strona 22 z 158
- « poprzednia
- 1 ...
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- nastepna »
-
~Mario / 2023-11-24 21:57
Tak jak pisał ktos wczesniej autobus opozniony o godzine mial przyjechac 17.45, gdy wyszedlem na przystanek o 17.33 autobusu juz mie bylo, a po chwlili przyszla informacja ze bedzie o 17.30. Dno i wodorosty. -
-
~Darya / 2023-11-24 00:59
A ja jechala z Berlinu do Wroclawia. Kierowca z Ukrainy super super. Bez problema zaplacila mniej bez biletu. ZaletyDobzy kierowcy z UkrainyWadyZli kierowcy z Polska -
~Nigdywięcej / 2023-11-23 17:59
notorycznie spóźnione autobusy, po kilkadziesiąt minut (prawie 2h). Informują o tym, na 5 minut przed odjazdem. Nie ma wtedy możliwości anulowania rezerwacji, jak wybierzesz inny środek transportu to jesteś stratny bo za bilet ci nie oddadzą. Odradzam szczerze i nigdy więcej. O kilka razy za dużo. ZaletybrakWadyopóźnienia, brak zwrotu za bilet, nie informowanie na czas o opóźnieniu. -
~F / 2023-11-22 19:58
Nie polecam, korzystam również z konkurencyjnych firm, alw z takim chamstwem kierowcy nigdzie się dotąd nie spotkałam WadyChamstwo -
~Nieznajoma / 2023-11-17 13:19
Linia o numerze N1305 zepsuł się autobus na autostradzie w środku nocy gdzieś w Niemczech po 6 godzinach oczekiwaniu na serwis w autobusie okazało się że serwis autobusu nie naprawi, kolejne 3 godziny oczekiwania na autobus zastępczy. Końcowo w Warszawie opóźnienie wynosiło 12h. ZaletyKierowcy zachowali spokójWadyLudzie nie rozumieją że autobus się zepsuł a kierowcy nie mogą nic zrobić -
~L / 2023-11-14 18:52
Wykupiłam bilet na podróż z lotniska, lot okazał się krótszy, wiec byłam przekonana ze kierowca zabierze mnie wcześniejszym autokarem niż miałam zakupiony bilet. Kierowca autokaru flixbus mimo prawie pustego autokaru, nie zabrał nas i zamknął drzwi przed nosem pozostawiając nas na 2h oczekiwania na kolejny autokar. To karygodne... jestem od wielu lat związana z przewoźnikiem ale czas sie pożegnać -
~Pasażer niedoszly / 2023-11-14 16:22
Infolinia to jakas kpina. Czekam 10 minit po czym automat dziekuje mi za rozmowe. ZaletyBeakWadyWszelkie możliwe -
~Pasażerka / 2023-11-12 17:31
Dnia 12.11 Podróż z Krakowa do Wrocławia.
Chciałam kupić bilet u kierowcy do Wrocławia, dałam Panu 70 zł za bilet zapytałam czy dostanę jakieś potwierdzenie powiedział ze przyjdzie bilet na E-mail najpóźniej jutro a teraz mnie wpisze w system. Wiec usiadłam i wyruszaliśmy w podróż.
Po przyjeździe do Wrocławia była kontrol biletów i się zaczal problem… Tłumaczyłam Panu co sprawdzał bilety ze dałam kierowcy 70 zł a Pan kierowca co na to ?? Ze nic nie brał i udawał ze mnie pierwszy raz na oczy widzi, w dodatku powiedział ze musiałam wejść do autobusu gdy on nie widział. Na szczęście podeszła do mnie Pani która była świadkiem w Krakowie i widziała za płaciłam kierowcy pieniądze. Kierowca mnie wziął na lewo bez biletu i kasa do kieszeni. Po dłuższej dyskusji kierowca mi oddał 70 zł i Pan kontroler powiedział ze ja jestem „czysta” a kierowca będzie miał problem.
Kierowcy to złodzieje i kłamcy zawsze gdy kupujecie bilet to zawsze musi być jakieś potwierdzenie!!!!WadyZakup biletu a w rzeczywistości brak biletu -
-
~Normalny / 2023-11-10 21:01
Jeśli dla kogoś czekanie 2 godziny na spóźniającego się busa nie jest problemem to polecam.
Natomiast dla ludzi, którzy szanują siebie i swój czas powiem tak:
OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM PRZEWOŹNIKA FLIXBUS!!!ZaletyżadnychWadyNa trasie Kraków Janów lubelski 2 godziny opóźnienia!!! -
~Ewelina / 2023-11-10 14:23
Nie polecam! Koszmar. Zawsze jest jakiś problem. Niemili kierowcy, odjazdy za wcześnie, opóźnienia, parkowanie na stanowisku o innym numerze, mimo że właściwe jest wolne. Nawet sprzedają bilety z miejscami, których w busie w ogóle nie ma. Ostatnio FlixBus odjechał mi przed czasem i oczywiście firma jedyne co ma do powiedzenia to 'odjechał o czasie'. Za każdym razem na wiadomość odpowiada inny konsultant, znajomicie zdając sobie sprawę, że wystarczy odpisać jedno zdanie na odczepnego, bo sprawa już do niego nigdy nie powróci. Następnym razem prędzej pojadę gdziekolwiek rowerem niż Flixem. Wadyodjazdy przed czasem, opóźnienia, parkowanie na stanowisku o innym numerze, źle oznakowane siedzenia w środku, niemili kierowcy, komunikacja z działem obsługi klienta na zasadzie "gadaj zdrów" -
~Janusz / 2023-11-10 02:54
Dnia 09.11 jechałem autobusem z Warszawy do Krakowa o 10.20. Na autobusie wielki numer 83
Siedziałem na samym końcu zostałem pogryziony przez moim zdaniem pluskwy lub coś tego typu. ŻenadaZaletyBrakWadyRobactwo -
~Kazek / 2023-11-07 10:01
Kurs Oslo-Gdynia -Kraków w dniu 12.10.2023r. opóźniony w Ciechocinku pół godziny. Na pytanie do kierowców o przyczynę opóźnienia filozoficzna odpowiedź "cóż to jest wobec wieczności" . Na trasie żadnego starania o zniwelowania opóźnienia, całkowita beztroska i luz, przerwy na papieroski kierowców itp., pomimo informacji z mojej strony, że w Krakowie mam przesiadkę na dalszy pociąg. W efekcie w Krakowie opóźnienie 1 godzinne!! Jednym słowem całkowita ściema co do czasu trwania podróży aby pokonać konkurencje, okazało sią że pociągiem podróż trwałaby tyle właśnie czasu a o wiele taniej. Nigdy więcej. Autokar w połowie pusty, a za rezerwację miejsca dodatkowe 7 złotych. Kierowca w rozmowie z szefem żali się na małe obłożenie - ciekawe dlaczego? Żadnej refleksji, beztroska i zła organizacja pracy. -
~Podróżny 03.11.2023 Kielce 4.05 - Radom / 2023-11-03 07:29
03.11.2023 Kielce 4.05 - Radom 5.10. Za Kielcami Kierowca pojechał na stacje "CPN", trwało to długo, a w Radomiu był po czasie tj. 5.18. Nie otworzył środkowych drzwi, musiałem o tym przypomnieć. Spóźniłem się przez to na pociąg. ZaletyBrakWadyBrak punktualności, spóźnienia w podróży do pracy - Kierowca ma dodatkowy postój. Dlaczego nikt nie kontroluje samowolki Kierowcy? -
~Mateusz / 2023-11-02 22:17
Z powodu systemu w aplikacji Flixbus nie pojechałem autobusem: oto moja historia.
1.Zapłaciłem za bilet dwustronny ze Stuttgartu do Gorlitz
2.Po otrzymaniu komunikatu, że transakcja nie została zrealizowana, znowu zapłaciłem za bilet
3.Po otrzymaniu drugiego komunikatu, że transakcja ponownie nie została zrealizowana, chciałem zapłacić jeszcze raz, jednak gdy już chciałem płacić to pomyślałem, że może jest to jakiś błąd i możliwe że mam potwierdzenie zapłaty na skrzynce pocztowej
4.Na skrzynce pocztowej otrzymałem 2 wiadomości z Przelewy 24: pt. "Nowa transakcja płatnicza" oraz 2 wiadomości zawierające fakturę od Państwa - jedna o 16:02 i 16:04. Oprócz tego otrzymałem dwie wiadomości: Potwierdzenie rezerwacji - pierwsza wiadomość przyszła także o 16:02, druga analogicznie o 16:04. Były to ważne wiadomości bo obie miały zawarty plik PDF z biletem
image.pngimage.png
5. Gdy zobaczyłem dwie rezerwacje o tym samym numerze, kierując się racjonalnością i logiką, zgłosiłem rezygnację z drugiej rezerwacji, będąc pewnym, że ta pierwsza nadal obowiązuje - za anulowanie tej drugiej rezerwacji dostałem od Flixbus Voucher na kwotę 288,98 złoty (czyli na kwotę jaką zapłaciłem)
6. Po tym wydarzeniu nie dostałem żadnej informacji, że moja pierwsza rezerwacja jest odwołana - byłem w 100 procentach pewny że nadal obowiązuje, ponieważ dostałem jeden Voucher za bilet z 16 04 i nie rezygnowałem z rezerwacji z godziny 16 02.
7. Potem okazało się że system w aplikacji sprzedał mi wtedy dwa bilety na to samo miejsce i odwołując drugi bilet odwołałem też pierwszy... Mój komentarz cytując klasyka "Jak do tego doszło - nie wiem"
Po długim pisaniu oraz ignorowaniu mojej straty czasu i pieniędzy (musiałem kupić bilet na kolejny autobus dopłacając 120 zł czyli ok. 42 procent drożej plus czekałem na niego z 5 godzin) firma zaoferowała mi rabat na kolejny przejazd w wysokości 25 procent (gdy 20 procent to zniżka dla każdej osoby na pierwszy przejazd). Przyjąłem tą ofertę bo nie chciałem już tracić na nich czasu - żenada -
~Pasazer / 2023-11-02 14:22
Kierowcy z ukrainy biorą paczki za kasę i są opryskliwa i utrudniają podróż.. 012 rejs Leipzig Wrocław.. Wyjazd 13.30.2 11 WadyHU -
~Gal Anonim / 2023-11-01 19:09
Nie raz korzystałam już z oferty Flixbus. Podobnie moja rodzina i znajomi. Zawsze byliśmy zadowoleni. Autokar przyjeżdżał na czas. Nie spotkałam się z niemiłym zachowaniem kierowców-wręcz przeciwnie. Pojazdy były czyste, wszystko podczas podróży przebiegało sprawnie. Z pewnością nie raz będę jeszcze korzystać z usług tej firmy. Polecam :) ZaletyBardzo niskie ceny za bilet, wiele połączeń, szybkość, punktualność -
-
~Maria / 2023-11-01 11:57
30.10. 2023 z Berlina do Wrocławia z godziny 18:25 dwóch starszych kierowców kompletnie nie rozumieli języka niemieckiego a wchodzili na dworcu w rozmowę z ludźmi. Jeden straszy Pan zwrócił uwagę mi żebym zapięła pasy siedziałam w pierwszym rzędzie to fakt miał racje, ale gdyby jeszcze to powiedział z szacunkiem a nie jakbym mu coś zrobiła. Następnie gonitwa po Berlinie i szarpanie jeden drugiego pospieszał, widać było ze drugi starszy pan nie czuje się zbyt dobrze za kierownica a jego kolega można powiedzieć komentował każdy jego ruch kierownica. Oczywiście potem dziwne rozmowy między dwoma Panami bardziej bym powiedziała ze to były kłótnie.
Flixbus niech przeprowadzi jakąś selekcje kierowców bo raz ze Ci staruszkowie 70+ już się nie nadają do jazdy to dwa awantury między sobą przez cała trwająca podróż. I ostatnia rzecz przeszkolenie z języka angielskiego bo zapowiedzi były w wymowie tragiczne.
Lepiej nic sie nie odzywać niż zeby cały autobus sie śmiał z kierowców…ZaletyAutobus czystyWadyKierowcy -
~Magdalena / 2023-10-30 17:11
Nierzetelna firma
Moja przepychanka z Flixbusem trwała od marca do pażdziernika 2023r.
W tym okresie wysłałam 6 pism dotyczących zwrotu za bilety.W pismach podane wszystkie wymagane dane jak data wpłaty,nr karty,nr konta do zwrotu.Na żadne z tych pism nie doczekałam się jakiejkolwiek wiążącej odpowiedzi.
Zwrot za bilety odzyskałam tylko dzięki skierowaniu
sprawy do Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Łodzi.
Pani Justyno,to dzięki Pani pieniądze wróciły na moje konto.
Moje serdeczne podziękowanie.
Firmy oczywiście nie polecam,olewają klienta.
Data doświadczenia: 27 października 2023
Edytuj -
~Woj2001 / 2023-10-30 13:46
Wszystko fajnie pięknie jakoś jestem cierpliwy 2 h opóźnienia w porządku.
Charakter kierowców ci tych co szczytują kody -100/10 tak nie uprzejmi ludzie ciągle zdenerwowani jakby im ktoś rysował gwoździem autobus nie widziałem czegoś takiego i nie rozumiem.ZaletyFajnie się jedzie nawetWadyObsługa kierowcy bileterzy dramat -
~Krzysztof Kucharski / 2023-10-27 21:59
wykupiłem bilet swojemu pracownikowi z Brukseli do Poznania z jedną przesiadką w Kolonii. Kierowca już nie zdąży na bus w Kolonii, będzie musiał czekać do (może) 2:15 i miał jeszcze 2 przesiadki, a w domu będzie dopiero (może) jutro wieczorem. Nie za taką usługą, trasę zapłaciłem. Kolejna rzecz. Na maila wysłaliście mi kilka FV, biletów, a kierowca nie mógł wczytać kodu QR. Nie chciał wpuścić pasażera, choć pokazywał bilet, FV. Liczę na rekompensatę finansową, zwrócenie części kosztów poniesionych, które sprawiły, że mój pracownik spóźnił się na ważne szkolenie. To porażka, jak kierowca podszedł do pasażera, który pokazał mu bilet, FV, a on nie potrafił tego zweryfikować.
Formularza z opinią nie można wysłać, bo nie wchodzi numer rezerwacji. Pasażer ma przesiadkę nie wie gdzie, o której, a Wasza infolinia działa tylko w dzień, a przesiadka wypada w środku nocy. PORAŻKA!!!! NIE POLECAM NIKOMU.Zaletybrak zaletWadysame wady. Nie było nic, za co było zapłacone. spóźnienie, problem z odczytem kodu rezerwacji QR, brak pomocy ze strony kierowcy, z jednej przesiadki zrobiły się 3.
strona 22 z 158
- « poprzednia
- 1 ...
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- nastepna »