, picie i jadł wtedy kiedy prowadził. No i oczywiście do Suwałk miał pół godziny opóźnienia. Generalnie proponowałabym firmie poprawić jakość usług, opinii negatywnych jest zdecydowana większość niż pozytywnych ale firmie chyba nie zależy na tym.
    WadyZbyt późne powiadamianie o opóźnieniach, chamstwo kierowców, brak komunikacji z pasażerami, brak kultury, brak pilnowania czasu, telefonowanie, smsowanie i jedzenie w trakcie prowadzenia, i niestety opóźnienia na trasie sięgające kilku godzin. Flixbus nie chciał oddać pieniędzy ani też częściowo zrekompensować kosztu biletów bo wg nich - jednak dojechałyśmy.
  • ~Hanna / 2024-03-09 16:21
    Ocena: 3.25 / 5
    Beznadziejna obsługa. Dwukrotnie korzystałam z ich usług. Pierwszy przypadek to podróż z Bydgoszczy do Mielna w skwarze bez klimatyzacji ani słowa przepraszam. Drugi przypadek to chęć skorzystania z możliwości dojazdu ze Żnina do Bydgoszczy Nie chcieli mnie zabrać bo nie kupiłam biletu przez internet. Zapłaciłam 30 zł i nie otrzymałam biletu. Beznadziejna firma
    ZaletyPunktualność, przyzwoity konford jazdy
    WadyKierowcy
  • ~ja to ja / 2019-03-05 09:47
    Ocena: 3.25 / 5
    Czy ktoś może jechał z tą firmą na lotnisko we Wrocławiu? są jakies opóźnienia czy trasa jest łatwa i jest niskie prawdopodobieństwo spóźnienia się na samolot?
  • ~Jan / 2018-09-13 13:45
    Ocena: 3.25 / 5
    Ledwo przejęli POlskBusa już wycofali nocne połączenia z Warszawy do Wrocławia (zostały tylko piątek i niedziela). A ceny wzrosły. Kończą się tanie linie i dobre rozkład.
    WadyPogarsza się rozklad
  • ~Jerzy / 2020-04-08 11:24
    Ocena: 3.25 / 5
    Nie informują o zawieszeniu kursów. ( Mam aplikację). Trzeba domagać się zwrotu za rezerwacje. Nie przyjmują skarg. Jeździłem kilkanaście razy. Zauważyłem systematyczne zaniżanie standardów w miarę zwiększania się ilości pasażerów.
    ZaletyNowe autobusy.
    WadyBrak profesjonalnej obsługi.
  • ~Joanna / 2020-07-23 07:10
    Ocena: 3.25 / 5
    Jechałam 19.07.20 z Zakopanego o 13.40 Brak jakiejkolwiek reakcji obsługi kursu na brak maseczek i dezynfekcji rąk u wiekszosci pasażerów. Pomimo wygodnego autokaru podróż byla dla mnie bardzo stresująca. To był mój ostatni przejazd z tym przewoźnikiem. Żal
  • ~Kiero / 2023-02-02 18:43
    Ocena: 3.25 / 5
    Jakim d.e.b.i.l,em trzeba być żeby porównać FLIXa do transportu ludzi do obozu koncentracyjnego. Jestek kierowcą, nie fanem flixa ale tego wytrzymać już nie mogę. Jedź taksówką i wymagaj.
    ZaletySiatka połączeń.
    WadyFlix nie posiada własnych autokarów i kierowców. Partnerzy zatrudniaja wszystkich byle potrafili pojechac. Dla najlepszych lubiacych pracę z ludźmi motywacja ze strony flix jest minimalna wręcz śmieszna.
  • ~Kriss / 2024-06-22 13:32
    Ocena: 3.25 / 5
    Muszę się podzielić opinią negatywna na temat dwóch Panów kierowców autokaru relacji Berlin - Bydgoszcz w dniu 21 czerwca 2024 r..Wracałem z meczu Polska-Austria. Obaj panowie wyrażali się na mój temat bardzo źle i mówili to publicznie przy wszystkich pasazerach, że jestem rzekomo pod wpływem alkoholu i że nie zabiorą mnie do autokaru bo źle się zachowuje.Zaznaczam, że to byly pomówienia tych panow. A człowiek był po prostu przemęczony wielogodzinną podroza.Przeszukiwali mi ci kierowcy również bagaż gdzie jest to niedopuszczalne. Nie polecam jezdzic z tymi panami.Musze przez tych panów wystawić negatywną opinię.
    ZaletyWygoda, czas podrozy
    WadyBezczelnie zachowanie kierowców
  • ~Lidia / 2018-06-21 21:55
    Ocena: 3.25 / 5
    Często jeżdżę na trasie Warszawa-Ostrowiec-Warszawa i od jakiegoś czasu denerwuje mnie to, że jedni mają miejscówki a inni nie. Dziś byłam trzy razy przeganiana z miejsca na miejsce, nie chcę mówić jak się czułam, bo nie mam nastu lat.Trochę to żenujące, że można kupować bilety tak albo tak. Powinny być wprowadzone jednolite zasady, aby nie było przepędzania ludzi i zamieszania w autokarze. Trochę nieładnie na tak poważną firmę. Do dzieła i konieczne są zmiany:)....
  • ~Luria / 2023-01-27 09:32
    Ocena: 3.25 / 5
    Moja uwaga dotyczy tylko kierowcow- rzadko spotyka sie juz tak aroganckich i wulgarnych ludzi wykonujacych swoja prace.
    Nie polecam
  • ~Maciej / 2023-03-06 07:42
    Ocena: 3.25 / 5
    Pierwsza przejażdżka autobusem od lat, wybór firmy przypadkowy. Było to tak, zakup biletu przez internet ok. Dworzec Zachodni Warszawa, zero informacji, megafony nie zapowiadają, dużo obcokrajowców, niepewność. Autobus podjeżdża o czasie, jeden kierowca w mundurku, drugi w "dresie"???? Bagaże do luku bez banderoli, a powinno być jak u innych przewoźników, jeden kwitek do walizki, drugi do ręki pasażera, wtedy nie ma problemu z zagubionym bagażem. Ruszamy, kierunek Wrocław, brakuje mi oficjalnego przywitania się kierowców z pasażerami, mają nagłośnienie. Przystanek Łódź, długi postój, nie wiem po co? Dojeżdżamy di Wrocławia, nie wiem po co krążymy po mieście, zamiast od razu na dworzec główny. We Wrocławiu autobus doładowany do pełna, robi się gorąco, klima chyba nie dawała rady. Szczęśliwy dojazd do celu. Autobus 1301, plusy: dojazd do celu, czynna toaleta, świetni kierowcy ( jestem kierowcą zawodiwym) wiem co piszę, bo ani razu nie zrbiło mi się gorąco ze strachu, brawo (uraaa????) panowie. Minusy, a właściwie jeden: brudne szyby OD ŚRODKA, co bardzo utrudniało obserwacje krajobrazu, a na tym mi zależało, bo po to wybrałem autibus, żeby "se popaczeć"Jeszcze jedno jednak, przystanki w dziwnych miejscach.
    ZaletyDojazd do celu
    WadyBrudne szyby, od środka
  • ~Maciek / 2019-12-01 21:07
    Ocena: 3.25 / 5
    Kurs z lotniska we Wrocławiu do Zielonej Góry. Pan kierowca nie pomógł z bagażami (wsadzić do luku) osobom niepełnosprawnym, wiedział, że są niepełnosprawne ponieważ zażądał dokumentów potwierdzających zniżkę na bilet.
    Autobus nr 48.
  • ~Maćko / 2022-07-18 14:14
    Ocena: 3.25 / 5
    Podróżowałem 15.07.2022 z Wrocławia do Budapesztu kursem bezpośrednim o 22godz.Tak naprawdę mam duże zastrzeżenia do Pani kierowcy która przez całą noc plotkowała na przeróżne tematy ze swoim zmiennikiem.Były to rozmowy głośne i co jest wręcz nie do przyjęcia Pani używała wulgarnego języka.Co chwilę ku..a ,japie...le,obgadywała kolegów z firmy że są brudasami itp. Nie wnikam czy są czy nie ale takie rozmowy przeprowadza się dyskretnie tak żeby nie słyszał tego klient a w podróży nocnej żeby czuł się komfortowo. Druga sprawa podczas podróży 2 razy skorzystałem z toalety partnerka mnie przepuszczała wychodząc na korytarz bo siedziałem przy oknie.Pani kierowca rzuciła w naszym kierunku pare zdań w j.angielskim a jej zmniennik spytał o co chodzi więc odpowiedziała cytuje: "A bo kręcą mi sie tu co chwile zaraz przesadze ich do tyłu zapne w pasy i będzie spokój,co to jakieś przedszkole"Autobus był opóźniony o 3 godziny(z niczyjej winy wypadek na A4) ale Pani kierowca musiała korzystać z toalety na stacjach,kawka itp. Gdy zmiennik spytał czy wypuszczamy ludzi stwierdziła nikogo nie wypuszczamy niech siedzą mamy opóźnienie.
    Długo by jeszcze pisać Pani młoda która jeździła w mpk po Wrocławiu w konkurencji teraz w waszej firmie i uważam że powinna zostać wysłana na ponowne badania psychotechniczne,tak nie zachowuje się profesjonalny kierowca. Wtedy kiedy pracował zmiennik ona powinna odpoczywać a nie trajkotać na pół autobusu dosłownie przez 13 godzin jazdy buzia jej się nie zamkneła.Może myślała że jest oddzielona od pasażerów niewidzialną kurtyną.
    Powrót był z Budapesztu 17.08 o 22godź. Całkiem inna jazda Panowie odpoczywal na zmiane kultura,pomocni zero uwag.
  • ~Magdalena / 2024-10-13 20:20
    Ocena: 3.25 / 5
    Podróż na linii 1301 Warszawa - Praga, 29 sierpnia. Wysiadka w Kłodzku i pozostawiony telefon z ładowarką w autobusie. Na miejscu obok ani z tyłu nikt nie siedział i nie mógł zgłosić pozostawienia telefonu do kierowcy. 5 minut po wyjściu z autobusu zgłoszenie ufakt na infolinię Flixbusa wraz z numerem miejsca. Pani na infolinii kazała wypełnić formularz drogą e-mailową oraz powiedziała że przesyła informację do kierowcy i może kierowca zadzwoni do mnie. Formularz przesłałam. Dzwoniłam na infolinię Flixbusa tego samego i następnego dnia, zero informacji, nikt nic nie wie, nie ma kontaktu z kierowcą. To samo tydzień później. Po miesiącu lakoniczna informacja że zgłoszony przedmiot nie został znaleziony. Chyba nie wymagam za dużo. Zostawiłam telefon komórkowy a nie pudełko ciastek. Fakt zagubienia zgłosiłam 5 min po wyjściu z autobusu. Telefon na pewno był jeszcze wtedy w siatce przed fotelem. Wystarczyła odrobina dobrej woli ze strony pani na infolinii i kierowcy - na pewną mają numery komórkowe do kierowców i można było zadzwonić zwłaszcza, że na tej trasie jeździ dwóch kierowców i można było zadzwonić do drugiego kierowcy siedzącego obok i poprosić o sprawdzenie na kolejnym przystanku czy telefon jest na zgłoszonym miejscu, na pewno wtedy jeszcze tam był. Telefon nie został znaleziony z winy obsługi infolinii i autobusu. Trzeba bardzo uważać, aby nie zapominać i nie zostawiać niczego w autobusach tej firmy bo pozostawione rzeczy są już nie do odzyskania.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5083
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3143
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 867
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 357
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.95, ilość opinii: 338
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4617
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4463
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3934
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3503
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2991