Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3257 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.35
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Maria / 2024-05-25 21:41
    Ocena: 2.25 / 5
    Łódź - Szczecin, - siedzenia nawet wygodne, bo można wyciągnąć nogi, ale smród z toalety nie do ogarnięcia, młodym kierowcom chyba nie przeszkadzało
    Szczecin - Łódź - siedzenia ściśnięte, że kolana pod broda trzeba trzymać, no i toaleta - znowu smród
    Bilety drogie ale na takiej trasie można wymagać, żeby tego smrodu nie było
    Plus, pierwszy raz od dawna autobusy nie były opóźnione
  • ~Zimorodek / 2024-05-25 09:29
    Ocena: 1.00 / 5
    25 V podróż Warszawa-Lublin. Na starcie 30 min opóźnienia. W autokarze kierowca mówiący po rosyjsku całą drogę gadał przez tel. Trzymając aparat w dłoni.
    Klimatyzacja ustawiona na 17st ziąb jak diabli.
    W Lublinie przed dworcem ok 1 km przerwa w podrózy bo pan kierowca sobie wyszedł zapalić. Na pytanie ze ludzie przesiadają sie w Lublinie usłyszałam stek inwektyw że jak mi się śpieszy to samolotem powinnam. Chamstwo pierwszej wody.W efekcie, spóźniłam się na następną część podróży.
    Planując podróż z przesiadką uwzględniłam opóźnienie ale nie 50 minutowe.
    Szczerze- nie polecam. Jechalam po raz pierwszy i ostatni.


    ZaletyBrak
    WadyPocząwszy od kierowcy chamskiego rosjanina skończywszy na ustawionej zbyt nisko 17 st klimatyzacji
  • ~Pasażerka / 2024-05-24 07:56
    Ocena: 3.00 / 5
    Z Zakopanego brak możliwości kupienia biletu za gotówkę, kierowca bardzo niemiły!
    Razem z nami była starsza para Anglików, pojechaliśmy konkurencyjnym autobusem.
    Tym sposobem tracicie klientów.
    WadyBrak możliwości kupienia biletu za gotówkę.
  • ~Agata / 2024-05-23 17:26
    Ocena: 3.25 / 5
    To co według moich obserwacji jest najgorsze, to jakość obsługi. Kierowcy często są po prostu chamscy. Dosłownie, chamscy.
    Dziś 23.05.2024 trasa do Bratysławy z Wrocławia.
    Kierowca dosłownie krzykną na pasażera, który chciał coś zapytać, a drugi odpowiedział, że nie wie.
    Pytanie było czy autobus jedzie przez jakąś miejscowość. Dno i trzy metry mułu.
    ZaletyDostępność i oferta.
    WadyKierowcy bez kultury osobistej.
  • ~Vader / 2024-05-23 08:21
    Ocena: 4.00 / 5
    Nie pozdrawiam kierowcy który w dniu 22.05 pozostawił pasażera we Wrocławiu, powód? Niby nadwyżka kg, mimo iż pasażer chciał zgodnie z regulaminem dopłacić kierowca stwierdził NIE, pomijam fakt iż u innych pasażerów walizki były dużo większe, wstyd, tak tego nie zostawię
  • ~Anna / 2024-05-22 14:16
    Ocena: 2.50 / 5
    Jechałam w ubiegły weekend na trasie Łódź - Poznań - Łódź
    pierwszy przejazd - 40min przed planowanym odjazdem dostałam sms o opóźnieniu 104min z możliwością przesunięcia, wiec myśląc ze moze kierowca nadrobi i to przesuniecie będzie pozytywne w tej sytuacji. Bardziej mylić się nie mogłam, stałam na dworcu, obserwowałam aplikacje i przejazd autobusu, sygnał gps "utknął" w miejscowości pod Piotrkowem Trybunalskim. Było juz mocno po 17tej a infolinia tylko do 17 wiec nie można było się dowiedzieć co się dzieje. Po 2 godzinach od planowego odjazdu dostałam kolejnego smsa ze opóźnienie będzie jeszcze o 120minut oraz maila ze mogę zrezygnować albo przebukować sobie wyjazd na kolejny który będzie z Łodzi o 20. Do Poznania dojechałam ok 23 zamiast po 20tej. Trasa powrotna też nie odbyła sie bez przygód, autobus opóźniony o 20, i tą informację usłyszałam na dworcu, żadnej informacji nie przesłali oni smsem, mailem czy przez aplikacje. Szczęśliwie po tym czasie przyjechał, przejechaliśmy niewielki odcinek trasy nie wyjeżdżając nawet z Poznania, kierowca zaparkował na parkingu i poinformował ze musimy poczekać pół h na kierowce zmiennika, jednak kierowca przyjechał po 2h wiec zamiast ok 20:30 być w Łodzi byłam na 23. Postanawiam złożyć reklamacje na oba przejazdy, odpowiedź na pierwszy - że skoro skorzystałam z możliwości przebukowania, to mi się nic nie należy bo Oni zwracaja koszty tylko niezrealizowanych przejazdów, a drugi przejazd - tez mi się nic nie należy ponieważ przejazd ostatecznie się odbył. Wiec to, że zmarnowali mi czas, pieniądze i nerwy w obu przypadkach to mój problem nie ich. Bo Oni ostatecznie dowieźli mnie tam gdzie chciałam jechać. A na argument ze nie było nawet możliwości dowiedzieć sie co ze sobą zrobić czekać/jechać czymś innym itp to odp brzmiała, ze dostawałam informacje o opóźnieniu i ze tam było napisane ze możne się to zmienić, wiec nie maja obowiązku informowania ponownie.

    Zaletybrak
    Wadybrak komunikacji - brak infolinii po 17 i w weekedny, tragiczna polityka wobec klientów odnośnie opóźnień, informowania o problemach, brak przyznania sie do winy i rekompensaty za niedogodności spowodowane przez nich
  • ~Jarek podróżnik / 2024-05-22 13:59
    Ocena: 5.00 / 5
    Ludzie to idioci stwarzają sobie sami problem. Gdy kierowca zajeżdża na stację Paliw lub gdzieś na postój zaznaczam że robi to z własnej woli bo toaleta znajduje się na pokładzie Autobusu i mówi że jest 10 minut. To jedno znaczne że pasażerowie powinno się dostosować i pilnować wyznaczonego czasu na przerwę a nie później stwarzają sobie sami problemy ze autobus odjechał i ktoś został. Ogarnij się się ludzie a nie narzekacie !!!!
  • ~Monika / 2024-05-22 11:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa tragiczna, brak kontaktu z infolinią po 17. Autobus planowany na 17:20 po godzinie informacja o obrobieniu na poziomie 120 minut później kolejne, w ogólnym rozrachunku zamiast o 17:20 wsiadłam do autobusu o 21 po zmianie kursu. Zamiast dotrzeć do poznania o 19:30 dotarłam o 24. Sytuacja z powrotem- to samo opóźnienia. Autobus planowany na 18:20 (jedynie informacja na dworcu że autobus spóźni się 30 minut) odjechaliśmy z dworca o 18:50 zatrzymując się po 15 minutach jazdy. Kierowcy skończył się czas możliwości prowadzenia autobusy, czekaliśmy na nowego kierowcę 2h. Sprawa zgłoszona do flixbusa - odpowiedz, bez przeprosin NIC SIĘ NIE NALEŻY BO PRZEJAZD SIĘ ODBYŁ. Z opóźnieniem ale się odbył. Żenada! Myślałam że coś zmienili w swojej działalności. Niestety dawno dawno temu również miałam złe doświadczenie, kurs Poznań -Zakopane o 1:30 w nocy. Stałam na dworcu w środku nocy a autobus wcale nie przyjechał, zero informacji o odwołaniu czy awarii.
    ZaletyBrak
    WadyDziałalność firmy!!!!
  • ~- / 2024-05-22 03:32
    Ocena: 3.50 / 5
    Kierowcy na to że noc słuchali radio trochę było głośno, od godziny 03:00-04:30.
    Nie można było pospać i odpocząć bo nagle gadało radio
    Trasa do Chełma ( dwa starsze Pana )
  • ~Mati / 2024-05-20 12:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam wykupiony bilet na trasę Lubeck -Wrocław i nie wiem czy zrezygnować z tego kursu czytając te opinie .. co polecacie zrobić ?
  • ~Aaa / 2024-05-19 18:57
    Ocena: 5.00 / 5
    19 mają 2024 trasę z Warszawy do Elbląga o 7.45
    Obsługiwał pan kierowca bardzo życzliwy, miły i
    Troskliwy. Polecam zarówno obsługę jak i linię.
    Anna Gierulska
  • ~Alina / 2024-05-18 23:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak słów autobus miał spóźnienia ,gdzie na pociąg nie złożyłam
    Nigdy w życiu nikomu nie polecam
    Trasa Wetzlar Szczecin. 18.05
  • ~Mat / 2024-05-17 15:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Dziadostwo jakich mało. Wiecznie opóźniony, nie wiem po jaka cholerę dodają informację żeby być 15 min przed czasem . Jak jest odjazd o 16 z Krakowa trzeba się zawsze liczyć że będzie 40 min później.
    WadyCiągłe opóźnienia
  • ~Rafak / 2024-05-15 17:51
    Ocena: 2.33 / 5
    Proszę o zwrócenie uwagi na kierowcę, który jedzie o 6:45 z Rzeszowa, to tragedia, wieczne opóźnienia, jazda nie jest bezpieczna, wieczne rozmowy przez telefon, zwróciłem uwagę na to, ja często jeżdżę z Rzeszowa , są reszta to świetni kierowcy, on to tragedia, dziś do Radomia dotarłem 30 minut spóźniony
  • ~Lana / 2024-05-13 18:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Autobus spóźnił się godzinę, więc nie zdążyłem na pociąg. Niegrzeczność kierowców. O opóźnieniu nie poinformowano stacji w Przemyślu. Nigdy więcej nie skorzystam z Waszych usług i wszystkich przed tym przestrzegam!
  • ~Artur / 2024-05-13 11:45
    Ocena: 1.00 / 5
    40minut przerwy na parkingu po to że przyjechać z opóznieniem do miasta oddalonego o 15km. Idiotyzm!!!! Spózniłem się przez debilną przerwę do pracy
  • ~Artur / 2024-05-13 11:41
    Ocena: 2.75 / 5
    Niesmaczne jest też to że kierowca ma prawo do wylegitymowania pasażera...takie rzeczy powinny robić wyłącznie uprawnione do tego służby
  • ~Artur / 2024-05-13 11:31
    Ocena: 2.75 / 5
    Jechaliśmy z Paryża do Gent ok 5godzin podróży. 15min przed przystankiem w Gent kierowca na stacji benzynowej zarządził 40minut postoju!!! Uważam to za idiityczne, równie dobrze i napewno ku zadowoleniu pasażerów można bylo zrobić przerwe w Gent ale jak widać pasażer jest malo ważny...13-05-2024 wyjazd z Paryża o 7:00
  • ~Kamikadze / 2024-05-13 03:34
    Ocena: 1.50 / 5
    Damat wifi nie działa fotele też na stałe i do tego hamstwo obsługi!!!!
    Zalety Żadnych
    WadyMnustwo
  • ~Brother / 2024-05-12 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo brudny. Toaleta jest bardzo mała i bardzo brudna. Krótkie przystanki na obrzeżach miast. Na przystanku nie udało nam się kupić kawy ani wody, a co dopiero jedzenia. Zauważyłem również, że usuwają złe recenzje.
    ZaletyZsybkość
    WadyReszta jest bardzo zła.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5303
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3257
Sindbad
Ocena: 2.41, ilość opinii: 895
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 729
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.00, ilość opinii: 362
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 358
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4733
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4525
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3979
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3066