Flixbus jest okej, kiedy wszystko działa. Zakup biletu, wydruk lub zapis w telefonie i ruszamy w drogę. Bomba.
Gorzej, kiedy pojawia się problem. W trakcie jednego wyjazdu Flixbus zawalił dwukrotnie (łącznie 4 przejazdy, z czego 2 się nie odbyły). W tym przypadku nikt nie wiedział, co dzieje się z autobusem: ani obsługa dworca, ani załogi innych Flixów przewijających się przez parking. Na stronie operatora (gdzie teoretycznie można podglądać trasę w czasie rzeczywistym) danej linii nie było w ogóle.
Złożyłem reklamację, pozostała bez odzewu, przez covid miałem inne rzeczy na głowie i teraz nawet nie mam ochoty na interakcję z kimkolwiek spod znaku zielonego autobusu.
Polecam ludziom, którzy są w czepku urodzeni i nie spotykają ich takie rzeczy oraz tym, którzy lubią niespodziewane przygody. Stanowczo odradzam tym, którzy cenią swoje pieniądze, czas i przede wszystkim reputację swoich potencjalnych zleceniobiorców.Zalety- konkurencyjne ceny
- połączenia są dobrą alternatywą dla połączeń kolejowych, a czasem funkcjonują tam gdzie pociągi nie docierają
Wady- w przypadku problemów brak kontaktu z obsługą, zarówno w momencie zaistnienia sytuacji jak i po