Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3143 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~KoraHo / 2018-03-22 10:32
    Ocena: 3.50 / 5
    Przy zakupie biletu w kasie żądano ode mnie nazwiska i imienia. jak zapytałem na jakiej podstawie odpowiedziano, że kierowca może mnie nie wpuścić do autobusu i że w razie jakiegoś wypadku nie obejmuje mnie ubezpieczenie. Jest to nieprawda bo inni przewoźnicy sprzedają bilety anonimowo,
    a przewoźnik jest zobowiązany objąć ubezpieczeniem wszystkich pasażerów. Jak się ma do tych żądań ustawa o ochronie danych osobowych? Jaka podstawa prawna takich działań? Autobus którym miałem jechać spóźnił się ponad 90 minut. Żadnych informacji na dworcu co jak i kiedy pojedzie. Kierowca z innego autobusu Flixbusa na tej trasie nie chciał mnie zabrać mimo iż były wolne miejsca a bilety nienumerowanie. Autobus mocno wysłużony. Cerata na siedzeniach popękana, szyba ekstremalnie brudne i zamarznięta od WEWNĄTRZ (przednia górna), jednym słowem D R A M A T.
    ZaletyDuża ilość kursów.
    WadyBrud, ziąb, brak informacji, niemożność skorzystania z innego autobusu tej firmy w razie jakiś problemów. Monopolizacja przewozów.
  • ~krynia_57 / 2019-09-25 08:02
    Ocena: 3.50 / 5
    Jechałam 02 września 2019 kursem 1301 godz. 12,10 Wrocław Plac Grunwaldzki Polanica Zdrój. Na dworcu PKS we Wrocławiu poprosiłam kierowcę o sprawdzenie siedzenia ponieważ fotel był w pozycji leżącej i nie można go było ustawić do pozycji siedzenia.Kierowca zbył mnie, że nie teraz i niestety do samej Polanicy jechałam na zepsutym siedzeniu. Posadziłabym tego Pana w takiej pozycji jaką ja musiałam utrzymać przez 2 godziny. Kręgosłup bolał na maxa. Było dwóch kierowców ale to mężczyzna "mniejszych rozmiarów" tak przejął się a właściwie wcale sie nie przejął pasażerką czyli mną. Wychodząc z autobusu podziękowałam temu Panu za "szybką naprawę fotela". Stwierdził tylko, że zapomniał.
  • ~Krzysztof / 2024-02-20 19:57
    Ocena: 3.50 / 5
    Mijałem wątpliwą przyjemność podróżować z Berlina do Poznania .
    Kierowca sfrustrowany problemami zawodowymi ( miał scysję ze zmiennikiem i wyladował swoje frustracje na mnie - siedziałem za kierowcą. Na parkingu w chamski sposób zwracał mi uwagę na niezapięte pasy . Tłumaczyłem mu że stoimy i dopiero siadam po powrocie z WC . Nie reagował na żadne uwagi że powinien dbać o atmosferę i bezpieczeństwo . Po powrocie złożyłem zażalenie w firmie FlixBus ( dwukrotnie - bez odpowiedzi)
    Podróżowałem z Berlina 13.02.2024. g 23.35
    Krzysztof
  • ~KTOŚ / 2024-04-17 01:23
    Ocena: 3.50 / 5
    Nie mam zastrzeżeń ani do kierowców ani do wyposażenia transportu NATOMIAST dobrze by było jakby na trasie gdzie się jedzie 12/15 godzin była możliwość również zapalić przez 5 minut, bo niestety kierowca sobie dwa razy zrobił chyba prywatną przerwę i na papierosa sobie wyszedł, ale już drzwi dla osób co są w autobusie nie raczył otworzyć żeby też ktoś mógł zapalić bądź ciało wyprostować, bo jednak tyle czasu jazdy jest dość męczące dla ciała.
  • ~Liana123455 / 2022-08-31 05:51
    Ocena: 3.50 / 5
    Jedziemy z mężem autobusem N1360B, z Wrocławia do Katowic, zarezerwowaliśmy sobie miejsca przy zakupie biletów, żeby usiąść razem, ale nasze miejsca okazały się zajęte przez kobitę z dzieckiem, które nie chciały ustąpić nam nasze zarezerwowane miejsca. Kierowca zachował się obojętnie i powiedział usiąść na dowolnym innym miejscu. I teraz ja siedzę z nieznajomym facetem, którzy cały czas kaszle, a mój mąż na innym końcu autobusu. W końcu ta podróż okazała się dla mnie bardzo nieprzyjemna.
  • ~M-@ / 2022-06-08 21:42
    Ocena: 3.50 / 5
    Podróż 15 maja, trasa Bayreuth-Wrocław. Bardzo niekulturalni kierowcy, wręcz chamskie zachowanie wobec jednego z pasażerów, który był cudzoziemcem, żadnych postojów przez 7 godzin. Moja pierwsza podróż z tym przewoźnikiem i raczej ostatnia.
  • ~Magdalena / 2024-10-14 13:29
    Ocena: 3.50 / 5
    Podróż na linii N1206 Warszawa Joensuu, 26 września. Autobus stoi w Warszawie na stanowisku, obok drzwi wejściowych mężczyzna w stroju służbowym Flixbusa, domyślam się, że jeden z kierowców. Podchodzę z bagażem i biletem w telefonie, kierowca mówi coś do mnie po ukraińsku chyba, odpowiadam mu po polsku że nie rozumiem a on dalej do mnie po ukraińsku. Musiałam domyślać się o co pyta. Jesteśmy w Polsce gdzie obowiązuje język polski. Rozumiem że firma zatrudnia pracowników z Ukrainy ze względu na niższe koszty ale pracownicy powinni chyba używać języka obowiązującego w kraju gdzie znajduje się firma. Pracownicy powinni spełniać standardy firmy no chyba że Flixbus o takie standardy nie dba albo ich nie ma... żenada.
  • ~Mari / 2025-04-13 16:24
    Ocena: 3.50 / 5
    Jechałam z Bergamo do Wrocławia - 10.04, Praga - Bergamo do Wrocławia. Przesiadki w Wenecji i Pradze. Nr tras - Bergamo - Wenecja trasa N405, Wenecja - Praga trasa 861 , Praga - Wrocław trasa N1300. Na każdej z tych tras bardzo niemili kierowcy. Niezależnie od narodowości. Trasa Wenecja - Praga - toaleta niedostępna - podobno zepsuta - skorzystałam, działała.

    Ok 50 osób, długa podróż - brak przystanków z toaletą - jak mam wytrzymać ???
    Nie każdy z pasażerów ma odwagę się odezwać/ bariery językowe
    Pierwszy raz i mam nadzieję że ostatni skorzystałam

    Kierowcy czują się jak panowie świata - fajnie że zarabiają, ale jeszcze empatia dla pasażerów - a tak na prawdę, mają ich w d... :) jak panie w skarbówce
    I są chamscy - moje doświadczenia
    Zaletydowiezienie na miejscse
    Wadykierowcy, masakra
  • ~maria / 2023-02-16 17:36
    Ocena: 3.50 / 5
    LUDzie PILNE

    Pilnujcie kierowcow w nocy
    kiedy nie maja nikogo do rozmowy
    jest cieplo
    i nic nie jedza
    id tego zalezy zycie!!

    Dlaczego nie można kupic 2 biletow od razu?
    i drugi jest z automatu drozszy?

    Dlaczego jest w nocy, kiedy jedzie sie całą noc ciepło jak w saunie? Rozumiem jest zima ale bez przesady..

    Jechalismy z przodu całkiem i moja mama w nocy nie śpi wiec pilnowala kierowcy dosłownie..
    dlaczego?
    bo nikt do niego nie mowil
    niczego nie słuchał
    nic nie jadł
    a autobus byl piekarnikiem..
    i...
    zaczela mi sie głowa kiwać ..
    na lewo .na prawo..jakby usypial wiec sie wychylila do przodu by w lustrze ją zobaczył
    i zobaczył
    po czym zaczol jeść
    co jest sposobem wyjsia z fazy zasypiania..
    kto wie co by sie stalo gdyby go nie pilnowala
    Zaletywygodna
    internet
    cisza
    ciemnosc w nocy
    Wadyzbyt wysoka temperatura
    w autobusie

  • ~Mariola / 2022-08-18 09:38
    Ocena: 3.50 / 5
    Fajnie ze można w miarę tanio dostać się w konkretne miejsce,ale jakość obsługi jest żenująca.Kierowcy bardzo nie mili,ciezko sie z nimi w ogóle porozumiec jakby za karę musieli pracować,bardzo mi się to nie podoba porównując obsługę Sindbad niebo a ziemia.
    ZaletyDobra cena
    WadyJakość obsługi
  • ~Nata / 2024-07-02 16:47
    Ocena: 3.50 / 5
    26.04 23.59 przejazd Berlin lotnisko - Warszawa. Wsadziliśmy od razu przy okazji bagaż do luku bagażowego. Potem podeszliśmy do przednich drzwi wejściowych i czekamy aż kierowcy zaczną sprawdzać bilety lub powiedzą, że można wsiadać lub cokolwiek... (Np. na przystanku Warszawa Zachodnia kierowcy sprawdzali tożsamość, bilety, a także byli bardzo uprzejmi). W między czasie Pan kłóci się z klientem, że międzynarodowym językiem jest angielski i daje mu znać do zrozumienia, że na tej jego kwestii pomoc się kończy... Więc staliśmy grzecznie nie chcąc się niepotrzebnie narażać na nieprzyjemne uwagi. Panowie bez żadnego be ani me wsiedli do autobusu, zaczęli zamykać drzwi i odjeżdżać... Szok
    Po prostu wchodzisz jak świnia, po co cokolwiek mówić albo pakujesz się jak bydło albo zostajesz.
  • ~Ola / 2022-08-10 21:20
    Ocena: 3.50 / 5
    Bardzo nieprzyjemny !!! kierowca wrzeszczący na paseżerow po zwróceniu mu uwagi żeby nie krzyczał pan powiedział że on ma taki głos trasa Łódź -Warszawa 29-07-22
  • ~Olesia / 2021-08-03 22:10
    Ocena: 3.50 / 5
    Wszystko było dobrze, dopóki kierowca sie nie zmienil pod Wrocławiem. Pani zdawała się nie sluchac tego co do niej mowilam i o co ja prosiłam. Była to bardzo niemiła osoba, przez którą spóźniliśmy się na przesiadkę na pociąg i musieliśmy czekac kolejne 4h oraz kupic nowe bilety.
    ZaletyCzysta toaleta, mily pań kierowca
    WadyPo zmianie kierowcy masakra
  • ~Rot / 2019-07-31 07:12
    Ocena: 3.50 / 5
    Niestety kierowcy przyjeżdżający do Berlina nie potrafią porozumieć się w żadnym języku oprócz polskiego. Myślę że w zupełności podstawowy język angielski rozwiązałby wiele kwestii typu kupienie biletu czy pomóc przy odprawie bagażu.
  • ~Siwa / 2019-02-14 23:15
    Ocena: 3.50 / 5
    Chamski kierowca,strach się o coś zapytać.... Wybuchal od razu. toaleta ochydna, zapchana, brudna smród na pół autobusu. Mały limit internetu ( skończył się po 15 minutach)
    ZaletySzybko tanio i na czas
    WadyBrud, brak internetu, nie miła obsługa
  • ~Snoop / 2022-01-06 01:15
    Ocena: 3.50 / 5
    Jechałem-Łódź-Wrocław. Zostawiłem tel w busie i goniłem go-autobus- do świateł( we Wrocławiu) Dobry kierowca otworzył mi drzwi i tel. znalazłem. Wyszedłem na następnych światłach.Ale-nie musiał tych drzwi mi otwierać. Wszystko ok. ale zawsze niektórym leszczom coś nie pasuje. P[ozdro.5.
  • ~Sowa / 2025-04-21 20:37
    Ocena: 3.50 / 5
    Witam
    Wyjeżdżałam przed swietami wielkanocnymi z Holandii z Tilburga z przewoźnikiem, że nie działał moj internet mialam spisany numer rezerwacji na kartce papieru. Pan Kierowca stwierdził, że nie ma mnie na liście i nie może mnie zabrać, wyśmiał, że 21 wieku nie mam internetu a biletu u niego nie mogę na miejscu kupić po długich dyskusjach i błaganiach zadzwonil na zielona infolinię i na liście bylam zero przeprosin a stresu olbrzymi ..skwitował, że różne sytuacje się dzieją.
    Pozniej przesiadkę mialam w Berlinie na lotnisku tam obsługiwał kierowca uprzejmy mezczyzna dla którego nic nie bylo problemem i uśmiechem na ustach obsługiwał innych pasażerów.Mozna ? Można tylko trzeba chcieć
    ZaletyCena
    WadyWygodne miejsce
  • ~SuppBoy / 2022-12-26 18:09
    Ocena: 3.50 / 5
    Jechałem trasę Warszawa-Rzeszów.
    Trasa trwała około 30 min dłużej.
    Niestety siedzenia mało wygodne nie wyobrażam dłuższe trasy.
    Toaleta to wielki żart ale spełnia wymagania.
    Wifi działa lecz nie daje dostępu do Internetu tylko do aplikacji flixbus.
    Jedynie czym można sie chwalić to cena.
  • ~Tysia45 / 2021-09-19 11:28
    Ocena: 3.50 / 5
    Jechałam na trasie Warszawa Zachodnia-Budapeszt oraz w drodze powrotnej na tej samej trasie. I nasuwa mi się jedna refleksja: jeśli chcesz przeżyć "przygodę", jedź z Flixbusem! Co mam na myśli? Że wszystko zależy od kierowcy! Na początku, na trasie Warszawa-Kraków, autobus prowadziła pani, której był to debiut, nie ukrywam, że dość słaby - pani non stop przeklinała, krzyczała na wsiadających pasażerów, a przede wszystkim - nie znając trasy, nie trzymała kierownicy podczas jazdy! W dalszej części trasy jednak zmienili ją bardzo mili kierowcy, którzy nawiązali z nami interakcję ;) Podobnie zresztą wyglądało to w drodze powrotnej - przemiły pan zapowiadał następne stacje, a nawet dziękował za przyjemną podróż! Mam tylko jedno zastrzeżenie jako ogół - kierowcy bardzo często palą w pobliżu wejścia. Nie ukrywam, że dla osoby niepalącej jest to problem, gdyż potem w pojeździe nie da się oddychać
  • ~W / 2022-05-22 02:09
    Ocena: 3.50 / 5
    Planowana podróż : Warszawa - Kraków. W miejscu "zbiórki" autobusu brak. Żadnych informacji skąd bierze się opóźnienie i jak długo wyniesienie. Godzinę później wiadomość, że kurs został animowany, a bilet przebudowany. Ostatnie: start podróży z 2 gościnnym poślizgiem. W międzyczasie trzeba stać na otwartym dworcu, bo przecież nie wiemy, czy autobus nie podjedzie.
    Rozumiem, że na trasie mogą się zdarzyć nieprzewidziane okoliczności, rozumiem, że każdy autobus może w związku z tym mieć opóźnienie.Ale nie rozumiem, jak w XI wieku można klientów przez godzinę nie poinformować, że mogą iść na kawę lub do toalety, bo ich przejazd przesunie się w czasie o 2 godziny...
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5083
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3143
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 867
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 357
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.95, ilość opinii: 338
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4617
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4463
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3934
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3503
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2991