strona 29 z 171
- « poprzednia
- 1 ...
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- nastepna »
-
~Linka / 2018-12-03 14:02Ocena: 3.75 / 5
Brak mydła oraz papieru toaletowego. Więc o czystości nie ma co mówić lecz nie jest to wina podróżujących lecz obsługi która na każdym postoju powinna sprawdzić czystość dla komfortu podróżujących. -
-
~Mała / 2023-08-21 13:48Ocena: 3.75 / 5
16 .08.2023 Warszawa-Kąty Rybackie godz 7:30. Kierowca całą drogę palił elektronicznego papierosa. Ok informował że Modlin i Ostróda ale tylko to.
W Elblągu zmieniła go pani kierowca.
Przemiła sympatyczna. Przedstawiła się informowała wcześniej że dojeżdżamy do przystanków.
Powrót 20.08.2023 pani kierowca z Krynicy -niemiła. Darła się na pasażerów wsiadających. W Elblągu zmiana . Kierowca też mruk tylko dwa słowa-Ostroda . Kibel się przypchał więc podjechaliśmy na MOP-4 min postoju dla całego autokaru ludzi na załatwienie potrzeby. Wiadomo że ruszyliśmy po 10 min.
Mam wrażenie że niektórzy kierowcy traktują nas pasażerów jak intruzów -
~Mateusz / 2019-06-13 14:45Ocena: 3.75 / 5
Polecam wysłać na szkolenie z zakresu kultury i kontaktu z klientem obsługę autobusu lini P12 z Krakowa do Gdańska z dnia 13.06.2019 o godz 13:00, ponieważ panowie ewidentnie zatrzymali się mentalnie w poprzednim ustroju. Czy pasażer musi złożyć w ofierze kawał pasztetowej i pół litra, żeby nie czuć się jak zło konieczne? Może warto się zastanowić nad zmianą pracy i wozić inne "towary", z którymi nie będzie trzeba nawiązywać kontaktów interpersonalnych, np. buraki? Nie chodzi o to, że jestem wrażliwy i płaczę w kącie kiedy ktoś na mnie burknie, ale chyba uzyskanie podstawowych informacji i pomoc w podróży bez poczucia, że jest się niemile widzianym zawiera się w cenie biletu. A może coś przeoczyłem i jest za to jakaś dodatkowa opłata?
Pozdrawiam obsługę i życzę więcej radości z pracy. Tak, wiem, że są 33 stopnie w cieniu, ale chyba większości z nas to doskwiera. -
~Megg / 2019-07-16 22:40Ocena: 3.75 / 5
Nie wiem skąd tyle negatywnych recenzji.
Jechałam tydzień temu z Flixbusem pierwszy raz na trasie Katowice-Gdynia i spowrotem i nie mam jakiś wielkich zastrzeżeń.
Kierowcy ok, czasowo tez do zaakceptowania, jedynie co mogliby częściej sprzątać w toaletach, tyle. Przejazd jak przejazd, siedzenia wygodne, ok. Nie mogłam jedynie zlokalizować gniazdek, widzi dla mnie bez znaczenia . Byle dojechać bezpiecznie z puntu a do b. Ja polecam -
~Michał / 2019-12-09 18:43Ocena: 3.75 / 5
W dniach 6-7 grudnia odbyłem podróż Flixbus na 3 trasach Kraków - Łódź; Łódź Warszawa Warszawa -Kraków . Podróż punktualnie i o czasie jedyny minus podroż autobusem w spadku po Polskim busie mała przestrzeń na nogi Zaletypunktualność
kulturalni kierowcy
bezpieczna jazdaWadyna trasie Warszawa Kraków w autobusie małą przestrzeń na nogi autpbus z floty dawnego polskiego busa -
~Monia / 2019-02-14 14:43Ocena: 3.75 / 5
Właśnie jadę do Wiednia w Katowicach po zmianie kierowców iden z panów bezczelnie na uchwycie od zasłony prosto przed oczami powiesił swoją kurtkę.gdy poprosiłam żeby powiesił na wieszaku z drugiej strony odpowiedział "takie życie ".Zachowanie niektórych kierowcow pozostawia wiele do życzenia. -
~Ola / 2019-07-21 14:16Ocena: 3.75 / 5
Podrozujac z Berlina do Torunia bylo dwoch kierowcow. Jeden Pan bardzo sympatyczny i mily. A drugi - Pan Darek- to tragedia. Pan przeklinal, wyprzedal na ppdwojnej ciaglej. Na prosbe o zmniejszenie klimatyzacji odpowiedzial ze "jak sie nie podoba to mozna wysiasc". Na jednej ze stacji (Inowroclaw) stwierdzil ze nie bedzie za nikim czekal (chociaz to nie byl jeszcze czas do odjazdu) i odjechal. -
~Peter / 2022-11-03 07:33Ocena: 3.75 / 5
Linia-Warszawa -Zamość. Powiem tak dawajcie na swojej mapce pinezki gdzie dokładnie są przystanki. Zdążyłem tylko dzięki uprzejmości kierowcy dnia 3 listopada 22. Pięć gwiazdek dla niego ZaletyLudzcy kierowcyWadyDokładne oznaczajcie przystanki pinezkami! -
-
~Podróżnik / 2019-06-02 06:31Ocena: 3.75 / 5
Jedna poróż a w autobusie dwie strefy klimatyczne.
Kierowców chyba bawi jak pasażerowie
(pasażerski) się przebierają.
Linia899 -
~Robak73 / 2019-01-10 14:09Ocena: 3.75 / 5
Warszawa-Zakopane 7 styczeń
W skali 1-10
8,5 wszystko okZaletyCena-komfortWadyZero -
~Ryszard / 2023-06-15 22:17Ocena: 3.75 / 5
Witam wszystkich, nie polecam Fleksa przejazd z Wrocławia do Wiednia kierowcy z Ukrainy bardzo nie miła obsługa nie potrafią rozmawiać z ludźmi normalnie, ostatni mój przejazd fleksem. ZaletyWifiWadyKierowcy -
~Seba / 2018-07-28 21:02Ocena: 3.75 / 5
Podroz w miare wygodna i godz odjazdow dopasowane,ale poziom zapachow z toalety w autosach ktore zaczynaja swoj start np w Warszawie to porazka. Gorzej jak na centralnym. Autobus ktory dopiero zaczyna trase a juz dusi pasazerow swont z lazienki to duza przesada. ZaletyJazda kierowcow i wygodne siedzeniaWadyZapachy z toalety na poczatku odrzuca na koncu juz zabija -
~Seq88 / 2023-06-13 01:56Ocena: 3.75 / 5
Do IWO
" Księżniczko" a jak ci kierowcy mieli ci otworzyć toaletę gdy autobus się zepsuł ? Rusz głową.ZaletyJest okWadyAuta się psują ale nic nie jest wieczne -
~Tomek / 2019-09-29 11:37Ocena: 3.75 / 5
Flixbus szczecin- warszawa linia 1340, nie pierwszy raz tym kierunkiem, za ostatnie 6 podróży tylko 2 razy była możliwość korzystania z sieci Wi-Fi, ostatnio w ogóle śmietnik był oplombowany. Serwis nie zawsze odpowiedni do reali. Man nadzieję na polepszenie, więc takie drobnicy robią podróż łatwą i przyjemną. Dzięki! -
~Ufi98 / 2018-08-21 05:47Ocena: 3.75 / 5
Przeczytalam opinie po zakupie biletu i sie przerazilam na szczecie nie bylo tak zle .Flixbus dotarl na miejsce przed czasem.Minus za brak klimy puszczana co jakis czas na chwilke (na szczescie nocna trasa bylo chlodno tylko duszno ) i wifi .Ogolnie cena adekwatna do uslug .Kurs Wieden Katowice.Zero problemow z miejscem ZaletyZgodnie z rozkladem,duzo miejsca na nogi ,gniazdkaWadyOszczedzanie na klimatyzacji,wifi,skora na fotelach ktora sie przykleja -
~Virag / 2023-03-07 23:57Ocena: 3.75 / 5
Byak możliwości zakupienia/wyboru miejsca na etapie rezerwacji.
Potem system przydziela automatycznie najgorsze miejsce w tyle autobusu. Wszystko po to, żeby kupujący oddał reserwacje i wykupił po aktualnej cenie 2x wyższej od kupowanej z wyprzedzeniem. -
-
~Waldemar / 2021-08-19 17:06Ocena: 3.75 / 5
Podróż z Rzeszowa do Krakowa o godz. 16:00 wyjazd przyjazd do Krakowa 18:00. Na dworzec podjechał autobus opisany jako MARCEL jedynie tabliczka za szybą Flixbus. W autobusie bardzo ciasno pomiedzy poprzedzajacym siedzeniem nie mogłem zmieścic kolan, laptopa 14 cali nie sposób rozlożyc przed sobą bo sie nie mieści. Brak Internetu w autobusie. Gniazdo zasilania 230 V jedno na dwa miejsca ale brak napięcia. Komfort podróżowania oceniam bardzo slabo. Cena ok 9.99 zl z wcześniejszą rezerwacją. -
~Xyz / 2021-06-24 11:41Ocena: 3.75 / 5
Podŕoz flixbusem jest całkiem przyjemna. Nowoczesny tabór, wygodne fotele sporo miejsca na nogi, gniazdka elektryczne są i działają dzięki czemu można ładować sprzęt elektroniczny, wifi jest aczkolwiek bardzo słabo działa, ceny niektórych przejazdów dosyć wysokie ZaletyWygoda, ilość miejsca, czystość, czas przejazdu, ilość tras, nowoczesny tabórWadyPowolne WI-FI, w niektórych przejazdach cena -
~Dawid / 2024-10-22 20:41Ocena: 3.67 / 5
Moja mama jechala z Warszawy Chopin do Ostrowca o 17.55 a kierowca nawet nie zatrzymał się w ostrowcu Świętokrzyskim i mama pojechała prawie do opatowa . WadyKierowca jakiś idiota -
~Doris / 2020-05-11 12:52Ocena: 3.67 / 5
Nie polecam wcześniejszej rezerwacji!!!!
Miesiąc przed wyjazdem chciałam zrezygnować z rezerwacji i prosiłam o zwrot pieniędzy,nie da się!!!! Można wykorzystać to w innym czasie,ale jak to wygląda to chyba nikt nie wie,czy na pewno.Tylko raz chciałam skorzystać z tego typu przejazdu i wiem już że więcej tego nie zrobię. Pieniądze przepadły a mnie pozostało przykre doświadczenie.
Nie polecam. Jak dla mnie firma nie rzetelna.
strona 29 z 171
- « poprzednia
- 1 ...
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- nastepna »
