WadyNie miła obsługa
strona 19 z 163
- « poprzednia
- 1 ...
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- nastepna »
-
~Kornelia / 2024-05-11 16:24
Obsługa autobusu okropna, trasa Łomża-Warszawa 8.05.24 Panowie kierowcy bardzo nie mili, nie mówiący w języku Polskim, z pretensjami do pasażerów, że ich nikt nie rozumie, na jakiekolwiek pytanie odpowiadali krzykiem bądź wcale. -
-
~Boris / 2024-05-11 14:15
Mój plecak został w autobusie i od razu zgłosiłem zaginięcie do ich centrum.Autobus jechał do Warszawy,a ja zostałem w Czechach, więc wystarczyło że zadzwonili do kierowcy i gdzieś po drodze zostawić plecak. Nygdy więcej do mnie nie zadzwoniłi . Minęło prawie dwa miesiące i nie otrzymałem od nich żadnych informacji. -
~Monika / 2024-05-07 18:06
Na kilka dni przed przejazdem na trasie lotnisko w Berlinie- Szczecin firma sama zmieniła sobie godziny rezerwacji na 2h wcześniej niż zakupiono bilet. Żadnej innej alternatywy przejazdu. Tylko pogratulować obsługi klienta ???????????????? -
~Monika / 2024-05-07 18:05
Na kilka dni przed przejazdem na trasie lotnisko w Berlinie- Szczecin firma sama zmieniła sobie godziny rezerwacji na 2h wcześniej niż zakupiono bilet. Żadnej innej alternatywy przejazdu. Tylko pogratulować obsługi klienta ???????????????? -
~maria / 2024-05-06 20:13
Przejazd dziś Wrocław-Warszawa rejs 1308 kierowca włączył zimny nawiew, było zimno jak w chłodni, mimo dwukrotnego zwrócenia uwagi i wyłączenia nawiewu było bardzo zimno aż do samej Warszawy. Podczas jazdy odczytywał SMS-y i rozmawiał przez telefon bez zestawu słuchawkowego. Oprócz tego coś jadł i pił jogurt. Wadyzagrożenie bezpieczeństwa z uwagi na używanie telefonu podczas jazdy, jedzenie i picie jogurtu. -
~Sabina / 2024-05-06 20:12
Kasują przejazdy kilka godzin przed wyjazdem
Trzy razy skasowany bilety tam i z powrotem. Przed chwilą skasowali 5 godzin przed odjazdem. Nie poważna firma. Jeżeli chcecie gdzieś dojechać, polecam unikać flixbus.ZaletyOpcja wykupienia miejsca obokWadyKasują przejazdy kilka godzin przed wyjazdem. Masakra. Poprzedni przejazd kasowali 2 razy; czyli za trzecim razem udało się zdobyć ostateczny bilet i dojechać. -
~Tomasz / 2024-05-06 14:59
Trasa Kamienna Góra - Praga 04.05.2024.
Kierowcy bardzo mili ,uprzejmi ,autokar ok. Czysto ,schludnie .
Polecam -
~Ola / 2024-05-06 14:00
5 maja 2024, tras Szczecin - Zakopane. Kierowca nie sympatyczny, nie uprzejmy. Zablokował drzwi, nie pozwolił wyjść na postój -
-
~bonio / 2024-05-06 09:43
Zrobiłem literówkę w mailu. Próbowałem wyjaśnić sytuację przez infolinię, na której bot odsyła na stronę pomocy, czyli czat, którego już nikt nie obsługuje. Zapomnij o jakimkolwiek kontakcie z ich strony w razie problemów. Dno nie polecam. -
~Ewa / 2024-05-05 19:53
Zakupiłam przez internet bilet z Rzeszowa do Krakowa, dopłaciłam tak aby mieć 2 miejsca dla siebie- 3A i 3B. Wsiadam do autobusu, Pan sprawdza bilet i kieruje mnie na górę, a tam okazuje się, że moje miejsca nie istnieją! Są miejsca 1 i 2, a później od razu 5...No czary mary!
Skandal co to za firma, biorą kasę za nieistniejące miejsca. Całe szczęście, że moja podróż nie była długa i miejsca po przeciwnej stronie wolne, bo inaczej musiałabym chodzić po autobusie szukać jednego miejsca, gdzie miałam wykupione dwa!!! -
~Nef / 2024-05-05 19:20
Z Warszawy do Modlina 2 godziny, w WC brak mydła i wody, siedzenia brudne i niewygodne. A cena taka jak za pociąg. Kpina! -
~Dawid / 2024-05-05 15:18
Kupowałem bilet na autobus piętrowy z Berlina do Poznania (około 3 tygodnie wcześniej), na dworcu pojawił się zwykły autobus i kierowcy oznajmili, że zostałem usunięty z tego przejazdu. Zostaliśmy pozostawieni na dworcu bez żadnych perspektyw powrotu do Polski. Polska infolinia okazała się zupełnie niepomocna, odpowiedź była taka że nie ma żadnego autobusu do Poznania i nic nie poradzą, kompletny brak profesjonalizmu. -
~Elżbieta / 2024-05-04 09:29
Kierowcy niegrzeczne odnoszą się do pasażerów. 03.05.2024 na trasie Warszawa - Legnica kierowca krzyczał do pasażerów. Zablokował korzystanie z toalety. Zachowanie kierowcy było skandaliczne ZaletyWygoda w autokarzeWadyAgresywni słownie kierowcy. -
~Marta / 2024-05-03 19:58
Przejazd Katowice-Zakopane bez zastrzeżeń. Współczuję kierowcom, którzy muszą za tyle pracować i jeździć za marne grosze w długie trasy. Nie dziwię się, że rezygnują... -
~Podróżnik z Pragi / 2024-05-03 14:58
Sama podróż przebiegła bez żadnych problemów, miejsca na nogi jest niestety trochę za mało. Największym minusem jest brak darmowego Wi-Fi. Nie rozumiem czemu w ogóle widnieje ono w ofercie skoro nie było go ani w jedną ani w drugą stronę, a na pytanie dlaczego nie ma Wi-Fi jesteśmy odsyłani do infolinii FlixBusa. -
~Pawel / 2024-05-03 08:57
3 maj jadę pierwszy raz trasą z Warszawy zach kierunek Ostróda 7:45 autobusem tej firmy przeważnie
jeździłem z innymi przewoźnikami i jestem mile zaskoczony wbrew temu co inni piszą albo po prostu dobrze trafiłem kierowca miły i bardzo pomocny profesjonalna obsługa pan na miejscu czego nie można powiedzieć o wielu innych kierowcach a jeżdżę sporo:-) -
-
~. / 2024-05-01 14:49
Kierowcy robią przerwy więcej niż 10 min na tankowania autobusu.??
Serio
Spóźniony na 30 minWadyWszytko jest źle -
~. / 2024-05-01 14:42
Jechałam już nie pierwszy raz, ale teraz 1.05 2024 masakra, trasa zmieniona ,jechaliśmy długo.
Oprócz tego Flix Bus zmiana trasę i godziny wyjazdu jak im pasuje , na pasażerów zero szacunku.
Dziękuje że informujecie zmiany.ZaletyNie maWadyJesteś mega nie zadowolona, zła. Godziny nie te co powinny ,spóźnienia.
Zero szacunku zeroo -
~Jacek / 2024-04-28 04:37
Jak najbardziej polecam
Kierowcy uprzejmi
Trasa z lekkim opóźnieniem ale to niestety wina korków -
~Piotr / 2024-04-27 23:56
Witam
18.04.2024 Wyjazd z Krakowa do Lublina FLIXBUSEM!
W Rzeszowie zatrzymujemy się na dworcu,kierowca oznajmia,że jak ktoś chce może wyśiąść na papierosa, czy pospacerować kilka chwil.Odjazd za kilka minut ze stanowiska nr 1. Wychodzę z autobusu oznajmiając, że idę do toalety. Kierowca mówi że odjeżdża za trzy minuty.
Wracam szybko, a autobusu już nie ma!
Odjechał z moim bagażem. (W bagażu leki, insulina, wziewka.)Udaję się do punktu informacyjnego na dworcu, dostaję nr do kierowcy, dzwonię mówiąc, że zostawił mnie na dworcu ( a kierowca,na, to
że się sam zostawiłem! , i to nie jego problem!) Po kilku wymienionych zdaniach rozłącza się.
Dzwonię na infolinię, ( kilka razy) tłumaczę jaka sytuacja , nic to nie daje!.W końcu kierowca oddzwania , i z wielką łaską mówi że bagaż zostawi na dworcu w Lublinie, i mogę go odebrać na drugi dzień do godziny 12.40
Ponieważ było już późno, około20.00,i mieszkam 50 km od Lublina , nie dojechałem na czas, i bagaż kierowca zabrał z dworca.!!!!
Telefonu już nie odbierał!! (Bagaż zostawiony
był u ochrony)
Dzwoniłem na infolinię, pisałem maile, minęło już 9 dni ,i żadnego odzewu!!! Masakra! Twierdzą że jak bagaż zaginie , mają 14 dni na odpowiedź, tylko, że ten bagaż ostani miał ze sobą kierowca ( Flixbusa)ZaletyŻadnychWadyWiele
strona 19 z 163
- « poprzednia
- 1 ...
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- nastepna »