Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3116 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zdzisław / 2022-07-31 15:20
    Ocena: 3.50 / 5
    Ja też jechałem z Kołobrzegu do Torunia w dniu 30.07. Odz 22.30. Podzielę się kilkoma spostrzeżeniami. Po pierwsze czas przejazdu. Mimo że panowie kierowcy robią co mogą to te czady są tak chyba wyśrubowane ze nie ma czasu na dłuższą przerwe. Radzę to wziąść pod uwagę przy planowaniu przejazdów bo dzięki uprzejmości kierowców możemy czasem skorzystać z WC stacjonarnego. Kwestia WC w autobusie. Jeżdżę dużo Flixbusem i wiem że wszystko zależy od kierowcy. W tym kursie kibelek w opłakanym stanie pod względem technicznym. Stary bez deski warto by firma dbała o takie rzeczy. Mówię tu z naciskiem firma bo w kibelku czysto i pachnąco oraz wszystko uzupełniane na bieżąco. Akurat w tym kursie. A to zasługa kierowców jak myślę. Tu plus dla nich. Mimo zaniedbań firmy stali na wysokości zadania. Co do kierowców to przekruj szeroki. Od Kołobrzegu pełen profesjonalizm. Przekazywanie wiadomości Super. Wiem co mam robić od początku do końca. I pomoc och strony też Super. Wielu powinno brać wzór. Z tym że nie wszyscy. Bo w Bydgoszczy wsiadł kierowca, który jeździł jeszcze chyba ogórkiem a na pewno Ikarusem. Wtajemniczeni wiedzą o czym pisze. Gość kompletnie z innej epoki. Do tego padał deszcz i już na moście w Fordonie czła szyba zaparowana. Co on widział przez nią nie mam pojęcia. Bo ja nic a siedziałem na miejscu 2C. Jego nieudolne próby zrobienia czegokolwiek legły w gruzach. Pomógł mu kolega siedzący za nim siedzenie 1A który odpoczywał chyba bo spał. Obudzi się przed Toruniem i pozałączal mu te nawiewy i zrobiło się trochę lepiej. Nawet nie wiedział gdzie wyłączyć światło w autobusie. Wyłączył mu kolega bo pewnie przez nie nie mógł spać. Tak że kierowcy różni. Sama podróż jął podróż. Wszystko zależy od nas samych. Polecam podróż flixem a na kogo traficie los pokaże. Będziecie zadowoleni jak ja lub niezadowolenie też jak ja.
    ZaletyCzysty autokar.
    Przekazywanie informacji
    WadyKierowca od Bydgoszczy
    Padający deszcz
  • ~Agnieszka / 2021-07-06 18:53
    Ocena: 3.33 / 5
    Witam wczoraj dnia 5.07.2021 jadąc z Zakopanego do Katowic żaden z pilotów autokaru nie poinformował pasażerów że będąc w Krakowie jedziemy jeszcze na lotnisko na moim bilecie też nie jest to napisane i właśnie mam zastrzeżenia bo spóźniłam się na autobus z Katowic a po drugie był spóźniony tak nie powinno być za to my płacimy i to nie małe pieniądze i żadnych przeprosin traktujmy się jak ludzie
    ZaletyZaleta jest to jadąc do Zakopanego 3.07.2021 o godz 8-45 z Katowic piloci autokaru bardzo mili uprzejmi i wszystko na czas bardzo dziękuję za miła jazde
  • ~Monika / 2024-06-27 11:20
    Ocena: 3.33 / 5
    W dniu 26 czerwca zarezerwowałam bilety na trasie Jasło - Kraków, i z Krakowa do Gdańska bilet PKP. Połączenie było idealne, niestety otrzymałam wiadomość o odwołaniu przejazdu a co za tym idzie dalszy część podróży również musiałam anulować i zostałam obciążona dodatkowymi kosztami. Firma nie odpowiada za dalsze podróże klientów, więc poniesionych kosztów nie odzyskałam. Nie polecam.
  • ~Ula / 2023-07-11 12:07
    Ocena: 3.33 / 5
    Podróżowałam 07.07 2023 autobusem firmy flixbus relacji Drezno - Zgorzelec. I to był dramat, opóźnienie wynosiło 129min.zero informacji ze strony przewoźnika.ani droga SMS oni osobista, kręcili się po placu jacyś młodzi pracownicy flixbusa,ale bezradnie machali ramionami, też nie wiedzieli gdzie jest autobus. Tego dnia temperatura sięgała 30 stopni, tzw przystanek jest asfaltową patelnia, bez toalet ,bez możliwości kupienia czegoś do picia.bardzo zastanowię się czy skorzystam kolejny raz. Usług filbusa.
  • ~Zawiedziona / 2021-11-23 06:43
    Ocena: 3.33 / 5
    Jechałam w sobotę z Wrocławia do Warszawy. Cena biletu Ok ale zasady panujące w autobusie to dla mnie dziwna sprawa. Wyjechałam z domu dosyć wcześnie, żeby dotrzeć do Wrocławia i tam spotkałam się ze swoim partnerem który kończył 24 godzinna zmianę. Kiedy wsiedliśmy do autobusu stwierdziliśmy ze zjemy kanapkę. I tu moje zdziwienie. Podchodzi do nas kierowca i mówi że to nie restauracja i w autobusie się nie je i ze jak chce zjeść to mam wysiąść z autobusu. Drogi przewoźniku. Chcecie mi powiedzieć, że jadąc np. 5 godzin autobusem nie mogę zjeść kanapki? Na całe szczęście nie jechałam dalej. Dodam ze mieliśmy siedzenia z samego przodu i wykupione miejscówki co tez nie spotkało się z aprobata wszystkich obecnych w tym dniu kierowców. Może dlatego tez dostaliśmy taka informacje bo w trakcie jazdy cały tył autobusu normalnie jadł .
  • ~AD / 2020-06-15 10:12
    Ocena: 3.25 / 5
    Moja trasa Toruń-Gdańsk, relacja Zakopane-Sopot. Opóźnienie 45min. Ubikacja nieczynna z powodu epidemii (współczuję osobą jadącym aż z Zakopanego). Około 30min przed dotarciem do celu wyłączona klimatyzacja (autokar pełen), gorąco,na zewnątrz + 25. Dopiero po stanowczej interwencji podróżnych włączona ponownie.
    Zaletybezpośrednia transport
    Wadyczęste opóźnienia, brak czynnego WC, oszczędzanie na klimatyzacji przy pełnym pokładzie
  • ~Adrian / 2024-02-21 06:07
    Ocena: 3.25 / 5
    O tym ze autobusy maja opoznienie to raz i to czesto najczesciej na miedzynarodowych kursach nie ma kontaktu , czatu a infolinia od 9 do 17 w innych godzinach radz sobie sam słabo a ceny nie sa niskie pociag tanszy :) i czasamy szybszy
    ZaletyKierunki jazdy
    WadyBrak wygody slaba klimatyzacja zawsze przepelniony brak kontaktu czatu infolinia do q7 potem radz se sam
  • ~Aga / 2020-03-04 13:22
    Ocena: 3.25 / 5
    Omijajcie z daleka Flixbusa. Nie chodzi nawet o spóźnienia, ale o ciągłą zmianę przystanków. Gdy 2 tygodnie temu mieliśmy odjeżdżać z Tegla jak zwykle stanęliśmy na przystanku dolnym, który już miał być stalym przystankiem Flixbusa i patrzylismy jak kierowca odjeżdża z jeszcze innego przystanku. Oczywiście dodzwonienie się do Flixbusa jest niemożliwe, bo ktoś w kółko rozłącza lub nie odbiera. Nawet kierowcy Flixbusa byli zdziwieni tym, że autobus odjeżdża z innego przystanku. Straciliśmy cierpliwość i kupiliśmy bilety u konkurencji, która wykazała się większym profesjonalizmem, a jest on szczególnie ważny, gdy wraca się po wielogodziinym locie. Flixbus jest zdecydowanie najgorszą firma przewozowa, z jaką spotkałem się przez 30 lat korzystania z wielu przewoźników. Podsumowując nawet nie myślcie o tym by zarezerwować tam bilety, w najlepszym razie bilet zostawicie sobie na pamiątkę, bo na pewno nigdzie nie pojedziecie. Nawet nie chce mi się wysyłać reklamacji, pewnie no i tak nie odpowiedzą
  • ~Agata / 2024-05-23 17:26
    Ocena: 3.25 / 5
    To co według moich obserwacji jest najgorsze, to jakość obsługi. Kierowcy często są po prostu chamscy. Dosłownie, chamscy.
    Dziś 23.05.2024 trasa do Bratysławy z Wrocławia.
    Kierowca dosłownie krzykną na pasażera, który chciał coś zapytać, a drugi odpowiedział, że nie wie.
    Pytanie było czy autobus jedzie przez jakąś miejscowość. Dno i trzy metry mułu.
    ZaletyDostępność i oferta.
    WadyKierowcy bez kultury osobistej.
  • ~Alicja / 2019-11-09 23:44
    Ocena: 3.25 / 5
    Ogólnie w porządku. Autobus dosyć czysty, a kierowca ani miły ani nie miły. W środku było trochę za zimno. Bus przyjechał o czasie i był wyraźnie oznakowany. Duży plus za aplikację która mocno pomaga. Trochę mało miejsca, ale to jak w każdym tego typu busie.
  • ~Alicja / 2021-09-17 23:50
    Ocena: 3.25 / 5
    Jechałam z Paryża do Łodzi (17.09/18.09), po pierwszym przystanku, który miał miejsce w Niemczech miała miejsce zmiana kierowców. Wymienili się bardzo mili kierowcy, którzy prowadzili z Paryża do tego pierwszego przystanku (Bodajże Sarrebruck) z jakimiś ofochanym burakiem, którego ciężko mi opisać w miarę kulturalnymi słowami. Jak Państwo wiecie, ciężko określić chamstwo w miły sposób. Zdawało się, ze owy Pan pracuje tam za karę. Krzyczał na pasażerów, na wszystko odpowiadał „nie ma takiej opcji”, przeklinał i zachowywał się jak świnia. Przyspieszył, odjeżdżając z punktu, w którym miał odebrać pasażerów kiedy zobaczył parę biegnąca w stronę busa (daje słowo, ze byli 30 sekund po czasie- miałam zegarek). Zamknął Pana w busie, który pomagał usiąść swojej starszej mamie, po czym kiedy Pan poprosił z uśmiechem o otworzenie drzwi, kierowca wyszedł do niego i zaczął się dosłownie wdzierać „TO CO TU ROBISZ?” po czym przeklinał pod nosem. Uważam, ze kierowca krzywdzi swoim zachowaniem firmę FLIXBUS i to właśnie przez niego nie zamierzam ponownie korzystać z Panstwa usług. Złożę również reklamację i dołożę wszelkich starań, żeby Pan kierowca nie musiał się już męczyć w swojej pracy..
    ZaletyDobra cena, wygodnie
    WadyChamski kierowca
  • ~And / 2019-06-29 21:38
    Ocena: 3.25 / 5
    Jadąc z Wrocławia do Katowic czuliśmy sie jakby podróż odnywała się toi toiem na kółkach.
  • ~Andrzej / 2022-07-01 19:14
    Ocena: 3.25 / 5
    Zarezerwowałem miejsce 2 osoby dzień przed wyjazdem że anulowane mam usiąść gdzie będzie wolne w zamian oferują voucher zamiast zwrot za rezerwację wypadało by zadzwonić mogłem nie odczytać wiadomości
    ZaletyNiewiem
    WadyInf na ostatnią chwile słaby kontskt
  • ~Anekke / 2022-08-14 16:26
    Ocena: 3.25 / 5
    Trasa Praga-Pń
    Kurs został z nieznanych przyczyn odwołany a info dostałam w nocy, więc dowiedziałam się zaledwie kilka godzin przed wyjazdem.

    Opis miejsc kompletnie nieczytelny i niezgodny z tym układem, który jest w necie i zaznaczyłam w trakcie rezerwacji. Kierowca również nie umiał wskazać właściwego miejsca.

    Toaleta tragiczna - ciasna, śmierdząca.

    Autobus ciasny, szczególnie jak ktoś z przodu chce położyć trochę oparcie.
    ZaletyPrzystępna cena i dużo połączeń.
    WadyCiasno, nieczytene oznaczenie miejsc, tragiczna toaleta, odwołany kurs.
  • ~Anna / 2019-06-17 16:42
    Ocena: 3.25 / 5
    To mój pierwszy i przedostatni kurs z tym przewoźnikiem(Niestety muszę nim wrócić) - trasa Warszawa-Lublin. Pół godziny opóźnienia przy wyjeździe, potem przez wypadek, kolejne pół godziny w plecy. Kierowca na trasie stara się nadrobić, ale jedzie bardzo szybko i kilka razy ryzykuje, Np. Wyprzedzając pod górę i ściągając się z ciezarowkami. Wi-fi jest tylko z nazwy niestety. Dodatkowo informacja na bilecie wprowadza w błąd. Puławska 145 to zupełnie nie jest miejsce odjazdu autobusu
    ZaletyNiską cena
    WadyZa dużo
  • ~axerdz / 2020-10-20 19:12
    Ocena: 3.25 / 5
    Flixbus jest okej, kiedy wszystko działa. Zakup biletu, wydruk lub zapis w telefonie i ruszamy w drogę. Bomba.
    Gorzej, kiedy pojawia się problem. W trakcie jednego wyjazdu Flixbus zawalił dwukrotnie (łącznie 4 przejazdy, z czego 2 się nie odbyły). W tym przypadku nikt nie wiedział, co dzieje się z autobusem: ani obsługa dworca, ani załogi innych Flixów przewijających się przez parking. Na stronie operatora (gdzie teoretycznie można podglądać trasę w czasie rzeczywistym) danej linii nie było w ogóle.
    Złożyłem reklamację, pozostała bez odzewu, przez covid miałem inne rzeczy na głowie i teraz nawet nie mam ochoty na interakcję z kimkolwiek spod znaku zielonego autobusu.
    Polecam ludziom, którzy są w czepku urodzeni i nie spotykają ich takie rzeczy oraz tym, którzy lubią niespodziewane przygody. Stanowczo odradzam tym, którzy cenią swoje pieniądze, czas i przede wszystkim reputację swoich potencjalnych zleceniobiorców.
    Zalety- konkurencyjne ceny
    - połączenia są dobrą alternatywą dla połączeń kolejowych, a czasem funkcjonują tam gdzie pociągi nie docierają
    Wady- w przypadku problemów brak kontaktu z obsługą, zarówno w momencie zaistnienia sytuacji jak i po
  • ~baartek276 / 2018-09-10 23:38
    Ocena: 3.25 / 5
    Kierowca nie wpuścił mnie i kolegi do autobusu, mimo kupionego biletu i potwierdzonej przez jego rezerwacji. Autobus był relacji Amsterdam Bruksela nr 810. Odjazd godzina 21 2.09.2018
    ZaletyTanio
    WadyNieuprzejmy kierowca
  • ~Bianka / 2019-09-10 10:56
    Ocena: 3.25 / 5
    Dziś w nocy (10.09.2019) jechałam flixbusem linii N1311 na trasie Gdynia Budapeszt i byłam świadkiem bardzo nieprzyjemnej sceny. Ok. 2.30 na przystanku Łódź Fabryczna wsiadł mężczyzna z dzieckiem w nosidełku. Był pochodzenia arabskiego i słabo mówił po polsku, ale miał bilet, tyle że bez rezerwacji miejsca. Obsługujący zachował się wobec niego bardzo niekulturalnie. Zamiast wskazać mu miejsce w zielonej strefie zaczął na niego krzyczeć jakby miał pretensje, że wsiadł do tego autobusu, mówił do niego na "Ty" jakby to był kolega nie klient, albo wręcz jakieś popychadlo. W pierwszym i jedynym odruchu przyzwoitości obsługujący nagle się obudził, że klient jest z dzieckiem i przesadził kogoś, zeby ojciec mógł siedzieć razem z malcem. Bardzo to wszystko razem było nieprofesjonalne, żeby nie powiedzieć chamskie. Rozumiem, że można mieć radykalne poglądy, ale będąc w pracy, świadcząc ludziom usługi, trzeba się jednak zachowywać po ludzku.
  • ~Costa / 2021-09-05 22:03
    Ocena: 3.25 / 5
    Fatalnie ...kierowca nie chciał pomóc w wyciągnięciu na zewnątrz że schowka bagażu bo to nie jego praca.!!! Po drugie WC nie miało wody po trzecie transfer WiFi o pojemności 150 MB skończył się po kilkunastu otwartych stronach.Wysłałem 5 zdjęć po 1.5 mega obejrzałem jeden film na TicToku o pojemności 5 mega kilka artykułów z prasy i koniec transfer napewno byl przycięty Totalna porażka nie każdy dysponuje telefonem z abonamentem są podróżni którzy mogą korzystać tylko z WiFi
    ZaletyBezpieczna jazda kierowcy
  • ~Cyrk / 2021-06-12 10:49
    Ocena: 3.25 / 5
    Wieczne opóźnienia Linii N1305 Wrocław - Warszawa... Nigdy na czas, zawsze 40-50min obsuwy
    ZaletyNie ma
    WadyBrak punktualności
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 5038
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3116
Sindbad
Ocena: 2.39, ilość opinii: 859
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.93, ilość opinii: 331
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960