strona 13 z 158
- « poprzednia
- 1 ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- nastepna »
-
~Artur / 2024-05-13 11:45
40minut przerwy na parkingu po to że przyjechać z opóznieniem do miasta oddalonego o 15km. Idiotyzm!!!! Spózniłem się przez debilną przerwę do pracy -
-
~Artur / 2024-05-13 11:41
Niesmaczne jest też to że kierowca ma prawo do wylegitymowania pasażera...takie rzeczy powinny robić wyłącznie uprawnione do tego służby -
~Artur / 2024-05-13 11:31
Jechaliśmy z Paryża do Gent ok 5godzin podróży. 15min przed przystankiem w Gent kierowca na stacji benzynowej zarządził 40minut postoju!!! Uważam to za idiityczne, równie dobrze i napewno ku zadowoleniu pasażerów można bylo zrobić przerwe w Gent ale jak widać pasażer jest malo ważny...13-05-2024 wyjazd z Paryża o 7:00 -
~Kamikadze / 2024-05-13 03:34
Damat wifi nie działa fotele też na stałe i do tego hamstwo obsługi!!!! Zalety ŻadnychWadyMnustwo -
~Brother / 2024-05-12 19:53
Bardzo brudny. Toaleta jest bardzo mała i bardzo brudna. Krótkie przystanki na obrzeżach miast. Na przystanku nie udało nam się kupić kawy ani wody, a co dopiero jedzenia. Zauważyłem również, że usuwają złe recenzje. ZaletyZsybkośćWadyReszta jest bardzo zła. -
~Nadia / 2024-05-12 19:37
Autobusem nie da się podróżować, toaleta śmierdzi i powoduje ogromny dyskomfort -
~Kornelia / 2024-05-11 16:24
Obsługa autobusu okropna, trasa Łomża-Warszawa 8.05.24 Panowie kierowcy bardzo nie mili, nie mówiący w języku Polskim, z pretensjami do pasażerów, że ich nikt nie rozumie, na jakiekolwiek pytanie odpowiadali krzykiem bądź wcale. WadyNie miła obsługa -
~Boris / 2024-05-11 14:15
Mój plecak został w autobusie i od razu zgłosiłem zaginięcie do ich centrum.Autobus jechał do Warszawy,a ja zostałem w Czechach, więc wystarczyło że zadzwonili do kierowcy i gdzieś po drodze zostawić plecak. Nygdy więcej do mnie nie zadzwoniłi . Minęło prawie dwa miesiące i nie otrzymałem od nich żadnych informacji. -
-
~Monika / 2024-05-07 18:06
Na kilka dni przed przejazdem na trasie lotnisko w Berlinie- Szczecin firma sama zmieniła sobie godziny rezerwacji na 2h wcześniej niż zakupiono bilet. Żadnej innej alternatywy przejazdu. Tylko pogratulować obsługi klienta ???????????????? -
~Monika / 2024-05-07 18:05
Na kilka dni przed przejazdem na trasie lotnisko w Berlinie- Szczecin firma sama zmieniła sobie godziny rezerwacji na 2h wcześniej niż zakupiono bilet. Żadnej innej alternatywy przejazdu. Tylko pogratulować obsługi klienta ???????????????? -
~maria / 2024-05-06 20:13
Przejazd dziś Wrocław-Warszawa rejs 1308 kierowca włączył zimny nawiew, było zimno jak w chłodni, mimo dwukrotnego zwrócenia uwagi i wyłączenia nawiewu było bardzo zimno aż do samej Warszawy. Podczas jazdy odczytywał SMS-y i rozmawiał przez telefon bez zestawu słuchawkowego. Oprócz tego coś jadł i pił jogurt. Wadyzagrożenie bezpieczeństwa z uwagi na używanie telefonu podczas jazdy, jedzenie i picie jogurtu. -
~Sabina / 2024-05-06 20:12
Kasują przejazdy kilka godzin przed wyjazdem
Trzy razy skasowany bilety tam i z powrotem. Przed chwilą skasowali 5 godzin przed odjazdem. Nie poważna firma. Jeżeli chcecie gdzieś dojechać, polecam unikać flixbus.ZaletyOpcja wykupienia miejsca obokWadyKasują przejazdy kilka godzin przed wyjazdem. Masakra. Poprzedni przejazd kasowali 2 razy; czyli za trzecim razem udało się zdobyć ostateczny bilet i dojechać. -
~Tomasz / 2024-05-06 14:59
Trasa Kamienna Góra - Praga 04.05.2024.
Kierowcy bardzo mili ,uprzejmi ,autokar ok. Czysto ,schludnie .
Polecam -
~Ola / 2024-05-06 14:00
5 maja 2024, tras Szczecin - Zakopane. Kierowca nie sympatyczny, nie uprzejmy. Zablokował drzwi, nie pozwolił wyjść na postój -
~bonio / 2024-05-06 09:43
Zrobiłem literówkę w mailu. Próbowałem wyjaśnić sytuację przez infolinię, na której bot odsyła na stronę pomocy, czyli czat, którego już nikt nie obsługuje. Zapomnij o jakimkolwiek kontakcie z ich strony w razie problemów. Dno nie polecam. -
~Ewa / 2024-05-05 19:53
Zakupiłam przez internet bilet z Rzeszowa do Krakowa, dopłaciłam tak aby mieć 2 miejsca dla siebie- 3A i 3B. Wsiadam do autobusu, Pan sprawdza bilet i kieruje mnie na górę, a tam okazuje się, że moje miejsca nie istnieją! Są miejsca 1 i 2, a później od razu 5...No czary mary!
Skandal co to za firma, biorą kasę za nieistniejące miejsca. Całe szczęście, że moja podróż nie była długa i miejsca po przeciwnej stronie wolne, bo inaczej musiałabym chodzić po autobusie szukać jednego miejsca, gdzie miałam wykupione dwa!!! -
-
~Nef / 2024-05-05 19:20
Z Warszawy do Modlina 2 godziny, w WC brak mydła i wody, siedzenia brudne i niewygodne. A cena taka jak za pociąg. Kpina! -
~Dawid / 2024-05-05 15:18
Kupowałem bilet na autobus piętrowy z Berlina do Poznania (około 3 tygodnie wcześniej), na dworcu pojawił się zwykły autobus i kierowcy oznajmili, że zostałem usunięty z tego przejazdu. Zostaliśmy pozostawieni na dworcu bez żadnych perspektyw powrotu do Polski. Polska infolinia okazała się zupełnie niepomocna, odpowiedź była taka że nie ma żadnego autobusu do Poznania i nic nie poradzą, kompletny brak profesjonalizmu. -
~Elżbieta / 2024-05-04 09:29
Kierowcy niegrzeczne odnoszą się do pasażerów. 03.05.2024 na trasie Warszawa - Legnica kierowca krzyczał do pasażerów. Zablokował korzystanie z toalety. Zachowanie kierowcy było skandaliczne ZaletyWygoda w autokarzeWadyAgresywni słownie kierowcy. -
~Marta / 2024-05-03 19:58
Przejazd Katowice-Zakopane bez zastrzeżeń. Współczuję kierowcom, którzy muszą za tyle pracować i jeździć za marne grosze w długie trasy. Nie dziwię się, że rezygnują...
strona 13 z 158
- « poprzednia
- 1 ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- nastepna »