Kupiłam bilet z Gliwic do Brunszwik Niemcy. Miałam mieć przesiadkę w Berlinie i tam 2h czekać na kolejny autobus, również flixbus.
Z przyczyn technicznych autobus stał w Opolu 2:50 h, po czym okazało się, że w Berlinie raczej nie będzie czekać na mnie kolejny autobus i utknę tam sama na całą noc. Otrzymałam również sms z flixbus, że mam sobie sama zorganizować innego przewoźnika z Berlina na swój koszt lub wykupić nocleg za 80 EUR.
Poprosiłam kierowcę o pomoc, aby dodzwonił się gdzie trzeba i pomógł mi zatrzymać ten autobus w Berlinie, bo przecież coś takiego nie może mieć miejsca w 21 wieku, to jakiś absurd, brak organizacji oraz kompetencji (ja nie miałam żadnej możliwości się tam dodzwonić, nie ma żadnego kontaktu do nich). Po chwili w trakcie drogi do Berlina otrzymałam maila, aby wyrazić opinię na temat odbytej podróży (burdel na kółkach, nie byłam nawet w połowie podróży). Odpisałam na tego maila, opisując sytuację, wyrażając swoje oburzenie i informując, że autobus w Berlinie ma na mnie poczekać.
Po KILKU telefonach kierowcy i KILKU mailach z mojej strony, 30 minut przed dojazdem do Berlina, otrzymałam sms i maila, że autobus w Berlinie ma opóźnienie 15 minut.
Opóźnienie to było celowe, żebym zdążyła. Zatem w Opolu staliśmy 2:50 h, a oni w Berlinie mieli problem żeby poczekać 15 minut, bo tak kierowca nadgonił drogi. I gdybym z kierowcą od 2 godzin nie reagowała i się do nich nie dobijała, to utknęłabym o 22:45 w Berlinie.
Motto FLIXBUSA powinno brzmieć tak:
"Tanie podróżowanie. Jak się uda dojechać, to się uda. Jak się nie uda dojechać, to się nie uda"
Polecam zatem podróże, które nie wymagają przesiadek. Pod warunkiem jednak, że macie dużooooo czasu na dojazd do celu, bo lubią się spóźniać lub być odwołane i czekacie na kolejnego, który ma wolne miejsce.
Zaletytani przejazd, pomocny i miły kierowca
Wadybrak odpowiedzialności za pasażerów, totalna samowolka w dyspozytorni oraz brak kompetencji, burdel na kółkach, dezorganizacja i chaos