Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3411 opinii

2.17 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.36
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.19

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~dorota / 2018-09-27 09:56
    Ocena: 3.67 / 5
    Autobus z Wiednia do Krakowa godz.13.25 dnia 24.09.18. Odjazd z innego stanowiska brak informacji bardzo nie miła obsluga
  • ~Ewa / 2020-02-09 12:06
    Ocena: 3.67 / 5
    Wykupiłam bilet na Flixbusa , w internecie i przy wsiadaniu kierowca nie mógł odczytać kodu QR z mojego telefonu. Już myślałam, że muszę kupić drugi bilet - tragedia -. W końcu wpadliśmy na pomysł, żeby przesłać mojego maila na telefon kuzynki i z jej telefonu kierowca wreszcie odczytał kod QR. Uważam ten pomysł z kodem za beznadziejny- ile nerwów mnie to kosztowało, a ile czasu musiał czekać kierowca. Czy nie wystarczy podać nazwisko i numer biletu - tak jak w neobusie?
  • ~Wiktoria Pavliuk / 2025-05-16 07:10
    Ocena: 3.67 / 5
    16.05.2025 roku jechala z Białystoku do Warszawy na 6.55 Flixbus,grzecznie zapytała kierowcę czy to autobus do Warszawy na 6.55,na co on z nienawiścią powiedział że trzeba mówić lepiej po polsku, ja osoba niepełnosprawna, nie uchodzca, mieszkam w Polsce od 10 lat,mam kartą Polaka,zdała państwowy ekzamin na B1,mam certyfikat,pracuje po umówię o pracy i płace składki w Polsce,jestem wolontariuszem,pomagam osobam sparalizowanym,nigdy za 10 lat zamieszkania w Polsce ja nie spotykała takiego chama,nie zostawię tego,nagrała na telefon i zgłoszę do sądu za dyskryminacje i nigdy nie będę korzystać Flixbus
  • ~- / 2024-05-22 03:32
    Ocena: 3.50 / 5
    Kierowcy na to że noc słuchali radio trochę było głośno, od godziny 03:00-04:30.
    Nie można było pospać i odpocząć bo nagle gadało radio
    Trasa do Chełma ( dwa starsze Pana )
  • ~Aga / 2025-08-09 18:46
    Ocena: 3.50 / 5
    Jadąc z Krakowa do Gdańska pierwszy raz, z niechęcią ale skorzystaliśmy z tego przewoźnika, do Warszawy wszystko w najlepszym porządku, autokar odjechał punkt 23:00 i był w Gdańsku o 8:00 czyli bardzo planowo, miało być pięknie dalej do puki kierowca nie wpuścił bardzo podpitego pasażera który zmienił zapach w całym autokarze, ????????, jadąc z dzieckiem a były jeszcze inne dzieci jest to nie poszanowanie innych pasażerów którzy płacą za ten przejazd. 2 razy zmieniałam miejsce bo nie dało się wytrzymać a mi ten zapach bardzo przeszkadza i czyjeś nogi wywalone na moim miejscu. Zaczęło się dobrze wyszło że chyba nie wrócę do tej firmy.
  • ~Aga / 2025-08-09 18:46
    Ocena: 3.50 / 5
    Jadąc z Krakowa do Gdańska pierwszy raz, z niechęcią ale skorzystaliśmy z tego przewoźnika, do Warszawy wszystko w najlepszym porządku, autokar odjechał punkt 23:00 i był w Gdańsku o 8:00 czyli bardzo planowo, miało być pięknie dalej do puki kierowca nie wpuścił bardzo podpitego pasażera który zmienił zapach w całym autokarze, ????????, jadąc z dzieckiem a były jeszcze inne dzieci jest to nie poszanowanie innych pasażerów którzy płacą za ten przejazd. 2 razy zmieniałam miejsce bo nie dało się wytrzymać a mi ten zapach bardzo przeszkadza i czyjeś nogi wywalone na moim miejscu. Zaczęło się dobrze wyszło że chyba nie wrócę do tej firmy.
  • ~Al / 2025-10-13 21:54
    Ocena: 3.50 / 5
    Jeden z pasażerów w trakcie podróży, był kompletnie pijany. Toaleta była cała brudna, właśnie przez tego Pana. W trakcie podróży nie można wnieść do pojazdu kawy, ale alkohol już najbardziej tak, mimo iż jak widać zdecydowanie wyrządził bardzo dużo szkód. Koło tego Pana w ogóle nie można było usiąść, jeden pasażer miał miejsce właśnie obok niego, więc zaproponowałem, żeby usiadł koło mnie, bo widać, że czuł się niekomfortowo. Pijany jegomość wydawał się, jakby cały czas chciał “zwrócić” alkohol, a podczas podróży, cały czas dopijał trunki. To naprawdę niekomfortowe. Uważam, że tacy pasażerowie powinni w ogóle nie mieć wstępu i być wykluczani z podróży, bo to nie dotyczy tylko nich, ale też wszystkich pasażerów
  • ~Alf / 2024-08-10 13:50
    Ocena: 3.50 / 5
    Jestem kierowcą jeżdżącym dla flixa,jak widzę co wyrabiają pasażerowie w czasie podróży to stwierdzam jednoznacznie że 95% tych podróżnych to zwykłe bydło,chamstwo i prostactwo!!!!
  • ~Alina / 2023-06-21 16:01
    Ocena: 3.50 / 5
    Jechałam flixbus- em w dniu 9.06.23, na trasie Katowice - Wrocław, lub Wrocław Gdynia, ktoś myślę, że przez pomyłkę wziął mój bagaż. Bardzo chciałabym odzyskać swoją własność. Osobę, proszę o kontakt na adres mailowy alinakiel@o2.pl.
  • ~Alona / 2022-08-04 16:39
    Ocena: 3.50 / 5
    autobus prawie zawsze spóźnia się o co najmniej 20 minut. Czekałam dziś na autobus ponad godzinę!trasa 916 do Wiednia
  • ~Ania / 2025-01-28 23:23
    Ocena: 3.50 / 5
    FlixBus pod względem obsługi pasażerskiej to "porażka". Kierowcy szczególnie ukraińscy są bardzo nieuprzejmi, aroganccy, krzyczą na pasażerów. Ani kierowca polski ani ukraiński nie pomaga w załadowaniu/wyciagnięciu bagażu z dołu autokaru.
    Brak dłuższych postojów na trasie o długości 400 km (Krynica Zdrój - Wwa). Szybka zmiana kierowców na stacji pod Krakowem.
    Na szczęście toaleta w autobusie była sprawna.
    Kierowca nie zwraca uwagi, czy wszyscy pasażerowie dotarli do autokaru po 10 min postoju (Kraków). To był ???? jedyny "dłuższy" ???? postój na niemalże 8 h trasie.
    Temperatura w autobusie zbyt wysoka (zima). Kierowca nie reaguje na sygnały, że większości pasażerom jest zbyt gorąco.
    Pasażerowie czują się ignorowani, gdyż praktycznie brak kontaktu z firmą.


    ZaletyPunktualność
    WadyObsługa pasażera, brak dłuższych postojów
  • ~Anna / 2025-08-12 12:47
    Ocena: 3.50 / 5
    Do starej baby: ~M / 2025-08-11 08:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś w godzinach porannych, na parkingu przy lotnisku Chopina, zwróciłam się do kierowcy autobusu (na litewskich tablicach rejestracyjnych) z prostym pytaniem, czy jedzie w kierunku Łodzi. Zamiast uzyskać odpowiedź, spotkałam się z wulgarnym, agresywnym i skrajnie nieuprzejmym zachowaniem. Kierowca w sposób arogancki stwierdził, że nie wsiądę do żadnego busa, który przyjedzie, a następnie bez mojej zgody zaczął mnie fotografować.

    Idź się leczyć - sama zaczęłaś szerzyć nienawiść wobec kierowcy i go nagrywać, on zrobił jedynie to samo.
    ZaletyKierowcy i obsługa
    WadyDużo pustaków jeżdżących bez butów, stare prukwy co mają wąty o wszystko jeżdżący od Ciechocinka do Ciechocinka.
  • ~Anonim Girl / 2022-06-18 23:05
    Ocena: 3.50 / 5
    Po raz trzeci z rzędu kierowca autobusu nie chciał sprzedać mi biketu
  • ~Arek / 2020-01-27 08:41
    Ocena: 3.50 / 5
    na początkowym przystanku autobus podjeżdża "rozgrzany",tyle tylko że jest środek zimy a kierowca "pomylił" ogrzewanie z klimą.Przyszło 1,5godz siedzieć w kurtce.Po wtóre,głos powitalny kieruje m.in. do usługi internetu tyle tylko że działa masakrycznie,kompletnie nic nie można otworzyć choć niby internet jest.Zresztą korzystałem z tego samego przewoźnika kilka dni wcześniej na innej linii i było dokładnie to samo.I na koniec jeszcze chcą abym drogą elektroniczną podzielił się uwagami z przejazdu kierując mnie na nieistniejącą stronę,bezczelność(choć można to nazwać agresywną reklamą)pod niby pretekstem.Czy polecę?,niestety czasami wyboru po prostu nie ma.
  • ~Aurelka / 2023-07-31 22:17
    Ocena: 3.50 / 5
    Linie różne a problemy te same zwłaszcza w autokarach piętrowych. Pasażerowie nagminnie przychodzą z bagażami cięższymi niż wykupione i na wszelki sposób próbują oszukać kierowców. Zaczyna się problem gdy okazuje się że kierowcy nie dają się oszukać. Bagaże niejednokrotnie wykupione 20 kg a ważą od 22 nawet do 50 kg. Za te do 30 kg kierowcy informują o konieczności dopłaty jako bagaż specjalny, który ma dopuszczalną wagę 30 kg. Powyżej 30 kg zaczynają odmawiać. Pytałam o przyczynę. Okazało się że jest bardzo prosta. Dopuszczalna ładowność bagażnika to 1570 kg dla 79 pasażerów co daje ok. 20 kg na jedną osobę, a na bilecie już na starcie jest 27 kg. W razie badania obciążenia będzie autobus przeciążony. I to jeden problem. Druga to korzystanie z toalet. Wchodzenie butami na deskę jest nagminne, blokowanie toalety też, rzucanie śmieci na podłogę to standard. Opryskliwość pasażerów to standard, a nie przeczytanie informacji na bilecie to uciążliwość przy odprawie.
    ZaletyCierpliwość kierowców, w wielu przypadkach znajomość języków obcych co często nie pomaga podróżnym zrozumieć o co chodzi
    WadyMały wpływ na czas podróżowania. Częste kontrolę policyjne zwłaszcza na terenie Niemiec powodują znaczne opóźnienia, nawet do 2 godzin.
  • ~Basia / 2022-07-27 15:20
    Ocena: 3.50 / 5
    Trasa Wrszawa-Mrzeżyno. Z Warszawy jak Cie mogę. Po drodze jakieś tankowanie i czyszczenie toalety. Chwała ze czyszczą ale czemu w czasie realizacji przejazdu. Na to powinien być czas na stacji końcowej. W Bydgoszczy zmiana kierowców. Robi się miło. Jeden z kierowców pań Maciej jak się przedstawił bardzo miły i uczynny oby wszyscy tacy byli. Na bieżąco przekazuje informacje o przystankach opóźnieniu wyczerpująco odpowiada na pytania. Co jakiś czas sprawdzą co się dzieje w autobusie No i przede wszystkim w toalecie. Super gość Wrażenie psuje drugi szofer, ktory nie powinien być kierowcą autobusu tylko kierowcą furmanki w PGR. Pół drogi gadał przez telefon prowadząc autobus z ludźmi. Brak znajomości przepisów trąbi bez powodu, wyprzedza że strach patrzeć. Co wyczyniał za kierownicą to porażka. Zero zainteresowania się pasażerami, brak informacji sam tylko myśli gdzie i jak tu zapalić. A nie prowadząc autobusu zniknął gdzieś w podziemiach autokaru. I dobrze bo nie powinien wogole prowadzić autobusu. Firma powinna wyrzucać takich ludzi na zbity pysk. Dobrze że Pan Maciej stanął na wysokości zadania. Cierpliwie tłumaczył różne opcje zakupu biletu dla starszej pani. Tacy powinni być kierowcy. Brawo dla Pana Macueja. Pan Łukasz do zwolnienia
    ZaletyCzysty autokar
    Czysto i pachnąco w toalecie mimo jej średniowiecznego wyglądu. Pewnie zasługa kierowcy że nie śmierdzi
    Kierowca Pan Macuej i Pan jadący z Warszawy który się nie przedstawił
    WadyKierowca Łukasz
    Tankowanie w czasie realizacji trasy co powoduje opóźnienie
  • ~Basia / 2022-07-27 15:20
    Ocena: 3.50 / 5
    Trasa Wrszawa-Mrzeżyno. Z Warszawy jak Cie mogę. Po drodze jakieś tankowanie i czyszczenie toalety. Chwała ze czyszczą ale czemu w czasie realizacji przejazdu. Na to powinien być czas na stacji końcowej. W Bydgoszczy zmiana kierowców. Robi się miło. Jeden z kierowców pań Maciej jak się przedstawił bardzo miły i uczynny oby wszyscy tacy byli. Na bieżąco przekazuje informacje o przystankach opóźnieniu wyczerpująco odpowiada na pytania. Co jakiś czas sprawdzą co się dzieje w autobusie No i przede wszystkim w toalecie. Super gość Wrażenie psuje drugi szofer, ktory nie powinien być kierowcą autobusu tylko kierowcą furmanki w PGR. Pół drogi gadał przez telefon prowadząc autobus z ludźmi. Brak znajomości przepisów trąbi bez powodu, wyprzedza że strach patrzeć. Co wyczyniał za kierownicą to porażka. Zero zainteresowania się pasażerami, brak informacji sam tylko myśli gdzie i jak tu zapalić. A nie prowadząc autobusu zniknął gdzieś w podziemiach autokaru. I dobrze bo nie powinien wogole prowadzić autobusu. Firma powinna wyrzucać takich ludzi na zbity pysk. Dobrze że Pan Maciej stanął na wysokości zadania. Cierpliwie tłumaczył różne opcje zakupu biletu dla starszej pani. Tacy powinni być kierowcy. Brawo dla Pana Macueja. Pan Łukasz do zwolnienia
    ZaletyCzysty autokar
    Czysto i pachnąco w toalecie mimo jej średniowiecznego wyglądu. Pewnie zasługa kierowcy że nie śmierdzi
    Kierowca Pan Macuej i Pan jadący z Warszawy który się nie przedstawił
    WadyKierowca Łukasz
    Tankowanie w czasie realizacji trasy co powoduje opóźnienie
  • ~Basia / 2024-08-05 19:31
    Ocena: 3.50 / 5
    W dniu 5 sierpnia 2025 podróżowałam z Krakowa do Nowego Sącza, linia nr 1262. Bilet nie był tani, ale kupiłam go ze względu na wygodne podróżowanie, czas podróży oraz co było dla mnie ważne, dostępność do toalety. Tymczasem okazało się,że autobus dojechał na miejsce z pół godzinnym opóźnieniem a toaleta na czas podróży była zamknięta. Nikt nawet nie pofatygował się aby przeprosić pasażerów za powstałą sytuację. Nie tylko ja, ale jak zauważyłam, spora część pasażerów chciała skorzystać z toalety a tu niestety... To po prostu jakichś skandal, a tym bardziej, że linia ta ma dość daleką trasę. Najwidoczniej jednak nikogo to nie obchodziło.
    ZaletyWygodne fotele, dużo przestrzeni na nogi, klimatyzacja, WiFi
    WadyBrak dostępu do toalety, a bilet nie był tani
  • ~Danuta / 2022-05-09 13:15
    Ocena: 3.50 / 5
    Autokar z Zakopanego na 5 godz przed wyjazdem został odwołany , nie będę pisać jaką czułam wściekłość bo tak się nie robi. Kasa za bilety powinna być oddana w tym samym dniu . Ale nie ! Oni mają czas ! Nie polecę tej firmy nawet największemu wrogowi . Porażka !!! to kpina co robią sobie z klienta .
  • ~Elżbieta / 2024-05-04 09:29
    Ocena: 3.50 / 5
    Kierowcy niegrzeczne odnoszą się do pasażerów. 03.05.2024 na trasie Warszawa - Legnica kierowca krzyczał do pasażerów. Zablokował korzystanie z toalety. Zachowanie kierowcy było skandaliczne
    ZaletyWygoda w autokarze
    WadyAgresywni słownie kierowcy.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.85, ilość opinii: 5593
Flixbus
Ocena: 2.17, ilość opinii: 3411
Sindbad
Ocena: 2.44, ilość opinii: 942
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 741
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.03, ilość opinii: 418
Koleje Śląskie
Ocena: 1.61, ilość opinii: 373
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4935
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4625
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3172