Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3306 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.35
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jan / 2022-04-30 23:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeden wielki burdel. Brak miejsc siedzący mimo dopłaty
    WadyBrak miejsc,
  • ~Jan / 2025-06-14 14:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo zła obsługa i lekcawazce oraz niemiłe traktowanie przez kierowców pasazerow. Prawie dwugodzinne opóźnienie. Szok i skandal. 12: 50 z Gdańska Głównego 14 czerwca.
  • ~Jan z Kolna / 2023-04-03 16:31
    Ocena: 1.00 / 5
    To chyba jakiś żart! Negatywne opinie kryte są natychmiast pozytywnymi z oceną 5! Proponuję nie trolowac prawdziwych opinii!
  • ~Janek / 2019-11-12 18:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak właściwego zabezpieczenia bagażu pasażera w lukach bagażowych. Zamiast trasy przejazdu, jest podany numer kursu co świadczy o bardzo lekceważącym podejściu do pasażera ( wygodnictwo przewożnika ).kierowcy bardzo nie sympatyczni. Daleko tej firmie do jakości Polskiego Busa.
    Były pasażer Janek.
  • ~janet / 2018-09-25 20:11
    Ocena: 1.00 / 5
    autobus nie przyjechał
    gdy dzwoniłam do info w j angielskim bo była godz 22 nie otrzymałam żadnej informacji co się stało
    mieli zadzwonić za chwilę z informacją co sie dzieje z busem
    zadzwoniłam wkurzona i zaczełam dopytywać co się stało bo był już prawie środek nocy - pani się rozłączyła
    wysłałam formularz o zwrot 83 pln za niewykorzystany bilet - z winy przewoźnika
    zero odzewu
    jak zadzwoniłam pan powiedział że moje zapytanie o zwrot już wygało i musi je reaktywować
    poza tym powiediał że przewozy gdańsk lublin sa wykonywane przez jakiegoś innego operatora i ciężko mu powiedzieć co się mogło stać tak naprawdę, że ten kurs się nie odbył....
    do dziś nie dostałam kasy za bilet z sierpnia ... musiałam wtedy kupić bilet na nocny intercity - kolejne 80pln
    Nigdy więcej FlixBus po takich przygodach
    Wadybrak odpowiedzialności
    klient czuje się oszukany
    brak rzetelnych informacji

  • ~Jano / 2019-11-02 20:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka ! Ciężko mi ocenić komfort jazdy bo już drugi raz nie udało mi się pojechać busem za pierwszym razem zostałam źle potraktowana niemiły kierowca odmówił mi sprzedaży bieltu twierdząc że tylko można przez internet i nie ma miejsc także zostałam bez transportu drugim razem sytuacja z dzisiaj po prostu odjechał SB szybciej zrobiłam rezerwacje zapłaciłam za bilet dostałam informację dwa razy o opóźnieniach na lini mimo to wybrałam się szybciej na przystanek a tu proszę widzę z daleka jak mój opóźniony bus jedzie w najlepsze grubo przed czasem nie polecam już nigdy nie skorzystam z tej firmy
  • ~Janusz / 2021-12-22 16:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Spóźnili się dwie godziny czekałem na nich dwie godziny najgorsze obsługa nie polecam nikomu korzystania z tych usług zawsze autobusie spóźniony już nigdy więcej nie pojadę tym autobusem.
    ZaletyŻadnych
  • ~Janusz / 2023-11-10 02:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Dnia 09.11 jechałem autobusem z Warszawy do Krakowa o 10.20. Na autobusie wielki numer 83
    Siedziałem na samym końcu zostałem pogryziony przez moim zdaniem pluskwy lub coś tego typu. Żenada
    ZaletyBrak
    WadyRobactwo
  • ~Japacyk / 2024-03-31 23:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam podróży flixbusem. Kierowcy wiecznie rozmawiający ze sobą , nie skupiający się jeździe. Złamane wszystkie ograniczenia prędkości, chodzący kierowca po autobusie z wrzątkiem , bo przecież brak prądu przy fotelach. Wyprzedzanie innych użytkowników na podwójnej ciągłej. Komentarze kierowców pod adresem innych użytkowników drogi np. „ ciesz się że mam założony kaganiec bo dawno bym cię łyknęła. Buta kierowców po zwróceniu uwagi. Zdecydowanie polecam poszukanie innej opcji podróży , moja przygoda z flixbusem skończyła się definitywnie.
  • ~Jarek / 2022-04-20 20:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to porażka. Kurs z Zakopanego do Łodzi w dniu 18.04 (2 dzień Wielkanocy) o 9.30 został odwołany, mail godzina wcześniej. Żadnego zainteresowania pasażerami, jak mają ogarnąć podróż. Dziś wysyłają maila z voucherem 25% zniżki na kolejny kurs w ramach rekompensaty. Nie zamierzam już nigdy korzystać z ich oferty. Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~jaro / 2022-07-12 16:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Ogólnie robienie klienta w konia. Przy wyborze miejsc pokazuje ,że prawie pełno i proponuje miejsce z boku. Widząc ,że będzie ciasno dokupuje bilet z boku ( wiadomo bo ,mnie stać;) :) i co się okazuje ,że system robi sztuczny tłum i takie głupki jak ja kupują :) A w autobusie mnóstwo pustych miejsc do wyboru do koloru ,a ja dopłaciłem. Ostatni raz korzystam cygaństwo na każdym kroku. Nie sugerujcie się liczbą zapełnienie to podpucha.
    Zaletyfajna aplikacjia
    WadyNie punktualni , wymuszanie zakupu dodatkowego miejsca w sytuacji gdzie autobus jest pusty
  • ~Jaszczur / 2018-09-04 09:24
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest firma kompletnie bez profesjonalizmu. Jak kupujecie bilety dla większej ilości osób, przez ich aplikację i cena za 1 osobę jest 68 zł nie znaczy to, że pozostałe bilety kupicie w tej samej cenie. Zaznaczam, że nigdzie w trakcie robienia rezerwacji nie są wyszczególnione ceny biletów. Ot podaje się sumę za jak w moim przypadku za 7 biletów. Po obejrzeniu w domu potwierdzeń okazało się, że mam 1 bilet za 68 zł, 1 za 74 zł i 5 biletów po 84 zł. W stronę powrotną podobnie. Na infolinii usłyszałam, że oni oferują ceny w zależności od obłożenia autobusu. No ale ja kupowałam bilety i dokonywałam 1 rezerwacji. Sprawę oddaję do inspekcji handlowej, bo to są praktyki niedozwolone.
  • ~Jay / 2022-05-16 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Patologia. Bilet na trasie kolo 20 km Toruń Ciechocinek 35 pln. Inne kursy zamykają się do 20. Większość do 15.
  • ~Jbcflixbus / 2022-07-12 12:18
    Ocena: 1.00 / 5
    FLIXBUS To jest jedna wielka porażka. Czekaliśmy na przystanku z którego mial odjeżdżać ponad godzinę po czym dostaliśmy informację że nasz bus odjechał juz godzinę temu ale z innego przystanku. Rozmawiając na infolini z panią probowala mi wmówić ze bilety nie przyszly mi dlatego ze przelew został odrzucony, gdzie pieniadze z konta za bilety zniknęły. Wiec pracownica bardzo nie kompetentma. Caly poziom obsługi flixbus siega dna. Zero poszanowania klienta. Na stronie bilety inne przy kupnie biletu nagle inna cena. Jeden wielki zart. Firma powinna się w końcu zajac jakas kontrola bo to zwykle oszukiwanie ludzi i nic więcej.
    ZaletyBrak
    WadyZero kompetencji pracowników
    Bus nie przyjechal
    Oszustwo
    Wysokie ceny
    Ciezki kontakt z biurem
    Brak logicznych argumentów
  • ~Jednorazowy klient / 2019-07-04 19:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Zrobili dwa kursy na stronie o tej samej porze z Wrocławia do Krakowa, potem jakieś buraczane chamidło przyjechało i wzięło tylko ludzi, którym numer zgadzał się z autobusem (których było chyba 4 osoby z 40) i pojechał kretyn z tymi 4-ma osobami, resztę zostawiając, a w rozkładzie nic innego nie było. To było o 19.30, po 21 co ciekawe przyjechało to samo chamidło i już wzięło ludzi. Dramat. Lepiej iść pieszo albo hulajnoga. Chyba że ktoś lubi być traktowany jak śmieć bo "tanij".
    ZaletyBrak
    WadyChory system, zero informacji i organizacji, chamy za kierownicą
  • ~Jesion / 2022-06-24 19:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra zawsze problemy z nimi. Gdybym mógł dalbym -10
    ZaletyZero
    WadyPelno
  • ~Jessika / 2023-07-22 20:01
    Ocena: 1.00 / 5
    NJGORSZA PODRÓŻ W MOIM ŻYCIU. Jechałam 18h bez żadnego przystanku. Moje miejsce, które wykupiłam było zajęte przez innego pasażera, który miał dokładnie to samo miejsce co ja - absurd. Po zgłoszeniu tego do kierowcy otrzymałam odpowiedź, że on nie rozporządza miejscami. Zostałam przeganiana z miejsca na miejsce. Polecam wziąć kaczkę na podróż, ponieważ toalety, które znajdują się w autobusie nie w pełni są sprawne.
    CZYTJCIE OPINIE PRZED ZAKUPEM BILETU, SZKODA ŻE JA ZROBIŁAM TO PO ZAKUPIE I NIESTETY WSZYSTKO SIĘ POTWIEDZIŁO!
    ZaletyBrak
    WadyChamscy kierowcy, brak chęci pomocy pasażerowi, brak kompetencji. NIE POLECAM!
  • ~jf.lovki / 2023-08-09 12:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Autobus nie przyjechał, gdy chciałam zadzwonić do obsługi czekałam ok 10 min na odbiór telefonu. Pani nie miła i lekceważąca, do tego nie ma możliwości zwrotu pieniędzy.
  • ~JFK / 2023-09-15 16:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurs 1380 do Pragi
    Autokar przyjeżdża z godzinnym opóźnieniem. 15 minut przed planowym przyjazdem informacja o zmianie autokaru na przewoźnika zewnętrznego który nie spełnia norm zawartych w umowie Starszy o 10 lat brak wejść do ładowania sprzętu dziwny stukot podczas jazdy Pomimo miejsc zapisanych w bilecie miejsca w autokarze należy sobie znaleźć sobie samemu bo są zajęte Na zapytanie o miejsce odpowiedź "przecież jest gdzie siedzieć. Obsługa niekompetentna łuk bagażowy otworzył się po 10 minutach prób.
    Śmieci w kieszeniach foteli
    O reszcie udogodnień z oferty nie wspomnę bo ich poprostu nie ma.
    Ogólnie porażka
    ZaletyBrak (no chyba że dojedzie do celu to będzie jedyna
    WadyDużo by pisać
  • ~JFK / 2023-09-15 20:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciąg dalszy trasy kurs 1380 do Pragi
    Na autostradzie A4 pękła opona (już wiemy co stukało przez 100 km)
    Kierowca próbował jechać nadal. Dopiero po interwencji pasażerów (telefon na policję) zjechał na pobocze i wezwano serwis. Nasttępne 2 godziny opóźnienia) przez fatalny stan autokaru zastępczego Droga z 6 już przeciągnęła się do 9
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5401
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3306
Sindbad
Ocena: 2.42, ilość opinii: 910
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 734
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.03, ilość opinii: 369
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 359
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4764
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4550
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3994
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3088